Pereiti prie turinio

Geriausiai įvertinti

  1. erne456

    erne456

    Patvirtinti nariai


    • Reputacija

      7

    • Pranešimai

      803


  2. DonIT

    DonIT

    Patvirtinti nariai


    • Reputacija

      5

    • Pranešimai

      45


  3. Leader

    Leader

    Moderatoriai


    • Reputacija

      5

    • Pranešimai

      4.886


  4. l781

    l781

    Patvirtinti nariai


    • Reputacija

      3

    • Pranešimai

      1.610


Populiarus turinys

Rodomas geriausiai įvertintas turinys 2024-05-10 visose vietose

  1. Jeigu gmail koks, dėk postfix, pvz [email protected], tekstas po + neturi jokios reikšmės pašto veikimui, tas pats paštas, bet kai gausi laišką matysi šitą postfix ir galėsi suprasti iš kur nutekėjo
    7 taškai
  2. Veiksmingiausios priemones nepalikti savo duomenu meskoms ir neimti korteliu is parduotuviu kuriuose neperki. Jei labai reikia, visada padeda FAKE duomenu surasymas.
    5 taškai
  3. Apie pora metų atgal iš Telia pirkau Jabra belaides ausines už 79 eurus, kai visur kitur kaina buvo virš 100 eurų. Tiesa ausinės užsistovėjusios, ne naujausio modelio, bet puikiai veikia iki šiol. Kitas variantas, pora dienų atgal pas Tele2 mačiau Mikrotik SXT 4G lauko modemą už 69 eurus, kai visur kitur apie 100 eurų kainuoja. Taigi... būna, pasitaiko variantų, bet tikrai ne taip dažnai.
    3 taškai
  4. As visada fake duomenis duodu kortelem. IKEA nuolaidu korteleje esu: Admin Root, MAXIMA - Super Admin, Senukai - Root Root, Depo - Johnny Depp. Internete visur kur imanoma naudoju Revolut VCC ir Firefox Relay. Kartais net liudna pasidaro kai nebera spamo... Juokauju.
    2 taškai
  5. savo praktikoje tokių situacijų mačiau labai daug: operatorius įsiūlo įrangą išsimokėtinai, bet pats įrangos lizingavimas "atseit negali būti atskiras" - jis "būtinai privalo būti prikabintas prie plano". o tada ir prasideda visi žaidimai: plano pabaigos data viena, tačiau įrangos lizingavimo data kita. nutraukiant planą - būtinai nutrūksta ir įrangos lizingavimas. ir labai dažnai įrangos lizingavimą jei kelis planus turintys abonentai netgi nežino kiek moka už kokį planą, kiek jam kainuos lizinguojama įranga, nes viskas susiplaka į vieną-bendrą-didelę sąskaitą. kartais kai klientu
    2 taškai
  6. Labas! Rašyti gali visi. Tikrai. Tik vieniems tai sekasi lengviau, žodžiai liejasi, o kitiems - reikia daugiau galvoti, kiekvienas žodis išspaudžiamas skausmingai, reikalauja daug laiko. O šiuolaikinis žmogus, ypač verslininkas, labai skuba, jis dažniausiai neturi laiko reikalauti iš savęs tinkamo žodžio, kuris padeda parduoti. O kur dar sakiniai, kur ilgi tekstai... Tuomet ir gelbėja kūrėjai. Viena jų esu aš. KAINOS Seo tekstai į katalogus - 300 ž - 3,5 eur., 400 ž. - 4,6 eur, 500 ž. - 5,8 eur. Seo tekstai į regioninius puslapius - 1,5 ct/žodis.
    1 taškas
  7. Pritariu, būna, aš praėjusiom Kalėdom vaikam supirkau ausines JBL papigiai, sau ausines ir kolonkę JBL extreme 3 daug pigiau nei kitur tuo metu. Edit: bitėj čia buvo
    1 taškas
  8. Temos autorius turbūt galvoja "Mulkiai, nieko nežino ir nesupranta" 😄
    1 taškas
  9. Vokietijoj nesmarkiai daužti auto su maža rida kainuoja tiek, kiek Lietuvoj sveiki. uždarbis nėra toks lengvas, kaip tau atrodo 😄
    1 taškas
  10. Gyvai duodant meškai email nelabai tas pliusas suveiks, taip pat email DB galima lengvai prasifiltruoti tuos pliusus ir taškus Gmail adresuose, ką manau nemažai kas ir daro. Paprasčiausia gal turėti atskirą mail visokiam šlamštui.
    1 taškas
  11. kiek esu gyvenime žiūrėjęs, pas operatorių niekada nemačiau fizinių prekių, kurios būtų konkurencingos rinkoje pagal kainą. Tas tavo pažįstamas bus greičiausiai susimovęs, nes su nuolaida parduoda tik kartu su planais, o :perkant iš karto" prekė iškart atsistoja į kainą kuri yra gerokai didesnė nei rinkoje. Nes jei būtų taip kaip tu aprašei, tarnybos tikrai būtų sureagavusios į tokį buką vartotojų apgaudinėjimą. Galų gale žmogui sutartį po nosim kai pakišo, pasirašinėjo beleką, kaip ir dauguma, nes nu juk skuba, nėra laiko, nenori konsultantų gaišinti, bei paprastas žmogelis netiki,
    1 taškas
  12. O... tai jau 100 proc. tiesa. 😉
    1 taškas
  13. Neprieštarauju. Subsidija yra tiesioginė finansinė parama, skirta kompensuoti nuostolius arba tam tikrais atvejais - negautos kainos dalį. Bendrai paėmus pats save nei vienas juridinis vienetas negali subsidijuoti. Tai tiesiog negali būti laikoma subsidija, nes kvaila būtų vesti dar kažkokią papildomą apskaitą toms pajamoms, kurios jau ir taip gautos. Kišenė juk bet kuriuo atveju viena ir ta pati. Operatorių atveju, vienas ar keli tūkstančiai mažai pajamų atnešančių klientų, iš esmės niekaip neįtakoja papildomų išlaidų (jų nedidina), nes visos papildomos išlaidos - tai išrašyti jam sąskai
    1 taškas
  14. galiu pasakyti iš savo daugiametės patirties keletą susiformuotų "tezių sau" kuriomis vadovaujuosi: tipinis vartotojas yra tingus, nesidomintis, ir nori visko "pateikto ant lėkštutės" bei "sukramtyto". kartais nori, kad tu už jį ir "nurytum"; tipiniam vartotojui reikia ne tik pasakyti, kad "ten yra pigiau ir geriau" - bet jam reikia dar ir priminti/kartoti tai kiekviena pasitaikančia proga, kol jis "galų gale tai ĮSISĄMONINS" ir "surizikuos pabandyti"; žema kaina tipiniam vartotojui - nėra esminis kriterijus. Žema kaina ti kpadeda "sužadinti apetitą", tačiau kai prieinama p
    1 taškas
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...