Pereiti prie turinio

IdejosVerslui

VIP nariai
  • Pranešimai

    872
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    63
  • Atsiliepimai

    100%

IdejosVerslui Pranešimai

  1. Turiu tokį klausimą, jeigu vykdau veiklą pagal IV, ir nuperku naudotą daiktą iš fizinio asmens. Kaip įsitraukti į išlaidas tokią sumą, ir ką aš jam turiu išrašyti?

     

    Turi turėti pasidaręs elementarią pirkimo-pardavimo sutartį, kurioje nurodomas pirkėjas (Tu), pardavėjas (visi duomenys), sandorio sudarymo vieta, data, sandorio esmė (pirkėjas pirko, o pardavėjas pardavė ... bla bla bla).

     

    O galima nieko neišrašant nupirktus daiktus perparduoti, neturint įsigijimo dokumentų, jeigu aš nenorėsiu į išlaidas nurodyti tos sumos?

     

    Žinoma, kad galima. Kas gi Tau uždraus? Galima ir žmogų nužudyti. Tik klausimą reikia užduoti, ne "ar galima", o "ar teisėta". ;) Įsivaizduok situaciją, kai parduodamas daiktą ir susitikęs su pirkėju, prieš akis pamatai Kriminalinės policijos pareigūno pažymėjimą. Nuskamba klausimas "kur gavai šitą daiktą?", o atsakymas pas Tave - kaip ir pas vagis - "pirkau ir žmogaus, nežinau, kas toks" :) Dar gali sakyti, kad "radau". Teisme tai praktiškai reiškia tą patį - teistumą. :lol:

  2. Tikrai! Taip ir yra! Galite juos dar pamatyti, nors jie miršta labai lėta ir skausminga mirtimi. Tačiau jie vis tiek miršta. Neilgai truks, ir šie dinozaurai dings nuo žemės paviršiaus. Bent jau tokie, kuriuos mes dar matome šiandien.

     

    Kalbu apie pardavimų dinozaurą – fizines parduotuves. Dar, atrodo, taip neseniai jos dominavo pardavimų sektoriuje ir kitokių apsipirkimo būdų mes net įsivaizduoti negalėjome. Dabar – po truputį lentynose kaupiasi dulkės, kurias nuvalo tik žmonės, vis dar jaučiantys poreikį „pačiupinėti, pauostyti, paliesti, palaižyti“ prekę realiai, prieš ją užsisakant internetu. Fizinės parduotuvės dar „laikosi“ dėka žmonių, kurie taip ir neišmoko naudotis internetu, nemoka užsienio kalbų ir panašiai. Na, yra dar „akcijos“, kurias skelbdamos, parduotuvės meldžiasi, kad pritrauktų lankytojų ir galėtų įbrukti jiems ne tik dempinguojamas prekes, tačiau ir ką nors su 300% antkainiu.

    Jau daugelį metų parduotuvėms reikėdavo „atremti atakas“ iš dviejų pusių: specializuotų parduotuvių ir interneto parduotuvių. Specializuotos parduotuvės, paprastai, labai neblogai atlieka savo užduotį ir paskirtį, randa savo siaurą nišą, specializuojasi joje, yra laikomi ekspertais ir žmonės mielai ten lankosi. Internetinėse parduotuvėse yra kiek kitaip – jų pelningumas, populiarumas ir kiti faktoriai priklauso ne tik nuo prekių asortimento, tačiau ir nuo klientų aptarnavimo, reklamos internete, SEO optimizacijos ir daugelio kitų dalykų.

     

    Kai visas pardavimų pasaulis pradėjo keistis ir judėti į priekį, mūsų parduotuvės, kažkodėl, vis dar tūpčioja ir trypčioja vietoje, tuo pačiu metu prarasdami tūkstančius eurų. Blogiausia dalis yra ta, kad jiems, atrodo, sunku suprasti, kodėl tai vyksta ir jeigu jie nesikeis kartu su pasauliu bei jame gyvenančiais žmonėmis – pajamų mažėjimo procesas tik greitės.

     

    Jau esu minėjęs ankstesniuose savo straipsniuose, kad viena iš didžiausių verslo klaidų mano praktikoje yra tokia, kai verslo savininkai niekaip nesugeba pažiūrėti į savo verslą taip, kaip kad jį mato jų klientai. Klientai viską vertina kitaip, nei tie, kurie tą verslą sukūrė. Ir tame „kitokiame supratime“ slypi kliento pasitenkinimo rodikliai. Jeigu Jūsų verslas „supranta“ klientą – jis jaučiasi puikiai aptarnautas ir patenkintas. Žinoma – jis sugrįš pas Jus dar ir dar kartą, bei rekomenduos Jūsų verslą savo draugams. O kaip yra tada, kai Jūs jo nesuprantate? Būtent tai ir vyksta su dabartinėmis parduotuvėmis – jos „nesupranta“ klientų. Nesuprantami klientų norai nesitampyti nesveiko dydžio prekių krepšelių; nesuprantami klientų norai gauti konsultaciją, o ne „prekės brukimą“; nesuprantami klientų norai apsipirkti patogiai ir greitai; ir taip toliau.

     

    http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2015/04/virtualus-apsipirkimas.jpg

     

    Atleiskite, tačiau tai, jog investuosite į savo pardavėjų apmokymus – nepakeis Jūsų klientų pasitenkinimo lygio. Bent jau tikrai ne tiek, kad pajustumėte tai pajamų lygmenyje. Šiandienos klientai nori pajusti patį apsipirkimą, mėgautis juo, o ne „dirbti“ atėję į Jūsų parduotuvę. Šioje vietoje – specializuotoms parduotuvėms yra lengviau, nes pas juos ateinantis klientas praktiškai aiškiai žino, ko nori. Jis atėjo ne „pasidairyti“, o įsigyti prekės būtent iš to segmento, kuriame specializuojasi parduotuvė. Ir kokia tai bus prekė – jau priklauso tiek nuo pačio kliento, tiek nuo parduotuvėje dirbančių žmonių. Didesnės parduotuvės vis dar neranda būdų, kaip sudominti klientą ne tik „pažiūrėti“ ir „pačiupinėti“, o mokėti pinigų už sprendimus – nenori. Nors, ilgainiui, tai atsiliepia „pajamų“ eilutėje ir kainuoja jiems daug daugiau. Lietuviškas mentalitetas? Gal.

     

    Internetinių parduotuvių niša pilnėja kiekvieną dieną. Dabar jau daugelis žino aliexpress.com, miniinthebox.com, sportsdirect.com ir kitas parduotuves. Internete galima greitai pirkti, greitai parduoti. Galima, tačiau ne visiems tai pasiseka. Interneto parduotuvių savininkai mano, kad „atsidariau parduotuvę, o dabar pas mane turi pasirodyti klientai“. Atleiskite, tačiau internete viskas veikia kiek kitaip, nei realiame pasaulyje. Taip, internete žmonių srautas yra milžiniškas ir, pavyzdžiui, Kauno „Akropolio“ metinis lankytojų srautas internete yra laikomas vaikiškai juokingu matuojant net ne per metus, o per valandą. Žinoma, jeigu Jūsų parduotuvė yra pritaikyta užsienio rinkai, turi keletą kalbų, tarptautinius atsiskaitymo būdus ir taip toliau. Ne? Neturi? O kodėl? Paklauskite to savęs.

     

    „Internetinė parduotuvė turi stengtis sudominti klientus kiek kitaip. Nors tas srautas „yra“, iš tikrųjų, jo kaip ir „nėra“. Jį reikia „sukurti“. Realiame pasaulyje – atsidarei parduotuvę prekybos centre ir „srautas įeina į nuomos kainą“. Internete „nuomos kainos“ kaip ir nėra (na, išskyrus atvejus, kai tikrai naivūs žmonės „nuomojasi“ internetines parduotuves), tačiau pinigus vis tiek reikia investuoti – į parduotuvės optimizavimą paieškos variklių atžvilgiu (SEO optimizacija), į reklamą internete (Google AdWords, reklaminiai baneriai kituose portaluose ir pan.), į pačią elektroninę parduotuvę. Žinoma, čia egzistuoja ir dar viena, labai rizikinga pusė – galimybė, kad bankrutuosite, kai kažkas to panorės (plačiau apie tai skaitykite čia).

     

    https://www.youtube.com/watch?v=NMacTuHPWFI

     

    Pasaulinio žinomumo elektroninės prekybos platformos jau žengia į realų pasaulį. Jie stengiasi „pagerinti“ mūsų gyvenimą, „palengvinti“ jį ir, tuo pačiu, padidinti savo pardavimus.

     

    Tingėjimas yra pati didžiausia kūrybiškumo galia. Kalbant apie tingėjimą – versle pasiseks tiems, kurie dar labiau padės žmonėms tingėti. Kam eiti į boulingą, kai namie gali turėti Nintendo Wii? Kam eiti į kino teatrą, kai namie pažiūrime filmą? Kam eiti į koncertą, kai galime tiesiogiai jį žiūrėti per televiziją? Tingėjimui ribų nėra.

    Tačiau dinozaurai dar turi šansą išgyventi. Tik reikia išmesti savo dinozaurišką mąstymą pro langą, elgtis drąsiai ir žengti į priekį. Gerinti savo klientų patirtį parduotuvėse, kurti kažką naujo ir nepatirto klientams, kas privers juos jaustis gerai ir grįžti. Reikia nebijoti, kurit, investuoti ir daryti. Kitaip – Jūsų verslas bus atkapstytas po milijonų metų ir demonstruojamas kaip „nevykęs pavyzdys“.

     

    Gero Jums verslo.

  3. Žvelgiant būtent į Top Gear atvejį su Klarksonu, manau, kad laida uždirbanti tokius pinigus, nesunkiai ras pamainą, nors jeigu tai ir atsieis brangiai, bet tikrai kaip sakoma dėl vieno žmogaus netekties bankrotas negresia. :) Bent jau mano tokia nuomone. Žvelgiant iš darbdavio pusės, būtų mano valia, su ta pačia minute išspirčiau darbuotą, kuris nežino savo vietos. :)

     

    Na, jeigu žvelgti būtent į TG atvejį - tai laida neteko ne tik J.C., bet ir J. May bei R. Hammond'o. Ir nesakyčiau, kad laida uždirbo pinigus, o tai darė žmonės, kurie kūrė ir vedė tą laidą.

     

    Ačiū už nuomonę. :)

  4. Oho, net 4 valandos tavo brangaus ir produktyviausio laiko. Turbūt su pinigais "striuka", kad didžėjauti už centus išėjai.

     

    Hmm.. Penktadienį kalbinau mentalistą Nicholas Kin (įrašas čia). Tu gal nori pirmadienį eteryje pasirodyti kaip ekstrasensas? :)

     

    Nei Tu žinai, kokios pas mane ten sąlygos, kokie susitarimai, kokios sumos ar panašiai. Ir kas bus daroma su laida, kodėl tai darau ir panašiai. Ir būk mielas, mano pinigų neskaičiuok. Blogai miegosi ;)

  5. Turbūt nesu girdėjęs Tavo laidos ir nežinau kokia Tavo kompetencija suprasti kuri reklama yra įdomi, kuri ne, bet per youtube nusprendžia vartotojas žiūrėti ar nežiūrėti (o ne įdomi ar neįdomi) reklamą, o ne vedėjas. Šiek tiek diktatoriška yra pastatyti visus, kurie skambina į laidą norėdami pasireklamuoti, ir, beje, visi galvoja, kad jų reklama įdomiausia, ir pačiam vienam nuspręsti. Reikėtų labai aiškių žaidimo taisyklių. Taigi, mano asmeninė nuomonė - tokio eksperimento daryti nereikėtų, jeigu laida ar visas radijas turi verslo krypties. Jeigu tarp pagrindinių klausytojų nėra verslo atstovų dalies (bet tada kas skambins?!), tada klausytojams gal ir patiktų.

     

    Dėkoju už išreikštą nuomonę. Tikrai įdomus požiūris. Žinoma, norisi išgirsti daugiau forumiečių nuomonių, tačiau Tavo tikrai aiškiai išreikšta ir turi tam tikrų rimtų argumentų "prieš".

  6. Tikėjaus kažko kaip verslo.guru temos iš tavęs. Tikrai būčiau buvęs nuolatinis klausytojas, na bet sekmės ir svarbiausia nepritrūk idėjų :)

     

    Šis projektas irgi svarstomas, tačiau kitu laiku ir/ar kitomis dienomis. Ačiū.

  7. Sveiki, forumiečiai,

     

    Čia toks dalykėlis nutiko pastaruoju metu... Žodžiu - EXTRA FM eteryje turiu savo laidą. Na, rytinę (nuo 07:00 iki 11:00), kiekvieną darbo dieną. Turiu įvairių minčių, bandau šiek tiek įgyvendinti jas, sąveikauti su klausytojais ir panašiai. Toks "socialinis eksperimentas". :)

     

    Noriu laidoje įvesti tokią rubriką/žaidimą - "Praleisk reklamą". Pradėčiau ją po 10:00 valandos žinių, o rubrikos esmė yra maždaug tokia: visi žinote, kaip yra YouTube - kai rodoma reklama, tai pirmąsias 5 sekundes negalima jos praleisti. Taip ir laidoje - galimą būtų paskambinti, pareklamuoti savo ar draugo/kolegos/darbdavio verslą, rekomenduoti kaimyną ir panašiai. Tik yra sąlyga - jeigu per pirmąsias 5 sekundes paskambinęs klausytojas nesudomino - išjungiu jį iš eterio ir laukiu kito skambučio. Tačiau, jeigu patinka tai, kaip pristatomas verslas - kalbame apie tai ir praktiškai padaroma interaktyvi, nemokama reklama. Ką manote apie tokią mintį?

     

    Gal dar turite kokių pasiūlymų? Laidos laikas, visgi, yra "elitinis" (vadinamasis radijo "prime-time"), radijo stotis taip pat ne paskutinėje vietoje. Esu atviras idėjoms. :)

     

    Na, ir su laidos pavadinimu galite pagelbėti. Nesinori banalybių, kaip "rytas su..." ar "labas litras". :)

     

    Laukiu komentarų.

     

    P. S. Radijo transliacijos dažniai:

     


    •  
    • 88,5 MHz Vilniuje
    • 97,1 MHz Kaune
    • 100,2 MHz Klaipėdoje
    • 98,5 MHz Šiauliuose
    • 93,2 MHz Panevėžyje
    • 89,1 MHz Marijampolėje
    • 89,3 MHz Utenoje

     

    P. P. S. Nuoroda į šiandienos "debiutinį" interviu.

  8. Dėkui, tavo atsakymas labiausiai į temą po leader. O dėl kitų čia verslininkų kaip bkestux tai susidarė grynai toks įspūdis, ( beje sekant pask. kelias temas), kad rašo čia tik visokie nuvėpeliai kurie bet kaip bandys tik kaip nors įsikišti ar ir atkreipti į save dėmesį, nors greičiausiai nėra net kelio nusibrozdinę nuo tada, kada pirmą karta prie kompo prisėdo.

     

    Nereikia piktintis ;)

     

    Iš esmės - įstatymai šioje vietoje yra ganėtinai painūs. Pagal viską - jeigu esi "išsideklaravęs" iš Lietuvos, tuomet reikia čia grįžus pragyventi 185 dienas, ir jau 186-tą dieną esi laikomas "pastoviu" šalies gyventoju (taip, net nepaisant fakto, kad esi LR pilietis). Tada gali pretenduoti į registraciją Darbo Biržoje ir panašiai. Jeigu moki PSD pats (90 LTL berods dabar per mėn.) - tuomet draudimas įsigalioja nuo sekančios darbo dienos (kol duomenys "suvaikšto"). Kartais - reikia skambinti į Ligonių Kasas ir aiškintis ilgai ten dėl to. Paprasčiau (ir mažesnis galvos skausmas) - poliklinikoje susimokėti ir viskas.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...