Pereiti prie turinio

Audi A3/A4 1.9 TDI 81 kw


Rekomenduojami pranešimai

Nu nežinau, kaip jūs važinėjat, bet man su 1.9tdi 81kw yra vieni juokai pasiekti <5l sąnaudas. 90-100kmh, r15 ratai ir 5l tikrai neviršija. 130-140kmh greičiu ~6.5l. Važinėju ramiai ekonomišku režimu, tai ir sąnaudos juokingos. Agresyviau pavažinėjus sąnaudos aišku kiltų... Savo miesto sąnaudų geriau net nerašysiu, nes vargu ar patikėsit :)

Redagavo Tadas0
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei apie sąnaudas, tai parašysiu ir aš.

 

Suvažinėta 1075 km

Įpilta iki pilno bako 62 l

Vidurkis pagal kompą 6,1 l/100 km

Vidurkis pagal pylimą nuo pilno bako iki pilno 5,77 l/100 km

Greičio vidurkis pagal kompą 50km/h

 

Važiuota visur ir visaip, bet tokia dyzelio ekonomija pas mane

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei apie sąnaudas, tai parašysiu ir aš.

 

Suvažinėta 1075 km

Įpilta iki pilno bako 62 l

Vidurkis pagal kompą 6,1 l/100 km

Vidurkis pagal pylimą nuo pilno bako iki pilno 5,77 l/100 km

Greičio vidurkis pagal kompą 50km/h

 

Važiuota visur ir visaip, bet tokia dyzelio ekonomija pas mane

Automobilis, variklis, miestas, užmiestis ar net ratų dydis... Pas tave nei vieno iš šių nėra paminėto, tai skaičiai kaip ir neturi prasmės :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Automobilis, variklis, miestas, užmiestis ar net ratų dydis... Pas tave nei vieno iš šių nėra paminėto, tai skaičiai kaip ir neturi prasmės :)

 

A4 1.9 tdi 81 kw R15 Su pilnu baku, tevukas pravaziuoja apie 1,1k misriu rezimu su jusu vadinama kanistrine saliarka, variklis buna sukamas ir iki 4k apsuku. Kazkaip sunku patiket kaip jus snekat apie kazkokius 9 litrus mieste. Ziema max 7 litrai gaunasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

A4 1.9 tdi 81 kw R15 Su pilnu baku, tevukas pravaziuoja apie 1,1k misriu rezimu su jusu vadinama kanistrine saliarka, variklis buna sukamas ir iki 4k apsuku. Kazkaip sunku patiket kaip jus snekat apie kazkokius 9 litrus mieste. Ziema max 7 litrai gaunasi.

Aš pilnai sutinku su tavo minimom sąnaudom. Man per kamščius max 7l buvo iki šiol, o įprastos sąnaudos kur kas mažesnės :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TtomasS, o nepastebejai, kad skirtingose duju kolonelese pilant skirtingas duju kiekis telpa? :D O siaip, kad dujos pigiau, tai lyg ir niekas nesigincijo...

Ne nuo degalinės priklauso, o nuo bako vožtuvo kiek sutilps dujų. Nuo pačios degalinės gali skirtis minimaliai. O jei tu turi omeny, kad vieną kartą pasibaigus dujom supili tarkim 38l, o kitą kartą 40l, tai čia manau dėl to, kad vieną kartą būni ne pilnai išvažinėjęs dujas. Pvz. pas manęs 4 kartos dujose, tai jei dujos jau yra prie pabaigos ir užkeli iki 4k+ apsukų, automatiškai permeta į benziną, atrodo lyg būtų pasibaigusios. Bet jei po to perjungi vėl į dujas ir važiuoji ramiai, tai gali dar sėkmingai apie 20km nuvažiuot.

 

P.S. jei kam įdomu kiek maniškė ryja dujų važinėjant tik mieste. Visada pats skaičiuoju ir rašausi. Niekada netaupant, visada palaikomas tempas ir apsukos :D Miestas Telšiai:

 

01)211km - 38.30L (18.15L/100km)

02)249km - 39.30L (16.02L/100km)

03)247km - 39.07L (15.81L/100km)

04)242km - 39.40L (16.28L/100km)

05)246km - 38.25L (15.54L/100km)

06)208km - 39.65L (19.06L/100km)

07)234km - 38.01L (16.24L/100km)

08)196km - 38.20L (19.48L/100km)

09)236km - 40.30L (17.07L/100km)

10)235km - 38.31L (16.30L/100km)

11)240km - 37.90L (15.79L/100km)

12)234km - 36.74L (15.70L/100km)

13)222km - 36.91L (16.62L/100km)

14)224km - 39.30L (17.54L/100km)

15)181km - 37.99L (20.99L/100km)

16)208km - 37.68L (18.11L/100km)

17)226km - 33.27L (14.72L/100km)

18)210km - 38.91L (18.53L/100km)

19)190km - 39.41L (20.74L/100km)

20)210km - 39.31L (18.72L/100km)

21)265km - 41.01L (15.48L/100km)

22)260km - 40.45L (15.56L/100km)

Redagavo TtomasS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

papildysiu savo pranesima, gryzau namo, i vaisvydava atgal nulekiau 550km prasukta , su 180lt kuro is lukoil, dar puses puse bako liko kazkur daugiau. Važinėsiu kol baigsis pilnai su lempute, ir pranešiu kaip.. :)

nuo kada kuro tūris matuojamas Litais? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkurioj temoje (tik berods ne uždarbį) esu skaitęs, kad vieno bmw'isto vidutinės kuro sąnaudos gaunasi 3.7 litro su 30d. Tai nebestebina, nei kuro kiekio matavimas litais, nei dujų ar dyzelio smirdėjimas salone laugh.gif

Jo, geriausia, kai pasakoja, kad ryja 4l, o kai reikia pavežt kur nors, staigiai pradeda ryt po 12l :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai darysim estafetę, liepsim nuvažiuot 50km pirmyn ir atgal ir žiūrėsim kiek surijo? :D

 

Nebent nuo visiškai tusčio bako pradėt, nes plūdės gali grybauti, pvz pas mane gryžus i kauna buvo 510km ir jau rodė kad tusčias bakas , lemputė degė, poto jau pusės puse bako, dabar jau 569 nuvažiuota ir vos ne puse bako rodo.. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

papildysiu savo pranesima, gryzau namo, i vaisvydava atgal nulekiau 550km prasukta , su 180lt kuro is lukoil, dar puses puse bako liko kazkur daugiau. Važinėsiu kol baigsis pilnai su lempute, ir pranešiu kaip.. :)

Nevazinek su lempute o tai siurbli sudeginsi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vos tema išlenda apie auto uždarbį, tai visi į ginčus :D bet tai nebūtinai yra blogai...

 

Šiek tiek norėčiau prisidėt ir pareikšti savo nuomonę bei pasidalinti sukauptom žiniom. Jeigu kalbame apie ekonomiją, tai susumavus viską - dyzelinas nėra pigesnis už dujas. Bet ir vėl, dyzelinas dyzelinui nelygus, tas pats ir su dujom. Man juokinga daros, kai žmonės rėkia, kad jų 1.4 astra ryja (litais skaičiuojant) tiek pat, kiek mano 2.0 dyzelis. Asmeniškai, jei pirkčiau mašiną važinėt mieste - imčiau dujas. Jei užmiestį / mišriai, tai dyzeliną :)

 

Galiu dar pasidalint šiek tiek dėl Toyotų. Pats turiu tokį pat Avensį kaip acidminde. 320k km pravažiuota (rida dokumentuota). Turiu aparatą jau metus su puse ir turėjau vieną paprastą bėdą, kuri man kainavo ~1000. Reikėjo pakeisti riebokšlius. Šiaip šis remontas kainuoja ~200, bet va susidūriau su meistrais, kurie nesuprato kaip tokius reikalus atlikt. Etatinis šių auto gedimas, tai dvimasiai smagračiai (nors jie yra ir tų pačių VW bėda ir kitų dyzelių), bei purkštukai. Smagratis pas mane pakeistas į vienmasį, tad važiuoji sau be problemų, o purkštukai - laikas parodys, nieks neapsaugotas nuo to :) Ekonomija: nieko įpatingo. Su 60L baku nuvažiuojiu geru atveju 1000km (dažniau ~900). Važinėju ~70% laiko auostradoj mindamas apie 140 - 130 pasikrovęs ir mieste šiek tiek. Paskaičiavus, tai mieste ryja apie 6.5 laisvai (balsu nusijuokiau, kad mieste kažkam TIPO ryja 5.7 :DD. Jūs ne vien į trip kompus žiūrėkit, bet savo galva pasikliaukit.), užmiestį 5.5. Visko gali būt, kad purkštukas vienas spraigos nebetaip, tai gal ir gadina ekonomiją :) Tik autorius jei užsinorėtų pensininkų Avensio, tai tektų primest bent 2k dar, nes nelavoną rast nėra paprasta net ir pinigų turint :)

 

Kalbant apie undines. 1.9 tdi varikliai audinių yra tikrai geri, pagarsėję ekonomiką ir nevienas meistras sakė, kad lenkia galvą prieš šiuos variklius, nes jie tikrai yra apgalvotai surinkti. Iki n metų (negaliu dabar pasakyt kurių), audinių važiuoklės buvo paprastos, o ne aliuminės, tad nematau aš ten didelių tragedijų.

 

Kad ir kokią jūs mašiną nusipirksit, ji vis vien ges. O vat kaip, tai čia yra visiška loterija :)

Redagavo Mariius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<..>

Galiu dar pasidalint šiek tiek dėl Toyotų. Pats turiu tokį pat Avensį kaip acidminde. 320k km pravažiuota (rida dokumentuota). Turiu aparatą jau metus su puse ir turėjau vieną paprastą bėdą, kuri man kainavo ~1000. Reikėjo pakeisti riebokšlius. Šiaip šis remontas kainuoja ~200, bet va susidūriau su meistrais, kurie nesuprato kaip tokius reikalus atlikt. Etatinis šių auto gedimas, tai dvimasiai smagračiai (nors jie yra ir tų pačių VW bėda ir kitų dyzelių), bei purkštukai. Smagratis pas mane pakeistas į vienmasį, tad važiuoji sau be problemų, o purkštukai - laikas parodys, nieks neapsaugotas nuo to :) Ekonomija: nieko įpatingo. Su 60L baku nuvažiuojiu geru atveju 1000km (dažniau ~900). Važinėju ~70% laiko auostradoj mindamas apie 140 - 130 pasikrovęs ir mieste šiek tiek. Paskaičiavus, tai mieste ryja apie 6.5 laisvai (balsu nusijuokiau, kad mieste kažkam TIPO ryja 5.7 :DD. Jūs ne vien į trip kompus žiūrėkit, bet savo galva pasikliaukit.), užmiestį 5.5. Visko gali būt, kad purkštukas vienas spraigos nebetaip, tai gal ir gadina ekonomiją :) Tik autorius jei užsinorėtų pensininkų Avensio, tai tektų primest bent 2k dar, nes nelavoną rast nėra paprasta net ir pinigų turint :)

 

Kalbant apie undines. 1.9 tdi varikliai audinių yra tikrai geri, pagarsėję ekonomiką ir nevienas meistras sakė, kad lenkia galvą prieš šiuos variklius, nes jie tikrai yra apgalvotai surinkti. Iki n metų (negaliu dabar pasakyt kurių), audinių važiuoklės buvo paprastos, o ne aliuminės, tad nematau aš ten didelių tragedijų.

<..>

Kas dėl dvimasių smagračių bėdų, tai čia reiktų atkreipti dėmesį, kad tai kone visų Common Rail dyzelių bėda, naujesniuose automobiliuose ta bėda jau nebe tokia ryški. Mano atveju, jis buvo pakeistas, kai buvo pirkta mašina (prie 130k km) į normalų OEM dvimasį ir daugiau nebeiškilo su juo bėdų. Kas dėl purkštukų, tai Avensis atveju (ir Corolla bei Corolla Verso su 85kw 2.0 D-4D motoru) bėda dažniausiai būna ne juose, o jų guminėse tarpinėlese. Keičiau jas gal prie 240k km pirmą sykį, nes sąnaudos buvo pakilusios kažkiek ir žiemą sunkiau vedėsi, nors žvakės buvo sveikos, kaip ir akumuliatorius. Iškart pasijautė teigiamas efektas. Bent 2 kartus į metus supilu Toyota Injector Cleaner arba Wurth firmos produktą, priklausomai nuo to, kokį pavyksta gauti, kuras tik iš Neste. Man po miestą malantis sąnaudos didesnės, bet esu linkęs paspausti, nesiskundžiu dėl jų, tikra ekonomija pasirodo važiuojant užmiestyje pagal KET, autostradai norėtųsi 6 pavaros jau vasarą. Borto kompiuteris rodo didesnes sąnaudas nei realiai supilu :)

 

Kas dėl Audi, tai A4 nuo pat pradžios turėjo daugiasvirtę pakabą lyg ir. A3 pakaba buvo paprasta. Vien dėl to labiau sau žiūrėčiau į A3.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas dėl dvimasių smagračių bėdų, tai čia reiktų atkreipti dėmesį, kad tai kone visų Common Rail dyzelių bėda, naujesniuose automobiliuose ta bėda jau nebe tokia ryški. Mano atveju, jis buvo pakeistas, kai buvo pirkta mašina (prie 130k km) į normalų OEM dvimasį ir daugiau nebeiškilo su juo bėdų. Kas dėl purkštukų, tai Avensis atveju (ir Corolla bei Corolla Verso su 85kw 2.0 D-4D motoru) bėda dažniausiai būna ne juose, o jų guminėse tarpinėlese. Keičiau jas gal prie 240k km pirmą sykį, nes sąnaudos buvo pakilusios kažkiek ir žiemą sunkiau vedėsi, nors žvakės buvo sveikos, kaip ir akumuliatorius. Iškart pasijautė teigiamas efektas. Bent 2 kartus į metus supilu Toyota Injector Cleaner arba Wurth firmos produktą, priklausomai nuo to, kokį pavyksta gauti, kuras tik iš Neste. Man po miestą malantis sąnaudos didesnės, bet esu linkęs paspausti, nesiskundžiu dėl jų, tikra ekonomija pasirodo važiuojant užmiestyje pagal KET, autostradai norėtųsi 6 pavaros jau vasarą. Borto kompiuteris rodo didesnes sąnaudas nei realiai supilu :)

 

Kas dėl Audi, tai A4 nuo pat pradžios turėjo daugiasvirtę pakabą lyg ir. A3 pakaba buvo paprasta. Vien dėl to labiau sau žiūrėčiau į A3.

 

Dėl valiklių tai visokių nuomonių esu pririskaitęs tojotistų forume, tai baimė pilt :) Dėl smagračio tai pilnai tau pritariu :) O kokie ratai pas tave? R15 195/60? Man tiesiog labai keista pasirodė, kad sąnaudas tau rodo didesnes, nes man tai litriuku (beveik) rodo mažesnes :)

 

Aišku. Tai taip, tokiu atveju ir aš žiūrėčiau į A3. Mane audinės (nes daug visko prisiskaitęs) ir baido savo važiuoklėm, o dėl variklio, tai 1.9tdi tikrai imčiau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl valiklių tai visokių nuomonių esu pririskaitęs tojotistų forume, tai baimė pilt :) Dėl smagračio tai pilnai tau pritariu :) O kokie ratai pas tave? R15 195/60? Man tiesiog labai keista pasirodė, kad sąnaudas tau rodo didesnes, nes man tai litriuku (beveik) rodo mažesnes :)

 

Aišku. Tai taip, tokiu atveju ir aš žiūrėčiau į A3. Mane audinės (nes daug visko prisiskaitęs) ir baido savo važiuoklėm, o dėl variklio, tai 1.9tdi tikrai imčiau :)

Taip, pas mane standartiniai ratai. O sąnaudas taip rodo, nes senokai reset bedariau, dar liko iš pat žiemos 7.2, nors realiai paskutiniu metu apie 6l buvo nuo liepos karščių skaičiuojant, dabar vėl didėja. Kas dėl VAG 1.9TDI (81kw), tai tikrai geriau nei 1.9 TDI PD (85kw, 77kw) ar vėlesni 2.0TDI PD su savo tepimo bėdomis.

Nors pagal savo mažus nuvažiuojamus kilometražus ateityje greičiausiai rinksiuosi tik benziną.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...