Pereiti prie turinio

Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai


Rekomenduojami pranešimai

prieš 9 valandas, MartynasKu parašė:

Tai akivaizdu, jog tuos kurie mažai moka, subsidijuoja tie, kurie moka kaip pvz. 20 Eur už 20 GB 🙂 

Netiesa. Niekas nieko nesubsidijuoja. Operatoriai kaip ir visi verslo subjektai turi dviejų rūšių išlaidas: kintamas ir pastovias. Tiek vienos, tiek kitos išlaidos iš esmės nėra įtakojamos vykstant natūraliai abonentų migracijai. Nebent abonentų padidėtų arba sumažėtų pastebimai, tada vienu atveju reikėtų daugiau bazinių stočių, kitu atveju - jos būtų neefektyviai išnaudojamos. Klientų aptarnavimo išlaidos irgi daugeliu atveju priskiriamos prie pastovių išlaidų ir kinta mažai, nes vykstant natūraliai migracijai, aptarnavimų specialistų ir vietų skaičius lieka panašus. Nebent vėlgi bus juntamesnis pasikeitimas. O bazinės stotys tik labai santykinai imant, esant didesniam apkrovimui, sunaudoja daugiau elektros, nei esant mažam apkrovimui. Už internetą taip pat mokama pastovi kaina, nepriklausomai kiek abonentų turi galimybe juo pasinaudoti. Todėl, iš esmės, išlaidos vienam klientui, bent kol jis nepalieka namų tinklo, yra visai visai minimalios. Net tas pats 1 euras jas drąsiai padengia ir dar uždirba operatoriai iš to. Čia vertinant faktines išlaidas. Buhalteriškai, taip, išlaidos yra didesnės, nes į sąnaudas įskaičiuojamas ir tų pačių bazinių stočių nusidėvėjimas ir kitos tokios labiau teorinės išlaidos. Bet turint tiek abonentų, kiek turi eilinis Lietuvos operatorius, tikrai viskas gražiai susiguldo į gražius pliusinius skaičiukus suvedus metinį balansą, net ir turint visą aibę verslo abonentų, kuriems dalina abonentus po 3 eurus/mėn už viską neribota Lietuvoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, DonIT parašė:

Netiesa. Niekas nieko nesubsidijuoja. Operatoriai kaip ir visi verslo subjektai turi dviejų rūšių išlaidas: kintamas ir pastovias. Tiek vienos, tiek kitos išlaidos iš esmės nėra įtakojamos vykstant natūraliai abonentų migracijai. Nebent abonentų padidėtų arba sumažėtų pastebimai, tada vienu atveju reikėtų daugiau bazinių stočių, kitu atveju - jos būtų neefektyviai išnaudojamos. Klientų aptarnavimo išlaidos irgi daugeliu atveju priskiriamos prie pastovių išlaidų ir kinta mažai, nes vykstant natūraliai migracijai, aptarnavimų specialistų ir vietų skaičius lieka panašus. Nebent vėlgi bus juntamesnis pasikeitimas. O bazinės stotys tik labai santykinai imant, esant didesniam apkrovimui, sunaudoja daugiau elektros, nei esant mažam apkrovimui. Už internetą taip pat mokama pastovi kaina, nepriklausomai kiek abonentų turi galimybe juo pasinaudoti. Todėl, iš esmės, išlaidos vienam klientui, bent kol jis nepalieka namų tinklo, yra visai visai minimalios. Net tas pats 1 euras jas drąsiai padengia ir dar uždirba operatoriai iš to. Čia vertinant faktines išlaidas. Buhalteriškai, taip, išlaidos yra didesnės, nes į sąnaudas įskaičiuojamas ir tų pačių bazinių stočių nusidėvėjimas ir kitos tokios labiau teorinės išlaidos. Bet turint tiek abonentų, kiek turi eilinis Lietuvos operatorius, tikrai viskas gražiai susiguldo į gražius pliusinius skaičiukus suvedus metinį balansą, net ir turint visą aibę verslo abonentų, kuriems dalina abonentus po 3 eurus/mėn už viską neribota Lietuvoje.

Bet pats sau prieštarauji. 🙂 Nesubsidijuoja, uždirba mat... o tai pala, jei visi pradėtų mokėti po 1,49 EUR/mėn, sakai viskas būtų ok ? Ne, nebūtų ok, būtų bankrotas, ne iš karto, bet būtų. Tai faktas, kad tiesioginių subsidijų nėra, bet normaliam operatoriaus funkcionavimui finansus duoda tikrai ne tas kur moka 1,49 EUR/mėn, o tas kuris moka 20 EUR už 20 GB. Būtent šitai turėjau omenyje. Taip, keliasdešimt abonentų plius ar minus mokančių po 1,49 EUR/mėn - yra giliai dzin, bet tik todėl, kad yra kritinė masė tų, kurie moka kiek prašo operatorius. Jeigu jų nebūtų, tai ir tie kurie moka 1,49 EUR/mėn negautų paslaugų. Tai kaip toks reiškinys vadinamas ? Subsidija. Kai dalį išlaidų dengia kažkas (būna valstybė būna dar kas nors, o šiuo atveju kritinė masė klientų).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, iPauL parašė:

kol kovojau, kur dingo bites greiciai, tai tiesiog sekmadienio nakti gavosi patikrinti greiti, rysi, tai kokius 3x greiciau ir kokybiskesnis signalas

tai visgi padaugino bite klientu ir kaip visada pas pigiausia per daug apsikrauna tinklas

Elementarūs ekonomikos dėsniai. Klientas ieško kur pigiau, o tokių yra dauguma, tai po to pas tą pigiausią ir gaunasi, kad tinklas labiausiai apkrautas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai skaitau jūsų postus, tiesiog negaliu pasidžiaugti, kad mano kaime bitės 5g tiesiog skraido. piko ar nepiko metu, niekada nesu fiksavęs mažesnio nei 200mbps ir 14ms greičio.

Nors esu nei sunkus, nei lengvas klientas, bet problemų jau realiai pusmetį neturiu su internetu. Paskutinių 30dienų interneto suvartojimas svyruoja 700-800 GB

image.png.8c2af4dc15781bc677c20de645899299.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Tmaster parašė:

Kai skaitau jūsų postus, tiesiog negaliu pasidžiaugti, kad mano kaime bitės 5g tiesiog skraido. piko ar nepiko metu, niekada nesu fiksavęs mažesnio nei 200mbps ir 14ms greičio.

Nors esu nei sunkus, nei lengvas klientas, bet problemų jau realiai pusmetį neturiu su internetu. Paskutinių 30dienų interneto suvartojimas svyruoja 700-800 GB

image.png.8c2af4dc15781bc677c20de645899299.png

Taip, nes esi kaime. Vienas pažystamas Mažeikių r. kaimelyje su ežio SIM gauna 200-300 Mbps ir negali atsidžiaugti, nes matomai mažai naudotojų tame kaime. 🙂 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kam bus aktualu.
Tokia situacija. Žmogus naudojosi Tele2 abonentu. Ir po ~10 mėn naudojimosi sugalvojo, pasiimti ausines su mėnesiniu mokesčiu, nes kaina buvo ta pati tiek mokant iš karto, tiek išskaidant įmokas kas mėnesį. Na ir faktas, kad numerio abonentinė sutartis baigėsi anksčiau negu tų ausinių išsimokėjimas. Žmogui abonentinę sutartį pasiūlė 2 Eur brangiau, negu mokėjo. Na papasakojau, kad išėjus, kviečia sugrįžti su 6,9 Eur/mėn ir 112 GB. Tai aišku norėjo ir jis šitaip pasidaryti. Bet įtarimą sukėlė, kad savitarnoje vienoje vietoje rodo abonentinės sutarties pasibaigimo datą, o kitoje vietoje tam pačiam numeriui jau rodo ausinių išsimokėjimo pabaigos datą kaip to numerio abonentinės sutarties pabaigos datą. Na ir pasiaiškinus su konsultante, paaiškėjo, kad išsikėlus numerį, reikės iš karto sumokėti likutinę ausinių kainą ir tai bus ne likusių mėnesių aritmetinė suma, o brangiau, nes kaip ir planams ar telefonams, taip ir toms ausinėms įrašė vieną kainą mokant dalimis ir kitą kainą (be nuolaidos) jeigu sugalvoji sumokėti iš anksto. 
Kas įdomiausia, kad tas ausines žmogus galėjo įsigyti už kainą su nuolaida be jokios sutarties, tiesiog būtų reikėję iš karto sumokėti visą sumą, o vien todėl, kad galėtų mokėti kas mėnesį po keletą eurų, tas ausines Tele2 darbuotojas (aišku valdžios nurodymu) "pririšo" prie numerio, išsimokėjimo sutartyje įrašę didesnę kainą (tipo be nuolaidos) ir tokiu būdu "prirakino" žmogų net ir paties numerio abonentinei sutarčiai pasibaigus. O žmogus aišku nekreipė dėmesio į tą didesnę kainą, nes ji jam kaip ir neaktuali buvo tuo metu... nes nežinojo kad tos ausinės bus surištos su numeriu ir vienas be kito negalės jie... 😄 
Na ir kadangi jau numerio išsikelti nebebuvo galima nesusimokėjus pilnos kainos be nuolaidos už ausines, teko padėti kiek įmanoma palaužyti Tele2 kainų godumą.
Priminsiu, kad planai gauti neiškeliant numerio iš Tele2:
visiems planams galioja neriboti pokalbiai ir SMS, o internetas 4G:
5 GB - 8,5 EUR/mėn (visus 5 GB galima išnaudoti ir ES)
9 GB - 9,49 EUR/mėn (iš jų 4 GB galioja ir ES)
15 GB - 10,9 EUR/mėn (iš jų 5 GB galioja ir ES)
22 GB - 11,99 EUR/mėn (iš jų 6 GB galioja ES)

Kadangi interneto poreikio nėra didelio, pasitikrinti keliems emailams, tai pasirinko pirmą variantą.

Na o pačioje savitarnoje rodė, kur kas prastesnius variantus:image.thumb.png.0c622e1e22ac1c6f9d3b82545fab7da6.png
Tad kaip matom pasitelkus visus derybinius sugebėjimus, vis tiek pavyko kainą sumažinti 3,5 EUR/mėn, kas per 18 mėnesių sudarys visus 63 EUR, o už tiek išeis pilnas bakas benzo žmogui. 🙂 
O žmogelis kai suprato kokias pinkles paspendė jam Tele2 su tom ausinėm, sakė daugiau jokios įrangos nebeims gyvenime išsimokėtinai pas operatorių. 🙂 

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 34 minutes, MartynasKu parašė:

O žmogelis kai suprato kokias pinkles paspendė jam Tele2 su tom ausinėm, sakė daugiau jokios įrangos nebeims gyvenime išsimokėtinai pas operatorių.

savo praktikoje tokių situacijų mačiau labai daug: operatorius įsiūlo įrangą išsimokėtinai, bet pats įrangos lizingavimas "atseit negali būti atskiras" - jis "būtinai privalo būti prikabintas prie plano". o tada ir prasideda visi žaidimai: plano pabaigos data viena, tačiau įrangos lizingavimo data kita. nutraukiant planą - būtinai nutrūksta ir įrangos lizingavimas. 

ir labai dažnai įrangos lizingavimą jei kelis planus turintys abonentai netgi nežino kiek moka už kokį planą, kiek jam kainuos lizinguojama įranga, nes viskas susiplaka į vieną-bendrą-didelę sąskaitą. 

kartais kai klientui prieš nosį atverti kokią kaina24.lt, įrašai jo įrangos pavadinimą, ir parodai, kad jo telefonas, netgi su operatoriaus "akcijine sumažinta kaina" - yra keliom dešimtim/šimtu eurų yra brangesni, nei kokiam nors RDE/VARLE/FORTAKAS ar kitame e-shope, kurie beveik visi turi lizingavimo galimybę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-05-08 21:10, MartynasKu parašė:

Bet pats sau prieštarauji. 🙂 Nesubsidijuoja, uždirba mat... o tai pala, jei visi pradėtų mokėti po 1,49 EUR/mėn, sakai viskas būtų ok ? Ne, nebūtų ok, būtų bankrotas, ne iš karto, bet būtų. Tai faktas, kad tiesioginių subsidijų nėra, bet normaliam operatoriaus funkcionavimui finansus duoda tikrai ne tas kur moka 1,49 EUR/mėn, o tas kuris moka 20 EUR už 20 GB. Būtent šitai turėjau omenyje. Taip, keliasdešimt abonentų plius ar minus mokančių po 1,49 EUR/mėn - yra giliai dzin, bet tik todėl, kad yra kritinė masė tų, kurie moka kiek prašo operatorius. Jeigu jų nebūtų, tai ir tie kurie moka 1,49 EUR/mėn negautų paslaugų. Tai kaip toks reiškinys vadinamas ? Subsidija. Kai dalį išlaidų dengia kažkas (būna valstybė būna dar kas nors, o šiuo atveju kritinė masė klientų).

Neprieštarauju. Subsidija yra tiesioginė finansinė parama, skirta kompensuoti nuostolius arba tam tikrais atvejais - negautos kainos dalį. Bendrai paėmus pats save nei vienas juridinis vienetas negali subsidijuoti. Tai tiesiog negali būti laikoma subsidija, nes kvaila būtų vesti dar kažkokią papildomą apskaitą toms pajamoms, kurios jau ir taip gautos. Kišenė juk bet kuriuo atveju viena ir ta pati.

Operatorių atveju, vienas ar keli tūkstančiai mažai pajamų atnešančių klientų, iš esmės niekaip neįtakoja papildomų išlaidų (jų nedidina), nes visos papildomos išlaidos - tai išrašyti jam sąskaitą kas mėnesį, kartais suteikti kokia konsultaciją telefonu ar paštu ir tai praktiškai viskas. Todėl net jei klientas ir moka tik 2 eurus per mėnesį, jis vis tiek operatoriui pelningas, nes dėl masto ekonomijos, jam nereikia nieko papildomai duoti: infrastruktūra jau įrengta, apskaitos sistema bet kuriuo atveju jau veikia, konsultantai taip pat dirba už fiksuotą mėnesinį atlyginimą.
Čia kaip ir daugelyje įmonių, kurios užsiima ne viena veikla ar vykdo klientų diferenciaciją: viena veikla būna pelningesnė, kita ne tokia pelninga. Bet reta kuri įmonė vykdo veiklą, kuri pati savaime yra nuostolinga. O jei taip būna, tai arba tai laikina, arba tai daroma turint kitų tikslų, dažnai prasilenkiančių su teise.
Aišku visi be išimties tokie, mažas pajamas nešantys klientai negali būti, nes tada tai stabdytų progresą, tiesiog nebūtų pajamų investicijoms į technologijas, akcininkai negautų tokių "riebių" dividendų ir pan. Todėl yra netiesioginis susitarimas tarp operatorių viešai palaikyti bendrą kainų lygį. Bet dėl tos pačios masto ekonomijos, galėtų drąsiai kainas rėžti per pus, jei tik pavyktų prisitraukti 50 proc. daugiau klientų ir vis tiek dirbtų taip pat pelningai. Bet toks kainų karas, į niekur neveda (Lidl ir Maximos pavyzdys kai bulvių kainą davarė iki 1 ct už kg.) arba tiksliau veda į nuostolius.

Ne tokie seni laikai, kai visi mokėjom už kiekvieną pokalbio minutę ar sms. Bet tai iš esmės buvo tik operatorių pasipinigavimas, nes jei tu kalbėdavai namų tinkle, tai jokių papildomų išlaidų, apart pokalbių apskaitos vedimo, operatorius nepatirdavo. Na, nebent įranga būdavo visiškai nepritaikyta pagal abonentų skaičių, kas buvo mobiliojo ryšio plėtros pradžioje ir trims paskambinus ir vykdant pokalbį, ketvirtas tame pačiame kieme jau likdavo be ryšio visiškai. Bet tai jau gili praeitis ir technologijos nuo tų laikų patobulėjimo neatpažįstamai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 2 minutes, DonIT parašė:

Neprieštarauju. Subsidija yra tiesioginė finansinė parama, skirta kompensuoti nuostolius arba tam tikrais atvejais - negautos kainos dalį. Bendrai paėmus pats save nei vienas juridinis vienetas negali subsidijuoti. Tai tiesiog negali būti laikoma subsidija, nes kvaila būtų vesti dar kažkokią papildomą apskaitą toms pajamoms, kurios jau ir taip gautos. Kišenė juk bet kuriuo atveju viena ir ta pati.

Operatorių atveju, vienas ar keli tūkstančiai mažai pajamų atnešančių klientų, iš esmės niekaip neįtakoja papildomų išlaidų (jų nedidina), nes visos papildomos išlaidos - tai išrašyti jam sąskaitą kas mėnesį, kartais suteikti kokia konsultaciją telefonu ar paštu ir tai praktiškai viskas. Todėl net jei klientas ir moka tik 2 eurus per mėnesį, jis vis tiek operatoriui pelningas, nes dėl masto ekonomijos, jam nereikia nieko papildomai duoti: infrastruktūra jau įrengta, apskaitos sistema bet kuriuo atveju jau veikia, konsultantai taip pat dirba už fiksuotą mėnesinį atlyginimą.
Čia kaip ir daugelyje įmonių, kurios užsiima ne viena veikla ar vykdo klientų diferenciaciją: viena veikla būna pelningesnė, kita ne tokia pelninga. Bet reta kuri įmonė vykdo veiklą, kuri pati savaime yra nuostolinga. O jei taip būna, tai arba tai laikina, arba tai daroma turint kitų tikslų, dažnai prasilenkiančių su teise.
Aišku visi be išimties tokie, mažas pajamas nešantys klientai negali būti, nes tada tai stabdytų progresą, tiesiog nebūtų pajamų investicijoms į technologijas, akcininkai negautų tokių "riebių" dividendų ir pan. Todėl yra netiesioginis susitarimas tarp operatorių viešai palaikyti bendrą kainų lygį. Bet dėl tos pačios masto ekonomijos, galėtų drąsiai kainas rėžti per pus, jei tik pavyktų prisitraukti 50 proc. daugiau klientų ir vis tiek dirbtų taip pat pelningai. Bet toks kainų karas, į niekur neveda (Lidl ir Maximos pavyzdys kai bulvių kainą davarė iki 1 ct už kg.) arba tiksliau veda į nuostolius.

Ne tokie seni laikai, kai visi mokėjom už kiekvieną pokalbio minutę ar sms. Bet tai iš esmės buvo tik operatorių pasipinigavimas, nes jei tu kalbėdavai namų tinkle, tai jokių papildomų išlaidų, apart pokalbių apskaitos vedimo, operatorius nepatirdavo. Na, nebent įranga būdavo visiškai nepritaikyta pagal abonentų skaičių, kas buvo mobiliojo ryšio plėtros pradžioje ir trims paskambinus ir vykdant pokalbį, ketvirtas tame pačiame kieme jau likdavo be ryšio visiškai. Bet tai jau gili praeitis ir technologijos nuo tų laikų patobulėjimo neatpažįstamai.

Iš esmės su tavim sutinku. Bet čia jau ir pats prpažysti, jog visi mokėti mažai negali ir tuomet reikia "padirbėti", kad mokėtum mažai t.y. įsirodyti, kad nesi tipinis klientas. O dėl subsidijavimo, gal pavadinimas ne visai tikslus, bet būtent tą ir turėjau omenyje, kad iš to mokančio 1,49 €/mėn nelieka investicijoms, dividentams ir pan. Uždarbis kažkoks yra, bet visiškas mizeris. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, MartynasKu parašė:

Iš esmės su tavim sutinku. Bet čia jau ir pats prpažysti, jog visi mokėti mažai negali ir tuomet reikia "padirbėti", kad mokėtum mažai t.y. įsirodyti, kad nesi tipinis klientas. O dėl subsidijavimo, gal pavadinimas ne visai tikslus, bet būtent tą ir turėjau omenyje, kad iš to mokančio 1,49 €/mėn nelieka investicijoms, dividentams ir pan. Uždarbis kažkoks yra, bet visiškas mizeris. 🙂

O... tai jau 100 proc. tiesa. 😉

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, MartynasKu parašė:

reikės iš karto sumokėti likutinę ausinių kainą ir tai bus ne likusių mėnesių aritmetinė suma, o brangiau, nes kaip ir planams ar telefonams, taip ir toms ausinėms įrašė vieną kainą mokant dalimis ir kitą kainą (be nuolaidos) jeigu sugalvoji sumokėti iš anksto. 

kiek esu gyvenime žiūrėjęs, pas operatorių niekada nemačiau fizinių prekių, kurios būtų konkurencingos rinkoje pagal kainą. Tas tavo pažįstamas bus greičiausiai susimovęs, nes su nuolaida parduoda tik kartu su planais, o :perkant iš karto" prekė iškart atsistoja į kainą kuri yra gerokai didesnė nei rinkoje.

Nes jei būtų taip kaip tu aprašei, tarnybos tikrai būtų sureagavusios į tokį buką vartotojų apgaudinėjimą.

Galų gale žmogui sutartį po nosim kai pakišo, pasirašinėjo beleką, kaip ir dauguma, nes nu juk skuba, nėra laiko, nenori konsultantų gaišinti, bei paprastas žmogelis netiki, kad sutartis gali būti koreguojama. Galėjo bent akį užmestį į skaičiukus, kuriuos pasirašo mokėti ateinančius metus ar du.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, Tmaster parašė:

kiek esu gyvenime žiūrėjęs, pas operatorių niekada nemačiau fizinių prekių, kurios būtų konkurencingos rinkoje pagal kainą. Tas tavo pažįstamas bus greičiausiai susimovęs, nes su nuolaida parduoda tik kartu su planais, o :perkant iš karto" prekė iškart atsistoja į kainą kuri yra gerokai didesnė nei rinkoje.

Nes jei būtų taip kaip tu aprašei, tarnybos tikrai būtų sureagavusios į tokį buką vartotojų apgaudinėjimą.

Galų gale žmogui sutartį po nosim kai pakišo, pasirašinėjo beleką, kaip ir dauguma, nes nu juk skuba, nėra laiko, nenori konsultantų gaišinti, bei paprastas žmogelis netiki, kad sutartis gali būti koreguojama. Galėjo bent akį užmestį į skaičiukus, kuriuos pasirašo mokėti ateinančius metus ar du.

Neturiu ką pridurti, faktas, kad pasirašinėjo nežiūrėdamas ką pasirašo. Kaip sakant nuo žioplumo vaistų nėra. 🙂 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, Tmaster parašė:

kiek esu gyvenime žiūrėjęs, pas operatorių niekada nemačiau fizinių prekių, kurios būtų konkurencingos rinkoje pagal kainą.

Apie pora metų atgal iš Telia pirkau Jabra belaides ausines už 79 eurus, kai visur kitur kaina buvo virš 100 eurų. Tiesa ausinės užsistovėjusios, ne naujausio modelio, bet puikiai veikia iki šiol.
Kitas variantas, pora dienų atgal pas Tele2 mačiau Mikrotik SXT 4G lauko modemą už 69 eurus, kai visur kitur apie 100 eurų kainuoja.

Taigi... būna, pasitaiko variantų, bet tikrai ne taip dažnai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 59 minutes, DonIT parašė:

Apie pora metų atgal iš Telia pirkau Jabra belaides ausines už 79 eurus, kai visur kitur kaina buvo virš 100 eurų. Tiesa ausinės užsistovėjusios, ne naujausio modelio, bet puikiai veikia iki šiol.
Kitas variantas, pora dienų atgal pas Tele2 mačiau Mikrotik SXT 4G lauko modemą už 69 eurus, kai visur kitur apie 100 eurų kainuoja.

Taigi... būna, pasitaiko variantų, bet tikrai ne taip dažnai.

Pritariu, būna, aš praėjusiom Kalėdom vaikam supirkau ausines JBL papigiai, sau ausines ir kolonkę JBL extreme 3 daug pigiau nei kitur tuo metu. 

Edit: bitėj čia buvo

Redagavo klipsas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar reikėtų paminėti ir papildomus "arkliukus" iš kurių Tele2 pelnosi:

Seniau buvo 1 Eur sutarties administravimo mokestis, kuris dabar jau paaugo iki 2,49 EUR ir čia nėra galimybės jo taikyti arba netaikyti - pratęsi sutartį, vadinasi susimokėsi.
Na ir kitas dalykas "Interneto apsauga", kurią įjungia brutaliai, pranešdami, kad įjungė. Tą pačią sekundę paprašius išjungti, pasako, kad tokios galimybės nėra, nes paslaugos aktyvuojamos dabar ir bus galima išsijungti pačiam po 24 val. prisijungus prie savitarnos. Be to anot konsultantės nėra reikalo išsijungti, nes 2 mėnesiai nemokami, o po to tik 1,49 EUR/mėn 😄 (už nieką). Vat taip yra žaidžiama t.y. įjungiama, "pamosikuojama" 2 nemokamais mėnesiais ir aišku didesnė dalis pamiršta išsijungti ir moka prie plano papildomai po 1,49 EUR/mėn.  Štai taip daromas biznis iš nieko. 🙂 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 8 minutes, MartynasKu parašė:

Dar reikėtų paminėti ir papildomus "arkliukus" iš kurių Tele2 pelnosi:

Seniau buvo 1 Eur sutarties administravimo mokestis, kuris dabar jau paaugo iki 2,49 EUR ir čia nėra galimybės jo taikyti arba netaikyti - pratęsi sutartį, vadinasi susimokėsi.
Na ir kitas dalykas "Interneto apsauga", kurią įjungia brutaliai, pranešdami, kad įjungė. Tą pačią sekundę paprašius išjungti, pasako, kad tokios galimybės nėra, nes paslaugos aktyvuojamos dabar ir bus galima išsijungti pačiam po 24 val. prisijungus prie savitarnos. Be to anot konsultantės nėra reikalo išsijungti, nes 2 mėnesiai nemokami, o po to tik 1,49 EUR/mėn 😄 (už nieką). Vat taip yra žaidžiama t.y. įjungiama, "pamosikuojama" 2 nemokamais mėnesiais ir aišku didesnė dalis pamiršta išsijungti ir moka prie plano papildomai po 1,49 EUR/mėn.  Štai taip daromas biznis iš nieko. 🙂 

o linksmiausia yra tai, kad jeigu paskaitai tos interneto apsaugos aprašymą - ir bandai išsiaiškinti, už ką jie garantuoja/atsako - tai galų gale paaiškėja, kad yra daug papildomų sąlygų, kurioms esant - jie neatsako už nieką. Geriausia vieta yra ta, kad: "jeigu tu naudosiesi telefone internetu pvz namų/darbo WiFi - tai jie jau nebeatsako už nieką - juk virusas į tavo telefoną galėjo patekti per namų wifi" - va čia ir klausimas - kam tuomet ta "visusų apsauga", kuri realiai kai įsigilini - neturi jokių garantijų? 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

virusų paslauga yra tikrai niekinė paslauga, neverta net cento.

Už ką sutikčiau mokėti, tai už spam VOIP virtualių numerių skambučių ir sms blokavimą. Labai pasigendu kažkokios blacklist numerių duombazės ar kažko tokio. Kuri veiktų vartotojų vote sistema, atsiliepimai ir panašiai. Kaip kad pvz veikia tokie kaip numeris . info, tik labiau centralizuotai, su app integracija ar kažkas tokio

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ieškau žmogaus kuris dirba Tele2, numeris buvo keistas į kita ir jau yra daugiau, kaip 30 d praėję. Reikalingas numerio įjungimas, kiek teko susidurti su Bite ir Telia, tai jei pažįstamų turi, jie užpildo į IT skyrių bei įjungia nr, dėja su Tele2 nieko bendro neturiu. 

Atsilyginsiu aišku, kas padės atgauti nr.

Screenshot 2024-05-13 200421.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-05-03 17:51, l781 parašė:

Linkas tiems keliems Telia Extra prepaido naudotojams, kurie nori išsikelti numerį į kitą tinklą:

https://mano.ezys.lt/extra-numerio-perkelimas

Užpildžius duomenis - sekančiame žingsnyje suvedate SMS kodą-patvirtinimą, ir numerį galite keltis į kitą tinklą.

image.thumb.png.5c5cdce0c987b8d6f3efa54770f8af51.png

Numeris persikels ir nereikės keisti sim kortelės? Naudoju Extra bet galvoju perkelti numerį į Ežį, nes panaikino tokį labai seną planą dar nuo lito laikų naudojau buvo kažkas AKC KLASIKA kaina iki 3 eurų 400 minučių

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 14 minučių, LetUnityBlossom parašė:

Numeris persikels ir nereikės keisti sim kortelės? Naudoju Extra bet galvoju perkelti numerį į Ežį, nes panaikino tokį labai seną planą dar nuo lito laikų naudojau buvo kažkas AKC KLASIKA kaina iki 3 eurų 400 minučių

priklauso nuo to - į kurį tinklą/operatorių kelsi numerį. manau kad SIM keistis betkuriuo atveju.

Jei aktualu - gali pasidomėti Magnetukas.lt BEST-01 arba BEST-02 planais:

  • BEST-01: 200 min. + 200 SMS - kaina 1,50 Eur/mėn.;
  • BEST-02: Neriboti pokalbiai + neribotos SMS + 0,25 GB LT - kaina 2,80 Eur/mėn.;

Kainos galioja užklausos formoje: www.magnetukas.lt/uzklausa panaudojus nuolaidos kodą: "uzdarbis.lt"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, ilgą laiką turėjau gera kaina planą su viskas neribotai ir + nemažai užsienyje GB. Bet dabar jį brangina gan drastiškai bitės paslaugų perpardavinėtojai. Gal kas turit pasiūlymų kur keltis, kas gerus planus siūlo ir nepagrobs numerio? Reikia perkelti du asmenis. Gal kas iš savo patirties turi rekomendacijų? Fastlink buvo atsiuntę gerą pasiūlymą, bet matau daug neigiamų atsiliepimų. Gal dar kas panašaus patikimo yra? Ačiū 😊 ✌️ 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 54 minutes, iPauL parašė:

Jei sim + esim, tai vienas planas ar tai vienas nr, bet reikia 2 planų?

Dar klausimas ar gali būti du įrenginiai su vienu  esim tel nr?

Vienu metu operatoriaus tinkle VISI irenginiai visuomet yra su SKIRTINGAIS telefonu numeriais, pvz: telefonas A turi numeri A o laikrodis B turi numeri B. Abu irenginiai jingiasi prie operatoriu bokstu ir siuos abu irenginius operatorius mato atskirai.

Toliau prasideda taip vadinamos "isvestines paslaugos" - kurios klientui apibudinamos kaip "vienas numeris dviems irenginiams" ir panasiai.

Kaip tai veikia? Pavyzdys: klientas turi pagrindini telefona ir laikrodi. Namie paliekamas telefonas, o su laikrodziu isbegama pabegioti. Klientas yra uzsisakes "vieno numerio" paslauga. Taigi, kol klientas begioja miskely su laikrodziu ant rankos o tuontarpu telefonas paliktas namie - jei tuo metu i kliento telefona skambintu zmona - tai esant "vieno numerio" paslaugai operatorius zmonos skambuti bandytu nukreipti i ABU IRENGINIUS (t.y. ir i laikrodi ir i telefona). Kadangi klientas telefonanpalikes namie - tai jis atsilieps i zmonos skambuti laikrodziu, o zmona net nezinos per kuri irengini buvo pakeltas ragelis.

Taigi - operatoriaus akimis yra uzsakyti 2 skirtingi planai vartotojui, kurie yra apkungti tarpusavyje. Klientas jei skambina kazkam is laikrodzio - skambuti gaunantis asmuo mato kad skambinama isnkliento numeriom nes operatorius i isore "nesiuncia" laikrodzio numerio (t.y. ji slepia nuo isores). 

Tuo tarpu vartotojonsaskaitoje operatorius daznu atveju rodys, kad yra 2 planai pas klientą: vienas - telefonui o antras planas - laikrodziui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 45 minutes, mixaz parašė:

Sveiki, ilgą laiką turėjau gera kaina planą su viskas neribotai ir + nemažai užsienyje GB. Bet dabar jį brangina gan drastiškai bitės paslaugų perpardavinėtojai. Gal kas turit pasiūlymų kur keltis, kas gerus planus siūlo ir nepagrobs numerio? Reikia perkelti du asmenis. Gal kas iš savo patirties turi rekomendacijų? Fastlink buvo atsiuntę gerą pasiūlymą, bet matau daug neigiamų atsiliepimų. Gal dar kas panašaus patikimo yra? Ačiū 😊 ✌️ 

Pasidomek siuo magnetukas.lt pasiulymu "5g viskas neribota LT" ir beveik viskas neribota ES uz 9.90eur/men.:IMG-fdf490b777268ba67cad2f8d9f1203d9-V.thumb.jpg.1796ff5572c0ebcb176ed63f88db3499.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   2 nariai

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...