Pereiti prie turinio

Šalutinis kelias


Rekomenduojami pranešimai

Bandžiau ieškoti, bet arba neradau tiksliai apibrėžto atsakymo, arba jo net nėra. Taigi, gal kas žinot. Kaip yra iš tikro dėl pagrindinio - šalutinio kelio. Tarkime yra tiesus asfaltuotas kelias, iš dešinės kertasi su kitu keliu, jis turi pavadinimą ir t.t., bet jis visas išklotas trinkelėmis. Kuris dabar realiai turi pirmenybę ir kuris yra pagrindinis, ar čia galioja dešinės rankos taisyklė?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kelias su danga visad yra laikomas pagrindiniu (pries ta kuris be dangos). trinkeles - cia kazkoks kiemas (valstybe tikrai zvyrkelio trinkelem klojus nebutu), - tad tai salutinis kelias.

 

pagrindinio kelio zenklo daug kur nera. desnes rankos taisykle kiemuose, aisktelese arba kai sankryza lygiareiksme.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei trinkelės - bus šalutinis. Jei asfaltuotas, tačiau nėra trikampio ant asfalto ar ženklo, rodančio, kad tai yra šalutinis kelias - vadovautis dešinės rankos taisykle.

 

https://www.facebook.com/susisiekimo.ministerija/videos/vb.126950490666747/1136910129670773/?type=2&theater

 

Šia tema - pakankamai aktualus video.

 

 

Iš video sekantis klausimas. Jei minėtoje aikštelėje nėra ženklo, nurodančio, kad mano apgrindinis kelias, danga yra visur vienoda (asfaltuota), ir man yra kliūtis iš dešinės (automobilis nori išsukti), tačiau pats automobilis uždengia "trikampį" ant asfalto. Kuo vadovautis tuomet? Vienas žino, kad yra šalutiniame kelyje, kitas mano, kad privalo duoti kelią, pagal dešinės rankos taisyklę. Nestovės juk abu sustoję?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei trinkelės - bus šalutinis. Jei asfaltuotas, tačiau nėra trikampio ant asfalto ar ženklo, rodančio, kad tai yra šalutinis kelias - vadovautis dešinės rankos taisykle.

 

https://www.facebook.com/susisiekimo.ministerija/videos/vb.126950490666747/1136910129670773/?type=2&theater

 

Šia tema - pakankamai aktualus video.

 

 

Iš video sekantis klausimas. Jei minėtoje aikštelėje nėra ženklo, nurodančio, kad mano apgrindinis kelias, danga yra visur vienoda (asfaltuota), ir man yra kliūtis iš dešinės (automobilis nori išsukti), tačiau pats automobilis uždengia "trikampį" ant asfalto. Kuo vadovautis tuomet? Vienas žino, kad yra šalutiniame kelyje, kitas mano, kad privalo duoti kelią, pagal dešinės rankos taisyklę. Nestovės juk abu sustoję?

Tas video juokingas siaip... Aisku formaliai galbut jis ir teisus. Kiekviena diena toj RIMI apsipirkineju, esme tame kad ten kur vaziuoja tiesiai gaunasi kaip pagrindinis kelias (nupiestos krypties rodykles, ilga tiesioji, greiciai didesni), o ten is kur issisukineja nera nieko ant kelio nupiesta ir visi VISADA duoda kelia. jeigu ten pradetum toj tiesiojoj vietoj sustot ir duot kelia, nieks taves nesuprastu ir jei is galo masina butu tai dar ir nupypsintu:D tad tos desines rankos taisykles irgi nereiktu per daug suabsoliutint. aisku avarijos atveju, kalte butu sprendziama pagal ja. bet praktika vairavimo susiklosto kitaip.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O zvyras ir trinkeles ne danga? :) Juk ne zole vaziuoji :D

 

Kad ir kaip kvailai skambetu, sita zinau is drauges pasakojimu, nes pati susidure su situacija, kai kirtosi zyvrkelis ir asfaltuotas, ir nors realybei visi suteikdavo pagrindini tiem, kurie asfaltu vaziavo, bet instruktorius visad duodavo per kupra, jei sitoj vietoj nesilaikydavo desines rankos taisykles panele :).

 

Tai vat. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kelias su danga visad yra laikomas pagrindiniu (pries ta kuris be dangos). trinkeles - cia kazkoks kiemas (valstybe tikrai zvyrkelio trinkelem klojus nebutu), - tad tai salutinis kelias.

 

pagrindinio kelio zenklo daug kur nera. desnes rankos taisykle kiemuose, aisktelese arba kai sankryza lygiareiksme.

 

Būtent todėl ir įdomu pasidarė kaip iš tikro. Vieni rašo dešinės rankos taisyklė, kiti kad šalutinis. Kelias nėra valstybinis, jis privatus, bet kertasi su asfaltuotu keliu. Todėl, kol nebuvo trinkelėmis išklotas kelias, tol visi važiavo kaip pagrindiniu, o dabar atrodo turėtų būti kaip dešinės rankos taisyklė, bet iš kitos pusės tiesiog natūralus klausimas - trinkelės skaitosi kaip kelio danga ar ne, ir ar, jis turi pirmenybę. Nes KET'uose rašome <...>grindinys<...>, tai trinkeles galima lyginti kaip grindinys. Tai pagal viską turėtų būti dešinės rankos taisyklė.

 

O zvyras ir trinkeles ne danga? :) Juk ne zole vaziuoji :D

 

Kad ir kaip kvailai skambetu, sita zinau is drauges pasakojimu, nes pati susidure su situacija, kai kirtosi zyvrkelis ir asfaltuotas, ir nors realybei visi suteikdavo pagrindini tiem, kurie asfaltu vaziavo, bet instruktorius visad duodavo per kupra, jei sitoj vietoj nesilaikydavo desines rankos taisykles panele :).

 

Tai vat. :)

 

Tam instruktoriau pačiam gerai per kuprą užvažiuot reikėtų. KET:

 

Pagrindinis kelias - kelias su kietąja danga (betono, asfalto danga, grindinys) kelio su biriąja danga (skaldos, žvyro danga) ar kelio be dangos (miško, lauko ir panašaus kelio) atžvilgiu, o kelias su biriąja danga – kelio be dangos atžvilgiu.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtent todėl ir įdomu pasidarė kaip iš tikro. Vieni rašo dešinės rankos taisyklė, kiti kad šalutinis. Kelias nėra valstybinis, jis privatus, bet kertasi su asfaltuotu keliu. Todėl, kol nebuvo trinkelėmis išklotas kelias, tol visi važiavo kaip pagrindiniu, o dabar atrodo turėtų būti kaip dešinės rankos taisyklė, bet iš kitos pusės tiesiog natūralus klausimas - trinkelės skaitosi kaip kelio danga ar ne, ir ar, jis turi pirmenybę. Nes KET'uose rašome <...>grindinys<...>, tai trinkeles galima lyginti kaip grindinys. Tai pagal viską turėtų būti dešinės rankos taisyklė.

 

 

 

Tam instruktoriau pačiam gerai per kuprą užvažiuot reikėtų. KET:

 

Pagrindinis kelias - kelias su kietąja danga (betono, asfalto danga, grindinys) kelio su biriąja danga (skaldos, žvyro danga) ar kelio be dangos (miško, lauko ir panašaus kelio) atžvilgiu, o kelias su biriąja danga – kelio be dangos atžvilgiu.

Tai gal dabar kuris nuosavo namo seimininkas issiasfaltuos achujenesni ivaziama negu yra kelias, tai jis bus pagrindinis ir is namu gales lekt neziuredamas? :D isvaziavimas is kiemo pagrindiniu niekad negali buti. kas per kvaili klausimai kyla nesuprantu...

 

Senamiescio trinkeles ne kelias..?

kelias, bet siuo atveju kaip ir sakiau - ten zmogus pats issiklojo isvaziavima, tai yra isvaziavimas is kiemo. senamiestis visai kita, ten paveldas, valstybe ji isklojo. valstybinis kelias ir zenklai suprojektuoti valstybes, jie pazymeti projektuose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas video juokingas siaip... Aisku formaliai galbut jis ir teisus. Kiekviena diena toj RIMI apsipirkineju, esme tame kad ten kur vaziuoja tiesiai gaunasi kaip pagrindinis kelias (nupiestos krypties rodykles, ilga tiesioji, greiciai didesni), o ten is kur issisukineja nera nieko ant kelio nupiesta ir visi VISADA duoda kelia. jeigu ten pradetum toj tiesiojoj vietoj sustot ir duot kelia, nieks taves nesuprastu ir jei is galo masina butu tai dar ir nupypsintu:D tad tos desines rankos taisykles irgi nereiktu per daug suabsoliutint. aisku avarijos atveju, kalte butu sprendziama pagal ja. bet praktika vairavimo susiklosto kitaip.

 

Na, kaip teisę baigęs, tai turėtum puikiai žinoti, kad "formaliai galbut jis ir teisus" reiškia, kad jis visada yra teises. Ir tas "vairavimo praktika susiklosto kitaip" skamba keistai, kaip iš teisę baigusio žmogaus. Praktikoje būna vienaip ir nereiškia, kad taisyklės bus keičiamos dėl to (dažnai žmonės eina per raudoną arba net ne per perėją apskritai, tačiau tai nereiškia, kad bus įteisintas toks dalykas).

 

Dėl pačios aikštels - net nebandau neigti, kad VISADA pats važiuodavau kaip pagrindiniu keliu, važiuodamas tiesiai, ir kaip šalutiniu - išsukdamaas į tiesųjį kelią. Tačiau mano mintis buvo, kad norint pasiremontuoti įlenktą sparną ar nurėžtas dureles kito sąskaita - tai geriausias variantas. Todėl man yra nesuprantamas dalykas, kad nėra pažymėta, kad šalutinis kelias (bent ant asfalto).

 

Kitas reikalas yra akropolio pirmoji aikštelė (tarp pagrindinio įėjimo ir Ozo gatvės), kur yra vienos krypties eismas, o kliūtis visuomet bus išdešinės pusės - todėl ten nereikia jokių ženklų ar ženklinimų. Nors, jei neklystų, trikampiai yra nupiešti.

 

 

Kas liečia "ilga tiesioji, greičiai didesni", tai savaime nereiškia, kad yra pagrindinis kelias. Jei neklystu, įvažiuojant į stovėjimo aikštelę, yra ženklas, ribojantis greitį. o tai, kad daugelis jo nesilaiko - kitas reikalas. Dėl kelio tiesumo - galiu Vilniuje pateikti ne vieną pavyzdį, kur kelias, darantis vingį ar 90 laispnių posūkį yra pagrindinis, nors yra asfaltuota kelio danga, dideli srautai ir pnš, o greitis tikrai ne 20 km/h.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal dabar kuris nuosavo namo seimininkas issiasfaltuos achujenesni ivaziama negu yra kelias, tai jis bus pagrindinis ir is namu gales lekt neziuredamas? :D isvaziavimas is kiemo pagrindiniu niekad negali buti. kas per kvaili klausimai kyla nesuprantu...

Kaip minėjau tai, privatus kelias, ne išvažiavimas iš kiemo teritorijos. Tame kelyje yra visas kvartalas pastatytas, o ne vienas namas ant vištos kojelės kurio išvažiavimas kertasi asfaltuotu keliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Sankryža - kelių kirtimosi, jungimosi arba atsišakojimo viename lygyje vieta, įskaitant atvirus plotus, kuriuos sudaro minėti kelių susikirtimai, susijungimai arba atsišakojimai. Sankryžomis nelaikomos vietos, kur išvažiuojama iš kelio į esančias šalia jo teritorijas arba įvažiuojama į kelią iš esančių šalia jo teritorijų. Sankryža yra reguliuojama, jeigu eismą joje reguliuoja šviesoforai arba reguliuotojas. Skirtingo lygio sankryžos yra tos, kuriose keliai jungiasi ne viename aukštyje ir yra nuovažos, leidžiančios eismui judėti nuo vieno kelio prie kito.

 

http://www.autogidas.lt/ket/keliu-eismo-taisykles/siose-taisyklese-vartojamos-savokos.html

 

102 - Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.

 

http://www.automokyklos.lt/ket/vaziavimo-pradzia-ir-manevravimas

 

Taip išeina, kad toje vietoje nėra jokios sankryžos, or ir išvažiuojant iš šalia esančių teritorijų privalai praleisti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip minėjau tai, privatus kelias, ne išvažiavimas iš kiemo teritorijos. Tame kelyje yra visas kvartalas pastatytas, o ne vienas namas ant vištos kojelės kurio išvažiavimas kertasi asfaltuotu keliu.

O ka tai keicia? Tai yra vistiek isvaziavimas. Nesvarbu ar teritorijoje stovi 1 ar 100 namu. Namu skaicius kelio pirmenybes nekeicia. Supranti, kazkada buvo kelias, po to pastate namus ir padare istos teritorijos isvaziavima i valstybini kelia. Bet jeigu tie keliai atrodo tokie lygiareiksmiai, tegul namu bendrija kreipiasi i savivaldybe ir tegul pastato ten zenklus, nes jei ten daug namu, intensyvus eismas, gali kilti avariju (kaip suprantu zmones gincijasi del pirmenybes). Bet as jau vien pagal danga suprantu, kad tai salutinis ir vaziuociau kaip salutiniu. Nors kai kuriuos gal ir glumina tos trinkeles.

 

Na, kaip teisę baigęs, tai turėtum puikiai žinoti, kad "formaliai galbut jis ir teisus" reiškia, kad jis visada yra teises. Ir tas "vairavimo praktika susiklosto kitaip" skamba keistai, kaip iš teisę baigusio žmogaus. Praktikoje būna vienaip ir nereiškia, kad taisyklės bus keičiamos dėl to (dažnai žmonės eina per raudoną arba net ne per perėją apskritai, tačiau tai nereiškia, kad bus įteisintas toks dalykas).

 

Dėl pačios aikštels - net nebandau neigti, kad VISADA pats važiuodavau kaip pagrindiniu keliu, važiuodamas tiesiai, ir kaip šalutiniu - išsukdamaas į tiesųjį kelią. Tačiau mano mintis buvo, kad norint pasiremontuoti įlenktą sparną ar nurėžtas dureles kito sąskaita - tai geriausias variantas. Todėl man yra nesuprantamas dalykas, kad nėra pažymėta, kad šalutinis kelias (bent ant asfalto).

 

Kitas reikalas yra akropolio pirmoji aikštelė (tarp pagrindinio įėjimo ir Ozo gatvės), kur yra vienos krypties eismas, o kliūtis visuomet bus išdešinės pusės - todėl ten nereikia jokių ženklų ar ženklinimų. Nors, jei neklystų, trikampiai yra nupiešti.

 

 

Kas liečia "ilga tiesioji, greičiai didesni", tai savaime nereiškia, kad yra pagrindinis kelias. Jei neklystu, įvažiuojant į stovėjimo aikštelę, yra ženklas, ribojantis greitį. o tai, kad daugelis jo nesilaiko - kitas reikalas. Dėl kelio tiesumo - galiu Vilniuje pateikti ne vieną pavyzdį, kur kelias, darantis vingį ar 90 laispnių posūkį yra pagrindinis, nors yra asfaltuota kelio danga, dideli srautai ir pnš, o greitis tikrai ne 20 km/h.

Kalbant apie teise... Isejai pora bokalu alaus isgeres is kavines, – formaliai padarei ATPK pazeidima, nes pasirodei girtas viesoj vietoj. Bet ar tave policija vien uz tai nubaus? - Ne.

 

Kartais istatymas sako viena, o praktika nueina kita kryptim. Bet gincytinoje situacijoje visada bus remiamasi istatymu. tiek cia avarijos atveju liksi kaltas, tiek toje minetoje situacijoje policija, jei nores tures pagrinda tave nusivezt i PK ir supildyt protokola :) ir nepasigincysi, nes istatyme juoda ant balto parasyta.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...