Pereiti prie turinio

Chipuotas automobilis skelbime


Chipuotas automobilis  

71 narys balsavo

  1. 1. Kokia įtaka jums daro chipuotas automobilis?

    • Teigiama, skaitau tai kaip pliusą
      23
    • Neigiama, bet nėra labai baisu.
      15
    • Nepirkčiau.
      21
    • Tai nieko nekeičia.
      12


Rekomenduojami pranešimai

Yra tokia situacija, kad jau antra karta pardavinesiu chipuota automobili.

Pirma karta kai pardavinejau susilaukdavau kritikos, kad jis chipuotas, nuvaikytas. Kaina nebuvo maza, parduoti truko apie menesi ir pagalvoju gal tai itakojo, kad skelbime buvo minetas chipavimas.

 

 

Klausimas yra toks, ar renkantis automobili jums chipas turi teigiama arba neigiama itaka.

Asmeniskai man tai yra visiskai neitakojantis dalykas.

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

asmeniškai neoriginaliai modifikuoto automobilio, o ypač kas liečia variklį - tiesiog nepirkčiau, man tai yra globalus MINUSAS, pirmiausia atrodai kaip kaimietis su plastasiniais spoilleriais ir buferiais, o antra nežinai kiek tos modifikacijos laikys, galų gale visos jos savaime nuplyšta ir lieka tik brangus remontas arba laužas.

Variklio skyrių irgi tai liečia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas priklauso kaip pateiksi info :) Gali rašyti, kad automobilis čipuotas, kad geriau trauktų, bet gali rašyti automobilis čipuotas tam, kad sumažinti/sureguliuoti kuro sąnaudas.

Va cia idomus variantas :)

Tik gal tai itikinamiau butu kitai markei, o pas mane BMW.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Asmeniškai priklauso kas ir kur buvo daryta ir ar yra tai įrodantys dokumentai. Jei tiesiog surašė kokią standartinę programą Jonas garažiuke tada gink dievu riebus apžėlęs minusas. Jei pas žmones kurie tuo užsiima, turi stendus, sertifikatus tada taip, nes jie atsižvelgia į automobilio nusidėvėjimą, pritaiko žemėlapius, pataria aplamai ar galima daryti ar visgi kažką susitvarkyti ir pan. Na žodžiu, priklauso kas darė.

Dar momentas apie kokias čia auto šneki, jei apie trečius golfus ir dar senesnes mašinas tada jokio skirtumo čipuota ar ne čipuota.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei yra kreivės normalios turimos prieš ir po ir nedarytos seniau nei metai laiko, jei yra sąskaitos faktūros iš normalios įmonės, tada skaityčiau kaip pliusą, bet tik tam tikram pirkėjų segmentui. Aišku, visą tai turėtų dengti realią ridą įrodantys dokumentai. Kažin kas norėtų daug drožto ir dar čipuoto daikto.

 

Pats tai tik vieną kitą čipuotą buvau matęs skelbimuose (bet, žinoma, ten Toyota, su kurių čipavimu labai keblu), tai pasakymai iš "palubinsko", kad čipuota (ar net išvis dėtas koks nors box'as) be jokių sąskaitų, kreivių (kad būtų tiksliai aiški galia, o ne maždaug "kažkiek padaugėjo, eina kaip žvėris"), tai į tokius toliau net nežiūriu.

 

Manyčiau, kad BMW/VW/Audi ir panašioms auto čia pliusas, jei tik viskas, kas minėjau, yra pateikiama. Jei nieko nėra - geriau jau nutylėti tada, manau.. :)

-

Neseniai vimotos klausiau ką padarytų iš mano kibiriuko: 180EUR už +10-20AG (o NM taip ir nepaminėjo) pasirodė juokinga :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Asmeniškai priklauso kas ir kur buvo daryta ir ar yra tai įrodantys dokumentai. Jei tiesiog surašė kokią standartinę programą Jonas garažiuke tada gink dievu riebus apžėlęs minusas. Jei pas žmones kurie tuo užsiima, turi stendus, sertifikatus tada taip, nes jie atsižvelgia į automobilio nusidėvėjimą, pritaiko žemėlapius, pataria aplamai ar galima daryti ar visgi kažką susitvarkyti ir pan. Na žodžiu, priklauso kas darė.

Dar momentas apie kokias čia auto šneki, jei apie trečius golfus ir dar senesnes mašinas tada jokio skirtumo čipuota ar ne čipuota.

Jo jo jo, keep dreaming. Daryta pas Vitoldą Vimotoj. Atvažiuoji, įrašo savo standartinę programą, padaro test drive'ą - susimoki ir važiuoji namo. Tai galioja visom „standartinėm" mašinom x30d, 1.9 TDI ir t. t.

 

Lietuviai yra gan konservatoriški ir ne retai yra tiesiog per durni šiuo klausimu. Aš nerašyčiau, kad automobilis yra čipuotas. Žmogus pravažiuos, pamatys kaip gerai važiuoja ir daug didesnė tikimybė, kad šį automobilį pasirinks, nes kiti „nevalino" (lavonas). Tačiau jei žmogus paklaustų ar kas burta su motoru ar dar kuo, pasakyčiau, kad automobilis buvo čipuotas Vimotoj. Realiai taip pasielgdamas nušauni du zuikius vienu šūviu.

 

acidminde, tie kilovatai su niutonais mažai ką reiškia. Pas mane iš 77kw atsuko kažkur apie 90kw (tiksliai nepamenu), kadangi normaliai turbina nesukėlė slėgio (o, kad sukelti slėgį, reikia vieną smulkmeną padaryti, apie kurią tik vėliau pats sužinojau iš rimtesnės užsienio čipavimo įmonės). Tačiau tie 90kw tiesiogine prasme suvalgo 110kw dyzelį, kadangi sukimo momentas yra didesnis ir, kas svarbiausia - žymiai platesnį apsukų diapazoną. O ir šiaip, automobilis visiškai kitaip važiuoja, nepalyginsi su prieš tai buvusia programa.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo jo jo, keep dreaming. Daryta pas Vitoldą Vimotoj. Atvažiuoji, įrašo savo standartinę programą, padaro test drive'ą - susimoki ir važiuoji namo. Tai galioja visom „standartinėm" mašinom x30d, 1.9 TDI ir t. t.

 

 

Lietuviai yra gan konservatoriški šiuo klausimu ir ne retai yra tiesiog per durni šiuo klausimu. Aš nerašyčiau, kad automobilis yra čipuotas. Žmogus pravažiuos, pamatys kaip gerai važiuoja ir daug didesnė tikimybė, kad šį automobilį pasirinks, nes kiti „nevalino" (lavonas). Tačiau jei žmogus paklaustų ar kas burta su motoru ar dar kuo, pasakyčiau, kad automobilis buvo čipuotas Vimotoj. Realiai taip pasielgdamas nušauni du zuikius vienu šūviu.

 

acidminde, tiek kilovatai su niutonais mažai ką reiškia. Pas mane iš 77kw atsuko kažkur apie 90kw (tiksliai nepamenu), kadangi normaliai turbina nesukėlė slėgio (o, kad sukelti slėgį, reikia vieną smulkmeną padaryti, apie kurią tik vėliau pats sužinojau iš rimtesnės užsienio čipavimo įmonės). Tačiau tie 90kw tiesiogine prasme suvalgo 110kw dyzelį, kadangi sukimo momentas yra didesnis ir, kas svarbiausia - žymiai platesnį apsukų diapazoną. O ir šiaip, automobilis visiškai kitaip važiuoja, nepalyginsi su prieš tai buvusia programa.

 

Kas neieško, nemoka atsirinkti ir puola pas pirmus kas arčiausiai randasi tai ir turi š.... Startlin'as viską daro patys, jokio standarto, kiekvienam individualus žemėlapis sudaromas (neskaitant tik ką iš gamyklų išriedėjusių automobilių).

 

Vimotos kažkada prašiau pakoreguoti ECU dėl žvakių pašildymo laiko prie didesnio pliuso, kas tai išmano tai viskas aišku, čia pasakė nu palik auto jei išeis - 100 €, jė. :)

Redagavo Nesako
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiskias pakaks parasyti, kad variklis labai gyvas. O apie chipa tylesiu, nebent uzklaus.

nemanau, kad tylet apie ji yra gera ideja. Po kazkiek laiko pripras zmogus prie masinos, prades nebevalint, sugalvos pasicipuot, nu nes gi gyvas variklis... Nuvaziuos, ismes pinigus i bala ir tures ta pati automobili. :) Asmeniskai nieko pries remap'a neturiu. Ypac gerai vertinu, jei dar ir support mod'ai daryti buna. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas neieško, nemoka atsirinkti ir puola pas pirmus kas arčiausiai randasi tai ir turi š.... Startlin'as viską daro patys, jokio standarto, kiekvienam individualus žemėlapis sudaromas (neskaitant tik ką iš gamyklų išriedėjusių automobilių).

 

Vimotos kažkada prašiau pakoreguoti ECU dėl žvakių pašildymo laiko prie didesnio pliuso, kas tai išmano tai viskas aišku, čia pasakė nu palik auto jei išeis - 100 €, jė. :)

surašo standartą pakoreguota pagal auto variklio būklę ir tiek. nereikia svaigt kad kiekvienai auto ten buria nuo 0, neverta stock ten burt nuo 0

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

surašo standartą pakoreguota pagal auto variklio būklę ir tiek. nereikia svaigt kad kiekvienai auto ten buria nuo 0, neverta stock ten burt nuo 0

Jopšikmat, nu taip, pakoreguotas.. Aš ir nesakiau, kad kiekvienai tai pačiai mašinai sėda ir vėl rašo visiškai nauja programa, nu čia logiškai mastykim ir suprasim ką toks kaip aš beraštis nori pasakyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas neieško, nemoka atsirinkti ir puola pas pirmus kas arčiausiai randasi tai ir turi š.... Startlin'as viską daro patys, jokio standarto, kiekvienam individualus žemėlapis sudaromas (neskaitant tik ką iš gamyklų išriedėjusių automobilių).

 

Vimotos kažkada prašiau pakoreguoti ECU dėl žvakių pašildymo laiko prie didesnio pliuso, kas tai išmano tai viskas aišku, čia pasakė nu palik auto jei išeis - 100 €, jė. :)

Tie individualus remap'ai yra tiesiog akiu dumimas. Raso standarta ir tiek. Aisku jeigu pasakysi man reikia galios, dumingumas pofik, sanaudos pofik, tai aisku padarys. Jeigu nesutinki, tada pasakyk pagal ka tas individualumas pasireiskia? Pagal spidometro ridos parodymus ir serviso knygele ar kaip (jeigu ji yra..)? :))

 

As ir nerasyciau kad cipuotas. Zmogus jeigu renkasi masina, pamatys kad sita valina, galvos kad gyvas variklis (o tu ta patvirtinsi, sakysi kad priziureta, laiku keisti tepalai ir pan). Parduosi taip lengviau. O jei sakysi kad cipuota, daugelis gali pagalvoti kad jau uzvaikyta, sankaba gali but i pabaiga ir panasiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tie individualus remap'ai yra tiesiog akiu dumimas. Raso standarta ir tiek. Aisku jeigu pasakysi man reikia galios, dumingumas pofik, sanaudos pofik, tai aisku padarys. Jeigu nesutinki, tada pasakyk pagal ka tas individualumas pasireiskia? Pagal spidometro ridos parodymus ir serviso knygele ar kaip (jeigu ji yra..)? :))

 

As ir nerasyciau kad cipuotas. Zmogus jeigu renkasi masina, pamatys kad sita valina, galvos kad gyvas variklis (o tu ta patvirtinsi, sakysi kad priziureta, laiku keisti tepalai ir pan). Parduosi taip lengviau. O jei sakysi kad cipuota, daugelis gali pagalvoti kad jau uzvaikyta, sankaba gali but i pabaiga ir panasiai.

Pagal automobilio mazgų nusidėvėjimą pritaikomas standartinis žemėlapis su atitinkamomis korekcijomis, o aš tai vadinu jau individualiu žemėlapiu, nes pritaikytas tai vienai mašinai pagal jos nusidėvėjimą. Gerai atsakiau?

Nežinau kodėl man sutikti kai pats šalia to dirbu ir matau kaip žmonės (ne Vimotos tokios) dirba. Lietuva gal tikrai ne užsienio žingsniais bėga, bet labai šalia. Vis mažiau Lietuvoj galios didinimo įmonių prisiperka iš ebėjaus pirktų žemėlapių, o jau kažką ir savo daro, perpranta visą šį reikalą.

Redagavo Nesako
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal automobilio mazgų nusidėvėjimą pritaikomas standartinis žemėlapis su atitinkamomis korekcijomis, o aš tai vadinu jau individualiu žemėlapiu, nes pritaikytas tai vienai mašinai pagal jos nusidėvėjimą. Gerai atsakiau?

Nežinau kodėl man sutikti kai pats šalia to dirbu ir matau kaip žmonės (ne Vimotos tokios) dirba. Lietuva gal tikrai ne užsienio žingsniais bėga, bet labai šalia. Vis mažiau Lietuvoj galios didinimo įmonių prisiperka iš ebėjaus pirktų žemėlapių, o jau kažką ir savo daro, perpranta visą šį reikalą.

AMEN, bent vienas zmogus, kuris bent kazka supranta, o ne "###### tas cipavimas, niekas cia nieko nemoka, visiem ta pati pucia".

 

 

Fun fact, masinu jau ganetinai ilga laika necipuoja ;) Jas remap'ina. Ir jei atvirai, tai as vengiu visu tu issireklamavusiu imoniu. Tikrai yra gerai dirbanciu individualiu zmoniu arba imoniu, kurie map'a praktiskai nuo nulio sudaro, pagal mazgu galimybes ir vairuotojo norus.

Redagavo z0ne
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal automobilio mazgų nusidėvėjimą pritaikomas standartinis žemėlapis su atitinkamomis korekcijomis, o aš tai vadinu jau individualiu žemėlapiu, nes pritaikytas tai vienai mašinai pagal jos nusidėvėjimą. Gerai atsakiau?

Nežinau kodėl man sutikti kai pats šalia to dirbu ir matau kaip žmonės (ne Vimotos tokios) dirba. Lietuva gal tikrai ne užsienio žingsniais bėga, bet labai šalia. Vis mažiau Lietuvoj galios didinimo įmonių prisiperka iš ebėjaus pirktų žemėlapių, o jau kažką ir savo daro, perpranta visą šį reikalą.

Ka tu turi omeny sakydamas "aumotobilio mazgu nusidevejimas"? Kas tie mazgai pagal tave? Variklis, turbina, sankaba, o gal vaziuokles dalys? Papasakok, kaip tu nustatysi kiek masinos variklis nusidevejas? Nuimsi galva paziuret kaip stumokliai atrodo, ar apacia nuardysi i indeklus paziuret? :))

 

Tiesiog noriu pasakyt, kad nera imanoma nustatyt kiek tas auto nusidevejas. Pagal rida, ji gali buti sukta. O ir siaip masina su 200k rida mieste ir ta pacia rida autobanuose vien bus skirtingai nusidevejus. Tad mano galva nera jokio normalaus budo nustatyt kiek automobilis nusidevejas. Jei pagal tave yra, - papasakok kaip. Gal tavo tiesa, tik as neismastau. Aisku galima dar purkstukus imt ant stendo tikrint, ziuret kaip jie dirba. Bet ar tas issvajotas Vitoldas taip daro? Manau kad ne.

 

Gerai, tarkim nustatom is akies (kiba sedyne prasitrynus na ir turbo svilpia labai). Kas tada? Silpnesni map'a irasys? :)) Ar kaip tik "stipresni", kad gyvesne butu?

 

AMEN, bent vienas zmogus, kuris bent kazka supranta, o ne "###### tas cipavimas, niekas cia nieko nemoka, visiem ta pati pucia".

 

 

Fun fact, masinu jau ganetinai ilga laika necipuoja ;) Jas remap'ina. Ir jei atvirai, tai as vengiu visu tu issireklamavusiu imoniu. Tikrai yra gerai dirbanciu individualiu zmoniu arba imoniu, kurie map'a praktiskai nuo nulio sudaro, pagal mazgu galimybes ir vairuotojo norus.

Prie zodziu kabinies. Cia manau dauguma minejo zodi "Chipavimas", kaip bendrini zodi, kuriuo yra pakeliama auto galia (na ir ekonomija sako, bet vargu. auto ant oro nevaziuoja). Suprantama, kad siuolaikinese masinose, visas info sedi ECU, kurio programa yra nuskaitoma ir redaguojama (didinami tam tikri parametrai).

 

Pagal vairuotojo reikalavimus ir tam tikrus mod'us (pvz didesne turbo, purkstukai pralaidesni), sutinku, gali padaryti (kad daugiau galios butu). Tai aisku jau bus individualumas. Bet jeigu atvarai stock masina, tai nelabai ka ten pagal nusidevejima individualaus tau padarys...

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka tu turi omeny sakydamas "aumotobilio mazgu nusidevejimas"? Kas tie mazgai pagal tave? Variklis, turbina, sankaba, o gal vaziuokles dalys? Papasakok, kaip tu nustatysi kiek masinos variklis nusidevejas? Nuimsi galva paziuret kaip stumokliai atrodo, ar apacia nuardysi i indeklus paziuret? :))

 

Tiesiog noriu pasakyt, kad nera imanoma nustatyt kiek tas auto nusidevejas. Pagal rida, ji gali buti sukta. O ir siaip masina su 200k rida mieste ir ta pacia rida autobanuose vien bus skirtingai nusidevejus. Tad mano galva nera jokio normalaus budo nustatyt kiek automobilis nusidevejas. Jei pagal tave yra, - papasakok kaip. Gal tavo tiesa, tik as neismastau. Aisku galima dar purkstukus imt ant stendo tikrint, ziuret kaip jie dirba. Bet ar tas issvajotas Vitoldas taip daro? Manau kad ne.

 

Gerai, tarkim nustatom is akies (kiba sedyne prasitrynus na ir turbo svilpia labai). Kas tada? Silpnesni map'a irasys? :)) Ar kaip tik "stipresni", kad gyvesne butu?

 

 

Prie zodziu kabinies. Cia manau dauguma minejo zodi "Chipavimas", kaip bendrini zodi, kuriuo yra pakeliama auto galia (na ir ekonomija sako, bet vargu. auto ant oro nevaziuoja). Suprantama, kad siuolaikinese masinose, visas info sedi ECU, kurio programa yra nuskaitoma ir redaguojama (didinami tam tikri parametrai).

 

Pagal vairuotojo reikalavimus ir tam tikrus mod'us (pvz didesne turbo, purkstukai pralaidesni), sutinku, gali padaryti (kad daugiau galios butu). Tai aisku jau bus individualumas. Bet jeigu atvarai stock masina, tai nelabai ka ten pagal nusidevejima individualaus tau padarys...

Na jau, na jau... :) Atvaziuoji pas "cipuotoja" ir kalbiesi ko nori tu is masinos. Nesvarbu ar stock'as ar jau pradeta kazkas burt. Vieni nori ekonomijos, kaip jau ir minejai, kitiem reikia galios, bet neperzengiant tam tikros ribos. Ir yra tokie kaip as: sukam max kiek eina is to, ka turim. Nusuks sankaba - pakeisim. Va tada ir prasideda custom map'ai. ;) O kas del nusidevejimo - zinok labai puikiai matosi pagal gyvus parametrus. Net ir tas pats purkstuku darbas, t.y. ispurskiamo kuro kiekis. ;) Tereikia netinget pasigilint ir susizinot normas :)

Redagavo z0ne
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

acidminde, tie kilovatai su niutonais mažai ką reiškia. Pas mane iš 77kw atsuko kažkur apie 90kw (tiksliai nepamenu), kadangi normaliai turbina nesukėlė slėgio (o, kad sukelti slėgį, reikia vieną smulkmeną padaryti, apie kurią tik vėliau pats sužinojau iš rimtesnės užsienio čipavimo įmonės). Tačiau tie 90kw tiesiogine prasme suvalgo 110kw dyzelį, kadangi sukimo momentas yra didesnis ir, kas svarbiausia - žymiai platesnį apsukų diapazoną. O ir šiaip, automobilis visiškai kitaip važiuoja, nepalyginsi su prieš tai buvusia programa.

Būtent dėl to ir buvo įdomu Nm, bet apie juos neužsiminė. Vos ne, bandom, žiūrėsim kas gausis. Tiesiog pasirodė, kad nauda neproporcinga išlaidoms, nors kartais norėtųsi šiek tiek daugiau galios :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka tu turi omeny sakydamas "aumotobilio mazgu nusidevejimas"? Kas tie mazgai pagal tave? Variklis, turbina, sankaba, o gal vaziuokles dalys? Papasakok, kaip tu nustatysi kiek masinos variklis nusidevejas? Nuimsi galva paziuret kaip stumokliai atrodo, ar apacia nuardysi i indeklus paziuret? :))

 

Tiesiog noriu pasakyt, kad nera imanoma nustatyt kiek tas auto nusidevejas. Pagal rida, ji gali buti sukta. O ir siaip masina su 200k rida mieste ir ta pacia rida autobanuose vien bus skirtingai nusidevejus. Tad mano galva nera jokio normalaus budo nustatyt kiek automobilis nusidevejas. Jei pagal tave yra, - papasakok kaip. Gal tavo tiesa, tik as neismastau. Aisku galima dar purkstukus imt ant stendo tikrint, ziuret kaip jie dirba. Bet ar tas issvajotas Vitoldas taip daro? Manau kad ne.<...>

O ant stendo prasukti prieš ką nors darant ir sulyginant su gamintojo deklaruojamais kW/Nm ir pagal tai daryti atitinkamas išvadas apie esamą būklę? :| Ar nudrožti mazgai tą pačią galią išduos, kokia ji buvo išriedėjus mašinai iš gamyklos? Neabejoju, kad ir kreives gamyklines tam tikrų variklių galima nesunkiai rasti tiems, kam aktualu. Sau bent rasdavau, kiek domindavo.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ant stendo prasukti prieš ką nors darant ir sulyginant su gamintojo deklaruojamais kW/Nm ir pagal tai daryti atitinkamas išvadas apie esamą būklę? :| Ar nudrožti mazgai tą pačią galią išduos, kokia ji buvo išriedėjus mašinai iš gamyklos? Neabejoju, kad ir kreives gamyklines tam tikrų variklių galima nesunkiai rasti tiems, kam aktualu. Sau bent rasdavau, kiek domindavo.

O automobili su automatine pavaru deze irgi ant stendo varysi ir ziuresi kokius vejus rodo? Ar automatams jau custom remap'u nebera pas Vitolda? Aisku auto su mechanine deze galima pamatuot ir sulygint deklaruojamus skaicius. Bet anaiptol, tie skaiciai nebutinai gali reiksti nusidevejima. Pavyzdziui, jeigu oro srauto matuokle siena pjauna gali kisti tiek sanaudos, tiek galia. O diagnostika to gali nerodyt, kalbu is patirties... Tai pagal lieva srauta ir custom pagal nusidevejima remap'a padarys? Atsipeikekit, tai tik reklama, o visi ant jos kimbat. Nesakau, kad standartiniai remap'ai yra blogis, pats vairuoju masina su remap'u, bet tikrai nesvaigstu kad pas mane jis individualus ir jokioj kitoj tokio pat modelio masinoj tokiu parametru nera. :)) tiesiog esu patenkintas. Aisku kiekvienas zmogus dirba skirtingai, tad Vitoldo remap'ai gali skirtis nuo kitu chiptuneriu.

 

Ir beje, gal po 100k km nuvarai pas Viltoda vel ir jis vel biski pakeicia remap'a nes auto nusidevejo? :))

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia tas momentas kaip bergždžias reikalas ginčytis, yra tik vienas čia teisus savo iliuzijų pasaulyje.

Jau užtenka paskaityti ką rašo apie srauto matuokle jog gali nerodyti jos realų darbą.. kas čia per kreivarankystės? Aiškiai galima matyti kiek mašinos smegenys prašo, o kiek srauto matuoklė duoda (nu labai buitiškai šnekant). Na elementarūs dalykai ir tai suklumpam. Tai ką čia galima šnekėti apie galios didinimą?

Jokio skirtumo mechaninė ar automatinė (jei galima pavara jungti rankiniu būdu), visa informacija renkama realiu laiku kai mašina dirba didžiausiu pajėgumu. Bet ką čia šnekėt ir ginčytis su patirtimi. :D

P.S. kiekvienam poste ne per daug kvailos ironijos? :unsure:

Redagavo Nesako
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...