Pereiti prie turinio

Rekuosi automobilį


Rekomenduojami pranešimai

Iš šių variantų rinkčiausi Toyota. Kaip ir daugelis sako Toyota ir Afrikoje Toyota.

Pats dabar galvoju apie Avensį, keletas pažįstamų turi, tai tikrai nesiskundžia. Žinoma čia skonio reikalas ir galbūt nėra pati jaunatviškiausia mašina, bet aš žiūriu į patikimumą ir ekonomiją, tai manau šis variantas pilnai telpta į šiuos rėmus. Turėjau keturias mašinas ir visos buvo Benzinas / Dujos , tačiau imant Avensį tikriausiai ir bus tas variantas 2.0 l (85kW) dyzeliukas. :)

Tik pasakiau savo nuomonę, todėl nelaukiu ir kitų žmonių prieštaravimo, visi turime savo nuomonę ir renkamės kas jiems geriausia.

 

Geriausia pasidalinti patirtimi, o ne brukti savo siūlomą variantą ar markę. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad ne su ta vieta gale, net neabejočiau ir bandyčiau VOLVO...

 

O kodėl nepasvarsčius ir nepaėmus XC90? Bus volvo, su dafiga vietos - aš vienu metu važinėjau pakaitom su septintu bmw ir XC90 ir XC buvo TIKRAI daugiau vietos ir priekyje ir gale. Plius už 3500 paspaudus rastum variantą manau. Arba imti kokį už 2500 muštą ir susitvarkyti pačiam.

 

Tik kad jie kiek žinau daugumoje bus benzai visi, o to dyzelio 2.4 geriau nežiūrėk nes nebus traukos ant tokio dydžio mašinos su 120kw - nu važiuoti važiuos, bet nebus vairavimo dinamikos ir malonumo..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodėl nepasvarsčius ir nepaėmus XC90? Bus volvo, su dafiga vietos - aš vienu metu važinėjau pakaitom su septintu bmw ir XC90 ir XC buvo TIKRAI daugiau vietos ir priekyje ir gale. Plius už 3500 paspaudus rastum variantą manau. Arba imti kokį už 2500 muštą ir susitvarkyti pačiam.

 

Tik kad jie kiek žinau daugumoje bus benzai visi, o to dyzelio 2.4 geriau nežiūrėk nes nebus traukos ant tokio dydžio mašinos su 120kw - nu važiuoti važiuos, bet nebus vairavimo dinamikos ir malonumo..

 

 

Abejoju ar galima kažką už tiek rasti gyvo :) Matyt reikia taupyti toliau :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodėl nepasvarsčius ir nepaėmus XC90? Bus volvo, su dafiga vietos - aš vienu metu važinėjau pakaitom su septintu bmw ir XC90 ir XC buvo TIKRAI daugiau vietos ir priekyje ir gale. Plius už 3500 paspaudus rastum variantą manau. Arba imti kokį už 2500 muštą ir susitvarkyti pačiam.

 

Tik kad jie kiek žinau daugumoje bus benzai visi, o to dyzelio 2.4 geriau nežiūrėk nes nebus traukos ant tokio dydžio mašinos su 120kw - nu važiuoti važiuos, bet nebus vairavimo dinamikos ir malonumo..

XC90 uz 3500 :D :D tai jo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. BMW 530 sedanas 2002-2003, dyzeliukas

2. Volvo S60, 2004-2005, dyzeliukas

3. Toyota Avensis 2003-2004, dyzeliukas

1. BMW didžiausias komfortas tarp tautovežių, geriausia garso izoliacija, geriausias valdomumas, daugiausia malonumo ir t.t. Bet jis turi labai daug ligų, nors visos žinomos ir pataisomos, bet pasikartosiu - ligų labai daug. Taip kad už malonumą pasiruošk mokėti. Vietos gale nėra, mašina sukurta grynai vairuotojui. Tokia ta BMW filosofija.

2. Kokia prasmė žiūrėti S60, kai S80 yra praktiškai ta pati mašina, tik ilgesnė, daugiau vietos gale ir didesnė bagažinė. Sėdynės labai patogios tiek prieky tiek gale. Salono surinkimo kokybė prasta, daug kas barška. Technika ir ypač elektronika turi daug ligų, daugelis iš jų gydomos sunkiai. Dėl Volvo saugumo drįsčiau ginčytis. Na ir kas, kad per avariją mažiau nukentėsi, kai šansų pakliūti į avariją žymiai daugiau nei kitose auto, nes mašina labai nestabili. Važiuoklė nors labai minkšta, bet vistiek nekomfortiška, duobių nesuvalgo.

3. Avensis - tai paprastas kibiriukas pigiai ir patikimai nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Dyzelį žiūrėti nėra prasmės, nes benzino valgo beveik tiek pat ir neturi visiškai jokių problemų. Išlaidų reikalaus žymiai mažiau nei kiti išvardinti variantai, bet ir malonumo jokio nebus.

 

Kitų paminėti Vectra/Signum - nors išoriškai atrodo kaip prabangi vidutinė klasė, bet viduje pigus kibiras, salonas šlamštas, važiuoklė nedirba. Išimtis - Signum su 3.2 varikliu, kažkodėl pasirodė komfortiškesnis ir malonesnis už kitus. Galbūt su šiuo varikliu ėjo geresnė izoliacija ir kitokios salono medžiagos - nežinau. Kad važiuoklė kitokia, tai faktas.

 

Sau dabar pasiėmiau 7gen Accordą Type-S. Nors neseniai jį lyginau su Avensis, bet klydau, tai visai kitas lygis, su dropu ir R18 važiuoja pakankamai komfortiškai ir labai stabiliai, garso izoliacija vidutinė, atrodo gerai, vietos salone pakankamai, viduje sėdėti malonu, vis negaliu atsidžiaugt :) Aišku Type-S už tokią kainą sunkiai rasi, bet kokį paprastą dvilitrį įmanoma. Techniškai paprasta ir patikima auto. Bet yra kita medalio pusė - kiniečiai jiem negamina kėbulo dalių, o šrotuose mažai ir užsikėlę kosmines kainas. Aišku jeigu nuperki sveiką ir apsidraudi kasko - tada nesvarbu :)

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieks lyg nepaminėjo dar tai siūlau saab 9-5 aero, nors rasti labai sunku gyvą, tačiau dėmesio vertas automobilis, dažnai būna gerų komplektacijų į tavo kainos rėmus telpa ir pan. Svarsčiau apie modelį nuo 2006 metų, bet pasirinkau modelį ėjusį iki 2005 metų dėl geresnės medžiagų kokybės ir salono dizaino.. Ieškojau apie pusę metų mašinos, bet kartais iškrenta gerų variantų ir per savaitę.. Apžiūrint ypač atkreipti dėmesį į turbinos būklę na ir vežti geriausiai į Vilnių saab centrą kad normaliai iškratytų, nes labai lengva nusipirkti gražų "lavoną".

Redagavo ChallengeR
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats turiu pirmos kartos T22 faceliftinį avensį (tu kalbi apie T25). Galiu pasakyt taip - jei reikalinga praktiška mašina be didelių pribumbasų - imk. Vietos daug, kuro sąnaudos nedidelės (gausi greičiausiai 2.0 D4D), išlaikymas nėra brangus. Bet čia aišku susiduriama su ta pačia problema kiekvienai mašinai - kokią gausi, kiek bus nudrožta. Tavo minima T25 jau su visai gražiu dizainu (aišku skonio reikalas), tik reikėtų atkreipti dėmesį į dvimasį smagratį.

O šiaip labai stipriai rekomenduočiau pagalvoti apie benziną, benziną/dujas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats turiu pirmos kartos T22 faceliftinį avensį (tu kalbi apie T25). Galiu pasakyt taip - jei reikalinga praktiška mašina be didelių pribumbasų - imk. Vietos daug, kuro sąnaudos nedidelės (gausi greičiausiai 2.0 D4D), išlaikymas nėra brangus. Bet čia aišku susiduriama su ta pačia problema kiekvienai mašinai - kokią gausi, kiek bus nudrožta. Tavo minima T25 jau su visai gražiu dizainu (aišku skonio reikalas), tik reikėtų atkreipti dėmesį į dvimasį smagratį.

O šiaip labai stipriai rekomenduočiau pagalvoti apie benziną, benziną/dujas.

 

 

Dabar turiu audi a4 96m, dyzeliukas. Ir kada man sugedo turbina sakiau, kad kita mano mašina bus benzinas ir dujos. Bet, kad ir išsirinkčiau kokį auto vargiai aš jį rasiu benziną, nes Lietuvoje beveik vien dyzeliukai. Praeitą savaitę lankiausi Utenos turguje ir per visą turgų buvo tik du Subarai benzinas.

 

O taip su auto yra taip, kad kuo gyliau į mišką tuo daugiau malkų... Kalbant apie hondą, auto techniškai gera, bet tos popierinės skartos man baisu. Jau geriau mašina dažniau ges, negu supus per porą metų visai.

 

Dabar turiu audi a4 96m, dyzeliukas. Ir kada man sugedo turbina sakiau, kad kita mano mašina bus benzinas ir dujos. Bet, kad ir išsirinkčiau kokį auto vargiai aš jį rasiu benziną, nes Lietuvoje beveik vien dyzeliukai. Praeitą savaitę lankiausi Utenos turguje ir per visą turgų buvo tik du Subarai benzinas.

 

O taip su auto yra taip, kad kuo gyliau į mišką tuo daugiau malkų... Kalbant apie hondą, auto techniškai gera, bet tos popierinės skartos man baisu. Jau geriau mašina dažniau ges, negu supus per porą metų visai.

Tai tik mano asmeninė nuomonė. Na ir visi japonai, geros auto, na bet jie neturi tos dvasios kaip vokietis... Atsisėdi, o taip tuščia, durnai pasakysiu, bet trūksta meilės :)

 

Atsisėdu į savo 96m. audi a4 ir darbe tenka pravažiuoti avensiu 2005 metų, nežinau, bet audi man mielesnė, gyvesnė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia jau priklauso kiek važinėji. Jei važinėji mažai, tada svarbiau kėbulas. Jei važinėji daug, tada svarbiau techninė pusė. O kėbulas labai priklauso nuo to, kokio stovio nupirksi ir kaip prižiūrėsi. Radus kėbulą be rūdžių ir špakliaus geriau kas kelis metus antikoroziją padaryt ir kas savaitę mašiną plaut, negu kokiam vag'e kas kelis mėnesius važiuoklę perrinkinėt. Ir kėbulas tau neims ir nesurūdys per naktį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Sveikas Ayras,ar jau nusipirkai kokias vežėčias iš savo sąrašo?

O tu niekada nesvarstei apie prancūziška tačkytę?Sakai ieškai komforto,ekonomiškumo,patvarumo.Už tavo nurodytą biudžetą siūlau pamįgint įsėst į Peugeot 607,pamatysi nenorėsi išlipt :) Vietos salone gali šokius rengt,dyzeliniai Peugeot varikliai tikrai nėra blogi ar kažkokie problematiški,pasiemi automatą,o ne tą sriubos virimo aparatą tarp sėdyniu ir važinėji kaip ponas.Tik mažiau klausyk tų lietuviškų nesamonių,kad pežo,reno gavno ir pan.Lietuvoj dar daug metų būs tas vokiečių garbinimo kultas,ir visi girs audi,bmw,vw,nors ir 8h per dieną knisis po mašina palindę,kad galėtų pusvalandį pavažiuot.

Jei dar nieko nepakirtai,pasidomėk Peugeot klube,pasiskaitinėk,pabandyk įkrisk į vidų,prasilėk.Duodu kepurę prišikt,kad pamirši volvo ar avensi :lol:

Pats turiu špygutę 308 hdi ,bet kadangi rinkaus iš C klasės,tai man tikrai pasirodė geriau nei golfas,a3 ar kažkas panašaus.Aišku kadangi Lietuvoj pirkau tai aišku buvau apipistas,paėmiau su leisgyve turbina,nu bet pats kaltas,patingėjau prieš perkant patikrą atlikt,nu bet atsirestauravau Rygoj turba ir viskas normal toliau.Aišku kaip ir perkant bent kokios markės mašiną Lietuvoj priklauso kokios būklės pasiseks paimt,savotiška loterija,nebent pats esi gimęs garaže ir kiaurai permatai bet kurią mašiną :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prancuzai nemoka elektronikos padaryti veikiancios, bet vistiek jos prikisa net ir i kibiro klases masinas, ka bekalbeti apie toki laiva, kaip 607. Nusipirks ir vazines baimeje, jungs posuki, ziures, kad CD daina perjunge :D

rodai posuki persimeta cd

http://www.autoasas.lt/modelio-perziura/peugeot-607-1999-2010-id-530/atsiliepimai/3329

 

Trumpai tariant, tokai masina is saves yra problematiska, neveltui ir kaina atitinkama. Koks peugeot 106 - variantas, viskas paprasta, ner elektorinikos, irkliniai langai, ranka reguliuojami veidrodeliai tuom ir reiktu apsiriboti prancuzams darant masinas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nereikia cia tiek trolololo, visokiu pievu pasitaiko nepaisant markes. as maciau mersa, pas kuri vietoj posukio stopas mirksejo (ne, tai nebuvo amerikonas), tai daba gal man irgi visiem rekt kad nepirkit merso? :)) nusiperka skenduoli, o elektronikos bedas nuraso markei, va tipo jei renault ar peugeot tai norma... : ))

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai sakau čia bergždžias reikalas ginčytis su trololo,nei turėję nei vairavę prancūziškos markės,o loja visu garsu pagal tą nesąmoninga sklandančia teorija Lietuvoj.Taip jau gavos istoriškai,kad nuo nepriklausomybės laikų pradžios kai tralais pradėjo plukdyt iš Vokietijos visokius recordus,pasatus,golfus,audi80,100 ir t.t.Taip ir isišaknijo ta dogma,kad tik vokiškos tobulos ir niekada negenda.Na dar koks mariakas japonke parsivarydavo netyčia,o daugiau ir nelabai buvo ką lygint,taip ir iki šiol tą patį šneka žmonės,be jokio atsinaujinimo smegeninėj.

Kaip ten minėjo žirnis apie posūkius,tai apie bet kokią markę galim rasti tokių ir panašių komentarų,gal man su bmw ar su volvo buvo taip kad norėjau parodyt posūkį,o hujakt visos pagalvės iššovė :lol: tai ką dabar aklai dergt visas vokiškas mašinas

Aš čia kalbu biški iš savo patirties su prancūziška mašina,ir konkrečiai rašau temos autoriui,kuris renkasi su 3500€ biudžetu tarp bmw,volvo s60,ir avensio.

Kalbu apie tokią http://autoplius.lt/skelbimai/peugeot-607-sedanas-2008-dyzelinas-4883252.html (ne konkrečiai šitą bet tokio modelio,panašios komplektacijos).

Ir aš tikrai neimčiau kažko panašaus į tokią http://autoplius.lt/skelbimai/volvo-s60-2-4-l-sedanas-2005-dyzelinas-4900373.html (su tokia baisia panele ir su vieta tik dviem beveik) arba tokia http://autoplius.lt/skelbimai/toyota-avensis-2-2-l-sedanas-2005-dyzelinas-4711681.html (kurios vidaus plasmasė medinė,ir girgžda viskas dažniausiai kai rida virš 200k)

Aš nekalbu apie naujas mašinas ir jų nelyginu,bet už sumą apie 4000€ rinkčiaus 607 ir turėčiau pakankamai komforto pagal tokių metų auto,pakankamai traukos ir patikimumo.

O prancūziškos mašinos pas mus pigesnės nei vokiškos ne todėl,kad elektronika visai nelaiko,o todėl kad vis dar sklando ta nesąmonė kad tik vokiškos nu biški japoniškos yra geros mašinos.Šiaip niekur kitur vakarų europoj jos nėra taip nuvertinamos kainos atžvilgiu kaip pas mus.Tai kodėlgi pas mus nenusipirkus už mažesne kainą geros mašinos,nei permokėt už vokišką ar japonišką,vien todėl kad jos taip giriamos lietuvių nors kai kurios jau vos juda,bet užtad ale audi,bmw,vw :)

Fūūū pavargau rašyt,nors vistiek bereikalo vargau,vistiek mane dabar stereotipiniai tautiečiai apdergs :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prie ko tie stereotipai, cia praktika. Keistu sprendimu pas juos daug, pvz torsionine pakaba, elektronikos kisimai i kibirus, kuri po to genda ir zmonems tokiu menkniekiu remontai gali atseiti nesuvokiamus pinigus lyginant su masinos verte http://www.autoasas.lt/modelio-perziura/citroen-c4-2004-2010-id-115/atsiliepimai/336 tai klausimas, kam gaminti tai ko negali padaryti veikiancio? Ne is pirsto lauzti tie atsiliepimai, jei tau pasiseke, tai dziaukis. Kaimynas turi 307 dyzeli, kol kas viskas puiku, po pirkimo keite tik galinius guolius. As ziurejaus pora 307 benzinus, vienam valytuvas neveikia, kitam autopilotas neveikia, i svirtele nereguoja borto kompas. 2ltr benzinas spaudzia 100kw, o yra kaprizingas, Japonai su tiek galios is 2ltr neturi kaprizu. Pas japonus tiesiog viskas padaryta su daugiau proto, kad po to nekiltu nesamoniu, tos pacios vaziuokles, padaro paprastai ir gerai, dalis vaziuokles mazgu atlaiko visa eksplotacijos laika. Japonai net neperkisa elektronikos i kibirus.

 

Be to, jei visi mastytu, kaip tu, nebeliktu pliuso - mazesnes kainos ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tomas7926: girdamas prancūzus ir šikdamas ant tautovežių, kurių akivaizdžiai nesi turėjęs - niekuo nesiskiri nuo tų stereotipinių, kuriem tik audi ar bmw. Nėra nei vienos tobulos markės, jei tokia būtų, tai visi tik tokia ir važinėtų. Kiekviena auto turi savo pliusų ir savo minusų ir kiekvienas renkasi kompromisą pagal savo poreikius. Reikia kibiro kuo pigiau nuvažiuoti iš taško A į tašką B - perki Toyotą. Reikia malonumo ir komforto - perki BMW ir atveri piniginę. Nori pravažumo - perki Subaru ir važiuoji nuo degalinės iki degalinės. Bijai išsiskirti iš minios - perki audi ar vw ir taisai važiuoklę kas mėnesį.

Girti vieną markę ir šikti ant visų kitų yra labai siauras požiūris.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš nešiku ant vokiškų auto,ir nešiksiu,nes man pačiam jos patinka,aišku ne visos išeilės :) Dar kartą pasikartosiu,aš turėjau omeny temos autorių,kuris turėdamas 3500€ biudžetą renkasi auto iš bmw,toyotos ir volvo sedanų.Kadangi biudžetas tikrai neperdidžiausias tai ir pasiūliau kaip alternatyvą atkreipt dėmesį į pežą607,ypač kai žmogus dar paminėjo šiokį tokį komforto reikalingumą.Perkant mašiną už tokią sumą sumokėt nemažą dalį iš jos, vien už vokiškumą ar japoniškumą tikrai nematau prasmės.Jei suma kurią žmogus skiria naujam auto pirkimui būtų apie 7-10k tikrai nebūčiau siūlęs Peugeot607 :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Sveikas Ayras,ar jau nusipirkai kokias vežėčias iš savo sąrašo?

O tu niekada nesvarstei apie prancūziška tačkytę?Sakai ieškai komforto,ekonomiškumo,patvarumo.Už tavo nurodytą biudžetą siūlau pamįgint įsėst į Peugeot 607,pamatysi nenorėsi išlipt :) Vietos salone gali šokius rengt,dyzeliniai Peugeot varikliai tikrai nėra blogi ar kažkokie problematiški,pasiemi automatą,o ne tą sriubos virimo aparatą tarp sėdyniu ir važinėji kaip ponas.Tik mažiau klausyk tų lietuviškų nesamonių,kad pežo,reno gavno ir pan.Lietuvoj dar daug metų būs tas vokiečių garbinimo kultas,ir visi girs audi,bmw,vw,nors ir 8h per dieną knisis po mašina palindę,kad galėtų pusvalandį pavažiuot.

Jei dar nieko nepakirtai,pasidomėk Peugeot klube,pasiskaitinėk,pabandyk įkrisk į vidų,prasilėk.Duodu kepurę prišikt,kad pamirši volvo ar avensi :lol:

Pats turiu špygutę 308 hdi ,bet kadangi rinkaus iš C klasės,tai man tikrai pasirodė geriau nei golfas,a3 ar kažkas panašaus.Aišku kadangi Lietuvoj pirkau tai aišku buvau apipistas,paėmiau su leisgyve turbina,nu bet pats kaltas,patingėjau prieš perkant patikrą atlikt,nu bet atsirestauravau Rygoj turba ir viskas normal toliau.Aišku kaip ir perkant bent kokios markės mašiną Lietuvoj priklauso kokios būklės pasiseks paimt,savotiška loterija,nebent pats esi gimęs garaže ir kiaurai permatai bet kurią mašiną :)

 

Labas, deja nieko dar neturiu, esu visai pasimetęs, tik tiek, kad dabartinė mano suma 4500Eur. Peugeot teko darbinę turėti, nei sykio nenuvylė. Tiesiog dabar esu žiauriai pasimetęs ir tų variantų dar padaugėjo.... Volvo S80, Audi A6, Skoda Superb, MB 240. vienu žodžiu :D Kiek pinigų beturėtum mašinai, vistiek jų trūks :D

 

Tai kodėlgi pas mus nenusipirkus už mažesne kainą geros mašinos,nei permokėt už vokišką ar japonišką,vien todėl kad jos taip giriamos lietuvių nors kai kurios jau vos juda,bet užtad ale audi,bmw,vw :)

 

Dabar taip pat bandau surasti ir įvertinti nepelnytai nuvertintą auto.... Čia mano nuomone tu esi teisus.

 

Aš jau pradedu galvoti pats, kad už tokią sumą noriu neįmanomo... Saugumo, bent kiek komforto, apsaugos nuo korozijos ir kažkiek daugiau galios bei patikimumo... Gerai dabar galiu skirti 5000Eur, bet niekas beveik nesikeičia. Tik dar daugiau modelių patraukė akį, bet tikiuosi rasiu aukso viduriuką. Vos nenusipirkau Volvo S80, sakau vos, nes po patikros servise paaiškėjo, kad jis vos gyvas. Gal reikia tiesiog baigti maivytis ir imti kokį avensį benziną.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Prikelsiu tema su tokiu klausimu. Po naujuju metu planuoju atsinaujinti todel klausimas.

 

BMW E60 preFL, M-Paket 3l dyzelis. Kas is minusu?

MB C-Class Nuo 2008m. Kas is minusu?

 

Aptarnavimas, dazniausios problemos? :) Aciu.

 

Asmeniškai su MB C klase man trūko komforto. E60 Geriau taupytis FL, lengviau rasti mažiau užvaikytą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...