Pereiti prie turinio

Rekuosi automobilį


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, kažkada esu kėlęs klausimą, bet dar sykį norėčiau jūsų nuomonės, noriu pirkti automobilį, bet pakliuvau

į savo sprendimo spąstus. Biudžetas 3500 Eur.

 

Prabalsuokit ir argumentuokit ačiū :)

 

Volvo labai patinka, bet bijau dėl vietos trūkumo keleiviams, esu aukštas. Na ir didelės detalių kainos.

BMW labai patinka, bet nėra nesuėsto sedano...

Toyota, praktiškas, patikimas, gal labiau iš reikalo :)

 

1. BMW 530 sedanas 2002-2003, dyzeliukas

2. Volvo S60, 2004-2005, dyzeliukas

3. Toyota Avensis 2003-2004, dyzeliukas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl sakai, jog Volvo mažai vietos keleiviams? S60,S80 tikrai pakankamai vietos gale, o ir aukštiem žmonėm vietos pakanka.

Prie BMW pridėk, kad brangios detalės, ne mažos kuro sąnaudos, bet komfortas ir išvaizda tai atperka.

Toyota pasiimtum avensį ir važinėtum sau laimingas. Nedidelės sąnaudos, vietos pakankamai, atrodo tikrai neblogai(skonio reikalas).

 

 

Viskas priklauso nuo to, ko tu tikies iš automobilio: komforto,ekonomijos,išvaizdos ar pigios eksploatacijos.

Redagavo Tmm
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl sakai, jog Volvo mažai vietos keleiviams? S60,S80 tikrai pakankamai vietos gale, o ir aukštiem žmonėm vietos pakanka.

Prie BMW pridėk, kad brangios detalės, ne mažos kuro sąnaudos, bet komfortas ir išvaizda tai atperka.

Toyota pasiimtum avensį ir važinėtum sau laimingas. Nedidelės sąnaudos, vietos pakankamai, atrodo tikrai neblogai(skonio reikalas).

 

 

Viskas priklauso nuo to, ko tu tikies iš automobilio: komforto,ekonomijos,išvaizdos ar pigios eksploatacijos.

 

Mano ūgis 1,90m. Kada sedėjau prie Volvo S60 (S80 nesidomiu) vairo, buvau visai atsistūmęs sėdynę, tai vietos už manęs visai neliko.

 

Visgi komforto norėčiau. Taip Toyota geras variantas, bet kas joje man nepatiko lyginant su Volvo tai prasta garso izoliacija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano ūgis 1,90m. Kada sedėjau prie Volvo S60 (S80 nesidomiu) vairo, buvau visai atsistūmęs sėdynę, tai vietos už manęs visai neliko.

 

Visgi komforto norėčiau. Taip Toyota geras variantas, bet kas joje man nepatiko lyginant su Volvo tai prasta garso izoliacija.

Japaniskoj masinoj geros garso izoliacijos ir nerasi, apart lexus. Taip s60 gale vietos neperdaugiausia, panasiai kaip bmw 3 klases.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kažkada esu kėlęs klausimą, bet dar sykį norėčiau jūsų nuomonės, noriu pirkti automobilį, bet pakliuvau

į savo sprendimo spąstus. Biudžetas 3500 Eur.

 

Prabalsuokit ir argumentuokit ačiū :)

 

Volvo labai patinka, bet bijau dėl vietos trūkumo keleiviams, esu aukštas. Na ir didelės detalių kainos.

BMW labai patinka, bet nėra nesuėsto sedano...

Toyota, praktiškas, patikimas, gal labiau iš reikalo :)

 

1. BMW 530 sedanas 2002-2003, dyzeliukas

2. Volvo S60, 2004-2005, dyzeliukas

3. Toyota Avensis 2003-2004, dyzeliukas

 

1. Turi ieškoti, kad atrastum patikimą variantą, kadangi dauguma būna tokių padrožtų, tačiau visai nieko variantas, man pačiam patiko išvaizda jame, gal šiek tiek pabodę, tačiau iš šių trijų tikriausiai geriausiai atrodo, neteko pačiam vairuoti :)

2. Buvom nusipirkę prieš 7-8 metus ir naudojom apie 5 metus, tuomet kažkas naujo buvo, dabar už tokius pinigus ledą gali nusipirkti, pradėjo keisti golfą, nes dauguma lietuvių su juo važiuoja, tačiau nupirkus gerą variantą, tai tikrai ilgalaikė mašina, patiems nebuvo problemų visiškai 3-4 metus, taprasme visiškai nieko, tik tepalus pakeisdavai, dabar pažįstamas turi tai jam irgi neteko per 2 metus nieko rementuoti, labai patvarios mašinos, dalių yra - dabar vien tik ir varo anglus šių modelių, o ir nereikėtų išsigąsti brangių dalių kainos, kadangi nusipirkus kokybišką mašiną nereikės keisti tų dalių tik reikia laiko skirti paieškoms, o ir galios pakankamai, kuro sanaudos nebuvo didelės ~6,5l, šiuo metu rekomenduoju visiems jauniems žmonėms šią mašiną :) Dėl ūgio lyg ir nebuvo problemu - 185, bet taip, jei priekyje aukštas žmogus, tai gale esančiam jau mažokai vietos.

3. Vienintelis dalykas, kuris skiriasi nuo kitų - komfortas, nežinau kodėl, bet kai važiuodavau so volvo į ilgesnes keliones būdavau pavargęs, ko nepasakyčiau apie avensi, galbūt čia tik man tokia problema, galios, žinoma, mažiau nei volvo, bet pakanka, kad autostradoje galėtum lenkti negalvodamas apie tai ar spėsi ar ne. Kuro sąnaudos būdavo apie 6,7-6,8 (grubiai). Vietos tikrai pakankamai, o ir dizainas nėra toks 'blogas' kaip kaikurie sako, kadangi patiko šis modelis tai atsinaujinom ir važinėjam su naujesniu avensiu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

3 Punkte tikrai įdomiai pasirodė, kad tolimoje kelionėje avensis geriau negu volvo, nes internete esu matęs net tokių komentarų ir daug, "jeigu galėčiau Volvo sedynes persidėčiau į dabartinę mašiną" arba "volvo sedynės tokios patogios, kad kartais net prie vairo imamiegas"... hm

 

Beje,o kaip volvo bagažinė ar talpi? Panaši avensiui jeigu sedaną turėjai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

3 Punkte tikrai įdomiai pasirodė, kad tolimoje kelionėje avensis geriau negu volvo, nes internete esu matęs net tokių komentarų ir daug, "jeigu galėčiau Volvo sedynes persidėčiau į dabartinę mašiną" arba "volvo sedynės tokios patogios, kad kartais net prie vairo imamiegas"... hm

 

Beje,o kaip volvo bagažinė ar talpi? Panaši avensiui jeigu sedaną turėjai?

 

Tai gal tos ir sėdynės mane migdydavo, ha, tačiau kaip ir sakiau, tikrų tikriausiai būdavo, kad miegu ir reikėdavo stoti prasiblaškyti, jei būdavo tolimesnė kelionė, o su Avensiu to nepatyriau, galbūt pasikeičiau pats, bet, kad tas pasijuto, tai akivaizdu.

 

Volvo turėjau sedaną, avensi abu universalai, turiu pažįstamą tai tikrai neatrodo jau tokia maža ta bagažine Avensio sedano, o volvo - negaliu grubiai įvertinti, tačiau galbūt dėlto, kad nekildavo problemų dėl to arba neturėjau tokios didelės kelionės, kad kažką labai daug reiktų vežti, tekdavo duris pavežioti, tai atsilenkus sėdynes - tilpdavo :lol:

 

p.s apsivertimo atveju rekomenduoju volvo - išbandyta.

Redagavo ReborN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Opelį pasiimk, Signum, Vectra C sedana/hedžbeką, tikrai atrodo gerai, vietos daug, pats netoli dviejų metrų, telpu laisvai ir dar patogiai sedisi. Su varikliais irgi ne problema, 2.2dti 1.9tdi ir 3.2 benzas geri ir taisymas nereikalauja kosminių kainų. Kaip pats per du metus ant dalių sukišęs esu gal max iki 300e. Tai 150e per metus skaityčiau yra labai mažai. Nebent esi iš tų durnelių kur Opeliai jiems ne mašina ir iš principo kažkokio nepirka, nes dabar mašinos tikrai geros :D

p.s. už tokią sumą rasi su oda, navigacija, kodyške ir panašiai

Redagavo arman
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Opelį pasiimk, Signum, Vectra C sedana/hedžbeką, tikrai atrodo gerai, vietos daug, pats netoli dviejų metrų, telpu laisvai ir dar patogiai sedisi. Su varikliais irgi ne problema, 2.2dti 1.9tdi ir 3.2 benzas geri ir taisymas nereikalauja kosminių kainų. Kaip pats per du metus ant dalių sukišęs esu gal max iki 300e. Tai 150e per metus skaityčiau yra labai mažai. Nebent esi iš tų durnelių kur Opeliai jiems ne mašina ir iš principo kažkokio nepirka, nes dabar mašinos tikrai geros :D

p.s. už tokią sumą rasi su oda, navigacija, kodyške ir panašiai

 

 

Opelį aš vertinu teigiamai, galbūt tavo pasiūlymas ir vertas dėmesio. Signum man tikrai gražus modeliukas, o ir tikrai už tokią sumą galima rasti gerą variantą, pigi eksplotacija, auto dengtas antikorozine danga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiverčiau temą ir neskaitant trolinio golpo 4 pasiūlymo, apšalau, kad žmonės sąmoningai siūlo toitoi Avensį, o ne nuvalkiotą ir nusenusį "pitaką" kaip gyvenimo etaloną :o nežinau ar už 3,5k EUR išeis geras 2,0 D-4D 85 kw variantas, gal primetus nors kiek jau eitų paimti ir 2.2 D-4D variantą su 110kw, jau su grandine, o ne diržu ir purkštukų tarpinėlėmis dažnai pavargusiomis ir rimtesne trauka bei 6 pavaromis, bet jei čia po miestą maltis... tada gal išvis logiškiau į tokių metų Corolla žiūrėti? Į Yaris nesiūlysiu dairytis, nes čia išvis prasidės kalėjminės paniatkės :|

 

Edit: kas apie Opel Signum - neblogas ir pigus variantas, bet koks ten totalus ###### inžinierius ėmėsi įkvėpimo iš tautovežio B5 aliuminės daugiasvirtės pakabos, tai nebent kam nors yra normalu "retkarčiais" už kokį "pidisoką" evrikų pas Vasią garažčikę pasiremontinti, nu, nes čia "norma"... Dibilai inžinerei :/ man su "tragiškom" toitoi tokių nesąmonių dar neteko remontuoti per visą gyvenimą, bet whatever, tipo "konfortas"

 

Edit2: dėl vietos - kiek "pitake" teko prieky ir gale sėdėti tai tragedija buvo lyginant su dar senesniu (T22, o ne T25, kuriuo OP domisi), aš ir taip neaukštas žmogus, bet su vieta vokiečiai visiškai absoliučiai sufeilino. Nejau ten universale kas nors realiai į geresnę pusę tuo atžvilgiu pasikeitė?

 

Aš suprantu, kad būna atsilupėlių, kuriems yra pointai vieniems už vairo 99% laiko vadelioti mid-class tripaką sėdint vieniems patiems, kad galėtų kokius 10 kubinių metrų oro aplink save tampytis iš neturėjimo ką veikti ir parkinge užimti pusantros vietos, bet gal temos autorius žiūri į šitos klasės auto pagal realų (šitas žodis sunkiai pastariesiems suvokiamas :|) poreikį? :o

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie TOYOTA pakomentuoti negaliu - nes niekada neturėjau.

 

Dėl VOLVO ir BMW - tik BMW. Turėjau kažkada abi iškarto ir volvo ir bmw, volvo visų pirma giržgžda, braška, plasmasinis salonos, susitrina viskas ir buvo 2009 metų is susistrynusi kaip 1999 ir šiaip volvo, kai senesnės nieko gero iš jų nebūna irgi, plius BMW visai kita važiavimo ir vairavimo dinamika ir malonumas.

 

Dėl BMW - tokių metų ir tokio modelio neuždrožto BMW manau kad sunkiai rasi. Nes pačios "einamiausios" pacanų mašinos šitos ir visoms pridaryta būna BELEKOKIŲ vėjų. Tavo vietoje pirkčiau lengvai daužtą iš užsienio ir pats susitvarkyčiau kurnors, nes iš Lietuvos, Lietuvoje naudotą pirkti tai tie BMW 90% nuvaryti bus.

 

O šiaip tavo vietoje neapsiribočiau vien tik su tokiais brandais.

Už 3500 galima paimti 2007 pasatą pvz, arba kąnors VISIŠKAI netradicinio ir paimti 2007 Hyunday Sonata - bus didelė mašina, paimti su 3.3 benzu/dujom - kainuos pigiau nei BMW dyzeliukas ir šiai bus 2007 metų, o ne 2002.

 

Bet jei būtent iš šitų renkiesi tai sakyčiau BMW, nes turėjau porą BMW abu vairavosi labai smagiai ir smagiau už volvo ar audi ar opelius ir .t.t

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gyva 530 mechanini nupirkti uz tiek pinigu nera realu, vokietijoj jie baigiasi jau, o lt 90% lavonai. Automato tokio nepirkciau nes e39 automatas totalus sh, nei traukos nei ekonomijos. Del kitu markiu neturiu tiek kompetencijos kazka pakomentuot labai, bet kiek teko susidurt su toyota, tai ten zigulio lygio automobiliai, uz tiek pinigu kiek jie kainuoja tai noretusi jau, kad bent parodytu kuris stopas perdege arba, kad antifrizo truksta, garso izoliacijos nerasta, kaip kolos skarbonke su ratais. Volvo ar opelis neblogi variantai, bent signuma uz tiek tikrai galima rast gyva ir neblogai sukomplektuota, volvo apskritai neteko susidurt is technines puses, bet teko su s80 pravaziuot, labai erdvus salonas paliko dideli ispudi, na dar garso aparatura nebloga, daugiau kazka pakomentuot sunku :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

O šiaip tavo vietoje neapsiribočiau vien tik su tokiais brandais.

 

 

Galbūt teisingo atsakymo į mano klausimą ir nėra, teko apžiūrėti kaip sakei Hyundai Sonata. Pasirodė paprasta,

nebrangi ir gera mašina, bet netraukia.

 

Jeigu kalbant apie netradicinius variantus tai toks Galėtų būti Citroen C5 universalas, viskas ten gerai apart elektronikos. Už tokią sumą galima rasti neblogą variantą, nerūdija, ta hidraulika daugiau mitas, varikliai neblogi.

 

Aišku tai vėl nepatikrinta nuomonė.

 

Bmw e39 gali paimt normalu uz 5-6k euro is vokieciu , tik tiek ar kiekvienas mokes uz 20 metu senumo dizaina 5k euro , kai gali pasimt nudrosta plika bmw e60 ir but kietas tarp pacanu ?

 

 

Geriau pagalvojus su 20metų senumo mašiną ir už tokią suma kietu nebūsi :) man to ir nereikia. Aš noriu truputi daugiau galios >100kw, vidutinio komforto, patikimumo ir kad auto bent jau nesurūdytų akyse.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip yra su mersais? Ar visi jie E220, C220 linkę rūdyti? Aš kažkaip nesuprantu jų žymėjimų.

 

Nu žymėjimas jų painus labai, juo labiau, kad C klasė turi ir CL ir CLS ir CLA ir tt.t - bet visiškai trumpai tai C klasės jie bus mažesni už E klasės. Tad jei ieškai didesnės mašinos reikėtų žiūrėti į E klasę manau, nes jie skirsis maždaug kaip trečias ir penktas bmw

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia kitu paskaicius tai ka as zn, eiline kaimietiska nuomone apie bmw ir pacanus :) as turiu e39 automata, ir kas sako kad nera traukos ir ekonomijos tai turbut su nugainiotais e39 vaziuojat :) Ir nesuprantu kas yra drozimas ? as asmeniskai nesu nei vienos saules prasukes ant asfalto ir niekada nesuksiu. Savo bandau pardavineti e39, bet kadangi va perkantys tik ziuri, kad butu tv,elektrines sildomos sedynes ir kiti pribumbasai, bet kad motoras pavarges tai nesvarbu,paskui veza cipuoti, kad vaziuotu bent jau taip,kaip turi vaziuoti 142 kw :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia kitu paskaicius tai ka as zn, eiline kaimietiska nuomone apie bmw ir pacanus :) as turiu e39 automata, ir kas sako kad nera traukos ir ekonomijos tai turbut su nugainiotais e39 vaziuojat :) Ir nesuprantu kas yra drozimas ? as asmeniskai nesu nei vienos saules prasukes ant asfalto ir niekada nesuksiu. Savo bandau pardavineti e39, bet kadangi va perkantys tik ziuri, kad butu tv,elektrines sildomos sedynes ir kiti pribumbasai, bet kad motoras pavarges tai nesvarbu,paskui veza cipuoti, kad vaziuotu bent jau taip,kaip turi vaziuoti 142 kw :)

na jeigu tau su 70ltr nuvaziuoti 400-500km yra normalu vaziuojant mieste(dideliam, ne kupiski ir panasiai) tai tada ir 540 ekonomiskas. Tas automatas visiskai nesugeba panaudoti dyzelio sukimo momento is ko ir yra dyzelio ekonomija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jeigu tau su 70ltr nuvaziuoti 400-500km yra normalu vaziuojant mieste(dideliam, ne kupiski ir panasiai) tai tada ir 540 ekonomiskas. Tas automatas visiskai nesugeba panaudoti dyzelio sukimo momento is ko ir yra dyzelio ekonomija.

Man normalu traukos atzvilgiu ir turint omenyje, kad automatas ipilti 10 litru / 100 km.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...