Pereiti prie turinio

wDanis

Nariai
  • Pranešimai

    7
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    wDanis sureagavo į Stanley Dviračio pasirinkimas   
    Pravažumui labiau aktualu padangos, aš su savo hibridu net nenuvažiuoju nuo asfalto, nes beveik plikos plentinės padangos iškart prasmenga į smėlį. 
    Dėl šakių jie turi omenyje amortizuojančias kurias dar galima užrakinti, kad nelinguotų, teoriškai tai kažkiek pagerina dinamiką, praktiškai nepajausi. Šakę rinkčiausi pagal sėdėsieną - jeigu sėdi stačiai ir visas svoris ant sėdynės, tada geriau standžią šakę, jeigu sėdi pasviręs ir dalis svorio ant vairo - tada geriau amortizuojančią. 
  2. Patinka
    wDanis sureagavo į Vileikis Dviračio pasirinkimas   
    Primiausia įsivertink ar tikrai važinėsi TIK retkarčiais mieste, dviračių takais ir pan. Jei taip, pirk bet kokį sau patogų dviratį už tau tinkančią kainą kažkokio ženklaus skirtumo nepajusi. Jei galvoji, kad galbūt norėsi retkarčiais pavažineti ilgesnius atstumus (bent po keliasdešimt km), ar važiuoti tiesiog greičiau ar galbūt išbandyti takelius miškuose, parkuose ir visa kita bekele, tada ieškok dėvėto dviračio su geresniu groupsetu (bent shimano deore ar slx).
    Prieš metus taip pat ieškojau dviračio, gavau krūvą patarimų, ir turbūt geriausias patarimas buvo pirkt dėvėtą MTB dviratį su 29 colių ratais ir deore/slx groupsetu ir rakinama šake (nusiderėjau iki 450 Eur, naujas toks 1200 Eur). Su dideliais ratais važiuoji žymiai greičiau ir patogiau. Jei nori tik plentu važinėt, užsimontuoji plonesnes padangas. Nusipirkęs pradžioje važinėjau tik mieste ir aplink. Tada atsirado noras važiuoti toliau, be didesnio diskomforto mindavau 40-60km plentu (nėra labai daug, bet nesu keliautojas su dviračiu kur po 100+ km mina). Tada maniau, kad MTB man nereikia, nes bekele net nevažinėju, bet taip maniau iki pirmo pabandymo prasukt rimtesnę trasą miškais,kalnais,smėliu,žole,balomis ir pan. ir tai buvo viena įdomiausiu patirčių su dviračiu, tad pradėjau dažniau važinėt trasomis miškuose ir t.t. Tad bent jau mano atveju MTB 29 colių ratais man yra aukso viduriukas.
    Kuo skiriasi pradedančiųjų groupsetai ir mid level ir aukščiau? Tai, kad normalų groupsetą galima keist, reguliuot ir t.t. pigių dviračių groupsetai tiesiog pradeda byrėt ir tu nieko jiems nebepadarysi. Žinoma tai neaktualu jei tikrai važinėsi tik mieste retkarčiais, bet jei važinėsi šiek tiek dažniau ir smagiau, tikrai norėsi dviračio kuris stabdo gerai, bėgiai persijunginėja kaip per sviestą ir po pirmos duobes nereikia vežt pas meistrą jog sutvarkytų sulinkusią ar sulūžusią detalę.
  3. Patinka
    wDanis sureagavo į Gruzlys Dviračio pasirinkimas   
    Kontekstas is kur mano nuomones kyla - keleta metu labai daug vazineju plentiniais dviraciais (2-5k km per metus), vazineju tiek plentu tiek mtb trasomis miskuose. Tad busiu gan saliskas kai kuriems dalykams.

    - Sakes
    Honestly tokiam biudzete ir tokiems poreikiams laikyciaus toliau nuo minkstu sakiu ir ziureciau i paprastas, nes tos minkstos sakes bus prastos kokybes ir su laiku tiesiog reikalaus daugiau prieziuros. Su plentiniu dviraciu nematau dideliu problemu vazineti ir mtb trasomis (ivairios kliutys, akmenys, kalneliai, ne tiesiog offroad kelias), tiesiog susirask patogia standzia sedyne ir paminkstinta apranga.

    - Stabdziai
    Del stabdziu - siuo metu turiu hidraulinius ir trosinius diskus, seniau esu turejes ir 'paprastus' remo stabdzius. Mano nuomone cia labiau asmeninis pasirinkimas. Remo stadziai stabdo 'minksciau', trosiniai diskai staigiau stabdo ir hidrauliniai staigiausiai (is pradziu teko siek tiek iprasti stabdyti jog ratai iskarto nepradetu ciuozti.
    Pigus hidrauliniai stabdziai galimai gali kelti problemu su prieziura (pvz. nepilnai sandari sistema kuri letai leidzia skysti ir is leto prarandi stabdzius).
    Tuo tarpu remo stabdziai ir trosiniai diskai priezura yra gan panasus ir lengvai priziurimi.
    - Begiai
    Cia nedaug galiu manrodos patarti, nes nelabai turiu patirties su ne-plentinemis ir lower-tier begiu sistemomis:

    Gal nebent keleta paprastu patarimu - Rekomenduociau 1 arba max 2 priekines begiu zvaigzdes (maziau prieziuros), daug matau su 3x8, ko beveik niekam nereikia, 1x11 ar 2x10 yra sociai beveik viskam. Priezastis ta pati kaip ir su kitais komponentais - maziau prieziuros. Kartas nuo karto jas reikia 'indeksuoti' (kai pakeiti begi, jis turetu persokti is karto, be jokiu pauziu ir panasiai, tai indeksavimas yra to koregavimas kai begiai veluoji persokti ar nepersimeta). Indeksuoti reikia tiek priekini tiek galini permeteja, tad jeigu prieki paprasciausiai neturi permetejo, vienu maziau indeksavimu.

    Daugiau kaip ir nieko nebesugalvoju, sekmes.
  4. Patinka
    wDanis sureagavo į Stanley Dviračio pasirinkimas   
    Pas mane su paprastais stabdžiais galinis ratas čiuožia, o per priekinį galima persiverst, tai ką diskiniai gali padaryt geriau? Nebent būtų ABS ? Čia spėju kaip ir su mašina, visi nori lietnykų, bet mašina kuo puikiausiai važiuoja ir su skardiniais ratais ?

    Dėl dėvėtų dviračių - reikia žiūrėti, kad jis būtų mažai naudotas. Nes jeigu jis jau visas iškleręs, nuvažinėtas, kad ir firminis - geriau už tą pačią kainą pigus naujas koks lenkiškas. 
  5. Patinka
    wDanis sureagavo į Blofeld Dviračio pasirinkimas   
    Irgi čiuožia, bet stabdo efektyviau, arba kaip sakė aukščiau - staigesnis stabdymas.
  6. Patinka
    wDanis sureagavo į Mindogas Dviračio pasirinkimas   
    lietnykai yra skirti tam=grozis+alavo lydinys kuris gerai ausina?
  7. Patinka
    wDanis sureagavo į wembo Dviračio pasirinkimas   
    Tai kai siuozia yra blogai nes uzgnybia rata, hidrauliniu stabdziu ir yra tas pranasumas kad jie stabdo svelniai, minkstai, nereikia daug jegos spaust stabdziams, nereikia naudot 3-4 pirstu stabdyt uztenka vieno pirstelio sustabdyt dvirati, o kitais galima laikyt stabiliai vaira.
  8. Patinka
    wDanis sureagavo į Stanley Dviračio pasirinkimas   
    Švelniai stabdyt galiu ir su paprastais, staigiai stabdant vairą laikau stabiliai. Nesakau, kad diskiniai yra blogesni nei paprasti, bet kai perkamas naujas dviratis už 300-500€, tai tikrai ne į dviračius su pilnu faršu reikia žiūrėti. Pasivažinėjimams pilnai užtenka paprastų dalykų. Kai už tokią mažą kainą bus sudėti diskiniai stabdžiai, rakinamos šakės ir kiti "navarotai", tai visur kitur bus pataupyta. Gausi prabangiai atrodančią dviračio imitacija. Savo Specialized Sirrus pirkau už ~350€ dėvėtą, naujo kaina apie 600-1000€, stabdžiai ir šakė paprasti, komplektacija plika ir tai net nėra kažkoks super dviratis, net pats gamintojas jį deklaruoja kaip "entry level". Žmonai pirkau berods už 500€ naują lenkišką "Tabou Kinetic", komplektacija galima sakyt pilna (dinama, kojelė ir t.t.), šakė minkšta, stabdžiai paprasti, bet čia išvis pigiena skaitosi, nors kol naujas važiuoja neblogai. 
  9. Patinka
    wDanis sureagavo į pinciukas123 Dviračio pasirinkimas   
    Aš turi Merida Crossway kaip tik šiemet pirkau, pravažiavau jau tūkstantį km ir esu patenkintas už savo kaina turi visko ko reikia, normalus brand. Priekinė šakė užsirakina mieste galima važinėti greičiau. Stabdžiai diskiniai. Tikrai geriau už Cross.
  10. Patinka
    wDanis sureagavo į Blofeld Dviračio pasirinkimas   
    Diskiniai hidrauliniai stabdžiai stabdo tikrai daug geriau nei paprasti, išbandyta praktiškai. ? Net ir mieste tokių nauda labai pasijaučia, kai keliu važiuoti nenori, o šaligatvyje žmonės ne visada prognozuojami ir sugalvoja išlysti į dviračių taką net nepažiūrėję. Bet dėl ratų cypimo yra tiesos, užteko kamerą pasikeisti ir nepavyko rato įdėti visiškai tiesiai ir dviratis cypia ?
  11. Patinka
    wDanis sureagavo į biz Dviračio pasirinkimas   
    Hidraulinaii stabdziai stabdo geriau, bet jie aktualu rimtai sportuojant ar kalnais vazinejant. Miesto takeliams puikiai uztenka trosiniu, galiu patvirtinti kaip turintis daug metu staza dviraciu pravaziuodamas daug kilometru - nei karto nebuvo situacijos, kad butu pritruke trosiniu pajegumu.
    O minusai - sunkesni, sunkiau aptarnaujami, brangesni.
    Tau tikrai nereikia diskiniu, jie vazinejant sportikskai ar per kalnus.
  12. Patinka
    wDanis sureagavo į TomasUr Dviračio pasirinkimas   
    Trumpai atsakant į klausimus:
    Pigiausia hidraulinių stabdžių versija gali kelti daugiau bėdų nei naudos. Šiaip, jie tikrai yra geresni, tiek stabdymo kokybe, tiek kitais niuansais nei V tipo, BET, jei nenusimanai apie dviračius, tu jų pats greičiausiai nenusireguliuosi,  nepasikeisi skysčio, nepasikeisi kaladėlių (milimetro ar pusės nukrypimas į šoną ir važinėsi cypsėdamas). Su paprastais - trosą pasitempti ar kaladėles pasikeisti atsukus vieną šešiakampį varžtelį, manau tikrai pavyks. Tad mažiau teks lankytis taisyklose, o stabdymo kokybė irgi gera, jei nepirksi pigiausių, kiečiausių kaladėlių, kurios laiko 10 metų ir dar pusė būna likę. Rakinama šakė padeda pasiekti didesnį greitį važiuojant nei nerakinama, BET, jei greičio rekordų nesieksi, o važinėsi laisvalaikiu, vargu, jog ją kada nors vertės rakinti, kaip tik geriau, jog ji veiktų turint omenį lietuviškus šaligatvius ar kelkraščius. Kiti pastebėjimai: nepamiršk, jog viską dviratyje gali keisti, jei tau nepatiks išskyrus rėmą, tad sėdėsena (jos kampas) yra svarbi. Balnelį tikrai visada galima pasikeisti į platesnį ir minkštesnį, bet sėdėsenos kampo nepasikeisi, tad pasvarstyk, kuris geriau (90 laipsnių  - komfortiškas, miesto pasivažinėjimas, 60 laipsnių - universalesnis variantas greičio, keliavimo požiūriu).
    Siūlyčiau pasidairyti į senesnių metų modelius, taip galima sutaupant ~ 100€ gauti geresnę komplektaciją, nei einamų metų modeliuose.
    Aliuminis rėmas tikrai lengvesnis, ypač, jei reikės tampytis į rūsį ar butą, nerūdiją, jei kur brūkštelsi.
    Pats turiu Merida Crossway 20. Tikrai puikus dviratukas, bet nereiškia, jog ir kiti blogi ? tik manau, jog tavo pasirinkimas kiek brangokas (mano buvo pigesnis, bet labai panašios komplektacijos).
  13. Patinka
    wDanis sureagavo į Stanley Dviračio pasirinkimas   
    Paprastiems pasivažinėjimams, ne sportui ir ne tour de france tokių dalykų kaip diskiniai stabdžiai ar rakinamos šakės nereikalingos. Aišku čia visokie dviračių fanatikai su manim nesutiks, bet tame ir skirtumas, kad vieni yra fanatikai, kitiems reikia tiesiog pasivažinėti ir susipažinti su dviračių pasauliu. Su įprastais stabdžiais stabdo kuo puikiausiai. Geriau už tą pačią kainą tegu būna paprastesnė komplektacija, bet aukštesnės klasės mechanizmai. Svarbiausia išsirinkti tinkamą dydį ir sėdėsieną. Pasibandyk skirtingus, išsirink kas tau labiau patinka, ar sėdėti stačiau ar labiau atsigulus. Ar svarbiau komfortas ar greitis. Ar sėdynė geriau siaura ir kieta ar plati ir minkšta. Su žmona turim du dviračius, vienas kažkas tarp hibrido-miesto, amortizuojanti šakė, amortizuojantis sėdynės stovas, dinama, purvasaugiai, bagažinė. Ant jo sėdi stačiai, važiuoji minkštai, komfortiškai, bet jis yra sunkus, ir po ilgesnio atstumo pradeda imti nuovargis. Kitas dviratis grynas hibridas, daug lengvesnis, nes tuščias, šakė paprasta, nei purvasaugių nei kojelės, nieko. Sėdi pasviręs į priekį. Važiuoja daug kiečiau, bet su juo galima visą dieną važiuot ir nepavargt, tik kad nulipęs vaikštai kaip pingvinas, visas kūnas atidaužytas. Taigi tiek vienas tiek kitas dviratis geras, tik jie yra skirtingi. Kaip ir mašinos, viena bus didelis sedanas, kita bus sportinis coupe, abi bus geros, bet abi važiuos skirtingai. 
  14. Patinka
    wDanis sureagavo į Majakas69 Dviračio pasirinkimas   
    Pirkau štai tokį vasarą: https://dviratiskross.lt/dviratis-kross-hexagon-6-0-29-black?filter_name=hexagon 6.0
    Kol kas viskas gerai. Pradžiai buvo problemų jog netinkamai surinktas buvo, bet tiekėjas geranoriškai atsiuntė reikiamą dalį ?
    Pliusai:
    minkštai važiuoja visokiais keliais, stabdžiai hidrauliniai superiniai, didelis L dydžio rėmas.
    Minusai:
    pedalai siauri, papildomus dalykus gertuvę ir kojelę reikia pirktis atskirai.
  15. Patinka
    wDanis sureagavo į summerday Dviračio pasirinkimas   
    hidrauliniai stabdziai negu trosiniai veikia geriau ir patikimiau cia kalbos nera todel jie ir tik tebuna ant brangiausiu dviraciu neskaitant plentiniu ( del svorio kuo mazesnio.). Imk ta merida atrodo solidus dviratukas, nepagailek to 100eur virsaus. Rakinama sake irgi privalumas jeigu vaziuosi lygiu plentu didesni atstuma.
  16. Patinka
    wDanis sureagavo į Apocal A. Tapinas ir Laisvės TV   
    Turbūt daugelis girdėjote apie tai, kad šiek tiek daugiau nei prieš trys mėnesius (2016 rugsėjis) startavo nauja internetine televizija pavadinimu - Laisvės TV. Projektas sėkmingai startavo ir greitai pritrauke žmonių kurie palaiko šia idėją paremdami Laisvės TV pinigais.
    Televizija į eterį leidžia keturias laidas:
     
    Laikykitės Ten su Andriumi Tapinu
    Pinigų karta
    Mažos Mūsų Pergalės
    Elementaru
     
    Būtų įdomu sužinoti Jūsų nuomone apie šį projektą. Ar palaikote tokai idėja kurti internetine nepriklausoma laisva televiziją ? Gal kas nors dalyvavo filmavimuose, galėtu papasakoti kokie įspūdžiai :) .
     
    Daugiau apie šį projektą
    https://www.facebook.com/laisvestv/
    patreon.com/laisvestv
  17. Patinka
    wDanis sureagavo į yomajo Dvi prielaidos kelionei laike a.k.a. gyvenimui.   
    Apytikriai prieš 2-3 metus pradėjau tai nesąmoningai suvokti. Šiandien jau galiu mintims suteikti žodžius. Dvi esminės prielaidos gyvenimui, priminimo raštelis. Sau, kitiems. Kuo dažniau žmogus tai prisimins, tuo naudingiau jam pačiam.
     
    1. Tu miršti.
    2. Tu esi kvailys.
     
    Vienas. Pažiūrėk į laikrodį. Sekundės tiksi. Tavo sekundės. Nebe pakartojamos. Kiekvieną sekundę tu ir gyveni ir miršti tuo pačiu metu. Teko iš vieno brangaus žmogaus girdėti mintį, kad mirtis ir gyvenimas eina laike kartu. Žmogus neša mirtį visą savo gyvenimą, o šiam pavargus jie pasikeičia. Tai suvokus atsiranda dieviška pagarba laikui. Pirma savo. Tada kitų. Ši prielaida uždeda nano filtrą ant visų gyvenimo pasirinkimų. O iš čia keliai tik du. Arba tu nori išnaudoti savo laiką čia kuo efektyviau, arba tau tiesiog nesvarbu. Sportas ar serialas? Kavinė ar maisto gamyba? Taip ar ne? Dabar ar vėliau? Gal niekad? Ir t.t. Kai įsisąmonini savo egzistenciją laike pradedi gebėti jį stabdyti. Subjektyviai – žinoma. Sustabdytą laiką praeityje geriausia rasti prisiminimuose. Tai, ko nesinori, bet ir neįmanoma ištrinti. Vaizdų, jausmų, garsų, kvapų ir fiziologinių pojūčių visuma užstrigusi atmintyje. O čia į pagalbą Jordan Belfort: “No matter what happened to you in your past, you are not your past, you are the resources and the capabilities you glean from it. And that is the basis for all change.” Taigi turint gebėjimų atpažinti kur laikas sustoja, galima jį stabdyti ir ateityje. Užuomina – ekstraordinarinis reiškinys, patyrimas, vieta, vaizdas, mintis, jausmas ar jų samplaika.
     
    Du. Niekada nežinosi visko. Tačiau gali žinoti tikrai daug vienoje ar keliose sferose. Savo darbo vaisiais tapti asu, specu, profesionalu, mokytoju, guru, lyderiu. Čia laukia arogancijos spąstai. „Žiūrėk kaip reikia; tu nieko nemoki“ – dažniau tai sklinda ne taip akivaizdžiai, o apgaudinėjant save ir bandant išlaikyti savo „gero vyruko“ paveikslą. Jei žodžius gebame kontroliuoti, tai kūno kalboje, laikysenoje arba tone šį signalą paslėpti daug sunkiau. Mažas kojos kryptelėjimas šiame kelyje ir supranti, kad atvykai į visai kitą stotelę, nei norėjai. Esi kietas, bet be integralumo. Kažkur pakeliui pametei savo standartines vertybes. Tuomet reikia padaryti reset‘ą – nunulinti save. Tu esi kvailys – nesvarbu ką jau žinai. Imkis naujos veiklos, interesų lauko. Neleisk sau snausti ant laurų, mokykis ir augink savo moralinį kapitalą. Kad ir kokiu keliu beeitum, visada rasi prastesnių, mažiau pažengusių, skurdesnių, kvailesnių ir kitaip silpnesnių žmonių. Lygiai taip pat gali apstulbęs žiūrėti į savo dievaičius. Aktorius, menininkus, rašytojus, verslo atstovus ir nesuvokti kaip jie daro ar padarė tai, kas pakeitė pasaulį. Priklausomai kur save pastatysi į šią eilę ir žiūrėdamas į kaimyną greta tu gali arba sunaikinti save ardydamas savo paskutinius pasitikėjimo savimi likučius arba priešingai – stovėdamas baloje įsivaizduoti, kad esi jūrų kapitonas. Atskaitos taškas turi būti tik tu pats sau. Praeityje. Kartais sustok ir pažiūrėk atgal. Ar pasikeitė tavo požiūris į tam tikrus dalykus? Pokytis, šiuo atveju ne vizualus – geriausias įrodymas, kad nestovi vietoje. Rodos šioje vietoje man pritaria ir F. Dostojevskis: “The cleverest of all, in my opinion, is the man who calls himself a fool at least once a month.”
     
    Sėkmės.
  18. Patinka
    wDanis sureagavo į eXPy Stacionarių kompiuterių renesansas   
    Pagal visą "diskusiją", tiek lapų prirašėt, tik nesuprantat iki šiol, jei nesutinkat su iShark pozicija, jūs esat neteisūs. Kad ir ką sakysit, jo nuomone jis visada teisus :) Ir visose temose taip :D
     
    Stacionarius PC gaunasi kainos/galios santykis kitas, o kiti pliusai sakyčiau lieka prie nešiojamo :)
  19. Patinka
    wDanis sureagavo į ronner Perspekyva ar tai kas tau patinka?   
    Kodėl manai, kad automobiliai - nėra perspektyvos. Tu pamėgink rast gerą elektriką kai reikia... Eilės eilės eilės arba taip dirba, kad geriau jau eilės.
    Dar geriau - susiek IT su automobiliais. Naudok naujausias technologijas, bandyk jas prisitaikyti prie savo poreikių, tobulink, nestovėk vietoj, nes Audi 80 ir Passat B4 vieną dieną baigsis ir teks nori to ar nenori tvarkyt naujesnius, modernesnius, elektronikos kimšte prikimštus automobilius. Skamba juokingai? Iš tiesų labai daug sau dirbančių meistrelių vis dar pastrigo ties minėtais modeliais ir visi kiti jiem yra gendantis vargas, kurį užknisa tvarkyti. Nebūk toks ir turi perspektyvą labai gerą, jei tik tave tai traukia.
    IT - platu. Informatikas - platu. Siaurink sritį. O programavimas mokykloje ir universitete - tai erzina ir daug kam atmuša norą siekti tokios karjeros. Patyriau savo kailiu, dabar kažkiek gaila, kad paleidau gerus pinigus, bet radau kitą man tikrai įdomią sritį, susijusią su IT, nenutolau galutinai nuo programavimo, su kuo pradžioj siejau savo karjera.
    Taip kad ir tau nebūtų per daug nutolti, net jei ir pasirinksi auto sritį - IT dabar gali būti vos ne visur.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...