Pereiti prie turinio

Dviračio pasirinkimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, svarstau įsigyti dviratį maždaug 400-600 Eur biudžete, tačiau neesu ekspertas šioje srityje. Dviratį planuoju skirti laisvalaikio pasivažinėjimams (keliskart per savaitę sezono metu, ne dažniau), dažniausiai asfaltuotais takeliais, todėl renkuosi tarp hibridinių modelių:

https://dviratiskross.lt/hibridiniai/dviratis-kross-evado-1-0-ke1b
https://www.bikko.lt/hibridiniai-dviraciai/dviratis-unibike-prime-gts-black-yellow/
https://ponasdviratis.lt/lt/dviraciai/merida-crossway-20-d-trekking-2180/3640#/94-spalva-zalia/126-remo_dydis-55_cm

Suprantu, jog Merida Crossway 20-D turi privalumų: rakinama šakė, hidrauliniai diskiniai stabdžiai, tačiau ar jie tikrai ženkliai pagerina važiavimo kokybę? Galbūt Kross Evado 1.0 arba Unibike Prime GTS (ar kiti variantai) yra tokie pat kokybiški/patikimi, o greičio/funkcionalumo/komfortas atžvilgiu skirtumas yra labai menkas? Ar verta investuoti iš karto daugiau, kad pasikeitus aplinkybėms ir pradėjus važinėti dažniau, netektų nusivilti pasirinkimu?

Redagavo wDanis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

hidrauliniai stabdziai negu trosiniai veikia geriau ir patikimiau cia kalbos nera todel jie ir tik tebuna ant brangiausiu dviraciu neskaitant plentiniu ( del svorio kuo mazesnio.). Imk ta merida atrodo solidus dviratukas, nepagailek to 100eur virsaus. Rakinama sake irgi privalumas jeigu vaziuosi lygiu plentu didesni atstuma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkau štai tokį vasarą: https://dviratiskross.lt/dviratis-kross-hexagon-6-0-29-black?filter_name=hexagon 6.0

Kol kas viskas gerai. Pradžiai buvo problemų jog netinkamai surinktas buvo, bet tiekėjas geranoriškai atsiuntė reikiamą dalį 🙂

Pliusai:

minkštai važiuoja visokiais keliais, stabdžiai hidrauliniai superiniai, didelis L dydžio rėmas.

Minusai:

pedalai siauri, papildomus dalykus gertuvę ir kojelę reikia pirktis atskirai.

Redagavo Majakas69
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paprastiems pasivažinėjimams, ne sportui ir ne tour de france tokių dalykų kaip diskiniai stabdžiai ar rakinamos šakės nereikalingos. Aišku čia visokie dviračių fanatikai su manim nesutiks, bet tame ir skirtumas, kad vieni yra fanatikai, kitiems reikia tiesiog pasivažinėti ir susipažinti su dviračių pasauliu. Su įprastais stabdžiais stabdo kuo puikiausiai. Geriau už tą pačią kainą tegu būna paprastesnė komplektacija, bet aukštesnės klasės mechanizmai. Svarbiausia išsirinkti tinkamą dydį ir sėdėsieną. Pasibandyk skirtingus, išsirink kas tau labiau patinka, ar sėdėti stačiau ar labiau atsigulus. Ar svarbiau komfortas ar greitis. Ar sėdynė geriau siaura ir kieta ar plati ir minkšta. Su žmona turim du dviračius, vienas kažkas tarp hibrido-miesto, amortizuojanti šakė, amortizuojantis sėdynės stovas, dinama, purvasaugiai, bagažinė. Ant jo sėdi stačiai, važiuoji minkštai, komfortiškai, bet jis yra sunkus, ir po ilgesnio atstumo pradeda imti nuovargis. Kitas dviratis grynas hibridas, daug lengvesnis, nes tuščias, šakė paprasta, nei purvasaugių nei kojelės, nieko. Sėdi pasviręs į priekį. Važiuoja daug kiečiau, bet su juo galima visą dieną važiuot ir nepavargt, tik kad nulipęs vaikštai kaip pingvinas, visas kūnas atidaužytas. Taigi tiek vienas tiek kitas dviratis geras, tik jie yra skirtingi. Kaip ir mašinos, viena bus didelis sedanas, kita bus sportinis coupe, abi bus geros, bet abi važiuos skirtingai. 

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Trumpai atsakant į klausimus:

  • Pigiausia hidraulinių stabdžių versija gali kelti daugiau bėdų nei naudos. Šiaip, jie tikrai yra geresni, tiek stabdymo kokybe, tiek kitais niuansais nei V tipo, BET, jei nenusimanai apie dviračius, tu jų pats greičiausiai nenusireguliuosi,  nepasikeisi skysčio, nepasikeisi kaladėlių (milimetro ar pusės nukrypimas į šoną ir važinėsi cypsėdamas). Su paprastais - trosą pasitempti ar kaladėles pasikeisti atsukus vieną šešiakampį varžtelį, manau tikrai pavyks. Tad mažiau teks lankytis taisyklose, o stabdymo kokybė irgi gera, jei nepirksi pigiausių, kiečiausių kaladėlių, kurios laiko 10 metų ir dar pusė būna likę.
  • Rakinama šakė padeda pasiekti didesnį greitį važiuojant nei nerakinama, BET, jei greičio rekordų nesieksi, o važinėsi laisvalaikiu, vargu, jog ją kada nors vertės rakinti, kaip tik geriau, jog ji veiktų turint omenį lietuviškus šaligatvius ar kelkraščius.

Kiti pastebėjimai: nepamiršk, jog viską dviratyje gali keisti, jei tau nepatiks išskyrus rėmą, tad sėdėsena (jos kampas) yra svarbi. Balnelį tikrai visada galima pasikeisti į platesnį ir minkštesnį, bet sėdėsenos kampo nepasikeisi, tad pasvarstyk, kuris geriau (90 laipsnių  - komfortiškas, miesto pasivažinėjimas, 60 laipsnių - universalesnis variantas greičio, keliavimo požiūriu).

Siūlyčiau pasidairyti į senesnių metų modelius, taip galima sutaupant ~ 100€ gauti geresnę komplektaciją, nei einamų metų modeliuose.

Aliuminis rėmas tikrai lengvesnis, ypač, jei reikės tampytis į rūsį ar butą, nerūdiją, jei kur brūkštelsi.

Pats turiu Merida Crossway 20. Tikrai puikus dviratukas, bet nereiškia, jog ir kiti blogi 🙂 tik manau, jog tavo pasirinkimas kiek brangokas (mano buvo pigesnis, bet labai panašios komplektacijos).

Redagavo TomasUr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hidraulinaii stabdziai stabdo geriau, bet jie aktualu rimtai sportuojant ar kalnais vazinejant. Miesto takeliams puikiai uztenka trosiniu, galiu patvirtinti kaip turintis daug metu staza dviraciu pravaziuodamas daug kilometru - nei karto nebuvo situacijos, kad butu pritruke trosiniu pajegumu.

O minusai - sunkesni, sunkiau aptarnaujami, brangesni.

Tau tikrai nereikia diskiniu, jie vazinejant sportikskai ar per kalnus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Diskiniai hidrauliniai stabdžiai stabdo tikrai daug geriau nei paprasti, išbandyta praktiškai. 😄 Net ir mieste tokių nauda labai pasijaučia, kai keliu važiuoti nenori, o šaligatvyje žmonės ne visada prognozuojami ir sugalvoja išlysti į dviračių taką net nepažiūrėję. Bet dėl ratų cypimo yra tiesos, užteko kamerą pasikeisti ir nepavyko rato įdėti visiškai tiesiai ir dviratis cypia 😄

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 valandas, Majakas69 parašė:

Iš pirmo žvilgsnio pagal parametrus ir kainą tinkamas dviratis, tačiau nėra man tinkamo dydžio, bei nenoriu kalnų dviračio, kadangi vargiai važinėsiu bekele.

prieš 5 valandas, Stanley parašė:

Paprastiems pasivažinėjimams, ne sportui ir ne tour de france tokių dalykų kaip diskiniai stabdžiai ar rakinamos šakės nereikalingos. Aišku čia visokie dviračių fanatikai su manim nesutiks, bet tame ir skirtumas, kad vieni yra fanatikai, kitiems reikia tiesiog pasivažinėti ir susipažinti su dviračių pasauliu. Su įprastais stabdžiais stabdo kuo puikiausiai. Geriau už tą pačią kainą tegu būna paprastesnė komplektacija, bet aukštesnės klasės mechanizmai. Svarbiausia išsirinkti tinkamą dydį ir sėdėsieną. Pasibandyk skirtingus, išsirink kas tau labiau patinka, ar sėdėti stačiau ar labiau atsigulus. Ar svarbiau komfortas ar greitis. Ar sėdynė geriau siaura ir kieta ar plati ir minkšta. Su žmona turim du dviračius, vienas kažkas tarp hibrido-miesto, amortizuojanti šakė, amortizuojantis sėdynės stovas, dinama, purvasaugiai, bagažinė. Ant jo sėdi stačiai, važiuoji minkštai, komfortiškai, bet jis yra sunkus, ir po ilgesnio atstumo pradeda imti nuovargis. Kitas dviratis grynas hibridas, daug lengvesnis, nes tuščias, šakė paprasta, nei purvasaugių nei kojelės, nieko. Sėdi pasviręs į priekį. Važiuoja daug kiečiau, bet su juo galima visą dieną važiuot ir nepavargt, tik kad nulipęs vaikštai kaip pingvinas, visas kūnas atidaužytas. Taigi tiek vienas tiek kitas dviratis geras, tik jie yra skirtingi. Kaip ir mašinos, viena bus didelis sedanas, kita bus sportinis coupe, abi bus geros, bet abi važiuos skirtingai. 

 

prieš 2 valandas, TomasUr parašė:

Trumpai atsakant į klausimus:

  • Pigiausia hidraulinių stabdžių versija gali kelti daugiau bėdų nei naudos. Šiaip, jie tikrai yra geresni, tiek stabdymo kokybe, tiek kitais niuansais nei V tipo, BET, jei nenusimanai apie dviračius, tu jų pats greičiausiai nenusireguliuosi,  nepasikeisi skysčio, nepasikeisi kaladėlių (milimetro ar pusės nukrypimas į šoną ir važinėsi cypsėdamas). Su paprastais - trosą pasitempti ar kaladėles pasikeisti atsukus vieną šešiakampį varžtelį, manau tikrai pavyks. Tad mažiau teks lankytis taisyklose, o stabdymo kokybė irgi gera, jei nepirksi pigiausių, kiečiausių kaladėlių, kurios laiko 10 metų ir dar pusė būna likę.
  • Rakinama šakė padeda pasiekti didesnį greitį važiuojant nei nerakinama, BET, jei greičio rekordų nesieksi, o važinėsi laisvalaikiu, vargu, jog ją kada nors vertės rakinti, kaip tik geriau, jog ji veiktų turint omenį lietuviškus šaligatvius ar kelkraščius.

Kiti pastebėjimai: nepamiršk, jog viską dviratyje gali keisti, jei tau nepatiks išskyrus rėmą, tad sėdėsena (jos kampas) yra svarbi. Balnelį tikrai visada galima pasikeisti į platesnį ir minkštesnį, bet sėdėsenos kampo nepasikeisi, tad pasvarstyk, kuris geriau (90 laipsnių  - komfortiškas, miesto pasivažinėjimas, 60 laipsnių - universalesnis variantas greičio, keliavimo požiūriu).

Siūlyčiau pasidairyti į senesnių metų modelius, taip galima sutaupant ~ 100€ gauti geresnę komplektaciją, nei einamų metų modeliuose.

Aliuminis rėmas tikrai lengvesnis, ypač, jei reikės tampytis į rūsį ar butą, nerūdiją, jei kur brūkštelsi.

Pats turiu Merida Crossway 20. Tikrai puikus dviratukas, bet nereiškia, jog ir kiti blogi 🙂 tik manau, jog tavo pasirinkimas kiek brangokas (mano buvo pigesnis, bet labai panašios komplektacijos).

 

Prieš 33 minutes, biz parašė:

Hidraulinaii stabdziai stabdo geriau, bet jie aktualu rimtai sportuojant ar kalnais vazinejant. Miesto takeliams puikiai uztenka trosiniu, galiu patvirtinti kaip turintis daug metu staza dviraciu pravaziuodamas daug kilometru - nei karto nebuvo situacijos, kad butu pritruke trosiniu pajegumu.

O minusai - sunkesni, sunkiau aptarnaujami, brangesni.

Tau tikrai nereikia diskiniu, jie vazinejant sportikskai ar per kalnus.

Pasvarstęs esu linkęs pritarti Jūsų nuomonėm - paprasčiau yra geriau. Teko nemažai važinėti tiek plentiniu, tiek kalnų dviračiu su standžiomis šakėmis ir tai nekėlė didelio diskomforto; taip pat dėl stabdžių - įprastų stabžių pakanka daugeliu atveju. Tačiau visi mano randami hibridiniai dviračiai būna su amortizuojančiomis šakėmis; o plentiniai atrodo netinkami net lengvai bekelei.

Kalbant apie komponentų kokybę - kaip suprantu, kalba eina apie pvz. pavarų, stabdžių sistemas. Ar yra kažkokios paprastos taisyklės, kaip juos atsirinkti/įvertinti, ar tiesiog bandyti rasti aukščiausio lygio komponentus už savo biudžetą? Koks realus skirtumas tarp skirtingo lygio komponentų (pvz. Shimano Tourney/Alivio) - svoris/perjungimo greitis/tikslumas? Tuomet galima pagalvoti, jog laisvalaikio važinėjimui šie aspektai neturi didelės įtakos, tad tiesiog pakanka pasirinkti ne prasčiausius komponentus?

Dėkui už visiems už patarimus!

Redagavo wDanis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pravažumui labiau aktualu padangos, aš su savo hibridu net nenuvažiuoju nuo asfalto, nes beveik plikos plentinės padangos iškart prasmenga į smėlį. 
Dėl šakių jie turi omenyje amortizuojančias kurias dar galima užrakinti, kad nelinguotų, teoriškai tai kažkiek pagerina dinamiką, praktiškai nepajausi. Šakę rinkčiausi pagal sėdėsieną - jeigu sėdi stačiai ir visas svoris ant sėdynės, tada geriau standžią šakę, jeigu sėdi pasviręs ir dalis svorio ant vairo - tada geriau amortizuojančią. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, wDanis parašė:

Iš pirmo žvilgsnio pagal parametrus ir kainą tinkamas dviratis, tačiau nėra man tinkamo dydžio, bei nenoriu kalnų dviračio, kadangi vargiai važinėsiu bekele.

Pasvarstęs esu linkęs pritarti Jūsų nuomonėm - paprasčiau yra geriau. Teko nemažai važinėti tiek plentiniu, tiek kalnų dviračiu su standžiomis šakėmis ir tai nekėlė didelio diskomforto; taip pat dėl stabdžių - įprastų stabžių pakanka daugeliu atveju. Tačiau visi mano randami hibridiniai dviračiai būna su amortizuojančiomis šakėmis; o plentiniai atrodo netinkami net lengvai bekelei.

Kalbant apie komponentų kokybę - kaip suprantu, kalba eina apie pvz. pavarų, stabdžių sistemas. Ar yra kažkokios paprastos taisyklės, kaip juos atsirinkti/įvertinti, ar tiesiog bandyti rasti aukščiausio lygio komponentus už savo biudžetą? Koks realus skirtumas tarp skirtingo lygio komponentų (pvz. Shimano Tourney/Alivio) - svoris/perjungimo greitis/tikslumas? Tuomet galima pagalvoti, jog laisvalaikio važinėjimui šie aspektai neturi didelės įtakos, tad tiesiog pakanka pasirinkti ne prasčiausius komponentus?

Dėkui už visiems už patarimus!

Primiausia įsivertink ar tikrai važinėsi TIK retkarčiais mieste, dviračių takais ir pan. Jei taip, pirk bet kokį sau patogų dviratį už tau tinkančią kainą kažkokio ženklaus skirtumo nepajusi. Jei galvoji, kad galbūt norėsi retkarčiais pavažineti ilgesnius atstumus (bent po keliasdešimt km), ar važiuoti tiesiog greičiau ar galbūt išbandyti takelius miškuose, parkuose ir visa kita bekele, tada ieškok dėvėto dviračio su geresniu groupsetu (bent shimano deore ar slx).

Prieš metus taip pat ieškojau dviračio, gavau krūvą patarimų, ir turbūt geriausias patarimas buvo pirkt dėvėtą MTB dviratį su 29 colių ratais ir deore/slx groupsetu ir rakinama šake (nusiderėjau iki 450 Eur, naujas toks 1200 Eur). Su dideliais ratais važiuoji žymiai greičiau ir patogiau. Jei nori tik plentu važinėt, užsimontuoji plonesnes padangas. Nusipirkęs pradžioje važinėjau tik mieste ir aplink. Tada atsirado noras važiuoti toliau, be didesnio diskomforto mindavau 40-60km plentu (nėra labai daug, bet nesu keliautojas su dviračiu kur po 100+ km mina). Tada maniau, kad MTB man nereikia, nes bekele net nevažinėju, bet taip maniau iki pirmo pabandymo prasukt rimtesnę trasą miškais,kalnais,smėliu,žole,balomis ir pan. ir tai buvo viena įdomiausiu patirčių su dviračiu, tad pradėjau dažniau važinėt trasomis miškuose ir t.t. Tad bent jau mano atveju MTB 29 colių ratais man yra aukso viduriukas.

Kuo skiriasi pradedančiųjų groupsetai ir mid level ir aukščiau? Tai, kad normalų groupsetą galima keist, reguliuot ir t.t. pigių dviračių groupsetai tiesiog pradeda byrėt ir tu nieko jiems nebepadarysi. Žinoma tai neaktualu jei tikrai važinėsi tik mieste retkarčiais, bet jei važinėsi šiek tiek dažniau ir smagiau, tikrai norėsi dviračio kuris stabdo gerai, bėgiai persijunginėja kaip per sviestą ir po pirmos duobes nereikia vežt pas meistrą jog sutvarkytų sulinkusią ar sulūžusią detalę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kontekstas is kur mano nuomones kyla - keleta metu labai daug vazineju plentiniais dviraciais (2-5k km per metus), vazineju tiek plentu tiek mtb trasomis miskuose. Tad busiu gan saliskas kai kuriems dalykams.

- Sakes
Honestly tokiam biudzete ir tokiems poreikiams laikyciaus toliau nuo minkstu sakiu ir ziureciau i paprastas, nes tos minkstos sakes bus prastos kokybes ir su laiku tiesiog reikalaus daugiau prieziuros. Su plentiniu dviraciu nematau dideliu problemu vazineti ir mtb trasomis (ivairios kliutys, akmenys, kalneliai, ne tiesiog offroad kelias), tiesiog susirask patogia standzia sedyne ir paminkstinta apranga.


Stabdziai

Del stabdziu - siuo metu turiu hidraulinius ir trosinius diskus, seniau esu turejes ir 'paprastus' remo stabdzius. Mano nuomone cia labiau asmeninis pasirinkimas. Remo stadziai stabdo 'minksciau', trosiniai diskai staigiau stabdo ir hidrauliniai staigiausiai (is pradziu teko siek tiek iprasti stabdyti jog ratai iskarto nepradetu ciuozti.
Pigus hidrauliniai stabdziai galimai gali kelti problemu su prieziura (pvz. nepilnai sandari sistema kuri letai leidzia skysti ir is leto prarandi stabdzius).
Tuo tarpu remo stabdziai ir trosiniai diskai priezura yra gan panasus ir lengvai priziurimi.

Begiai

Cia nedaug galiu manrodos patarti, nes nelabai turiu patirties su ne-plentinemis ir lower-tier begiu sistemomis:
image.png.4ead9fb558d39b198466177f9e0a9618.png

Gal nebent keleta paprastu patarimu - Rekomenduociau 1 arba max 2 priekines begiu zvaigzdes (maziau prieziuros), daug matau su 3x8, ko beveik niekam nereikia, 1x11 ar 2x10 yra sociai beveik viskam. Priezastis ta pati kaip ir su kitais komponentais - maziau prieziuros. Kartas nuo karto jas reikia 'indeksuoti' (kai pakeiti begi, jis turetu persokti is karto, be jokiu pauziu ir panasiai, tai indeksavimas yra to koregavimas kai begiai veluoji persokti ar nepersimeta). Indeksuoti reikia tiek priekini tiek galini permeteja, tad jeigu prieki paprasciausiai neturi permetejo, vienu maziau indeksavimu.


Daugiau kaip ir nieko nebesugalvoju, sekmes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 14 valandų, Blofeld parašė:

Diskiniai hidrauliniai stabdžiai stabdo tikrai daug geriau nei paprasti, išbandyta praktiškai. 😄 Net ir mieste tokių nauda labai pasijaučia, kai keliu važiuoti nenori, o šaligatvyje žmonės ne visada prognozuojami ir sugalvoja išlysti į dviračių taką net nepažiūrėję. Bet dėl ratų cypimo yra tiesos, užteko kamerą pasikeisti ir nepavyko rato įdėti visiškai tiesiai ir dviratis cypia 😄

Pas mane su paprastais stabdžiais galinis ratas čiuožia, o per priekinį galima persiverst, tai ką diskiniai gali padaryt geriau? Nebent būtų ABS 😄 Čia spėju kaip ir su mašina, visi nori lietnykų, bet mašina kuo puikiausiai važiuoja ir su skardiniais ratais 🙂

Dėl dėvėtų dviračių - reikia žiūrėti, kad jis būtų mažai naudotas. Nes jeigu jis jau visas iškleręs, nuvažinėtas, kad ir firminis - geriau už tą pačią kainą pigus naujas koks lenkiškas. 

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 valandas, Stanley parašė:

Pas mane su paprastais stabdžiais galinis ratas čiuožia, o per priekinį galima persiverst, tai ką diskiniai gali padaryt geriau? Nebent būtų ABS 😄 Čia spėju kaip ir su mašina, visi nori lietnykų, bet mašina kuo puikiausiai važiuoja ir su skardiniais ratais 🙂

Dėl dėvėtų dviračių - reikia žiūrėti, kad jis būtų mažai naudotas. Nes jeigu jis jau visas iškleręs, nuvažinėtas, kad ir firminis - geriau už tą pačią kainą pigus naujas koks lenkiškas. 

Irgi čiuožia, bet stabdo efektyviau, arba kaip sakė aukščiau - staigesnis stabdymas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, Stanley parašė:

Pas mane su paprastais stabdžiais galinis ratas čiuožia, o per priekinį galima persiverst, tai ką diskiniai gali padaryt geriau? Nebent būtų ABS 😄 Čia spėju kaip ir su mašina, visi nori lietnykų, bet mašina kuo puikiausiai važiuoja ir su skardiniais ratais 🙂

Dėl dėvėtų dviračių - reikia žiūrėti, kad jis būtų mažai naudotas. Nes jeigu jis jau visas iškleręs, nuvažinėtas, kad ir firminis - geriau už tą pačią kainą pigus naujas koks lenkiškas. 

lietnykai yra skirti tam=grozis+alavo lydinys kuris gerai ausina?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 22 valandas, Stanley parašė:

Pas mane su paprastais stabdžiais galinis ratas čiuožia, o per priekinį galima persiverst, tai ką diskiniai gali padaryt geriau? Nebent būtų ABS 😄 Čia spėju kaip ir su mašina, visi nori lietnykų, bet mašina kuo puikiausiai važiuoja ir su skardiniais ratais 🙂

Dėl dėvėtų dviračių - reikia žiūrėti, kad jis būtų mažai naudotas. Nes jeigu jis jau visas iškleręs, nuvažinėtas, kad ir firminis - geriau už tą pačią kainą pigus naujas koks lenkiškas. 

Tai kai siuozia yra blogai nes uzgnybia rata, hidrauliniu stabdziu ir yra tas pranasumas kad jie stabdo svelniai, minkstai, nereikia daug jegos spaust stabdziams, nereikia naudot 3-4 pirstu stabdyt uztenka vieno pirstelio sustabdyt dvirati, o kitais galima laikyt stabiliai vaira.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Švelniai stabdyt galiu ir su paprastais, staigiai stabdant vairą laikau stabiliai. Nesakau, kad diskiniai yra blogesni nei paprasti, bet kai perkamas naujas dviratis už 300-500€, tai tikrai ne į dviračius su pilnu faršu reikia žiūrėti. Pasivažinėjimams pilnai užtenka paprastų dalykų. Kai už tokią mažą kainą bus sudėti diskiniai stabdžiai, rakinamos šakės ir kiti "navarotai", tai visur kitur bus pataupyta. Gausi prabangiai atrodančią dviračio imitacija. Savo Specialized Sirrus pirkau už ~350€ dėvėtą, naujo kaina apie 600-1000€, stabdžiai ir šakė paprasti, komplektacija plika ir tai net nėra kažkoks super dviratis, net pats gamintojas jį deklaruoja kaip "entry level". Žmonai pirkau berods už 500€ naują lenkišką "Tabou Kinetic", komplektacija galima sakyt pilna (dinama, kojelė ir t.t.), šakė minkšta, stabdžiai paprasti, bet čia išvis pigiena skaitosi, nors kol naujas važiuoja neblogai. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-11-10 13:56, wDanis parašė:

Sveiki, svarstau įsigyti dviratį maždaug 400-600 Eur biudžete, tačiau neesu ekspertas šioje srityje. Dviratį planuoju skirti laisvalaikio pasivažinėjimams (keliskart per savaitę sezono metu, ne dažniau), dažniausiai asfaltuotais takeliais, todėl renkuosi tarp hibridinių modelių:

https://dviratiskross.lt/hibridiniai/dviratis-kross-evado-1-0-ke1b
https://www.bikko.lt/hibridiniai-dviraciai/dviratis-unibike-prime-gts-black-yellow/
https://ponasdviratis.lt/lt/dviraciai/merida-crossway-20-d-trekking-2180/3640#/94-spalva-zalia/126-remo_dydis-55_cm

Suprantu, jog Merida Crossway 20-D turi privalumų: rakinama šakė, hidrauliniai diskiniai stabdžiai, tačiau ar jie tikrai ženkliai pagerina važiavimo kokybę? Galbūt Kross Evado 1.0 arba Unibike Prime GTS (ar kiti variantai) yra tokie pat kokybiški/patikimi, o greičio/funkcionalumo/komfortas atžvilgiu skirtumas yra labai menkas? Ar verta investuoti iš karto daugiau, kad pasikeitus aplinkybėms ir pradėjus važinėti dažniau, netektų nusivilti pasirinkimu?

Aš turi Merida Crossway kaip tik šiemet pirkau, pravažiavau jau tūkstantį km ir esu patenkintas už savo kaina turi visko ko reikia, normalus brand. Priekinė šakė užsirakina mieste galima važinėti greičiau. Stabdžiai diskiniai. Tikrai geriau už Cross.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokamai.

  • Karštos temos

×
×
  • Sukurti naują...