-
Pranešimai
872 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
63 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
IdejosVerslui Pranešimai
-
-
- Laba diena. Sakykite, o Jūs anksčiau esate darę mėsainius?
- Taip!
- O kaip daromas mėsainis?
- Na, tam reikia bandelės, jautienos paplotėlio, salotos, pomidoro, svogūno, marinuoto agurko ir pomidorų padažo.
- Geras. Sakykite, o Jūs turite tuos mėsainius?
- Ne, bet mano draugai juos daro.
- O gal tie Jūsų draugai yra raštu parašę receptūras? Na, kiek ir ko dedama, ir pan.?
- Ne, jie tiesiog juos daro.
- Tuomet, mes gaminsime savo mėsainius.
- OMG, n00bai!!! Aš jus užteisiu!
Gera Dovana vs jaunuolis case-law.
#nuobodu
-
O tu supranti, kas toje citatoje rašoma, ar tiesiog užsimerkęs kartoji savo? Čia žurnalistai buitiškai tai vadina "idėjos plagijavimu". Bet ieškinys ne dėl kažkokios idėjos kopijavimo - net tokio pagrindo paduoti ieškinį nėra, o dėl konkrečios su projektu susijusios informacijos panaudojimo, kuri ir atitinka šitą komercinės paslapties apibrėžimą. Ieškovas sužinojo susitarimų su įžymybėmis sąlygas, pačių sveikinimų gamybos organizavimo procesą, o tai yra nevieša, komercinio ir organizacinio pobūdžio informacija.
heksagonai - Tu nesi kvailas, aš irgi ne itin žemo intelekto. Dabar pats sau sąžiningai atsakyk - ar daug reikėtų "paslapčių sužinoti", jei norėtum staiga pats tokia veikla užsiimti? :) Nes tai - ne Coca-Cola gamybos procesas. GD norėjo pirkti veikiantį projektą, su sutartimis, su žvaigždžių kontaktais ir pan. Kalbėjo, kalbėjo, o pasirodė, kad jokių sutarčių nėra, yra tik "kentai" ir "draugeliai", o "verslas" (jau kitaip ir nesigauna pavadinti, tik kabutėse, kai nieko nėra) - tai grynai "draugelių susitarimai". Aš irgi žinau tikrai nemažai žymių žmonių ir tokio "portalo" pardavimas be jokių raštiškų sutarčių - yra visiškas oras. Komercinė paslaptis? Kurioje vietoje? :) Kaip toks verslas organizuojamas? Turint IQ bent 100 punktų - veikimo mechanizmas tikrai nėra iš kvantinės fizikos srities. Ir kai normalus verslas mato, kad nupirks š..., nors pati idėja potencialą turi - tai netrukdo jiems kurti analogiško produkto. Taip gimsta konkurencija.
- Vileikis , L33T , jkacinskas ir 2 kiti sureagavo į tai
- 5
-
Sutartis nebūtinai yra rašytinė. Jei pavyzdžiui emailu susideri dėl sąlygų, gauni paslaugą, už ją sumoki - tai yra sutartis ir teismas ją pripažįsta. O tas buvo - susitarimai su įžymybėmis, valandiniai įkainiai, realūs apmokėjimai, čia nebuvo vien tik idėja, o realiai veikiantis portalas. Ok, suprantama, kad pirkėjui gali nepatikti, kad nėra rašytinių sutarčių ir dėl to atsisakyti pirkti. Už tai niekas ir nekaltintų. Bet juk konfliktas ne dėl to. Čia "Gera dovana" bando kažkaip tą situaciją pateikti, atseit jis pyksta, kad mes nepirkome projekto. Bet jie kaltinami ne dėl to, kad atsisakė pirkti, o kad pasinaudodami ta informacija - padarė savo. O dėl to "Geros dovana" neturi argumentų. Vien tik, kad tai ne nauja idėja, pasaulyje jau yra tokių projektų. Bet jie sužinojo ne tik idėją, o detalią komercinę informaciją, susitarimų su įžymybėmis sąlygas, pavyzdžiui valandinius įkainius, dar jiems nepatiko tai, kad su skirtingais atlikėjais įkainiai skirtingi. Ir jie tuo pasinaudodami padarė savo. Ir netgi ne kažkada vėliau, jau nusprendę nebepirkti sukūrė, o dar derybų metu, klausinėdami visų detalių, patys kūrė analogišką projektą. Tai ir yra neteisėtas komercinės paslapties panaudojimas.
Pasidalinsiu kai kuria informacija apie tai, nes matau, jog čia tikrai nemažai žmonių, manančių, kad "idėja yra verta pinigų". Šiame forume buvo ne viena diskusija ta tema ir jų dar bus ne ką mažiau. O dabar - iš teisinės pusės:
Informacija laikoma komercine (gamybine) paslaptimi, jeigu ji turi tikrą ar potencialią komercinę (gamybinę) vertę dėl to, kad jos nežino tretieji asmenys ir ji negali būti laisvai prieinama dėl šios informacijos savininko ar kito asmens, kuriam savininkas ją yra patikėjęs, protingų pastangų išsaugoti jos slaptumą (CK 1.116 str. 1 d.).
Remiantis šiuo kodekse pateikiamu komercinės (gamybinės) paslapties apibrėžimu, taip pat Reglamento Nr. 240/96 10 straipsnyje pateikiamomis sąvokomis, išskirtina keletas kriterijų, kurių pagrindu tam tikrą informaciją galime laikyti tokia paslaptimi:
pirma, tam tikros esamos ar būsimos informacijos komercinio (gamybinio), technologinio, techninio, organizacinio pobūdžio vertingumas, reikšmingumas ir naudingumas bendrovei siejamas su viešu jos neatskleidimu (slaptumas) ir
antra, informacijos savininkas ar asmuo, kuriam savininkas ją yra patikėjęs, imasi konkrečių priemonių (atitinkamai ją formalizuoja, nustato tam tikrus apsaugos kriterijus ir pan. (identifikavimas), kad tokia informacija nebūtų viešai atskleista.
Taigi informacija, kurią bendrovė laiko ar ketina laikyti komercine (gamybine) paslaptimi, turi būti slapta, labai svarbi ir identifikuojama tinkamu būdu (Reglamento Nr. 240/96 preambulės 5 punktas).
Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo 3 str. 19 dalyje apibrėžiama informacijos, kaip „komercinės paslapties“, sąvoka taip pat siejama su anksčiau straipsnyje nurodytais kriterijais, išskiriant informaciją, kuri pagal Lietuvos Respublikos įstatymus negali būti laikoma komercine paslaptimi, pavyzdžiui, Lietuvos Respublikos produktų saugos įstatymo 15 straipsnyje numatyta, kad tokie produkto duomenys kaip produkto pavadinimas, potencialiai pavojingos produkto sudedamosios dalys ir pan. negali būti komercine paslaptimi.
Pabrėžtina, kad informacija, kuriai taikomi nurodyti kriterijai, gali būti laikoma komercine (gamybine) paslaptimi tik tuo atveju, kai teisių į ją apsaugai nėra taikomos intelektinės nuosavybės apsaugą reglamentuojančios teisės normos, pavyzdžiui, tokia informacija nelaikoma pramoninės nuosavybės objektu (išradimu, naudinguoju modeliu, pramoniniu dizainu ir kita), autorių teisių objektu ir pan. Tai patvirtina ir Reglamento Nr. 240/96, taikomo tiek „gryniems“ patentų licenciniams susitarimams, „gryniems“ gamybinės patirties (paslapties) licenciniams susitarimams, tiek ir „mišriems“ susitarimams dėl patentų ir gamybinės paslapties, „siekiant skatinti techninių žinių skleidimą Bendrijoje ir techniškai tobulesnių gaminių gamybą“, nuostatos, kuriomis remiantis nepatentuota technine informacija, t. y. komercine paslaptimi, gali būti gamybos procesai, receptai, formulės, brėžiniai ir pan. (Reglamento Nr. 240/96 preambulės 4 punktas).
Pati idėja yra neapčiuopiama ir nėra originali, turinti kažkokį "slaptą ingredientą" ir panašiai. Todėl, ji negali būti laikoma komercine paslaptimi ir šioje istorijoje figūruojantis jaunuolis nieko nelaimės. Čia lygiai tas pats, kaip kad bet kuris pažinčių portalas paduotų kitą portalą į teismą, kad šis sukūrė pažinčių portalą. :)
-
- Populiarus pranešimas.
- Populiarus pranešimas.
Labai jau ilgai nerašiau straipsnių... Tikrai atsiprašau. Buvau itin užsiėmęs, tačiau dabar, kai turiu šiek tiek laisvesnio laiko - "grįžtu" į rašymo kelią ir pateikiu Jums naują straipsnį
Ne vieną kartą esu susidūręs su personalo atranka, kai reikia pasamdyti tinkamiausią žmogų vienai ar kitai darbo vietai užimti. Ir tikrai pakankamai dažnai tenka ieškoti pardavimų vadybininkų. Kaip taisyklė – į šias pareigas kandidatuoja būtent „verslo vadybą ir administravimą“ baigę studentai. Rašau kabutėse ne tik todėl, kad Lietuvoje vos keliose aukštosiose tikri verslininkai turi galimybę dėstyti jaunimui, koks yra tas „tikrasis verslo pasaulis“, bet ir todėl, kad mokymo programos dar nėra pakankamai tobulos.
Jeigu studijuojate verslo vadybą – užduokite sau klausimą, ko, iš tikrųjų, Jus moko? Jeigu jau esate baigę šiuos mokslus – galite pabandyti atsiminti, ko Jus mokė ir palyginti su tuo, kaip iš tikro yra. Ar bent jau panašu?
Juk mokotės (ar mokėtės) tokių dalykų: kaip vertinti multi-milijonines kompanijas; kaip analizuoti ir optimizuoti gamybinius procesus; kaip, statistinės analizes pagalba, dideliame duomenų sraute identifikuoti reikiamą informaciją; kaip įvertinti naujas geografines rinkas ir galimybes tose rinkose įvairiausiems produktams (nuo dantų krapštukų iki kreditinių kortelių). Ne? Tuomet – iš viso nelabai aišku, ko mokotės. Tačiau, galiu tiksliai identifikuoti, ko tikrai nesimokote. O reikėtų…
Kaip tapti lyderiu tiems, kurie nėra Jūsų pavaldiniai
Tai – vienas iš didžiausių iššūkių, su kokiais teko susidurti visoje karjeroje. Kaip ir kokiais būdais įtikinti žmones priimti vienus ar kitus sprendimus, kai tie žmonės nėra Jums pavaldūs? Nekalbu apie tai, kaip vadovauti, įsakinėti ar panašiai. Kaip tik – atvirkščiai. Juk tai ir yra pati sunkiausia užduotis – kad ant to pačio „karjeros laiptelio“ stovintys žmonės išklausytų Jūsų argumentų ir patarimų.
Kaip pasidalinti nuomone, patirtimi ar istorija taip, kad priversti besiklausančius veikti
Patys sėkmingiausi lyderiai moka tai daryti. Jie pasakoja istorijas užlipę ant kokio nors verslo forumo ar konferencijos scenos ir daro tai taip įkvepiančiai, kad norisi tuojau pat pakilti ir veikti. Dažnai, tas noras išgaruoja, kai išeini iš tos konferencijos/forumo, įsėdi į savo 1988 Opel Astrą ir pilnais plaučiais įkvepi praėjusią savaitę kažkur tarp sėdynių įkritusio kebabo gabaliuko kvapą. Tačiau, kai toks lyderis yra darbe – tai tampa visai kitokia istorija. Tuomet – darbas vyksta kaip iš pypkės, visi užsivedę kaip kokiame amerikiečių filme rodoma nevykėlių futbolo komanda, įkvėpta praeityje garsaus, tačiau dabar prasigėrusio trenerio kalbos. Ir, mokydamasis verslo vadybos, tikrai turėtum išmokti, kaip kalbėti, kad įkvėpti kitus žmones veikti.
Kaip sukurti ir išlaikyti teigiamą reputaciją
Oi, kaip šio dalyko niekas nedėsto… Ir koks jis, iš tikrųjų, yra svarbus! Ypač tokiais laikais, kai esame taip „skaitmenizuoti“. Praktiškai viskas apie visus yra prieinama internete. Dabar, internetas gali tiek padėti sukurti tą teigiamą reputaciją, tiek ją per vieną dieną (ar naktį) sunaikinti. Ir sunaikinimas gali būti negrįžtamas.
Žinojimas, kaip sukurti ir išlaikyti savo reputaciją (nebūtinai asmeninę; juk įmonės taip pat turi reputaciją), yra tiek mokslas, tiek ir savotiška meno forma. Ir nors praleidžiate valandų valandas mokydamiesi, kaip apskaičiuoti kažkokios kompanijos vertę – Jūsų niekas nemoko, kad Jūsų pačių vertė – reputacija, yra ne mažiau svarbus dalykas. Gaila, kad niekas nedėsto, kaip kompanijų klientų aptarnavimo skyrius dirba ne tik tam, kad įtikti klientams, tačiau ir tam, kad verslas turėtų gerą reputaciją. Niekas nedėsto, kaip kompanijos, kurių reputacijai buvo suduotas smūgis, po to smūgio taip ir nebeatsigavo.
Kaip nenustoti viskuo domėtis ir tobulėti
Ateina ta diena, kai gauni savo diplomą ir galvoji, jog Tavo mokymosi procesas pasibaigė. Aš lygiai taip pat galvojau: „kam daugiau mokytis, jeigu jau viską, ko man reikia, išmokau?“. O, Dieve mano, kaip aš klydau…
http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2015/12/mcdonalds-696x948.pngPradėjau savo pirmąjį (nuosavą) verslą ir… Netekau visko. Ne tik į tą verslą investuotų pinigų ir/ar laiko, bet ir pasitikėjimo savimi. Supratau, kad man dar mokytis ir mokytis… Kad reikia pastoviai domėtis viskuo, kas mane supa, skaityti, ieškoti informacijos apie vienus ar kitus dalykus, analizuoti gaunamą informaciją (taip, internetas tikrai nėra toks šaltinis, kuriame galima tikėti absoliučiai viskuo) ir taip toliau. Supratau, kad mokysiuosi visą savo gyvenimą. Žinoma, tai darai tik tuomet, kai nori neatsilikti nuo rinkos, nuo technologijų, nuo bendro civilizacijos progreso. Nes toks atsilikimas labai stipriai įtakoja galimybes darbo rinkoje, o toliau, manau, jau ir tęsti nebereikia.
Taip, mokantis verslo vadybą, dėstytojai tikrai galėtų bent jau informuoti, jog diplomu mokymosi procesas nesibaigs. Norintiems kažką pasiekti – mokymasis niekada nesibais. O ir turėtumėte nenorėti nustoti pastoviai tobulėti.
Kaip rasti save už darbo ribų
Šio dalyko mokausi iki šiol. Dar nemoku palikti darbo – darbe, o pats atsipalaiduoti. Kadangi esu dirbęs su tikrai daugeliu verslo sričių – tempiu tą patirtį su savimi visur, kur tik atsiduriu: užeinu pas ką nors į namus ir tuojau pat pastebiu statybininkų paliktą broką; nueinu į naktinį klubą ir greitai pastebiu, kad barmenai „nusukinėja“ gėrimus nuo klientų, pildami mažiau ir nuo klubo savininkų, pildami tą gėrimą iš savo atsinešto butelio; nueinu į parduotuvę ir matau, kokia yra uždėta pelno marža ant produkto, kurį nori įsigyti mano žmona…
Patikėkite – tai nėra geri jausmai. Taip, tikrai džiaugiuosi mokėdamas identifikuoti problemas ir pastoviai tobulėdamas. Tačiau nemokėjimas rasti savęs už darbo ribų tikrai trukdo džiaugtis gyvenimu. Tiesa, neseniai dirbau (neatlygintinai) vaikų krepšinio trenerio padėjėju. Nuostabi patirtis! Šios veiklos metu tiesiog nebuvo prie ko prikibti, tad džiaugdavausi kiekviena minute.
Ir Jums siūlau išmokti tai daryti – džiaugtis gyvenimu už darbo ribų. Gaila, kad mokantis verslo vadybos ir mokant už tuos mokslus tūkstančius – taip būtinų dalykų niekas neišmoko…
Straipsnis patalpintas iš Verslo.Guru portalo.
- Mr Kent , fallender bach , Tw1stex ir 7 kiti sureagavo į tai
- 10
-
Diskusija apie nieką. Gera Dovana išsakė savo poziciją ir, jeigu būčiau investuotojas, pilnai palaikyčiau juos:
"Pardavėjas norėjo parduoti tiesiog portalą, neturėjo nei vienos pasirašytos sutarties su portale reklamuojamomis įžymybėmis".
Tai jis norėjo parduoti ką? Idėją? :D
-
- Populiarus pranešimas.
- Populiarus pranešimas.
-
Rašiau straipsnį ta tema, tik administracija pašalino jį, nežinau kodėl... Apie šitą įstatymą ir jo pasekmes.
-
Pvz, dabar tarkim susirinkau kompą iš dalių. Ir jeigu man nors viena detalė netiks (pvz vaizdo plotštė) tai aš ją galėsiu gražinti?
Taip
-
Nebent gamintojas nurodo kitaip :]
Gamintojas gali nurodinėti ką nori - ES teisės aktai (o tuo pačiu - ir kiekvienos šalies adaptuoti teisės aktai) numato, kad elektronikos prekėms taikoma 24 mėn. garantija. Ir jeigu gamintojas nurodo, kad tik 12 mėn. - kiti 12 mėn. yra pardavėjo rizika. ;)
-
Šiaip tai rytoj mūsų laiku bus, 06:00 ryto.
-
Kas įeina į komplektą?
-
Na, nepaisant to, kad motininė plokštė yra mATX, o dėžė ATX - tai dar HDD/SDD nematau niekur. :)
-
Dar ieškai?
-
Dar ieškai?
-
-
-
-
AMD procesorius? O.o
-
Neveikia, vakar pamiršau parašyti :)
Kažkaip mistiškai neįdėjau nuorodos. Atsiprašau. Straipsnis yra čia.
-
Šitos kėdės skirtos geimeriams ir jokiu būdu ne biurui. Ir nėra jos tokios patogios, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. O ir pagaminimas jų yra labai prastos kokybės.
Temos autoriui: pats esu 199 cm ūgio, naudojuosi šia kėde: Kėde. Patogi, minkšta ir nėra baisiai brangi.
-
Šiame straipsnyje yra nuoroda į kitą straipsnį apie "laisvės" mitus ir kitus dalykus. Ten, beje, labai aiškiai galima palyginti nuosavą verslą su samdomu darbu. Kiekvienas iš šių dalykų turi savo pliusus ir minusus. Tačiau, iš esmės, ReikiaPuslapio yra teisus (keista forume vadinti ne vardu :lol: ) - dauguma žmonių nori būtent ne nuosavo verslo (ir visų, su tuo susijusių, dalykų), o "verslo rezultato". Kas yra pasiekiama per tikrai netrumpą laiką.
- Auksinis ir ReikiaPuslapio sureagavo į tai
- 2
-
Taigi yra kas superka tuos vekselius iš karto.
-
O pavyzdžiui taip: reklamuoti jog įprastas pienas kenkia, o sojos pagrindu sukurtas pieno gėrimas yra sveikiau nei pienas. Ir be abejo pradedam siūlyti kelių rūšių sojos gėrimus...
T.y. dirbtinai sukuriam problemą ir jai pasiūlome išeitį.
Farmacijos, grožio pramonė sėkmingai išnaudoja šį modelį. Technologijos srityje be abejo kiek kitaip.
Įprastai - dirbtinai sukurta problema nespėja paplisti. Ypač - dabartiniame, technologijų, amžiuje. Atsižvelk į tai, kad tokiu principu dirba praktiškai visos tinklinio marketingo kompanijos: "oi, ten parduotuvėje tai š*das... Štai mūsų produktas tai ohoho koks geras" ir panašiai. Ar matome jų ženklų augimą ir rinkos dominavimą? Ne. Nes jie kuria dirbtinę problemą ir jų produktas niekuo nepranašesnis, nei esantis parduotuvės lentynoje.
-
"Bet koks verslas turi spręsti kažkokią problemą" - ar tikrai? Man rodos Kaspersky yra pasakęs jog reikia SUKURTI mobilių antivirusinių programų aplikacijų paklausą.Tad klausimas - ar neįmanoma susikurti pačiam verslininkui tos taip reikalingos paklausos įteigiant klientui jog jam to ar ano iš tiesų reikia?
Jei laukti paklausos rinkoje ir ją pastebėti - manau čia jau būtų vėlavimas į traukinį, nes pastebėjus paklausą beveik visuomet bus atsiradusi konkurencija ją patenkinančiai verslo šakai plėtoti.
Esu minėjęs straipsnyje Steve Jobs. Jis, kurdamas iPhone, sakė: "vartotojas nežino, ko jam reikia ir mūsų užduotis yra parodyti jam tai". Ir jiems pavyko. Toks verslo modelis itin retai pasiteisina, bet tikrai yra išimčių. Kita vertus - viskas priklauso ir nuo atitinkamo laiko, pateikimo ir daugelio kitų dalykų. Pavyzdžiui - mobilus laikrodis tikrai nebuvo naujiena ir Microsoft buvo jį sukūrę prieš 10 ar 12 metų. Tačiau... Tam nebuvo tinkamas laikas, nebuvo tinkama rinka ir panašiai. Dabar, Apple išleidžia analogišką produktą ir jis yra sėkmingas. Pavyzdžių galima pateikti daug. Kalba daugiau eina apie tai, kaip ir kada imtis savo verslo.
Ką reikia išmokti studijuojant verslo vadybą
Asmeninis tobulėjimas
Atrašyta
LinkedIn'e esu jau daug metų. Ir galiu pasakyti, kad ten yra praktiškai visų stambiausių įmonių HR darbuotojai. Personalo atrankos agentūros ten iš viso yra visos ir labai aktyviai dirba ;)