Pereiti prie turinio

giant

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    734
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    giant sureagavo į babunas Mintys apie emigracija   
    TrueX jeigu tu cia netrolini, tai tikrai apgaletinas esi :lol:
  2. Patinka
    giant sureagavo į Mindogas Ką manote apie A. Tapiną? Tapino sindromas.   
    Grynai.Tik per ji Lt duobej,kuo maziau tokiu Tapinu,ir dar FB uzdrausti,nes irgi irankis smukdyti Tevyne.Dar Maldeikiene istremti,ta irgi per garsiai eskaluoja Lt bedas,po to koki R.Kuodi.So on & on & on :)
  3. Patinka
    giant sureagavo į Alaloitas Ką manote apie A. Tapiną? Tapino sindromas.   
    Bet gi viskas kas cia parasyta, ta pati galima pasakyti ir apie sio straipsnio autoriu. Apie portala, kuris ji publikuoja.
    Ar cia ne nebe patycios ir suformuotos nuomones kisimas?
     
    O ir pacio portalo tiesos.lt redaktore buvusi (o gal ir esama nezinau) Puteikio viena is patareju. Kaip zinia Tapinas neglosto, nei Puteikio nei valdanciosios frakcijos, kuriai priklauso Puteikis.
  4. Patinka
    giant gavo reakciją nuo 333BEPb Ikvepiancios Citatos is filmu   
    Didziausias priesas slepiasi ten, kur niekuomet neiskotum.
     
    Vienintelis budas tapti sumanesniam-aplosti sumanesti priesininka
     
    Pirmoji verslo taisykle: saugok savo investicijas
     
    Karo neisvengsi, ji gali atideti tik savo prieso naudai
     
    Kuo sunkesnis musis, tuo saldesne pergale
     
    Problemu nebuna - buna tik situacijos
     
    Tavyje yra kazkas ko nezinai , kazkas ka visuomet neigsi, kol bus velu ka nors padaryti. Tik del tos priezasties keliesi rytais, tik del to iskenti plepu virsininka,krauja, prakaita ir asaras.Todel kad zmones turi zinoti koks geras patrauklus,dosnus,juokingai drovus ir protingas esi istikruju. Bijokit manes ar garbinkit,bet manykit,kad as ypatingas. Dalinames zalingais iprociais, trokstame pritarimo. Visi taip darome uz papleksnojima per peti ir auksini laikrodi, valio valio, kaip reta, pazvelkite i ta proto boksta blizginanti savo trofeju. Svytekit pakvaise deimantai! Esame tik bezdziones suvystytos i kostiumus,
    maldaujancios kitu pritarimo. Jei ta zinotume , taip nesielgtume. Kazkas visa tai slepia nuo musu. ir jei turetume kita proga, paklaustume: 'kodel?’
     
    neklausinek-negirdesi melo
     
    Nera baisesnio griovimo angelo uz gobsuma. Galu gale jis iveikia visus, nes jie mano kad sugebes susidoroti, bet gobsumas-vienintele gyvate,kurios neuzkeresi.
     
    Jei pakeisi taisykles, kurios reguliuoja tave - pakeisi taisykles kurias reguliuoji pats
     
     
    Visos is vieno filmo - revolver
    Gal nelabai atitinka temos pavadinima kai kurios, bet tiks.
  5. Patinka
    giant sureagavo į Stanley Ką pasakyti, kad negautumėte darbo   
    Kalbant apie paslaugų pardavimus galiu pasakyti iš savo patirties: Pradžioje nerašiau kainų tinklapyje, o sakiau telefonu arba el. paštu. Kai surašiau tikslias kainas tinklapyje, tai besikreipiančiųjų sumažėjo penkis kartus, bet realių klientų padaugėjo tris kartus. Taigi sutaupiau nemažai savo ir kitų laiko ir užsidirbau daugiau.
    O jeigu kažkokios profesijos darbo skelbimų yra daug, tai interesantai pirmiausia kreipsis pagal tuos skelbimus, kuriuose parašytos algos. Šiais laikais žmonės mėgsta greitį ir konkretumą, o ne ilgai ceremonintis tik tam, kad sužinot elementarų dalyką. Ir logiškai mąstant - jeigu įmonė nerašo algos, arba bent jau neatskleidžia pirmame pokalbyje, reiškia alga yra nekonkurencinga su kitais pasiūlymais, todėl pradžioje bandys "priparinti" interesantą koks tai geras darbas.
  6. Patinka
    giant sureagavo į Tmaster Nuo naujų metų swedbank iveda mėnesini mokestį   
    sąskaitą turėt apsimoka paysera, o kortelę ir visus su ja susijusias operacijas atlikt revolut.
    Smulkiau aiškint nereikia, nes viskas yra aprašyta revolut ir paysera tinklapiuose
     
    o tie kurie svaigsta apie savo jaunimo programą, kai nieko nemoka ir tikisi niekada nieko nemokėt, tai nusileiskit ant žemės, baigsis jūsų programos metai ir atiduos normalią kortelę už kurią mokėsit kaip visi.
    Jaunimo programa sėkmingai pritraukia jaunimą, kurie dažnai dėl pasyvumo ir lieka su swed dėl patogumo, bei toliau moka pinigus, bei plačiai naudoja dar paauglystėje atidarytą sąsk. Toks esu ir aš tokie bus ir turbūt kas antras :D
     
    Pilni įkainiai yra čia, atidžiai perskaitykit prieš kažką rašydami, ar sakydami, kad va nemoku nei centos man px https://ib.swedbank.lt/private/home/important/servicePlans
  7. Patinka
    giant sureagavo į Tmaster Kodėl AŠ esu ČIA, nors nenoriu   
    Jo jo, taikliai :D
    turbūt kiekvienas turim bent po vieną tokį draugą ar pažįstamą, kuris deda motyvuojančias svetimų žmonių citatas, pats tuo metu laviruodamas tarp skurdo ir beprotybės ribos :D
  8. Patinka
    giant sureagavo į airis Kavos pristatymas į namus su spurgomis   
    Spurgu pristatymas igyvendinamas, kavos - niekaip. Niekaip - tai reiskia kad reikes daug resursu trumpam laiko tarpui, kurie didziaja dali dienos bus nenaudojami.
    Paprasciau turbut butu isigyti kazka kaip ledu furgona, perdarytti i kavos furgona ir rytines bei pietu pertraukos metu prasukti pro vietas su didesne ofisu koncentracijom. Pasamdei vairuotoja-pardaveja kuris savo darba atliks, o likusia dienos dali gali ir kavineje darbuotis :) Ekeftyvus resursu isnaudojimas.
  9. Patinka
    giant sureagavo į dzihad Pokemon GO - ar yra idėjų iš jo uždirbti?   
    Paskaicius daugumos atsakymus susidaro vaizdas, kad cia kaimo bobuciu forumas ir zaidimas kuris per diena uzdirba daugiau $$$ negu kai kurie uzdirbs per visa savo gyvenima yra š***s ir demesio neverta marketingo apgaule :)
     
    Jeigu jau esat tokie ismaneliai ir "auksciau" esantys uz sita zaidima - eikit sugalvokit kaip pasipelnyti is viso to, budu - daugiau negu reikia
  10. Patinka
    giant gavo reakciją nuo Vaidas* Plasti dip dažai   
    Tik faktinis pastebėjimas: kuo labiau žmogus mėgsta iš piršto laužt skaičius, o ypač procentus, tuo žemesnis jo intelektas.
     
     
    Galutiniai aišku, kad pats supranti apie ką kalbi, tiek pat, kiek aš suprantu savo merginą. O aš, patikėk, jos visai nesuprantu.
     
     
    Na va, spalvos keitimas "dėl savęs" (ne dėl avarijos ar naujos detalės) yra tiurlingas subobiškėjusiems vyrams! O dar vėliau tokius žmones išvadini skonio neturinčiais individais. (Siūlyčiau atsargiau švaistytis žodžiais, ypatingai kalbant temomis, kuriose neturi net elementaraus supratimo).
     
    Kaip ir mažiems vaikams, tokiems žmonėms geriausia pateikti paveikslėlius, kad kažkas "dašustų", tą ir padarysiu.
     
     
    http://www.98.lt/files/styles/large/public/mercedes-benz_sls_amg_restyling.jpg?itok=NAhIFjjq
     

     

     
    Kaubojau, nemanau, kad išdrįstum šių automobilių savininkams bent į akis pasakyti tai, ką galvoji apie jų sprendimus, nes, manau, esi tik daug šnekantis mažvaikis (no offence, pats privertei susidaryti tokią nuomonę).
     
    Žinoma, kiekvieno pasirinkimas, ar turėt originalios spalvos standartą, ar kažką solidžiai išsiskiriančio iš pilkos masės. Tačiau dėl to nereikia pulti ir drąsiai švaisčioti "spalvingų" žodžių. Ypatingai, kai visiškai nesuvoki temos, apie kurią kalbi, o tik turi susidaręs siaurą subjektyvią nuomonę.
  11. Patinka
    giant gavo reakciją nuo aiwarazass Tinklinis marketingas (MLM), I dalis. Perpildyta rinka.   
    Taip taip, puikūs argumentai, puiki logika, aplodismentai.
  12. Patinka
    giant sureagavo į Rinpoche VMI akiratyje skelbimų portalai   
    "Per nustatytą terminą neįvykdžiusiems įpareigojimų, siūloma riboti svetainės prieigą."
     
    Jie tik tiek ir sugeba.
     
    Tegul VMI linkomanija pabando atjungti, paziuresim kaip seksis. Pilna veiklu kur vartomi milijonai, bet ten prieiti, reikia turet koses galvoj, kurios riomeryje niekas neikrete. Geriau pasirinkti taikinius kurie 50 euru i menesi uzdirba ant hostingo apmokejimo.
  13. Patinka
    giant sureagavo į VinylRecords Įsimintiniausios citatos (quotes)   
    Lengvų pinigų nebūna, būna tik lašas sėkmės, arba ne.
  14. Patinka
    giant sureagavo į Edvinasvit Sadistų restoranas!   
    Man įdomu kokia tu žole ten pjovei kad tokios mintys.
  15. Patinka
    giant gavo reakciją nuo saltasdusas Plasti dip dažai   
    ^
    Dar vienas konkretus pavyzdys, kodėl ne visada galima gerbti kitų žmonių nuomonę. Kai kurie žmonės turi labai ribotą mąstymą.
     
    Tiurlingas? Subobiškėjusiems vyrams? :D Tikiuosi tavo namuose nėra paveikslų ir jokių daugiau nei vieną spalvą turinčių tapetų. Dar labai tikiuosi, kad nenešioji laikrodžio, nes laikrodis yra aksesuaras, o aksesuarus nešioja tik 'subobiškėję vyrai'. Puošdamas namus, darydamasis tatuiruotę ar galų gale nešiodamas kažką ant kaklo tu daugiau ar mažiau kuri įvaizdį. Kodėl automobilis netinkamas kurti įvaizdžiui?
  16. Patinka
    giant gavo reakciją nuo gabus Blogos žinios užsipirkusiems netikrų "like"   
    Ne blogos naujienos, o netgi paslauga tiems, kurie juos pirko. Šiek tiek tiksliau postų reach'as pasidalins.
  17. Patinka
    giant sureagavo į zawe SEO straipsniai ar SEO šlamštas?   
    Jei pabandysi apibūdinti kas yra SEO straipsnis, garantuotai tavo apibūdinimas gerokai skirsis nuo tavo kaimyno Petro ar rinkodaros vadybininko Antano. Tačiau tai nėra svarbiausia, šiandien mane domina rezultatas ir SEO straipsnių ateitis. Bet pradžiai reikia atskirti pelus nuo grūdų, t.y. SEO straipsnius nuo SEO šlamšto.
     
    SEO straipsniu vadinamas straipsnis turinti aktyvią nuorodą į kitą tinklalapį. Dažniausiai nuorodos tekstas yra frazė ar žodis pagal kurį tinklalapis nori iškilti paieškos rezultatuose. Tačiau labai puikiai tinka ir paprasčiausias adresas ar tiesiog citata. Taigi SEO straipsnis yra tekstas + nuoroda. O kokie būna tekstai?
     

    SEO šlamštų šlamštas. Pats lengviausias būdas sugeneruoti teksto gabalą yra paimti straipsnį užsienio kalba, įkelti į Google Translate ir išversti į lietuvių kalbą. Tuomet rasti vietą ar tiesiog bet kur įterpti frazę ir uždėti ant jos nuorodą. Nuo tokio „teksto“ apsivemia net paieškos robotai.
     
    SEO šlamštas. Duodi 3 Lt devintokui ir jis savo paaugliškus minčių srautus sukloja ant popieriaus kaskart paminėdamas tau reikalingą frazę. Nebeįmanoma skaityti po pirmų trijų žodžių.
     
    SEO tekstas. Gražiai sudėliotas, kokybiškas tekstas besisukantis apie raktažodį, dažnai neturintis gilios minties ar nieko naujo nepasako skaitytojui. Skaityti galima, bet nieko naujo nesužinai.
     
    SEO straipsnis. Taisyklingas, gerai parašytas straipsnis praturtinantis skaitytoją, sudominantis ar jį prajuokinantis bei sukeliantis norą dalintis straipsniu su draugais. Tai SEO ateitis!

     
    Nesu rašiusi šlamštų šlamšto ar šlamšto, bet esu prirašiusi ko gero jau per 1000 tekstų. Ir matau, jog tai duoda klientams naudą, bet tuo pačiu matau, jog tie tekstai neišnaudoja savo potencialo ir galėtų turėti daugiau pridėtinės vertės užsakovui, jei tai virstu kokybiškais SEO straipsniais. Čia aišku dar reikia, kad užsakovai nustoti domėtis kaina ir kaip mokėti mažiau, o domėtųsi kokybe. Bet mes čia tam, kad juos „paprotintume“.
     
    Tūlas lietuvis paklaus, „o tai kodėl aš turiu mokėti už kokybišką straipsnį, jei tas devintokas ima mažiau?“
    Geru straipsniu žmonės dalinasi, noriai spaudžia mygtuką „Like“, siunčia nuorodas draugams į Skype, rodo pirštu į monitorių ir šaukia „ėėė, atvaryk, čia geras!“. Straipsnis pasklinda, gauna atgalinių nuorodų, jo vertė kyla kaip ant mielių, o tuo pačiu tos nuorodos esančios straipsnyje įgauna didesnį „svorį“ ir padeda iškilti paieškos rezultatuose. O jei straipsnyje yra aiškus (ar užmaskuotas) kvietimas veikti (call to action), tuomet užsakovas netgi gauna lankytojų, kurie gal netgi taps potencialiais pirkėjais.
     
    Pabandykite iliustruoti tai pavyzdžiais. Čia yra SEO straipsnis: Kinų išminčių paaiškinimas, kodėl vestuvinius žiedus nešiojame ant bevardžio piršto
    Nežinau ką rodo „Like“ paspaudimų skaitiklis, tačiau straipsnio rašymo metu jis rodė 512. Nemažas skaičius, ar ne?
     
    O štai šiuose straipsniuose nuoroda veda į adresą, ji pateikta straipsnio gale kaip nuoroda, jog straipsnio kūrėjas yra būtent nurodytas tinklalapis(užmaskuotas call to action).
    5 dalykai, kurių nevalai, o turėtum! (66 Like)
    5 daiktai namuose, kurių turi atsikratyti NEDELSIANT! (48 Like)
     
    Ir tai „atvedė“ lankytojų. Eilutės iš Google Analytics:
     
    http://www.smartseo.lt/wp-content/uploads/2015/01/facebookas.jpg
    http://www.smartseo.lt/wp-content/uploads/2015/01/nuolaidubumas.jpg
    Nėra daug, bet įsivaizduokime jei po tiek atveda kiekvienas SEO straipsnis?...
     
    O kiek „Like“ sulaukia šlamštų šlamštas? Kiek jis tiesiogiai atveda lankytojų į užsakovo tinklalapį? Čia retorinis klausimas, nes atsakymą ir taip žinau. :)
     
    Visi žinome kelias SEO tiesas:
    1. "Turinys yra karalius. - originalus turinys patinka Google, o kokybiškas turinys patinka žmonėms. Tad kodėl nekurti originalaus kokybiško turinio, kuris tiktų abiems?
    2. Niekinių tinklalapių, kurie prikišti SEO šlamšto ateitis liūdna ir dienos suskaičiuotos. Tačiau joks normalus, lankomas tinklalapis neleis talpinti šlamšto, tačiau gerą, kokybišką turinį mielai priims.
     
    Išvadų nedarau, manau viskas pasimatys savaime per artimiausius metus.
     
    Originalas buvo patalpintas čia.
  18. Patinka
    giant sureagavo į wicked Nemokamai išmokysiu 10 talentingų žmonių, verslo organizavimo pagrindų.   
    Vygintai, užsuk štai čia - https://uzdarbis.lt/t330194/ideja-kopijuoti-esancius-populiarius-projektus-tik-padaryti-geriau-pigiau-paprasciau
     
    Jei netyčia atsirastų jūsų dviejų genialių protų koloboreišionas - manau, jog būtų kažkas epic.
  19. Patinka
    giant sureagavo į Andrejus Kainos eurais ir litais   
    UPDATE product SET price = price / 3.4528 UPDATE product_special SET price = price / 3.4528 UPDATE product_option_value SET price = price / 3.4528
    Yra daugiau ką keisti, bet čia pagrindas.
     
    Backup nepamiršk tik
  20. Patinka
    giant sureagavo į knoppkius „Microsoft“ ir „Google“ pradėjo puolimą prieš „Adblock Plus“ kūrėjus   
    Nieko jie nelaimės, net priešingai – po papildomos „Adblock“ reklamos atsiras dar daugiau šį įskiepį naudojančių. Manau, jog tai – kokybiško interneto pradžia, kai lankytojai mokės už paslaugas tiesiogiai (ir tik už tas, kurios jiems tikrai naudingos).
  21. Patinka
    giant sureagavo į ronner Pabandykite ivertinti projekto minti...   
    Jei pats esi daug susidūręs su auto detalių paieška, turėtum žinot vieną esminį trukdį - detalių pardavėjai įmeta skelbimai ir viskas, o tu jau kniskis. Jie išardo, ima kitą, tuo metu pardavinėją ką turi. 3-5 detales parduoda ir žiūrėk, auto jau atsipirko, toliau į metalą nuveš ar sandėlį paliks, gal kas kada paims.
    Aš ieškojau detalių keliems senukams - tragedija tikra, su vienu lyg ir sutari, per tris kartus nukeli laiką ir ant galo lieki be nieko, su kitu sutart negali, nes jis vis "eina pažiūrėt", o dar kitas kainą užkėlęs kaip naujos, nors ir be garantijos...
    Taip kad labai sunku gali būti su tokiu dalyku išlošt, nes paprasčiausiai pardavėjai neieškos kam reikia, o kam reikia nelauks savaitės ar dar ilgiau, kad gautų detalės pasiūlymus, jis ieškos pats, juk norisi auto susitvarkyt as soon as possible.
     
    Čia - subjektyvi mano nuomonė. Ir jei sugebėsi rast tokius ardytojus / šrotininkus, kurie ieškos pirkėjų - didelis pliusas tau! Net sutikčiau litą kitą už skelbimą pamokėt, jei tikrai tai veiktų taip, kaip tu tikiesi, jei tik reiktų kokios detalės.
  22. Patinka
    giant sureagavo į Andriuslink “Digital Marketing Show London 2014″ – įspūdžiai ir šiuolaikinis marketingas   
    Puikus ir taiklus straipsnis. Dar nuo savęs norėčiau pridėti apie mobilų marketingą:
     
    -Video. Per ateinančius kelis metus Video mobiliuosiuose sunaudos apie 50% duomenų srauto. Trumpos (5-10s) video reklamos bus einamiausios.
    - Išmanieji laikrodžiai ir išmanių telefonų aplikacijos turės būti sutapatintos. Laikrodžiai bus telefonų "extension" Taigi reikės paruošti aplikacijas mažiems ekranams.
    - Dėl "Content marketing'o" tai netrukus "one-way participation" nukris iki vos 20%, dėl to labai svarbu įtraukti vartotojus. Net 78% žmonių, pasitiki pažystamų rekomendacijomis.
    -iBeacon ir panašios technologijos turėtu būt didžiulis šuolis į priekį lokacijos marketingui. Išsivaizduokite, einat maximoj pro pupelių skyrių ir gaunat "notification" su nuolaidos kuponu pupelėms :)
    -ir t.t.
     
    Mobile marketing tikrai įdomus dalykas :)
  23. Patinka
    giant sureagavo į ReikiaPuslapio “Digital Marketing Show London 2014″ – įspūdžiai ir šiuolaikinis marketingas   
    Šiandien man teko sudalyvauti Londone vykstančiame renginyje Digital Marketing Show. Šiame straipsnyje – įspūdžiai, mintys ir įžvalgos.
     
    Apie patį renginį
     
    Londone yra eilės renginių apie verslą, ir kartais vyksta didelės parodos tipo konferencijos, pagal mastą kažkas panašaus kaip mūsų Login. Tai Digital Marketing Show ir yra tokia didelė konferencija, kur savo stendus turi apie 100 kompanijų, ir vienu metu vyksta 6 pranešimai skirtingose salėse.
     
    Štai pranešimų pavadinimų pavyzdžiai:


     
    Re-humanising the Online Buyer Journey: The Power of Personalisation
    Driving Business with Next-Generation Email
    The Role Of Data In Your Content Marketing Strategy
    Sharable Content – What makes something sharable and what makes a great viral campaign?
    Content Marketing Analytics (What you should really be doing… and probably aren’t)

    Iš visos konferencijos galima susidaryti įspūdį, kokios temos vyrauja ir yra aptarinėjamos dažniausiai – apie jas atskirai ir papasakosiu.
     
    Asmeninis marketingas
     
    Žmonės yra skirtingi, ir negalima į juos žiūrėti kaip į Google Analytics lankomumo skaičius. Kuo daugiau savo marketingą nukreipsite asmeniškai į konkretų žmogų, tuo didesnė tikimybė kad pasiūlysite jam būtent tai, ko reikia.
     
    Dar daugiau – jeigu jūsų marketingo pastangos bus tik “masinio” pobūdžio – juk žmonės tai pajaus, juk jie nekvaili. Ir tada pagalvos “ai, dar viena masinė žinutė iš kompanijos X, greičiausiai man asmeniškai nieko įdomaus tai ignoruosiu”.
     
    Mobilus marketingas
     
    Kiekvienais metais cituojami vis didesni mobilių technologijų naudojimo skaičiai. Šaltiniai skirtingi, bet apibendrinus apie 30-50% interneto srauto eina būtent iš telefonų ar planšetų. Mano paties lietuviškose projektuose tas skaičius yra apie 20-25%.
     
    Kad ir koks būtų tas rodiklis, jis jau didžiulis, jo nebegalima ignoruoti. Tinklalapiai turi būti “responsive”, paveiksliukai optimizuoti, pirkimų procesas paprastas ir t.t. Tiesa, kol kas sunkiai skinasi kelią programėlių rinka, nes jų kūrimas kainuoja brangiai (jei nori padaryti gerai ir kad vienodai veiktų visuose telefonuose), o gaunama nauda labai miglota.
     
    Dar kita pastebima tendencija, kad jei jūsų marketingo žinutę žmogus perskaitys telefone, jis gali iškart nespausti nuorodos ir nepirkti, bet po to grįžęs prie kompiuterio ramiai prisės ir atliks reikiamą operaciją. Tad kampanija turi būti cross-platform.
     
    Email marketingas. Taip, email.
     
    Kai prieš kelis metus girdėjosi šauksmai kad el.paštas kaip komunikacijos kanalas miršta ir visi kraustosi į socialinius tinklus, dabar matome kas darosi – kad jūsų žinutę pamatytų gerbėjai Facebooke, turite konkuruoti ne tik su kačiukų nuotraukomis, “Lietuvos talentų” sensacijų video klipais, bet ir su pačiu Facebook, kuris vis mažina turinio rodymo procentą.
     
    O emailas liko emailu – esi tikras kad žmogus jį gavo, ir daug didesnė tikimybė kad perskaitys. Pastaruoju metu dažnai girdžiu frazę “el.paštas yra asmeniškiausia online-marketingo forma”. Tik, tiesa, čia irgi turime naujų iššūkių – GMail tabus, spam filtrus ir kitus barjerus. Bet pats galiu patvirtinti iš savo patirties – naujienlaiškių prenumeratoriai yra labiausiai suinteresuoti žmonės, ir net nedidelė jų grupė turi daug didesnę tikimybę jums atnešti realaus pelno nei dešimtys tūkstančių “pusiau netikrų” Facebook gerbėjų.
     
    Duomenys. Dideli duomenys.
     
    Kad teisingai sudėliotumėte marketingo strategiją, turite žinoti skaičius. Lankomumą, auditorijos tipinius profilius, iš kur ateina žmonės ir t.t. Viskam tam yra Google Analytics, bet vis labiau pastebima kita tendencija – duomenų yra per daug. Tiksliau, turime daug daug skaičių, grafikų ir lentelių, o realiai mums reikia atsakyti į paprastą klausimą – kaip padaryti, kad uždirbtume daugiau. Ir ta grandis tarp skaičių ir žmogiškų veiksmų tampa vis labiau probleminė – steigiasi atskiros kompanijos, kurios padeda verslininkams Analytics skaičius “išversti į žmonių kalbą”.
     
    Žengiamas žingsnis ir dar toliau – į asmeninį vartotojų “sekimą”. Technologiškai su “cookie” pagalba galime atsekti, kad tas žmogus jau lankėsi puslapyje prieš mėnesį, ką žiūrėjo ir ką pirko – tai labai padės marketingistams pasiūlyti jam teisingas prekes ar paslaugas. Kartu su Analytics skaičiais bei integracija su įmonės naudojama CRM sistema tai yra galingas ginklas – iššūkis tik yra visa tai tinkamai išnaudoti ir nepasimesti tarp skaičių.
     
    Nebereikia svetainių, reikia IT sprendimų
     
    Pamenu laikus, kai įmonės masiškai kraustėsi į internetą – tuo pačiu viena po kitos veisėsi ir svetainių kūrimo “kontoros”, kurios galėjo sukurti jūsų veidą internete už 500 Lt ir/arba dėžę alaus. Dabar gi nauja tendencija – rimtesnės įmonės į savo atstovybę internete žiūri ne kaip į svetainę, o kaip į visą visumą esybių – svetainė, mobilus jos variantas (arba programėlė), socialinių tinklų puslapiai, el.pašto marketingo kanalas ir t.t. Ir visam tam yra skiriami didžiuliai pinigai – ir verslui idealiu atveju reikėtų būtent tokio “all-in-one” sprendimo, nes vien svetainės nebeužtenka.
     
    Kitas dalykas – verslai pagaliau ima suprasti, kad paprasta svetainė su “Apie mus” ir “Kontaktai” nebeveikia, dažniausiai ji neturi galios parduoti prekę ar paslaugą. Konkurencija internete padidėjo dešimteriopai, dabar jau daug sunkiau išsiskirti iš minios, tad vėlgi atsiranda poreikia papildomoms paslaugoms, kurios gali suteikti IT įmonės.
     
    Turinio marketingas
     
    Arba, normalia kalba, “content marketing” – dėl jo dabar pamišę visi, nes tai efektyviausia reklamos priemonė, matuojant kaštais ir atnešama nauda. Tik pagaliau tas turinio ruošimas persirito į kitą lygį. Anksčiau įmonė tiesiog “turėjo savo tinklaraštį”, nes, nu kaip, visi turi tai ir mums reikia. Dabar žvelgiama daug giliau ir stengiamasi rašyti labiau tikslingus straipsnius, išnaudoti skirtingus kanalus ir medijas (foto/audio/video), o nuo to realiai laimime mes – interneto vartotojai.
     
    Tad nenustebkite, jei konkrečios kompanijos tinklaraštis pagal savo įrašų kokybę nenusileis didiesiems tos srities portalams. Ir jei anksčiau į tokį kokybiškų tekstų ruošimą kompanijų vadovai žiūrėdavo kaip į pinigų išmetimą, tai dabar suvokia, kad ilgalaikėje strategijoje tokie straipsniai suartina su potencialiais klientais ir sukelia pasitikėjimo jausmą, kas labai padidina pirkimo tikimybę ateityje.
     
    Naujas socialinių tinklų išnaudojimas
     
    Jau šiek tiek minėjau, kad socialinių tinklų efektyvumu imta abejoti, nes konversijos skaičiai yra dažnai apverktini, o laiko skirti reikia daug. Bet yra ir kita medalio pusė – jei anksčiau į kokį Facebook įmonės žiūrėdavo kaip į reklamos transliavimo kanalą, tai vis labiau požiūris keičiasi. Dabar socialiniai tinklai yra ir terpė pabendrauti su klientais, ir apklausų mechanizmas, ir konkursų organizavimo erdvė, ir pagalbos linija klientams. Tad social media marketingo specialistams dar įdomesni laikai ir tikrai yra ką veikti.
     
    Tiesa, socialinių tinklų išnaudojimas marketingui skiriasi užsienyje ir Lietuvoje. Užsienyje labai gerai veikia Twitter tinklas, kurį dažnai rodo kaip kampanijų ir bendravimo su klientais pavyzdį – Lietuvoje, deja, Twitter bendruomenė nėra labai aktyvi, tad įmonės vangiai ją išnaudoja. Mano asmeninė patirtis rodo tą patį – nors esu aktyvus Twitter narys (galite sekti mane asmeniškai ar VerslasOnline profilį), kai bandžiau vienokias ar kitokias paslaugas ten reklamuoti, tai konversijos skaičiais netgi “tinklas-vaiduoklis” Google+ parodė geresnius rodiklius: mažesnį lankomumą, bet didesnį lankytojų aktyvumą.
     
    “There is no silver bullet”
     
    Bekalbant šioje konferencijoje su įvairių įmonių atstovais prie jų stendų, susidarė įdomus įspūdis. Jie siūlo marketingo sprendimus, kurie, anot jų, tinka visiems. Padidinsime jūsų konversijas, paefektyvinsime jūsų el.laiškus, suintegruosime jūsų CRM su mūsų sistemomis, nufilmuosime geriausia video ir t.t. Garsūs šūkiai ir pareiškimai, bet kai pradedi kalbėti apie pritaikymą konkretam verslui – tada išlenda, kad to ir ano jie negali padaryti, tas ne visai tinka, čia galima vienaip kitaip apeiti ir pan.
     
    Tai mintis kokia – jei samdode profesionalą ar įmonę marketingui, reikia žiūrėti kad jis turėtų patirties ir galėtų pasiūlyti ne tiesiog produktą nuo lentynos, bet būtent jums tinkantį sprendimą. Įsigilintų į jūsų specifiką, padiskutuotų, pasiūlytų įvairių variantų. Nes marketinge nėra vieno sprendimo – kas tinka vienam, gali visiškai neveikti kitam.
     
    Vizualus brandas
     
    Čia yra toks pastebėjimas iš serijos “note to self” – bevaikščiodamas po parodą, pastebėjau, kokio profesionalaus lygio stendai yra paruošti. Kiekviena įmonė stengiasi atrodyti profesionaliai, ir į tai įeina ir vizualus stendo bei plakatų apipavidalinimas. Būtent tas pirmasis įspūdis mane kaip lankytoją sustabdydavo pasižiūrėti ar priversdavo iškart bėgti nuo konkretaus stendo kuo toliau.
     
    Kad ir kaip nuvalkiotai skambėtų, bet pirmas įspūdis yra labai labai svarbus, jūs negalėsite jo palikti antrą kartą. Tad grįžęs iš parodos, užsibrėžiau tikslą vizualiai perdaryti kai kuriuos savo projektus, net jei tai kainuos papildomų pinigų. Nes reikia atrodyti pakankamai profesionaliai, kad žmonės bent norėtų pradėti su tavimi bendrauti toliau.
     
    * * * * *
     
    Štai tokios įžvalgos. O dabar, straipsnio pabaigai, pacituosiu, kokias padrikas mintis užsirašiau, klausydamas įvairių pranešimų. Tikiuosi, įkvėps ir privers susimąstyti, ar sėkmingai vykdote savo marketingą.
     


     
    Social yra ne kanalas, tai yra jūsų verslo vykdymo filosofija
    Jūsų klientai gali jus sekti keliuose socialiniuose tinkluose, būkite pastovūs ir stabilūs
    Reikia kreipti dėmesį į marketingo kompanijos dienos/savaitės laiką, nes tai gali turėti didžiulę įtaką sėkmei
    Norite turėti savo puslapį Facebook tinkle? O kam? Kodėl? Tik dėl to, kad visi turi? To nepakanka.
    Brand’as yra kai žmonės aptarinėja jus, kai jūsų nėra šalia.
    Socialiniuose tinkluose reikia reaguoti ir atsakinėti į klientų žinutes žaibiškai. Jie to tikisi.
    Esamiems klientams kažką parduoti yra daug lengviau nei pritraukti naujus klientus
    Jei klientą “paleidžiate” ir su juo nekomunikuojate, po to jį sugrąžinti yra daaaaug sunkiau.
    Parodose įmones turi atstovauti įkūrėjai ir/arba specialistai, o ne tam tikslui pasamdyti studentai.
    Lengviau padidinti pelną, padidinant konversiją nuo 1% iki 2%, negu atvesti dvigubai daugiau lankytojų.
    Nesistenkite nuleisti kainos. Stenkitės padidinti paslaugos vertę ar pasiūlyti kažką papildomai.
    Būkite visų pirma geri žmonės ir norėkite padėti savo klientams, o tik po to galvokite apie tai kaip jiems kažką pasiūlyti.

     
    Straipsnio originalas: mano tinklaraštis apie verslą internete - VerslasOnline.lt
  24. Patinka
    giant sureagavo į IdejosVerslui Kaip pradėti verslą   
    Pastaruoju metu, gaunu vis daugiau elektroninių laiškų su klausimais, kaip pradėti verslą, ko imtis, ką skaityti (aišku, kad šitą portalą! – juokelis) ir panašiai. Neseniai gavau ir klausimą, kaip pasirinkti specialybę (atsakysiu būtinai), tačiau šį kartą bandysiu apžvelgti tai, kas (mano akimis) yra svarbiausia versle. Gero skaitymo.
     
    Žinokite, kas yra verslas
     
    „Tu taip skaniai gamini maistą, kad tau, manau, reikėtų atsidaryti savo restoraną!“ – Petrui sako jo draugai. Kurį laiką pagalvojęs (ir, žinoma, pasitaręs su savo žmona), Petras prieina išvados, kad visgi jis „galėtų“ pagaliau palikti savo darbą, kurį dirba jau pastaruosius 20 metų, turi pakankamai santaupų ir norėtų, pagaliau, pradėti savo verslą. Pagaliau, kažkokie pokyčiai gyvenime!
     
    Esu girdėjęs ne vieną tokią istoriją labai daug kartų. Keičiasi tik verslo rūšis, sritis ir pagrindinio herojaus vardas bei lytis. Tačiau tiesa yra tokia:
     
    Petras tuojau įsės į pačią baisiausią karuselę savo gyvenime. Kol jis tai supras – jis iššvaistys savo santaupas ir įsidarbins dviejuose darbuose, kad padengti įsiskolinimus, kuriuos jam sukels jo naujas verslas.
     
    Kodėl?
     
    Todėl, kad maisto gamyba – tai nėra visas verslas. Taip, maitinimo industijoje, tai yra svarbu, bet… Tai sudaro tik maždaug 1/10 dalį to, iš ko susideda verslas. Reikia suprasti ne tik tai, ką reikia kepti, o ką – virti. Versle (šiame pavyzdyje – naudosiu restorano verslą) egzistuoja ir svečių aptarnavimas, darbas virtuvėje, inventorizacija, kainodara, marketingas, krizių valdymas, personalo valdymas ir panašiai. Reikia mokėti analizuoti ir suprasti, kad vienintelis dalykas, kuris kažkur „eis“ per tokį orą, tai ne lankytojai į restoraną, o restorano produktai – į šiukšliadėžę.
     
    Tai neturi būti tik dėl finansinės pusės
     
    Jeigu versle esate vien dėl pinigų – jų nebus. Vien tik pinigų nėra gana. Pinigai nebus šalia, kai po 84-rių valandų darbo savaitės sužinosite, kad reikia įdėti dar 16 valandų buhalteriniams reikalams. Jie nepadės ir tada, kai reikės pažiūrėti į akis savo geriausiam draugui ir paaiškinti, kad jis nėra tinkamas Jūsų verslui. Pinigai nepadės Jums ir tuomet, kai reikės nuspręsti, kam reikia padaryti paslaugą – šeimai ar verslui. Realiai – milijoną kartų po truputį „mirsite“ viduje, kol suprasite, kad neturite pakankamai jėgų tam, jog tęsti.
     
    Žymiai geriau yra mylėti tai, ką darote, nes Jūsų veikla taps Jūsų gyvenimo dalimi. Ir jeigu Jus motyvuoja pati veikla, Jūsų kurto produkto paskirtis ar dar kažkas, kas Jus „veža“ tame, ką darote – Jūs irgi galite dirbti po 18 valandų per dieną, gerti šimtus puodelių kavos, justi panikos priepuolius, tvarkytis su nemiga… Tačiau yra vienas „bet“: Jūs viso to nepajusite.
     
    Tiesa – Jūsų „meilė“ verslui turi būti „teisinga“. Plačiau apie tai galite paskaityti čia.
     
    Apsibrėžkite savo rinkos ribas
     
    Jūsų verslas tikrai nebus „tinkamas“ ir reikalingas visiems“. Ir „mūsų tikslinė auditorija yra moterys“ taip pat yra krūva š…lamšto. Na tikrai nebus taip, kad Jūsų produktas yra pageidaujamas bet kurios merginos/moters, nuo 18-os iki mirties. Būkite realistiškesni. Nustatykite sau realią tikslinę auditoriją. Išsiaiškinkite, kas yra tie tikrieji „potencialūs klientai“.
     
    Bendraujate su moterimis? Jos yra mamos? O aktyvios mamos, ar tos, kurios mėgsta būti namuose? Ar jos baigę aukštąjį? Potenciali klientė mieliau žais lauko tenisą ar pirmininkaus susirinkimui?
     
    Tai – skirtingos moterys. Skirtingos tikslinės grupės. Ir nėra nei vieno produkto rinkoje, kuris „bendrauja“ su visais vyrais ar visomis moterimis.
     
    Nedarykite to vieni
     
    Verslo partnerius reikia rasti kaip įmanoma anksčiau. Ir jau jų ieškodami – turite žinoti, kaip Jūsų vystomas verslas padės partneriams pasiekti savo tikslų. Nereikia galvoti apie tai, „kokiu būdu verslo partneriai man atsidėkos“ ir panašiai. Tokios mintys yra pasmerktos žlugti, nes tuomet Jūsų sprendimai bus paremti vien išskaičiavimu. Tik skaičiuoti mokate ne tik Jūs.
     
    Lietuvoje, verslų savininkai (ir tikrai nenoriu, kad tai, ką dabar parašysiu, skambėtų šališkai) nesupranta, kam yra reikalingi tam tikros srities konsultantai. Jie nesupranta (o ypač – augantis verslas), kad nepriklausomi konsultantai turi labai didelį tinklą kontaktų, kurie gali būti (greičiausiai – ir būtų) naudingi verslui. Atsiminkite – Jūs esate naujokai. Jūs neturite autoriteto, Jūs negalite parodyti, kad galite spręsti rimtas problemas, nes Jumis nepasitikima (apie pasitikėjimą jau rašiau). Tik kai pradėsite bendrauti su tam tikros srities specialistais (o jeigu galėsite sau tai leisti – ir su ekspertais) – tik tuomet Jūsų verslas augs.
     
    Pinigai – nėra Jūsų galimybių apibrėžimas
     
    Auginkite pažintis. Įsigykite narystę savo apskrities Prekybos, Pramonės ir Amatų Rūmuose. Dalyvaukite seminaruose, konferencijose, susitikimuose, eikite atsipalaiduoti po darbo į tinkamus barus, bet niekada nebūkite „tas bičas“. Tai toks žmogus, kuris visuomet bando kažką kažkam parduoti, įsiūlyti, įkalbėti ir panašiai. Patikėkite – Jūs nenorite tapti „tuo biču“. Nepaverskite gero vakaro praleidimo turgumi. Geriau – tiesiog bendraukite. Bendraukite, klausykite ir kai girdėsite, kad kažkas turi kažkokią problemą – pagalvokite, ar galite tam žmogui padėti? O gal jam gali padėti kažkas iš Jūsų pažinčių rato? Štai taip yra sukuriamas geras pažinčių tinklas. Taip atsiveria tikrosios galimybės.
     
    Nustatykite marketingo biudžetą ir sritis
     
    Kiek žadate skirti marketingui? Tikiuosi, kad žinote, jog be marketingo – Jūsų verslas žlugs? O kokią platformą rinksitės kaip marketingo įrankį? Juk yra televizija, radijas, spauda, interneto svetainė, socialiniai tinklai, Google AdWords, SEO…
     
    Standartinis marketingo biudžetas yra planuojamas taip:
     


     
    Norint išlaikyti savo poziciją rinkoje – 5%;
    Norint augti rinkoje – 10%;
    Norint stipriai augti (agresyvus marketingas) – 15%.

     
    Šie procentai skaičiuojami nuo Jūsų verslo apyvartos. Ne, ne pelno. Ir nereikia būti gobšuoliais – Jums būtinas marketingas, kad augti. Susikurkite atskirą banko sąskaitą marketingui ir sąžiningai dėkite ten pinigus (atsižvelgiant į skaičius, pateiktus aukščiau) marketingui. Kaip duoklę ’90-aisiais.
     
    Jeigu už lango pirmosios dienos nuo Jūsų verslo pradžios – viskas tvarkoje. Tiesiog padarykite, kaip sakau. Jeigu verslu užsiimate jau kokius 3 mėnesius ir daugiau, o marketingui dar nieko neskyrėte – Jūsų verslui, greičiausiai, artėja galas.
     
    Neirkluokite
     
    Tai, turbūt, pati didžiausia smulkaus verslo savininkų klaida. Jeigu įsivaizduotumėte verslą kaip didelį, seną laivą, tai viskas atrodytų maždaug taip:
     
    Atsirado kažkokia problema ir Jūs, palikęs vairą, leidžiatės žemyn, kad sėsti prie irklų ir irkluoti. Nereikia to daryti! Jeigu Jūs -irkluojate, tai kas tada vairuoja? Niekas. O ar žinote, kas nutinka laivui, kai jis nevairuojamas? Kai Jūsų verslas augs dar labiau – reikės išmokti palikti vairą kitam žmogui ir užsiimti „reiso planavimu“.
     
    Jeigu Jums nesigauna kažko padaryti – nedarykite to. Paieškokite tų, kas gali Jums padėti. Taip, man lengva pasakyti, kad Jums reikia pasisamdyti tinkamus/reikiamus žmones. Nors esu apie tai rašęs ne vieną kartą – tai nereiškia, kad Jums būtinai reikia apsikrauti darbuotojais. Paimkime ir tą pačią buhalteriją: juk tam reikalingos labai specifinės žinios, viskas turi būti tvarkoma labai pavyzdingai ir atidžiai. Ir tai, kas Jums užimtų apie 20 valandų per mėnesį (o gal ir daugiau) – tai profesionaliam buhalteriui tai gali užimti kokias 5-ias valandas. Ar verta dėl to samdyti buhalterį? Ne. Tačiau verta pasamdyti įmonę, kuri teikia buhalterines paslaugas, kad Jūs turėtumėte 20 papildomų valandų per mėnesį, kurias galite skirti verslo augimui, o ne spoksojimui į popierius.
     
    Pareto optimumas
     
    Nežinau, ar žinote tokį. Labai nesiplėsiu, nes plačiau apie tai galite paskaityti čia. Tačiau galiu pabandyti viską šiek tiek supaprastinti: verslo pasaulyje, Pareto optimumas dar vadinamas „80/20 taisykle“.
     
    Tai reiškia, kad 20% Jūsų klientų (skaityti – blogų klientų) sunaudos 80% Jūsų laiko. Tiksliau – jie sunaudos 100% Jūsų laiko, o Jūs dar dirbsite viršvalandžius, kad aptarnauti tuos 80% gerųjų klientų. Išvada? Atsisakykite blogų klientų.
     
    Žinau. Tai – itin sunku. Tačiau dar labiau efektyvu.
     
    Kreipkitės profesionalaus patarimo
     
    Prieš kurdami verslą – pasitarkite. Ne su draugais, ne su artimaisiais, ne su savo antrąja puse. Tarkitės su žmonėmis, kurie nėra šališki Jums ir Jūsų idėjoms (apie idėjų vagystes dar nerašiau, bet parašysiu atskirą straipsnį), tačiau yra versle ne vienerius metus. Puikiai tiks ir tolimas giminaitis, kurio išsižadėjo visa giminė, nes jis pasiskolino pas juos pinigų ir jam verslas nesigavo. Štai toks „artimasis“ tiks konsultacijai. Tačiau – tik tokiu atveju, jeigu užduosite jam teisingus klausimus.
     
    Šiai dienai – yra tikrai nemažai verslo vystymo ir kūrimo patarimus dalinančių svetainių, organizacijų (Versli Lietuva, Verslauk! ir t. t.). Įsitraukite į tas bendruomenes.
     
    Vienas iš mano patarimų – Uždarbis.lt forumas. Kad ir kaip tai skambėtų – ten tikrai renkasi neįtikėtini talentai. Teisybės dėlei reikėtų paminėti, kad ir neįtikėtinų kvailių ten taip pat yra…
     
    Būkite pasirengę sudeginti verslo planą
     
    Jeigu galite nuspėti, ką Jūsų verslas darys per sekančius 5-erius metus ir kur bus po to – Jūsų verslo planas yra š*dinas.
     
    Nepatalpinkite savęs į kažkokius rėmus. Negalima reikalauti iš savęs tik tiek, kiek yra parašyta popieriuje. Asmeniškai aš – nekenčiu rašyti, ką darysiu, kiek laiko tai man užims ir panašiai. Negaliu pakęsti tokių rėmų. Todėl ir planų nesudarinėju, o tiesiog veikiu. Tą patį siūlau padaryti ir Jums.
     
    Tinkamas dydis
     
    Turite nuspręsti – ko siekiate, kokios yra Jūsų ambicijos versle? Norite užsidirbti pakankamai pinigų, kad nereikėtų galvoti, ką valgyti? Ar norite jų turėti tiek, kad reikėtų samdyti apsaugą savo vaikams, bijant, kad juos bet kurią dieną gali kas nors pagrobti ir pareikalauti išpirkos?
     
    Kiek norite turėti darbuotojų – 2 ar 20? Ar siekiate pardavinėti savo produktą Lietuvoje, ar turėti dar 15 atstovybių visame pasaulyje?
     
    Jūs – tai ne verslas
     
    Turite apie verslą galvoti kaip verslininkas. Netgi – kai tai yra Jūsų verslas. Jeigu į savo verslą įkišote savo asmeninius pinigus – tuomet Jūsų verslas yra juos Jums skolingas. Jeigu tai darote pastoviai – Jūsų verslas yra blogas ir jį reikia uždaryti.
     
    Negalima galvoti, kad asmeninių pinigų kišimas į nuosavą verslą yra priimtinas dalykas. Priimtina investuoti į savo verslą, tačiau tie pinigai iš verslo turi grįžti į Jūsų kišenę. Atlyginimas – nesiskaito.
     
    Sunkūs sprendimai yra sunkūs
     
    Niekada nėra lengva atleidinėti žmones. Ypač – jeigu reikia pasakyti savo draugui, kad jis Jūsų verslui yra nuostolingas ir Jums reikia jį paleisti, kad verslas išgyvendtų. Niekada ir nebus lengva. Tiesiog turite išmokti tai daryti.
     
    Uždirbkite pinigus miegodami
     
    Tai – kiekvieno verslo siekis. Asmeniškai aš – dar nepasiekiau to tikslo, bet pastoviai to siekiu ir žinau, ką darau, jog tai įvyktų. Tačiau patarimo, šioje vietoje, duoti negaliu.
     
    Visą laiką netoliese turėkite gerą butelį
     
    Verslas niekada nėra lengvas. Su laiku (ir protu) – jis lengvėja, bet problemų bus visada. Kaip santykiuose. Ir, kaip pasakytų bet kuris santykių psichologas – „niekada neikite miegoti susipykę“. Nesipykite su savo partneriais (tiek versle, tiek asmeniniame gyvenime). Geriau – atsidarykite butelį gero vyno (brendžio, viskio ir pan.) ir pasiūlykite „kartu rasti sprendimą, o ne kibti vienas kitam į gerklę„.
     
    Paskutinis ir svarbiausias klausimas
     
    Kiek esate linkę paaukoti savo asmeninio gyvenimo, kad visa tai Jums gautųsi?
     
    Sėkmės versle.
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo.Guru portalo.
  25. Patinka
    giant sureagavo į AlgirdaZ Įkalintas svetainės „The Pirate Bay“ įkūrėjas   
    Žvėriškos kalinimo sąlygos XXI amžiuje - NO INTERNET ACCESS!
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...