Pereiti prie turinio

Aliexpress Dispute atidarymas po order uzdarymo.


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

buvo taip kad praėjo 40 dienų ir pražiopsojau aliexpress siuntą ir nespėjau dispute iškelti. Siunta registruota bet neatejo.

Pardavėjui aišku jau vienodai siuntinėja mane visur ir apie refundą tyli.

Bandau aliexpresse reportą atidaryti bet ten panašu tik imitacija ta jų pagalba. Spaudžiu confirm ir nieko nevyksta :D

Gal kam yra pavykę išsimušti pinigus? Suma 80$ nenorėčiau lengvai atiduoti.

Gal per banką galima?

 

 

PS. turiu dar vieną siuntą iš to pačio pardavėjo kur spėjau iškelt, tai pardavėjas keliais šliaužioja jog uždaryčiau ale atidarysiu vėliau... Taip norėčiau jam į veidą spjauti :angry:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

buvo taip kad praėjo 40 dienų ir pražiopsojau aliexpress siuntą ir nespėjau dispute iškelti. Siunta registruota bet neatejo.

Pardavėjui aišku jau vienodai siuntinėja mane visur ir apie refundą tyli.

Bandau aliexpresse reportą atidaryti bet ten panašu tik imitacija ta jų pagalba. Spaudžiu confirm ir nieko nevyksta :D

Gal kam yra pavykę išsimušti pinigus? Suma 80$ nenorėčiau lengvai atiduoti.

Gal per banką galima?

 

 

PS. turiu dar vieną siuntą iš to pačio pardavėjo kur spėjau iškelt, tai pardavėjas keliais šliaužioja jog uždaryčiau ale atidarysiu vėliau... Taip norėčiau jam į veidą spjauti :angry:

 

Kur tu spaudi tą confirm? Nes šiaip Confirm yra patvirtinimas, kad prekę gavai. O jei pačią siuntą pražiopsojai, tai jau ragų kontora. Buvau ir aš pramiegojęs, rašiau dar ar įmanoma antrą kartą atsiųsti, bet 0 emocijų. Čia jau kaip ir tavo kaltė lieka, jei laiku prekės neatsiėmei.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man toks klausimas iskilo, baigesi siuntos tas laikas (60d lyg) ir iskeliau dispute, ir pardavejas tipo siulo dar palaukti ir ta dispute kazkaip nuimti ? ar cia nelabai suprantu, ar nebus taip kad poto is viso nieko negausiu?

Tai taip taip ir bus jeigu uzdarysi dispute ir pasibaiges bus tas laikas (60D) jau automatiskai uzsizymes ,kad gavai preke.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai kas kaltas kad pavėlavai?

 

Kad pražiopsojau pats kaltas. Bet klausiu ar dar galima kažką padaryti.

Pažiūrėjau parašyta 1 year warranty. Kaip savo ausis aš tą warranty matyčiau:)

Realiai pas kieniečius matau turima 30-40d vėliau ate ate betkam.

Va būtų paypal tai problemų nebūtų bet čia turbūt kinietiška kokybė visom prasmėm:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pakalbėjau su aliexpress supportu, tai iš jų pusės kai praeina 40d jokios naudos.

Viena išeitis pardavėjas, o kai pardavėjas pinigus gavo tai jau šaukštai po pietų.

 

Na jei daiktas yra ebay ir aliexpress visada reikia pirkti ebay ir visada reikia sekti kiek laiko duoda dispute iškėlimui nes vieni duoda 25d kiti 60d.

 

Nu dabar tik belieka riebų negative fedbacką palikti, bet ten jie tas parduotuves keičia greičiau nei kojnes tai naudos nedaug bus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi parašė tau, jog kreipkis į support, turėtų padėti. Bet atsiminkite visam gyvenimui, jog kiniečiais pasitikėti negalima, kad ir kaip ir ką jie ten prašytų. Dispute jokiais būdais neuždarinėkite ir neimkite dalinės kompensacijos pvz., kad išsiuntė ne tokiu paštu (su DHL taip sukčiauja), tol kol neturite daikto savo rankose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man toks klausimas iskilo, baigesi siuntos tas laikas (60d lyg) ir iskeliau dispute, ir pardavejas tipo siulo dar palaukti ir ta dispute kazkaip nuimti ? ar cia nelabai suprantu, ar nebus taip kad poto is viso nieko negausiu?

Jei laikas nepasibaiges ir iskelei dispute, paprastai pardavejas dar pratesia laika ir dispute gali nuimt. Per 2 - 3 menesius dazniausiai prekes pasiekia lietuva.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalbėjau su supportu nieko jie negali. Kai laikas baigiasi pinigai persiunčiami pardavėjui ir supportas bejėgis. Tipo tarkis su pardavėju.

 

Taigi parašė tau, jog kreipkis į support, turėtų padėti. Bet atsiminkite visam gyvenimui, jog kiniečiais pasitikėti negalima, kad ir kaip ir ką jie ten prašytų. Dispute jokiais būdais neuždarinėkite ir neimkite dalinės kompensacijos pvz., kad išsiuntė ne tokiu paštu (su DHL taip sukčiauja), tol kol neturite daikto savo rankose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tu nebandei rasyti per bankininkyste swedbankui ? Pabandyk per bankininkyste parasyt ir tada dar paskambint jiems nesulaukus atsakymo per bankininkyste, sulyginsi ar per abi uzklausas atsakys ta pati.

 

Suprantu, kad cia tavo kalte, bet speju tu ijunges bankininkystej "Saugus atsiskaitymas internete" ? Jeigu ijunges tai ziurek ar bankas negali padet siuo klausimu, nes tu pinigus sumokejai, o prekes negavai... Zinoma bankui visos tiesos nesakyk, kad praleidai terminus ir t.t. Tiesiog isdestyk situacija, kad pirkai is ten ir ten, mokejai tiesiogiai per kortele (pas juos tik su mastercardu eina moketi t.y. aliexpress) ir praejus pardavejo nustatytam laikui prekes negavai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tu nebandei rasyti per bankininkyste swedbankui ? Pabandyk per bankininkyste parasyt ir tada dar paskambint jiems nesulaukus atsakymo per bankininkyste, sulyginsi ar per abi uzklausas atsakys ta pati.

 

Suprantu, kad cia tavo kalte, bet speju tu ijunges bankininkystej "Saugus atsiskaitymas internete" ? Jeigu ijunges tai ziurek ar bankas negali padet siuo klausimu, nes tu pinigus sumokejai, o prekes negavai... Zinoma bankui visos tiesos nesakyk, kad praleidai terminus ir t.t. Tiesiog isdestyk situacija, kad pirkai is ten ir ten, mokejai tiesiogiai per kortele (pas juos tik su mastercardu eina moketi t.y. aliexpress) ir praejus pardavejo nustatytam laikui prekes negavai...

o tai kam tada meluot pavėlavo kreiptis į ali? Ištikro tegul priima kaip gera pamoka, karta nudeges vėliau visada būsi budresnis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Nelabai ką padarysi, kažkada aš irgi pasitikėjau, galvojau atsiuntė viskas gerai, patikrinau tik po poros savaičių daiktą ir pasirodo buvo su broku, visi terminai buvo praėję ir 0 emocijų. Dabar per siuntiniu bumą net ir registruotos siuntos buvo pakibusios ,teko atidaryti kelis dispute , gražino pinigus, galvojau jau reikės naujai užsisakinėti, tačiau per savaite tos siuntos atsigavo ir pora jau guli pašte, pirmadienį keliausiu atsiimti, jeigu taip, tai siunta bus ir pinigai, įdomu ar patys selleriai kreipsis ar ne.

 

Gal dar leis dėti neigiama atsiliepimą, jeigu aprašysi viską normaliai tai atrodys rimta ir kiti tikrai atkreips dėmėsi, o kitas variantas, būtų užsisakyti iš jų kažką kitko, ir jeigu siustu neregistruotu tiesiog disputais užmėtyti. Nors rizika yra dėl registracijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog man čia dar vienas įrodymas jos su kinais negalima atsipalaiduoti. Iš šito pardavėjo ne vieną prekę pirkęs kol viskas gerai visalaik "dear friend how are you" Kai problema suka uodegą kaip beišmano.

Seniau kažkaip menką broką praleisdavau pro pirštus, dabar dulkinsiu aš juos pagal pilną programą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog man čia dar vienas įrodymas jos su kinais negalima atsipalaiduoti. Iš šito pardavėjo ne vieną prekę pirkęs kol viskas gerai visalaik "dear friend how are you" Kai problema suka uodegą kaip beišmano.

Seniau kažkaip menką broką praleisdavau pro pirštus, dabar dulkinsiu aš juos pagal pilną programą.

Turiu susidaręs lygiai tokią pat nuomonę apie juos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gavau atsakyma is banko. Pabandyk sita varianta... :)

 

Laba diena,

dėkojamе už Jūsų žinutę.

Tokiu atveju visų pirma reikėtų kreiptis į pardavėją. Jeigu su pardavėju nepavyktų susitarti dėl lėšų grąžinimo, reikėtų operacijos ginčijimo formą, kurią rasite adresu http://www.swedbank.lt/lt/pages/privatiems/atmintine. Kartu su pretenzija reikėtų atsiųsti prekės užsakymo dokumentus, susirašinėjimą arba savo siųstų laiškų kopijas (jei negavote atsakymo). Viską siųskite el.paštu [email protected].

Redagavo romas1985
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikia nepraleist dienų ir šeip daugelis duoda 60d, nematau dar, kad 30 būtų, seniau daugiau būdavo, tik, kad reikia sekt tą laiką geriausia į telefoną appsą įsirašai tai paprasčiau pasižėt. O Ebay tai pirkt ten viskas brangiau pastebėjau, nebent kažkokį taip dalyką. Tiesiog reik budriai elgtis ir su dispute ten įvertint situaciją, gali orderiuose pasižėt ar laiką pratesė nors ir dispute iškeltas, ir šeip pasitikrint ką reik ir atgauni pinigus, vieną kart reikėjo vos ne iki galo ginčytis nes pardavėjas šūdą malė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...