Pereiti prie turinio

Investicija i autoversla apie 100% pelno per metus


Rekomenduojami pranešimai

Apie idėją:

Kuriama nauja įmonė, kurios pagrindinė veikla būtų pirkimas iš USA daužtų automobilių ir jų remontas. Perkami būtų tik tokie automobiliai, kuriuos suremontavus, jų savikaina gautųsi bent 25% mažesnė nei rinkos kaina. Galbūt žmogui nesusidūrusiam su šia veikla skamba neįtikėtinai, bet tai kasdienybė.

Aš specializuojuosi pirkti tik Nissan Leaf nuo 2013, BMW, AUDI ir MB auto, kasdien galima laimėti kažkokį modelį, nuo kurio uždirbti galima 25-75% (į mažesnio pelningumo auto tiesiog nežiūriu). Bet nesu bankas, todėl kartais būna žiauriai gerų variantų, kuriems tiesiog nebeturi pinigų. Todėl kilo ši idėja, kaip sukurti erdvę investuotojams, kurie galėtų gana saugiai didinti kapitalą.

 

Teisinė išvaizda:

Bus kuriama nauja akcinė bendrovė, kurios akcijos bus dalinamos tarp investuotojų, atsiradus naujiems investuotojams bus leidžiama akcijų emisija, arba esamas investuotojas norintis pasitraukti iš verslo galės pasiimti investuotas lėšas.

Prekių (auto) pirkimas - sudaroma sutartis su įmone perkančia aukcione automobilius ir importuojančia juos į Lietuvą, kuri įsipareigoja automobilį pargabenti, išmuitinti ir parduoti už kaina X, kur X+Y (Y - automobilio remonto kaštai) yra 25% mažiau už analogiško automobilio modelio pigiausią kainą mobile.de arba auto.plius.lt (priklausomai nuo to kuriame iš portalų kaina yra mažesnė).

Tada pasirašoma sutartis su servisu (arba ta pačia įmone, jei servisas nesutiks įsipareigoti be apžiūros gyvai), kad jis už kainą Y suremontuos automobilį.

Tokiu būdu investicinis fondas bus apsaugomas nuo to, kad galutinė pirkinio kaina bus 25% mažesnė už jo rinkos vertę.

Taip nupirktas automobilis parplaukia per 1-2mėn laikotarpį į Lietuvą, dar per mėnesį yra suremontuojamas. Įdėjus skelbimą už mažesnę nei rinkos kainą, jis nuperkamas kartais per kelias dienas, kartais gali užtrukti ir kelias savaites. Bet tai nereiškia, kad BMW su M paketu ar MB su AMG paketu ši įmonė turėtu pardavinėti už mažesnę nei rinkos kainą.

 

Dalyviai ir sprendimų priėmimo tvarka:

Dalyviais gali būti kiekvienas žmogus ar juridinis subjektas, kuris nori investuoti ne mažiau kaip 5000eur.

Visi sprendimai priimami akcininkų daugumos sprendimu (kaip ir betkokioje akcineje bendroveje).

Visus sprendimus ir sutartis vykdo akcininkų išrinktas direktorius.

Kaip tai atrodo:

Vadovas informuojamas apie tai kokį modelį siūloma įsigyti, tada vadovas informuoja visus akcininkus ir sužino jų sprendimą, tada jis įvykdo sprendimą.

 

Investicijos susigrąžinimas vyktų kaip ir betkurioje akcinėje bendrovėje:

1. Dividendai

2. Akcijų emisijos atpirkimas

3. Pelno paskirstymas į akcijų emisijos didinimą.

 

P.S. Temos nebeseku ir į kvailus komentarus daugiau neatsakinėsiu. Norite kažką paklausti kas susiję su investavimu, kreipkitės asmenine žinute. Visi tie kas nori parašyti apie tai kaip jų patirtis skiriasi nuo mano patirties, kaip jiems sekasi ar nesiseka - prašau susikurkite savo temą ir joje skųskitės. Visi tie kas nesiruošia investuoti, o nori tik papasakoti kaip jie girdėjo istoriją iš serijos "viena boba sakė, kad mašinų biznis nuostolingas ir baisus" - prašau eikite išreikšti savo nuomonę į https://uzdarbis.lt/t205755/prekyba-automobiliais-lietuvoje/ kur jos jau 100 psl prirašyta, tam ta tema ir buvo sukurta.

Redagavo 24bazar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie idėją:

Kuriama nauja įmonė, kurios pagrindinė veikla būtų pirkimas iš USA daužtų automobilių ir jų remontas. Perkami būtų tik tokie automobiliai, kuriuos suremontavus, jų savikaina gautųsi bent 25% mažesnė nei rinkos kaina. Galbūt žmogui nesusidūrusiam su šia veikla skamba neįtikėtinai, bet tai kasdienybė.

Aš specializuojuosi pirkti tik Nissan Leaf nuo 2013, BMW, AUDI ir MB auto, kasdien galima laimėti kažkokį modelį, nuo kurio uždirbti galima 25-75% (į mažesnio pelningumo auto tiesiog nežiūriu). Bet nesu bankas, todėl kartais būna žiauriai gerų variantų, kuriems tiesiog nebeturi pinigų. Todėl kilo ši idėja, kaip sukurti erdvę investuotojams, kurie galėtų gana saugiai didinti kapitalą.

 

Teisinė išvaizda:

Bus kuriama nauja akcinė bendrovė, kurios akcijos bus dalinamos tarp investuotojų, atsiradus naujiems investuotojams bus leidžiama akcijų emisija, arba esamas investuotojas norintis pasitraukti iš verslo galės pasiimti investuotas lėšas.

Prekių (auto) pirkimas - sudaroma sutartis su įmone perkančia aukcione automobilius ir importuojančia juos į Lietuvą, kuri įsipareigoja automobilį pargabenti, išmuitinti ir parduoti už kaina X, kur X+Y (Y - automobilio remonto kaštai) yra 25% mažiau už analogiško automobilio modelio pigiausią kainą mobile.de arba auto.plius.lt (priklausomai nuo to kuriame iš portalų kaina yra mažesnė).

Tada pasirašoma sutartis su servisu (arba ta pačia įmone, jei servisas nesutiks įsipareigoti be apžiūros gyvai), kad jis už kainą Y suremontuos automobilį.

Tokiu būdu investicinis fondas bus apsaugomas nuo to, kad galutinė pirkinio kaina bus 25% mažesnė už jo rinkos vertę.

Taip nupirktas automobilis parplaukia per 1-2mėn laikotarpį į Lietuvą, dar per mėnesį yra suremontuojamas. Įdėjus skelbimą už mažesnę nei rinkos kainą, jis nuperkamas kartais per kelias dienas, kartais gali užtrukti ir kelias savaites. Bet tai nereiškia, kad BMW su M paketu ar MB su AMG paketu ši įmonė turėtu pardavinėti už mažesnę nei rinkos kainą.

 

Dalyviai ir sprendimų priėmimo tvarka:

Dalyviais gali būti kiekvienas žmogus ar juridinis subjektas, kuris nori investuoti ne mažiau kaip 5000eur.

Visi sprendimai priimami akcininkų daugumos sprendimu (kaip ir betkokioje akcineje bendroveje).

Visus sprendimus ir sutartis vykdo akcininkų išrinktas direktorius.

Kaip tai atrodo:

Vadovas informuojamas apie tai kokį modelį siūloma įsigyti, tada vadovas informuoja visus akcininkus ir sužino jų sprendimą, tada jis įvykdo sprendimą.

 

Investicijos susigrąžinimas vyktų kaip ir betkurioje akcinėje bendrovėje:

1. Dividendai

2. Akcijų emisijos atpirkimas

3. Pelno paskirstymas į akcijų emisijos didinimą.

 

Viskas skamba kaip ir graziai, yra keli niuansai:

1) mokesciai (jei tarkim automobilis A kurio rinkos verte sveiko yra 10000e yra nuperkamas dauztas uz 4000e + muitai ir t.t. nu sakykim gaunasi 5000e, dalis perki devetas uz kurias saskaitu negauni, ju nenusirasai, automatiskai tau kils pelno procentas jei rodysi visus 10000e uz pardavima.) Tai cia arba gausi dirbti pro sona juodais dar arba moketi labai didelius mokescius :)

2) Jokia normali imone is nuotrauku tau nepasakys kas blogai ir kiek kainuos remontas, isvis pas normalias imones dideles ir kainos, nezinau kaip su usa, bet dirbant su europinem jau parveztom didesnio kaip 20proc as nesitikiu niekada

3) is tu minimum 25procentu uz aciu juk ir pats nedirbsi, teks dalintis ir su tavimi?

 

Visai butu idomu pasibandyti, tik yra neaiskumu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas skamba kaip ir graziai, yra keli niuansai:

1) mokesciai (jei tarkim automobilis A kurio rinkos verte sveiko yra 10000e yra nuperkamas dauztas uz 4000e + muitai ir t.t. nu sakykim gaunasi 5000e, dalis perki devetas uz kurias saskaitu negauni, ju nenusirasai, automatiskai tau kils pelno procentas jei rodysi visus 10000e uz pardavima.) Tai cia arba gausi dirbti pro sona juodais dar arba moketi labai didelius mokescius :)

2) Jokia normali imone is nuotrauku tau nepasakys kas blogai ir kiek kainuos remontas, isvis pas normalias imones dideles ir kainos, nezinau kaip su usa, bet dirbant su europinem jau parveztom didesnio kaip 20proc as nesitikiu niekada

3) is tu minimum 25procentu uz aciu juk ir pats nedirbsi, teks dalintis ir su tavimi?

 

Visai butu idomu pasibandyti, tik yra neaiskumu.

 

O jei būtų pro šoną, realiai kaip ir nebūtų galimybės išsireikalauti oficialios dalies..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del masinu pirkimo JAV: nera viskas taip grazu, kaip autorius raso.

 

Yra rizika, kad ne tik, kad neuzdirbsi, bet dar ir turesi nuostoli (automobili perki is nuotraukos, remontas visada buna brangesnis, nei pradzioj skaiciuoji, buna, kad automobili apvagia ar apgadina).

 

Is vis, del remonto labai jau keistai parasyta "jei servisas nesutiks įsipareigoti be apžiūros gyvai

" - nieko bendro su realiu gyvenimu

 

Dabar Rusijos rinka kur kas maziau aktyvi (o butent rusai buvo brangesniu auto pirkejai)

 

Todel autorius turetu ne tik verslo privalumus aprasyti (del privalumu nesiginciju), bet ir ivardinti galimas rizikas. O ju tikrai yra. Ir nemazu.

Redagavo ramunas77
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ši idėja jau senai išsisėmusi... daugelis tik nuostolius patiria, nebent nori tik tarpininkauti pargabenant auto iš USA. Skaičiavimai naivūs. Prie laimėtos sumos pridėjus pargabenimą, muitą, PVM ir kitus mokesčius, tas pačias remonto išlaidas nu vargiai pliusas gausis. Kas žino, gal ten žymiai viskas blogiau nei foto yra ir automatiškai remontas dar labiau išauga. Apsimoka tik apynaujas mašinas gabentis, tačiau jų remonto kaštai yra itin dideli, pirkėjų ratas siauras. Dauguma pirkėjų atsižvelgia į faktą, kad auto pargabentas iš USA, o tai reiškia, kad jis buvo 99proc daužtas ar skendęs. Pilna skelbimų su auto iš USA, stovinčių ilgiau nei pusę metų, o tai jau signalas, kad laukia minusas..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ši idėja jau senai išsisėmusi... daugelis tik nuostolius patiria, nebent nori tik tarpininkauti pargabenant auto iš USA. Skaičiavimai naivūs. Prie laimėtos sumos pridėjus pargabenimą, muitą, PVM ir kitus mokesčius, tas pačias remonto išlaidas nu vargiai pliusas gausis. Kas žino, gal ten žymiai viskas blogiau nei foto yra ir automatiškai remontas dar labiau išauga. Apsimoka tik apynaujas mašinas gabentis, tačiau jų remonto kaštai yra itin dideli, pirkėjų ratas siauras. Dauguma pirkėjų atsižvelgia į faktą, kad auto pargabentas iš USA, o tai reiškia, kad jis buvo 99proc daužtas ar skendęs. Pilna skelbimų su auto iš USA, stovinčių ilgiau nei pusę metų, o tai jau signalas, kad laukia minusas..

 

Uzdirbti eina visur :) Tik reikia gerai skaiciuotis, paciam moketi dirbti dar siek tiek ir jausti kas ir kaip, o tu kur stovi auto menesiais is menesiu ir turiu n pavyzdziu, bet uz gera kaina visada greit nupirks ta jau isitikinau senai, tiesiog dabar pats laikas silpniesiems iskrist :) Nes visi perka visa chlama nesvarbu, kad i minusa jau plika akimi matosi. IR dar siame reikale yra taip - matai, kad liks nuleisk ir parduok greiciau, nes antro durniaus tiek siulancio gali nerasti, todel kiti ir stovi po puse metu ir ilgiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uzdirbti eina visur :) Tik reikia gerai skaiciuotis, paciam moketi dirbti dar siek tiek ir jausti kas ir kaip, o tu kur stovi auto menesiais is menesiu ir turiu n pavyzdziu, bet uz gera kaina visada greit nupirks ta jau isitikinau senai, tiesiog dabar pats laikas silpniesiems iskrist :) Nes visi perka visa chlama nesvarbu, kad i minusa jau plika akimi matosi. IR dar siame reikale yra taip - matai, kad liks nuleisk ir parduok greiciau, nes antro durniaus tiek siulancio gali nerasti, todel kiti ir stovi po puse metu ir ilgiau.

Turbut tiksliau, gera auto uz gera kaina nupirks, o jeigu suda, tai ir uz gera kaina sunkiau bus parduoti. Bet cia aisku sekmes reikalas, dar su tais pardavimais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas skamba kaip ir graziai, yra keli niuansai:

1) mokesciai (jei tarkim automobilis A kurio rinkos verte sveiko yra 10000e yra nuperkamas dauztas uz 4000e + muitai ir t.t. nu sakykim gaunasi 5000e, dalis perki devetas uz kurias saskaitu negauni, ju nenusirasai, automatiskai tau kils pelno procentas jei rodysi visus 10000e uz pardavima.) Tai cia arba gausi dirbti pro sona juodais dar arba moketi labai didelius mokescius :)

2) Jokia normali imone is nuotrauku tau nepasakys kas blogai ir kiek kainuos remontas, isvis pas normalias imones dideles ir kainos, nezinau kaip su usa, bet dirbant su europinem jau parveztom didesnio kaip 20proc as nesitikiu niekada

3) is tu minimum 25procentu uz aciu juk ir pats nedirbsi, teks dalintis ir su tavimi?

 

Visai butu idomu pasibandyti, tik yra neaiskumu.

1. Visom dalim sąskaitos būna, nebent jos vogtos :) Aišku tada truputį brangiau už jas mokėt tenka. Bet kadangi mašinos seniausios į kurias žiūriu yra 2011 metų, tai dažnai naujas dalis man (su nuolaidom) nupirkti kainuoja pigiau nei vogtas.

2. Na kaip esu parašęs temoje arba parduodanti įmonė pasirašys sutartį dėl kainos Y, arba ta kuri remontuos. Čia tam, kad sumažint investuotojų riziką (realiai ta kaina Y bus greičiausiai didesnė nei realiai kainuos darbai+dalys).

3. Aš pats dirbu maždaug tokiu principu kaip aprašyta, tai ir pats bučiau vienas iš akcininkų realiai, nes kaip ir nelabai ten yra ką dirbti. Bet man irgi patiktų,kad direktorius rūpintųsi mašinų pergabenimu į servisus, jų registracija, komercinių pasiūlymų lizingui ruošimu ir t.t. Aišku čia kalba eina ne apie 1 ar 2 mašinas

Redagavo 24bazar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del masinu pirkimo JAV: nera viskas taip grazu, kaip autorius raso.

 

Yra rizika, kad ne tik, kad neuzdirbsi, bet dar ir turesi nuostoli (automobili perki is nuotraukos, remontas visada buna brangesnis, nei pradzioj skaiciuoji, buna, kad automobili apvagia ar apgadina).

 

Is vis, del remonto labai jau keistai parasyta "jei servisas nesutiks įsipareigoti be apžiūros gyvai

" - nieko bendro su realiu gyvenimu

 

Dabar Rusijos rinka kur kas maziau aktyvi (o butent rusai buvo brangesniu auto pirkejai)

 

Todel autorius turetu ne tik verslo privalumus aprasyti (del privalumu nesiginciju), bet ir ivardinti galimas rizikas. O ju tikrai yra. Ir nemazu.

 

jei tikrai skaitei viską, kas parašyta tai turėjai suprast, kad tokios rizikos šitoj vietoj įmonei nėra. Pardavėjas arba servisas prisiima šią riziką.

 

ši idėja jau senai išsisėmusi... daugelis tik nuostolius patiria, nebent nori tik tarpininkauti pargabenant auto iš USA. Skaičiavimai naivūs. Prie laimėtos sumos pridėjus pargabenimą, muitą, PVM ir kitus mokesčius, tas pačias remonto išlaidas nu vargiai pliusas gausis. Kas žino, gal ten žymiai viskas blogiau nei foto yra ir automatiškai remontas dar labiau išauga. Apsimoka tik apynaujas mašinas gabentis, tačiau jų remonto kaštai yra itin dideli, pirkėjų ratas siauras. Dauguma pirkėjų atsižvelgia į faktą, kad auto pargabentas iš USA, o tai reiškia, kad jis buvo 99proc daužtas ar skendęs. Pilna skelbimų su auto iš USA, stovinčių ilgiau nei pusę metų, o tai jau signalas, kad laukia minusas..

skaičiavimai pagrįsti patirtim, o ne iš oro paimti. Dalį mašinų dar beplaukiančių ir dabar parduodu, dar nėra buvę, kad parduočiau į minusą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei tikrai skaitei viską, kas parašyta tai turėjai suprast, kad tokios rizikos šitoj vietoj įmonei nėra. Pardavėjas arba servisas prisiima šią riziką.

 

skaičiavimai pagrįsti patirtim, o ne iš oro paimti. Dalį mašinų dar beplaukiančių ir dabar parduodu, dar nėra buvę, kad parduočiau į minusą.

 

servisai is automobilio nuotraukos remonto samatu nesudarineja. ir jie jokios rizikos neprisiima. kazkokia nesamone. tuo labiau, kad tik viska nusiardzius buna aisku, kokias detales reikia supirkti remontui ir kokius tiksliai darbus reikes atlikti

 

nebent tu cia kazka kita turejai omenyje, ko as nesuprantu. tada reiktu suprantamiau parasyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

servisai is automobilio nuotraukos remonto samatu nesudarineja. ir jie jokios rizikos neprisiima. kazkokia nesamone. tuo labiau, kad tik viska nusiardzius buna aisku, kokias detales reikia supirkti remontui ir kokius tiksliai darbus reikes atlikti

 

nebent tu cia kazka kita turejai omenyje, ko as nesuprantu. tada reiktu suprantamiau parasyti.

zmones is patirties gali pasakyt preliminaria kaina, tai reiskia, kad jei matau, kad dauzimui sutvarkyt uzteks mazdaug 1300, tai pasakes tau 2000 esu drasus, kad tikrai uzteks. Pries tai komentare buvau parases, kad greiciausiai Y kaina bus didesne, nei reali remonto kaina, todel zinau, kas tokiom salygom apsiims tvarkyt, o jei prasaus su kaina, tai bus ju rizika

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nejaugi taip buna ? Servisas prasaus su kaina ir tu nemokesi daugiau nei 2000 eur, nes is nuotraukos paziurejas kazka pasake, kad tiek uzteks ? kas cia per stebuklai ?

 

Kai servisui atveži per mėnesį 10+ automobilių ir visada laiku susimoki, jis gali prisiimt tokią riziką, nes žino, kad atsiims iš kitų tavo atvarytų automobilių, blogiausiu atveju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie idėją:

Kuriama nauja įmonė, kurios pagrindinė veikla būtų pirkimas iš USA daužtų automobilių ir jų remontas. Perkami būtų tik tokie automobiliai, kuriuos suremontavus, jų savikaina gautųsi bent 25% mažesnė nei rinkos kaina. Galbūt žmogui nesusidūrusiam su šia veikla skamba neįtikėtinai, bet tai kasdienybė.

Aš specializuojuosi pirkti tik Nissan Leaf nuo 2013, BMW, AUDI ir MB auto, kasdien galima laimėti kažkokį modelį, nuo kurio uždirbti galima 25-75% (į mažesnio pelningumo auto tiesiog nežiūriu). Bet nesu bankas, todėl kartais būna žiauriai gerų variantų, kuriems tiesiog nebeturi pinigų. Todėl kilo ši idėja, kaip sukurti erdvę investuotojams, kurie galėtų gana saugiai didinti kapitalą.

 

Teisinė išvaizda:

Bus kuriama nauja akcinė bendrovė, kurios akcijos bus dalinamos tarp investuotojų, atsiradus naujiems investuotojams bus leidžiama akcijų emisija, arba esamas investuotojas norintis pasitraukti iš verslo galės pasiimti investuotas lėšas.

Prekių (auto) pirkimas - sudaroma sutartis su įmone perkančia aukcione automobilius ir importuojančia juos į Lietuvą, kuri įsipareigoja automobilį pargabenti, išmuitinti ir parduoti už kaina X, kur X+Y (Y - automobilio remonto kaštai) yra 25% mažiau už analogiško automobilio modelio pigiausią kainą mobile.de arba auto.plius.lt (priklausomai nuo to kuriame iš portalų kaina yra mažesnė).

Tada pasirašoma sutartis su servisu (arba ta pačia įmone, jei servisas nesutiks įsipareigoti be apžiūros gyvai), kad jis už kainą Y suremontuos automobilį.

Tokiu būdu investicinis fondas bus apsaugomas nuo to, kad galutinė pirkinio kaina bus 25% mažesnė už jo rinkos vertę.

Taip nupirktas automobilis parplaukia per 1-2mėn laikotarpį į Lietuvą, dar per mėnesį yra suremontuojamas. Įdėjus skelbimą už mažesnę nei rinkos kainą, jis nuperkamas kartais per kelias dienas, kartais gali užtrukti ir kelias savaites. Bet tai nereiškia, kad BMW su M paketu ar MB su AMG paketu ši įmonė turėtu pardavinėti už mažesnę nei rinkos kainą.

 

Dalyviai ir sprendimų priėmimo tvarka:

Dalyviais gali būti kiekvienas žmogus ar juridinis subjektas, kuris nori investuoti ne mažiau kaip 5000eur.

Visi sprendimai priimami akcininkų daugumos sprendimu (kaip ir betkokioje akcineje bendroveje).

Visus sprendimus ir sutartis vykdo akcininkų išrinktas direktorius.

Kaip tai atrodo:

Vadovas informuojamas apie tai kokį modelį siūloma įsigyti, tada vadovas informuoja visus akcininkus ir sužino jų sprendimą, tada jis įvykdo sprendimą.

 

Investicijos susigrąžinimas vyktų kaip ir betkurioje akcinėje bendrovėje:

1. Dividendai

2. Akcijų emisijos atpirkimas

3. Pelno paskirstymas į akcijų emisijos didinimą.

 

Planas skamba graziai, taciau realybe siuo metu kiek kitokia - irodykite man kaip uzdirbsite - tapsiu akcininku

 

Perkami būtų tik tokie automobiliai, kuriuos suremontavus, jų savikaina gautųsi bent 25% mažesnė nei rinkos kaina - sunku suvokti kad automobilio rinkos kaina skirtusi 25%. Kaip planuojate tai pasiekti? Auto aukcionai JAV yra atviri visam pasauliui, milziniskas kiekis dalyviu taigi konkurencija didziule, nuperkamo automobilio kaina atitinka rinkos verte (laimi tas kuris pasiulo daugiausiai ne maziausiai, nupirkt "pigiau" JAV aukcione yra kazkas stebuklingo mano isitikinimu, visu galimybes vienodos). As manau kad norint uzdirbt reiktu galvoti kaip isigyti automobilius ne per "aukcionus" kazkokiu kitu keliu, pigiau, tuomet butu gera ideja. Taigi nupirkus auto JAV (kaina kuria nupirktu bet kuris jusu konkurentas) mokami aukciono mokesciai (priklausomai nuo valstijos, daznai >> negu nurodyta auto importuojanciu imoniu) tuomet transportavimas + krova + importo mokestis + PVM. Sutaupyti cia galima importuojant per mazesniu mokesciu sali, taip pat turint savo transportavimo partnerius JAV. Sutaupyti galima remontuojant pvz.: perkant ne orgiginalias detales bet taivanio ar pan. taciau rizika kad apynaujio automobilio potencialus pirkejas pastebejes tokius triukus paprasciausiai tokio auto nepirks. Originaliomis detalemis remontas brangus, rizika kad pirkejas neivertins. Kitas niuansas pirkeju siuo metu labai labai mazai praktiskai tik lietuviai, suremontuotu automobiliu kokybe prasta del naudojamu pigiu nekokybisku daliu, brangiu serviso paslaugu, bandoma pirkti pigius smarkiai apgadintus automobilius kuriu lietuvoj neperka (visa info apie auto pirkejui prieinama) taigi ir skelbimai stovi po puse metu. Zinau zmoniu kurie importuoja tuos pacius apynaujus BMW suremontuotus originaliom dalim is atstovo (!) ir neparduoda. Galima butu bandyti parduoti i vokietija sutvarkytus bet jau visi seniai ta daro, nors gal ir butu galima uzdirbti tokiu budu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Planas skamba graziai, taciau realybe siuo metu kiek kitokia - irodykite man kaip uzdirbsite - tapsiu akcininku

 

Perkami būtų tik tokie automobiliai, kuriuos suremontavus, jų savikaina gautųsi bent 25% mažesnė nei rinkos kaina - sunku suvokti kad automobilio rinkos kaina skirtusi 25%. Kaip planuojate tai pasiekti? Auto aukcionai JAV yra atviri visam pasauliui, milziniskas kiekis dalyviu taigi konkurencija didziule, nuperkamo automobilio kaina atitinka rinkos verte (laimi tas kuris pasiulo daugiausiai ne maziausiai, nupirkt "pigiau" JAV aukcione yra kazkas stebuklingo mano isitikinimu, visu galimybes vienodos). As manau kad norint uzdirbt reiktu galvoti kaip isigyti automobilius ne per "aukcionus" kazkokiu kitu keliu, pigiau, tuomet butu gera ideja. Taigi nupirkus auto JAV (kaina kuria nupirktu bet kuris jusu konkurentas) mokami aukciono mokesciai (priklausomai nuo valstijos, daznai >> negu nurodyta auto importuojanciu imoniu) tuomet transportavimas + krova + importo mokestis + PVM. Sutaupyti cia galima importuojant per mazesniu mokesciu sali, taip pat turint savo transportavimo partnerius JAV. Sutaupyti galima remontuojant pvz.: perkant ne orgiginalias detales bet taivanio ar pan. taciau rizika kad apynaujio automobilio potencialus pirkejas pastebejes tokius triukus paprasciausiai tokio auto nepirks. Originaliomis detalemis remontas brangus, rizika kad pirkejas neivertins. Kitas niuansas pirkeju siuo metu labai labai mazai praktiskai tik lietuviai, suremontuotu automobiliu kokybe prasta del naudojamu pigiu nekokybisku daliu, brangiu serviso paslaugu, bandoma pirkti pigius smarkiai apgadintus automobilius kuriu lietuvoj neperka (visa info apie auto pirkejui prieinama) taigi ir skelbimai stovi po puse metu. Zinau zmoniu kurie importuoja tuos pacius apynaujus BMW suremontuotus originaliom dalim is atstovo (!) ir neparduoda. Galima butu bandyti parduoti i vokietija sutvarkytus bet jau visi seniai ta daro, nors gal ir butu galima uzdirbti tokiu budu

Kad jau teigi apie kitokia realybe, tai net idomu pasidare, kiek pats masinu esi parvares is JAV aukciono, kur visi konkurentai gali nupirkti uz "rinkos" kaina ir paskui sutvarke originaliom detalem, ju neparduoti. Mes tvarkom ne pas sudarankius ir naujom dalim, tai kazkaip dar nei karto tokia problema nebuvo kilusi.

Visa sita tema sukurta tam, kad ir man truksta apyvartiniu lesu kartais ir negaliu nupirkti visko ka apsimoka, aisku tai nereiskia, kad surikus 10mln euru visus tuos pinigus bus galima pastoviai laikyt idarbintus. Bet iki 1mln apyvartoj visada gali buti idarbinti.

 

Bet dziugu, kad uzsiregistravai i foruma, kad parasytum sia nesamone. Kai jau nori investuoti ir tau reikia irodymu, tai geriau susisiek asmeniskai, o ne viesai nesamones rasyk

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie idėją:

Kuriama nauja įmonė, kurios pagrindinė veikla būtų pirkimas iš USA daužtų automobilių ir jų remontas. Perkami būtų tik tokie automobiliai, kuriuos suremontavus, jų savikaina gautųsi bent 25% mažesnė nei rinkos kaina. Galbūt žmogui nesusidūrusiam su šia veikla skamba neįtikėtinai, bet tai kasdienybė.

Aš specializuojuosi pirkti tik Nissan Leaf nuo 2013, BMW, AUDI ir MB auto, kasdien galima laimėti kažkokį modelį, nuo kurio uždirbti galima 25-75% (į mažesnio pelningumo auto tiesiog nežiūriu). Bet nesu bankas, todėl kartais būna žiauriai gerų variantų, kuriems tiesiog nebeturi pinigų. Todėl kilo ši idėja, kaip sukurti erdvę investuotojams, kurie galėtų gana saugiai didinti kapitalą.

 

Teisinė išvaizda:

Bus kuriama nauja akcinė bendrovė, kurios akcijos bus dalinamos tarp investuotojų, atsiradus naujiems investuotojams bus leidžiama akcijų emisija, arba esamas investuotojas norintis pasitraukti iš verslo galės pasiimti investuotas lėšas.

Prekių (auto) pirkimas - sudaroma sutartis su įmone perkančia aukcione automobilius ir importuojančia juos į Lietuvą, kuri įsipareigoja automobilį pargabenti, išmuitinti ir parduoti už kaina X, kur X+Y (Y - automobilio remonto kaštai) yra 25% mažiau už analogiško automobilio modelio pigiausią kainą mobile.de arba auto.plius.lt (priklausomai nuo to kuriame iš portalų kaina yra mažesnė).

Tada pasirašoma sutartis su servisu (arba ta pačia įmone, jei servisas nesutiks įsipareigoti be apžiūros gyvai), kad jis už kainą Y suremontuos automobilį.

Tokiu būdu investicinis fondas bus apsaugomas nuo to, kad galutinė pirkinio kaina bus 25% mažesnė už jo rinkos vertę.

Taip nupirktas automobilis parplaukia per 1-2mėn laikotarpį į Lietuvą, dar per mėnesį yra suremontuojamas. Įdėjus skelbimą už mažesnę nei rinkos kainą, jis nuperkamas kartais per kelias dienas, kartais gali užtrukti ir kelias savaites. Bet tai nereiškia, kad BMW su M paketu ar MB su AMG paketu ši įmonė turėtu pardavinėti už mažesnę nei rinkos kainą.

 

Dalyviai ir sprendimų priėmimo tvarka:

Dalyviais gali būti kiekvienas žmogus ar juridinis subjektas, kuris nori investuoti ne mažiau kaip 5000eur.

Visi sprendimai priimami akcininkų daugumos sprendimu (kaip ir betkokioje akcineje bendroveje).

Visus sprendimus ir sutartis vykdo akcininkų išrinktas direktorius.

Kaip tai atrodo:

Vadovas informuojamas apie tai kokį modelį siūloma įsigyti, tada vadovas informuoja visus akcininkus ir sužino jų sprendimą, tada jis įvykdo sprendimą.

 

Investicijos susigrąžinimas vyktų kaip ir betkurioje akcinėje bendrovėje:

1. Dividendai

2. Akcijų emisijos atpirkimas

3. Pelno paskirstymas į akcijų emisijos didinimą.

Sveikas, viska labai graziai isdestei, klausimu jokiu nekyla, tik yra vienas BET, tai ka tu parasei labai dideliu kampu prasilenkia su realybe :) As esu jaunas, bet automobiliu is Jav tema man jau pazystama apie 4metus, zmones kurie man padejo pradeti dirba su Jav jau apie 20metu, per ta laika yra sukaupe labai didele patirti ir ziniu bagaza apie ivairiu musimu ypatumus, detaliu ir remonto kainas ir t.t

Visada yra didziule rizika ir turbut net galima sakyt, kad didele tikimybe, jog automobilis bus daugiau nukentejes, nei ivertinsi aukciono nuoktraukose, zodziu ta tema galima diskutuot labai daug, bet be viso to, jei tu garantuoji, jog tavo zodziai issipildys, mes parduodam viska- visa autoparka, namus, butus ir visa kita, kad investuoti i sita svajoniu versla :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad jau teigi apie kitokia realybe, tai net idomu pasidare, kiek pats masinu esi parvares is JAV aukciono, kur visi konkurentai gali nupirkti uz "rinkos" kaina ir paskui sutvarke originaliom detalem, ju neparduoti. Mes tvarkom ne pas sudarankius ir naujom dalim, tai kazkaip dar nei karto tokia problema nebuvo kilusi.

Visa sita tema sukurta tam, kad ir man truksta apyvartiniu lesu kartais ir negaliu nupirkti visko ka apsimoka, aisku tai nereiskia, kad surikus 10mln euru visus tuos pinigus bus galima pastoviai laikyt idarbintus. Bet iki 1mln apyvartoj visada gali buti idarbinti.

 

Bet dziugu, kad uzsiregistravai i foruma, kad parasytum sia nesamone. Kai jau nori investuoti ir tau reikia irodymu, tai geriau susisiek asmeniskai, o ne viesai nesamones rasyk

 

Tikejausi kitokio atsakymo, taip pat argumentu kodel tureciau patiketi tavo planu, ir tuo pasakisku uzdarbiu - juk puiki proga viesai paneigti kas buvo parasyta ir itikinti kitus. Tvarkydamas originaliom detalem isaugini savikaina o kai rinkoj yra dar ir gudraujanciu pardaveju sunku suvokti kaip tavo kaina gaunasi << rinkos. Pats pabrezi maza kaina, cituoju "savikaina gautųsi bent 25% mažesnė nei rinkos kaina". Perkant automobilius aukcione kur dalyviu skaicius milziniskas pigiau savoka neegzistuoja, nebent mes skirtingose planetose. Sekmes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikejausi kitokio atsakymo, taip pat argumentu kodel tureciau patiketi tavo planu, ir tuo pasakisku uzdarbiu - juk puiki proga viesai paneigti kas buvo parasyta ir itikinti kitus. Tvarkydamas originaliom detalem isaugini savikaina o kai rinkoj yra dar ir gudraujanciu pardaveju sunku suvokti kaip tavo kaina gaunasi << rinkos. Pats pabrezi maza kaina, cituoju "savikaina gautųsi bent 25% mažesnė nei rinkos kaina". Perkant automobilius aukcione kur dalyviu skaicius milziniskas pigiau savoka neegzistuoja, nebent mes skirtingose planetose. Sekmes.

Del taves pacituosiu ka siunciau zmogui, kuris skirtingai nuo taves sugebejo atrasti asmeniniu zinuciu sistema:

<...cia kalba eina apie buten nissan leaf pirkima is copart...>

Kaina Leaf labai priklauso nuo metu ir nuo komplektacijos. Siuo metu pats esu laimejes:

http://www.copart.com/us/Lot/38339205 geriausia komplektacija, todel kaina jo 9000, remonta apsimciau garantuoti uz 2000, mokesciai apie 1500, zodziu sumoje 12500. (analogas autopliuse 15500)

http://www.copart.com/us/Lot/39757725 teoriskai parduotas, praktiskai dar saibu negavau :) Parduodamas uz 10k, atsistor sveikas apie 12,5-13k (metai ir rida, panasus autopliuse 16k)

http://www.copart.com/us/Lot/39838055 sita pirkausi sau, nes turejo nupirkti mano leaf. Jis mazai mustas, remontas jo iki 500, bet dokai jo tik per vokiecius reginas, tai su mokesciais gausis kazkas 2800-3000 registracija. Jei dabar pirktum ji, galeciau atiduoti uz 7500e = 7500+3000+500=11000. Ju kaina pats gali paziuret,kad prasideda nuo 13k ir dauguma neturi greito pakrovimo rozetes.

 

Dabar dar visi trolintojai turetumet suskaiciuot, kad cia nesigauna 25%, o gaunasi truputi mazesniu procentu pigiau. Tai jum pakartosiu - skaitykit tema ir kas ten parasyta, jei bus ikurta tokia imone, tai ji pasirasines sutartis tik su tokiom salygom, kaip akcininkai nuspres ar tai bus ne maziau 20% ar 25% procentais pigesni auto.

Jei idomu dar mano masinu pamatyt tai:

http://www.autogidas.lt/audi-q7-tfsi-quattro-tiptr-visureigis-2011-0127623457.html

http://www.autogidas.lt/nissan-leaf-hecbekas-2014-0127664511.html

http://www.autogidas.lt/bmw-428-xi-coupe-2014-0127518767.html

http://www.autogidas.lt/bmw-m3-sedanas-2015-0127633697.html

http://www.autogidas.lt/bmw-428-coupe-2014-0127518735.html

 

Sveikas, viska labai graziai isdestei, klausimu jokiu nekyla, tik yra vienas BET, tai ka tu parasei labai dideliu kampu prasilenkia su realybe :) As esu jaunas, bet automobiliu is Jav tema man jau pazystama apie 4metus, zmones kurie man padejo pradeti dirba su Jav jau apie 20metu, per ta laika yra sukaupe labai didele patirti ir ziniu bagaza apie ivairiu musimu ypatumus, detaliu ir remonto kainas ir t.t

Visada yra didziule rizika ir turbut net galima sakyt, kad didele tikimybe, jog automobilis bus daugiau nukentejes, nei ivertinsi aukciono nuoktraukose, zodziu ta tema galima diskutuot labai daug, bet be viso to, jei tu garantuoji, jog tavo zodziai issipildys, mes parduodam viska- visa autoparka, namus, butus ir visa kita, kad investuoti i sita svajoniu versla :)

 

Pries parduodamas namus ir butus parasyk i PM susitarsim, kad paskui nereiktu tu pinigu stalciuje laikyti ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ilgas procesas iki tada kai tures investitorius pliusa, bet jei tai uzsimtu zmones su gana solidziu idirbiu sis verslas gali paeit ir eit, nes reikia geru pirkeju, kurie turi igimta savybe nupirkti gerai, kitas dalykas reikia geru remontininku, patikimu gabentoju, draudimu, geru pradaveju, geru juristu, vadybininku, teisininku, o ir pazinciu lietuvoje kas susije su teisesauga, zodziu istisa grandine visokio plauko zmoniu.

 

Jei yra tokie zmogiskieji resursai pas autoriu tai yra gerai, jei nera, pinigai cia nei prie ko isvis :)

Redagavo topguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del taves pacituosiu ka siunciau zmogui, kuris skirtingai nuo taves sugebejo atrasti asmeniniu zinuciu sistema:

<...cia kalba eina apie buten nissan leaf pirkima is copart...>

Kaina Leaf labai priklauso nuo metu ir nuo komplektacijos. Siuo metu pats esu laimejes:

http://www.copart.com/us/Lot/38339205 geriausia komplektacija, todel kaina jo 9000, remonta apsimciau garantuoti uz 2000, mokesciai apie 1500, zodziu sumoje 12500. (analogas autopliuse 15500)

http://www.copart.com/us/Lot/39757725 teoriskai parduotas, praktiskai dar saibu negavau :) Parduodamas uz 10k, atsistor sveikas apie 12,5-13k (metai ir rida, panasus autopliuse 16k)

http://www.copart.com/us/Lot/39838055 sita pirkausi sau, nes turejo nupirkti mano leaf. Jis mazai mustas, remontas jo iki 500, bet dokai jo tik per vokiecius reginas, tai su mokesciais gausis kazkas 2800-3000 registracija. Jei dabar pirktum ji, galeciau atiduoti uz 7500e = 7500+3000+500=11000. Ju kaina pats gali paziuret,kad prasideda nuo 13k ir dauguma neturi greito pakrovimo rozetes.

 

Dabar dar visi trolintojai turetumet suskaiciuot, kad cia nesigauna 25%, o gaunasi truputi mazesniu procentu pigiau. Tai jum pakartosiu - skaitykit tema ir kas ten parasyta, jei bus ikurta tokia imone, tai ji pasirasines sutartis tik su tokiom salygom, kaip akcininkai nuspres ar tai bus ne maziau 20% ar 25% procentais pigesni auto.

Jei idomu dar mano masinu pamatyt tai:

http://www.autogidas.lt/audi-q7-tfsi-quattro-tiptr-visureigis-2011-0127623457.html

http://www.autogidas.lt/nissan-leaf-hecbekas-2014-0127664511.html

http://www.autogidas.lt/bmw-428-xi-coupe-2014-0127518767.html

http://www.autogidas.lt/bmw-m3-sedanas-2015-0127633697.html

http://www.autogidas.lt/bmw-428-coupe-2014-0127518735.html

 

 

 

Pries parduodamas namus ir butus parasyk i PM susitarsim, kad paskui nereiktu tu pinigu stalciuje laikyti ;)

 

Tavo norimos kainos - viena, ką gausi - kita. Kur pavyzdžiai, kad bent vieną tokį aparatą pardavei?

Kaip iškant investicijų - manau logiška jau parodyti faktus, o ne svajones.

Redagavo Nordvas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Ši tema yra užrakinta ir joje nebegalima rašyti naujų pranešimų.
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...