Pereiti prie turinio

Audi A3/A4 1.9 TDI 81 kw


Rekomenduojami pranešimai

Dėl turbinos nereikia visad mėtyti bėgius ties 2k apsukų. Vis pravažiuoti iki 3 dar geriau iki 4k ir su turbina viskas bus ore ;) Aišku variklis sušiles turi būti pirma.

Tai jeigu geometrija stringa tai spausk nespaudes, vistiek kompas pamatys overboosta ir nueis i limp mode. Na siaip tai isplovus geometrija ir vakumo slangeles pasikeitus vaziuos tas tdi dar ne viena simta tuks.

Na o siaip tai uzdijintas 1.8 benzas man rodos geresnis pasirinkimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau turi nemažai patirties šioje srityje, gal galėtum patart, kas geriau a3 ar a4, jų pliusai ir minusai :) ?

Taip pat ar vertėtų žiūrėti 1,9 TDI 66 kw ? Ar tiesiog laukt gero 1,9 TDI 81 kw ?

A3 paprastesnė važiuoklė, A4 daugiasvirtė, jei prieš tai buvęs savininkas pigiom dalim remontavo tai daug šarnyrų teks pakeist. Tiek 66 kw tiek 81 kw geras pasirinkimas, kažkada 66kw turėjau, kuro max 6 litrai vidurkis, traukos pakankamai. Sakyčiau imt geriau išlaikytą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jeigu geometrija stringa tai spausk nespaudes, vistiek kompas pamatys overboosta ir nueis i limp mode. Na siaip tai isplovus geometrija ir vakumo slangeles pasikeitus vaziuos tas tdi dar ne viena simta tuks.

Na o siaip tai uzdijintas 1.8 benzas man rodos geresnis pasirinkimas.

 

Jeigu jinai užsikišus tai jo, spausk kiek nori nieko nebus tada tik valymas padeda. BET vėlgi išvalius jei vėl mėtysi bėgius tik ties 2k kaip sakant neprapusi turbinos vėl valymas laukia :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu jinai užsikišus tai jo, spausk kiek nori nieko nebus tada tik valymas padeda. BET vėlgi išvalius jei vėl mėtysi bėgius tik ties 2k kaip sakant neprapusi turbinos vėl valymas laukia :D

 

O kaip suprast? Tai reikia mažom pavarom važinėt ir apsukas ties 3k laikyt, kad turbinai geriau būtų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepastoviai, taciau karts nuo karto reikia "prapusti"

 

Suodžius pravalyt? Kaip tai daryti? Kokią minutę laiko važiuoti su tokiom apsukom didelėm ar kelių tokių spustelėjimų užtenka?

 

Rekomenduočiau profilaktiškai bent kartą į metus prasiplauti purkštukus ir kuro sistemą, tikrai padedantis dalykas, o ir ateityje mažiau bėdų turėsit. Ypač su šitais varikliukais. ;)

 

 

Kaži brangus dalykas kokiam servise, kad pravalytų purkštukus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suodžius pravalyt? Kaip tai daryti? Kokią minutę laiko važiuoti su tokiom apsukom didelėm ar kelių tokių spustelėjimų užtenka?

 

 

 

Kaži brangus dalykas kokiam servise, kad pravalytų purkštukus?

Sakiau profilaktiškai ir pats jei turi išmonės ir laiko, taip nereikia jų valyti kaip salono, pilam iš degalinių kurą ir viskas bus okey. Čia tik tarp kitko, dar sykį - profilaktika.

 

Servisams nėra ko juoktis, normalus čia valymo būdas kaip namų sąlygom. Aišku jei rimtai purkštukai užsineša tai tas dalykas nepadės, nepadės nei ultragarso vonios, viena išeitis keisti purkštukų antgalius arba ieškotis gerų purkštukų (kas neįmanoma beveik).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suodžius pravalyt? Kaip tai daryti? Kokią minutę laiko važiuoti su tokiom apsukom didelėm ar kelių tokių spustelėjimų užtenka?

 

 

 

 

 

nereikia minute vaziuot ant dideliu apsuku, tiesiog antru, treciu begiu nepagailek iki koki 4k spustelt karts nuo karto :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepilkit kuro is kanistru ir nereiks jokiu purkstuku plaut... nuvaziuokit i bet koki autorizuota servisa ir papasakok "apie tokius profilaktinius purkstuku plovimus", tai turbut durniais isvadins.

Jei pilti tik iš degalinių, tai dujos krauna saliarkai visom prasmėm.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei pilti tik iš degalinių, tai dujos krauna saliarkai visom prasmėm.

Tai kad cia niekas nekalbejo apie tai su kuo pigiau vaziuot. Bet as jau geriau vaziuosiu ant dyzelio, negu ant duju. :) dujos pigu, bet nepatogu. balionas metosi bagazinej, dujom turbut smirga vos ne kiekvienoj masinoj (kiek teko vaziuot tiek smirdejo). o ir atsiversk mobile.de pilna masinu, kuriose idetos dujos, o variklis - motorschaden, - rida 100k nesiekia. Reikia susimastyt, kuris cia kam krauna, ne vien pagal tai kiek litru supili i baka kad nuvaziuotum 100km. T.y. pasverti pliusus ir minusus, kiekvienam individualiai.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad cia niekas nekalbejo apie tai su kuo pigiau vaziuot. Bet as jau geriau vaziuosiu ant dyzelio, negu ant duju. :) dujos pigu, bet nepatogu. balionas metosi bagazinej, dujom turbut smirga vos ne kiekvienoj masinoj (kiek teko vaziuot tiek smirdejo). o ir atsiversk mobile.de pilna masinu, kuriose idetos dujos, o variklis - motorschaden, - rida 100k nesiekia. Reikia susimastyt, kuris cia kam krauna, ne vien pagal tai kiek litru supili i baka kad nuvaziuotum 100km. T.y. pasverti pliusus ir minusus, kiekvienam individualiai.

 

Važiavimas su dyzeliu ir su dujom kainuoja daugmaž vienodai, gal su dyzeliu pigiau, jei kontrabandinio gauni. Tiesa, galimai dyzelinė mašina bus brangesnė už benzininę, gal net priskaičiavus dujų įrangos kainą.

 

Balionai bagažinėje šiais laikais nesimėto, jie dedami vietoj atsarginio rato. Na, tik jau atsarginį ratą turi bagažinėje vežiotis.

 

Tėvas jau gal paskutinius 15 metų su dujomis važinėja ir nei vienas variklis nebuvo motorschaden. O su pastaraja jau 100k kilometrų pravažiuota po dujų įrangos įdėjimo. O be to, tame mobile.de tik dujinės mašinos motorschaden? Visų dyzelinių, visų benzininių varikliai sveiki?

 

Jeigu dujų įranga moderni ir teisingai sudėta, tai niekas niekur nesmirda. Pabandyk su dujine mašina ir šiais laikais pravažiuot, nes toks jausmas, kad prieš 15 metų paskutinį kartą tai teko patirti.

 

Šiaip žmonės sako, kad netgi dujos sveikesnės varikliui nei benzinas. Netgi turimas Peugeot geriau su dujomis dirba, nei benzinu. Pavyzdžiui:

 

Dujos, degdamos variklio cilindruose, nenuplauna alyvos nuo jo paviršių. Be to, dujų oktaninis skaičius yra didesnis nei benzino, todėl mažėja detonacijos intensyvumas. Mokslininkai yra apskaičiavę, kad dujomis varomo automobilio variklis vidutiniškai tarnauja 1,5 karto ilgiau nei varomo benzinu. Taip pat 1,5 karto padidėja alyvos resursas, todėl tepalus galima keisti ne kas 10 tūkst., o net kas 15 tūkst. km. Variklyje susidaro mažiau nuodegų, nes dujos sudega geriau už benziną. Be to, dujomis varomas automobilis mažiau teršia aplinką.

 

http://www.autogidas.lt/straipsnis/ar-ilgai-tarnaus-variklis-vaziuojant-dujomis-3305.html

 

Tik apie benzininio bei dyzelinio variklio remontų pranašumus ir trūkumus nieko negaliu pasakyti. Bet vyrauja nuomonė, kad su benzinu mažiau problemų ir išlaidų, įskaitant ir dujų įrangą.

 

Dar vienas faktorius – psichologinis. Kai kuriems su dujomis važinėtis nelygis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važiavimas su dyzeliu ir su dujom kainuoja daugmaž vienodai, gal su dyzeliu pigiau, jei kontrabandinio gauni. Tiesa, galimai dyzelinė mašina bus brangesnė už benzininę, gal net priskaičiavus dujų įrangos kainą.

 

Balionai bagažinėje šiais laikais nesimėto, jie dedami vietoj atsarginio rato. Na, tik jau atsarginį ratą turi bagažinėje vežiotis.

 

Tėvas jau gal paskutinius 15 metų su dujomis važinėja ir nei vienas variklis nebuvo motorschaden. O su pastaraja jau 100k kilometrų pravažiuota po dujų įrangos įdėjimo. O be to, tame mobile.de tik dujinės mašinos motorschaden? Visų dyzelinių, visų benzininių varikliai sveiki?

 

Jeigu dujų įranga moderni ir teisingai sudėta, tai niekas niekur nesmirda. Pabandyk su dujine mašina ir šiais laikais pravažiuot, nes toks jausmas, kad prieš 15 metų paskutinį kartą tai teko patirti.

 

Šiaip žmonės sako, kad netgi dujos sveikesnės varikliui nei benzinas. Netgi turimas Peugeot geriau su dujomis dirba, nei benzinu. Pavyzdžiui:

 

 

 

Tik apie benzininio bei dyzelinio variklio remontų pranašumus ir trūkumus nieko negaliu pasakyti. Bet vyrauja nuomonė, kad su benzinu mažiau problemų ir išlaidų, įskaitant ir dujų įrangą.

 

Dar vienas faktorius – psichologinis. Kai kuriems su dujomis važinėtis nelygis.

Mano tevukas perka masinas is vokieciu, tvarko ir parduoda. Deja, tiek dyzeliai, tiek benzai motorschaden buna su zymiai didesnem ridom. O kur tik dujos, - ten 100k arba maziau (istirpe stumuokliai, pradege voztuvai, susideveja ziedai - degina tepala). Cia tik statistika. Esu vaziaves su ganetinai naujom masinom, kur dujos tiek paprastai idetos, tiek gamykliskai. Teko ir su gamtinem dujom vaziuot. Visur smirdejo, kai kurios is oro uzgesdavo pajudant, kai variklis nepasiekes darbines temperaturos. Degdavo check engine lemputes. Na o ar lietuviai deda dujas geriau uz vokiecius, nezinau. :)) aisku jeigu dedi dujas i audi 94m, tai jo, koks skirtumas. ten tas variklis net nemato ant ko vaziuoja ir jam vienodai. o va naujesniai masinai iskart smegenys krusasi.

 

turiu tvarkinga dyzeli su ganetinai maza rida, ziema kuriasi be problemu, bedu nematau.

 

kas del baliono vietoj rato. tai ka zinau. kas per nesamone? tada zapaske palaida bagazinej su dankratu ir raktais voliojasi ir ant kiekvieno posukio dauzosi? pas mane tvarkingai dankratas, su ratu po kilimu padetas. neisivaizduoju, kam gali but patogu zapaske bagazinej veziotis. jau geriau balionas, kuris normaliai pritvirtintas ir turbut visgi turio atzvilgiu maziau vietos uzima negu zapaske vidury bagazines.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano tevukas perka masinas is vokieciu, tvarko ir parduoda. Deja, tiek dyzeliai, tiek benzai motorschaden buna su zymiai didesnem ridom. O kur tik dujos, - ten 100k arba maziau (istirpe stumuokliai, pradege voztuvai, susideveja ziedai - degina tepala). Cia tik statistika. Esu vaziaves su ganetinai naujom masinom, kur dujos tiek paprastai idetos, tiek gamykliskai. Teko ir su gamtinem dujom vaziuot. Visur smirdejo, kai kurios is oro uzgesdavo pajudant, kai variklis nepasiekes darbines temperaturos. Degdavo check engine lemputes. Na o ar lietuviai deda dujas geriau uz vokiecius, nezinau. :)) aisku jeigu dedi dujas i audi 94m, tai jo, koks skirtumas. ten tas variklis net nemato ant ko vaziuoja ir jam vienodai. o va naujesniai masinai iskart smegenys krusasi.

 

turiu tvarkinga dyzeli su ganetinai maza rida, ziema kuriasi be problemu, bedu nematau.

 

Nežinau ant kokių dujų važiuoji, bet ir dabar pas mane stovi 4 kartos dujos tai nepajusi nė kiek dujų kvapo nei užvedant nei dirbant nei važiuojant. Kvapą pajust įmanoma tik užpilinėjamt dujas. Taip pat buvo ir senais laikais su 2 golfuku kuriam pirmos kartos dujos stovėjo. O dėl saliarkos net nešneku, lietuvoj praktiškai visoms saliarkinėms mašinoms išpjauna katalizatorius, tai smarvė kelia net pykinimą kai kuriems žmonėms + dyzelinas yra pripažintas kancerogenu, pasidomėk. Jau nešnekant apie traktoriaus garsą ir juodą dūmą užspaudus gazą bei tą malonumą pilt saliarką iš kanistro.

 

Puiku, kad turi tvarkingą dyzelį su tau priimtinai atsukta rida ir kad kol kas neturi problemų. Tik neužmiršk ką sakei kai siurblys ar turbina užlinks :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau ant kokių dujų važiuoji, bet ir dabar pas mane stovi 4 kartos dujos tai nepajusi nė kiek dujų kvapo nei užvedant nei dirbant nei važiuojant. Kvapą pajust įmanoma tik užpilinėjamt dujas. Taip pat buvo ir senais laikais su 2 golfuku kuriam pirmos kartos dujos stovėjo. O dėl saliarkos net nešneku, lietuvoj praktiškai visoms saliarkinėms mašinoms išpjauna katalizatorius, tai smarvė kelia net pykinimą kai kuriems žmonėms + dyzelinas yra pripažintas kancerogenu, pasidomėk. Jau nešnekant apie traktoriaus garsą ir juodą dūmą užspaudus gazą bei tą malonumą pilt saliarką iš kanistro.

 

Puiku, kad turi tvarkingą dyzelį su tau priimtinai atsukta rida ir kad kol kas neturi problemų. Tik neužmiršk ką sakei kai siurblys ar turbina užlinks :)

 

Pritariu tau visu šimtu procentu. Bmw 5 buvo dujos, senos, bet kvapo jokio, tik pilant, viena karta po duju slangu keitimo tik smirdejo 1 dieną.. bet viskas 2 metai jokio duju kvapo..

 

O va dyzelio netoleruoju, pykina autobusuose mane, ir va audinei vaziuojant nieko nesijaucia , stovint smarve dyzelio, wunderbaumu prisikabinau new car kvapo , dar i bagazine 20 idejau senų rinktų (nes kolkekcionavau retus, iš kitų šalių ir pašiai wunderbaumus :D

O katalikas yra. Bet kazkaip teks kest

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebe su Asconom važinėjam, kad dujos jaustųsi. Jau laikas truputį perlipti per stereotipus ir bent šalia kitokių mašinų pastovėt.

 

Dabartinės dujų įrangos tokios, kad nesuprasi ar ant dujų važiuoja ar ant benzo. Tik vėl gi, jei naujesnė mašina problemos su lambda sensoriais, ko pasekoje gali gautis taip, kad tas pats dyzelis bus pigiau išlaikomas. Ir viskas galiausiai grįžta į automobilio bendrą stovį. Jei dyzelis bus užjotas, o benzas ne - perki benza. Jei dyzelis tvarkingas, o benzas lavonas - perki dyzelį.

 

Dujų bakas vietoj zapaskės yra labai patogus reikalas. Vėl gi, nebe 90-ieji, nebereikia vežiotis zapaskės, yra puikių alternatyvų. Blogiausiu atveju sumoki keliasdešimt litų daugiau už draudimą ir gauni nemokamą techninę pagalbą visus metus. Bet vėl gi, dujų bakas vietoj zapaskės gaunasi ne ypač didelis. Studentui, kuris po 20Lt pilasi tai ne problema, o kitiem gali ir pabosti kas savaitę ar net dažniau pyltis pilną baką.

 

Lafai, radau tau gyvenimo siaubą :D Dyzelio netoleruoji, BMW jau nebemėgsti. Tai kaip tau dyzelinis BMW? laugh.giflaugh.giflaugh.gif O jei rimtai, tai tu ir sugebi palygint autobusą su automobiliu...

Smirda dyzelis stovint? Tikrink išmetimo sistemą, turbūt bus kur nors prakirmyjus. Arba jau dugnas kaip pas flinstoun'us mašinoj. Nes realiai jokio kvapo net negali būti. Toj pačioj Audi A4 universale atvažinėjau tikrai daug ir nė kvapelio net nesu užuodęs...

Dyzelio kvapą esu jautęs dar savo vaikystėj, kai iš garažo išvarinėjau VW Golf 2 1.6D. Vat tada tai tikrai smirdėjo, bet išvažiavus iš garažo - nebeliko jokio kvapo.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau ant kokių dujų važiuoji, bet ir dabar pas mane stovi 4 kartos dujos tai nepajusi nė kiek dujų kvapo nei užvedant nei dirbant nei važiuojant. Kvapą pajust įmanoma tik užpilinėjamt dujas. Taip pat buvo ir senais laikais su 2 golfuku kuriam pirmos kartos dujos stovėjo. O dėl saliarkos net nešneku, lietuvoj praktiškai visoms saliarkinėms mašinoms išpjauna katalizatorius, tai smarvė kelia net pykinimą kai kuriems žmonėms + dyzelinas yra pripažintas kancerogenu, pasidomėk. Jau nešnekant apie traktoriaus garsą ir juodą dūmą užspaudus gazą bei tą malonumą pilt saliarką iš kanistro.

 

Puiku, kad turi tvarkingą dyzelį su tau priimtinai atsukta rida ir kad kol kas neturi problemų. Tik neužmiršk ką sakei kai siurblys ar turbina užlinks :)

Nu bet koks tu idomus. Dujas lygina 4 kartos, bet dyzeli tai ima kaip pavizdy sena tranta. Pas mane dyzelis, bet jis turi DPF filtra, tad jokios smarves nera ir juodo dumelio nematysi net sukant 5k rpm... Traktoriaus garsas, galbut girdisi tik ant laisvu apsuku (tas standartinis dyzelio garsas). Padavus gazo 2,5-3k rpm nesuprasi ar dyzelis ar benzas, nes traktoriaus garso nera. Kvapo irgi.

 

Taipogi naujom masinom katalizatoriaus neispjausi, kadangi stovi 2 liambda zondai, - vienas pries katalyza, kitas po. islupus katalziatoriu tau nedirbs variklis tinkamai. Tad cia reikia mesti lauk stereotipus, kad vis dar pjauna tuos katalizatorius. Dabar kad priregistruotum masina, reikia praeit technikine. Tad pardavejai nebepjauna. Vien del dumingumo TA neraeitum be katalyzo.

 

Reziume, jeigu lygini naujausios kartos dujas, tai imk ir naujos kartos dyzelini varikli, kuris yra galingas, ekonomiskas, dirba tyliai ir ziemos -30 jam nera problema. :)

 

dar kalbant apie benzinu katalizatorius, nezinau ar mano zinios klaidingos, bet benzinines masinos ismeta ten svino ar ko, kas yra labai kenksminga. neveltui uzsidares garaze su uzvesta benzinine masina, gali isvirst is koto :)

 

Esnyper, tai dabar prakiurdes padanga atsauksi savo kelione ir skambinsi i technine pagalba, kad traliukas parveztu namo? Na nezinau :D Aisku dabar yra kompresoriai, kurie i padanga privaro kazkokios koses ir gali vaziuot toliau. Sito neisbandes, negaliu komentuot. Bet zapaske yra zapaske. Uzsidejai ir vaziuoji toliau be problemu.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu bet koks tu idomus. Dujas lygina 4 kartos, bet dyzeli tai ima kaip pavizdy sena tranta. Pas mane dyzelis, bet jis turi DPF filtra, tad jokios smarves nera ir juodo dumelio nematysi net sukant 5k rpm... Traktoriaus garsas, galbut girdisi tik ant laisvu apsuku (tas standartinis dyzelio garsas). Padavus gazo 2,5-3k rpm nesuprasi ar dyzelis ar benzas, nes traktoriaus garso nera. Kvapo irgi.

 

Taipogi naujom masinom katalizatoriaus neispjausi, kadangi stovi 2 liambda zondai, - vienas pries katalyza, kitas po. islupus katalziatoriu tau nedirbs variklis tinkamai. Tad cia reikia mesti lauk stereotipus, kad vis dar pjauna tuos katalizatorius. Dabar kad priregistruotum masina, reikia praeit technikine. Tad pardavejai nebepjauna. Vien del dumingumo TA neraeitum be katalyzo.

 

Reziume, jeigu lygini naujausios kartos dujas, tai imk ir naujos kartos dyzelini varikli, kuris yra galingas, ekonomiskas, dirba tyliai ir ziemos -30 jam nera problema. :)

 

dar kalbant apie benzinu katalizatorius, nezinau ar mano zinios klaidingos, bet benzinines masinos ismeta ten svino ar ko, kas yra labai kenksminga. neveltui uzsidares garaze su uzvesta benzinine masina, gali isvirst is koto :)

 

Esnyper, tai dabar prakiurdes padanga atsauksi savo kelione ir skambinsi i technine pagalba, kad traliukas parveztu namo? Na nezinau :D Aisku dabar yra kompresoriai, kurie i padanga privaro kazkokios koses ir gali vaziuot toliau. Sito neisbandes, negaliu komentuot. Bet zapaske yra zapaske. Uzsidejai ir vaziuoji toliau be problemu.

 

 

Jei skaitai tik pusę teksto tai gal ir atrodo įdomiai. Šiaip buvo paminėtas visas dujų įrangų intervalas nuo 4 iki 1 kartos, čia jei nedaskaitei:

 

Taip pat buvo ir senais laikais su 2 golfuku kuriam pirmos kartos dujos stovėjo.

 

Dėl naujų mašinų, tai išlysk į miestą: ar tikrai kas antra mašina bus 2013 metų? Geriau lyginkim statistiškai populiariausių metų mašinas Lietuvoje, imčiau kokių 2000 metų, o tokiose retoje kurioje rasi katalizatorių, ypač saliarkinėje.

 

 

Dėl naujų dyzelių nesakiau nė žodžio - nesiginčiju, kad metų senumo dyzelis puikiai užsikurs prie -30, nes jam net garantija dar galioja. Bet pažiūrėkim kaip būna iš tikrųjų, kad ir pastarąją žiemą pamenu prie -23 laipsnių šalčio išėjau į kiemą ir greta manęs pasistatęs 2002 metų sceniką 1.9saliark, nors ir prižiūrėtą pakankamai, suka 2 minutes ir neužkuria. Aš ramiai nusivalau langus, įsėdu į savo 1997 metų bmw benzinas-dujos, iš pusės abaroto užkuriu ir minutę pašildęs nuvažiuoju, problem? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...