Pereiti prie turinio

Klausimelis del mašinos kuro sanaudu


Rekomenduojami pranešimai

Boxer dyzeliniai varikliai tikrai nieko gero, pilnas internetas ir ne tik to. Bet nesuprantu, kodėl išvis reikia XXI amžiuje vožtuvus reguliuoti tokiai auto kaip Subaru. Ar negali į opozicinius motorus kompensatorių sudėti (nope, nesu mechanikas uber specialistas)? Kažkaip archajiškai toks reikalas atrodo.

Subaru išvis ne ta mašina, kurią reik žiūrėt kai ieškai ekonomijos. Opozitinis variklis įdėtas dėl geresnių jo charakteristikų ir kad padaryti žemesnį svorio centrą, bet paprastam vairuotojui nuo to tik daugiau problemų, nes sunkesnis priėjimas prie visko. SOHC aptarnaujami pigiausiai, DOHC (kaip pas mane) vidutinio brangumo, o brangiausiai aptarnaujami 3.0 H6 ir 3.6 H6. Norint reguliuoti vožtuvus reikia išiminėti tik H6 variklius, bet manau naivu būtų perkant tokį variklį tikėtis ekonomijos.

Kompensatorių nėra pas daugelį japoniškų variklių ir aš tą laikau pliusu, nes vožtuvų reguliavimas kainuoja daug pigiau nei kompensatorių keitimas, kur reikia ardyti galvą. Hondai vožtuvus sureguliuoju pats per pusvalandį su atsuktuvu ir 10 rakteliu. Servise tokia procedūra kainuoja 30€.

 

 

 

Kas liečia Corolla - kokia prasmė pirkti dyzelį, kai benzo valgo litru daugiau, užtat važiuoja daug maloniau, o varikliai neturi jokių problemų? Tepalo deginimą priskirčiau prie VBS serijos.

 

 

 

Pastebiu, kad tas dyzelių fanatizmas jau tampa rimta psichologine problema. Lygiai taip pat kaip ir Apple fanatizmas, kai žmonės perka aifonus ir net nežino kodėl, juk visi juos perka, reiškia jie geriausi, todėl būtinai turiu ir aš nusipirkti. Tas pats ir su dyzeliais. Nesvarbu kokio modelio, amžiaus, už kokią kainą, kokios klasės perkamas automobilis - bus tik dyzelis ir taškas ir daugiau nieko girdėt nenoriu.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia tau visi (na gerai, daugelis) bando paaiškinti, kad kuro tipą reik rinktis pagal tai kam bus naudojamas automobilis, o tu kaip užsikirtus plokštelę dujos geriau, dujos geriau visada ir visur. Fanatizmas trykšta čia tik iš tavęs vieno, jei nepastebėjai :)

 

Kaip tik šiandien važiavau su Renault Clio 2004 1.5 dCi. Nu važiuoju ir galvoju per kurią vietą tas dyzelis trata, dūmina ar dar kas... Salone jokio garso iš variklio nėra, viskas gražu, trauka neįspūdinga, bet jei važinėji ramiu režimu kuro sąnaudos tiesiog stebina. O ir tas 1.5, sakykim, mieste turi pakankamai smarvės, įsilieti į srautą. Man toks jausmas, kad tu tik nujotus dyzelius su mirusiom pagalvėm vairavęs...

 

Ir nesupraskit manęs neteisingai, esu visiškas petrolhead'as ir benzinas man yra aukščiau visko. Tikrai didesnis vairavimo malonumas važiuojant su 6+ cilindrų benzu, ar 4+ + turbo, vien garsas ką duoda. Bet kai kalbam apie daily automobilius, tai fakin gal grįžtam iš svajonių pasaulio?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pastebiu, kad tas dyzelių fanatizmas jau tampa rimta psichologine problema. Lygiai taip pat kaip ir Apple fanatizmas, kai žmonės perka aifonus ir net nežino kodėl, juk visi juos perka, reiškia jie geriausi, todėl būtinai turiu ir aš nusipirkti. Tas pats ir su dyzeliais. Nesvarbu kokio modelio, amžiaus, už kokią kainą, kokios klasės perkamas automobilis - bus tik dyzelis ir taškas ir daugiau nieko girdėt nenoriu.

labai skaudžiai atsiliepei apie aifona, aš pats prieš metus šnekėjau kaip kad tu dabar, bet suvokęs kad visi androidai vienodi, ir nesvarbu ar tu turėsi htc ar lg ar samsung, ten tas pats sup*stas androidas kuris lipa per gerklę, nusprendžiau surizikuot ir pamėgint aifona.

Tai ką galiu pasakyt, telefonus apple moka kurti tikrai. Likau nustebęs patogumu, stabilumu, bei baterijos išlaikymu.

Bet čia jau offtopic, neplėtokim šios temos kuri nebus išdiskutuota.

 

Asmeniškai visada vairuosiu dyzeli, su benzas man atrodo prabanga, o benzas+dujos - kažkokia pedofilija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Pastebiu, kad tas dyzelių fanatizmas jau tampa rimta psichologine problema. Lygiai taip pat kaip ir Apple fanatizmas, kai žmonės perka aifonus ir net nežino kodėl, juk visi juos perka, reiškia jie geriausi, todėl būtinai turiu ir aš nusipirkti. Tas pats ir su dyzeliais. Nesvarbu kokio modelio, amžiaus, už kokią kainą, kokios klasės perkamas automobilis - bus tik dyzelis ir taškas ir daugiau nieko girdėt nenoriu.

Tai dabar turinčius Samsung įrenginius irgi galima vadinti Samsungo fanatikais, perkančius tik dvaro pieną - dvaro pieno fanatikais ir t.t.? Pagal tokia logika, kiekvienas iš mūsų esame su psichologinėmis problemomis ^^

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pastebiu, kad tas dyzelių fanatizmas jau tampa rimta psichologine problema. Lygiai taip pat kaip ir Apple fanatizmas, kai žmonės perka aifonus ir net nežino kodėl, juk visi juos perka, reiškia jie geriausi, todėl būtinai turiu ir aš nusipirkti. Tas pats ir su dyzeliais. Nesvarbu kokio modelio, amžiaus, už kokią kainą, kokios klasės perkamas automobilis - bus tik dyzelis ir taškas ir daugiau nieko girdėt nenoriu.

Cia turbut del manes sita pavyzdi idejai? :D Zinai, kazkaip sneki apie kitus, bet apie savo darza visai pamirsti. Apie tave galima pasakyt ta pati. Tryksti fanatizmu dujinems masinoms. Nesvarbu koks dyzelis (naujas, ar senas, patikimas, ar problematiskas, mazai beges ar ne, ir pan.), bet tu visad reksi kad benzinas+dujos visais gyvenimo atvejais geriau. Tiek apie iphonus sneki, tiek apie dyzelius, nors nei vieno nei kito normalios bukles kaip supratau nesi savo zinioj turejes. Ko verta zmogaus nuomone, kuris viska girdejes tik is draugu, forumu ar parvairaves ta nujota dyzeli lietuviui (uz maza kaina, nes juk statistinio lietuviu biudzetas toks, jis brangesniu to pacio modeliu masinu neziuri) Berlynas - Vilnius? Bei susikoncentraves vien tik i problemas, o ne i privalumus. Jei as dabar nusipirkciau sena smirdancia bulka su saudanciom dujom, dingstancia trauka Vilnius - Klaipeda parvaziuociau ir visur rekciau kad visos dujines masinos yra Ga*dys - ka pagalvotum? Turbut ta pati ka ir mes apie tave.

 

Linkiu tau gyvenime apturet gera dyzeli ir ta pati iphone. Garantuoju, bent vienu is siu atveju tikrai pakeisi nuomone. Ir subresi :D pamenu ir as mazas rekdavau mamai kad maistas neskanus, net neragaves. :D tad visiem ateina tas laikas kai susivokia, bet ne visiem vienodu laiku.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia tau visi (na gerai, daugelis) bando paaiškinti, kad kuro tipą reik rinktis pagal tai kam bus naudojamas automobilis, o tu kaip užsikirtus plokštelę dujos geriau, dujos geriau visada ir visur. Fanatizmas trykšta čia tik iš tavęs vieno, jei nepastebėjai :)

Vėl briedą neši - perskaityk temą iš naujo. Aš kaip tik sakau, kad variklis parenkamas pagal automobilio naudojimą, o dauguma užsidėję dyzelinius akinius man pastoviai kartoja, kad dyzelis visada geriau, visada pigiau, niekada negenda, niekada nedūmija, niekada nevibruoja, o benzas valgo kosmosą ir kas antras užsilenkia.

 

Jei bent vienas protingas žmogus būtų čia atėjęs ir pasakęs svarius argumentus kodėl dyzelis konkrečiame modėlyje geresnis pasirinkimas - būtų galima turėti įdomią diskusiją. Bet kai daugelis čia rašančių "egzpertų" gyvenime po 1-2 mašinas turėję, savo nuomonės neturi, o sugeba pakartoti ką kaimynas sakė ir lenda į kraštutinumus - deja tenka atsakyti tuo pačiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu mum bandai įrodyt, kad dyzelis visiškai nepatikimas bėdų kalnas ir visi yra #####, kurie perka dyzelį, nes visiem viskas genda. Tu rekomenduoji persėsti į benziną, nes jis taip pat ekonomiškas, kaip dyzelis ir nesikrato, bei nedūmija. Pasakyk savo postus iš naujo ir pasakyk ar šiti du sakiniai neapibendrina tavo svaisčiojimų šioje temoje?

 

Dėl to aš čia prie tavęs prisiknisau, nes tau visi dyzeliai tragiški, genda ir t. t, o vat su benzu problemų iš vis nėra.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas liečia Corolla - kokia prasmė pirkti dyzelį, kai benzo valgo litru daugiau, užtat važiuoja daug maloniau, o varikliai neturi jokių problemų? Tepalo deginimą priskirčiau prie VBS serijos.

 

Toyota Corolla Verso 2.0 D-4D; 85KW; 7.8l; 5.3l; 6.2l. Startas: 12.6s.

Corolla Verso 1.6l 81kW; 9.5l; 6.4l; 7.5l. Startas: 12.5s.

Corolla Verso 1.8l 95kW; 9.9l; 6.5l; 7.7l. Startas: 10.8s.

 

Ir kokia gi čia nauda iš to bendzino? Žymiai smagiau važiuoja 74kw turbo dieselis, nei 74kW bendzinas.

 

 

Bendziną rinkčiausi vietoje dyzelio tik jeigu kubatūra 4l arba daugiau. Bet žinoma, kiekvienas renkasi pagal save.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<...>

Kompensatorių nėra pas daugelį japoniškų variklių ir aš tą laikau pliusu, nes vožtuvų reguliavimas kainuoja daug pigiau nei kompensatorių keitimas, kur reikia ardyti galvą. Hondai vožtuvus sureguliuoju pats per pusvalandį su atsuktuvu ir 10 rakteliu. Servise tokia procedūra kainuoja 30€.

VVT-i motorai juos turi lyg ir? Teko girdėti, kad kažkas juos (kompensatorius) juose turėtų keisti? O jei nėra, tai stebuklas, kaip Yaris 1.3 VVT-i virš 70k km prasuko be tokios procedūros? Be tavo pasažo apie opozicinius motorus = real driver's car, taip ir nesupratau, kodėl jų realiai ten nėra.

 

Kas liečia Corolla - kokia prasmė pirkti dyzelį, kai benzo valgo litru daugiau, užtat važiuoja daug maloniau, o varikliai neturi jokių problemų? Tepalo deginimą priskirčiau prie VBS serijos.

Nežinau, aš any day mieliau kad ir tą 1.4 D-4D 66kw drožčiau nei tuos dusulinius 1.4 ir 1.6. 1.8 VVTL-i visai kita opera, ten jau ne "litru" daugiau apetitas kyla ir išvis čia jau artyn egzotiškesnių daiktų (yep, net tas toitoi arba babuinas gali toks būti). Ir išvis, tas 1.6 VVT-i Corolla e12/Auris mk1 kėbule realiomis/žmogiškomis sąlygomis apie 9l/100km Klaipėdoje (net ne Vilniuj! ir dar mechankė!) ragauja, kad 8l analogiškas dyzelis rytų jau realiai labai pasistengti ir dar itin šaltą žiemą (kokių pas mus jau nebėra) ir tik itin trumpais atstumais. Rule of thumb - nepirkti triperio iš perekūpo ir viską nuodugniai tikrintis kiek tai įmanoma ir nepirkti už kad tik kuo "pyyygiau".

 

Pastebiu, kad tas dyzelių fanatizmas jau tampa rimta psichologine problema. Lygiai taip pat kaip ir Apple fanatizmas, kai žmonės perka aifonus ir net nežino kodėl, juk visi juos perka, reiškia jie geriausi, todėl būtinai turiu ir aš nusipirkti. Tas pats ir su dyzeliais. Nesvarbu kokio modelio, amžiaus, už kokią kainą, kokios klasės perkamas automobilis - bus tik dyzelis ir taškas ir daugiau nieko girdėt nenoriu.

Čia išvis kažin ar verta kažką ir komentuoti, jei sunku suvokti kaip kažkam iPhone gali būti realiai geresnis variantas nei visi Android telefonai. [sarcasm]grynai dėl to ir pirkau, kad internete galėčiau pontavotis! Ir visi juos perka! Nes jų tiek daug dabar parduodama, ŽYMIAI daugiau nei kokių Samsung, tikrai![/sarcasm]. Bet čia labai ryškiai atsispindi ir tavo dyzelheitas (man asmeniškai - don't give a ###### kas tau geriau - aš žiūriu kas man geriau, manau, kad ir kiti tai turėtų daryti). Ir išvis, taip visiškai atvirai - ar tau nenusispjauti kas kam preferencijas teikia? Nes čia kažkoks maikių plėšymasis gaunasi ir tiek. Tau dirbant savo nišoj ar realiai yra KOKS NORS skirtumas dyzelio ar benzo klientas užsimanė? Jei esi rimtai gabus savo amate, kokia problema tau bus surasti tikrą gyvą variantą net ir to smirdančio, netraukiančio, besipurtančio dyzelio?

 

Tiesa, man vis tiek įdomu kaip ten su ta Verso 2015 dyzeline, su 20k km rida buvo, kad net viena iš trijų purtėsi ir netraukė? "Naujas" dyzelinis auto ir jau be garantijos, nes..? Ar mulkis pardavėjas sugebėjo apie garantiją pamiršti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas iš tos garantijos? Atvažiuotum į atstovybę - pasakytų, kad variklis dirba, kompiuteris klaidų nerodo, ko tu nori iš mūsų?

 

Gerai, man nebesvarbu. Norėjau žmonėms nuoširdžiai patarti, o už tai gavau šūdų kibirą ant galvos.

 

Linksmų švenčių visiems ;) Tegu naujieji metai jums būna ramūs, malonūs ir su švaresniu oru gatvėse ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koks skirtumas rodo tas klaidas ar ne - akivaizdu, kad kazkas blogai. Kai pirko ta masina taip nebuvo. Kad kompas nerodo, tai dar nereiskia kad nera gedimo. Gali kalti variklis, o kompas tikrai nieko nerodys. Bet tai nereiskia, kad nereikia tvarkyti. Tegul ima lauk tikrina purkstukus ant stendo ar iesko kitokio gedimo. Ten Vokietija, cia Lietuvoj gal ir gali pasiuntinet kaip durniu, nes cia nei gamyklos nera, nei specialistu geru. Ten aptarnavimas turi buti auksciausio lygio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Netgi po dyzelgeito dar kaskam kyla klausimu??? As kalbu apskritai apie tarsa ir pasiteisinima. O tai, kad pvz Paryzius, visa Amerika ir daugybe didziausiu pasaulio miestu ketina apskritai atsisakyti dyzeliniu auto, nieko tai nesako? Kol dar nebuvo dyzelgeito, Europos sostiniu merai jau kalbejo apie didziausia klaida, kad nauji dyzeliai buvo priimti pozityviai ir buvo ileidziami tarkim i Paryziaus centra. Automobiliu kurejai visiskai nepateisino lukesciu, o po dyzelgeito, apskritai amen. Pagal euro standartus dabar praktiskai jau beveik neimanoma sukurti dyzelio, kuris atitiktu svaros reikalavimus.

Ir dyzelgeito nebutu buve, jeigu pats dyzelis, kaip kuras nebutu toks blogas is esmes.

 

Zinoma, ten ne Lietuva, tie nauji dyzeliai tikrai svarus, lyginant su lietuviskais. Lietuvos didmiesciuose tai yra tragedija, as net savo masinoj vaziuodamas pastoviai esu nuodijamas dyzeliu, o ka kalbeti apie pesciuosius, dviratininkus.

 

As asmeniskai, daugiausiai beprasmiu lenkimu padarau, kai atlieku agresyvu tautomobilio lenkima ir jam uzkisu kur nors prie sankryzos. Visa tai tik del to, kad kas antras dyzelis pvz Kaune meta juoda duma ir smarve iskarto pareina, tad reikia ji aplenkti ven del smarves. (cia as skaitau yra tragedija) tokie sudveziai sunervina daugiau, nei kokie ereliai be posukiu.

Gal del to, as turiu pirkti koki supersandaru limuzina, kad nepraeitu smarve? Pas mane masina 30 metu senumo ir as su ja tersiu daug kartu maziau nei dyzeliai, tik save zaloju, nes sandarumo nera.

 

TIe juodi dumai tiesiog emidemija, patys padarykit eksperimenta ir skaiciuokit, netvarkingu dyzeliu yra galima sakyti, dauguma.

 

Suprantu, kad nusispjaut i kitus, bet pvz as asmeniskai neperku dyzelio ne tik, kad jis brangiau, bet tarsa yra dviguba priezastis. Tuo labiau, kad pas mus yra geras duju aptarnavimas ir jos populiarios.

Bet as nerusiuoju namuose buitiniu atlieku. Bet jeigu jus rusiuojat ir vairuojat dyzeli, neapgaudinekit saves.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu nežinau.. kasdien važinėju Vilniuj ir tenka kamščiuose pastovėt, tai labai retai tenka sustot už stipriai dūmijančio dyzelio, nuo kurio eitu didelė smarvė man į saloną. Tokių atvejų gal pora per mėnesį ir pasitaiko, nedaugiau. O čia rašai, kad vos ne kas antras. Nereikia gal taip perlenkti lazdos. Ir smirdančių automobilių su dujom tenka pamatyti ne ką mažiau nei tų dyzelių.

 

Man čia panašiau tiesiog į jūsų nusiteikimą - jeigu prieš mane stovi dyzelis, viskas, smirda. Ir patys tuo tikit, nors nėra viskas taip jau baisu.

 

Jei išlipsi ir stovėsi šalia užvesto dyzelio, taip smirdės, bet kad smirdetų automobilio viduje dėl priešais stovinčio automobilio... nu tikrai ne dažnai būna.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

http://www.autogidas.lt/opel-vectra-c-hecbekas-2006-0127572833.html nusipirkau :)) kas galit pasakyti ar dujos galeciau isideti i ja ?

 

Gal reikejo pries perkant pasidometi, nes kiek teko skaityti, tai i situos variklius 4 kartos dujos nesideda. Beje, kaip uz 2300 euru nupirkai tokiu metu masina?

Redagavo eko
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man šita tema gera juoko dozė :D Vienam dujų neįdėsi nes grandinė stovi, kitam dujos babinas laužo, trečiam visi benzinai po 300k užsilenkia, ketvirtas bmw5 su bulka lygina :D Kiekvienas gyvenime po 1-2 mašinas turėjęs, bet apie visas markes žino viską :D

 

smagu paskaityti. Ypač kai apie dyzelinių variklių ilgaamžiškumą sprendžia pagal senelio traktorių :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...