Pereiti prie turinio

Dyzelio pardavimas


Rekomenduojami pranešimai

Phaeton, kad limuzinas suprantu, bet Pasate nieko limuzinisko nematau :)

 

Kada paziurejus..

 

In recent years, Volkswagen redesigned the Passat by making it roomier, downgrading the interior materials and dropping the price. It was back where it should have been before hyperinflation.

 

https://services.edmunds-media.com/image-service/media-ed/ximm/?quality=85&image=/volkswagen/passat/2006/ft/2006_volkswagen_passat_det_ft_3_600.jpg

 

 

 

https://www.edmunds....e-umbrella.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad pasatas ne tik kad ne limuzinas bet net ir iki premium klases netraukia pilnai, per marytes plauka jei auksciau uz ekonomine klase 3er, a4, mers c class, bet iki 5er, a6 ir merso e tiek asmeniskai tiek abstrakciai - nelabai patempia :rolleyes: Vadybininko masina o ne limuzinas :D

Ps: vokiskai "Limousine" visus sedanus vadina, kad ir turit senute "opel astra F" sedaniuka, visgi limuzinas :D

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad pasatas ne tik kad ne limuzinas bet net ir iki premium klases netraukia pilnai, per marytes plauka jei auksciau uz ekonomine klase 3er, a4, mers c class, bet iki 5er, a6 ir merso e tiek asmeniskai tiek abstrakciai - nelabai patempia :rolleyes: Vadybininko masina o ne limuzinas :D

Ps: vokiskai "Limousine" visus sedanus vadina, kad ir turit senute "opel astra F" sedaniuka, visgi limuzinas :D

Tai cia jau nuo paciu sugalvotos klasifikacijos priklauso. Tie patys modeliai gali buti nuo ekonomines iki premium klases, atsizvelgiant i ju komplektacija, skirsis kaip diena ir naktis, tiek navarotais, tiek body stylingu. T. y. pilniausios komplektacijos Passato neapsiverstu liezuvis pavadinti ekonomines klases auto. Taip ir didesni 4-5 duru auto galima priskirti limuzino klasei. Berods vokieciai visus sedanus ir vadina limuzinais.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomu, kodėl viskas virsta pykčiu, o ne tiesiog įvairia patirtimi ar argumentais, kad ir su abejotinos kilmės ar tiesos priemaišomis..

Dar keisčiau kai pakeitus automobilį, pasikeičia ir savininko požiūris. Senasis auto jau pasirodo ir kuro daugiau degino ir nepatikimas buvo, o va naujas... :D Gal ir tie pykčiai iš to, kad bando netik kitiems, o ir sau kažką įrodyt :) Kaip sakoma už teisybę pykstama :D

 

Tai cia jau nuo paciu sugalvotos klasifikacijos priklauso. Tie patys modeliai gali buti nuo ekonomines iki premium klases, atsizvelgiant i ju komplektacija, skirsis kaip diena ir naktis, tiek navarotais, tiek body stylingu. T. y. pilniausios komplektacijos Passato neapsiverstu liezuvis pavadinti ekonomines klases auto. Taip ir didesni 4-5 duru auto galima priskirti limuzino klasei. Berods vokieciai visus sedanus ir vadina limuzinais.

Kokia bebūtų komplektacija jis nepradės nei minkščiau važiuot, nei garso izoliacija pagerės nei dar kažkas.

O dabar paimkit S klasės Mercedes ar Audi A8, nu kad ir prasčiausia komplektacija, vistiek bus limuzino klasė ir važiuos kaip limuzinas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai cia jau nuo paciu sugalvotos klasifikacijos priklauso. Tie patys modeliai gali buti nuo ekonomines iki premium klases, atsizvelgiant i ju komplektacija, skirsis kaip diena ir naktis, tiek navarotais, tiek body stylingu. T. y. pilniausios komplektacijos Passato neapsiverstu liezuvis pavadinti ekonomines klases auto. Taip ir didesni 4-5 duru auto galima priskirti limuzino klasei. Berods vokieciai visus sedanus ir vadina limuzinais.

Tai as suprantu kad highline top full pasatas bus visa galva auksciau uz plika ir tuscia kaip balalaika kokia audele a4 kaip pvz. Bet abstrakciai pasatas autoprome niekad nepozicionavo kaip premiumas, kai pas vokiecius 5er, a6 ir E-class tikslinej sioj rinkoj konkuruoja

 

Dar keisčiau kai pakeitus automobilį, pasikeičia ir savininko požiūris. Senasis auto jau pasirodo ir kuro daugiau degino ir nepatikimas buvo, o va naujas... :D Gal ir tie pykčiai iš to, kad bando netik kitiems, o ir sau kažką įrodyt :) Kaip sakoma už teisybę pykstama :D

 

 

Kokia bebūtų komplektacija jis nepradės nei minkščiau važiuot, nei garso izoliacija pagerės nei dar kažkas.

O dabar paimkit S klasės Mercedes ar Audi A8, nu kad ir prasčiausia komplektacija, vistiek bus limuzino klasė ir važiuos kaip limuzinas.

Butent, limo visas inzinerinis surinkimas visai kitas. Nebutinai del konforto ir vaziavimo smagumo, daug kitu dalyku kaip saugumas, garso izoliacija, medziagu kokybe, komplektacijos gausa ir daugybe smulkiu dalyku kurios susideda i visuma, del ko jis yra limo ir to neturi premiumas

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepaminėjau svarbiausio, limuzino gale sėdinčiam turi būti pakankamai erdvės, juk dažnai vairuojas tą limuziną vairuoja, o ne pats savininkas. Apie Pasat erdvę gale turbūt nereikia pasakot :)

Tebunie kad ir su sofioru :D Bet reziume kaip pvz pacukas tik baiges zuvu skrodimo pamaina ir sokes i savo 750iL kad ir pats kieravoja bet niekas nepaneigs kad jis vaziuoja su limuzinu :D o banko tarnautojas, po darbo kabinantis savo darbinio kostiumo svarka i nauja lizingini pasata top komplektacijos, vaziuos masinoj kvepiancioj naujumu, bet kad su limuzinu - kazin :D Kas geriau, blogiau, kiekvienam savo. Limuzino savoka autoprome gana grieztai apibrezta. Nesipykit uzdarbieciai ;)

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, ką aš supratau apie savo mašiną, kad jinai tikrai limuzino klasės, kad galinės sėdynės net neatsilenkia ir nėra skirtos bulvių ar lentų vežiojimui, ten tiesiog metalinis rėmas ir nepritaikyta vežti, limuzino skaitau, kai priekyje vietos tiek pat kiek gale.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

87m. bulkoj irgi sėdynės neatsilenkinėjo, buvo metalinė pertvara, tai sakai irgi limuzinas? :D :D

 

O grįžtant prie dyzelio temos - vairuoju seną Lexus LS 4.0 209kw V8 b/d, sąnaudas pavertus €/100km gaunasi tiek pat kiek su dyzeliniu golfu. Apie slyvas 530d su jų kosminėm sąnaudom net nešneku. Kiekvienas renkasi pats ar vairuoti limuziną ar klaksintį kibirą ir visiems meluoti, kad jis valgo 3,2579512l/100km.

Tas pats tavo Avensis su b/d daug maloniau ir pigiau važiuotų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...