Geriausiai įvertinti
Populiarus turinys
Rodomas geriausiai įvertintas turinys 2024-05-09 visose vietose
-
4 taškai
-
Kapitalinio remonto pradzia.
MartynasKu and one other sureagavo į Tmaster temoje –
nesuprasi iš kur tos kainos, tiesiog visų meistrų laukdavau nuo kelių savaičių iki kelių mėnesių, užsikasę darbais, tad ir pinigų gali prašyti tiek kiek nori. Vienintelis pastebėjimas, jog mokėti turėtum ne už laiką, o už darbą. Nepamenu kiek ten pas mane buvo sienų ir lubų ploto, bet du žmogeliai už pusantro mėnesio apdailos (tinkavimas,dažymas, lubų ir pertvarų sudėjimas) darbą gavo 7k grynais į rankas, bet padarė viską puikiai. Dirbti pradėdavo nuo 6 ryto dirbdavo iki 17h vakaro, ir taip kiekvieną dieną išskyrus savaitgalius, dar kelias dienas atsiprašė dėl asmeninių priežasčių2 taškai -
Kur perkat automobilius?
Stanley and one other sureagavo į MartynasKu temoje –
Na, mano pirkti auto iš Vokietojos skelbimuose kainos buvo 4700 EUR, 4800 EUR ir 7600 EUR tai panašios kainos gavosi su Stanley paslaugom ir parvežimu, nes nemažai nusiderėjo. Jokių rimtų problemų neišlindo, TA praėjo iš pirmo karto (nieko netvarkant nukėlus nuo tralo). Aš nekalbu apie tokius dalykus, kad ten stabdžių kaladėles reikėjo pasikeisti arba vasarinės padangos vienam iš auto buvo tik vienam sezonui, juolab kad apie padangas prieš perkant Stanley paminėjo, kad nebus jos geros. O šiaip čia ne gedimai. 🙂2 taškai -
Kapitalinio remonto pradzia.
MartynasKu and one other sureagavo į diablom temoje –
nebijokite pasikviesti kelių, tada iškart pasimatys kas kaip kalba ir kokia teisinga kaina turi būti.2 taškai -
Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai
CapricornLT sureagavo į l781 temoje –
savo praktikoje tokių situacijų mačiau labai daug: operatorius įsiūlo įrangą išsimokėtinai, bet pats įrangos lizingavimas "atseit negali būti atskiras" - jis "būtinai privalo būti prikabintas prie plano". o tada ir prasideda visi žaidimai: plano pabaigos data viena, tačiau įrangos lizingavimo data kita. nutraukiant planą - būtinai nutrūksta ir įrangos lizingavimas. ir labai dažnai įrangos lizingavimą jei kelis planus turintys abonentai netgi nežino kiek moka už kokį planą, kiek jam kainuos lizinguojama įranga, nes viskas susiplaka į vieną-bendrą-didelę sąskaitą. kartais kai klientu1 taškas -
Siūlau tekstų kūrimo paslaugas
ForeverYoung sureagavo į RutaS3 temoje –
Labas! Rašyti gali visi. Tikrai. Tik vieniems tai sekasi lengviau, žodžiai liejasi, o kitiems - reikia daugiau galvoti, kiekvienas žodis išspaudžiamas skausmingai, reikalauja daug laiko. O šiuolaikinis žmogus, ypač verslininkas, labai skuba, jis dažniausiai neturi laiko reikalauti iš savęs tinkamo žodžio, kuris padeda parduoti. O kur dar sakiniai, kur ilgi tekstai... Tuomet ir gelbėja kūrėjai. Viena jų esu aš. KAINOS Seo tekstai į katalogus - 300 ž - 3,5 eur., 400 ž. - 4,6 eur, 500 ž. - 5,8 eur. Seo tekstai į regioninius puslapius - 1,5 ct/žodis.1 taškas -
Būtų įdomu pastebėti progresą šio remonto ir įrengimo 🙂 Beje, daugumai pritarčiau dėl laidų, nes tai yra ir kokybiškas reikalas juos atsinaujinti, ir jau nekalbu apie saugumą.1 taškas
-
Už TA niekad neblykčioja, tik už greitį ir tai nevisi. Tiesą sakant nepamenu kada paskutinį kartą važiavau su tranzitais, nes turiu prekybinius, bet niekad nesu girdėjęs, kad kas gautų baudą už tranzitus be TA.1 taškas
-
1 taškas
-
O tai ko šitie kontaktai netinka? http://seomarketing.lt/kontaktai/ Mob. tel.: +37067726777 El. paštas. [email protected] MB IT Turas į.k. 303142883 PVM kodas: LT 100008039618 Swedbank sąsk. LT2573000101368138381 taškas
-
Kur perkat automobilius?
Stanley sureagavo į MartynasKu temoje –
Yra du variantai, arba 200 EUR ir pusė nuderėtos sumos, kurią nusiderės Stanley ir tada atvežimas (iki Vilniaus paprastai būna 400-500 EUR). Tai dažniausiai automobilis nuo skelbiminės kainos pabrangsta 200-300 EUR (bet aišku tas nėra garantuota), bet Stanley geba tikrai daug nusiderėti, mano kaip paprasto žmogelio akimis. 🙂 Automobilį gauni be numerių, registracija, TA ir t.t. automobilio transportavimu iki regitros rūpiniesi pats. Arba 950 EUR prie automobilio kainos, bet už tai gauni viską "sukramtytą" ir Stanley prisiima visas rizikas, kad pvz. nepraeis TA dėl kokios smulkmės ir pan.:1 taškas -
Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai
MartynasKu sureagavo į iPauL temoje –
kol kovojau, kur dingo bites greiciai, tai tiesiog sekmadienio nakti gavosi patikrinti greiti, rysi, tai kokius 3x greiciau ir kokybiskesnis signalas tai visgi padaugino bite klientu ir kaip visada pas pigiausia per daug apsikrauna tinklas1 taškas -
Kur perkat automobilius?
MartynasKu sureagavo į Stanley temoje –
Užsieny perkam, nes šitam metalo laužyne ieškot mašinos tas pats kas žmonos ieškot viešnamy 😄 O tais karvertikalais per daug pasitikit. Dažnai arba istorijos nėra arba prirašyta nesąmonių. Arba parašytas įvykis už 3000€ kur Vokietijoje buvo tik kosmetiniai padažymai, o lietuvis galvoja, kad čia jau sumaitota ir neperka. Rinkos kaina irgi neviską pasako, neretai apžiūrėjus kelis variantus pigiausias (iš apžiūrėtų, ne iš skelbimų) būna geresnis už brangiausią. Jeigu parduoda įmonės tai ten kainos būna plius minus adekvačios, bet jei privatūs, tai būna visko. Neretai į mašinos kainą į1 taškas -
Esu bandęs bubble.io ir manau, jog nocode gali atverti daug galimybių Lietuvos verslui ir ateityje bus populiaresnės. Naudojant no code galima testuoti idėjas be didelių kaštų. Galima greitai pamatyti, ar sprendimas vertas tolimesnio plėtojimo. Manau, didžiausias iššūkis yra įtikinti klientą pasirinkti nocode sprendimą ir sukurti pasitikėjimą, jog tikrai atliksi tai, ko jiems reikia. Įmonės nedrąsiai renkasi kurti naują produktą, nes visuomet yra baimė rinktis nestandartinį variantą. Norisi turėti populiariausią sprendimą, kurį greičiausiai naudoja visi konkurentai. Todėl tiek Google1 taškas
-
Netiesa. Niekas nieko nesubsidijuoja. Operatoriai kaip ir visi verslo subjektai turi dviejų rūšių išlaidas: kintamas ir pastovias. Tiek vienos, tiek kitos išlaidos iš esmės nėra įtakojamos vykstant natūraliai abonentų migracijai. Nebent abonentų padidėtų arba sumažėtų pastebimai, tada vienu atveju reikėtų daugiau bazinių stočių, kitu atveju - jos būtų neefektyviai išnaudojamos. Klientų aptarnavimo išlaidos irgi daugeliu atveju priskiriamos prie pastovių išlaidų ir kinta mažai, nes vykstant natūraliai migracijai, aptarnavimų specialistų ir vietų skaičius lieka panašus. Nebent vėlgi bus juntames1 taškas
-
Kapitalinio remonto pradzia.
MartynasKu sureagavo į Stanley temoje –
Dabar kaip tik ieškausi meistrų kosmetinei apdailai, tai vieni siūlosi už 2-3k, kiti už 5-6k. Tie pigiausi už 2k sako padarys per dvi savaites, tai gaunasi 4k mėnesinė alga - neblogai 😄 Kiek tada brangiausi uždirba, 10-12k? Aišku kai samdai įmonę tai ten atminusavus visus mokesčius, PVM, algas visokiems direktoriams ir vadybininkams, įmonės pelną, tai miestrui lieka dar mažiau nei tie 4k. Šiuo metu pats laikas daryti remontus, nes kadangi sustojo NT rinka, tai ir meistrams mažiau darbo. Prieš euriborą kai buvo bumas, tai meistrai specialiai sakydavo kosmines kainas iš lempos, kad neimti obj1 taškas -
Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai
4ida sureagavo į MartynasKu temoje –
Verslas gali, bet kai verslas pasako kelsim kainą, vartotojas gali be netesybų nutraukti sutartį. Tačiau, bitei šitie pakėlimai apsimoka nes: 1. Dauguma spėju kokie 98-99 proc. klientų numoja ranka ir sutinka mokėti tą 1-2 Eur/mėn brangiau, nes tokiu atveju nereikės nieko daryti. 2. Koks trečdalis nieko nesužino apie planuojamą kainos pakėlimą, nes bitės automatinis laiškas apie kainos pakėlimą nueina į skiltį reklamos arba spam. Ir klientas apie kainos padidinimą sužino, kai jau gauna sąskaitą. O kaip mes puikiai žinom, kai jau gauni sąskaitą su padidėjusia kaina, tai jau būna šaukštai1 taškas -
visa bėda ir yra tai, kad vienam operatoriui pradėjus "praktikuoti toką praktiką" ir netgi ne kartą, o kelis kartus per sąlyginai trumpą laikotarpį - rinkoje nori nenori susiformuoja nuomonė, kad "visi taip ims - ir pradės daryti"....1 taškas
-
Kapitalinio remonto pradzia.
MartynasKu sureagavo į Tmaster temoje –
mano atveju, per skelbimus radau tik elektriką, visi kiti atėjo per rekomendacijas nuo elektriko, kuris rekomendacijų ponzi shemoje stovėjo aukščiausiai 😄 kai meistrai meistrus rekomenduoja, man taip atrodo patikimiausiai, nes tas kuris rekomenduoja kitą, jaučiasi kaip ir atsakingas, nes jis gi rekomendavo, o tas kuris atėjo dirbti pagal rekomendaciją, jaučiasi atsakingas, nes juo kaip ir pasitikėjo. Iš skelbimų vienus ar kitus pasikvietinėjau tik sąmatom paskaičiuoti, kad sulyginti kainas, jog neapgautų ir neužsiplėštų perdaug. O šiaip, paslaugų kainos, ypač apdailos yra belekokio b1 taškas -
o čia yra labai įmanoma, nes verslas dūhina vartotojus. turint terminuotą sutartį, verslas gali kelti kainą pranešdamas apie kainos pakėlimą 30 dienų prieš. Tuo tarpu tu pamėgink nutraukti sutartį - susimokėsi suteiktas nuolaidas, ir jokie pranešimai 30 dienų prieš tau nesuteiks nuolaidų, mokėti vistiek turėsi, o bites kontorai leidžiama yra tiesiog pasakyti, ok, jei kainos kėlimias netinka, tada mes nenorime tavęs kaip kliento. puikiai skamba ane? 🤣🤣👌1 taškas
-
Kapitalinio remonto pradzia.
MartynasKu sureagavo į Stanley temoje –
Nesvarbu ar laidas naudotas ar ne, jo pralaidumas nuo to nesikeičia. Bent jau į virtuvę tikrai reiktų pakeist laidus, nes virdulys, mikrobangė srebia tikrai daug, jau nekalbant apie el. viryklę. Jei pas nuomininką sudegs rozetė, apdegs siena, tai tai bus tavo kaltė, jau nekalbant apie gaisrą. Kambariams (TV, PC, apšvietimas) tų laidų pralaidumo užtenka, bet aliumininiai laidai turi kitą trūkumą - keičiant rozetes, jungiklius kelis kartus pajudinus jie lūžta lengvai ir tose vietose pradeda svilti.1 taškas -
galiu pasakyti iš savo daugiametės patirties keletą susiformuotų "tezių sau" kuriomis vadovaujuosi: tipinis vartotojas yra tingus, nesidomintis, ir nori visko "pateikto ant lėkštutės" bei "sukramtyto". kartais nori, kad tu už jį ir "nurytum"; tipiniam vartotojui reikia ne tik pasakyti, kad "ten yra pigiau ir geriau" - bet jam reikia dar ir priminti/kartoti tai kiekviena pasitaikančia proga, kol jis "galų gale tai ĮSISĄMONINS" ir "surizikuos pabandyti"; žema kaina tipiniam vartotojui - nėra esminis kriterijus. Žema kaina ti kpadeda "sužadinti apetitą", tačiau kai prieinama p1 taškas
-
Kapitalinio remonto pradzia.
MartynasKu sureagavo į Lafas temoje –
Kaip auksinė taisyklė mano atveju buvo,visi meistrai kurie prašė avanso, arba darbų eigoje dalies pinigų už padarytą darbą nes neturi už ką pirkti medžiagų ar dar kažko buvo vienintelis kurie pridarė,,kaseku,, ir broko. O visi kurie ime pinigus po darbo buvo ledas1 taškas -
Patarčiau pasikeisti laidus ir pamiršti šitą reikalą. Tarybiniai aliuminukai ne kažką šiais laikais. Nuomininkui dzin ką pajungti, jungs kol sienoj laidai sudegs jeigu automatas ištemps. O tada jai tau kainuos dvigubai negu dabar. Mano nuomonė.1 taškas
-
Pačio reikalas aišku, bet atnaujinęs instaliaciją butas tampa saugesnis, nes tarybinė instaliacija nepritaikyta šiuolaikinio žmogaus poreikiams, apkrovoms. O ir butas tampa šiuolaikiškesnis, nuomos kainą tai irgi įtakoja.1 taškas