Pereiti prie turinio

Ar verta rinktis hybridini automobili?


Rekomenduojami pranešimai

Va jums ir skarbonkė prieš tanką. Kodėl tada žiguliais nevažinėjat? Ten metalas dar storesnis. Daugelis tiesiog pasenusio siauro mąstymo ir net nesistengia suvokti naujos informacijos, tik kartoja ką bobutės turguj šneka. Saugumas priklauso tik nuo metalo tvirtumo, komfortas priklauso tik nuo spyruoklių minkštumo, M+S padangos yra demisezoninės ir t.t.

Renuske lyginant su japonu dar ne skarbonke :D

 

Sian kaip tik Priusa taksa maciau 1424, visas tos pacios spalvos bet margas :D Slenksciuose skyles...As nesuprantu kaip tokie techa praeina ir isvis dirba taksais...

Na techa uz pinigus praeina, cia no problem pas mus Lietuvoj. As va matyciau problema tuo atveju, kas butu jeigu jam padanga nuleistu. Domkrato padet po kuo tai nera :DDD

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Renuske lyginant su japonu dar ne skarbonke :D

 

 

Na techa uz pinigus praeina, cia no problem pas mus Lietuvoj. As va matyciau problema tuo atveju, kas butu jeigu jam padanga nuleistu. Domkrato padet po kuo tai nera :DDD

Tai tu lygini pagal gamintojo valstybe ne pagal auto klase?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada paleiskim tavo Mondeo kaktomušą prieš Toyotą Tundrą. Kurioj iš jų norėtum sėdėt?

 

Aš čia įsimaišysiu šiek tiek. :D

 

Gal nesivelkim į tokius kvailus kraštutinumus, kaip sedanas prieš pikapą? Ford Ranger prieš Toyota Tundra jau kažkas verta dėmesio. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada paleiskim tavo Mondeo kaktomušą prieš Toyotą Tundrą. Kurioj iš jų norėtum sėdėt?

Gal suprask, kad gatves ne bokso ringas ir nereikia cia dvikovu 1x1 skelbti kas laimes vienas kito kaktomusoje. Gatveje susidurti gali tiek su fura, tiek su smartu. Skirtumas tas, kad sededamas japone tiketina turesi skaudesnes pasekmes avarijos atveju, nei kitoje tos pacios klases masinoje. Kaip ta mergina Priuso gale, amzina atilsi. Jeigu manai, kad mieliau sedeciau Tundroj, tai klisti. As atsakysiu, kad tokiu atveju mieliau sedeciau F150. Jeigu jau "ant dydzio" einam. :)

 

Aš tą ir turiu omeny, o jis sako, kad mašinos klasė nesvarbu, visi japonai skarbonkės ir viskas :D

Kad kalbejau, jog visi japonai skarbonkes, tai nereiskia kad neskiriu automobiliu klasiu skirtumu. Vapse, mano analizuojama situacija buvo Priuso, kuris klasifikuojamas kaip "large family car", tai ka butume mate jeigu toje avarijoje Yarisas butu dalyvaves? Farša ne tik is keleivio, bet ir vairuotojo?

Apibendrinant, skarbonke skarbonkei nelygu. Buna skarbonkiu is siek tiek storesnio metalo, buna is plonesnio, buna didesniu, buna mazesniu. Bet esmes nekeicia, juk jos tos pacios skarbonkes. Vat ir skirtumas tarp japonu klasiu klasifikacijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėčiau grąžinti diskusiją į temą...

Toyota Prius, Auris, Yaris visiems gerai žinomi modeliai, patikimi, ekonomiški, kitaip sakant labai praktiški ir nekeliantys rūpesčių.

O ką galit pasakyti iš praktikos apie didesnius hibridinius modelius, Toyota Camry, Lexus GS... Ar tokie pat patikimi kaip Prius? Kaip su kuro sanaudom, visgi varikliai jau nemažos kubatūros? Kaip automatinės greičių dėžės? Prius CTV labai puikiai veikia ir negirdėjau, kad kam būtų sugedę, bet didesni modeliai kaip suprantu jau naudoja kitokio tipo dėžes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su patikimumu viskas ten gerai. Jeigu būna gamyklinis brokas, tai būna atšaukimai ir atstovybėse remontuojama nemokamai. Sąnaudos aišku bus didesnės nei Yaris ar Prius, bet mažesnės nei analogiškos klasės nehibridų. Lexus patikimumas toks pat kaip ir Toyotos, vietomis net ir geresnis, nes juos projektuoja tik geriausi Toyotų inžinieriai. Bet Lexus GS yra sudėtingesnis nei koks nors Yaris, turi daugiau detalių, reiškia ir daugiau vietų kur yra tikimybė sugęsti. Taip pat dalims kurios netinka Toyotoms, o tik Lexus bus užlaužtos kainos. Nepaisant to bendra eksploatacija kainuos mažiau nei analogiškos klasės bmw/audi/mb, aišku jeigu nevažiuosi tvarkytis į atstovybę su jų nesąmoningom kainom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su patikimumu viskas ten gerai. Jeigu būna gamyklinis brokas, tai būna atšaukimai ir atstovybėse remontuojama nemokamai. Sąnaudos aišku bus didesnės nei Yaris ar Prius, bet mažesnės nei analogiškos klasės nehibridų. Lexus patikimumas toks pat kaip ir Toyotos, vietomis net ir geresnis, nes juos projektuoja tik geriausi Toyotų inžinieriai. Bet Lexus GS yra sudėtingesnis nei koks nors Yaris, turi daugiau detalių, reiškia ir daugiau vietų kur yra tikimybė sugęsti. Taip pat dalims kurios netinka Toyotoms, o tik Lexus bus užlaužtos kainos. Nepaisant to bendra eksploatacija kainuos mažiau nei analogiškos klasės bmw/audi/mb, aišku jeigu nevažiuosi tvarkytis į atstovybę su jų nesąmoningom kainom.

Na Audi A6 jau turiu, eksplotacijos pigia tikrai nepavadinčiau, o dar ta multitronic dėžė erzinanti savo nevykusiu veikimu ir galvos skausmu ką daryt kai subyrės, o kad taip bus vieną dieną tai tikrai. Vienas iš blogiausių turėtų automobilių, jau ir naujasnių Audi nesinori. Jei tik pavyks jos atsikratyti pereisiu prie japonų, dabar labiausiai domina GS arba Camry, tik klausimas hibridą ar paprastą benziną su dujom, manau pigiau ir nupirkt ir išlaikyt su dujom.

 

O kaip del hibridų, ar iki 10k įmanomą kažką nusipirkti aukštesnės klasės, nei Prius?

Toyota Camry, Lexus GS, gal ir Lexus CT išeitų.

Redagavo vardas11
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lexus ne visi dujinasi. IS250, GS450h, GS300 nuo 2005m. nesidujina. GS430 dujinasi lengvai bet jo paklausa viršija pasiūlą, todėl pardavime beveik nėra, kainos kosminės. LS430 puikus auto, dujinasi lengvai, bet irgi pardavime labai mažai. LS460 su 1UR-FSE varikliu nesidujina, su 1UR-FE varikliu dujinasi, bet tokių Europoj turbūt nebūna. Aišku čia gali būti jau pasenusi info, nes dujų įranga nuolat tobulėja ir dabar jau galima uždujinti variklius kurie prieš kažkiek metų nesidujino, pvz., VAG'ų FSI/TFSI.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik teko susidurti su Honda Legend, turbut 2007 metu. Sakyciau rimta alternatyva lexus gs ir dujinas kaip supratau lengvai ir kaina zemesne. Paliko gera ispudi, komfortiskas, daug visokiu privalumu, saugumo sprendimu. Savininkas teigia, kad ir gedimu jokiu rimtesniu nera buve. Bet ziuriu pasirinkimo skelbimuose beveik nera.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

https://www.delfi.lt/news/daily/crime/didele-avarija-vilniuje-i-ligonine-buvo-isgabenti-3-zmones.d?id=78196343#!dgs=dgslt-274993:8107690

 

Kia'ai biski rata pamuse, toyotai panasu kad variklis biski ilindo i salona pasiziuret kas gero :D uzuojauta sios skarbonkes vairuotojui ir keleiviui, abu prispausti, mazu maziausiai panasu kad kojos sutraiskytos. reikia tiketis, kad visa kita nepavojinga gyvybei. kitavertus, gyveni ir mokais, sekanti masina tiketina pas juos nebus toyota. :)

post-7669-0-27483500-1528147020_thumb.png

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuriu cia metu ta a6 eksploatacija brangi? :)

geriausia varianta matyt turi 2.5 ir multitronic :D

 

 

 

Na Audi A6 jau turiu, eksplotacijos pigia tikrai nepavadinčiau, o dar ta multitronic dėžė erzinanti savo nevykusiu veikimu ir galvos skausmu ką daryt kai subyrės, o kad taip bus vieną dieną tai tikrai. Vienas iš blogiausių turėtų automobilių, jau ir naujasnių Audi nesinori. Jei tik pavyks jos atsikratyti pereisiu prie japonų, dabar labiausiai domina GS arba Camry, tik klausimas hibridą ar paprastą benziną su dujom, manau pigiau ir nupirkt ir išlaikyt su dujom.

 

 

Toyota Camry, Lexus GS, gal ir Lexus CT išeitų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

https://www.delfi.lt/news/daily/crime/didele-avarija-vilniuje-i-ligonine-buvo-isgabenti-3-zmones.d?id=78196343#!dgs=dgslt-274993:8107690

 

Kia'ai biski rata pamuse, toyotai panasu kad variklis biski ilindo i salona pasiziuret kas gero :D uzuojauta sios skarbonkes vairuotojui ir keleiviui, abu prispausti, mazu maziausiai panasu kad kojos sutraiskytos. reikia tiketis, kad visa kita nepavojinga gyvybei. kitavertus, gyveni ir mokais, sekanti masina tiketina pas juos nebus toyota. :)

https://www.15min.lt/m/id/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/tiriama-baisioji-citroen-ir-bmw-kaktomusa-kretingos-rajone-senolis-kaltesnis-uz-jaunuoli-59-890840

 

Citroen biski ratas ismustas, susipoliruos, bmw variklis bagazineje. Kita masina nebus jokia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas abu varikliai panasioje vietoje. Skirtumas tas, kad tik bmw yra gerokai pagrazintas ugniagesiu. Be to, bmw leke nezmonisku greiciu, o citroenas beveik stovejo (buvo bepradedas posuki). Bet principe nelabai nesupratau, ka norejai pasakyti. Butu sioj avarijoj japonas (bmw ar citroeno vietoje), tai graziau nei uz viena, nei uz kita tikrai neatrodytu. + butu keletas lavonu :) O sioje avarijoje 4 suzaloti, 2 kiek rimciau.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu ko jūs čia metat tas avarijas ir ką norit jomis įrodyt? Kad vienas kiaušinis suduš labiau už kitą? Pirmiausia reikia pasirūpinti tuo, kad avarijos neįvyktų, tai yra turi būti idealūs stabdžiai, geros padangos, tvarkinga važiuoklė, gerai ir teisingai šviečiantys žibintai, švarus priekinis stiklas ir veidrodėliai, budrus ir dėmesingas vairuotojas. Kiekvienas iš sių dalykų yra 100 kartų svarbiau nei stipresnis kėbulas.

O jeigu visi šie dalykai jums jau yra kaip "default", tai renkantis mašinos modelį svarbiau, kad ji būtų manevringesnė nei kad neva stipresnė avarijos atveju. Tam kad atsitikus kritinei situacijai galėtum greitai sureaguot ir išvengt smūgio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip su Ford nuvertejimu? Gal hibridas labiau islaiko verte, bet siaip ju kainos labai greit krenta. Kaip su patikimumu, ar netaps tie navarotai galvos skausmu servisuose?

Gal jau ir Ford patobulejo, bet apie senesnius nieko gero negaliu pasakyt.

Jau be priuso kitu masinu nebematai? :D jeigu jau toks nerimas kankina, tai nuraminsiu, fusionas lyginant su mondeo kainuoja zenkliai maziau, tai tuo paciu ir zymiau maziau nuvertes.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...