Pereiti prie turinio

Padėkite išsirinkti automobilį


  

143 nariai balsavo

  1. 1. Prašau išreikšti savo nuomonę draugai :). Ieškau geriausio kokybės ir komforto santykio.

    • Opel Vectra C DTI Universalas; Darbinis tūris l.:2.2; 92KW; 2004
      8
    • Audi A6 C5 Tdi Sedanas; Darbinis tūris l.:2.5; 120KW; 2003
      21
    • Audi A4 B6 Tdi sedanas; Darbinis tūris l.:2.5; 120KW; 2003
      17
    • Bmw 530 dyzelinas sedanas; Darbinis tūris l.:3.0; 140KW; 2002
      35
    • Volvo S60 dyzelinas sedanas; Darbinis tūris l.:2.4; 120KW; 2003
      54
    • Toyota Avensis dyzelinas sedanas; Darbinis tūris l.:85KW; 2004
      1


Rekomenduojami pranešimai

volvo nepalyginama su jokiais bmw ;)

 

Tu kalbi lygiai taip pat kaip ir koks nors bmw fanas, ar kitos markes fanas, bet tavo nuomone neobjektyvi. Nera nepalyginamu masinu, ir nera taip, kad viena masina uz kita yra pranasesne visuose parametruose. Ypac kai ta masina lygini su BMW, kuri yra viena didziausiu ir populiariausiu automobiliu gamintoju pasaulyje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūriu be manęs čia nieko nebus :D O tai sugalvojo kažkas palygint benzininį 5 bmw su dyzeline audi a4 :D Golfo su A8 nelyginsit? :D

 

Jei kam dar neaišku - BMW 3 vs. Audi A4; BMW 5 vs Audi A6.

Audi pliusai: Daugiau vietos salone, minkščiau važiuoja.

BMW pliusai: Daugiau komforto, geresnė garso izoliacija, salone patogiau jautiesi, maloniau vairuojasi, stabilesnė, geriau traukia, mažiau valgo, patvaresnė važiuoklė. Lyginant komfortą, tai e46 limuzinas palyginus su A4, net ir su naujesne "barzda", tik kad Audi gale vietos daugiau.

X-Drive su quattro galima lyginti milijoną metų, tai tebūnie lygiosios. Bet RWD tikrai laimi prieš FWD, galo varomo bijo tik tie, kas jo neturėjo. Pats paragavau RWD ir man už jokius pinigus neįkiši priekio varomo :)

Audi A4, A6, BMW 3 e46 galima rasti gerai išlaikytus. Bet bmw 5 e39 kažkodėl 95% lavonai.

BMW kaina labai priklauso nuo komplektacijos. Jeigu nori ten visokių navigacijų, M paketų, odinių salonų ir t.t., tai pasiruošk mokėt trigubai už tą pačią mašiną. Šiaip, abi markės nėra iš kokybiškiausių ir eksploatacija abiejų vienodai nepigi. Bet BMW bent yra už ką mokėt.

Volvo komfortas nusileidžia abiems, salonas barška, bet nedaug, apie tai ir Volvo klube parašyta. Šiaip, mašina nebloga, kadangi nepacanska tačka, tai rasti gyvą lengviau. O dalys brangios gal todėl, kad jas rečiau perka? :)

Opel Vectra C tai golfas lyginant su bmw e46, Signum nors ir padarytas ant Vectra bazės, bet kažkodėl važiuoja maloniau.

 

Jeigu imti kažką iš aukštesnės klasės nei bmw 3/audi a4, tai imčiau arba bmw 5 e39 3.0 benzą arba Volvo V70 2,5 Turbo AWD arba Subaru Legacy 2.5. Subaru nors žemesnė klasė, užtat irgi maloniai vairuojasi ir visi varantys.

O jeigu universalų nereikia - tada BMW 7 e32 arba e38. Tokių senienų eksploatacija jau pigi, o aukščiausia klasė ir komfortas niekur nepabėgo :)

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

S60 teko pasivėžint gan daug, tai salonas tikrai nei barškėjo, nei kažkokius garsus leido. O ir duobių nesijaučia (nors čia nesu tikras, nes man po 45mm sužemintos važiuoklės saviškėj, viskas važiuoja minkščiau :D). Kiek kalbėjau su savininku, tai problemos su kompais/elektra. Na ir 2.4 D5 sakykim nėra konkurencingas pagal savo charakteristikas. Nors ir mašina ne lakstymui skirta.

Apibendrinant, tikrai vertas dėmesio automobilis.

 

Kas dėl amžinos FWD vs RWD kovos, tai pasakysiu taip. FWD yra geriau, tačiau RWD visa galva aukščiau, kai žinai, kad tau to reikia. O kada tau automobilis yra transporto priemonė nuo A iki Z ir saugumo kontroles išjungi tik aikštelėj norėdamas prieš draugus pasirodyti - FWD the right way. Tiek išlaikymas, tiek valdomumas („ištraukti“ FWD yra lengviau) yra paprastesnis.

 

Mano du centai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vairuoju S60. Pasitaikė nupirkti lavoną tai praktiškai jau visa mašina perrinkta, perremontuota, todėl apie remontus galiu daug papasakoti.

1) Kainos dalių beprotiškai aukštos, tačiau kaip sako, sutvarkei ir pamiršai.

2) Jeigu automatas bus tikrink pavarų dėžę, kaip jungiasi pavaros, ar nemuša. Taip pat, būtinai variklio pagalves (vibracija mašinoje gali iš proto išvesti).

3) Malonu važiuoti, plaukia kaip laivas. Minėjo traškančias plastmases... Keista, maniškė buvo lavonas ir nė velnio jos netraška :)

4) Na ir dar kažkas minėjo kuro sąnaudas. Deja, žemomis sąnaudomis, lygiai kaip ir BMW, Volvo pasigirti negali. Automatas mieste 9-10l (šiltu varikliu), kelyje važiuojant 90-100 sąnaudos siekia 5,2-5,7l, autostrada 130km/h - 6,7-7l.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Barškančios plastmasės tai neturima omenyje kad visas salonas barška kaip kokiam golfe. Bet tokios klasės mašinoj turi būti idealiai tylu, o Volvo visgi kartais kažkas subarška.

BMW sąnaudos vienos mažiausių pagal tokį svorį ir galią. Ką čia kalbėt, kai mašina įsibėgėjanti iki 100 per 6,7s mieste drąsiai telpa į 12l benzo. O dyzelis autostradoj prie didelių greičių valgo mažiau už golfą. Išbandyta.

Maniškė e46 2,8 sandeliukas įsibėgėja per 7,3s, vidutinės sąnaudos apskaičiuotos nuvažiavus įvairiais režimais 11000km (užmiestis, miestas, autobanai 140-180km/h, pasidraskymai žiema) - 11,5l dujų + 0,6l benzo. Važiuojant užmiesty valgo 7,3l benzo. Tik 2l daugiau nei civikas :) O daug valgo tie bmw, kurių varikliai jau sudrožti ir įpilti pigiausi tepalai iš maximos. Tada kuro sąnaudos būna + 3-5l.

Beje, Opel Signum 3,2 automatas trasoj prie 130km/h valgė 8,3 benzo. Jei Volvo dyzelis beveik tiek pat valgo, nesuprantu kokia prasmė iš jo...

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūriu be manęs čia nieko nebus :D O tai sugalvojo kažkas palygint benzininį 5 bmw su dyzeline audi a4 :D Golfo su A8 nelyginsit? :D

 

Jei kam dar neaišku - BMW 3 vs. Audi A4; BMW 5 vs Audi A6.

Audi pliusai: Daugiau vietos salone, minkščiau važiuoja.

BMW pliusai: Daugiau komforto, geresnė garso izoliacija, salone patogiau jautiesi, maloniau vairuojasi, stabilesnė, geriau traukia, mažiau valgo, patvaresnė važiuoklė. Lyginant komfortą, tai e46 limuzinas palyginus su A4, net ir su naujesne "barzda", tik kad Audi gale vietos daugiau.

X-Drive su quattro galima lyginti milijoną metų, tai tebūnie lygiosios. Bet RWD tikrai laimi prieš FWD, galo varomo bijo tik tie, kas jo neturėjo. Pats paragavau RWD ir man už jokius pinigus neįkiši priekio varomo :)

Audi A4, A6, BMW 3 e46 galima rasti gerai išlaikytus. Bet bmw 5 e39 kažkodėl 95% lavonai.

BMW kaina labai priklauso nuo komplektacijos. Jeigu nori ten visokių navigacijų, M paketų, odinių salonų ir t.t., tai pasiruošk mokėt trigubai už tą pačią mašiną. Šiaip, abi markės nėra iš kokybiškiausių ir eksploatacija abiejų vienodai nepigi. Bet BMW bent yra už ką mokėt.

Volvo komfortas nusileidžia abiems, salonas barška, bet nedaug, apie tai ir Volvo klube parašyta. Šiaip, mašina nebloga, kadangi nepacanska tačka, tai rasti gyvą lengviau. O dalys brangios gal todėl, kad jas rečiau perka? :)

Opel Vectra C tai golfas lyginant su bmw e46, Signum nors ir padarytas ant Vectra bazės, bet kažkodėl važiuoja maloniau.

 

Jeigu imti kažką iš aukštesnės klasės nei bmw 3/audi a4, tai imčiau arba bmw 5 e39 3.0 benzą arba Volvo V70 2,5 Turbo AWD arba Subaru Legacy 2.5. Subaru nors žemesnė klasė, užtat irgi maloniai vairuojasi ir visi varantys.

O jeigu universalų nereikia - tada BMW 7 e32 arba e38. Tokių senienų eksploatacija jau pigi, o aukščiausia klasė ir komfortas niekur nepabėgo :)

Nemažai tiesos pasakei, bet X-drive ir quattro, tai tikrai nepavadinčiau lygiosiomis :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 10 mėnesių...

Apturėjau paskutiniu metu Volvo, netgi dvi :) Tai galiu papasakot plačiau:

Mašina skirta pensininkams, lakstyt su ja visiškai nesinori, stabilumo, valdomumo nerasta. Komfortas žymiai geresnis nei visokių Opelių, bet iki BMW dar toli. Garso izoliacija gera, užtat yra bendras triukšmas salone, tačiau jis nesikeičia nuo greičio. Salono medžiagos dauguma kokybiškos, bet salono surinkimas tragiškas. Viskas barška, tarška, girgžda prie ko tik neprisilieti. Salone vietos pakankamai (V70-S80 modeliuose). Garso aparatūros kokybė pasakiška, dabar net negalėčiau nuspręsti ar geriau groja Volvo ar Jaugare :) Važiuoklės patikimumo objektyviai nusakyti negaliu, nes dar nedaug pravažiavau, bet pirmas įspūdis susidarė, kad ne iš patvariausių. Kėbulai nerūdija, varikliai patikimi ir nelepūs. Valgo kaip savo klasei ir svoriui mažai. Traukia gerai (jeigu tai ne silpniausias 103kW variklis). Yra ir galingų variklių, pvz. T5 184kw, bet nesuprantu tokios galios tokioje mašinoje kai šiek tiek staigiau nuspaudus gazą pradedi kastis su priekiu varomu kaip koks vaikas su golfu :) Dar iš pliusų, kad nors ir pasenusio dizaino, bet atrodo solidžiai.

Visi nuolat akcentuoja pagrindinį Volvo minusą - brangias dalis. Galiu pasakyti, kad tai tikrai ne tiesa, dalys tikrai nekainuoja brangiau nei kitiem tautovėžiam (pvz., naujus galinius amortizatorius radau po 17€). Užtat visi tyli apie jų elektroniką, kuri yra visiškas š*das, dėl kurios pagrinde ir nusprendžiau atsisakyti Volvo ir grįžti prie japonų.

 

Lyginant S80 ir V70 - S80 važiuoja maloniau, tyliau, komfortiškiau ir geriau valdosi. V70 stabdžiai kažkodėl žymiai blogesni. Vietos salone vienodai, bet S80 gale keleiviai sėdi patogiau. V70 tik vienas pliusas - sandėliukas. Renkantis tarp S60 ir S80 - net negalvodamas imčiau S80, nes už tas pačias kuro sąnaudas gauni didesnį komfortą ir talpesnį saloną. Techniškai tai beveik vienodos mašinos.

Iš benzininų variklių gamos galima rinktis bet kokį išskyrus 2.4 103kW, nes jis per silpnas tokiam svoriui. 2.4 125kW sakyčiau geriausias galios ir ekonomijos santykis. Turbininių variklių bijoti neverta, bet automobilių su jais kainos dažniausiai aukštesnės. Apie dyzelius nežinau - man neįdomu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Didžioji dalis markių negamina sau kaladėlių ir kitų einamų detalių. Ima tas pačias kur mes matom parduotuvėse, įdeda į savo įpakavimą ir parduoda kaip originalą dvigubai brangiau. Todėl stabdžius geriau pirktis gero gamintojo - ATE, Ferodo, Brembo, Zimmermann. Jei nori pigiai ir gerai - TRW. Beveik visa kita šlamštas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Prisipažinsiu, kad norėčiau BMW 530D (2003m.) sedano. Bėda, kad nesant geram automobilių ekspertui nesuėstos nerasiu, o ir išvaizda jau šiek tiek pasenusi, bet noriu noriu...

 

Patinka ir Volvo S60 (2003m.) sedanas, bet labai baisu dėl vietos trūkumo joje, nors kažka didesnio ir retai vežu. Auto atrodo patikimas, saugus ir komfortabilus.

 

Protas sako imk Toyota Avensis (2003m.) sedanas-universalas, išvaizda nebloga, patikimas. Tik nežinau, jis viduje man nemielas...

 

Dabar turiu Audi A4(1996m.), naujesnis A4 (2003m.) gražus, bet vėl Audi, nelabai kas ir skiriasi. Nors su saviške beveik bėdų neturiu.

 

Dar niekad nebuvau toks pasimetęs, jaučiu ką paimsiu tas ir bus. Biudžetas max 3800Eur.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai ir imk kas tau patinka, juk tik vieną kartą gyveni :) Aš pvz puikiai žinau, kad Toyota Avensis važiuos pigiausiai ir patikimiausiai, bet sau jos niekada nepirkčiau, nes man ji per daug nuobodi. Dabar turiu Volvo V70, nors jis praktiškas, komfortiškas ir ekonomiškas, bet laukiu nesulaukiu kada atsikratysiu, nes man šita pensininko mašina depresiją varo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai ir imk kas tau patinka, juk tik vieną kartą gyveni :) Aš pvz puikiai žinau, kad Toyota Avensis važiuos pigiausiai ir patikimiausiai, bet sau jos niekada nepirkčiau, nes man ji per daug nuobodi. Dabar turiu Volvo V70, nors jis praktiškas, komfortiškas ir ekonomiškas, bet laukiu nesulaukiu kada atsikratysiu, nes man šita pensininko mašina depresiją varo :)

 

 

Su Toyota pataikei lygiai į dešimtuką :) O ką planuoji pirkti tada?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Negaliu sugalvot... Kuo daugiau žinau apie auto, tuo sunkiau išsirinkt :) Anksčiau prisimenu važinėji su bulka, galvoji, kad tai geriausia pasaulyje mašina ir nesuki galvos :D Imčiau Lexus, bet iš mechaninių tik IS200, kuris per silpnas. Patinka Subaru Legacy, bet AWD neturėsiu kur išnaudot, o važiuojant tik asfaltu bus nereikalingos kuro sąnaudos. Dar galvojau grįžt prie BMW, bet iš netautovėžių nebent e38, o man dažnai reikia sandėliuko. Daugiau mašinų su galu varomu nelabai sugalvoju, o priekis kažkaip netraukia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Negaliu sugalvot... Kuo daugiau žinau apie auto, tuo sunkiau išsirinkt :) Anksčiau prisimenu važinėji su bulka, galvoji, kad tai geriausia pasaulyje mašina ir nesuki galvos :D Imčiau Lexus, bet iš mechaninių tik IS200, kuris per silpnas. Patinka Subaru Legacy, bet AWD neturėsiu kur išnaudot, o važiuojant tik asfaltu bus nereikalingos kuro sąnaudos. Dar galvojau grįžt prie BMW, bet iš netautovėžių nebent e38, o man dažnai reikia sandėliuko. Daugiau mašinų su galu varomu nelabai sugalvoju, o priekis kažkaip netraukia...

 

 

Tu lygiai kaip ir aš :D kuo daugiau žinai tuo mažiau žinai :D

 

Na aš kaip alternatyvą BMW 530D žiūrėjau MB E220, bet man daugoka ir bus gaila, kada jis greit supus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu lygiai kaip ir aš :D kuo daugiau žinai tuo mažiau žinai :D

 

Na aš kaip alternatyvą BMW 530D žiūrėjau MB E220, bet man daugoka ir bus gaila, kada jis greit supus.

 

Ne visi E220 pūna, nes E220 yra begalės variantų. Vadinkim automobilius kaip ir pridera, tikriausiai omenyje turėjote MB w210

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas čia simple, turit mašinai tarkim 5000eur nusipirkti ieškot už max 4000eur kažka galbūt ir pagedusio, nes vistiek reiks tvarkyt kad ir kokia nusipirksit, nes niekas geros mašinos neparduos ir važiuojat, o jau ką pirksit pagal poreikius ir norus priklauso.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...