Pereiti prie turinio

Papildoma zalia rodykle


Rekomenduojami pranešimai

Grasino, grasino ir nulupinejo zalias rodykles. Siandien griztant is darbo uzsiroviau 3-se vietose ir pralaukiau nemazai laiko. Ypac, kai priekyje pasitaike autobusas...ir dar kai uzsidega zalia, tuo pat metu isijungia zalia ir pestiesiems. Visiskas absurdas. Negana to, kamsciai millziniski, tai dabar isvis piko metu nepavydetina situacija. Veiksmas vyko Justiniskese, 3 jose sankryzose pastebejau si pakeitima.

Gal yra kur ir daugiau? Ka manot forumieciai? As tai galvoju, kad blogu vairuotoju vistiek nepamokys, lakstys kaip lakste, o dabar dar ir daugiau zmoniu pridauzys...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai supykęs grįžai, sakai temą sukursiu ir pasipiktinsiu.... :)) kažkaip aš, bent jau kol kas, didelių pasikeitimų dėl tų naujų KET naujovių, nepastebėjau...piko metu Vilniuje aplamai geriau nevažinėt... kas kaltas jei žmonės patys po ratais šoka... pastaruoju metu, pastebėjau,kad dauguma eina per pėsčiųjų perėją net neapsižvalgę... sako yra pėsčiųjų perėja tai ir VARAU...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Issikalbejau, pasipiktinau ir palengvejo :D...suprantu, kurie is kaimu ir provinciju, didelio skirtumo nepajus. Bet gyvenantys didesniuose miestuose tures siek tiek daugiau vargo. Yra kaip yra.

 

Kaune, kiekvieną dieną važinėju į darbą ir kažkaip problemų kol kas nematau dėl to.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaune, kiekvieną dieną važinėju į darbą ir kažkaip problemų kol kas nematau dėl to.

Žinok jaučiasi, tenka per piką pasivažinėti miestu, tai jei ankščiau gerai pažinodamas Kauną galėdavai rinktis alternatyvų maršrutą mažesnėm gatvelėm, tai dabar sėdi prieš tą gatvelę į kamštį.

 

Partizanų gatvėj ties ortopediniu iš vis vakar pirmą kartą mačiau tokio ilgio eilę (nuo sankryžos iki buvusios Dali/įsukimo į Butrimonių gatvę).

 

Šiaip keista, kad nebuvo paskelbta jokia informacija, kaip tos rodyklės „žudo“ ar kenkia. Tiesiog kažkam šovė į galvą ir priėmė...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas galite paaiskinti, ka duoda tas sustojimas prie zalia rodykle turincio sviesoforo, be to, kad stabdo eisma?

 

Dažniausiai kai dega raudona važiuoti tiesiai, tai pėstieji eina skersai kelią. Anksčiau būdavo taip, kad kiti nesiruošia prilėtinti ir įsitikinti ar saugu, taip nutrenkdavo per perėją einantį žmogų. Dabar kai reikia sustoti prie STOP arba prieš perėja, žymiai padidėja pėsčiųjų saugumas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Savaitgalį buvau Latvijoje, Jelgavos mieste. Ten tokio dalyko kaip žalia rodyklė prie raudonos spalvos šviesoforo signalo nėra ir nėra būtinybės, kadangi eismas juda tokiu pat tempu, kaip ir pas mus, jeigu būtų su žalia rodykle. Esmė tokia: priprasit ir net nepajusit skirtumo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Savaitgalį buvau Latvijoje, Jelgavos mieste. Ten tokio dalyko kaip žalia rodyklė prie raudonos spalvos šviesoforo signalo nėra ir nėra būtinybės, kadangi eismas juda tokiu pat tempu, kaip ir pas mus, jeigu būtų su žalia rodykle. Esmė tokia: priprasit ir net nepajusit skirtumo :)

Ir kokio gi dydzio tavo ta Jelgava? Kazkaip 66 tukst gyventoju pries Vilniaus 500k, juokingai atrodo, teigiant kad zalios rodykles Vilniuj nereikalingos (imu Vilniu, nes prie tavo pacio profilio parasyta, kad esi is Vilniaus).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dažniausiai kai dega raudona važiuoti tiesiai, tai pėstieji eina skersai kelią. Anksčiau būdavo taip, kad kiti nesiruošia prilėtinti ir įsitikinti ar saugu, taip nutrenkdavo per perėją einantį žmogų. Dabar kai reikia sustoti prie STOP arba prieš perėja, žymiai padidėja pėsčiųjų saugumas.

 

Bet kur cia logika? Juk pesciuosius praleisti reikia ir taip, nes tau dega raudona, o pestiesiems dega zalia, tai naturaliai turi ivertinti salygas ir sumazinti greiti ar visai sustoti. Bet dabar, jeigu gatve tuscia, nera nei pesciuju, nei kitu masinu, turi kaip idiotas sustoti prie kiekvienos rodykles, ir tik tada vaziuoti toliau. Yra normali taisykle, kurios laikytis ir taip privaloma, bet sugalvojama nauja taisykle, nes tos senosios kazkas nesilaiko. Nera logikos visiskai.

Cia panasiai kaip su draudimu prekiauti alkoholiu rugsejo 1, kad mokiniai negertu. Juk siaip ar taip negalima parduoti alkoholio nepilnameciams, bet priimamas papildomas istatymas, nes kazkas nesilaiko to pirmojo. Ir kas is to, vistiek visi prisiperka is vakaro, ir nuo to nukencia tik paprastas zmogelis, norejes ta diena nusipirkti alaus. O alkoholio isvakarese nuperkama dar daugiau, nei butu nuperkama ta rugsejo 1. Zodziu visiskai nera logikos istatymuose

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet kur cia logika? Juk pesciuosius praleisti reikia ir taip, nes tau dega raudona, o pestiesiems dega zalia, tai naturaliai turi ivertinti salygas ir sumazinti greiti ar visai sustoti. Bet dabar, jeigu gatve tuscia, nera nei pesciuju, nei kitu masinu, turi kaip idiotas sustoti prie kiekvienos rodykles, ir tik tada vaziuoti toliau. Yra normali taisykle, kurios laikytis ir taip privaloma, bet sugalvojama nauja taisykle, nes tos senosios kazkas nesilaiko. Nera logikos visiskai.

Cia panasiai kaip su draudimu prekiauti alkoholiu rugsejo 1, kad mokiniai negertu. Juk siaip ar taip negalima parduoti alkoholio nepilnameciams, bet priimamas papildomas istatymas, nes kazkas nesilaiko to pirmojo. Ir kas is to, vistiek visi prisiperka is vakaro, ir nuo to nukencia tik paprastas zmogelis, norejes ta diena nusipirkti alaus. O alkoholio isvakarese nuperkama dar daugiau, nei butu nuperkama ta rugsejo 1. Zodziu visiskai nera logikos istatymuose

Musu Seimas toks jau yra: esamu istatymu spragas lopo naujais istatymais. Esamu istatymu didesne kontrole juos igyvendintu zymiai efektyviau ir i biudzeta lesu iplauktu daugiau, nepaisant islaidu grieztinant kontrole (baudos dideles, o grieztesne kontrole nustatytu daugiau asmenu daranciu pazeidima, ko pasekoje biudzetas papilnetu). Matot, jiem atrodo pigiau susirint i posedi ir priimt nauja istatyma, negu skirti demesi paciai problemai ir jos kontrolei. Cia butent kalbant apie alkoholio pardavima nepilnameciams.

 

Kas del tu rodykliu, galejo padaryti progingiau, - tiesiog nuimti tas rodykles probleminese sankryzose (avaringose, kur prastas matomumas ar tose kur per kamscius uzsidegus zaliam i gatve tiesiog netelpa masinos, nes pries tai per zalia rodykle privaziavo belenkiek).

 

O dabar ka turim: kvaila istatyma, kurio nesilaiko nei viesasis transportas, nei patys patruliu ekipazai (taip taip, jau pora kartu maciau, kad nesustoja. tiesa, - buvo naktis. eismas nulinis, sviesaforas veike. bet istatymas galioja ir diena ir nakti...). Absurdas, ka jau kalbet jeigu koks inteligentiskas vairuotojas sugalvoja sios taisykles laikytis, turbut vienu is triju atveju buna nupypsintas.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važinėju Vilniuj kasdien ir džiaugiuosi, kad padarė tokį pakeitimą. Pradžioje taip pat galvojau, kad nesąmonė, bet visgi tai protingas sprendimas. Man sustoti prie stop linijos tikrai nesunku, o saugumas padidėja. Neseniai buvo delfi straipsnis su videoreportažu iš ne vienas kelyje, tai labai gerai paaiškino, kiek pavojingų situacijų sukelia tos žalios rodyklės, kai niekas prie jų nestoja.

Redagavo Tadas0
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važinėju Vilniuj kasdien ir džiaugiuosi, kad pakeitė tokią taisyklę. Man sustoti prie stop linijos tikrai nesunku, o saugumas padidėja. Neseniai buvo delfi straipsnis is videoreportažu iš ne vienas kelyje, tai labai gerai paaiškino, kiek pavojingų situacijų sukelia tos žalios rodyklės, kai niekas prie jų nestoja.

Prie daugumos sankryzu, esant intensyviam eismui, sustoji prie stop linijos, tada pavaziuoji, sustoji vel, nes nuo tos stop linijos nifiga nieko nesimato, ar atvaziuoja kas nors. Jei nebutu tokio istatymo, sustotum viena karta toj vietoj kur jau kertasi kelias, o nesant eismo viska matytum ir sukdamas tik priletintum. Gera tavo logika, kaip ir istatymas. Gal dar priimkim istatyma, kad ir degant zaliam sviesaforui greiti reiktu numesti iki 20km/h, juk pridetu saugumo!

 

Na nežinau, net Kaune dar neteko būt nupypsintam pristabdžius prie žalios rodyklės. laugh.gif

Siuo metu vairuotojai jau apsiprato, bet pirmom dienom kai buvo paskelbtas straipsnis apie toki istatymo priemima, toki atveji maciau ne viena. Bet del taisykles laikymosi, kiek teko pastebet retas kuris laikosi, tad manau nupypsinimo atveju vis dar pasitaiko, daug kietu "vyru" su bemwais vazineja, kur visad skuba.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man ir tas užkliuvo, nes sustojus prie stop linijos nu iš vis nieko nepamatysi. Nei ar gali važiuoti į sankryžą, nei ar kažkas iš kairės ateina... Tenka pavažiuoti dar ir neretai vėl sustoti, nes kelias nebūna laisvas. Jei reiktų sustoti ant kampo, būtų visai kitaip. Net jei ir vairuotojas nepastebėtų žmogaus, susidūrimas nebūtų labai skaudus (o ir tokių - vienetai).

 

Kaune kaip bebūtų keista, gan greitai visi apsiprato. Su BMW vairuotojais (nebūtinai BMW vairuojančiais) dar neteko susidurti, bet aišku, kad jų yra ir ne tik tokiose situacijose. Tiesa, kartais pats užsigalvojęs pravažiuoju sankryžą ir jau išsukęs iš sankryžos prisimeni, kad reikėjo sustoti. Įprotis unsure.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie daugumos sankryzu, esant intensyviam eismui, sustoji prie stop linijos, tada pavaziuoji, sustoji vel, nes nuo tos stop linijos nifiga nieko nesimato, ar atvaziuoja kas nors. Jei nebutu tokio istatymo, sustotum viena karta toj vietoj kur jau kertasi kelias, o nesant eismo viska matytum ir sukdamas tik priletintum. Gera tavo logika, kaip ir istatymas. Gal dar priimkim istatyma, kad ir degant zaliam sviesaforui greiti reiktu numesti iki 20km/h, juk pridetu saugumo!

1) nuo stop linijos viskas matosi, nebent šalia stovi koks autobusas ar sunkvežimis. Tokiu atveju, sustoti ir dar pavažiuoti man nesunku - kelių sekundžių reikalas.

2) vat tame ir esmė, kad be įstatymo daug žmonių lekia negalvodami. Kiek tokių atvejų būna, kai nė velnio nesimato, ar eina kas nors per perėją, o jie vis tiek lekia iki vietos, kur kertasi kelias, kaip tu sakai, o ta vieta jau yra už perėjos.

 

Taip kad, čia gal tavo logika prasta, o ne mano.

 

http://www.delfi.lt/auto/patarimai/kas-pakeis-naikinamas-zaliasias-rodykles.d?id=66076910

Pažiūrėkit video reportažą, gal suprasit, kad yra svarbesnių dalykų, nei jūsų nepasitenkinimas sustojus prie stop linijos :)

Redagavo Tadas0
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1) nuo stop linijos viskas matosi, nebent šalia stovi koks autobusas ar sunkvežimis. Tokiu atveju, sustoti ir dar pavažiuoti man nesunku - kelių sekundžių reikalas.

2) vat tame ir esmė, kad be įstatymo daug žmonių lekia negalvodami. Kiek tokių atvejų būna, kai nė velnio nesimato, ar eina kas nors per perėją, o jie vis tiek lekia iki vietos, kur kertasi kelias, kaip tu sakai, o ta vieta jau yra už perėjos.

 

Taip kad, čia gal tavo logika prasta, o ne mano ;)

Vilniuj autobusai stovi prie kiekvienas sankryzos, tad kazkaip dristu teigti kad dauguma atveju nesimato. Ka dar kalbet apie kelio darbus, kitas kliutis, - buna net medziai uzstoja. Tad sustojus prie STOP linijos retai kada bus tinkamas matomumas.

 

Tavo logika pavirsutine. Kalbant apie sankirta kelio ir stop linija, daznai vaziuodamas is toliau jau matai kad joks zmogus neina ir jo ten nebus. Stop linija ir sankirta skiria vos keli metrai, tad greitis ties stop linija jau buna is ties minimalus, ir mano nuomone, jeigu ir islistu zmogus, atidus vairuotojas spetu sustabdyt. As asmeniskai, jeigu yra bent menkiausia abejone, kad gali eit zmogus, greiti parenku atitinkama ir zvelgiu, i ta vieta ar jis neislys.

 

Kelios sekundes, gal tau ir nieko nekainuoja, bet kamscio atveju, jeigu kiekvienas stoja keliom sekundem, tai sudek laika, kiek ilgiau kamstyje sedesi.

 

Ir aplamai snekant apie tokius, kurie neisitikine ar nera pesciuju lekia i sankryzas, taip pat antra juosta per perejas (kai pirmoj juostoj masina sustoja, o antroj nestabdoma) tai... Tokie zmones teisiu isvis neturetu turet ir nuo tokiu joks istatymas neapsaugos.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vilniuj autobusai stovi prie kiekvienas sankryzos, tad kazkaip dristu teigti kad dauguma atveju nesimato. Ka dar kalbet apie kelio darbus, kitas kliutis, - buna net medziai uzstoja. Tad sustojus prie STOP linijos retai kada bus tinkamas matomumas.

Taip, autobusų daug, bet ar jie visada stovi pirmi prie sankryžos? Nepasakyčiau. Daug dažniau tai būna lengvoji. Kad medis kažką užstotų stovint prie stop linijos... Nu čia jau tikrai retas atvejis. Į kairę vis tiek matysi - ant kelio medžių nebus, į dešinę tau reikia matyti tik pesčiuosius... Na tikrai retas atvejis. Tad aš drąsiai teigiu, kad bent jau kiek aš važinėju, daug dažniau viską matau nuo stop linijos, nei kažkas man užstoja.

 

Tavo logika pavirsutine. Kalbant apie sankirta kelio ir stop linija, daznai vaziuodamas is toliau jau matai kad joks zmogus neina ir jo ten nebus. Stop linija ir sankirta skiria vos keli metrai, tad greitis ties stop linija jau buna is ties minimalus, ir mano nuomone, jeigu ir islistu zmogus, atidus vairuotojas spetu sustabdyt. As asmeniskai, jeigu yra bent menkiausia abejone, kad gali eit zmogus, greiti parenku atitinkama ir zvelgiu, i ta vieta ar jis neislys.

Smagu, kad tu pasirenki atitinkamą greitį ir įvertini situaciją, bet tikrai daug atvejų, kai žmonės per skubėjimą, per savo galimybių pervertinimą, to nepadaro.

 

Ir aplamai snekant apie tokius, kurie neisitikine ar nera pesciuju lekia i sankryzas, taip pat antra juosta per perejas (kai pirmoj juostoj masina sustoja, o antroj nestabdoma) tai... Tokie zmones teisiu isvis neturetu turet ir nuo tokiu joks istatymas neapsaugos.

Kai nusibos jiems baudas mokėti, teises praras - kažkiek apsaugos. Kažkas ir toliau važinės, o kažkas gal pasimokys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...