Pereiti prie turinio

Telefono grąžinimas į saloną per 14 dienų (Bitė)


Rekomenduojami pranešimai

Pats dirbau ne vienus metus pas mob. operatorių, tai iki skausmo šimtąkart girdėti tiek autoriaus, tiek konsultantų pasisakymai ir veiksmai ?


Autorių pilnai suprantu. Kaip jau minėjo - geriausiai reikėjo geranoriškai ateiti ir gražiai paaiškint situaciją, darbo dieną ir tik jau ne į darbo pabaigą. Nu neduok Die ?  Nes tam tikrose situacijose tokie, iš šono atrodo paprasti, grąžinimai yra peilis, atima daug laiko ir užknisa. Tokius darbus nusimetinėja ir kad Jums sakė, kad konsultantai turi skambint kažkur į ofisą, o ten nedirba - nu visiškas bullshit.

Antra - pardavimo metu konsultantas galėjo ir nepastebėt tų papildomų raidžių prie modelio, bet čia naujokas turi būt ? bet greičiau:

a) reikiamo modelio neturėjo, tai įkišo aną - kas nėra sunku padaryt.

b) konsultantui labiau apsimokėjo parduoti tą modelį. nesvarbu, kad klientui pigiau, bet patikėkit - taip būna, kad konsultantui labiau apsimoka. Ten jau vidinės plonybės.

Trečia - jei telefonas naudotas - taip, tai yra viskas - prekė negrąžinama. Bet čia vėl visokių variantų - gali viska resetint, atgal užklijuot ekrano plėveles tas su užrašais (nes kai kurios puikiai grįžta) ir, jei pakuotėje nieks neišdrąskyta, laidai nebuvo išvynioti - easy gali grąžint. Aišku, su tokiais esam prisižaidę - grąžini tokį telefoną iš geros valios (nu tarkim lygiai tokia pat situacija), viską supranti, negaila ok. Klientų srautai dideli ar šiaip sunki diena, tą telefoną apvalęs nuo nučiupinėjimų dedi atgal į parduodamus - nu iš išorės atrodo perfect - neprikibsi. Parduoti tą patį telefoną tarkim po savaitės-kitos, bam grįžta naujas klientas it viesulas į  atkišęs savo visiškai naują telefoną, už kurį dabar du metus turės kapeikas mokėt, "KAIP JŪS DRĮSTAT NAUDOTUS TELEFONUS PARDAVINĖT?!" o ten - to buvusio kliento nuotraukos iš namų - sekcija, gėlės, kaimynė Jadvyga, pora skambučių istorijos, teleloto prenumeratos SMS ir raudonuoji prieš klientą ? ir viskas dėl to, nes kažkuris tavo geraširdis kolega grąžino tą telefoną ir nepatikrinęs padėjo atgal.  Tai tokie geranoriškumai ir baigiasi. Žinai kokios kortos tavo pusėj, žinai kokios kliento ir žaidi į vienus vartus nenuolaidžiaudamas. Čia PELNO siekiančios įmonės, konsultantai taip pat siekia didesnių ATLYGINIMŲ. Tai jam valandą p*stis su tais grąžinimais iš "geros valios", kai šalia sėdintis kolega tuo metu padaro 3 pardavimus mažų mažiausiai rūpi (nesupraskit ne taip - ne piktai išsireiškiu, o tiesiog taip vaizdingiau perduodu realią situaciją ?). Liūdna dabar su visų sričių konsultantais, kuo toliau tuo blogiau. Juolab, kai pats toje sritye dirbau, tai patys suprantat, situacijas kitaip, įtariau ir nebenatūraliai matau.

 

Redagavo urbanidze
gk
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, urbanidze parašė:

a) reikiamo modelio neturėjo, tai įkišo aną - kas nėra sunku padaryt.

b) konsultantui labiau apsimokėjo parduoti tą modelį. nesvarbu, kad klientui pigiau, bet patikėkit - taip būna, kad konsultantui labiau apsimoka. Ten jau vidinės plonybės.

 

c) mama uzsirase pavadinima kaip "Xiaomi Poco x3" ir konsultantas nezinojo, kad butent pro modelio reikia?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 metų...

Papuoliau ir aš, tik šį kartą su senukais. Nupirkau telefoną, namie išpakuoju ir pamatau, kad ten micro USB lizdas. Seniai nebežiūriu tokio dalyko renkantis telefoną, gal 5-7 mano paskutiniai telefonai turėjo TypeC, kiek girdėjau ir įstatymas išėjęs, kad visi telefonai turi būti su TypeC, o čia dar su senoviniu lizdu parduoda. Telefono net nejungiau, idėjau atgal į dėžutę ir nunešiau pakeist į kitą kad ir brangesnį, bet priimt atsisakė. Argumentavo tuo, kad plombos ant dėžutės pažeistos ir kad galėjau apžiūrėti ekspozicijoje, nors ten į visus telefonus sukišti laidai ir nepamatysi koks lizdas, prie kainos irgi neparašyta. 

Įmanoma kažką išreikalaut per vartotojų teises ar čia pats kaltas, kad Lietuvoj gyvenu? 😃

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 14 minučių, Stanley parašė:

Papuoliau ir aš, tik šį kartą su senukais. Nupirkau telefoną, namie išpakuoju ir pamatau, kad ten micro USB lizdas. Seniai nebežiūriu tokio dalyko renkantis telefoną, gal 5-7 mano paskutiniai telefonai turėjo TypeC, kiek girdėjau ir įstatymas išėjęs, kad visi telefonai turi būti su TypeC, o čia dar su senoviniu lizdu parduoda. Telefono net nejungiau, idėjau atgal į dėžutę ir nunešiau pakeist į kitą kad ir brangesnį, bet priimt atsisakė. Argumentavo tuo, kad plombos ant dėžutės pažeistos ir kad galėjau apžiūrėti ekspozicijoje, nors ten į visus telefonus sukišti laidai ir nepamatysi koks lizdas, prie kainos irgi neparašyta. 

Įmanoma kažką išreikalaut per vartotojų teises ar čia pats kaltas, kad Lietuvoj gyvenu? 😃

O kas tau belieka? Rasyk pretenzija pardavejui reikalaudamas rastisko patvirtinimo kad atsisako priimti - ir gaves neigiama atsakyma arba negaves atsakymo aplamai - rasyk skunda i vartotoju teisiu tyrimo tarnyba.

Paprastai visi prisibivo vartotoju ir daznu atveju nusileidzia - blogiausiu atveju juk nieko neprarasi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Stanley parašė:

Papuoliau ir aš, tik šį kartą su senukais. Nupirkau telefoną, namie išpakuoju ir pamatau, kad ten micro USB lizdas. Seniai nebežiūriu tokio dalyko renkantis telefoną, gal 5-7 mano paskutiniai telefonai turėjo TypeC, kiek girdėjau ir įstatymas išėjęs, kad visi telefonai turi būti su TypeC, o čia dar su senoviniu lizdu parduoda. Telefono net nejungiau, idėjau atgal į dėžutę ir nunešiau pakeist į kitą kad ir brangesnį, bet priimt atsisakė. Argumentavo tuo, kad plombos ant dėžutės pažeistos ir kad galėjau apžiūrėti ekspozicijoje, nors ten į visus telefonus sukišti laidai ir nepamatysi koks lizdas, prie kainos irgi neparašyta. 

Įmanoma kažką išreikalaut per vartotojų teises ar čia pats kaltas, kad Lietuvoj gyvenu? 😃

kaip suprantu pirkai gyvai parduotuvėje? Tokiu atveju įstatymas tikrai ne tavo pusėje, nes net iš ekspozicijos galėjai prašyti kad išimtų ir duotų pačiupinėti prieš parduodant užpakuotą dėžutę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-07-16 17:23, Stanley parašė:

Papuoliau ir aš, tik šį kartą su senukais. Nupirkau telefoną, namie išpakuoju ir pamatau, kad ten micro USB lizdas. Seniai nebežiūriu tokio dalyko renkantis telefoną, gal 5-7 mano paskutiniai telefonai turėjo TypeC, kiek girdėjau ir įstatymas išėjęs, kad visi telefonai turi būti su TypeC, o čia dar su senoviniu lizdu parduoda. Telefono net nejungiau, idėjau atgal į dėžutę ir nunešiau pakeist į kitą kad ir brangesnį, bet priimt atsisakė. Argumentavo tuo, kad plombos ant dėžutės pažeistos ir kad galėjau apžiūrėti ekspozicijoje, nors ten į visus telefonus sukišti laidai ir nepamatysi koks lizdas, prie kainos irgi neparašyta. 

Įmanoma kažką išreikalaut per vartotojų teises ar čia pats kaltas, kad Lietuvoj gyvenu? 😃

Jeigu pirkai internetu - gali. 

Jei gyvai - ne, pats kaltas, kad Europoje gyveni. 

Gali bandyti ir siulyti, kad geresni/brangesni imsi - bet cia jau geronoriskumas, Senukai mazai jo turi, bet gali pabandyti. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-07-16 17:38, l781 parašė:

O kas tau belieka? Rasyk pretenzija pardavejui reikalaudamas rastisko patvirtinimo kad atsisako priimti - ir gaves neigiama atsakyma arba negaves atsakymo aplamai - rasyk skunda i vartotoju teisiu tyrimo tarnyba.

Paprastai visi prisibivo vartotoju ir daznu atveju nusileidzia - blogiausiu atveju juk nieko neprarasi?

Is vartotoju teisiu cia viskas labai aisku jeigu pirkta gyvai parduotuveje - preke nera grazinama. 
Jei gyvai pirkta - pirkejas nera teisus ir nebunant teisiam rasyti pretenzijas, reikalavimus ir grasinti prieziuros institucijom tai yra absurdas ir tv pagalba. Cia kaip bobutei Vilniaus centre papriekaistavus, kad snargliu nepustu ant saligatviu ji rekia, kad paduos i teisma uz patycias. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 16 minučių, Karol parašė:

Is vartotoju teisiu cia viskas labai aisku jeigu pirkta gyvai parduotuveje - preke nera grazinama. 
Jei gyvai pirkta - pirkejas nera teisus ir nebunant teisiam rasyti pretenzijas, reikalavimus ir grasinti prieziuros institucijom tai yra absurdas ir tv pagalba. Cia kaip bobutei Vilniaus centre papriekaistavus, kad snargliu nepustu ant saligatviu ji rekia, kad paduos i teisma uz patycias. 

Ok.ok. turbut busiu neteisus siuo klausimu. Atsiimu zodzius. 😉

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-07-16 17:23, Stanley parašė:

Papuoliau ir aš, tik šį kartą su senukais. Nupirkau telefoną, namie išpakuoju ir pamatau, kad ten micro USB lizdas. Seniai nebežiūriu tokio dalyko renkantis telefoną, gal 5-7 mano paskutiniai telefonai turėjo TypeC, kiek girdėjau ir įstatymas išėjęs, kad visi telefonai turi būti su TypeC, o čia dar su senoviniu lizdu parduoda. Telefono net nejungiau, idėjau atgal į dėžutę ir nunešiau pakeist į kitą kad ir brangesnį, bet priimt atsisakė. Argumentavo tuo, kad plombos ant dėžutės pažeistos ir kad galėjau apžiūrėti ekspozicijoje, nors ten į visus telefonus sukišti laidai ir nepamatysi koks lizdas, prie kainos irgi neparašyta. 

Įmanoma kažką išreikalaut per vartotojų teises ar čia pats kaltas, kad Lietuvoj gyvenu? 😃

Nauji įrenginiai turės būti su USB-C, dar neturi būti. o ir senų niekas neperdarinės kol neišparduos 😄

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, Karol parašė:

Jeigu pirkai internetu - gali. 

Jei gyvai - ne, pats kaltas, kad Europoje gyveni. 

Gali bandyti ir siulyti, kad geresni/brangesni imsi - bet cia jau geronoriskumas, Senukai mazai jo turi, bet gali pabandyti. 

Europoje su grąžinimu nebūna problemų, tik Lietuvoje pirkėjas visada neteisus. 
Tas pirkimas gyvai realiai nieko nekeičia, nes tau duoda supakuotą dėžutę, kurią dar įdeda į užrakintą dėžę, kurią atrakina tik kasoje, tai išsipakuoti ir pasižiūrėti gali tik išėjęs iš parduotuvės. 
Tai aš jiems iškart ir sakiau, kad noriu ne grąžint o pakeist į brangesnį, sakė su pažeistom banderolėm niekas nepirks, nors pats esu pirkęs nekartą. 
Nusprendžiau visgi pasilikti telefoną, nes kiti su TypeC netiko.  
Šiaip ne pirmas kartas kai su senukais reikia kariaut grąžinant prekę, net jai sugedus. Todėl stengiuosi ten nieko tokio nepirkt. Galvojau klientų aptarnavimas pasikeitė per paskutinius metus - deja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 29 minutes, Stanley parašė:

Europoje su grąžinimu nebūna problemų, tik Lietuvoje pirkėjas visada neteisus. 
Tas pirkimas gyvai realiai nieko nekeičia, nes tau duoda supakuotą dėžutę, kurią dar įdeda į užrakintą dėžę, kurią atrakina tik kasoje, tai išsipakuoti ir pasižiūrėti gali tik išėjęs iš parduotuvės. 
Tai aš jiems iškart ir sakiau, kad noriu ne grąžint o pakeist į brangesnį, sakė su pažeistom banderolėm niekas nepirks, nors pats esu pirkęs nekartą. 
Nusprendžiau visgi pasilikti telefoną, nes kiti su TypeC netiko.  
Šiaip ne pirmas kartas kai su senukais reikia kariaut grąžinant prekę, net jai sugedus. Todėl stengiuosi ten nieko tokio nepirkt. Galvojau klientų aptarnavimas pasikeitė per paskutinius metus - deja.

Butent sitoje situacijoje - pirkejas nera teisus. Visur Eu. Jei sutinka grazinti - tai tiesiog grazus gestas is verslo puses, nes neprivalo. Sutinku, kad vakaru europoje daugiau imoniu kurios grazu gesta parodys 😄
O del senuku - ten seniai su klientais nesiskaito, bet zmones vistiek sniurais vaziuoja ten. Tai ir toliau nesiskaito ir niekada nesiskaitys ir toliau visi varys ten. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Net ant pakuotės telefono rašo jog nepriimti prekės jeigu seal is broken. Jeigu perkat tokius patys kalti, kokie čia dar gali būti grąžinimai, kodėl turiu pirkti ar kiti turi po to pirkti su sugadintom pakuotėm, tik dėl to kad kažkas nepasidomėjo apie prekę prieš perkant

Redagavo erne456
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 6 valandas, Stanley parašė:

Europoje su grąžinimu nebūna problemų, tik Lietuvoje pirkėjas visada neteisus. 
Tas pirkimas gyvai realiai nieko nekeičia, nes tau duoda supakuotą dėžutę, kurią dar įdeda į užrakintą dėžę, kurią atrakina tik kasoje, tai išsipakuoti ir pasižiūrėti gali tik išėjęs iš parduotuvės. 
Tai aš jiems iškart ir sakiau, kad noriu ne grąžint o pakeist į brangesnį, sakė su pažeistom banderolėm niekas nepirks, nors pats esu pirkęs nekartą. 
Nusprendžiau visgi pasilikti telefoną, nes kiti su TypeC netiko.  
Šiaip ne pirmas kartas kai su senukais reikia kariaut grąžinant prekę, net jai sugedus. Todėl stengiuosi ten nieko tokio nepirkt. Galvojau klientų aptarnavimas pasikeitė per paskutinius metus - deja.

Kas pas tave per reikalavimai, kad kiti netinka, o išsirinkai butent su microUSB? 😄 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 20 valandų, erne456 parašė:

Net ant pakuotės telefono rašo jog nepriimti prekės jeigu seal is broken. Jeigu perkat tokius patys kalti, kokie čia dar gali būti grąžinimai, kodėl turiu pirkti ar kiti turi po to pirkti su sugadintom pakuotėm, tik dėl to kad kažkas nepasidomėjo apie prekę prieš perkant

Va dėl tokių nuomonių vis dar gyvenam trečiojo pasaulio šalyje. Pakuotė nėra sugadinta, tik plombos, čia skirtingi dalykai. Suprasčiau jei būčiau pasinaudojęs dvi savaites ir atnešęs jau naudotą, bet net ir tokiu atveju užsienyje priima be problemų, nes iš šimto žmonių gal tik 1 grąžins ir tiek gamintojas tiek pardavėjas iš viso kiekio vistiek uždirbs savo profitą. Užtat pirkėjai nebijo pirkti ir ima viską vos tik užsinori, nuo to didėja apyvarta. Pas mus gi kaip prie sovietų kiekvienas pirkinys turi būti gerai apgalvotas. 
Palyginimui pirkau kitą telefoną Topo Centre, plombos jau buvo praplėštos, konsultantas davė pačiupinėti ir įjungti, kad įsitikinti ar veikia bei prijungti prie pakrovėjo. Neleido tik praeiti visus nustatymus įjungus. 

prieš 19 valandų, xeimax parašė:

Kas pas tave per reikalavimai, kad kiti netinka, o išsirinkai butent su microUSB? 😄 

Reikalavimai paprasti - pigus antras darbinis telefonas tik skambučiams. Bet pažiūrėjau, kad pigiausias su Type-C kainuoja 2,5 karto brangiau, tai nusprendžiau pasilikti šį, o pirkti naują kai visi bus su Type C, žinoma jau nebe senukuose. Bet jei būtų priėmę atgal, tai būčiau paėmęs brangesnį. Netikiu, kad kažkas nepirktų <100€ telefono nes ten plombos praplėštos, net ekspozicinius parduoda. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 15 minučių, Stanley parašė:

Va dėl tokių nuomonių vis dar gyvenam trečiojo pasaulio šalyje. Pakuotė nėra sugadinta, tik plombos, čia skirtingi dalykai. Suprasčiau jei būčiau pasinaudojęs dvi savaites ir atnešęs jau naudotą, bet net ir tokiu atveju užsienyje priima be problemų, nes iš šimto žmonių gal tik 1 grąžins ir tiek gamintojas tiek pardavėjas iš viso kiekio vistiek uždirbs savo profitą. Užtat pirkėjai nebijo pirkti ir ima viską vos tik užsinori, nuo to didėja apyvarta. Pas mus gi kaip prie sovietų kiekvienas pirkinys turi būti gerai apgalvotas. 
Palyginimui pirkau kitą telefoną Topo Centre, plombos jau buvo praplėštos, konsultantas davė pačiupinėti ir įjungti, kad įsitikinti ar veikia bei prijungti prie pakrovėjo. Neleido tik praeiti visus nustatymus įjungus. 

Todėl ir negyvenam 3 pasaulio šalyje. Aiškiai ant pakuotės parašyta - nepirkti jei praplėšta. Lengvų lengviausiai gali įrašyt malware, gražinti telefoną ir niekas net nesupras kad ten sėdi su custom malware OS ir siunti kažkam savo visus duomenis. Ne tas daiktas kur panaudoji, įkiši į dėžę ir gražini.

Redagavo erne456
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-07-16 17:23, Stanley parašė:

Papuoliau ir aš, tik šį kartą su senukais. Nupirkau telefoną, namie išpakuoju ir pamatau, kad ten micro USB lizdas. Seniai nebežiūriu tokio dalyko renkantis telefoną, gal 5-7 mano paskutiniai telefonai turėjo TypeC, kiek girdėjau ir įstatymas išėjęs, kad visi telefonai turi būti su TypeC, o čia dar su senoviniu lizdu parduoda. Telefono net nejungiau, idėjau atgal į dėžutę ir nunešiau pakeist į kitą kad ir brangesnį, bet priimt atsisakė. Argumentavo tuo, kad plombos ant dėžutės pažeistos ir kad galėjau apžiūrėti ekspozicijoje, nors ten į visus telefonus sukišti laidai ir nepamatysi koks lizdas, prie kainos irgi neparašyta. 

Įmanoma kažką išreikalaut per vartotojų teises ar čia pats kaltas, kad Lietuvoj gyvenu? 😃

Pirk dar vieną tokį patį internetu ir išpakuotą grąžink kaip internetu pirktą. Jei niekur sąskaitoje nefiguoruoja imei, tai neturėtų būti bėdų 🙂

Redagavo dice
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, erne456 parašė:

Todėl ir negyvenam 3 pasaulio šalyje. Aiškiai ant pakuotės parašyta - nepirkti jei praplėšta. Lengvų lengviausiai gali įrašyt malware, gražinti telefoną ir niekas net nesupras kad ten sėdi su custom malware OS ir siunti kažkam savo visus duomenis. Ne tas daiktas kur panaudoji, įkiši į dėžę ir gražini.

O tai jei pirksiu internetu kai yra galimybė grąžint išpakuotą, tai jau nebegalėsiu jokio malware įrašyt? 😄 Ar pardavėjas išmes telefoną? Manau pardavėjai turi būdų pasižiūrėti ar telefonas buvo bent įjungtas. Arba išsiųsti gamintojui, kad įrašytų naują švarią os dėl viso pikto. 

 

Prieš 9 minutes, dice parašė:

Pirk dar vieną tokį patį internetu ir išpakuotą grąžink kaip internetu pirktą. Jei niekur sąskaitoje nefiguoruoja imei, tai neturėtų būti bėdų 🙂

Vistiek jau mane prisimintų, kai buvau atnešęs išpakuotą, o čia atnešu supakuotą 😄 Ir per pigus telefonas, kad tokiom machinacijom užsiiminėt 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 12 minučių, Stanley parašė:

O tai jei pirksiu internetu kai yra galimybė grąžint išpakuotą, tai jau nebegalėsiu jokio malware įrašyt? 😄 Ar pardavėjas išmes telefoną? Manau pardavėjai turi būdų pasižiūrėti ar telefonas buvo bent įjungtas. Arba išsiųsti gamintojui, kad įrašytų naują švarią os dėl viso pikto. 

Čia jau rizika ir nuostoliai parduodant internetu, tokiu atveju turėtų kaip refurbished keliauti iš gamintojo po to, o kaip yra iš tiesų nuo sąžinės pardavėjų. Bet faktas kad jeigu buvo dėžutė pažeista, toks neturėtų keliauti naujam klientui.

Redagavo erne456
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 19 valandų, Stanley parašė:

Tai kuo internetinis pardavimas skiriasi nuo fizinio? Koks skirtumas ar aš užsakau internetu nematęs prekės ar pasiimu vietoje taip pat jos nematęs, nes ji supakuota. Manipuliavimas įstatymais ir tiek. 

Ne manipuliavimas. Perkant salone - tu gali apziureti pvz modeli, pasinaudoti juo, pasiziureti funkcijas ir t.t. Zodziu pilnai apsiziureti ir nuspresti ar tenkina ar ne. Perkant internetu - to negali. Del to galima grazinti. Jei bijai, kad ne ta daikta idejo, nusipirkes gali iskart prie konsultanto ja issiimti, isijunkti, paziureti ar tas modelis, paskambinti mamai. Jokiu problemu. 

Internetu perkant - preke gali ispakuoti minimaliai iki tiek, kad ja galetum pilnai apziureti (kaip parduotuveje). Tarkim iphone yra dezutes seal - ji gali nuplesti, kitaip neisimsi telefono, tel gali ijungti - ir jei netenkina vis dar gali grazinti. Kaip ir pvz perkant ruba - nuimi seal, pasimatuoji, netinka - grazini. 

Tai pagal reglamentavima pirkejas internetu turi disadvantage lyginant su pirkeju gyvai renkantis preke. 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teoriškai pagal įstatymą taip. Praktiškai ne, senukuose gali tik ant stendo pačiupinėt kur telefonai pririšti ir užrakinti ir ne faktas, kad bus identiškas modelis kaip dėžutėje. O jeigu perki, tai tau duoda supakuotą dėžutę, kurią gali išpakuot tik išėjęs iš kasos. Taigi kaip sakiau - manipuliavimas įstatymais. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...