Pereiti prie turinio

Lomboro

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    605
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Lomboro sureagavo į DarekaZ Bitcoin - virtuali valiuta paremta P2P technologija   
    Specialiai grįžau į forumą paskaityti ką aš prieš 5 metus rašiau aie bitcoiną. Smagu skaityti savo mintis praėjus 5 metams ir matyti, kad masčiau teisingai, o mano spėjimas pasiteisino! BTC kaina buvo kritus iki 250 USD, o dabar ką turim visi matom :)
  2. Patinka
    Lomboro sureagavo į Skuduras Pagyrimas nariui Bern1994   
    Dėkui :) Kuomet gyvenime nemyli savęs ir nematai prasmės tobulėti, lieka tik padėti atrasti tą džiaugsmą kitiems teikiant kažką, kas turi naudos.
     
    P.S. Programuoju nemokamai ir toliau. PM.
  3. Patinka
    Lomboro gavo reakciją nuo Auksinis Sushio pokerio kelionė!   
    Jau nusprendei ar i informatika stosi? :D
  4. Patinka
    Lomboro gavo reakciją nuo heAt0n Ar realu išmokti gerai programuoti, programuojant tik universitete?   
    Jeigu negali nei valanda programuoti, kodel manai kad bus kitaip UK?
  5. Patinka
    Lomboro sureagavo į Raliushka Dar vienas naujokas..   
    Sveiki gerbiamieji,
    negaisdamas brangaus Jusu laiko noriu trumpai prisistatyti ir paprasyti draugiskai priimti i Jusu buri.
    Esu Deividas. Pastaruosius beveik 10 metu kremtantis emigranto duona saloje,kurioje Guinness alus yra laikomas kulturos dalimi. Per savo trumpa gyvenima esu studijaves pora visiskai nepanasiu dalyku tai ekonomika ir fizioterapija.
    Kodel as cia? Po astruoneriu metu darbo vienoje imoneje netiketai buvo pranesta,jog viskas perkeliama i kita sali. Na viskas isskyrus darbuotojus :D Ir taip pirma kart gyvenime tapau bedarbis. Kelis menesius besitesiancios darbo paieskos vis dar nevaisingos ir po truputi kelencios slegiancias mintis. Tad padrasintas gero draugo sugalvojau isilieti i Jusu saunia bendruomene. Galbut tai pades atrasti nauja gyvenimo kelia,kuriame galeciau labiau nei anksciau save realizuoti.
     
    Manau klausiu daug ir visko, nes vis dar pamenu mokykloje girdeta fraze "Klausti nieko nekainuoja,blogiausiu atveju - neatsakys" :-))
     
    Jeigu Jus turite patys klausimu apie Airija ar skauda nugara ir nezinot kaip gyditis :D ,man visad bus malonu Jums atsakyti:)
     
    Aciu uz Jusu sugaista laika skaitant mano rastleva :-)
     
    Gero ateinancios savaitgalio :-)
     
    D.
  6. Patinka
    Lomboro sureagavo į DeSigneR Nemokami 500$ į Google Platform   
    :DDDD jo, pinigai bus pervesti į paypal. Gausi kreditą jų paslaugoms, t.y. uz 500$ galėsi google paslaugoms ten išleisti, o ne į kortelę ar paypalą gausi.
  7. Patinka
    Lomboro sureagavo į master3000 VBE rezultatai 2014   
    beat this
  8. Patinka
    Lomboro sureagavo į GintasG Informatikos VBE 2014   
    Kažin, ar padės. Reikia naują stilių kurt Antraštė 1, Antraštė 2 arba Antraštė 3 pagrindu. Aišku, galima ir Nuorodos -> Turinys -> Įterpti turinį -> Parinktys ir ten sužymėt. Paprasčiau ir manau, kad geriau yra daryt su antraštiniais stiliais.
  9. Patinka
    Lomboro sureagavo į masinistas5 Lietuvių VBE 2013 metai   
    Nesąmoningas egzaminas. Pats jaučiaus tvirtai, nes žinojau, kad Sruoga jame bus, tai ėjau nusiteikęs gauti šimtuką. Tikrai žinojau. Ir štai, atėjo ta lemtingoji minutė, gavom temas... O ten... SRUOGOS NĖRA!!!!!!! O be jo aš daugiau nieko nemokėjau. Kad jūs žinotumėt kaip aš jaučiaus žiauriai, kokį pusvalandį laiko sėdėjau akis įbidęs į sieną tarsi vaikas negavęs žaislo. Akyse nebuvo ašarų, tačiau jos norėjo riedėti. Suspaudžiau tušinuką ir lengvu mostu leptelėjau temą apie maištininkus, galvoju, kad bent kažką iš atminties parašysiu... Nurimau. Pradėjau rašyti, įsijaučiau į rašymą, parašiau apie 400 žodžių ir likus 15 minučių nusprendžiau viską perskaityti, paieškoti dar klaidų... Ir ką? Temoje žodį ne taip perskaičiau!!!! Ten rašė MAIŠTININKAI, o aš visą KŪRINĮ rašiau apie maišininkus. Dar kai paprašiau žodyno ir ieškojęs sąvokos MAIŠININKAI radau aprašymą, kad tai yra toks rusvas drugys, kuris gyvena ant voratinklio, tai išvis pasimečiau. Rėmiausi gamtos tema. Bandžiau atsakyti į klausimą ar pasauliui reikia rusvų drugių, ###### pagalvojus... Nervas dabar taip ima. Neišlaikytas dar vienas egzaminas. LIUX
     
    P.S. Čia dar ištrauka iš juodraščio:
    Pasaulis be drugių - realybė. Apie gamtą, ne tik rausvus drugius, rašė Putinas kūrinyje "Šešėlis altoryje". Pagrindinis veikėjas Liudas mėgdavo atsiriboti nuo kasdienybės ir panirti į gamtą. Jis nueidavo ant kalno ir žiūrėdavo į saulę. Tačiau jokie rausvi drugiai ten neskraidė. Poetas apie juos net neužsiminė. Todėl suprantama, kad šiame pasaulyje, kupiname neteisybės (žmonių susidorojimas su gyvūnais, nelegalūs zoologijos sodai, zoofiliniai lytiniai nukrypimai) neturėtų būti jokių rausvų drugių, bent jau Lietuvoje. Užsienyje, kodėl gi ne? Ten - kitoks pasaulis, ten - kitokie žmonės, todėl ten - kitokia gamta. Štai kokios Lenkijos miškuose gali išvysti raibą žirafą, Turkijos palmėse - dramblius, o Lietuvoje - bites. Mūsų kraštas išskirtinis, tačiau tai vistiek manęs nenutolina nuo nuomonės, kad šiame pasaulyje nėra vietos rusviems drugiams.
     
    Žinau kad juokinga ir niekas man čia nesigavo, bet sorry, ir tai rašiau per nervus, gal dar čia nurašant kokią klaidą padariau. nesijuokit labai :D
  10. Patinka
    Lomboro sureagavo į Arvydas 2014 m. Europos Parlamento rinkimai   
    Brangiausiai Europos Parlamento rinkimai kainavo TT ir DB, mažiausiai LVŽS. Žemiau pateikta vienos vietos kaina.

  11. Patinka
    Lomboro sureagavo į -LeXas- Anglu VBE 2014 + ATSAKYMAI   
    Garsą reikėjo susireguliuoti pagal save, o jei netiko tai reikėjo pasakyti. Aš nesuprantu ko čia visi taip dėjuoja. Egzaminas parodė normalų B2 lygį, kam neužtėko 15sec suprasti užduotį tie turi prastesnį suvokimą, todėl ir neverti aukštesnių balų. Juk visiems buvo vienodos galimybės, tai visi gaus arba vienodai daug arba vienodai mažai. Tie verkšlenimai juokingai atrodo juolab nieko jie nepakeis, geriau jau ruoškitės sekantiems egzaminams :)
  12. Patinka
    Lomboro sureagavo į alfaman Anglų k. egzaminas   
    Rašai kaip leksikos ir protinių problemų turintis anglas :D
  13. Patinka
    Lomboro sureagavo į Nano Didžiausias laimėjimas jūsų pokerio karjeroje   
    Na, gal ne vienkartinis laimėjimas, bet tikrai vienas geresnių mėnesių išloštų buy-in prasme . Pirmi 11k handų - NL25 zoom, likę 13k - NL 50 zoom 6max. Viso +31.5 Buy in.
     
    http://img844.imageshack.us/img844/4195/marchco.png
     
     
    /brag
     
    [X] Doomswitch ON
  14. Patinka
    Lomboro sureagavo į freelife Lietuvoje lengva pavogti įmonę. Būkite atsargūs.   
    Papasakosiu istoriją, kuri šiomis dienomis nutiko man asmeniškai. Tikiuosi, kad ji padės jums, galvojantiems apie savą verslą, išvengti panašių sukčiavimų.
     
    Nuo 2011 m. turėjau įsisteigęs uždarąją akcinę bendrovę (UAB). Tuo metu buvau užsidegęs sukurti ir internetinę parduotuvę ir turėti nedidelį verslą. Tačiau viskas susiklostė taip, kad 2014 m. įmonę nutariau parduoti.
    Paskelbiau internete, kad yra parduodama UAB ir netrukus atsirado susidomėjęs asmuo. Pasikalbėjome su juo telefonu, susitarėme dėl sąlygų. Sutarėme, kad aš paruošiu akcijų pirkimo-pardavimo sutartį ir persiųsiu jam el. paštu projektą. Netrukus, jei viskas bus užpildyta teisingai, susitiksime pasirašyti dokumentų.
     
    Sutarties projektas žmogui buvo persiųstas. Jame buvau nurodęs visus sutarčiai reikalingus savo asmeninius duomenis – vardą, pavardę, adresą ir asmens kodą. Pirkėjas atsiuntė savo duomenis, tačiau nurodyta buvo, kad akcijas pirks kita įmonė, nurodytas buvo ir jai atstovaujantis asmuo.
     
    Persiuntęs sutarties projektą, daugiau žinių iš piliečio nebesulaukiau. Tiesa, mėginau jam dar skambinti telefonu. Jis atsakė, kad šiuo metu turi daug reikalų ir netrukus susisieks su manimi bei susitarsime dėl susitikimo. Visgi taip daugiau su manimi nebuvo susisiekta, tad pamaniau, kad žmogelis persigalvojo.
    Netrukus atsirado kitas susidomėjęs žmogus. Su juo gana greitai suderinome sąlygas, jis pats paruošė sutartį, nekilo bėdų susitarti dėl susitikimo ir pasirašyti visus reikiamus dokumentus. Galiausiai atidaviau jam įmonės antspaudą.
     
    Čia istorija galėjo ir baigtis, jei ne po dviejų savaičių nuo įmonės akcijų pardavimo gautas skambutis ir Registrų centro. Skambinusi darbuotoja pranešė, kad mano buvusios įmonės vadovą mėginama pakeisti jau antrą kartą per 9 dienas.
     
    Likau nesupratęs ir paaiškinau, kad balandžio 9 d. buvo parduotos įmonės akcijos ir įmonės vadovas galėjo būti keičiamas tik po to. Gavau atsakymą, kad kažkoks asmuo dar balandžio 1 dieną pateikė akcininkų sąrašą ir vienintelio akcininko sprendimą pakeisti įmonės vadovą. Iškart supratau, kad ši istorija bus susijusi su asmeniu, kuriam buvo siųstas sutarties projektas ir kuris galiausiai dingo.
     
    Esmė paprasta – pasinaudojęs mano asmeniniais duomenimis jis tiesiog suklastojo dokumentus ir Registrų centre sau ramiai pakeitė įmonės vadovą. Mažų mažiausiai keista, kad be jokios buvusio įmonės savininko žinios galima atlikti tokius veiksmus valstybinėje įstaigoje.
     
    Istorija šioje vietoje įgavo dar daugiau spalvų, kai sulaukiau skambučio iš moters, kuri savo name netoli Grigiškių nuomoja kambarius. Ji teigė radusi mano telefoną internete, įmonių kataloge, prie mano buvusios įmonės kontaktų. Ji skundėsi, kad pas ją atvežtas ir jau tris dienas gyvena armėnų kilmės vyriškis, turintis registrų centro išrašą, kuriame jis įvardintas kaip mano įmonės vadovas. Moteris aiškino, kad jį ten atvežė nepažįstamas vyriškis ir sakė, kad atveš dar daugiau vyrų, neva dirbsiančių statybose.
     
    Moteris pamanė, kad tai aš buvau tas asmuo, kuris atvežė armėną. Nuvykau tiesiai pas ją išsiaiškinti situacijos.
    Pasirodo armėnui buvo pažadėtas darbas statybose, bet už tai jis privalėjo tapti įmonės direktoriumi. Armėno teigimu, kažkoks vyras, prisistatantis Sauliaus vardu, žadėjo surinkti daugiau darbuotojų ir verstis statybomis. Žmogelis teigė, nieko blogo nenorėjęs ir naiviai pasitikėjęs sukčiaus žodžiais, sutikęs būti registruojamas vadovu. Negana to, jam buvo duotas įmonės antspaudas (!). Taigi, išaiškėjo dar vienas nusikaltimas – neteisėtas antspaudo dublikato pagaminimas. Juk tikrasis antspaudas buvo atiduotas tikrajam pirkėjui. Pats armėnas tris dienas nesulaukė ne tik daugiau kolegų statybininkų, kurie turėjo apsigyventi kartu su juo, bet ir jokių žinių iš „darbdavio“.
    Galiausiai nuvykau į Vilniaus miesto antrąjį policijos komisariatą ir parašiau pareiškimą dėl sukčiavimo ir neteisėto turto užvaldymo. Pareigūnai teigė dar nesusidūrę su panašia istorija, tačiau buvo paslaugūs ir stengėsi kaip įmanoma labiau įsigilinti į situaciją.
     
    Istorijos pabaigos reikės dar palaukti, kadangi tyrimas tik pradėtas. Tačiau didžiausias akmuo čia turėtų būti metamas į Registrų centro daržą, o tiksliau – į toli gražu netobulus įstatymus ir taisykles, leidžiančias registruoti įmonės vadovą ar net perimti įmonę be jokios prieš tai buvusių akcininkų žinios.
  15. Patinka
    Lomboro sureagavo į DmitrijusB Pelnas is diskusiju forumo   
    Forumai - atgyvena. Seni gal laikysis. Nauji - jokiu sansu.
  16. Patinka
    Lomboro sureagavo į doncatas Taip, aš suorganizavau konkursą Lietuvos moksleiviams*   
    "Formatas išskirtinis, kadangi ID susijungia penki mokslai – fizika, informatika, biologija, informatika bei matematika." watafak i just read???
  17. Patinka
    Lomboro gavo reakciją nuo Kamile Studijos Škotijoje   
    Jeigu kalbam apie UK mediciną, tai deadline'as yra Spalio 15 http://www.ucas.com/apply/key-dates
  18. Patinka
    Lomboro sureagavo į avalon Teisingi Matematikos VBE 2013 atsakymai   
    24 uždaviny pakanka loginio mąstymo. norint, kad druskos kiekis procentais būtų kuo didesnis, tuo daugiau tirpalo reikią įpilti. kadangi indas 5 litrų talpos, o įpilta 2 litrai, tai įpilam 3 ir gausim didžiausią koncentraciją. jei šis sprendimo būdas netinka, gali susidaryti funkciją, o suradusi(-ęs) jos išvestinę pamatysi, kad funkcija visada didėja. (ats.: 3 litrai)
     
    30 uždaviny remkis trikampio ploto formule S=0.5*a*b*sinC:
    S=0.5*AB*AD*sinA=20 (trikampio ABD)
     
    S=0.5*BC*CD*sinC (trikampio BCD)
    A+C=180 laipsnių (nes keturkmpis įbrėžtinis)
    C=180-A
    sinC=sin(180-A)=sinA => sinC=sinA (redukcija)
    BC*CD=AB*AD (duota), vadinasi trikampio BCD plotas identiškas trikampio ABD plotui: S=0.5*AB*AD*sinA=20
    ats.: 20 kv. vnt.
  19. Patinka
    Lomboro sureagavo į MartynasJ Google skaitys vartotojų laiškus ir ne tik   
    Pats sau paprieštaravai poste. Žavu.
  20. Patinka
    Lomboro sureagavo į DjiXas Poker vs. Trading [infographics]   
    http://www.acting-man.com/blog/media/2013/04/Poker-vs-trading-infographic.jpeg
     
    Full resolution pic be kvailos uzdarbis kompresijos: http://www.zerohedge.com/news/2013-04-22/guest-post-poker-and-trading
  21. Patinka
    Lomboro sureagavo į iGidas TED: 30 dienų iššūkis pačiam sau   
    Sveiki,
     
    Tikriausiai daugelis žino TED.com.
    Nežinantiems užsiminsiu - Ideas worth spreading.
    Mano dėmesį patraukė motyvuojantis paįvairinti gyvenimą video - išbandyk kažką naujo kas 30 dienų, kuriuo norėčiau pasidalinti su jumis.
    Yra lietuviški subtitrai, tad paliksiu visą įdomumą patiems pažiūrėti :)
     
    http://embed.ted.com/talks/lang/lt/matt_cutts_try_something_new_for_30_days.html
     
     
    p.s. šį mėnesį eisiu miegoti vėliausiai 23h ir kelsiuosi 7h kiekvieną dieną.
  22. Patinka
    Lomboro sureagavo į Vorasz YouTube jau turi ir Lietuvą kaip atskirą šalį   
    Nežinau ar pastebėjote. Aš pastebėjau tik šiandien, kad dabar YouTube turi Lietuvą (taip pat ir kitas šalis kurių nebuvo: Latvija, Estija...) kaip atskirą šalį nustatymuose. Todėl dabar bus galima žinoti kas populiaru tarp Lietuvos žmonių, o ne visame pasaulyje ar kitoje pasirinktoje šalyje. Manau daugelis norės sužinoti kas populiaru tarp mūsiškių YouTube video žiūrovų.
     
    Nuorodos:
    https://www.youtube....O6s22RXxEHEL0tA – populiariausių YouTube video Lietuvoje YouTube'o specialus kanalas (atnaujinamas automatiškai). Kol kas tik 21 subscriber'is/prenumeratorius (kai buvo parašytas šis pranešimas). Kita, išsamesnė statistika, kuri veikė seniau (žiūrimiausi video/geriausiai įv. video/lb. prenumeruojami video kūrėjai pagal dieną, savaitę, mėnesį, visą laiką), yra pašalinta iš YouTube praėjusių metų rudenį. Turbūt dėl Google politikos, nes jiems nenaudinga, kai vartotojai žiūri tai kas žiūrimiausia ar geriausiai įv. pasaulyje.
     
    https://www.youtube....hboard#loc0=ltu – ateityje čia turėtų būti galima matyti video peržiūrų ir bendrinimo socialiniuose tinkluose 24 valandų tendencijas iš Lietuvos žiūrovų pagal amžių ir/ar lytį (kaip tai dabar veikia su kitomis šalimis).
     
    http://en.videotrine...l/youtube/today – ši svetainė gali parodyti žiūrimiausius video pagal dieną, savaitę, mėnesį, visą laiką (visame pasaulyje, JAV, JK, Rusijoje, Ispanijoje ir Brazilijoje). Gal svetainės kūrėjai kažkaip moka atfiltruoti tuos sąrašus, jeigu YouTube jų nebeteikia? Šis sąrašas, kaip pagrindas naudojamas šiame straipsnyje apie žiūrimiausius YouTube video (atmetus žinomus sukčiavimo atvejus): https://en.wikipedia...YouTube_videos.
     
    http://vidstatsx.com – geras puslapis su kūrėjų prenumeratorių skaičiaus, žiūrimiausių kūrėjų ir kūrėjų bendrų visų video peržiūrų statistika/reitingai. Iš esmės įvairi statistika apie video kūrėjus. Lietuvos kol kas nėra.
     
     
    Jeigu žinote, pasidalinkite savo turimais šaltiniais apie Lietuvos vaidmenį YouTube'ėje.
  23. Patinka
    Lomboro sureagavo į Marius Nėra nieko ko neimanoma nupirkti uz pinigus   
    Gyvybės už pinigus nenusipirksi. Tai ką tu apibūdinai kaip gyvybę, iš tikrųjų yra pats paprasčiausias saugumo jausmas.
    Įsivaizduok - turėjai žmogų su kuriuo buvai be galo laimingas ir kitą dieną jo netekai. Ar galėtum kaip nors už pinigus susigrąžinti šią gyvybę ir tą laimės jausmą, kurį ji tau teikė?
     
     
    Ir nesutikčiau, kad meilę galima už pinigus nupirkti. Tu tikrai manai, kad turėdamas daug pinigų galėtum "nupirkti", bet kokios moters meilę?
    Jeigu tu būsi susikaustęs, mykiantis vaflis, tačiau su daug pinigų kišenėje, o tas pats mokyklos laikų L O X A S turės charizmą ir svarbiausia VY-RIŠ-KU-MĄ. Tai spėk su kuo tavo svajonių mergina dalinsis savo laime?
    Beje, prie to pačio - ar galėtų kokia nors be galo tave mylinti, tačiau beprotiškai baisi ir kvaila boba nusipirkti TAVO meilę?
     
    Tavo apibūdintu atveju, turėdamas daugiau laiko skirti dėmesio mylimam žmogui, tu tiesiog turi daugiau laiko džiaugtis ta laime. Bet tai dar nereiškia, kad tau šią laimę suteikė pinigai. Ar neturėdamas pinigų negali daryti to paties?
     
    Kita vertus, tavo mintį supratau. Tik aš esu labiau linkęs manyti, kad žmogų laimingu daro ne pinigai, o pačio išsikelto tikslo pasiekimas. O pinigai dažniausiai yra tiesiog priemonė padedanti gerokai lengviau tą tikslą pasiekti. Ir taip, yra teisybė, kad pinigų neturintys žmonės šiais laikais neretai būna mažiau laimingi, nei tie kurie jų turi daugiau. Nes jų trūkumas juos labiau varžo siekti savo tikslų.
     
    Panas šiais laikais tikrai yra lengviau kabinti turint daugiau pinigų, taip pat pasistatyti namą, nuvykti į kitą šalį. Bet nori pasakyti viso to negalėtum padaryti be pinigų ir būti laimingas tai pasiekęs?
     
    Pinigai daro tavo gyvenimą tiesiog lengvesniu, o sugebėjimas pasiekti savo išsikeltus tikslus - laimingu.
  24. Patinka
  25. Patinka
    Lomboro sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...