Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Yra toks dalykas kaip ilgalaikis vaškas po poliravimo, jį deda kėbulininkai. Gėris tas, kad juo pasidengus kokius pusę metų nebereikia mėtyti pinigų plovykloms, užtenka praskalaut ir vėl spindi kaip nauja :) Tik jau nebežinau kas kokybiškai tai atlieka Vilniuje.

Beje, gal kas bandėt tas nano dangas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra toks dalykas kaip ilgalaikis vaškas po poliravimo, jį deda kėbulininkai. Gėris tas, kad juo pasidengus kokius pusę metų nebereikia mėtyti pinigų plovykloms, užtenka praskalaut ir vėl spindi kaip nauja :) Tik jau nebežinau kas kokybiškai tai atlieka Vilniuje.

Beje, gal kas bandėt tas nano dangas?

Vasara visuomet valau automobilį su nano valikliais, be vandens. Rezultatu esu labai patenkintas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiemet kaip tik žiema buvo pakankamai nebloga, čia praeita buvo kaip ruduo :) Dėl 4x4 sutinku, kokį Subaru ar Audi Quattro gali nupirkti pavasarį-vasarą pigiau ir po to parduoti rudenį-žiemą brangiau.

O šiaip visom mašinom sausį - vasarį kainos būna žemiausios. Iš skelbimų gal to ir nesijaučia, bet nusiderėt gali daugiau, nes paklausa mažesnė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tie pigūs yra nuo naujesnio GS, nuo senesnio kainuoja 150-200 + muitai ir dar laukti mėnesį kol iš jav parsiųs.

Aišku, mašina kokybiška ir tokie gedimai gan reti. Visumoj eksploatacija gali būti ir visai nebrangi, tačiau nesinori turėti problemų su dalim, ypač kai mašina kasdien reikalinga.

 

Kiek atsimenu, tai ar ne lexus gs II yra pats patvariausias, pats patikimiausias auto, savo laiku, nezinau kada cia jis taip ivertintas. Gal cia viskas tik del variklio. Nes i lexus deda toyota supra varikli, kuris i toyotas ejo gamykliskai su dviejom turbinom :) supra praktiskai generuoja 500ag galima sakyt ant stock, zinoma slegis sumazintas del ivairiu priezasciu. O lexuse tas pats variklis, be turbinu turi 163kw, neblogas downgrade, dvigubas.

Nera ka ir kalbet, variklis kalba pats save, tai turbut pats zinomiausias variklis is visu.

Kai turi pati patvariausia varikli, is kurio zmones ir 2000ag padaro, tai faktas, kas su lexus gs, kuris generuoja 163kw pravaziuosi tu ta milijona km be vargo. O zmones sako, kad lexus gs 400 4.0l v8 dar patvaresnis. Tai cia jau kosmosas, niekas nesuks 3 milijonu km su viena masina :lol:

 

 

Speju masina kaip masina, variklis gal neuzkals, bet gal kas turejot? dalys gal ir brangesnes, bet kaip lexus toyota, tai ir patvaresnes turetu but, kaip vaziuokle?

Redagavo bundis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek atsimenu, tai ar ne lexus gs II yra pats patvariausias, pats patikimiausias auto, savo laiku, nezinau kada cia jis taip ivertintas. Gal cia viskas tik del variklio. Nes i lexus deda toyota supra varikli, kuris i toyotas ejo gamykliskai su dviejom turbinom :) supra praktiskai generuoja 500ag galima sakyt ant stock, zinoma slegis sumazintas del ivairiu priezasciu. O lexuse tas pats variklis, be turbinu turi 163kw, neblogas downgrade, dvigubas.

Nera ka ir kalbet, variklis kalba pats save, tai turbut pats zinomiausias variklis is visu.

Kai turi pati patvariausia varikli, is kurio zmones ir 2000ag padaro, tai faktas, kas su lexus gs, kuris generuoja 163kw pravaziuosi tu ta milijona km be vargo. O zmones sako, kad lexus gs 400 4.0l v8 dar patvaresnis. Tai cia jau kosmosas, niekas nesuks 3 milijonu km su viena masina :lol:

 

 

Speju masina kaip masina, variklis gal neuzkals, bet gal kas turejot? dalys gal ir brangesnes, bet kaip lexus toyota, tai ir patvaresnes turetu but, kaip vaziuokle?

 

Mane taip pat domintu, kas is lexus dabar butu patikimesnio ir komfortisko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbut ir vokietijoje nelabai einami 300c. Nes visi skelbimai stovi beveik nejudinami.

 

Pvz sitas jau kokie 3 men yra https://www.autoscout24.com/offers/chrysler-300c-3-0-crd-dpf-automatik-diesel-black-3e485040-feda-302c-e053-e350040a2105?cldtidx=7

 

Tik keista jeigu cia neperka, kodel i mobile.de neidetas. Gal scam koks. Na parasiau pardavejui i email gal atrasys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbut ir vokietijoje nelabai einami 300c. Nes visi skelbimai stovi beveik nejudinami.

 

Pvz sitas jau kokie 3 men yra https://www.autoscout24.com/offers/chrysler-300c-3-0-crd-dpf-automatik-diesel-black-3e485040-feda-302c-e053-e350040a2105?cldtidx=7

 

Tik keista jeigu cia neperka, kodel i mobile.de neidetas. Gal scam koks. Na parasiau pardavejui i email gal atrasys.

 

 

Visų pirma vokiečiuose išvis sedanai nelabai eina. :D Visuose jų dealeriuose, kur naudotas mašinas pardavinėja vokiečiam praktiškai vien universalai. Vienas vokietis, daug metų dirbęs AUDI sakė, kad  60% Audi iš gamyklos išeina universalai, o VW išvis apie 75%. :D Ne vienas vokietis pasakė, kad sedanus ir coupe vokietijoj turkai ir rytų europiečiai vairuoja :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokios dažniausios priežastys būna, kai galinis būgninis ratas labai sunkiai sukasi? Vakar pamušinėjus su plaktuku per bugną šiek tiek lengviau pradėjo suktis ratas, bet ne idealiai, šiandien vėl pasižiūriu, tai vėl vos sukasi ratas. Rankinio niekad kiek pamenu nebuvau statęs, visad ant bėgio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokios dažniausios priežastys būna, kai galinis būgninis ratas labai sunkiai sukasi? Vakar pamušinėjus su plaktuku per bugną šiek tiek lengviau pradėjo suktis ratas, bet ne idealiai, šiandien vėl pasižiūriu, tai vėl vos sukasi ratas. Rankinio niekad kiek pamenu nebuvau statęs, visad ant bėgio.

 

cilindras gryba pjauna

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokios dažniausios priežastys būna, kai galinis būgninis ratas labai sunkiai sukasi? Vakar pamušinėjus su plaktuku per bugną šiek tiek lengviau pradėjo suktis ratas, bet ne idealiai, šiandien vėl pasižiūriu, tai vėl vos sukasi ratas. Rankinio niekad kiek pamenu nebuvau statęs, visad ant bėgio.

Va todėl ir užpuvo visas rankinio mechanizmas. Dabar teks abu būgnus ardyt ir pramankštint, sutept.

Jeigu nori, kad stabdžiai veiktų gerai reikia rankinį užtraukinėt kiekvieną kartą. Ir jeigu ramiai važinėji tai bent rektarčiais staigiau pastabdyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visų pirma vokiečiuose išvis sedanai nelabai eina. :D Visuose jų dealeriuose, kur naudotas mašinas pardavinėja vokiečiam praktiškai vien universalai. Vienas vokietis, daug metų dirbęs AUDI sakė, kad  60% Audi iš gamyklos išeina universalai, o VW išvis apie 75%. :D Ne vienas vokietis pasakė, kad sedanus ir coupe vokietijoj turkai ir rytų europiečiai vairuoja :D

 

Kazkaip nepastebejau, kad po Vokietija 60% universalu vazineja. Matyt tikrai ten labai daug turku :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkaip nepastebejau, kad po Vokietija 60% universalu vazineja. Matyt tikrai ten labai daug turku :D

 

Nu nežinau, buvom mes pietų Vokietijoj. Tai pas visus dealers vien universalai sustatyti. Draugas neseniai ten persikraustė gyvent, pradėjo ieškotis auto, tai tuose dealers kur vokiečiam mašinai garantiją ir pan turi suteikt, tai vien universalai. Gatvėj irgi sedanų labai mažai, jei coupe pamatai tai ne koks bmw 3series, o porsche. :D Labiau net hečbekai turbūt pas juos. Čia tie procentai ne iš viso kiek pagamina universalų o procentas sedanai vs universalai, gal ne taip pasakiau. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cilindras gryba pjauna

 

Jo, aš irgi mąsčiau apie šitą variantą, todėl ir paklausiau ar sutaps su mano variantu, nes matau pas mane ten tas cilindriukas visiškai negražus

 

Va todėl ir užpuvo visas rankinio mechanizmas. Dabar teks abu būgnus ardyt ir pramankštint, sutept.

Jeigu nori, kad stabdžiai veiktų gerai reikia rankinį užtraukinėt kiekvieną kartą. Ir jeigu ramiai važinėji tai bent rektarčiais staigiau pastabdyt.

 

Žiema baisu rankinį kažkaip užtraukinėt:D. O šiaip užvakar ardžiau bugnus, vienas gan nesunkiai nusiėmė, kitas, kuriame sunkiai sukasi ratas tai reikėjo vargt gerą valandą, kad nuimt, tai vat kaip sakei teks su brake cleaneriu gerai pravalyt, jeigu nepadės, tai kaip Andrius rašė, teks bandyt keist cilindriuką:)

 

P.S Dėkui abiems

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Čia tas pats kas susirasti iš išvaizdos gražia drauge, bet galvoj tuščia, neturi ka bendrauti su ja ir lovoj labai prasti reikalai.. Pažiūrėt gražu iš šono, bet malonumo jokio..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...