Pereiti prie turinio

Kaip sužinoti ar automobilis TDI?


Rekomenduojami pranešimai

Mieste tokio vaziuot su eismu per akis, palakstymam tai ne kazka. Ant lenkimo taip pat, dabar vazineju su mazda 66kw benzinu, mieste per akis, graziai vaziuojant ir kuro ima mazai, bet jeigu reikia vaziuot ku toliau uzmiesti - tragedija. Lenkt sunku ir pavojinga, lenkimas - gazas dugnas, garsai is variklio prasideda neaiskus, kuro rodykle krenta akyse. TDI - vokiski varikliai, kitaip vadinami VAG, patikrinti laiko. Tarnauja ilgai ir kantriai, ko nepasakysi apie prancuzus. O kad technikine praejai, tai cia ne viskas, ten apart lempu ir vaziuokles netikrina juk daugiau nieko, i varikli nelenda :) Is nuotrauku jis toks pabuves ir rida toli grazu ne 200k, gryzkim prie realybes. Metai +- 30-40k km. Golfas 06metu, reali rida, nesukta is IT 192k km.

 

kolkas daugiausia kiek spaudziau tai 90 :D Variklis dirbo graziai, reikes kada ir daugiau pabandyt...

 

Na bet seip ar taip nera automobilio kuriam nesidevetu vaziuokle ar nebutu kazkokiu problemu, viskam ateina laikas.

Redagavo dowista
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TDI - vokiski varikliai, kitaip vadinami VAG, patikrinti laiko. Tarnauja ilgai ir kantriai, ko nepasakysi apie prancuzus.

o kiek prancuzisku masinu pats turejes kad taip kalbi?ar cia is temos girdejau viena bobute sake?

 

Dar nuo vairuotojo daug kas priklauso ir kelio dangos kuria vazineji.

nesiparink.pirma masina isigijai,pavazinek biski,pasiskaitinek forumuose,paeksplotuok,suzinosi kas kaip.viskas gerai yr su tais senukais prancuzais dyseliais.pagyvensi,pamatysi,atsirinksi.o kad kebulas neidealus,tai ner ko tiketis ka 10m senumo masina bus nedauzta:)maziau klausyk tu tautovaginu audziugerbeju.....keep up!!!

Redagavo minde1979
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai pežo-reno - gavno. :) Draugas turi 405, tai pastoviai per ašaras tvarko, bet neparduoda. Dalys ir remontas labai brangus. Kitas draugas turi 406, tai nesenai sankabą keitė. Sankaba 100lt, darbas 500lt. Kainos nežmoniškos. Bet gerai tik tiek, kad jei sutvarkei, gali kokius metus drąsiai važinėti, lyginant su audine ar volsvagenu, kai reikia per metus 2 kartus tvarkyti važiuoklę. Aišku daugiausiai viskas priklauso nuo tarpinės tarp vairo ir sėdynės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai pežo-reno - gavno. :) Draugas turi 405, tai pastoviai per ašaras tvarko, bet neparduoda. Dalys ir remontas labai brangus. Kitas draugas turi 406, tai nesenai sankabą keitė. Sankaba 100lt, darbas 500lt. Kainos nežmoniškos. Bet gerai tik tiek, kad jei sutvarkei, gali kokius metus drąsiai važinėti, lyginant su audine ar volsvagenu, kai reikia per metus 2 kartus tvarkyti važiuoklę. Aišku daugiausiai viskas priklauso nuo tarpinės tarp vairo ir sėdynės.

 

Jau tik nereikia, ne visuose audi-vw aliumine važiuokle, 4 golf'ui išvis du šarnyrai ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau tik nereikia, ne visuose audi-vw aliumine važiuokle, 4 golf'ui išvis du šarnyrai ;)

Aš apie visus ir nekalbu, turėjau galvoje populiariausius pasatus b5 ir a4 b5. Žinant lietuvių mentalitetą, jie perka kuo pigiau, daugiau ir stebisi ko taip mašiną dažnai reikia tvarkyti, kai dalis po dvacoką perka. :D Nepyk, bet apie golfą nepagalvojau, kadangi, ji man kaip mašina neegzistuoja. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai gal jau lyginkim pezuka sita 206 su golf mk4, iki pasato jam toli. O pasatas, kaip masina, tai praktiskai aukso viduriukas. Vaziuokle hujova, bet vel gi, detaliu, kaip tu sakai yra ivariausiu, vieni perka po 20 lt ir verkia, kad kas menesi keist reikia, kitas perka uz 100 ir sekmingai vaziuoja. Nors detaliu neperku po 20lt, bet man ta vaziuokle bent pora kartu i metus tvarkyt reikia. O va draugelis turi ir juokiasi is manes, kaip cia man ta vaziuokle taip byra, o jam uztenka i metus pora sarnyru tam paciam pasatui pakeist.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš apie visus ir nekalbu, turėjau galvoje populiariausius pasatus b5 ir a4 b5. Žinant lietuvių mentalitetą, jie perka kuo pigiau, daugiau ir stebisi ko taip mašiną dažnai reikia tvarkyti, kai dalis po dvacoką perka. :D Nepyk, bet apie golfą nepagalvojau, kadangi, ji man kaip mašina neegzistuoja. :)

 

Tai va būtent, esmė kokias detales pirksi, nes jei pirksi po 20lt, tai žinok, kad savikaina nedaugiau dešimties, o už tiek ką įmanoma pagamint?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mieste tokio vaziuot su eismu per akis, palakstymam tai ne kazka. Ant lenkimo taip pat, dabar vazineju su mazda 66kw benzinu, mieste per akis, graziai vaziuojant ir kuro ima mazai, bet jeigu reikia vaziuot ku toliau uzmiesti - tragedija. Lenkt sunku ir pavojinga, lenkimas - gazas dugnas, garsai is variklio prasideda neaiskus, kuro rodykle krenta akyse. TDI - vokiski varikliai, kitaip vadinami VAG, patikrinti laiko. Tarnauja ilgai ir kantriai, ko nepasakysi apie prancuzus. O kad technikine praejai, tai cia ne viskas, ten apart lempu ir vaziuokles netikrina juk daugiau nieko, i varikli nelenda :) Is nuotrauku jis toks pabuves ir rida toli grazu ne 200k, gryzkim prie realybes. Metai +- 30-40k km. Golfas 06metu, reali rida, nesukta is IT 192k km.

gal tu patylek, nes nusisneki :) pezu varikliai, ypac hdi, tai neuzmusami yra. apie autoriaus varianta nezinau, neteko susidurt. bet paprastas variklis - turi laikyt.

 

Šiaip tai pežo-reno - gavno. :) Draugas turi 405, tai pastoviai per ašaras tvarko, bet neparduoda. Dalys ir remontas labai brangus. Kitas draugas turi 406, tai nesenai sankabą keitė. Sankaba 100lt, darbas 500lt. Kainos nežmoniškos. Bet gerai tik tiek, kad jei sutvarkei, gali kokius metus drąsiai važinėti, lyginant su audine ar volsvagenu, kai reikia per metus 2 kartus tvarkyti važiuoklę. Aišku daugiausiai viskas priklauso nuo tarpinės tarp vairo ir sėdynės.

zmogau, kiek tam pezui metu? turi nori kad jis nebyretu? :D

 

 

o siaip tuos 70 turbut vazinesi tik pirmom dienom;]] po to minsi kaip ir visi :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aha, azmini, tik 66kw hdi varikliu srote po 600lt kiek nori

pas tave logika biski moteriska :) jeigu ju deficitas butu (butu ispirkti), tada jie - nelaikytu. o kadangi ju pilna, ju niekas neperka, nes niekam neuzlinksta. :))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zmoniu logika yra tokia, jog net neverta prasidet su ju remontais, imi kita ir dedi. Cia ne mano vieno tokia nuomone. Galim cia diskutuot be galo be krasto, bet kaip bebutu, prancuziskos masinos nera tokios patikimos kaip vokiskos ar japoniskos. Ir vien i kaina pasiziurejus tai puikiai matosi, o kaip pats zinai, kaina nustato rinka, ekonomikos desniai ir visa kita.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu prakalbom apie dyzelinius variklius, tai HDI visa galva aukščiau stovi nei TDI. Kas durniausia, kad tuos išgirtuosius ir daugelio garbinamus TDI variklius lenkia patikimumu netgi italų JTD.

 

Iš naujų dyzelių tai iš asmeninės patirties siūlyčiau vengti dCi variklių. Ten totalus nesusipratimas, o ne variklis.

 

P. S. Kalbu apie Common-Rail'us.

Redagavo esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zmoniu logika yra tokia, jog net neverta prasidet su ju remontais, imi kita ir dedi. Cia ne mano vieno tokia nuomone. Galim cia diskutuot be galo be krasto, bet kaip bebutu, prancuziskos masinos nera tokios patikimos kaip vokiskos ar japoniskos. Ir vien i kaina pasiziurejus tai puikiai matosi, o kaip pats zinai, kaina nustato rinka, ekonomikos desniai ir visa kita.

o tu bent zinai kaip srotuose atsiranda masinos? ar tu galvoji, kad srotuose dalys visos chujovos?

 

srotai masinas, bent jau tas naujesnes vezasi is anglu aukcionu. ten nuperka, pargabena cia ir ant daliu paleidzia... dalis parduoda, uzsikala litus... ir tai, kad tu hdi varikliu kiekvienam srote yra ir rodo, kad niekam ju nereikia - jie retai genda.

tikiuos suprantamai paaiskinau? nes kiek matau isvis nesigaudai, ir tavo paryskintas teiginys isvis ne i tema..

 

vat kitas reikalas yra, kaip kolega minejo su dci varikliais. pvz 2.2 dci kur renukuose stovi, sitas deficitinis yra... ir ji sunku gaut. 1.9 dci gan lengva gaut, bet jo ir kaina yra didele palyginus su tavo tuo peugeot hdi 600lt (jeigu ne is lempos istraukei zinoma...).

kuo paklausa didesne, tuo ir kaina didesne :) nera paklausos - parduodi pigiau. logiska?

 

bet velgi, juk tas dci stovi ir nissanuose. :) siaip manyciau kad cia del to kalti prancuzai, jie nepriziuri masinu. jau daug prancuzisku masinu prisiziurejes, kur vietoj tepalo jau beveik kose. ir ka jus norit, kad variklis laikytu, kai tepalas nekeiciamas?

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu prakalbom apie dyzelinius variklius, tai HDI visa galva aukščiau stovi nei TDI. Kas durniausia, kad tuos išgirtuosius ir daugelio garbinamus TDI variklius lenkia patikimumu netgi italų JTD.

 

Iš naujų dyzelių tai iš asmeninės patirties siūlyčiau vengti dCi variklių. Ten totalus nesusipratimas, o ne variklis.

 

P. S. Kalbu apie Common-Rail'us.

 

Būtų malonu jeigu pagrįstum, kuo HDi pranašesni už TDi, vėlgi tiek tų, tiek anų buvo nemažai modifikacijų, net jeigu ir kalbam tik apie CR. Po tuo HDi ir TDi slepiasi visa gama motorų, o tų viską iš karto su š. lygini. ;)

Pats turiu 2.0 HDi 2001m galima sakyti vieną pirmųjų, tėvas turi B5 1.9TDi PD, kyla klausimas, kas tau ten aukščiau stovi?

Tdi PD yra tikrai paprastesnis. O Hdi, visa kuro padavimo sistema vokiška(aukšto- žemo slėgio kuro siurblys, purkštukai...), prancūziškas tik variklio blokas :D. Net ir visi bakeliai vokiški, gale stabdžiai tokie pat kaip A4 B5... Man kai tik atrodo, kad pežo 307 jau beveik vokietis. Kas ten prancūziško, tai kėbulas, langai, ir spidometras sagem :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man idomu kiek is cia esanciu "mechaniku" kada nors po kapotu krapstesi, kad cia visi zino koks variklis geras, o koks chujovas :lol:

 

Pats neremontavau, tačiau su meistrais pasikalbu plačiau, kol atliekamas eilinis variklio aptarnavimas (pvz. tepalų keitimas).

 

o ka jus manot apie DTI variklius?

 

Pasiūlyčiau jei yra galimybė nesirinkti šio modelio, ypač 1.7 DTI.

 

Būtų malonu jeigu pagrįstum, kuo HDi pranašesni už TDi, vėlgi tiek tų, tiek anų buvo nemažai modifikacijų, net jeigu ir kalbam tik apie CR. Po tuo HDi ir TDi slepiasi visa gama motorų, o tų viską iš karto su š. lygini. ;)

Pats turiu 2.0 HDi 2001m galima sakyti vieną pirmųjų, tėvas turi B5 1.9TDi PD, kyla klausimas, kas tau ten aukščiau stovi?

Tdi PD yra tikrai paprastesnis. O Hdi, visa kuro padavimo sistema vokiška(aukšto- žemo slėgio kuro siurblys, purkštukai...), prancūziškas tik variklio blokas :D. Net ir visi bakeliai vokiški, gale stabdžiai tokie pat kaip A4 B5... Man kai tik atrodo, kad pežo 307 jau beveik vokietis. Kas ten prancūziško, tai kėbulas, langai, ir spidometras sagem :D

 

Hmm, kaip čia gražiau atsakius... HDI patikimesni, dažniausiai turi daugiau kw ir nm nei tų metų TDI. Tuo labiau, kad VW tik 2007 metais galutinai atsisakė senųjų TDI ir perrėjo prie CR. Tuo tarpu italai pradėjo montuoti jau nuo '97, prancūzai taip pat žymiai anksčiau nei vokiečiai pradėjo montuoti. Be to kiek esu girdėjęs, tai pirmieji raudonraidžiai TDI turėjo rimtų patikimumo problemų. O ir remontas išeidavo labai brangus.

 

Reikia džiaugtis, kad bent vokiškos detalės sudėtos, o ne kokios kinietiškos :D Italų JTD varikliuose taip pat kuro padavimo sistema - vokiška BOCH. Ir kas juokingiausia, kad visokio plauko tipeliai vieni per kitą rėkia išgirdę itališkas ar prancūziškas variklis: genda, blogi, brangu remontuot, nerekomenduoju ir t. t. Nors pačiuose varikliuose ta pati vokiška įranga sukasi :D

 

Apie dCi kita situacija, nepatinka asmeniškai. Važinėjau su 1.5 dCi, 2.2 dCi. Numynus tapkę norisi bent kažkokio jausmo bent iš 2.2, tačiau šnipštas gaunas. Netraukia ir tiek.

Su variklių diagnostika ir problema, ne visur galima ją atlikti. O ir meistrai pamatę dCi dažniausiai nebūna laimingi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...