Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Ką tu ten sutaupysi lavonu bevažiuodamas, kai reikės nuolat kišt pinigus, kad nesustot kelyje :D

 

Pradžioj parašyk ko tau reikia iš mašinos, tada galima bus kažką patart :)

Nelakstau, šaldytuvų nevežioju, tai vieta ir galia nesvarbu, bet vis tik norėčiau universalo (tas pats sedanas tik daugiau telpa, kas niekada nepamaišys). Svarbiausia patikimumas, ypač variklio, važiuoklė antroj eilėj. Daugiau didelių įgaidų už tokią sumą neturiu. :)

 

Nu, lavonu tik pavadinau, yra volvo s40 po kapitalinio variklio remonto, važiuos ir važiuos dar, ta iki 2019 sava eiga :D tik tiek kad nei vaizdas netenkina, nei tas faktas kad benzas (ėmiau neilgam kol rasiu kitą auto, tai tiek jau to galvojau), nei renault dėžė...

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada geriau pamiršk anuos variantus ir imk japoną.

 

Galiu parasyti apie saaba, kitu nesu turejes. Nuostabus automobilis, talpus, nekasdien sutinkamas, patikimas, pigiai remontuojamas ir eksplotuojamas. Variklis pakankamai patikimas, bet garsus ir negalingas. Turiu 4-a saaba, visi 9-5 nuo seniausio iki naujausio, visais esu labai patenkintas. per eile metu neturejau jokiu rimtesniu problemu su jais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada geriau pamiršk anuos variantus ir imk japoną.

Tai kad turėjau, su nissan problemų turėjau, nors pirkta prižiūrėta iš vienų savininkų lietuvoj. Toyotų nedaug dyzeliukų yra, plius apie d-4d motorus labai nevienodi atsiliepimai. Visokios mitsubishi, mazda ir t.t. tai rūdžių kibirai, ir važiuoja kiek žinau panašiai kaip kibirai. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nissan tai nebe japonas, o reno :D Toyota už tokius pinigus nebent sena avensis ir tai reikės paieškoti, kainas laiko dėl kokybės.

 

Kanteri, sorry, bet apie Saabus tavo nuomonės nepriimsiu, nes ji yra šališka, kadangi nesi turėjęs kitų markių ir esi Saab'ų fanas. Aš irgi kažkada turėjau daug Audi ir marškinius plėšiau, kad tai geriausia markė pasaulyje, niekada negenda ir t.t. :D Kai paragavau kitų dabar jos nemokamai neimčiau ;)

 

Apskritai bet koks dyzelis už tokią sumą bus bėdų maišas, nebent buvęs šeimininkas į jį ką tik milijoną pinigų įkišo ir iš nevilties parduoda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nissan tai nebe japonas, o reno :D Toyota už tokius pinigus nebent sena avensis ir tai reikės paieškoti, kainas laiko dėl kokybės.

 

Kanteri, sorry, bet apie Saabus tavo nuomonės nepriimsiu, nes ji yra šališka, kadangi nesi turėjęs kitų markių ir esi Saab'ų fanas. Aš irgi kažkada turėjau daug Audi ir marškinius plėšiau, kad tai geriausia markė pasaulyje, niekada negenda ir t.t. :D Kai paragavau kitų dabar jos nemokamai neimčiau ;)

 

Apskritai bet koks dyzelis už tokią sumą bus bėdų maišas, nebent buvęs šeimininkas į jį ką tik milijoną pinigų įkišo ir iš nevilties parduoda.

Nu tarkim, kad sena dar maža problema, bet kad 1.5k jom bus dugninė kaina, o už dugninę nieko gero negausi. Tom į kurias žiūriu maždaug rinkos vidurys gaunasi ta kaina, tai manau dar ne taip baisu. Ką volvo 2.5? VAG'o variklis, dalių turėtų būt, ar ten tik variklis vago, abviesas visas volvo?

 

Saab turbūt paskutinis variantas žiūrimas, nes važiuoklė ir variklis opel, dalių bus, bet kažkaip man tie žopeliai nelabai.

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek jus maišyt galit :D 1.9 110kw yra ne Opelio variklis, o Fiat'o (o ką jau ką, bet italai motorus gamint moka). Opelio CDTI yra tas JTDm su minimaliais prisitaikymais sau.

JTD varikliai patikimi, problemų nekeliantys ir kantrūs. 1 mln nėra riba šiam motorui su normalia priežiūra.

 

Ilgą laiką ieškojau sau varianto, buvo laikinai nukrypusios akys į 9-5 turbo benzą, bet atsisėdus į vidų iš kart supratau, kad tai automobilis ne man :D toks jausmas, kad su kirviu ten panelę pagamino.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek jus maišyt galit :D 1.9 110kw yra ne Opelio variklis, o Fiat'o (o ką jau ką, bet italai motorus gamint moka). Opelio CDTI yra tas JTDm su minimaliais prisitaikymais sau.

JTD varikliai patikimi, problemų nekeliantys ir kantrūs. 1 mln nėra riba šiam motorui su normalia priežiūra.

 

Ilgą laiką ieškojau sau varianto, buvo laikinai nukrypusios akys į 9-5 turbo benzą, bet atsisėdus į vidų iš kart supratau, kad tai automobilis ne man :D toks jausmas, kad su kirviu ten panelę pagamino.

kalba eina apie 2.2.

 

2.2TiD "Opel Ecotec Y22DTH"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nissan tai nebe japonas, o reno :D Toyota už tokius pinigus nebent sena avensis ir tai reikės paieškoti, kainas laiko dėl kokybės.

 

Kanteri, sorry, bet apie Saabus tavo nuomonės nepriimsiu, nes ji yra šališka, kadangi nesi turėjęs kitų markių ir esi Saab'ų fanas. Aš irgi kažkada turėjau daug Audi ir marškinius plėšiau, kad tai geriausia markė pasaulyje, niekada negenda ir t.t. :D Kai paragavau kitų dabar jos nemokamai neimčiau ;)

 

Apskritai bet koks dyzelis už tokią sumą bus bėdų maišas, nebent buvęs šeimininkas į jį ką tik milijoną pinigų įkišo ir iš nevilties parduoda.

 

Oi ne, as nesakau, kad saabas yra geriausia masina, tai tiesiog opelis su kitokiais apdarais, tik sakau, kad pakankamai patikimas auto, esu turejes ne tik saab, turejau ir audi ir bmw ir citroen ir vw ir peugeot.. ko tik neturejau ir tikrai nesakau kad saab geresni uz kitus ir nesu ju fanas, tiesiog perku juos viena po kito nes jie pigus, o ne delto kad kazkokie stebuklungi :) tai pasidalinau savo patirtimi ir tiek.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kiek kainuoja visa eksploatacija, bet papasakosiu kaip vos nenusipirkau GS. Išlindo skelbimas kaip tik netoli manęs kur tada buvau Vokietijoj, gera kaina, skambinu, sako dega ABS lemputė, nes kaltas ABS daviklis. Sakau dzin tas daviklis, atvažiuoju. Kažkaip šovė mintis pasižiūrėt kiek jis kainuoja. Tai jokių kinietiškų nėra, tik originalus ~400€. Tai pagalvojau gal geriau kokį seną grabą E38 paimsiu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vokietijoj ir ant istirpusio stumoklio sako, kad nedirba, nes purkstuko defektas, tai nenustebciau, kad galejo buti nebutinai abs'o daviklis. :))) kaip ir lietuvoj parduoda slepdami tikruosius defektus. bet pats perki, zinai rizika ir turi ruostis blogiausiam.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką ten pardavėjas skiedžia man nesvarbu, viską pats išsiaiškinu. Mane tiesiog atbaidė pats faktas, jog tokia smulkmena kaip ABS daviklis tokiai senai mašinai kainuoja 400€.

šoktelėjau į ebay ir pilna jų iki 40 svarų. Kada čia tiek kainavo?

 

Beje, apie mondeo mk3 su tais varikliais nk pasakyt negalit?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šoktelėjau į ebay ir pilna jų iki 40 svarų. Kada čia tiek kainavo?

 

Beje, apie mondeo mk3 su tais varikliais nk pasakyt negalit?

Tie pigūs yra nuo naujesnio GS, nuo senesnio kainuoja 150-200 + muitai ir dar laukti mėnesį kol iš jav parsiųs.

Aišku, mašina kokybiška ir tokie gedimai gan reti. Visumoj eksploatacija gali būti ir visai nebrangi, tačiau nesinori turėti problemų su dalim, ypač kai mašina kasdien reikalinga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka manot apie maziuka Toyota Corolla?

 

Sesė turi tokią, tik dyzeliuką. Valgo mažai, per pora metų jokių problemų nekilo. Man asmeniškai nepatogi ir medinė mašina, ypač nepatinka tas kietas bėgių perjungimas.. :))

P.S čia apie mechaninę kalbu

Redagavo Tuskis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<..>Toyotų nedaug dyzeliukų yra, plius apie d-4d motorus labai nevienodi atsiliepimai. Visokios mitsubishi, mazda ir t.t. tai rūdžių kibirai, ir važiuoja kiek žinau panašiai kaip kibirai. :D

Už 1.5k neaišku koks ten paklius "tvarkingas" Avensis dyzelinis. Kas dėl 2.0 D-4D 81kw, jei nebus su kosmine rida, nieko blogo jam nebus. Praturėjom šeimoj nuo 130k km iki 270k km, tai realiai tik purkštukų tarpinėles keičiau prie ~230k km. 1 pakaitinimo žvakė taip ir liko gamyklinė vis dar veikianti, kai pardaviau. Dar buvo akseleratoriaus potenciometras prieš pardavinėjant sukvailiojęs, bet nebepakeičiau, nes po to apsiramino. Dūmingumas kiek TA teko atlikti, niekad 0.29 neviršijo :)

Kas skundžiasi šiais motorais, tai tiesiog lavoninius arba stipriai nudrožtus su nusukta rida variantus nusiperka. Sąnaudos irgi ne tokios mistiškai mažos (žiemą kartais perlipdavo ir virš 8l/100km) kaip VW TDI, kurą irgi geriau nepilti iš BY, RU ar nuošalaus griovio.

O jei D-4D yra kažkoks baubas, tada geriau imti kantrų, bet netraukiantį 2.0 TD 66kw.

<..>Tai jokių kinietiškų nėra, tik originalus ~400€. Tai pagalvojau gal geriau kokį seną grabą E38 paimsiu :D

Laužyne tokios kainos?

Man Solorinoj akseleratoriaus potenciometrą "už savikainą" irgi šovė 1800Lt, bet finale su pristatymu iš kito LT galo kainavo 80Lt ir dar su visu apynauju pedalu. Dar klausimas ar tas blokas nėjo ir per kitus modelius :).

Ka manot apie maziuka Toyota Corolla?

Neaišku kiek gyvas tas konkretus variantas, bet bendrai benzininis variantas su APD yra ok. Su 1.6 VVTi šitoj Corolla kartoj ėjo "klasikinis" hidraulinis automatas, kuris yra pats patvariausias APD variantas. Sąnaudos sostinėj turbūt jau bus apie 10l/100km normaliai važinėjant. Jei rida būtų reali - tai ilgai ir nuobodžiai. Dešinė lempa tik keista, nes blizganti, palyginus su pageltusia kaire. Keista išvis matyti, kad būtų pageltusi FL modelio lempa, galbūt ne OEM kokia įstatyta.

Vienaip ar anaip, vežčiau pas autorizuotą normaliai patikrai.

Teko girdėti prasti automatai, bet negaliu patvirtinti

Tik "robotizuotos" MMT dėžės, kurios šitos kartos Corolla buvo komplektuotos tik su 1ND-TV 1.4 D-4D 66kw dyzeliuku. Bet tuo metu auto industrijoje turbūt nebuvo nė vieno gamintojo, kuris būtų normaliai pagaminęs robotizuotą automatą (ypač benzininė 2008 Mitsubishi Colt, kuri realiai pavojinga buvo) ir ta idiotiška "mada" kažkaip labai greit dingo iš eterio.

Sesė turi tokią, tik dyzeliuką. Valgo mažai, per pora metų jokių problemų nekilo. Man asmeniškai nepatogi ir medinė mašina, ypač nepatinka tas kietas bėgių perjungimas.. :))

P.S čia apie mechaninę kalbu

Jei turi omeny sankabą, tai dar suprantu, nes tiek 1.4 D-4D, tiek 2.0 D-4D jos natūraliai gan kietos ir reikia paminti normaliai (bent jau lyginant su Corolla Verso 2.2D-4D, kurios rida nesiekia dar 130k km). Jei kažkas kita, tai gal tiesiog jau mašina pavargusi :)

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ridom tikėt Lietuvoj tas pats kas tikėt, kad stoties plaštakės dar celkos :D Ypač Toyotų, nes rida lengvai atsisuka ir atstovybėse jokios istorijos nepateikia.

Aplamai nematau logikos tokios mažos mašinos pirkt dyzelio, kai benzo valgo praktiškai tiek pat.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://autoplius.lt/skelbimai/bmw-750-4-4-l-sedanas-2009-benzinas-5249527.html kodel tokia kaina maza,ar jos po tiek dabar vaiksto? :D

 

Benzinas ir melyna spalva. Bukle greiciausiai bus pagal kaina, nors ta melyna spalva gali slept gera bukle :D

 

Kas turi pinigu tokiai masinai melynos nepirks.

 

Pardavinejau as e60 tamsiai melyna, geresne spalva nei sio septintuko, bet pfju pfju pfju daugiau nebenoriu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...