Pereiti prie turinio

Kokį automobilį pirkti?


Rekomenduojami pranešimai

Atgaivinu tema.

 

Na pasiūlykit dabar kokių variantų iki 5000LT. Čia būtų mano pirmas automobilis. :)

 

ieškau batų iki 500 lt, ką pasiūlysite? Čia būtų mano pirmi batai.

Lakierkas ar sporbačius siūlysi?

 

Pirma reikia žinot ar turi kokių reikalavimui auto, ar bet kas tinka, svarbu važiuojantis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Planuoju grįžęs iš užsienio po mėnesio pirkti automobilį. Man nereikia tai kažkokio tai šūstro labai, bet norėčiau, kad būtų dujos, sąnaudos ne per didžiausios, bet niekas nesako, kad ir labai mažos turi būt, tiesiog padorumo ribose. Žvalgausi į passat B5 sedanus, kas galėtų plačiau apie juos papasakoti? Ar iš vis verti dėmesio? Kaina iki 5.5k.

P.S. tai būtų pirmasis automobilis, kažko įspūdingo nereikia.

Redagavo sennheis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BMW 530d. Pagal savininkus (ir ne tik) 6l mieste. Arba pirk Guolfą. Ten iš vis neryja, tik reik nepamiršt nupylt kuro nuo bako... Kitų markių NĖRA, susitaikykit laugh.gif

Aha, nes už 5,5k jų tikrai pilna mėtosi pakampiuose :|

 

O dėl B5 - čia trolina ar čia rimtai kažkas klausia? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebūtų mano e34 rezervuotas, pasiūličiau laugh.gif Tobula pirma mašina.

O pasiūličiau tau, to ko aš ir pats norėčiau dabar, audi a4 universalo 1,9 dyzelio :)

 

man tai visdar nesuprantama, kaip kažkas gali NORĖTI tokio automobilio :angry:

galvojau, kad su tokiais tik tie važinėja, kam likimas netinkamą kortą išmeta, o čia pasirodo.. būna žmonių, kurie patys nori :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man tai visdar nesuprantama, kaip kažkas gali NORĖTI tokio automobilio :angry:

galvojau, kad su tokiais tik tie važinėja, kam likimas netinkamą kortą išmeta, o čia pasirodo.. būna žmonių, kurie patys nori :(

 

Nereik per daug susireikšminti ir pasikelti. Matyt esi ne iš to sluoksnio žmonių esi. TBPS .

Arba škoda su soliariu vairuoji?

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kame čia trolinimas?

Rimtai klausi atsiliepimų apie B5 Passat'ą. Paieškojęs visur rastum tų atsiliepimų: tiek čia, tiek auto.Banginiuose, tiek VW forume. Du žodžiai iš mano pusės: daugiasvirtė pakaba. Jei ne tai, būtų neblogos mašinos. Man jau geriau primityvi MacPherson pakaba be jokių nesąmonių.

Daug kas, žinoma, puola pabrėžti, kad B5 ir B5.5 puikios tos pakabos, labai mažai genda ir t.t. bullshit. Bet va pati Volkswagen kažkaip jos atsikratė ant B6 - turbūt šiaip sau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rimtai klausi atsiliepimų apie B5 Passat'ą. Paieškojęs visur rastum tų atsiliepimų: tiek čia, tiek auto.Banginiuose, tiek VW forume. Du žodžiai iš mano pusės: daugiasvirtė pakaba. Jei ne tai, būtų neblogos mašinos. Man jau geriau primityvi MacPherson pakaba be jokių nesąmonių.

Daug kas, žinoma, puola pabrėžti, kad B5 ir B5.5 puikios tos pakabos, labai mažai genda ir t.t. bullshit. Bet va pati Volkswagen kažkaip jos atsikratė ant B6 - turbūt šiaip sau :)

Na dideli atstumai nebus važinėjami, nebus bandoma pasidraskyt ar palėkiot labai su mašina. Tiesiog domina kaip veikia su dujom ir kaip variklis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš kelias dienas pardaviau Passat B5, ir net dabar nepeikiu važiuoklės. Turėjau 1,6 metų - pakeistos traukės, viršutinės priekinės šakės, ir vienas stabilizatorius, viskas. :) P.S. kai pirkau šią mašiną visiškai nieko nekeičiau.

Tiesiog reikia pirkti geros firmos detales, jokių restauravimų ar dar kažkokių išsigalvojimų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš kelias dienas pardaviau Passat B5, ir net dabar nepeikiu važiuoklės. Turėjau 1,6 metų - pakeistos traukės, viršutinės priekinės šakės, ir vienas stabilizatorius, viskas. :) P.S. kai pirkau šią mašiną visiškai nieko nekeičiau.

Tiesiog reikia pirkti geros firmos detales, jokių restauravimų ar dar kažkokių išsigalvojimų.

už geros firmos detales ir mokėsi gerai. Tik ar verta 15 metų senumo mašina tokios prabangos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

už geros firmos detales ir mokėsi gerai. Tik ar verta 15 metų senumo mašina tokios prabangos?

Nu aš ne apie auksines kalbu. Geros firmos detalės nekainuoja karvės. Tvarkingai, mylimai mašinai nereikia gailėti, nes laikys ilgą laiką.

Na ir jo.. jei su tokiu požiūriu jog reikia taupyti ant važiuoklės dalių, aišku iš kur atsiranda "š.... važiuoklė, aliuminis!!!!" tipo pasisakymai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš ir taip pat restauravau. Davė garantiją 2 metų arba 50k km viršutinėm šakėm, kurios daugiausiai problemų kelia. Jokių problemų, tik vėl gi. Reik žinoti ką galima restauruoti ir kur. Bo prisipirka visokių vema dalių ir dar sugalvoja jas restauruot, po to tokie forumuose verkia apie byrančias važiuokles.

 

Tačiau bendrai paėmus - važiuoklės nėra geros. Gal teisingiau išsireiškus - nėra pristaikytos Lietuvos bekelei, nes čia kelių nelabai rasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš ir taip pat restauravau. Davė garantiją 2 metų arba 50k km viršutinėm šakėm, kurios daugiausiai problemų kelia. Jokių problemų, tik vėl gi. Reik žinoti ką galima restauruoti ir kur. Bo prisipirka visokių vema dalių ir dar sugalvoja jas restauruot, po to tokie forumuose verkia apie byrančias važiuokles.

 

Tačiau bendrai paėmus - važiuoklės nėra geros. Gal teisingiau išsireiškus - nėra pristaikytos Lietuvos bekelei, nes čia kelių nelabai rasi.

Taip, bet kam tas galvos skausmas išvis? Yra paprasta, primityvi pakaba, niekas joje nebyra, nereikia žinyno galvoj ar kur turėti kas ir kur restauruojasi ir kas ne. Sakau, gal pačiam VW "daėjo", kad ta pakaba buvo lyrinis nukrypimas, jei jau B6 jos nebeliko? Ir ta B6 visiškai ne ką prastesnė pakaba komforto atžvilgiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Realiai aš irgi nesupratau šio ėjimo. Galas nepriklausomas, realiai pati mašina patogus vežimas. Nafik tą priekinę važiuoklę naglą dėt?

 

Nors turbūt įtarčiau tiesiog technologijos neišbaigtumą, o naujuosiuose modeliuose tiesiog nebedėjo, nes nepasiteisino.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, galvoju apie pirmąjį automobilį. Mąstau dyzelį, kurį būtų pigu eksplotuoti. Galvoju apie 2.0 66Kw HDI ( peugeot 307, 406) arba 1.9 SDI (čia sąrašas platesnis, bet labiausiai patinka Seat cordoba nuo 2002m.) Suprantu kad galios mažai tame SDI variklyje, bet pagal komentarus, tą variklį eksplotuoti nekainuoja brangiau nei benzininį, nes jis labai primityvus, ir ten nėra nieko sudėtingo. Beto jis dar nėra PD todėl turėtų draugauti su ūkininkų arba importiniais kurais, ko nebūtų galima pasakyti apie HDI. Su dujomis kažkaip nenoriu prasidėti.

 

Gal kas turite 3 kartos Seat cordobą arba galėtų ką nors apie ją įdomaus pasakyti >?

 

 

Ačiū.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, galvoju apie pirmąjį automobilį. Mąstau dyzelį, kurį būtų pigu eksplotuoti. Galvoju apie 2.0 66Kw HDI ( peugeot 307, 406) arba 1.9 SDI (čia sąrašas platesnis, bet labiausiai patinka Seat cordoba nuo 2002m.) Suprantu kad galios mažai tame SDI variklyje, bet pagal komentarus, tą variklį eksplotuoti nekainuoja brangiau nei benzininį, nes jis labai primityvus, ir ten nėra nieko sudėtingo. Beto jis dar nėra PD todėl turėtų draugauti su ūkininkų arba importiniais kurais, ko nebūtų galima pasakyti apie HDI. Su dujomis kažkaip nenoriu prasidėti.

 

Gal kas turite 3 kartos Seat cordobą arba galėtų ką nors apie ją įdomaus pasakyti >?

 

 

Ačiū.

 

na apie 1.9 sdi nieko negaliu pasakyti, bet apie hdi variklius truputį galiu papasakoti, nes tikrai turėjęs du automobilius su tokiais varikliais, tai galiu pasakyti abudu puikiai važiuodavo ant kontrobandinio ar žalio kuro ir problemų tikrai nebuvo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, galvoju apie pirmąjį automobilį. Mąstau dyzelį, kurį būtų pigu eksplotuoti. Galvoju apie 2.0 66Kw HDI ( peugeot 307, 406) arba 1.9 SDI (čia sąrašas platesnis, bet labiausiai patinka Seat cordoba nuo 2002m.) Suprantu kad galios mažai tame SDI variklyje, bet pagal komentarus, tą variklį eksplotuoti nekainuoja brangiau nei benzininį, nes jis labai primityvus, ir ten nėra nieko sudėtingo. Beto jis dar nėra PD todėl turėtų draugauti su ūkininkų arba importiniais kurais, ko nebūtų galima pasakyti apie HDI. Su dujomis kažkaip nenoriu prasidėti.

 

Gal kas turite 3 kartos Seat cordobą arba galėtų ką nors apie ją įdomaus pasakyti >?

 

 

Ačiū.

SDI - atmosferinis, ne turbininis dyzelinis motoras. Nėra ten kam byrėti. Toyota irgi buvo toks neužmušamas 2.0D motoriukas senesnėse Corolla/Carina II/Carina E dedamas - resursas bent 0,5 mln. km, prie didžiausių lietuviškų šalčių žvakių nereikdavo ilgiau nei sekundę kaitinti, vesdavosi kaip benzinukas.

Užtat visi nusišneka į lankas lyginant šiuolaikiniam kontekste benzino ir dyzelio motorų patvarumą tarpusavyje patogiai (arba tiesiog bukagalviškai) pamiršdami, kad lygina benzininį atmosferinį agregatą vs. turbininį dyzelinį agregatą. O jei lygintume turbobenziną su turbodyzeliu, tai pasirodytų, kad pastarasis kone dar patvaresnis jei nėra daugiau nujotas nei pirmas.

 

Aišku, SDI bus silpnas ir sunkiai besibėgėjantis, bet ir kuro sąnaudos mažos ir nebyrės taip. Jei tarp HDI ir SDI, tai pastarasis vienareikšmiškai, kas susiję su patvarumu.

O kas bendrai su Seat - pigios, padorios mašinos, kėbulai gal kiek silpnesnė vieta, o daugiau viskas kaip ir VW tiek su privalumais, tiek su trūkumais lyginant su analogiška baze.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

SDI - atmosferinis, ne turbininis dyzelinis motoras. Nėra ten kam byrėti. Toyota irgi buvo toks neužmušamas 2.0D motoriukas senesnėse Corolla/Carina II/Carina E dedamas - resursas bent 0,5 mln. km, prie didžiausių lietuviškų šalčių žvakių nereikdavo ilgiau nei sekundę kaitinti, vesdavosi kaip benzinukas.

Užtat visi nusišneka į lankas lyginant šiuolaikiniam kontekste benzino ir dyzelio motorų patvarumą tarpusavyje patogiai (arba tiesiog bukagalviškai) pamiršdami, kad lygina benzininį atmosferinį agregatą vs. turbininį dyzelinį agregatą. O jei lygintume turbobenziną su turbodyzeliu, tai pasirodytų, kad pastarasis kone dar patvaresnis jei nėra daugiau nujotas nei pirmas.

 

Aišku, SDI bus silpnas ir sunkiai besibėgėjantis, bet ir kuro sąnaudos mažos ir nebyrės taip. Jei tarp HDI ir SDI, tai pastarasis vienareikšmiškai, kas susiję su patvarumu.

O kas bendrai su Seat - pigios, padorios mašinos, kėbulai gal kiek silpnesnė vieta, o daugiau viskas kaip ir VW tiek su privalumais, tiek su trūkumais lyginant su analogiška baze.

 

 

Tas variklio silpnumas irgi abstraktus dalykas. Dažnai tenka pravažiuoti su opel astra benzinas 1.6 55 kw. Man iš esmės jos galios pakanka, normaliai važiuojant. O 1.9 sdi nemanau kad trauks prasčiau, nes nors ir kw šiek tiek mažiau, sukimo momentas 3 nm mažesnis, bet jis yra prie žemesnių sūkių, plius litražas tikrai duoda savo. Aišku būtų kokie 60 kw tada būtų geriau ;) Nors gal ir pežo nėra toks jau gavno, ir geri tie HDI varikliai..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...