Pereiti prie turinio

Žieminės padangos


Rekomenduojami pranešimai

Jei žiemą nesnigtų ir nešaltų, irgi problemos nematyčiau.

Gali papasakoti plačiau, kodėl plačios padangos žiemai blogiau? Jeigu žmogus važinės mieste, nelys į nevalytus užmiesčio keliukus?

 

Didelė dalis naujų prabangesnių automobilių su tokiom padangom ir važinėja, nes kitokių nelabai užmausi. Problemos? Jeigu padanga ne medinė ir ne trečiųjų šalių rinkai gaminta, tikrai nekils. Kitas reikalas, jei žiemą yra važinėjama į sodybą ar gyvenama užmiestyje. Tuomet taip, su tokiom padangom didesnė tikimybė, kad teks namo eiti pėsčiomis.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali papasakoti plačiau, kodėl plačios padangos žiemai blogiau? Jeigu žmogus važinės mieste, nelys į nevalytus užmiesčio keliukus?

 

Didelė dalis naujų prabangesnių automobilių su tokiom padangom ir važinėja, nes kitokių nelabai užmausi. Problemos? Jeigu padanga ne medinė ir ne trečiųjų šalių rinkai gaminta, tikrai nekils. Kitas reikalas, jei žiemą yra važinėjama į sodybą ar gyvenama užmiestyje. Tuomet taip, su tokiom padangom didesnė tikimybė, kad teks namo eiti pėsčiomis.

pats ir atsakei į savo klausimą :) , platesnių padangų prastesnis sukibimas su snieguota slidžia kelio danga,elementari fizika, būtų gal ir nebėda, bet... žiemą nutinka visokių dalykų ir netgi mieste,nepabarstoma laiku ir sunku įveikti kai kurias įkalnes, tokiems atvejams padažnėjus gali pradėti labai nervinti tos plačios padangos.

Redagavo Jazz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Plačios - neplačios, kiekvienam automobiliui skirtingai. Jeigu gamintojas rekomendavo tarkim ant kokio X5 275 padangą, tai ir dedi žiemai 275 ir nesuki galvos. O jei kokiam civikui uždėsi 195 vietoj 175, tai bus batai. Šiuo atveju kai duoda pasirinkt tarp 205 ir 225, geriau imt 205. Iš platesnių žiemą jokios prasmės, o siauresnės važiuos stabiliau ir komfortiškiau. Ne veltui žieminių padangų protektorius ir taip yra susiaurintas. Jei pridėsi vienodo pločio vasarinę prie žieminės, tai pamatysi, kad daugelyje atvejų žieminių protektorius yra šiek tiek siauresnis.

O jeigu važinėji per bordiūrus - jokios padangos nepadės.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Plačios - neplačios, kiekvienam automobiliui skirtingai. Jeigu gamintojas rekomendavo tarkim ant kokio X5 275 padangą, tai ir dedi žiemai 275 ir nesuki galvos. O jei kokiam civikui uždėsi 195 vietoj 175, tai bus batai. Šiuo atveju kai duoda pasirinkt tarp 205 ir 225, geriau imt 205. Iš platesnių žiemą jokios prasmės, o siauresnės važiuos stabiliau ir komfortiškiau. Ne veltui žieminių padangų protektorius ir taip yra susiaurintas. Jei pridėsi vienodo pločio vasarinę prie žieminės, tai pamatysi, kad daugelyje atvejų žieminių protektorius yra šiek tiek siauresnis.

O jeigu važinėji per bordiūrus - jokios padangos nepadės.

Padanga renkies pagal tai kur vazinesi daugiau ir pagal savo pinigine. Platesnes padangos ziema turi prasmes, o ypatingai dabar kai ziemos darosi vis siltesnes, ant sunkios masinos skirtumas tarp 225 ir 205 labai stipriai jauciasi vaziuojant sausu keliu, siauros padangos stipriai maziau stabilumo turi ant sausos dangos. Ziemines siauresnes yra del to kad, kuo didesnis svoris spaustu nedideli plota, taip ant sniego yra isgaunamas zymiai geresnis sukibimas. Vazineji po miesta, kiemais, taupai pinigus perki 205, autostradom vazineji ir pinigu yra perki 225.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš sau ir vasarai užsidėjau 205. Padangos plotis sukibimui ant sauso asfalto turi įtakos tik slalome, kai jau važiuojama ant ribos, paprastam ar netgi agresyviam gatviniam važinėjimui tas nelabai aktualu. Siauresnė padanga stabilesnė, nes ant to paties ratlankio stovi standžiau ir mašina dėl to mažiau plaukioja. Mažiau mėto per provėžas. Su siauresnėm padangom mažiau jaučiausi duobės, taigi padidėja ir komfortas. Minusas tame, kad jeigu perki naudotas padangas, tai R17/225/45 žymiai daugiau pasirinkimo nei R17/205/50.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš sau ir vasarai užsidėjau 205. Padangos plotis sukibimui ant sauso asfalto turi įtakos tik slalome, kai jau važiuojama ant ribos, paprastam ar netgi agresyviam gatviniam važinėjimui tas nelabai aktualu. Siauresnė padanga stabilesnė, nes ant to paties ratlankio stovi standžiau ir mašina dėl to mažiau plaukioja. Mažiau mėto per provėžas. Su siauresnėm padangom mažiau jaučiausi duobės, taigi padidėja ir komfortas. Minusas tame, kad jeigu perki naudotas padangas, tai R17/225/45 žymiai daugiau pasirinkimo nei R17/205/50.

Kaip jau minejau jauciasi ant sunkios masinos, ant lengvo krepso tai kita kalba. Ant sauso asfalto padangos plotis netik slalome bet ir stabdymo atstume tiek ir pacios masinos stovejime ant kelio prie autostradinio greicio. Siauresnes padangos dazniausiai nera stiprinto kordo todel kaiptik masina plaukioja labiau ir turi mazesni greicio indeksa. Visgi cia reiketu kalbeti apie konkrecias padangas nes premium klase net ir 195 ant kelio geriau stovi nei 225 ekonomas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš sau ir vasarai užsidėjau 205. Padangos plotis sukibimui ant sauso asfalto turi įtakos tik slalome, kai jau važiuojama ant ribos, paprastam ar netgi agresyviam gatviniam važinėjimui tas nelabai aktualu. Siauresnė padanga stabilesnė, nes ant to paties ratlankio stovi standžiau ir mašina dėl to mažiau plaukioja. Mažiau mėto per provėžas. Su siauresnėm padangom mažiau jaučiausi duobės, taigi padidėja ir komfortas. Minusas tame, kad jeigu perki naudotas padangas, tai R17/225/45 žymiai daugiau pasirinkimo nei R17/205/50.

Praeitą sezoną važinėjau su 205, šį sezoną su 225. Skirtumas kaip diena ir naktis. Ant kelio stovi nesulyginamai. Su senom padangom užmesti galo paprastai važiuojant būdavo neįmanoma, nes nepasukamumas pasireikšdavo. Su šio sezono užtenka žiedu prasinešti ir žiūrėk galą jau pasitaisyt reik. Stabdymo kelias irgi žymiai geresnis (ta proga ir į subinę neseniai įmontavo). Padangos +/- to pačio amžiaus ir iš tos pačios klasės.

 

 

Na, o minusai platesnių padangų: didesnis keliamas garsas (net jei lygintumėm to pačio modelio skirtingų išmatavimų padangas), didesnės kuro sąnaudos ir ne visiškai tolygus padangos dėvėjimasis (bet čia daugiau ratlankis kaltas, per siauras).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir kaip jos elgiasi ant pliurzos ir šlapio asfalto? Galėtum pasidalint patirtimi.

 

Žinok labai, labai gerai :) Aišku atrodys kiek savižudiškai, bet važiavau 120k/h per pūga visus kaip stovinčius lenki... :) Realiai labai geros padangos kai šios baigsis imsiu vėl tokias, vertos savo pinigų.

Redagavo KyCaS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 metų...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...