Pereiti prie turinio

Grąžinimas per 14 dienų ir garantinis


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

išsimsiu individualios veiklos pažymą, baigiu jau sukurti internetinį projektą, e-shop. Pardavinėsiu kinietišką elektroniką. Pagal vartotojų teises, turi būti būtinai 14 dienų prekės grąžinimo terminas? Taip pat dėl garantinio aptarnavimo klausimas. Jis būtinas yra, ar galiu nurodyti pirkimo - pardavimo sutartyje, jog netaikomas garantinis aptarnavimas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

išsimsiu individualios veiklos pažymą, baigiu jau sukurti internetinį projektą, e-shop. Pardavinėsiu kinietišką elektroniką. Pagal vartotojų teises, turi būti būtinai 14 dienų prekės grąžinimo terminas? Taip pat dėl garantinio aptarnavimo klausimas. Jis būtinas yra, ar galiu nurodyti pirkimo - pardavimo sutartyje, jog netaikomas garantinis aptarnavimas?

 

būtinas garantinis aptarnavimas. dėl 14 dienų irgi būtina

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

būtinas garantinis aptarnavimas. dėl 14 dienų irgi būtina

 

Bet tarkime jeigu sutartyje nurodytas punktas, jog daiktas neturi garantinio, tai nejaugi reikia visvien taikyti garantinį, nes mano atveju aš iš aliexpress nusiperku pavyzdžiui programerį, kuris kainuoja keletą eurų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Garantija privalo buti. Ir taskas. Nesvarbu kur perki, kad ir pacio Jezaus.

Jeigu tavo sutartyje nurodytas punktas, kad elektronikos prekei nera garantijos - tu iskart pazeidi kelis istatymus: garantinio aptarnavimo bei nesaziningos sutarties sudarymo.

 

 

Bet tarkime jeigu sutartyje nurodytas punktas, jog daiktas neturi garantinio, tai nejaugi reikia visvien taikyti garantinį, nes mano atveju aš iš aliexpress nusiperku pavyzdžiui programerį, kuris kainuoja keletą eurų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Garantija privalo buti. Ir taskas. Nesvarbu kur perki, kad ir pacio Jezaus.

Jeigu tavo sutartyje nurodytas punktas, kad elektronikos prekei nera garantijos - tu iskart pazeidi kelis istatymus: garantinio aptarnavimo bei nesaziningos sutarties sudarymo.

Tai blogai tada, nes tie daiktai yra be gamyklinės pakuotės ir pats gamintojas nėra nurodęs garantinio laikotarpio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje. Pagal EU turi atskirti du dalykus: warranty ir guarantee.

Pagal EU istatymus guarantee yra 2 metai. Taigi jeigu is taves nusiperku elektronikos preke ir ji sugenda po 1.5 metu del gamybos defektu - tu privalai man ja pakeisti, sutaisyti arba grazinti pinigus. Kai kurios EU salys guarantee termina prailgine iki 6 metu, taciau EU istatymo pagrindas sako 2 metai.

 

Tai cia yra tavo problema, kad renkiesi prastus tiekejus. Reiskia rizika prisiimi sau.

 

Tai blogai tada, nes tie daiktai yra be gamyklinės pakuotės ir pats gamintojas nėra nurodęs garantinio laikotarpio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko čia blogo, čia yra verslas. Užsiimi tuo, vadinasi prisiimi visą atsakomybę ir riziką.

 

o tai kažkaip skiriasi tos garantijos sąlygos jeigu tarkim parduodu tiesiog kaip privatus žmogus, o ne kaip juridinis/verslininkas/ ar tiesiog kaip profesijos atstovas, nes ES reglamente vartotojų teisių buvau užmatęs, jog perkant iš privataus asmens, pirkėjas pats prisiima atsakomybę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai kažkaip skiriasi tos garantijos sąlygos jeigu tarkim parduodu tiesiog kaip privatus žmogus, o ne kaip juridinis/verslininkas/ ar tiesiog kaip profesijos atstovas, nes ES reglamente vartotojų teisių buvau užmatęs, jog perkant iš privataus asmens, pirkėjas pats prisiima atsakomybę.

 

tai jei pardavinėsi per skelbimus paprastai tai prisiima atsakomybę, jei per parduotuvę turi suteikti garantiją.

Ko taip bijai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jei pardavinėsi per skelbimus paprastai tai prisiima atsakomybę, jei per parduotuvę turi suteikti garantiją.

Ko taip bijai?

 

aš nebijau, bet reikalas tame, kad labai skirtingus elektronikos komponentus pardavinėsiu, nedideliais kiekiais, problema ta, kad jie yra kopijos nuo originalų, tad gali nepalaikyti sunkesnių loginių funkcijų, tai jeigu pradės kas antras kreiptis, kad neveikia ar defektas, tada minusas tik bus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš nebijau, bet reikalas tame, kad labai skirtingus elektronikos komponentus pardavinėsiu, nedideliais kiekiais, problema ta, kad jie yra kopijos nuo originalų, tad gali nepalaikyti sunkesnių loginių funkcijų, tai jeigu pradės kas antras kreiptis, kad neveikia ar defektas, tada minusas tik bus

 

Nu aiškus tu jau. O tie kas pirks, bent žinos, kad kopijos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galbut tuomet reiketu perziureti verslo modeli ir atsisakyti tokios idejos?

Taip ar taip kopijas pardavineti nelegalu

 

 

aš nebijau, bet reikalas tame, kad labai skirtingus elektronikos komponentus pardavinėsiu, nedideliais kiekiais, problema ta, kad jie yra kopijos nuo originalų, tad gali nepalaikyti sunkesnių loginių funkcijų, tai jeigu pradės kas antras kreiptis, kad neveikia ar defektas, tada minusas tik bus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu aiškus tu jau. O tie kas pirks, bent žinos, kad kopijos?

 

taip, žinos, kad kopijos, ypač tie kurie supranta apie elektroniką, nes tai bus plikos mikroschemos, ant jų matysis, kad tai neoriginalas. Ir bet kokiu atveju informuoti bus žmonės, prie prekių aprašymo bus paminėta kuo skiriasi nuo tikrojo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali nurodyt kad prekes naudotos 1 diena ar viena karta, tada neprivaloma suteikti garantijos naudotiems daiktams. 14 d grazinimo garantija privalo buti. Aisku gali nei i garantija nei i 14d grazinima nekreipti demesio, realiai nera kas nubaudzia tokius pardavejus. Bet taip reputacija labai greitai susigadinsi, uzteks vieno ar dvieju nepatenkintu klientu ir internetas mirges blogais atsiliepimais

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali nurodyt kad prekes naudotos 1 diena ar viena karta, tada neprivaloma suteikti garantijos naudotiems daiktams. 14 d grazinimo garantija privalo buti. Aisku gali nei i garantija nei i 14d grazinima nekreipti demesio, realiai nera kas nubaudzia tokius pardavejus. Bet taip reputacija labai greitai susigadinsi, uzteks vieno ar dvieju nepatenkintu klientu ir internetas mirges blogais atsiliepimais

 

14 dienų grąžinimą bet kokiu atveju darysiu, kaip pats sakai, dėl reputacijos. Aišku tas 1 dieną naudotas irgi skamba ne per patrauliausiai, bet visgi pagalvojus, juk tai komponentas, o ne apatiniai, kad būtų šlykštu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tavo vietoje paskaiciuociau.

Pliusai:

daugiau klientu, didesni pardavimai (ka geriau pirkti: naudota be garantijos, nauja su garantija?)

Reputacija (jeigu kas blogai, bet tu greitai pakeisi nauju/sutaisysi nepasitenkinimo niekas nekels; taciau jeigu bus blogai ir pardavei kaip naudota - iskart sudirbs tave, nes parduodi ne nauja ir dar suda).

Zmones tikrai suras tavo tiekeja, nes ne tu vienas aliexpress zinai ir dar turbut suras ta pati Ebay tik pigiau nei aliexpress, nes taip kinieciai daro. Taciau tu suteiki garantija, greita siuntima, super aptarnavima gimtaja kalba, patarimus ir t.t, uz ka tikrai negaila keliais eurais daugiau sumoket ar varkt ieskant. Bet jeigu tu siulai ta pacia paslauga kaip ir aliexpress ar ebay, tik dar brangiau - tai tu nieko neturi pasiulyt. Zmogus gali is taves nusipirkt, o poto ta pati atrast - tau bus dar blogiau, nes tada liksi melagis (nors niekad nieko niekam nepamelavai), tiesiog sugadini customer expectation.

 

 

minusai:

 

papildomos islaidos.

 

Laikas

 

 

Jeigu manai, kad islaidos garantiniam aptarnavimui bus tokios dideles, kad iskart neapsimokes, tai galbut nereiktu net pradet prekiaut sudu?

Jeigu tai sudarys vos kelis procentus tavo apyvartos - nematau problemos tame. Statiskai vienas nepatenkintas klientas papasakos apie tai 20 kitu zmoniu. Vienas patenkintas klientas papasakos vos 3.

 

Jeigu tai plikos mikroschemos - galbut jos neges? Arba bus lengva sutaisyti? Jeigu tai keliu euru vertes daiktas, galbut jam sugedus zmogus net nevarks su garantiniu, o tiesiog nauja nusipirks? Taciau tu gerai atrodysi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tavo vietoje paskaiciuociau.

Pliusai:

daugiau klientu, didesni pardavimai (ka geriau pirkti: naudota be garantijos, nauja su garantija?)

Reputacija (jeigu kas blogai, bet tu greitai pakeisi nauju/sutaisysi nepasitenkinimo niekas nekels; taciau jeigu bus blogai ir pardavei kaip naudota - iskart sudirbs tave, nes parduodi ne nauja ir dar suda).

Zmones tikrai suras tavo tiekeja, nes ne tu vienas aliexpress zinai ir dar turbut suras ta pati Ebay tik pigiau nei aliexpress, nes taip kinieciai daro. Taciau tu suteiki garantija, greita siuntima, super aptarnavima gimtaja kalba, patarimus ir t.t, uz ka tikrai negaila keliais eurais daugiau sumoket ar varkt ieskant. Bet jeigu tu siulai ta pacia paslauga kaip ir aliexpress ar ebay, tik dar brangiau - tai tu nieko neturi pasiulyt. Zmogus gali is taves nusipirkt, o poto ta pati atrast - tau bus dar blogiau, nes tada liksi melagis (nors niekad nieko niekam nepamelavai), tiesiog sugadini customer expectation.

 

 

minusai:

 

papildomos islaidos.

 

Laikas

 

 

Jeigu manai, kad islaidos garantiniam aptarnavimui bus tokios dideles, kad iskart neapsimokes, tai galbut nereiktu net pradet prekiaut sudu?

Jeigu tai sudarys vos kelis procentus tavo apyvartos - nematau problemos tame. Statiskai vienas nepatenkintas klientas papasakos apie tai 20 kitu zmoniu. Vienas patenkintas klientas papasakos vos 3.

 

Jeigu tai plikos mikroschemos - galbut jos neges? Arba bus lengva sutaisyti? Jeigu tai keliu euru vertes daiktas, galbut jam sugedus zmogus net nevarks su garantiniu, o tiesiog nauja nusipirks? Taciau tu gerai atrodysi.

 

 

Šiaip gan aiškiai paaiškinai, už tai turėčiau padėkoti. Nes realiai pagalvojus, aš pats nusipirkęs už 10-15 eurų kaži po metų kreipčiausi dėl garantinio. Antras dalykas, žmonės pameta pirkimo - pardavimo kvietus, sutartis, tai čia irgi jau klientas pats kaltas. Bet kokiu atveju mažos išlaidos būtų tokiems dalykams. O tų išlaidų dalis, pavyzdžiui žmogui grąžinu pinigus dėl sugedusio komponento, pajamų išlaidų žurnale reikia tai pildyti, ar galima tai priskirti išlaidoms?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš paskaičiau ką tu čia pliurpi ir man atrodo, kad gal tu dar nesiimk planuojamos veiklos. Jei pagrindinis dalykas apie ką tu galvoji yra "...žmonės pameta pirkimo - pardavimo kvitus, sutartis, tai čia irgi jau klientas pats kaltas...", sakau iškarto - toli nenueisi.

Dalykas paprastas, visoms savo prekėms reikia taikyti 2 metų garantiją. Kuomet klientas kreipiasi dėl prekės grąžinimo, pirmas klausimas turi būti "kokie jūsų rekvizitai pinigų grąžinimui?", o ne kažką malti apie pamestus čekius ,sutartis it kitą š..., žinok žmonės labai nemėgsta "chitražopų" ir nors formaliai gal ir būsi teisus, bet netgi 1 neigiamas atsiliepimas gali nepataisomai sugadinti tavo reputaciją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš paskaičiau ką tu čia pliurpi ir man atrodo, kad gal tu dar nesiimk planuojamos veiklos. Jei pagrindinis dalykas apie ką tu galvoji yra "...žmonės pameta pirkimo - pardavimo kvitus, sutartis, tai čia irgi jau klientas pats kaltas...", sakau iškarto - toli nenueisi.

Dalykas paprastas, visoms savo prekėms reikia taikyti 2 metų garantiją. Kuomet klientas kreipiasi dėl prekės grąžinimo, pirmas klausimas turi būti "kokie jūsų rekvizitai pinigų grąžinimui?", o ne kažką malti apie pamestus čekius ,sutartis it kitą š..., žinok žmonės labai nemėgsta "chitražopų" ir nors formaliai gal ir būsi teisus, bet netgi 1 neigiamas atsiliepimas gali nepataisomai sugadinti tavo reputaciją.

tai čia buvo pamąstymas toks, o ne, kad imsiu ir tikėsiuosi, jog kiekvienas pames. Esmės nekeičia, tiesiog klausiu aš klausimų, o ne prašau moralizuoti. Jeigu neturi ką pasakyti kokie mane klausimai domina, tai kokio velnio dar komentuoji.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai čia buvo pamąstymas toks, o ne, kad imsiu ir tikėsiuosi, jog kiekvienas pames. Esmės nekeičia, tiesiog klausiu aš klausimų, o ne prašau moralizuoti. Jeigu neturi ką pasakyti kokie mane klausimai domina, tai kokio velnio dar komentuoji.

 

Nes jau mato tavo tikslus, norus ir iškart įspėja, kuo tai baigsis. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nes jau mato tavo tikslus, norus ir iškart įspėja, kuo tai baigsis. :)

 

apgaut nieko nesiruošiu. Visą tiesą shope surašysiu, kad kopijos, kad galimos tokios ir anokios problemos. na matai, čia man šioje vietoje daugiausia neaiškumų, nes niekad daiktais neprekiavau, prieš tai turėjau projektą su žolelėmis, bet persikėliau į miestą, tai baigėsi tas projektas, tad ten nei garantiniai nei kas, aišku ten kiti niuansai, kitas projektas, kurį perleidau draugei, yra su telefonų dėklais, ten jokio garantinio mes nedėjom, tai žmonės nesikreipia nei dėl grąžinimų, nei dėl dar kokių nesamonių, bet čia yra elektroninės plokštės, įtampos šuolis ir sudega, tai čia neaišku kaip priskirti, klieto kaltė ar mano, kad neatlaikė įtampos šuolio, arba atmintį užpildžius, pakimba, nors tai nurodyčiau pirkimo sutartyje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...