Pereiti prie turinio

Kaip optimizuoti savo verslo svetainę


Rekomenduojami pranešimai

Dažnai tenka skaityti reklamas ir skelbimus facebook tinkle. Tenka analizuoti įvairias, skirtingų verslo šakų, interneto svetaines. Ir nuolat susidurti su tekstais, kuriuos galima pavadinti pardavinėjančiais. Ne parduodančiais, o pardavinėjančiais.

 

Mums visais įmanomais būdais bando įbrukti ir įtikinti įsigyti tai, ko mums nereikia. Didelis procentas įmonių, norėdami apie save klientams sudaryti kuo patrauklesnį įvaizdį, pasakoja apie save ir savo verslo sėkmę, giriasi ir gražina informaciją apie save. Dažnai, skaitant tokius tekstus, gali susidaryti nuomonę, kad kiekvienoje verslo srityje yra bent po dvidešimt pirmaujančių įmonių, kuriose dirba jaunas, veržlus, kūrybingas ir patyręs kolektyvas. Tačiau vietoje pardavimo, klientai papuola į situaciją, kai neranda argumentų pasirinkti vieną ar kitą gaminį ar paslaugą.

Natūralu, kad kiekvienas norime papasakoti apie save. Tačiau, jei mūsų tikslas parduoti- turime suprasti, kad svarbiausia yra klientas ir jo poreikiai, o ne mūsų istorija ir žavesys.

 

Kad būtų lengviau suprasti, atkreipkite dėmėsi į savo srities profesionalus. Profesionalais juos daro ne gebėjimas girtis ar meluoti, o gebėjimas suprasti ir patenkinti kliento poreikius.

Iš geriausių pardavėjų, taip pat galime išmokti taupyti savo ir kliento laiką. Efektyvūs parduodantys tekstai interneto svetainėse, turi būti orientuoti į klientą ir jo poreikius. Ir pasakoti apie save reikia tik tuomet, jei jūs esate pavyzdys savo klientui.

 

Noriu išskirti keletą efektyvaus, parduodančio teksto taisyklių:

 

1. Kaip galima daugiau rašykite apie jūsų klientus. Visiems mums įdomu skaityti, kuomet rašo apie mus. Juk ir horoskopus skaitome tik norėdami rasti bent dalį informacijos apie save. Taigi net rašydami apie save, raskite tame sąsajų su klientų poreikiais.

 

2. Prieš rašydami tekstus, privalote aiškiai žinoti, kokią naudą iš jūsų paslaugų ar produkto gauna klientai. Tą naudą turite sugebėti pateikti aiškiai, konkrečiai ir suprantamai.

 

3. Rašykite ta kalba, kuria jus supras jūsų klientai. Dažnai, tam tikros srities specialistai „užmiršta" apie savo klientus ir tekstus rašo tik jiems vieniems suprantama kalba.

 

4. Taupykite savo ir kliento laiką. Gaudami didelį informacijos kiekį, klientai neturi laiko gilintis į ilgus ir sudėtingus tekstus. Tad nesvarbu, ar tai skelbimas ar interneto svetainės aprašymas- pasistenkite susisteminti informaciją taip, kad klientas užtruktų kaip galima mažiau laiko, kol susipažins su esme.

 

5. Nemeluokite ir neišsisukinėkite. Turite suprasti, kad jūsų klientai- tokie pat protingi ir išsilavinę, kaip ir jūs. Todėl gerbiant save ir klientus, reikia vengti netiesos. Tai, ką deklaruojate tekstuose, aprašymuose ir skelbimuose, turi atitikti realią situaciją.

 

6.Visuomet argumentuokite logiškai. Tiek sąmoningai, tiek pasąmoningai mes labai lengvai priimame logiškus argumentus, todėl lengviau sutikti su tekstu, kuriam mes pritariame. Lengviausia logiškus argumentus išreikšti skaičiais.

 

7. išdėstykite savo pardavimo procesą pakopomis, ir kiekvienoje pardavimo pakopoje nukreipinėkite klientą į sekantį etapą. Svarbiausia- neskubėti parduoti klientui, kol jis dar nėra tam pasiruošęs, kol jis dar nesuprato, kad būtent jūs esate jam reikalingi- kitu atveju tik atstumsite klientą.

 

Ir svarbiausia, rašant tekstus bei skelbimus, nepamiršti, kad jie skirti gyviems žmonėms. Todėl, visų pirma, galvokite apie juos, o ne apie paieškos sistemos vorus ir save.

 

Norite pasitikrinti savo interneto svetainės efektyvumą- galite padaryti nemokamai www.ebtm.lt

post-104432-0-37574800-1454659382_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš kelis metus buvo: svarbiausia yra SEO, tik SEO leis jums parduoti ir uždirbs kalnus pinigų. Be SEO tavo svetainė niekas :)

Dabar: Turinys! Tik tūrinio marketingas leis jums padidinti pardavimus. Vėl panašus spamas per visus kanalus.. Specialūs pasiūlymai "tik tik jums", tik už 99€ ir t.t :)

Panašu į tokius puslapius kur Jonas nieko nedirba, tik per diena 30 min suka ruletę Juoda/raudona ir tai jam garantuoja finansinę nepriklausomybę! Ne gana to, Jonas vakar iš tų pinigų nusipirko Ferrari. Nori būti kaip Jonas? Sumokėk 199€ ir atversime aukso skrynia :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš kelis metus buvo: svarbiausia yra SEO, tik SEO leis jums parduoti ir uždirbs kalnus pinigų. Be SEO tavo svetainė niekas :)

Dabar: Turinys! Tik tūrinio marketingas leis jums padidinti pardavimus. Vėl panašus spamas per visus kanalus.. Specialūs pasiūlymai "tik tik jums", tik už 99€ ir t.t :)

Panašu į tokius puslapius kur Jonas nieko nedirba, tik per diena 30 min suka ruletę Juoda/raudona ir tai jam garantuoja finansinę nepriklausomybę! Ne gana to, Jonas vakar iš tų pinigų nusipirko Ferrari. Nori būti kaip Jonas? Sumokėk 199€ ir atversime aukso skrynia :)

Kažkada visi rėkė apie soc. marketingą, kažkada apie remarketingą. Dabar turinio marketingas, vėliau dar kažkoks "marketingas". Nuolat atsiranda kažkas naujo ir tikrai ne visi "marketingai" yra oro burbulas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkada visi rėkė apie soc. marketingą, kažkada apie remarketingą. Dabar turinio marketingas, vėliau dar kažkoks "marketingas". Nuolat atsiranda kažkas naujo ir tikrai ne visi "marketingai" yra oro burbulas :)

Aš nesakau, kad marketingas yra oro burbulas. Kalbu apie tai, kad pučia burbulą iš to.

Beveik prieš metus vyko konferencija, kurioje Bob Knorpp ir kiti pranešėjai pasakojo apie tūrinio marketingą. Po konferencijos stebėjau kiek išeis straipsnių apie tai. Straipsnių buvo begalės ir visu daug maž tas pats.. Dar po šiai dienai eina :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

SEO taip pat keitėsi per metus.

ar pamenate kai po straipsniais buvo paliekama po kelis šimtus keywordų, tam kad paieškos varikliai "mestų" į viršų

buvo laikas, kai užtekdavo tik milijonų backlinkų

spameriai su autoblogais milijonus "kalė" siurbliuodami informaciją per RSS ir buvo gerai vertinami, tol kol nebuvo algoritmų update

 

laikui bėgant atsiranda vis kažkas naujo, dabar jau viskas svarbu domenas, brandas, reputacija online, reputacija socialinuose tinkluose, lankytojų srautai, lankytojų patirtis su tavo svetaine(user experience) ir t.t. Kuo toliau tuo gudriau viskas daroma. Parašyt super gerus tekstus ne kiekvienas sugeba, tas tiesa, bet tie tekstai be marketingo (t.y. kaip tas tekstas pasieks lankytojus) ne ką mažiau svarbesnis aspektas.

Gali turėt gražiausio dizaino svetainę su super tekstais, jei niekas jų nematė/o tai nebus ir pardavimų (juk kievienos svetainės tikslas parduoti, niekas šiaip sau jų nekuria...)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš kelis metus buvo: svarbiausia yra SEO, tik SEO leis jums parduoti ir uždirbs kalnus pinigų. Be SEO tavo svetainė niekas :)

Dabar: Turinys! Tik tūrinio marketingas leis jums padidinti pardavimus. Vėl panašus spamas per visus kanalus.. Specialūs pasiūlymai "tik tik jums", tik už 99€ ir t.t :)

Panašu į tokius puslapius kur Jonas nieko nedirba, tik per diena 30 min suka ruletę Juoda/raudona ir tai jam garantuoja finansinę nepriklausomybę! Ne gana to, Jonas vakar iš tų pinigų nusipirko Ferrari. Nori būti kaip Jonas? Sumokėk 199€ ir atversime aukso skrynia :)

 

Jūs turbūt kalbate apie finansinės nepriklausomybės reklamas ir tinklinius marketingus. Arba apgaulingus pasiūlymus, savamokslius SEO "specialistus", bei "užsidirbk internetu nemokamai" reklamas. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

SEO taip pat keitėsi per metus.

ar pamenate kai po straipsniais buvo paliekama po kelis šimtus keywordų, tam kad paieškos varikliai "mestų" į viršų

buvo laikas, kai užtekdavo tik milijonų backlinkų

spameriai su autoblogais milijonus "kalė" siurbliuodami informaciją per RSS ir buvo gerai vertinami, tol kol nebuvo algoritmų update

 

laikui bėgant atsiranda vis kažkas naujo, dabar jau viskas svarbu domenas, brandas, reputacija online, reputacija socialinuose tinkluose, lankytojų srautai, lankytojų patirtis su tavo svetaine(user experience) ir t.t. Kuo toliau tuo gudriau viskas daroma. Parašyt super gerus tekstus ne kiekvienas sugeba, tas tiesa, bet tie tekstai be marketingo (t.y. kaip tas tekstas pasieks lankytojus) ne ką mažiau svarbesnis aspektas.

Gali turėt gražiausio dizaino svetainę su super tekstais, jei niekas jų nematė/o tai nebus ir pardavimų (juk kievienos svetainės tikslas parduoti, niekas šiaip sau jų nekuria...)

Žinoma,kad viskas keičiasi. To, ką SEO užtekdavo padaryti prieš porą metų, nebeužtenka dabar.

Šiuo metu yra milžiniška pasiūla SEO specialistų ir "mokytojų" (vieni deja verti kabučių, kiti ne), tačiau kaip ir sakot, kad tiek svetainių reitingai, tiek ateinančių ir bendradarbiauti, ar pirkti paslaugas/prekes norinčių klientų kiekis priklausys nuo visos visumos: nuo teksto, nuo svetainės kokybės, nuo reklamos gausos, nuo įmonės ar brando autoriteto. Neužtenka save gerai reklamuoti, jei teiki nieko vertas paslaugas. Neužtenka ir parašyti gražaus teksto savo svetainėje. Tokiu atveju dažnas klientas jau nebesugrįš antrą kartą.

Didelė (ypač naujų ir mažų verslų) problema yra tame, kad dauguma susikoncentravę į optimizavimą sistemoms, o pamiršta koncentruotis į tikruosius savo klientus ir į naudą jiems.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...