Pereiti prie turinio

prašo refund ebay ka daryti?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, taigi prieš pusantro mėnesio kažkur ebay.co.uk pardavinėjau tokį fpv monitorių dronui, pardaviau jį uz 70svarų ir išsiunčiau, pirkėjas jį gavo bet dabar po daugiau nei mėnėsio paprašė refundo anot kažkas neveikia. iš paypalo buvau persivedes jau tuos gautus pinigus į banko saskaita ir pažėjau kad paypale -70svaru dabar rodo turbūt dėl to:

The buyer requested a return because there's something wrong with the item.

Please take action by 12 Mar.Your PayPal funds from this purchase will be unavailable while this request is open.If you prefer you can automatically approve the return or automatically issue refunds based on specific conditions. To set up or view your returns rules go here.

Info from the buyer

Reason

Doesn't work or is defective

 

Comments

When the battery was plugged in for first time it started smoking unplugged battery straight away and now does not work

 

Žodžiu kaip man dabar elgtis? monitorius buvo naujas o parduodant prekę pažymėjau varnele kad refunda darysiu tik per 14dienų, tai kodėl jam leido dabar to refundo prašyt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip ta decline daryt? va pasirinkimai http://prnt.sc/eg0njp

Situacija tokia, kad greičiausiai nieko nepeši, jei nedarysi nieko. Tu, kaip pardavėjas atsakingas už tą pirkėją, anot eBay pirkėjas turi likt 100 procentų 'satisfied' (aisku dar daug kas priklauso nuo to ką tu žadėjai prekės aprašyme). Klausi ką daryti tavo situacijoje, bet turi net keturis pasirinkimo variantus (žiurėti 'screen shoot'), kuriuos bandysiu apžvelgt dviem aspektais.

Ka daryti tavo situacijoje? Mano nuomone yra du alternatyvūs veiksmų planai, priklausomai nuo tavo, kaip pardavėjo lygio / statuso ir prioritetų:

 

TARKIM ESI NAUJOKAS, t.y pardavei vieną preką ir daugiau nežadi parduoti nieko ar parduoti labai retai. Tada tavo tikslas iš šios situacijos išpešt kuo didesnės naudos pinigine prasme. Tokiu atveju tau geriausia butu atšaukt šitą 'returną' ir nepaisant neigiamo atsiliepimo likt su pinigais, bet kaip matom tokio pasirinkimo varianto nėra. Taigi lieka tik pasirinkimas trečias arba ketvirtas. Trečiu variantu turetum pasiulyt kuo mažesnę sumą, kaip 'partial refundą' ir tikėtis, kad pirkėjas jį priims. Ketvirtu variantu - savo įtaigiais žodžiais turėtum įtikint pirkėją, kad jis pats dėl visko kaltas (kad pirko) ir nemokėt nė cento, šis cenarijus tau naudingiasias, nes sieki tik pinigų. Kitaip tariant nieku gyvu nesirinkt antro varianto - daryt full refundą, nes tavo pinigai dega. Pirmas variantas panašus i antrą, nes grąžins sugędusią prekę, kurios piniginė vertė artima nuliui.

 

ESI PATYRĘS 'SELLERIS', t.y. nuolat pardavinėji prekes, esi pardavimų guru, turi verslą šioje srityje.

Tada tavo tikslas tik apsaugot reputaciją. Darai viską, kad nepaliktu neigiamo atsiliepimo (esi iskaičiavęs tokias rizikas i savo verslo išlaidas, 'the price of making business'). Tada turėtum bandyt tartis, siulyt visa arba dalį 'refundo' (variantas 2 ir 3), leisdamas prekę pasilikt sau, tau jau iš jos jokios naudos, žodžiu stengtis tik dėl gero atsiliepimo nesigilinant į tai kas kaltas. Prekė nekokybiška, jei taip greit sugędo. Sugędo del vartotojo kaltės? Šita sunku/neįmanoma įrodyti. Kalbi profesonaliai ir džentelmeniškai, sudarydamas gero verslininko įvaizdį. Jei pirkėjas užsienietis tuo pačiu gerini visos Lietuvos įvaizdį, kuo daugiau žmonių seks tavo pavizdžiu, tuo bus geriau visiems gyvent.

Redagavo wembo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekada nesinaudojau paypal, ebay. Bet taip is sono paziurejus gali zmones apgaudineti legaliai? 😀 uzsisakai, gauni ale bloga preke atgauni pinigus ir dar lieki su preke?

ir dahuja lietuvių taip daro, ko pasekoje vis mažėja pardavėjų, kurie siunčia geras prekes į Lietuvą. Šūdniekių iki 10$ visada nusipirksi, bet retą, ir vertingą daiktą ir ypač pigiau, nupirkti iš ebay vis sunkiau.

Nieko nepadarysi toks Lietuvio mužiko mentalitetas, kurių yra turbūt per 80% dar neemigravusių ravėti apelsinų į užsienio plantacijas.

 

Pasikartosiu, kur jau kažkada rašiau uždarbyje, kaip stovint eilėje pašte vienas vidutinio amžiaus vyras garsiai gyrėsi draugeliui kaip apgaudinėja kinieti pardavėją. Klausiaus ir šlykštėjaus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

sveiki,prisiregistravau kad paklausti.

padariau aukciona 4iems daiktams, paskutine sekunde vienas atsirades veikejas juos visus "nunese". Parase kad nori kombinuoto siuntimo.as maloniai nesutikau,parasiau taip kaip aiskinu jums-del ebay menesiniu limitu negalejau nustatyti kainos uz daikta kokia mane tenkintu.todel preke vietoj 200+free ship,kainavo 100 item+100 ship.sakau todel nedarysiu nuolaidos,nes to daikto verte tokia.jei netinka sakau gali nepirkti,yra kitu pirkeju?jis klausinejo nesamoniu,pavedimo nedare.preke buvau idejes ant uzsienio adreso,bet turejau grizineti i LT ir kad paskubinti iskeliau unpaid case.galvojau jau nebeperves,nebepakavau,bet daiktus pasiemiau.jis apmokejo 4 dienu "unpaid case" termino gale,todel pagal savo aprasyma turejau issiusti prekes per 2 dienas.reikalavo issiusti 4 atskiruose siuntiniuose,matyt is principo.tebunie,issiunciau.

prekes gavo greit,per savaite.pamaciau kad nieko neraso,o kadangi toks keistas parasiau kad matau gavai,ar viskuo patenkintas?

bam iskart gaunu zinutes uz visus 4 daiktus "return requested".jis turi daug atsiliepimu,bet dauguma is vienodu pardaveju,zodziu uz mane gaunasi patikimesnis.jis prirase daug,antraste .."because something is wrong with the item. The buyer requested a full refund. Return shipping: seller pays

Return reason: Doesn't match description or photos"

Tekste rasliava,kad jis labai susirupines ir pergyvena kad preke gavo ne is tos salies kuri buvo nurodyta skelbime.jei butu zinojes kad siusiu is LT niekad nebutu biddines,nes labai bijo kad daiktai gali buti neoriginalus.taip pompastiskai net: "deliberately mislead me raises alarm bells". :blink: kad as turiu labai mazai atsiliepimu ebay (pas mane ju pora desimciu,ir keletas tarpe ju kaip pardavejo,visi teigiami).dar parase kad siuntiniu nebuvo atidares ir nepazeide lipniu juostu.

as suprantu tik taip kad eina ant principo,nes as jam iskeliau 4 unpaid case.gal jos kazkaip itakoja jo feedbackus?bet jas keliau tik del to kad tempe del apmokejimo.

sunervino juodai,paypale uzssaldyta suma,tas reikalauja grazinimo mano islaidomis.prekes aprasyme nebuvau pazymejes kad priimu grazinimus.

 

KOKIOS MANO TEISES IR GALIMYBES SIUO ATVEJU? Man tinka kad jis savo islaidpmis man registruotu pastu grazintu prekes,ir as grazinsiu visa jo sumoketa suma.bet nesutinku is saves padengti jo grazinimo islaidu,nes prekes yra originalios ir atitinka aprasyma,isskyrus tai kad issiunciau is LT nepranesus jam.negalvojau kad cia bus problema,gi ne China,Europos sajunga,ne trecio pasaulio salis.pasilikau laiko rezerva kiek iprasta,bet kadangi viskas uzsitese gal 6 dienas,issiunciau is ten kur buvau.ar jis del to gali teigti,kad prekes "Doesn't match description or photos"?ar jis gali tai laikyti priezastimi kad apmokeciau grazinimo islaidas?

nesu prekiaves anksciau todel nezinau visu niuansu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,prisiregistravau kad paklausti.

padariau aukciona 4iems daiktams, paskutine sekunde vienas atsirades veikejas juos visus "nunese". Parase kad nori kombinuoto siuntimo.as maloniai nesutikau,parasiau taip kaip aiskinu jums-del ebay menesiniu limitu negalejau nustatyti kainos uz daikta kokia mane tenkintu.todel preke vietoj 200+free ship,kainavo 100 item+100 ship.sakau todel nedarysiu nuolaidos,nes to daikto verte tokia.jei netinka sakau gali nepirkti,yra kitu pirkeju?jis klausinejo nesamoniu,pavedimo nedare.preke buvau idejes ant uzsienio adreso,bet turejau grizineti i LT ir kad paskubinti iskeliau unpaid case.galvojau jau nebeperves,nebepakavau,bet daiktus pasiemiau.jis apmokejo 4 dienu "unpaid case" termino gale,todel pagal savo aprasyma turejau issiusti prekes per 2 dienas.reikalavo issiusti 4 atskiruose siuntiniuose,matyt is principo.tebunie,issiunciau.

prekes gavo greit,per savaite.pamaciau kad nieko neraso,o kadangi toks keistas parasiau kad matau gavai,ar viskuo patenkintas?

bam iskart gaunu zinutes uz visus 4 daiktus "return requested".jis turi daug atsiliepimu,bet dauguma is vienodu pardaveju,zodziu uz mane gaunasi patikimesnis.jis prirase daug,antraste .."because something is wrong with the item. The buyer requested a full refund. Return shipping: seller pays

Return reason: Doesn't match description or photos"

Tekste rasliava,kad jis labai susirupines ir pergyvena kad preke gavo ne is tos salies kuri buvo nurodyta skelbime.jei butu zinojes kad siusiu is LT niekad nebutu biddines,nes labai bijo kad daiktai gali buti neoriginalus.taip pompastiskai net: "deliberately mislead me raises alarm bells". :blink: kad as turiu labai mazai atsiliepimu ebay (pas mane ju pora desimciu,ir keletas tarpe ju kaip pardavejo,visi teigiami).dar parase kad siuntiniu nebuvo atidares ir nepazeide lipniu juostu.

as suprantu tik taip kad eina ant principo,nes as jam iskeliau 4 unpaid case.gal jos kazkaip itakoja jo feedbackus?bet jas keliau tik del to kad tempe del apmokejimo.

sunervino juodai,paypale uzssaldyta suma,tas reikalauja grazinimo mano islaidomis.prekes aprasyme nebuvau pazymejes kad priimu grazinimus.

 

KOKIOS MANO TEISES IR GALIMYBES SIUO ATVEJU? Man tinka kad jis savo islaidpmis man registruotu pastu grazintu prekes,ir as grazinsiu visa jo sumoketa suma.bet nesutinku is saves padengti jo grazinimo islaidu,nes prekes yra originalios ir atitinka aprasyma,isskyrus tai kad issiunciau is LT nepranesus jam.negalvojau kad cia bus problema,gi ne China,Europos sajunga,ne trecio pasaulio salis.pasilikau laiko rezerva kiek iprasta,bet kadangi viskas uzsitese gal 6 dienas,issiunciau is ten kur buvau.ar jis del to gali teigti,kad prekes "Doesn't match description or photos"?ar jis gali tai laikyti priezastimi kad apmokeciau grazinimo islaidas?

nesu prekiaves anksciau todel nezinau visu niuansu.

Kadangi siuntei iš kitos šalies nei deklaravai ir tai iškilo į viešumą, tavo byla yra pasmerkta žlugti, spėju po case uždarymo tu apskritai būsi užbanintas kaip selleris.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia be isimciu?gi ne is kinieciu ar kur issiunciau,neiseina i kompromisa iseiti?nesamone paskutinio lygio.

jis specialiai nuo pat pradziu ejo ant to,kad darys grazinima,reikalavo didziosiom raidem kad siusciau atskiras pakuotes.nesusikalbejom nuo pat pradziu,norejau isvis nebetureti su juo reikalu bet neturejau patirties ir tezinojau kad galima iskelti case.jau gailiuosi kad nepasigilinau ar turiu teise jam isvis atsisakyti parduoti.

klausimas dar kiek jis mokes uz viena siuntini atgal,ar pats rinksis siuntimo buda,ar yra kazkaip nustatyta ebay,kad siusti pvz.USPS?as noriu kuo pigesnio siuntimo,ar jis savo nuomone gali rinktis kaip ir uz kiek siusti?internete turetu buti skaiciuokle.

ir ar jis turi man pateikti siuntimo islaidu cekius,kaip kad pas mus buna surasyta su gavejo adresu,suma ir t.t.?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 9 mėnesių...

Kaip issisprende situacija(-os)?

 

Pats siuo metu turiu panasia problema. Buvo listinta Ebay preke, pazymeta kad no returns accepted. Pirkejas gavo preke, pradejo siuntineti zinutes, kad neva blogas aprasymas (not as described). Per zinutes paaiskinau viska, aisku jis nesutiko, atidare Ebay case. Tada vel tarp musu uzvire ta pati diskusija, tik ne per Ebay messages, bet per Case bendravima.

 

Esme tame, kad prekes aprasymas yra 100% teisingas, taciau jis prisikabino prie vieno zodzio ir interpretavo savaip.

 

Prekes aprasymas Ebay listinge:

I am selling a superchips.co.uk Bluefin unit which was used to tune Ford Mondeo 2008 2.2 TDCi (175 HP). Now Bluefin is UNINSTALLED from vehicle because I sold it already. So you are buying Bluefin which is not being used at any vehicle at the moment, so before bidding please call Superchips and ask them how much it will cost to make a tune for you with this unit.

 

Serial number: xxxxxx

Part number: xxxxx

 

Jis interpretavo, kad yra uninstalled, ir kad gales nemokamai ant savo masinos panaudot. Nors as aiskiai nurodziau paskutiniam sakinyje, kad bus papildomu islaidu, ir kad reikia jog pirkejas pries pirkdamas pasiskambintu tai kompanijai. Jis neskambino, nei pries pirkima, nei po pirkimo.

 

Dabar Ebay duoda 4 pasirinkimus: 1) apmoketi siuntima ir leisti grazinti preke bei padaryti refund; 2) padaryti refund ir palikti preke pirkejui; 3) pasiulyti dalini refund; 4) siusti zinute.

Zinoma rinkausi 4-ta, bendravom per tas zinutes ir siuo metu jau virs paros kabo mano paskutinis atsakymas. Taciau siandien vel ateina laiskas is Ebay ir praso imtis veiksmu iki 19 d, nors priestai prase iki 18 d. Jauciu, kad toks spaudimas eina is Ebay, kad neva as dar veiksmu nesiimiau, nors buvo atsakinejama i case zinutes. Taip iseina veiksmas pagal juos yra tik grazinimas ir refundas, nors returns not accepted buvo.

 

Tai kas dabar bus? Po nurodytas datos Ebay pats isspres case? Beje daiktas parduotas uz maza kaina, is dalies man dzin kaip bus, bet nesinori buti apgautam ir dar turet koki neigiama atsiliepima. :) net jei ir priimciau return, jauciu gauciau atsiliepima neigiama, kad pardaviau daikta bloga, nors taip nera.

 

p.s. darosi ispudis, kad britai dar didesni scameriai nei lietuviai :D

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

###### tas ebay ziauriai smaugia tuos sellerius. Realiai Jei zmogus perka preke ir sutinka su salygomis ir mato parasyta no returns ir knisa prota po to arba, kad ir po menesio, kai realiai daugiausiai naduoja selleriai 14 dienu.

As irgi pardaviau preke, 4 skirtingu spalvu. Jau apmokejas pirkejas parase, kodel preke dar neissiusta nors handling time 2 days ir laiku issiunciau. Gavo preke ir tipo 2 spalvos netiko, tai grazinau puse sumos, bet su teigiamu atsiliepimu.

Bet, kai realiai ebay labiau eina uz pirkejeus, tai nereikai ir lietuviu, kad tuom naudotus ir smaugtu sellerius. O ka jau kalbet kad return policy niekinis tampa.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va katik atejo trecias automatinis email is Ebay, kuriame jau primygtinai siuloma acceptinti return'a, nes tai neva greiciausias ir paprasciausias kelias isspresti case :D nu blemba visiskas absurdas. esant tokiam spaudimui panasu kad ir byla bus tiesiog po suejusiu dienu uzdaryta su ipareigojimu priimt grazinima arba daryt refund.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...