Pereiti prie turinio

kalnų dviratis


Rekomenduojami pranešimai

gal kas iš patirties žino ar miesto naudojimui labiau apsimokėtų pirkti hibridinį ar kalnų dviratį? man nesvarbu, jei kalnų būtų kiek lėtesnis, nes taip ar taip greitai nelakstysiu. svarbiausia- patvarumas. girdėjau, kad kalnų yra patys tvirčiausi, bet dar netekę tokiu riedėti, iki šiol naudojau tik bmx ir miesto. atsibodo seną vis atiduoti remontui, noriu kokio gero

Redagavo kraugerys
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas iš patirties žino ar miesto naudojimui labiau apsimokėtų pirkti hibridinį ar kalnų dviratį? man nesvarbu, jei kalnų būtų kiek lėtesnis, nes taip ar taip greitai nelakstysiu. svarbiausia- patvarumas. girdėjau, kad kalnų yra patys tvirčiausi, bet dar netekę tokiu riedėti, iki šiol naudojau tik bmx ir miesto. atsibodo seną vis atiduoti remontui, noriu kokio gero

turi pradžiai išsiaiškinti, kodėl seną dviratį vis atiduodi remontui. Nes tie patys kalnų ir hibridiniai lygiai taip pat sėkmingai gali sulūžt.

Jei važinėji mieste renkiesi miesto dviratį.

Jei važinėji bekele ir žvyrkeliais renkiesi kalnų dviratį.

Jei važinėji ir ten ir ten, tada renkiesi hibridą.

Ir tas pasirinkimas niekaip negali būt susijęs kad vieni lūžta ar kiti nelūžta.

O jei lūžta dėl didelio tavo svorio, tai gal reiktų pas šaltkavlio kalvius susivirint tvirtą custom dviratį?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man nesvarbu, jei kalnų būtų kiek lėtesnis, nes taip ar taip greitai nelakstysiu

Dviratis – ne mašina. Nėra taip, kad vieno dviračio maksimalus greitis X km/h, o kito – Y km/h. Greičiau bus taip, kad su vienu be jokio vargo vidutiniu greičiu galėsi važiuoti, o su kitu reikės kur kas daugiau pastangų įdėti, kad tuo pačiu greičiu važiuotum.

 

Atitinkamai, plentinukas bus lengvas ir lengvai riedės, kalnų dviratis bus sunkesnis ir turės daugiau pasipriešinimo, o hibridas – per viduriuką.

Redagavo wi_lius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dviratis – ne mašina. Nėra taip, kad vieno dviračio maksimalus greitis X km/h, o kito – Y km/h. Greičiau bus taip, kad su vienu be jokio vargo vidutiniu greičiu galėsi važiuoti, o su kitu reikės kur kas daugiau pastangų įdėti, kad tuo pačiu greičiu važiuotum.

 

Atitinkamai, plentinukas bus lengvas ir lengvai riedės, kalnų dviratis bus sunkesnis ir turės daugiau pasipriešinimo, o hibridas – per viduriuką.

 

Kaip tai nėra? Yra gear ratio, yra padangos perimetras, ir yra vidutinis cadence. Pagal šituos parametrus gali išsiskaičiuot max greitį dviračio :) https://www.bikecalc.com/speed_at_cadence

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kalnų ir hibridiniai lygiai taip pat sėkmingai gali sulūžt.

kaip sakiau, girdėjau, kad kalnų tvirtesni, todėl ir klausiau jei kas važinėjęs daug abiem tipais gal gali palyginti

O jei lūžta dėl didelio tavo svorio, tai gal reiktų pas šaltkavlio kalvius susivirint tvirtą custom dviratį?

KĄ TU PASAKEI, PADARE?!!

AŠ ESU SMULKI, DAILI IR TRAPI DAMA , BRRRRUDE!!!

SKAITYKIS SU ŽODŽIAIS!!!

 

Miesto naudojimui aisku, kad hibridinis > kalnu

man tai neaišku, nes nesu bandęs. gal galėtum plačiau?

 

Paziurek kokiais vazineja, pvz. olandai mieste. Jie nuo senu laiku vazineja, zino.

google vaizdai rodo beveik vien miestinius. aš miestinio daugiau nenoriu. jų keliai turbūt daug geresni. aš tai tingiu pvz. su bordiūrais terliotis, noriu, kad važiuotų per juos be problemų. arba Senamiestyje, kur tragiškas grindinys... bet fatbike tai jau būtų per sunku

 

olandų dviračių meistrai turbūt šluojasi milijardus kai tiek daug dviračių, ypač trapių miestinių🤔

 

Greičiau bus taip, kad su vienu be jokio vargo vidutiniu greičiu galėsi važiuoti, o su kitu reikės kur kas daugiau pastangų įdėti, kad tuo pačiu greičiu važiuotum.

tai aš be abejo tą ir turėjau omeny, kad normaliai minant storesnės padangos turbūt lėtesnės

Redagavo kraugerys
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

KĄ TU PASAKEI, PADARE?!!

AŠ ESU SMULKI, DAILI IR TRAPI DAMA , BRRRRUDE!!!

SKAITYKIS SU ŽODŽIAIS!!!

panele kraugerys :D

tamstos veido nematau, internete galim būtim kuom norim, bet dviračiais važiuoja visokio plauko asmenys, tad esi trapi panelė, ar storas kumpis, žinai tik tu pats.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tai nėra? Yra gear ratio, yra padangos perimetras, ir yra vidutinis cadence. Pagal šituos parametrus gali išsiskaičiuot max greitį dviračio :) https://www.bikecalc.com/speed_at_cadence

 

Sakai, tik tiek tereikia, kad dviratis greitai važiuotų? Kad žvaigždės ir ratai būtų tinkamo dydžio?

 

Teoriškai, tai gali pakankamai ilgą nuokalnę susirasti, ir pasieksi maksimalų greitį net nemindamas. Praktiškai, tiek ant plentinuko, tiek ant kalnų dviračio (atmetus dviračius be bėgių ar vos su keliais bėgiais) bus pakankamai tiek mažų, tiek ir didelių žvaigždžių, kad didžiąją laiko dalį važiuosi ne ant aukščiausio bėgio, bet ant kurio nebus per sunku minti. Ir tada pasimatys, kad ant vieno dviračio be problemų gali važiuoti tuo maksimaliu greičiu iš lentelės, o ant kito dviračio su atitinkama bėgių / rato dydžio konfigūracija vos paminti gali, nes visi papildomi amortizatoriai, storos padangos, oro pasipriešinimas ir pnš. nemažą dalį minimo energijos sugeria.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakai, tik tiek tereikia, kad dviratis greitai važiuotų? Kad žvaigždės ir ratai būtų tinkamo dydžio?

 

Teoriškai, tai gali pakankamai ilgą nuokalnę susirasti, ir pasieksi maksimalų greitį net nemindamas. Praktiškai, tiek ant plentinuko, tiek ant kalnų dviračio (atmetus dviračius be bėgių ar vos su keliais bėgiais) bus pakankamai tiek mažų, tiek ir didelių žvaigždžių, kad didžiąją laiko dalį važiuosi ne ant aukščiausio bėgio, bet ant kurio nebus per sunku minti. Ir tada pasimatys, kad ant vieno dviračio be problemų gali važiuoti tuo maksimaliu greičiu iš lentelės, o ant kito dviračio su atitinkama bėgių / rato dydžio konfigūracija vos paminti gali, nes visi papildomi amortizatoriai, storos padangos, oro pasipriešinimas ir pnš. nemažą dalį minimo energijos sugeria.

 

nesvarbu, kaip sunkiai ar lengvai paminti gali, pagal konfigūraciją ir cadence gali išsiskaičiuoti didžiausią greitį. Aš nekalbu apie tai, kad su vienokia ar kitokia konfigūracija tą greitį pasieksi sunkiau / lengviau, aš tiesiog norėjau paneigti tavo "Dviratis – ne mašina. Nėra taip, kad vieno dviračio maksimalus greitis X km/h, o kito – Y km/h.", nes būtent taip ir yra - yra tam tikra konfigūracija, cadence ir max speed. Dabar mes nekalbam apie tai, kaip lengvai ar sunkiai tas max speed yra pasiekiamas, o kalbam apie tai, kad jis yra ir kad jis skirtingas yra skirtingomis konfigūracijomis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesvarbu, kaip sunkiai ar lengvai paminti gali, pagal konfigūraciją ir cadence gali išsiskaičiuoti didžiausią greitį. Aš nekalbu apie tai, kad su vienokia ar kitokia konfigūracija tą greitį pasieksi sunkiau / lengviau, aš tiesiog norėjau paneigti tavo "Dviratis – ne mašina. Nėra taip, kad vieno dviračio maksimalus greitis X km/h, o kito – Y km/h.", nes būtent taip ir yra - yra tam tikra konfigūracija, cadence ir max speed. Dabar mes nekalbam apie tai, kaip lengvai ar sunkiai tas max speed yra pasiekiamas, o kalbam apie tai, kad jis yra ir kad jis skirtingas yra skirtingomis konfigūracijomis.

 

Na, turiu pripažinti, kad tokie teoriniai paskaičiavimai gal ir yra įdomūs ir būtų visai svarbūs, jei perki fix'ą. Bet vėlgi, aš sakau, kad vien tas faktas, kad gali sudauginti kelis išmatavimus ir gauti kažkokį greitį dar nereiškia, kad tas daiktas turi "didžiausia greitį". Teoriškai, gali minti ant 150 RPM ir turėsi didesnį "didžiausią greitį", nei iš tos lentelės. Teoriškai, gali išmesti dviratį iš lėktuvo, ir dėl oro pasipriešinimo jis pasieks ribinį laisvojo kritimo greitį, kuris bus dar didesnis, nei prieš tai paskaičiuotas "didžiausias greitis". Teoriškai, galima paskaičiuoti, koks yra batonos "didžiausias greitis", kai jį paspiri tam tikra jėga.

 

Praktiškai, manau, kad tokie "didžiausio greičio" paskaičiavimai turi ne itin daug reikšmės renkantis dviratį, nes realiai tavo greitis važiuojant dviračiu priklausys nuo daug parametrų. Todėl ir perkant dviratį aprašyme nebūna pateiktas "didžiausias greitis", nes tas skaičiukas galimai tik klaidintų (galima sudėti ant prasto dviračio tinkamo dydžio žvaigždes, ir teoriškai tas dviratis bus greičiausias pasaulyje…). Palyginimui, automobiliai turi didžiausią greitį, ir jų aprašymuose jis būna įrašytas (be to, abejoju, kad tas greitis būna apskaičiuotas viso labo sudauginus padangos dydį, pavarų santykį ir variklio apsukas…).

 

Pasikartosiu: teoriškai – įdomūs paskaičiavimai, praktiškai – yra ir svarbesnių dalykų renkantis dviratį.

Redagavo wi_lius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Praktiškai, manau, kad tokie "didžiausio greičio" paskaičiavimai turi ne itin daug reikšmės renkantis dviratį, nes realiai tavo greitis važiuojant dviračiu priklausys nuo daug parametrų..

 

Greitis priklauso nuo cadence, gear ratio, wheel circumference. Rato dydis nekintamas, dėl šito sutariam, taip?

Kinta tik gear ratio ir tavo cadence. Gear ratio yra tam tikras diapozonas, kuris priklauso tik nuo dviračio konfigūracijos.

Cadence - važiuojant normaliai, turėtum palaikyti 80-100rpm cadence. Jei važiuoji mažesniu - tikriausiai važiuoji per aukštu bėgiu ir reikėtų nusimesti žemyn, jei bent kažkiek rūpi tau tavo kelių sąnarai. Jei važiuoji didesniu - tikriausiai važiuoji per žemu bėgiu, ir reikėtų jungti aukštesnį, nes realiai tik švaistai energiją (siūlau pamėgint kadanors pavažiuoti tavo minėtu 150rpm :D). Tad, realiai, cadence irgi turėtų būti plius minus fiksuotas dydis - 80-100rpm. Jei mažiau ar daugiau - keiti gear ratio (žemini/aukštini pavarą).

 

Taigi, taip išeina, kad visi trys parametrai, pagal kuriuos išsiskaičiuoji savo dviračio greitį yra sąlyginai fiksuoti dydžiai. Kaip apskaičiuoti savo dviračio top speed? Imi padangos ilgį (pvz, 29" bus apie 2.3m), maximalų gear ratio esantį dviratyje (aukščiausią pavarą) ir 80-100rpm cadence. Ir skaičiuoji paprastai: per minutę pedalus apsuki, tarkim, 90 kartų, tavo maximalus gear ratio yra 1:4, taigi per minutę galinis ratas apsisuks 360 kartų ir per tiek apsisukimų tu nuvažiuosi 828 metrus, taigi tavo greitis - 828m/min ARBA 49.68km/h. Kad pasiektum didesnį greitį, vienintelis dalykas kurį gali pakeisti - padidinti savo cadence arba susimontuoti dar papildomą didesnę žvaigždę priekyje / mažesnę gale (kad pakeistum gear ratio). Viskas.

 

Tai, ką tu sakai "realiai tavo greitis važiuojant dviračiu priklausys nuo daug parametrų" tai turėtų būti "realiai tavo cadence važiuojant dviračiu priklausys nuo daug parametrų". Dėl kelio dangos, svorio, neteisingai pasirinkto gear ratio ar pan - tavo cadence gali būti arba smarkiai per mažas arba smarkiai perdidelis (pvz, važiuojant nuo kalno žemiausiu bėgiu ir pompuojant 150rpm tu tiesiog eikvosi bereikalo jėgas, nes tiesiog iš inercijos greičiau bėgėsiesi, o ne dėl to, kad "tuščius" pedalus makaluoji), tačiau paklausk pas betkokį dviratininką, ir jis tau pasakys, kad cadence turėtų būti 80-100rpm dipozone (sąlyginai fiksuotas dydis).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...