Pereiti prie turinio

Virtuali Korporacija. Projektas.


Rekomenduojami pranešimai

Ateityje dirbtinis intelektas parinks centrinio puslapio nuotrauką pagal lankytojo psichologinį portretą ir nuostatas.

 

O wicked vis bando knisti kažką blogo - teks dabar kopyraito naują dizainą daryti.

Šiaip kiek skaičiau teisininkų išaiškinimus - copywrite tinklapiuose nebereikia - pagal nutylėjimą jie skaitosi apsaugoti nuo kopijavimo.

 

Maksimum centrinime puslapyje galima įdėti del solidumo.

----------------

UPDATE: 2020 06 09

Copyright problema išspręsta!

Pritaikius naujausias technologijas, ženklas visada dugne ir tiesiog meno kūrinys.

Wicked - nusipelnei 2 Kreditų už teisingą pastabą. Gaila kad nesi registruotas.

O juk kreditai ateityje bus vertingi...gal net akcijas bus galima nusipirkti :)

UPDATE: 2020 06 10

Truputį patobulintas centrinis psl.

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po truputį projektas pradeda įgauti grėsmingus kontūrus.

Pradėtas tvarkyti Centrinis, perdarytas info puslapis - dabar yra atskira info_members ir info_public.

Aiškiai suformuluota projekto užduotis.

 

Toliau darbai bus vykdomi trimis kryptinis:

1. Kuriamas grupinio skelbimo dizainas.

2. Tinklapio valdymo tobulinimas (mygtukai, išdėstymas, paieška, statistika).

3. Projekto kodo tobulinimas (rangai, galimybės, apribojimai).

 

Jau siūlyčiau pradėti galvoti - kokių verslo rūšių lengviausia surinkti 10 atstovų pirmoms grupėms?

 

Grožio salonai?

Perkraustymo paslaugos?

Klientų pervežimas?

Prekyba?

Sportas?

Maisto įstaigos?

 

Atminkite - jei grupė užimta, jau tokios nebepasirinksite.

Kas pirmesnis - tas gudresnis.

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vystom idėją toliau - padarytas naujas struktūrinis dizainas, tapo aišku, kaip bus grupuojamos reklamos.

1. Keturios verslo rūšys.

2. Keturios vietovės.

 

Su vietovėmis labai paprasta:

1. Valstybė (verslai, kurie veikia visoje valstybės teritorijoje)

2. Sostinė

3. Antras pagal dydį ar svarbą miestas.

4. Trečias miestas.

 

Lietuvos atveju - Lietuva, Vilnius, Kaunas, Klaipėda.

Tokiu būdų labai lengvai sprendžiasi navigacija - valstybės 3 raidžių abreviatūra ir yra internetinis adresas.

visada.online/ltu

----------------------------

 

Sunkiau su verslais. Kad jų daug - ne esmė.

Klausimas - kuriems smulkiems verslams labiausiai reikalinga internetinė reklama?

 

Šito atsakymo neradau net Google. O atsakymo reikia, nes galima padaryti idealią reklamą verslui, kuris internete reklamuojasi mažai, nes turi biznį judrioje vietoje ir klientai ateina "iš gatvės".

 

Sakykim - kas daugiau linkęs reklamuotis internete - grožio salonai ar dviračių parduotuvė/taisykla?

Cukrainė, kavinė ar perkraustymo paslaugas teikianti įmonė?

 

Įmonė prekiaujanti kava, arbata ar siuvykla?

 

Nes jau pribrendo reikalas pasirinkti vieną verslo rūšį ir padaryti pavyzdinę grupinę reklamą.

 

Kol kas radau tik tiek - verslo išlaidos Google Ads.

Spending.jpg

 

Finansai ir draudimas - manau atpuola, jie turi savo reklamų kanalus, ir daugumoje yra stambūs.

Parduotuvės - manau daugiau orientuojasi į klientus pagal gyvenamą vietą.

Kelionių organizatoriai - verta dėmesio.

Darbo ir edukacinės paslaugos - verta dėmesio.

Namai ir sodas. - verta dėmesio

Kompiuteriai ir elektronika - manau miręs reikalas, nebent reklamuoti kažkokį naują produktą.

Automobiliai - senų pardavimas bei remontas - verta dėmesio.

Internetas - reklamuoti uždarbio portalą ar supermamos? Vargu.

Gamybos įmonės - neturiu nuomonės.

Dovanų šopai - reiks pasidomėti.

--------------------------------

Kas nors turi minčių šiuo klausimu?

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laba diena

Turiu Jums pora klausimėlių apie verslą.

Kai netingėsite, atsakykite.

 

Kokia proga klausimai?

Noriu sukurti idealų verslo skelbimą internete, kuriame kompaktiškai išdėstyta kompanijos veikla bei pagrindiniai momentai, svarbūs KLIENTUI.

 

Nepatikėsite, bet klientas, ieškantis prekės ar paslaugos, nori tam sugaišti kuo mažiau laiko, gaudamas maksimaliai gerą aptarnavimą kuo mažesne kaina.

 

Verslininkas nori gauti kuo didesnį pelną, aptarnavimui sugaištant kuo mažiau laiko.

 

Matote? Vienas siekis sutampa - laiko taupymas.

 

Taigi kuriame idealų skelbimą, kurį pamatęs potencialus klientas daugiau neieškos, o skambins, rašys email skelbime esančiai kompanijai ar tiesiog atvyks.

Idealiu atveju apie Jus dar papasakos savo draugams.

 

Metodas vadinamas "Call to action". Jis Lankytoją paverčia Klientu.

Nuostabu, ar ne?

 

Klausimai tokie:

1. Ar skiriate pinigų reklamai Internete?

2. Kokia reklamai Internete skiriamų pinigų suma? Arba: koks procentas nuo apyvartos / pelno?

3. Kada laikote, kad reklamuotis apsimoka? Kai Pelnas viršija reklamos išlaidas 100% ar daugiau?

4. Ar sezoniškumas įtakoja reklamai skiriamų pinigų kiekį?

5. Kaip sužinote, kad klientas skambinęs ar užsakęs paslaugas apie Jus sužinojo iš reklamos Internete?

6. Kokia klientų dalis ateina iš Interneto?

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O toliau rimčiau jau daros

Ima skraidyti gitaros :)

---------------------------------

Parašyti personalinį skelbimą yra vieni niekai. Žmogus kažką turėjo, pardavė ir viso gero.

Visai kitas sunkumo lygis, kai darai skelbimą įmonei.

 

Įmonė siūlo visą eilę prekių ar paslaugų. Įmonė, aptarnavusi vieną klientą, paprastai neužsidaro.

Jai svarbu pozityvus įvaizdis, kuris gali būti sukuriamas įvairiais būdais.

 

Galite pasakyti - dirbk gerai ir įvaizdis susikurs pats. Tokiu atveju reklamai nebūtų skiriamos milijardinės lėšos.

Kokia pasaulyje turtingiausia įmonė? Aišku kad Google. Google parduoda reklamą. Štai jums ir atsakymas.

 

Skurdo ekonomikose žmonės nesupranta reklamos bei įvaizdžio svarbos. Reklamos išlaidos jiems atrodo

pinigai, išmesti į balą. Svarbu gaminti, daryti, o parduoti - lengviausia dalis!

Tokios filosofijos pasekmė - juodas, be prošvaisčių darbas visą gyvenimą.

 

Turtingose gi valstybėse vyrauja supratimas, kad verslas turi greit plėstis, kitaip jis sunyks.

Greita plėtra pasiekama vykdant reklamines kampanijas ir viešinimą, nes klientų srautai užtikrina pinigų srautus.

 

Kas iš to, jei teiki geriausias pasaulyje paslaugas (abejotina), jei apie tai niekas nežino?

Būti geriausiu kainuoja daug ir retai atsiperka.

 

Gal naudingiau tiesiog turėti normalų verslą, kurį žino tūkstančiai ar net milijonai?

Kaip kad Kim Kardashian užpakalį?

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Progreas milžiniškas. Šiuo metu pradėtas kurti verslo skelbimų bloko šablonas.

Pasirinkau Grožio salonus, nes jų daug ir specifika įdomi.

Spauskite ant nuotraukos Grožio salonai.

 

Yra konkretūs konkurentai -

 

www.treatwell.lt/salonai/proceduru-grupe-plaukai/

 

Tačiau jie specializuojasi pateikdami plačią informaciją apie visus. Suvedus paslaugą "plaukai" matome

"Rinkis iš 257 salonų siūlančių Plaukai rajonas: Vilnius"

 

Salonai, pakliuvę į 175 ar 215 vietą niekieno nematomi.

 

Mano tikslas - sukurti minimalią salono prezentaciją su visa klientui reikiama informacija.

Ir pateikti 10-12 įmonių bloką, nukreipiant lankytojus iš Google ads.

 

Šiuo metu vykdau salonų savininkių apklausą ir stengiuosi išsiaiškinti kas svarbu, iš ko eina pagrindinės pajamos, kokias paslaugas ar prekes akcentuoti.

 

O tu wicked galvoji kaip tas vilkas pasakoje apie duoną.

-Pirma, reikia žemę išarti.

-O tada jau galima valgyti?

-Ne, dar reikai rugius pasėti.

-O tada jau galima valgyti?

 

Verslai nesidaro greitai. Lengva tik dvi eilutes nesamonių parašyti.

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Progresas tavo projekte nulinis, neapgaudinėk savęs. Betkas, kas rimtai užsiimtų projektu, padarytų tai, ką tu padarei, per vieną darbo dieną. O tu jau kelias savaites sapalioji sapalioji, o progreso nesimato. Tad, gal mažiau čia filosofuok forume, o imk ir daryk kažką?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Progresas tavo projekte nulinis, neapgaudinėk savęs. Betkas, kas rimtai užsiimtų projektu, padarytų tai, ką tu padarei, per vieną darbo dieną. O tu jau kelias savaites sapalioji sapalioji, o progreso nesimato. Tad, gal mažiau čia filosofuok forume, o imk ir daryk kažką?

 

Isivaizduok jis kazkam kitam projektus irgi programina... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Betkas, kas rimtai užsiimtų projektu, padarytų tai, ką tu padarei, per vieną darbo dieną.

Čia taip tau atrodo, nes net neturi supratimo, kas daroma ir kas padaryta.

Per vieną dieną sugalvoti ir suprogramuoti duombazę, selectus, lenteles, kintamuosius, šablonus, visą veikimo struktūrą ?

 

Tu per dieną net reikiamų nuotraukų nerastum.

 

O projekto viešinimas yra gerai, nes netyčia kas nors ką nors protingo parašo.

 

Beje gal savo projektų turi parodyti? Būtų įdomu pažiūrėti ir pasimokyti :)

---------------------------

Šiuo metu daromas verslo įmonių blokas, kuris pagrinde ir neš pajamas. Po pokalbių su salonais matau kokia tai milžiniška rinka - nes daugelis užsiciklinę ant senų reklamos formų ir pavargusių bendrų reklamos portalų.

Nekeičia informacijos apie save metų metais.

O moka kas mėn. už elementarius nusenusius skelbimus visai padoriai.

 

Pirmos įplaukos bus gal net šią vasarą. Tereikia davesti iki kondicijos visas formas ir valdymą.

Kad viskas veiktų sklandžiai kaip per sviestą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Verta pakalbėti apie informaciją.

 

Prieš keletą metų (gal 2013-tais) turėjau ginčą su darbo kaimynu, tokiu seno sukirpimo diedu Ragaišiu.

Žmogus šiaip protingas, tik mąsto pasenusiomis kategorijomis (kaip kad daugelis forumo trolių).

 

Ginčas buvo apie Facebook akcijas. Facebook IPO metu akcijos kainavo 38 USD, paskui krito iki 18 USD. Oj kaip juokėsi Ragaišis,

jis man rodė metalo gabalą ir aiškino, kad metalas - tai realus dalykas, iš kurio galima padaryti daug naudingų dalykų.

Jį galima pačiupinėti, jis turi svorį.

 

Facebook, šaukė Ragaišis, yra tik oras ir neužilgo bankrutuos, o kvailiai, prisipirkę akcijų, liks it musę kandę.

Nes visa informacijos ekonomika yra muilo burbulas, kuris labai greit sprogs, kaip tai buvo 2000 metais krizės metu.

 

Ir ką matome dabar? Facebook akcijų kaina šiandien - 232.50 USD.

Ragaišis jau kelis metus dirba neimdamas atlyginimo - pajamų vos utenka patalpų nuomai ir mokesčiams.

Vat tokia pamokanti istorija.

---------------------------------

Mūsų atveju reikia išspręsti keletą uždavinių.

1. Kas bus pateiktos informacijos vartotojas?

2. Kokią informaciją pateikti?

3. Kokia forma pateikti informaciją?

4. Koks turi būti pateiktos informacijos kiekis?

 

Šie uždaviniai tarp savęs susiję - o galutinis tikslas yra informacijos vartotojo sąmonės paveikimas reikiama sau linkme.

Verslo reklamos atveju tai bus skaitytojo įtikinimas tapti klientu.

 

Tikrai neprastas uždavinys, turint omeny konkurentus ar begalę panašios, trikdančios, klaidinančios informacijos.

 

Visi vadovėliai bei reklamos Guru akcentuoja pora dalykų:

- pardavinėti reikia ne prekę ar paslaugą, o svajonę,

- reklama turi kviesti veiksmui (call to action).

Idealus atvejis, kai klientas daro sprendimą pirkti "ant karšto" - paveiktas emocijų. Tada jis perka ne motociklą, o laisvės pojūtį, kieto vyruko įvaizdį, priklausymą vienai ar kitai grupuotei.

Kaina ir techninės charakteristikos tampa antraeiliu ar trečiaeiliu dalyku.

 

Buy now!

Gyveni vieną kartą!

Kas nerizikuoja, tas negeria šampano!

 

Reklama ir įvaizdis daugeliu atvejų svarbiau nei pati prekė.

Štai todėl Zuckerberg - milijardierius, na o Ragaišis dirba chaliavai.

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Verta pakalbėti apie informaciją.

 

Prieš keletą metų (gal 2013-tais) turėjau ginčą su darbo kaimynu, tokiu seno sukirpimo diedu Ragaišiu.

Žmogus šiaip protingas, tik mąsto pasenusiomis kategorijomis (kaip kad daugelis forumo trolių).

 

Ginčas buvo apie Facebook akcijas. Facebook IPO metu akcijos kainavo 38 USD, paskui krito iki 18 USD. Oj kaip juokėsi Ragaišis,

jis man rodė metalo gabalą ir aiškino, kad metalas - tai realus dalykas, iš kurio galima padaryti daug naudingų dalykų.

Jį galima pačiupinėti, jis turi svorį.

 

Facebook, šaukė Ragaišis, yra tik oras ir neužilgo bankrutuos, o kvailiai, prisipirkę akcijų, liks it musę kandę.

Nes visa informacijos ekonomika yra muilo burbulas, kuris labai greit sprogs, kaip tai buvo 2000 metais krizės metu.

 

Ir ką matome dabar? Facebook akcijų kaina šiandien - 232.50 USD.

Ragaišis jau kelis metus dirba neimdamas atlyginimo - pajamų vos utenka patalpų nuomai ir mokesčiams.

Vat tokia pamokanti istorija.

būtų logiška tavo istorija, bet apsižvalgyk, man tas visada.online primena pirmuosius internetinius html tinklapius :D Tad gal tu ir nesi Ragaišis, bet labai netolimas jo giminaitis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiradus smartfonams dizainas mirė. Liko tik infoermaciniai plotai - beje, labai labai riboti. 5-6 coliai tai ne 24" monitoriaus ploto.

Kam uzsiimti senom nesamonem, kai reikia daryti struktūrą, kuri duoda truputį laisvių vartotojams ir tuo pačiu efektyviai blokuoja bepročius ir trolius?

 

Spręstinų klausimų yra daug. Kaip pateikti būtiną informaciją viename bloke? Nes kiekvienas papildomas paspaudimas atgrąso apie 50% lankytojų.

Kokia info svarbi?

Pav kirpyklos reklamoje svarbu nurodyti jos dislokacijos vietą, o firmai, prekiaujančiai internetu vieta nesvarbu.

 

Kada verta dėti nuotraukas? Kada video? Pajungti sicialinius tinklus ar ne?

Aš jau nekalbu apie teisingą lentelių duomenų bazėje sukūrimą - vien stulpelių pavadinimai yra nemažas galvos skausmas.

 

O kur dar duomenų suvedimo formos? Select'ai, lentelių web'e šablonai, kintamieji, reitingo sistemos?

Va čia yra dizainas. O mygtuko šešėlio grožis - paskutinėje vietoje.

 

Didelė problema kad smulkių įmonių vadovai yra smulkūs ne šiaip sau - jų mąstymas smulkus. Jie gaili pinigų reklamai, o išlaidauja bandydami kurti savo varganos firmelės "prestižą" - kvailiausias užsiemimas koks tik gali būti.

Klientui nerūpi Jūsų išpūstas prestižas - jam rūpi greitas aptarnavimas ir pigios kainos.

 

Vat tokios problemos sprendžiamos.

Viena klientą lengva aptarnauti, o jei per dieną ateis 100?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiradus smartfonams dizainas mirė. Liko tik infoermaciniai plotai - beje, labai labai riboti. 5-6 coliai tai ne 24" monitoriaus ploto.

Kam uzsiimti senom nesamonem, kai reikia daryti struktūrą, kuri duoda truputį laisvių vartotojams ir tuo pačiu efektyviai blokuoja bepročius ir trolius?

 

Spręstinų klausimų yra daug. Kaip pateikti būtiną informaciją viename bloke? Nes kiekvienas papildomas paspaudimas atgrąso apie 50% lankytojų.

Kokia info svarbi?

Pav kirpyklos reklamoje svarbu nurodyti jos dislokacijos vietą, o firmai, prekiaujančiai internetu vieta nesvarbu.

 

Kada verta dėti nuotraukas? Kada video? Pajungti sicialinius tinklus ar ne?

Aš jau nekalbu apie teisingą lentelių duomenų bazėje sukūrimą - vien stulpelių pavadinimai yra nemažas galvos skausmas.

 

O kur dar duomenų suvedimo formos? Select'ai, lentelių web'e šablonai, kintamieji, reitingo sistemos?

Va čia yra dizainas. O mygtuko šešėlio grožis - paskutinėje vietoje.

 

Didelė problema kad smulkių įmonių vadovai yra smulkūs ne šiaip sau - jų mąstymas smulkus. Jie gaili pinigų reklamai, o išlaidauja bandydami kurti savo varganos firmelės "prestižą" - kvailiausias užsiemimas koks tik gali būti.

Klientui nerūpi Jūsų išpūstas prestižas - jam rūpi greitas aptarnavimas ir pigios kainos.

 

Vat tokios problemos sprendžiamos.

Viena klientą lengva aptarnauti, o jei per dieną ateis 100?

 

Neateis pas tave 100 klientų, gali nepergyvent.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apsidžiaugiau kad wicked nors karta daug prirašė - deja. Tik copy kaip visada. Gal ir tu winced kokį projektą pradėsi vystyti?

Jau laikas, seniai čia tūnai be tolko.

----------------------

informacijos apdorojimas - įdomus dalykas. Pagrindinė problema - gauti teisingą informacija iš pirminio šaltinio.

Daugelio smulkuolių baimė - nerealios verslo paslaptys, kurių jokiu būdu niekam negalima atskleisti, nes iš karto pavogs.

 

Net bijo kainų pasakyti - nes... matyt ne kokios tos kainos.

O ir šiaip laiko neturi, nes darbas nenašus, nepelningas, nėra laiko pagalvoti kaip padidinti pelną.

-Ką čia galvoti, reikia medį purtyti - kaip tam anekdote.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu sukūręs skelbimų svetainės MVP. Ką gaunu už tai, jog perduosiu tau vystymą?

Matai svetima svetainė yra svetima savo konceptais ir išpildymu. Nuo nulio pradėti yra žymiai lengviau ir vertingiau.

Aišku gali parodyti mums kaip ji atrodo - gal kas susidomės.

 

Juk reklamos niekad nebūna per daug.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...