Pereiti prie turinio

UAB EUROCOM išsidirbinėjimai


Rekomenduojami pranešimai

Situacija tokia, kažkada paskambino konsultantas iš bitės ir pasiūlė pasirašyti labas kontraktą gerom sąlygom bei perkelti mano numerį į tą tinklą. Sutikau, gavau tą kortelę, jinai visiškai neveikė. Palikau naudot savo seną kortelę ir visai pamiršau tą dalyką. Galvojau, gal neperkėlė to numerio ar kas. Po kelių mėnesių gaunu laišką, kad esu skolingas UAB EUROCOM už 2 ar 3 mėnesių paslaugas. Nustebino, sumokėjau ir pagalvojau, kad kitą dieną paskambinsiu ir nutrauksiu tą labas kontraktą.

Taip gavosi, kad vėl pamiršau tai padaryti ir visai iš galvos išėjo tas kontraktas, kol vėl po 2-3 mėnesių sulaukiau dar vieno laiškelio, kad nesu sumokėjęs už paslaugas. Nu okay, mano klaida, kad užmiršau. Sumokėjau, paskambinau į klientų aptarnavimą, paaiškinau kokios nesąmonės ten vyksta, kad turiu mokėt praktiškai už orą, nes jokių paslaugų negaunu. Pasirodo, jie kažkaip sugebėjo užblokuoti paslaugas tos neegzistuojančios kortelės su mano "perkeltu" numeriu.

Pakalbėjus sutarėm, kad nutrauks tą labas kontraktą ir man dar reikės sumokėti ~0.7-0.8EUR likusio mėnesinio mokesčio, sakė atsiųs sąskaitą. Gerai, praėjo kiek laiko, ir gaunu sąskaitą su 7.83EUR vietoj 0.8EUR. Vėl skambinau išsiaiškinti kokia čia magija vyksta pas juos su sąskaitom. Konsultantė dabar jau pradėjo giedoti apie kažkokį sutarties nutraukimo mokestį, kuris realiai ~5 kartus didesnis nei mėnesinis mano mokestis.

Velniop, kovo 31 d. sumokėjau ir pažadėjau sau daugiau niekad neturėt reikalų su bite, labas ir visu UAB EUROCOM. Taip, gegužės 27 d. gaunu laišką iš skolų išieškojimo ir prevencijos įmonės, kad tebesu bitei skolingas tuos pačius sušiktus 7.83EUR ir jei neapmokėsiu tos sumos iki gegužės 31 d. imsis jie veiksmų iš išieškos "skolą". Kuo toliau, tuo gražiau, gaunu emailą iš manocreditinfo apie naują įvykį - nepadengtą įsiskolinimą.

Viskas sueina į tai, kad kelis mėnesius mokėjau jiems už nieką, nes kažkoks liurbis konsultantas nesugebėjo perkelti numerio, UAB EUROCOM puikiai žaidžia slaptais mokesčiais, apie kuriuos klientai sužino tik jau būdami skolingi. Toliau reikalauja pinigų, kurie jau prieš ~2 mėnesius sumokėti. O geriausia tai, kad dabar turiu sugadintą kredito istoriją.

Taip paprastai nepaliksiu visko, šiandien reikia skambinti jiems ir įrodyti jų klaidas bei aplaidų savo darbo vykdymą. Taip pat būtinai parašysiu apie tai į delfi, 15min ir lrytą. Dėl tos sugadintos kredito istorijos, ar yra kokia galimybė reikalauti kompensacijos už tai? Gal kas turėjot panašių situacijų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaltini tai, ką pats privirei..

 

 

1. Perkėlimą atlieka PO TAVO sutikimo.

2. Jei vis gi neperkėlė - tai reikia kreiptis į savo vadybininką po 1 paros

3. Jei gavai sąskaitas, kodėl nesiteiravai, kodėl neperkeltas nr ir moki už paslaugas?

4. Jei turi visus išrašus apie apmokėjimus - nieko tie anstoliai nepadarys, kreipkis į juos, parodyk visas sąskaitas ir apmokėjimo išrašus.

5. EUROCOM siūlo labai geras sąlygas, šiuo metu tokių sąlygų tikrai niekas nesiūlo. Naudojuosi 2 metus (kada tik LT būnų) ir nebuvo nei karto problemų. Internetas tvarkingas UP/DOWN 20Mbps ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, yra ir mano kaltės čia. Visa kita kaip ir nesvarbu, bet labiausiai pykdo sugadinta kredito istorija ir dar grasinimai antstoliais, kai ir tas paslaugų nutraukimo mokestis seniausiai sumokėtas.

 

Kaip ji buvo sugadinta, taip pat ji ir sutvarkyta gali būti. Kreipsiesi į manocreditinfo, pateiksi visus įrodymus ir jie nuims viską ;-) Tik prieš tai išsiaiškinti reikia kaip ir kas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, yra ir mano kaltės čia. Visa kita kaip ir nesvarbu, bet labiausiai pykdo sugadinta kredito istorija ir dar grasinimai antstoliais, kai ir tas paslaugų nutraukimo mokestis seniausiai sumokėtas.

neverk dėl to istorijos, keli eurai nesugadins.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deividai,

 

Nežinojimas nuo atsakymobės neatleidžia, nes manau, kad ir visos kainos ir pan. buvo surašytos sutartyje ir darant sutartį taip pat pokalbiai yra įrašomi, kad tą privalomąją informaciją jie tikrai sudiktuoja, kad patys apsidraustų nuo negerų regret'ų ir pan.

 

Kas dėl kelių eurų, skambink vėl jiems, tegul su tavim susisiekia jie patys, nes tai jeigu tikrai apie tą sutarties nutraukimą nieko nežinojai nuo pat sutarties sudarymo pradžios, tada esi laisvai užtikrintas pagal vartotojų teises, kad tau tos sumos mokėti nereiks, bet tikriausiai arba ji buvo pasakyti sudarant sutartį arba parašyta pačioj sutartyje, tai čia lieka tik dvi klaidos nuo eurocom'o:

1. susimovė dėl kortelės aktyvacijos, tačiau po to ją sutvarkė, o tu nepažiūrėjai.

2. Konsultantas, kai tu pasiskambinai, nepasakė dėl sutarties administravimo mokesčio.

 

Kas lieka?

Kreiptis dar kartą, tegul jie viską išsiaiškina, nes tikrai išsiaiškins ir tuomet bus visiems aiškiau kas ir kaip buvo, nes įrašai yra saugomi :)

O kas dėl nepadengtos skolos, pateiki išrašus su mokėjimais ir tavo creditinfo švarus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas sėkmingai buvo sutarta gražiuoju, pasitaikė supratinga ir savo darbą išmananti konsultantė, surado nepatvirtintą mokėjimą, atšaukė skolos išieškojimą ir per 24h panaikins neigiamą įvykį iš manocreditinfo. Kaip atsiprašymą už nesusipratimą dar pasiūlė 3 mėn. labas kontrakto paslaugų nemokamai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas sėkmingai buvo sutarta gražiuoju, pasitaikė supratinga ir savo darbą išmananti konsultantė, surado nepatvirtintą mokėjimą, atšaukė skolos išieškojimą ir per 24h panaikins neigiamą įvykį iš manocreditinfo. Kaip atsiprašymą už nesusipratimą dar pasiūlė 3 mėn. labas kontrakto paslaugų nemokamai.

 

Tai pasinaudok tuos tris mėnesius, o tada vėl pamiršk, kad turi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas sėkmingai buvo sutarta gražiuoju, pasitaikė supratinga ir savo darbą išmananti konsultantė, surado nepatvirtintą mokėjimą, atšaukė skolos išieškojimą ir per 24h panaikins neigiamą įvykį iš manocreditinfo. Kaip atsiprašymą už nesusipratimą dar pasiūlė 3 mėn. labas kontrakto paslaugų nemokamai.

 

 

konsultantė kažką pagalvojo iš serijos " duok durniui kelią" ... sukelt tokią isteriją, nors pats nuo pat pradžių įsivėlei pasirašydamas sutartį,

 

kažink kaip atrodytų- užsisakai naują automobilį lizingu, jo salone nėra- tau pristatyts po 2 arba 3 savaičių, pasirašai sutartį, o po tik po trijų mėnesių prisimeni, kad pasirašinėjai sutartį, ir apsigalvoji- aj man nereik automobilio- tai nesigilnsiu į sutarties sąlygas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...