Pereiti prie turinio

Klausimelis del mašinos kuro sanaudu


Rekomenduojami pranešimai

Laba forumiečiai

ketinu isigyt ratus, esu nusižiūrejes keleta man patinkančiu modeliu tai būtų Opel vectra C arba Ford mondeo mk3 abu žiuriu kuo naujesniu metu. bet iškilo man galvosukis su kuro sanaudom, niekaip neapsisprendžiu benzinas ar dyzelinas? mat daugiausiai mašinu naudoja dyzelina, tačiau ju išliakymas brangesnis, reikia atidesnes priežiuros. Labai dažnai užmatau Opel Vectra C benzinas 2,2 ir dyzelinas 2,2 kuris apsimoka labiau ? aišku turbut durnas klausimas nes neilysi i mašino vidu. Ir ar tiesa kad i Opel Vectra su benzinu neidesi duju ?

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl to dyzelio ir benzo tai čia amžina diskusija. Kažkada skaičiau, jeigu važinėji trumpus nuotolius, tai gerai benzas + dujos, o jeigu ilgus nuotolius tenka įveikti, tai jau dyzelis, bet nežinau, turiu dyzelį 4 metus ir nesiskundžiu (kasdien nuvažiuoju gal tik kokius ~18km). Taip jo taisymas gal ir šiek tiek brangesnis, bet atperka, kad dyzelis dabar tekainuoja 0.90 euro centu ir mieste apie 5-8l/100km suryja. (nu aišku jeigu benzas ir dujos, tai čia atskira kalba)

Redagavo Arvis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirk benza, nebent vazineji po 30k i metus, tada gal ir dyzeli apsimoka, arba dar gauni kura be pvm, tai tada irgi skaicuot reikia. O jeigu pilsi kura uz degalines kaina, tepalus be nuolaidos pirksi ir pan. Tai pirk benza pigiau kainuos :)

 

P.S kad tik benza sunku rasti, dyzeliu turbut 10 kartu daugiau.

Redagavo dziu-mAn-dzy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turejau butent tokia vectra 2.2 dyzeluka. Pati masinele tai maloni tikrai, bet kuro sanaudos irgi ne pacios maziausios, tau idurkis stoves apie 7-8 litrus. Plius siu varikliu velenai yra ne patys geriausi buna kad luzta, na bet manoji nubegusi buvo 450k ir nebuvo trukes :) Taciau pardaviau nes as lakstau daug ir man tokios kuro sanaudos netenkino, dabar vazineju su mazda 626 2litru dyzelukas, na ir ka norit ta sakykit bet sitas kibirelis daugiau 5.5l dyzelio neima misriam vaziavimui, minimalus greitis trasoj su ja buna 120km/h. Eksplotacija na nera pati pigiausia jei renkiesi japonu gamintoju dalis, kinietisku ir visokiu kitu fuflaku galima nebrangiai prisipirkti :) Atmink tiek kad dyzelinis variklis yra gerokai patvaresnis nei benzininis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau 5 mašinas, 3 buvo dyzeliai. Nežinau ar sutapimas, bet kol su dyeliu 1500-2000km per mėnesi prasukdavau, nesvarbu ar su tikslu ar taip kavutės statoilo atsigert.. VISKAS būdavo ok, niekas negesdavo. Bet jei pradėdavau per mėnesi 400-500km nuvažiuoti, nu ir prasidėdavo bėdos. Visiem 3 auto mažai važinėjant būdavo net sunku juos užkurti... :) Ir skirtingi remontai atsirasdavo 100-380e vertės.

Turėjau 1 benza ir 1 benza dujos. Tai ten pastoviai mažais atstumais važinėdavau ir viskas liuks net žiemą..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Butent kad benzinu vos viena kita. Šiai dienai tokia viena toj pat imčiau tik iki Kauno varyt del mašinos tai... O tiesa del opel vectros ? kad neidesi i ja duju? sake pažystamas kad jos ten lenciuga turi ir neidesi duju

Tai gal tada tu isvis nepirk masinos :D

 

Ir kiek ruosiesi pravaziuoti km i metus? bent paskaiciuok +- gal neapsimoka tu duju deti.

Redagavo dziu-mAn-dzy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vazineju su 2.4 dyzeliu,galia 120 kw ir gyvendamas Vilniuje itelpu i 7-7.5ltr dyzelio. Drauge vazineja su 1.6 benzinu,galia 74kw ir sudegina 10-11ltr benzino. Islaikymas nieko ten brangiau,skirtumas tikrai nera toks kad noreciau keisti savo dyzeli i benzina. Per metus nuvaziuoju apie 15k km.

Galit bobutei pasakas sekt kad tinka dyzelis tik daug vaziuojantiems.Kai palyginu savo ir drauges islaidas kurui, patikekit, skirtumas didziulis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal tada tu isvis nepirk masinos :D

 

Ir kiek ruosiesi pravaziuoti km i metus? bent paskaiciuok +- gal neapsimoka tu duju deti.

 

Kodel nepirkt jei Klaipedoj galima rast. ir be to draugam vel damest už kura. Kas nors bus netvarkoj su mašinke ir vel atgal, na aš negalvoju taip išlaidaut ir keliaut po kiekviena miesta. Ruošiuos neipatingai daug važiuot. Sakykim taip prie juros nulekt, i miesta su hebrike ir panašiai. Aš žiuriu 1.8 benzinini daugiausia

Redagavo mrInsanity
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel nepirkt jei Klaipedoj galima rast. ir be to draugam vel damest už kura. Kas nors bus netvarkoj su mašinke ir vel atgal, na aš negalvoju taip išlaidaut ir keliaut po kiekviena miesta. Ruošiuos neipatingai daug važiuot. Sakykim taip prie juros nulekt, i miesta su hebrike ir panašiai. Aš žiuriu 1.8 benzinini daugiausia

Na tai masina, cia ne telefonas kad nusipirkti taip paprastai, jau geriau pavazineti daugiau, bet nusipirkti normale, negu pirma pasiutaikiusia is klaipedos ir poto kisti pinigus, kur galiausiai bus visiskas minusas. Na tai tada ir tu duju neapsimoka deti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Butent kad benzinu vos viena kita. Šiai dienai tokia viena toj pat imčiau tik iki Kauno varyt del mašinos tai... O tiesa del opel vectros ? kad neidesi i ja duju? sake pažystamas kad jos ten lenciuga turi ir neidesi duju

 

o koks skirtumas ar masina su grandine ar dirzu dujoms? Cia is serijos "sake boba vienaake"

nuvarysi pas meistrus ir ides dujas,nes viskas ten gerai isideda ir normaliai veikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dujų neįdėsi nes grandinė stovi :D :D :D :D Kam tokius vėjus rašinėt? Geriau išvis patylėkit.

 

Dyzelis apsimoka tik tada kai jo gauni pigiau nei degalinėje. Jeigu piliesi degalinėje, tai už dujas nieko pigesnio nerasi. O jeigu važinėji nedaug ir perki mažos klasės japonišką mašiną, pvz civic ar corolla, tai gali ir grynu benzu važinėt, sąnaudos bus kaip vokiškų dyzelių.

 

Ir išmokit pagaliau sąnaudas skaičiuot ne l/100km, o €/100km.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš važinėju 13-18l /100km, (dujų ) taigi paskaičiavus kiek kainuoja tiek dujų ir dyzelio iš degalinės tai gaunasi beveik identiškai, tačiau jeigu kuras gaunamas pigiai tada dyzelio pigumu neaplenksi, tačiau neprižiūrėto dyzelio šaltą rytą gali nebeužkurti ar tiesiog prie gero šaltuko ir blogu kuru imsi ir užgesi bevažiuojant

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas čia per mašina, kad tiek valgo? :)

 

Turėjau e46 328i 2.8 142kW, 0-100 per 7,3s, dujų vidurkis mišriu režimu buvo 11,5l/100km kas dabartinėm kainom = 5,75€

Panašiausias dyzelis būtų e46 330d 2.9 135kW, 0-100 per 7,9s, mišriu režimu valgantis 7 (pagal katalogą, realiai aišku daugiau). Skaičiuojant salerką po 90ct = 6,3€. Jeigu skaičiuoti miesto režimu, tai būtų 7€ prieš 9€.

Taigi dyzelis važiuoja lėčiau, valgo daugiau. Nepamirškim, kad dyzelyje daug daugiau gendančių dalių - turbinos, pukrštukai, siurbliai, pakaitinimo žvakės. Pas kaikuriuos dar prisideda velenai (BMW 2.0, VAG 2.5V6). Smagračiai kiek pastebėjau irgi kažkodėl tik pas dyzelius subyra. Tuo tarpu į daugelį benzininių variklių lysti nereikia per visą jo eksploatacinį laikotarpį jeigu laiku keičiami tepalai.

Taip pat nepamirškim, kad dyzeliniai auto daug labiau nuvažinėti, kas reiškia, kad geros būklės šviežias dyzelis kainuos juntamai daugiau negu analogiškas benzinas. Už tą kainos skirtumą galima įsidėti dujų įrangą ir prisipilti daug pilnų bakų.

Na ir man asmeniškai svarbus argumentas, kad dyzelis smirda, dūmija ir kratosi.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tiesa del opel vectros ? kad neidesi i ja duju? sake pažystamas kad jos ten lenciuga turi ir neidesi duju

 

Yra du varikliai. Senesnis 108 kW ir naujesnis 114 kW. Į senesnįjį dujas galima įdėti, o naujesnį niekas nededa, nes jis yra Direct Injection tipo.

1.8 dujinasi be problemų.

Redagavo Fakktas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas čia per mašina, kad tiek valgo? :)

 

audi a4 2,8 142kw quattro. Ankčiau kai nevažinėjau vilniuje mišrios sąnaudos buvo 13 nuolatos. Dabar kai nemažai vilniuje tenka trintis kasdien tai ir sąnaudos didesnės, Na bet paskaičiavus vistiek nebrangiausiai važinėju.

 

Kas dėl dujų irgi nelabai apsimoka, kai nedaug važinėji, (nebent planuojama mašina ilgai naudoti) kadangi įranga kainuos, o taip pat ir su dujom būna problemu tai purštukai, tai reduktorius tai dar kas nors.

 

O kai nedaug važinėji, tai gal net neverta. Tėvai į 2,5 nededa dujų , važinėja ant benzo na ir nesiskundžia, ir varikliui sveikiau.

 

 

 

Dujos dedamos manau visur , tik kaina yra atitinkama. Taip pat, ne visi varikliai padaromi pilnai dujiniai, pvz audi a6 nuo 2005 metų negalima pilnai dujinių padaryti, santykis turi būti 30 banzo ir 70 dujų maždaug, tai + įranga dar brangi ir gaunasi, kad nelabai verta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas čia per mašina, kad tiek valgo? :)

 

Turėjau e46 328i 2.8 142kW, 0-100 per 7,3s, dujų vidurkis mišriu režimu buvo 11,5l/100km kas dabartinėm kainom = 5,75€

Panašiausias dyzelis būtų e46 330d 2.9 135kW, 0-100 per 7,9s, mišriu režimu valgantis 7 (pagal katalogą, realiai aišku daugiau). Skaičiuojant salerką po 90ct = 6,3€. Jeigu skaičiuoti miesto režimu, tai būtų 7€ prieš 9€.

Taigi dyzelis važiuoja lėčiau, valgo daugiau. Nepamirškim, kad dyzelyje daug daugiau gendančių dalių - turbinos, pukrštukai, siurbliai, pakaitinimo žvakės. Pas kaikuriuos dar prisideda velenai (BMW 2.0, VAG 2.5V6). Smagračiai kiek pastebėjau irgi kažkodėl tik pas dyzelius subyra. Tuo tarpu į daugelį benzininių variklių lysti nereikia per visą jo eksploatacinį laikotarpį jeigu laiku keičiami tepalai.

Taip pat nepamirškim, kad dyzeliniai auto daug labiau nuvažinėti, kas reiškia, kad geros būklės šviežias dyzelis kainuos juntamai daugiau negu analogiškas benzinas. Už tą kainos skirtumą galima įsidėti dujų įrangą ir prisipilti daug pilnų bakų.

Na ir man asmeniškai svarbus argumentas, kad dyzelis smirda, dūmija ir kratosi.

 

amen!

Daugiau net ir neverta tęsti diskusijos ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vel amziaus diskusija dyzelis vs benzas :D nusipirkit normalu dyzeli tai jis nei smirdes, nei dumins, nei purtysis. O va, paemus dujine masina, kad salone dujom nesmirdetu - retas atvejis ir loterija. : )))

Kad nusipirkti normalų dyzelį, reikia pirkti naują auto, nes visi dyzeliniai būna nudrožti, o kad ten Lietuvoj su ridom po 190k standartiškai, tai kokiam kvaileliui ir įtikinama. Tikrinom vieną audi a3, 1.9TDI 2011 metų, tai pardavinėjo su rida 190k, paskui sužinojom per Audi duomenų bazę, kad vien Prancūzijoje pravažinėjo 400k, o Lietuvoj dar eksploatuota pusantrų metų...

 

Aš tai spjoviau į tuos dyzelinius ir pasiėmiau benzą.

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vel amziaus diskusija dyzelis vs benzas :D nusipirkit normalu dyzeli tai jis nei smirdes, nei dumins, nei purtysis. O va, paemus dujine masina, kad salone dujom nesmirdetu - retas atvejis ir loterija. : )))

kas čia per nesamonė? pas mane dujos jau 10 stovi, nei salone, nei bagažinėj, nei po kapotu jokio dujų kvapo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas dėl dujų irgi nelabai apsimoka, kai nedaug važinėji, (nebent planuojama mašina ilgai naudoti) kadangi įranga kainuos, o taip pat ir su dujom būna problemu tai purštukai, tai reduktorius tai dar kas nors.

 

O kai nedaug važinėji, tai gal net neverta. Tėvai į 2,5 nededa dujų , važinėja ant benzo na ir nesiskundžia, ir varikliui sveikiau.

Reikia skaičiuotis kiek nuvažiuoji km per metus ir kiek planuoji tą mašiną turėt. Įrangos prasideda nuo 500€, atsiperka nuo 10000km. Be to, nereikia pamiršti, kad automobilio su dujų įranga pardavimo vertė didesnė, taigi tai nėra pinigai į balą. Purkštukų ir reduktoriaus resursas nuo 70-100k km, atnaujinimas apie 100-150€. Įdėjus naują įrangą duoda 2 metus garantiją, dažniausiai be ridos apribojimo.

 

Dar niekas praktiškai nėra įrodęs, kad dujos gadina variklius. Tai bobučių pasakos. Dabar daugelis specialistų kaip tik sako, kad dujos varikliui sveikiau, nes jos yra švaresnės nei skystas kuras. Tas akivaizdu, nes keičiant tepalą matai kaip senas tepalas būna dar visai šviesus.

 

Vel amziaus diskusija dyzelis vs benzas :D nusipirkit normalu dyzeli tai jis nei smirdes, nei dumins, nei purtysis. O va, paemus dujine masina, kad salone dujom nesmirdetu - retas atvejis ir loterija. : )))

Visi dyzeliai smirda ir purtosi, nesvarbu ar 20m senumo, ar ką tik nuo konvejerio nuriedėjęs. O nedūmija tik labai gyvi, kurių pas mus beveik nėra arba su DPF filtrais, bet geriau nežinoti kiek jie kainuoja :)

Nei vienoje mašinoje pas mane nesmirdėjo dujom. Smirda tada kai yra nuotekis. Tas gerai - iš karto sužinosi, kad kažkas blogai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...