Pereiti prie turinio

Kaip geriausia atsakyti į klientų klausimus?


Rekomenduojami pranešimai

Kilo toks klausimas:

Kaip geriausia atsakinėti į klientų turimus klausimus apie paslaugas/produktą: Telefonu, el. paštu, soc. tinkuose? Ar geriau pasiūlyti visus kontakto būdus?

Mano nuomone pirmai užklausai geriausia el. pašto atsakymas (pusiau automatinis), suteikiantis bazinę informaciją apie paslaugas. Jei klientui pagrindinės info neužtenka, tuomet pasiūlai paskambinti telefonu. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O toks variantas kaip komentarai ir atsakymai pyslapyje? kur lankytojai galėtų matyti kitų klausimus ir atsakymus į juos? Bandau suprasti kaip būtų produktyviau.

 

Produktyviau, ar kaip geriau klientui? Nes tai - dvi, visiškai skirtingos sąvokos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kilo toks klausimas:

Kaip geriausia atsakinėti į klientų turimus klausimus apie paslaugas/produktą: Telefonu, el. paštu, soc. tinkuose? Ar geriau pasiūlyti visus kontakto būdus?

 

 

Turėjau omenyje išsamios informacijos suteikimą klientui patogiai ir greitai :)

 

Jeigu apsispręstum - būtų lengviau atsakyti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O toks variantas kaip komentarai ir atsakymai pyslapyje? kur lankytojai galėtų matyti kitų klausimus ir atsakymus į juos? Bandau suprasti kaip būtų produktyviau.

 

Visai nieko variantas, tik klausimai kartosis, gal geriau is tokiu klausimu sudaryt DUK ir prie kontaktu parasyti kazka tokio kaip - perskaitykite duk pries kreipdamiesi.

O atsakyti geriausiai kaip kreipiasi. Juk jei skambins nesakysi viso gero, atsakau telefonu, o jei rasys tai dazniausiai nepateiks tel. nr, kad paskambintum.

Nebent tu nori turet tik viena is siu variantu kas butu nesamone, nes abu privalomi.

Arba dar geriau - kontaktu formoje klientas pasirenka kaip nori gauti atsakyma - telefonu ar el. pastu.

Soc tinkluose atsakyti irgi privalu jei kasnors per ten parasys, jei gausi uzklausa g nesakysi - parasykit emeila ar paskambinkit, o iskart ir atsakysi.

 

Ir svarbiausia - reikia atsakyti maziausiai per 24 valandas. Nes pilna atveju kai atsako po 5 ar 12 dienu, o zmogus jau seniai buna pas konkurenta preke isigijes :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...