Pereiti prie turinio

Klausimelis del mašinos kuro sanaudu


Rekomenduojami pranešimai

Tavo tas 2.9 dyzelis laikomas vienu patvariausiu dyzeliniu varikliu, netgi apdovanojimą yra gavęs. Taip kad džiaukis. Būtų koks bmw 2.0 - kalbėtum kitaip. Vos ne kas trečiam velenai lūžta. Bet čia kalbam apie patį variklį. O turbinos, siurbliai ir t.t. genda pas visus.

O kalkuliatorium matau nemoki naudotis - 10l dujų tai juntamai pigiau nei 8l dyzelio.

 

Pas mane Subaru 2.0 turbo, rida 300k, variklis kaip naujas, tepalų nevalgo nė lašo.

Honda 1.6, dujos įdėto nuo gimimo, rida 340k (galimai buvo atsukta), variklis kaip naujas.

BMW 2.5 prieš tai buvo naudojama slalome, dabar naudoju drifte (pastoviai variklis sukasi ant redlaino), rida ant skydelio 370k, variklis nė dūmelio neleidžia.

Kažkada turėjau darbinę mašiną civiką 1.6, buves policijos auto, rida 450k, visa mašina lavonas, o variklis kaip naujas.

Taip kad kol jūs ten teršiat orą važinėjant per servisus su savo traktoriais ir sakot, kad benzinas nenuvažiuos daugiau 300k - aš su savo dujinėm viryklėm maloniai nuvažiuosiu aplink pasaulį taupydamas pinigus.

Kalkuliatoriumi nesinaudoju, bet kai buvo kelionė Lietuvoje sumoje per 400km tai kai aš su savo bmw ir audi a4 1,6l su dujom išlaidos gavosi +- panašios juokiausi susiemęs už pilvo :D aišku neatmetu varianto, kad ta audi buvo nesureguliuota ar kitaip netvarkinga, bet man nuo to linksmumas nei kiek nedingtų

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai, einu į visas savo mašinas įsidėsiu dyzelinius variklius, juk mano benzinai tuoj užsilenks. Jums geriau žinot.

Čia tik tu pasakoji visiem, kad dyzelis užsilenks... Toks jausmas, kad vis dar neišaugai iš to amžiaus - kas mano, tas geriausias...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai, einu į visas savo mašinas įsidėsiu dyzelinius variklius, juk mano benzinai tuoj užsilenks. Jums geriau žinot.

Gerai, pasiduodu. Dyzelis geriausia, ekonomiškiausia ir patikimiausia mašina. Rytoj nusipirksiu. Ir būtinai sidabrinį.

Jeigu jau nebeturi ka rasyt, tai ir neberasyk, nei kad tokias nesamones velt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek prisimenu pries 20 metu Senelis turejo traktoriu tai tam traktoriui kas 20K reikedavo beveik perinkti varikli. Dar turejo ir Gazika ar kazkaip jis ten vadinos, varomas buvo benzinu, tai sitam tik pamenu kad perinkinedavo reduktoriu. Daugiau problemu nebudavo. Cia tik siaip pamastymui. Bet manau kad esme paprasta, laiku priziureti ir vaziuosi tiek su benzu tiek su dyzeliu.

Kaip dabar gaminamos masinos tai turiu tikrai ziniu nes turiu pazystamu kas gamina detales varikliams. Ir kai sako gamindavo pries 10 metu tai detales buvo tikrai didesnes ir daugiau metalo naudojama. Dabartinese masinose metalas zenkliai suplonejo, nors funkcija ta detale atlieka ta pati. Tai kas buvo pries 10 metu gal tos auto ir gali nuvaziuoti daug, bet dabartines kurios gaminamos masiskai manau kad maximumas tas 1 mln km.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man šita tema gera juoko dozė :D Vienam dujų neįdėsi nes grandinė stovi, kitam dujos babinas laužo, trečiam visi benzinai po 300k užsilenkia, ketvirtas bmw5 su bulka lygina :D Kiekvienas gyvenime po 1-2 mašinas turėjęs, bet apie visas markes žino viską :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek prisimenu pries 20 metu Senelis turejo traktoriu tai tam traktoriui kas 20K reikedavo beveik perinkti varikli. Dar turejo ir Gazika ar kazkaip jis ten vadinos, varomas buvo benzinu, tai sitam tik pamenu kad perinkinedavo reduktoriu. Daugiau problemu nebudavo. Cia tik siaip pamastymui. Bet manau kad esme paprasta, laiku priziureti ir vaziuosi tiek su benzu tiek su dyzeliu.

Kaip dabar gaminamos masinos tai turiu tikrai ziniu nes turiu pazystamu kas gamina detales varikliams. Ir kai sako gamindavo pries 10 metu tai detales buvo tikrai didesnes ir daugiau metalo naudojama. Dabartinese masinose metalas zenkliai suplonejo, nors funkcija ta detale atlieka ta pati. Tai kas buvo pries 10 metu gal tos auto ir gali nuvaziuoti daug, bet dabartines kurios gaminamos masiskai manau kad maximumas tas 1 mln km.

Penktas dar traktoriu sugalvojo su siuolaikiniu dyzeliu palygint. Na cia reikia pripazint, kad tikrai virsune... Beje, darbstus tavo senelis, jei laukuose su traktoriu 20k km per ganetinai trumpa laika pravaziuodavo, kad ta varikli perinkt taip daznai tekdavo.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Penktas dar traktoriu sugalvojo su siuolaikiniu dyzeliu palygint. Na cia reikia pripazint, kad tikrai virsune... Beje, darbstus tavo senelis, jei laukuose su traktoriu 20k km per ganetinai trumpa laika pravaziuodavo, kad ta varikli perinkt taip daznai tekdavo.

 

Labai darbstus.

 

O lyginant dyzeli su benzinu ir needekvatu, nes visiskai skirtingos sistemos.

Sportines masinos tik dabar pradedamos gaminti su dyzeliais varikliais, bet ir tai tik vienetai, be to ten to dyzelio labai mazai, nes kompresoriai ir turbinos visa galinguma suteikia. Tai mano manymu dyzeliai skirti tik kaip darbo arkliukai, sunkvezimiai, autobusai ir kita technika kuri dirba daug.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man šita tema gera juoko dozė :D Vienam dujų neįdėsi nes grandinė stovi, kitam dujos babinas laužo, trečiam visi benzinai po 300k užsilenkia, ketvirtas bmw5 su bulka lygina :D Kiekvienas gyvenime po 1-2 mašinas turėjęs, bet apie visas markes žino viską :D

lyginu sąnaudas pinigų išraiška, ir noriu pasakyt, kad važiuot su dyzeliu bmw tas pats kainuoja kaip su bulka ir dujom.

Ar išeina suvokt palyginimą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lyginti reikia to pačio modelio variklius, nes kiekvienas atvejis skirtingas ir ne visada benzas/dujos geriau. Tos bulkos 1.6-2.0 valgo daugiau nei koks bmw 3.0 benzas, nes varikliai silpni ir reikia labai smaugti, kad važiuotų, bei variklio valdymas labai primityvus. Todėl paprastas 1.9tdi būtų gal ir geresnis pasirinkimas, jeigu nekreipsi dėmesio į klaksėjimą ir dūmijimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai darbstus.

 

O lyginant dyzeli su benzinu ir needekvatu, nes visiskai skirtingos sistemos.

Sportines masinos tik dabar pradedamos gaminti su dyzeliais varikliais, bet ir tai tik vienetai, be to ten to dyzelio labai mazai, nes kompresoriai ir turbinos visa galinguma suteikia. Tai mano manymu dyzeliai skirti tik kaip darbo arkliukai, sunkvezimiai, autobusai ir kita technika kuri dirba daug.

O benzinu su turbinom nesi mates..? Gaila, sunkus atvejis tada... Del antro teiginio, irgi labai klisti - paziurek kiek mieste dyzeliu. Akivaizdu kad ne vien autobusai ir sunkvezimiai :))) tai cia visi aplink durniai ar kaip iseina pagal tave? patikekit, lietuvis tikrai moka taupyt (gaudamas 300€ algos sumoka 400€ mokesciu), tad ne jum cia aiskint, kad dyzelis apsimoka tik tuo atveju jeigu 40k per metus nuvaziuoji (pildamas is koloneles) :D kaip tik jeigu is kanistru pilsi dar brangiau kainuos kuro sistemos remontas :)) cia velgi, pabreziu, kad kalbu apie naujas masinas - o ne senus tdi vagenus, kur dazyta saliarka is backos gali pilt ir nieko nebus

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepaslaptis, kad daugelis inovacijų minimaliai pakoreguotos ateina iš įvairių motosportų. Atspėkit kas jau ne pirmus metus Le Mans 24h lenktynes laimi? Tie patys, pasak forumo egspertų, apsidūminę, traškantis ir barškantys, bei po kiekvienos kelionės reikalaujantis kapitalkės dyzeliniai motorai. Į vienus vartus benziną daro tiek patikimumu, tiek kuro sąnaudom. Bet turbūt šiam forume prisiminimai apie rusišką techniką yra vertingesnis faktas...

 

Man iš vis keista girdėti tokias nesąmones iš tokių žmonių, kaip Stanley. Toks jausmas, kad nėra sėdėjęs naujesniame dyzelyje, o lygina tik belarus laikų dyzelinius traktorius ir ne ką geresnius fokiškus ne vieną melejoną nuperstus golfus ir pan...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jei ubagai esam tai ir perkam dyzeliukus ir skaiciuojam centus kiek sutaupom :) :)

 

 

Jei pinigais siktume , pasimtume v8 benza ir su sypsena vaziuotume :)

 

 

 

Kitap sakant, reikia ekonomiskumo pasiemi dyzeli. Vsio viskas.

 

 

Daugiau benzas dulkina dyzelius sunukio poza.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jei ubagai esam tai ir perkam dyzeliukus ir skaiciuojam centus kiek sutaupom :) :)

 

 

Jei pinigais siktume , pasimtume v8 benza ir su sypsena vaziuotume :)

 

 

 

Kitap sakant, reikia ekonomiskumo pasiemi dyzeli. Vsio viskas.

 

 

Daugiau benzas dulkina dyzelius sunukio poza.

Čia tokia nuomonė tų, kurie mokyklos nebaigę arba matematikos nesimokė. Skaičiuoti reikia visada. Na ir laimės dalykas šiuo atveju žaidžia, nes perkame naudotas mašinas.

 

Geriausio kuro, kaip ir geriausios mašinos ar dar kažko geriausio nėra. Reik atsižvelgti į tai, kaip naudojamas automobilis.

 

Kiek man žinoma dyzeliam bus didesnis mokestis greitu metu pritaikytas, tai kas mažai važinėja dyzelis nei per kur neapsimokės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Kiek man žinoma dyzeliam bus didesnis mokestis greitu metu pritaikytas, tai kas mažai važinėja dyzelis nei per kur neapsimokės.

Čia tikrai taip bus ar dar tik svarstoma? Labai apsidžiaugčiau, gal nebereikės pečiuką glušint kiekvieną kartą paskui dyzelį važiuojant :D

 

Man iš vis keista girdėti tokias nesąmones iš tokių žmonių, kaip Stanley. Toks jausmas, kad nėra sėdėjęs naujesniame dyzelyje, o lygina tik belarus laikų dyzelinius traktorius ir ne ką geresnius fokiškus ne vieną melejoną nuperstus golfus ir pan...

Sėdėjęs visokio naujumo dyzeliuose. Nauji dyzeliai nei trauka nei sąnaudom nestebina, važiuoja kaip ir seni. Tik dirba tyliau, bet įdomu kaip jie dirbs kai prabėgs virš pusės milijono kaip visi tie kurie mūsų gatvėm važinėja. Nauji benzai ne ką geresni - primandravota visokių nesąmonių vardan marketingo, o pirkėjas gauna tas pačias charakteristikas tik daugiau problemų. Kai perki apynauję mašiną ir renkiesi tarp probleminio dyzelio ir probleminio benzino - gal jau tada ir dyzelis geriau. Bet renkantis 10-15m senumo mašiną geriau benzas/dujos, nes retai dar kas nors gero būna likę iš dyzelio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parašiau normalų straipsnį šia tema, be bukų blevyzgojimų. Kam įdomu - galit pasiskaityti http://www.24auto.lt/koki261-kuro-r363scaron303-rinktis.html Praneškite jei radote gramatinių klaidu :)

 

Bet jeigu esate užkietėjęs traktoristas kaip ponas neprisimenu ir jaučiate moralinį pasitenkinimą nuo to, kad jūsų senas milijoną prabėgęs dyzelis išbezda juoda dūmų debesį nuo kurio kitiems net kelio nesimato - taupykit savo laiką ir neskaitykit.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia tikrai taip bus ar dar tik svarstoma? Labai apsidžiaugčiau, gal nebereikės pečiuką glušint kiekvieną kartą paskui dyzelį važiuojant :D

 

 

Sėdėjęs visokio naujumo dyzeliuose. Nauji dyzeliai nei trauka nei sąnaudom nestebina, važiuoja kaip ir seni. Tik dirba tyliau, bet įdomu kaip jie dirbs kai prabėgs virš pusės milijono kaip visi tie kurie mūsų gatvėm važinėja. Nauji benzai ne ką geresni - primandravota visokių nesąmonių vardan marketingo, o pirkėjas gauna tas pačias charakteristikas tik daugiau problemų. Kai perki apynauję mašiną ir renkiesi tarp probleminio dyzelio ir probleminio benzino - gal jau tada ir dyzelis geriau. Bet renkantis 10-15m senumo mašiną geriau benzas/dujos, nes retai dar kas nors gero būna likę iš dyzelio.

 

Nesu aš dyzelių fanas, bet važiavęs 2015m F30, 320d. 140kW, tai Vilnius - Klaipeda 4,5l/100km pasiimė 130 važiuojant. Garsas salone tikrai malonus ir pan. Nesijaučia kad dyzelis. o sąnaudos tai manau labai geros, ypač pavertus į €/100km kas gaunasi ~3,85€/100km. :) Ir čia be jokių dujų, kas mažina bagažinę ar zapaskės vietą užima, be papildomų išlaidų dedant dujas ir t.t. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parašiau normalų straipsnį šia tema, be bukų blevyzgojimų. Kam įdomu - galit pasiskaityti http://www.24auto.lt/koki261-kuro-r363scaron303-rinktis.html Praneškite jei radote gramatinių klaidu :)

 

Bet jeigu esate užkietėjęs traktoristas kaip ponas neprisimenu ir jaučiate moralinį pasitenkinimą nuo to, kad jūsų senas milijoną prabėgęs dyzelis išbezda juoda dūmų debesį nuo kurio kitiems net kelio nesimato - taupykit savo laiką ir neskaitykit.

Zemas lygis samoningai iskreipt faktus. :)

 

Straipsnyje, matau jog nenoredamas parasiai biski daugiau tiesos negu forume cia blevyzgodamas. Bet kaip matau pagrindine mintis lietuviui persama tokia: "pirk benza, nes dyzelio gero nerasi. o jei rasi tai kainuos didelius pinigus - geriau uz juos isidek dujas". Taigi, nesalisko straipsnio visgi parasyt nepavyko, nors isvada jau formuojama kitokia. :)

 

Nesu aš dyzelių fanas, bet važiavęs 2015m F30, 320d. 140kW, tai Vilnius - Klaipeda 4,5l/100km pasiimė 130 važiuojant. Garsas salone tikrai malonus ir pan. Nesijaučia kad dyzelis. o sąnaudos tai manau labai geros, ypač pavertus į €/100km kas gaunasi ~3,85€/100km. :) Ir čia be jokių dujų, kas mažina bagažinę ar zapaskės vietą užima, be papildomų išlaidų dedant dujas ir t.t. :)

Tu jam nepasakok tokiu dalyku, jis turbut tik uz seno TDI vageno vairo sedejas, nesupras. Susidares toki ispudi, kad masina pagaminta 10-15 metu veliau nei kiek nepatobulejo ir toliau kratosi, dumina, smirda, yra nekomfortiska.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesu aš dyzelių fanas, bet važiavęs 2015m F30, 320d. 140kW, tai Vilnius - Klaipeda 4,5l/100km pasiimė 130 važiuojant. Garsas salone tikrai malonus ir pan. Nesijaučia kad dyzelis. o sąnaudos tai manau labai geros, ypač pavertus į €/100km kas gaunasi ~3,85€/100km. :) Ir čia be jokių dujų, kas mažina bagažinę ar zapaskės vietą užima, be papildomų išlaidų dedant dujas ir t.t. :)

Čia BC rodo tokius skaičius? Nepatikėsiu tokiom sąnaudom. Kaip pavyzdį galiu parašyt apie BMW e46 320d. Parvažiavus iš DE BC rodė vidurkį 5,4l. Paskaičiavus pagal realius pylimus gavosi 6,9l. Maža to, važiavom dviem mašinom visą laiką kartu, bet odometro parodymai skyrėsi. BMW rodo gerokai daugiau nuvažiuotų km, taigi tikros sąnaudos gaunasi jau kažkur tarp 7 - 7,5l. Netikėkit ką rodo BC - jie beveik visi meluoja.

Kai parvarinėjau kitą tokį patį e46 2.8 jis man užmiesčio keliais be autostradų valgė 7,3 benzo, tiek pat, kiek deklaruoja katalogas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku Povilasarl pateiktos sanaudos kiek neitiketinos, jos realios nebent prie 90-100km/h, bet ne prie 130. O Stanley kaip visad kisa savo senienas, nesuprasdamas kad nauji dyzeliai yra ekonomiskesni. Del borto kompo parodmenu, sieti ju klaidingus parodmenis vien tik su kuro rusimi - yra itin kvaila (cia kad dyzeliai rodo daugiau, o benzai - viska tiksliai). Galiu pasakyt, kad kai kurios automobiliu gamintoju markes tikrai sukciauja ant siu parodmenu. Pavyzdziui, Ford'as esu pastebejas neatitikima kazkur ant 0.5l/100km. Taciau kai vairavau Renault (teko kuri laika vazinet tiek su laguna, tiek scenic, tiek megane) ten borto kompas turejo dvi funkcijas - vidutines sanaudas ant 100km ir kiek litru kuro sudeginta nuo paskutinio reset. Tai pvz pripili pilna baka, nuresetini, nuvaziuoji 200 km - rodo vidutines 5l/100km, o sudeginto kuro lygiai 10 litru. Ikisi i pistoleta, ir iki sklidino pilno bako supili vel lygiai 10 l. Tad ten kompas skaiciuoja itin tiksliai, paklaida, jei ji yra, - itin minimali.

 

Stanley pateiktos BMW 320d ir 328i sanaudos (atitinkamai 6.9 dyzelio ir 7.1 benzino), jei greitis buvo +/- vienodas, taip pat neitiketinos - kubaturos zenkliai skiriasi (plius vienas variklis 4 cilindru, kitas 6), o sanaudos is esmes nesiskiria. Tai cia arba oro salygos kardinaliai skirtingos, arba greitis skirtingas, arba vietove (kalnai ar pan) - bet kaip supratau viskas identiska.. Taigi realiausia, kad dyzelis turejo kazkokiu kitokiu problemu. Tokios sanaudos vaziuojant iprastiniu greiciu treciukui itin nenormalios.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia BC rodo tokius skaičius? Nepatikėsiu tokiom sąnaudom. Kaip pavyzdį galiu parašyt apie BMW e46 320d. Parvažiavus iš DE BC rodė vidurkį 5,4l. Paskaičiavus pagal realius pylimus gavosi 6,9l. Maža to, važiavom dviem mašinom visą laiką kartu, bet odometro parodymai skyrėsi. BMW rodo gerokai daugiau nuvažiuotų km, taigi tikros sąnaudos gaunasi jau kažkur tarp 7 - 7,5l. Netikėkit ką rodo BC - jie beveik visi meluoja.

Kai parvarinėjau kitą tokį patį e46 2.8 jis man užmiesčio keliais be autostradų valgė 7,3 benzo, tiek pat, kiek deklaruoja katalogas.

 

Pats asmeniškai vairuoju E46 320d 100kW ir žinau sąnaudas. Per paskutinius 5 bakus. Kur 200km užmiesty 650km mieste (Vilnius) sąnaudos gaunasi truputi virš 7l/100km. Borto kompas rodo apie 7.5. Bet jis kiek žinau skaičuoja iš paskutinių 500km, tai gaunasi netiksliai. :) Kiek tiksliai mieste ir kiek tiksliai užmiestį pasakyt negaliu, nes vis prireikia kažkur į užmiesti išlekt. :) O dėl F30, tai taip, kompas rodė taip, bet sąvininkas ne kart matavęs realiai ir sąnaudos nuo kompo skiriasi minimaliai.

Redagavo Povilasarl
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...