Pereiti prie turinio

Kaip sužinoti ar automobilis TDI?


Rekomenduojami pranešimai

Dar prie to pacio, gal galit ka pasakyti apie SDI variklius? Nes kiek ziuriu GOLF IV, tai ju nemazai yra SDI.

Stai VW Polo duomenys palyginimui:

1.9SDI 47kW/64PS 4.7/6.2/3.9 17S

1.9TDI 74kW/100PS 4.9/6.4/4.0 10.7S

1.9TDI 96kW/130PS 5.2/6.8/4.3 9.2S

1.4TDI 55kW/75PS 4.4/5.5/3.9 13.6S

Kuro sanaudos vidurkis/miestas/autostrada, toliau - isibegejimas nuo 0 iki 100 km/h.

O apie kaina sunku ka pasakyti. Juk yra kruva modifikaciju Trendline/Comfortline/Highline/Spezial ir net Cricket, taigi visos skiriasi irangos gausa (todel ir kaina).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmas automobilis manau tiks. Laikas parodis ar gera masina ar ne. Kolkas variklis dirba idealiai, graziai vaziuojasi, jokio kalimo... O kad variklis ne TDI o paprastas manau irgi bus gerai, svarbu kad gerai veiktu ir butu ekonomiska. Kaip sakoma kaip ja priziuresi tokia ir turesi. beje siandien vaziavau per zvirkeli tai pastebejau kad plentine masina, nes labai jauciasi duobes. O kai plentu vaziuoju masina tiesiog priglunda ir jauti kelia.

 

p.s rytoj eisiu poliruot :D

Redagavo dowista
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmas automobilis manau tiks. Laikas parodis ar gera masina ar ne. Kolkas variklis dirba idealiai, graziai vaziuojasi, jokio kalimo... O kad variklis ne TDI o paprastas manau irgi bus gerai, svarbu kad gerai veiktu ir butu ekonomiska. Kaip sakoma kaip ja priziuresi tokia ir turesi. beje siandien vaziavau per zvirkeli tai pastebejau kad plentine masina, nes labai jauciasi duobes. O kai plentu vaziuoju masina tiesiog priglunda ir jauti kelia.

 

p.s rytoj eisiu poliruot :D

 

http://www.peugeot-klubas.lt/forum/index.php

Tik jokių kvailų temų ;) Jos tiesiog greitai išnyksta.

O info apie mašiną bus apstu, aišku problemas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmas automobilis manau tiks. Laikas parodis ar gera masina ar ne. Kolkas variklis dirba idealiai, graziai vaziuojasi, jokio kalimo... O kad variklis ne TDI o paprastas manau irgi bus gerai, svarbu kad gerai veiktu ir butu ekonomiska. Kaip sakoma kaip ja priziuresi tokia ir turesi. beje siandien vaziavau per zvirkeli tai pastebejau kad plentine masina, nes labai jauciasi duobes. O kai plentu vaziuoju masina tiesiog priglunda ir jauti kelia.

 

p.s rytoj eisiu poliruot :D

pasikartosiu vel, pezu tdi nebuna :D o jeigu jau kaltu variklis tai zinok nebevaziuotum... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Burgundijus čia iš kur apie turbinas straipsnių prisiskaitei ? Pirmas tavo postas ir aš tikrai patikėjau, kad tu kažką supranti, bet su kiekvienu savo postu rodei kad išvis nieko nesupranti....

Kam tas kreives ten rodei? Gražios gražios DYNO kreivės... "Sukimo momentas iki savo piko, su sūkiais susijęs tiesinę priklausomybe, paskui labiau pasireiškia kiti veiksniai, dėl ko jis pradeda mažėti. " ką čia tuom norėjai pasakyti? Čia šitų darvino teorijų mum nedėstyk, nes aš tavo minties visiškai nepagavau... Apie kokius oro padavimus tu ten pezi?

 

Na turbina toks gan įdomus dalykas.... Nėra jis kad veikia arba neveikia.... Jis jeigu yra automobilyje ir jis užkurtas jis visada veikia... Užkuri mašiną ir turbina sukasi nuo išmetamųjų dujų. Na, bet apie kalba žmonės, kad jin įsijungia nuo 2k RPM? Jie daug maž visi teisūs, na žiūrint kas ką tuometu galvoja... Vieni galvoja kad čia nuo apsukų viskas :) Deja jokių jungiklių ten nėra. Liaudiškai vadinamas turbinos įsijungimas yra ne kas kitas kaip darbinio slėgio pasiekimas(išmetamosios dujos taip išsuka turbiną, kad ši gali pūsti orą į įsiurbimo kolektorių ten sukurdamą slėgį). Deja ant laisvo bėgio turbina niekada nepasiekia savo darbinio slėgio, dažniausiai girdimas garsas yra apgaulė, na švilpimas dažniausiai girdimas kai nėra katalizatoriaus ir keičiasi išmetamųjų dujų kiekis vamzdžiuose, kadangi jei katalizatoriaus nėra jo niekas neslopina.... Na čia jau viskas kaip ir aišku... Dažniausiai auto darbinį slėgį pasiekia apie 2k RPM. Pagal burgundijų kuo daugiau apsukų tuo daugiau boosto(slėgio) :((( Taip jau išeina kad benzininai motorai sukelia daugiau slėgio nes turi apsukų nors tarkim 1.9 tdi orginalus jo slėgis yra 1,1bar o pvz 1,8 T tik 0,8.... Dėja, bet automobilių gamintojai padarė taip kad darbinis slėgis nekistų... Tam ir yra turbinos valdymai kurie slėgio perteklį išleidžia į išorę... Taip kad tą akimirką kai pasiekiamas darbinis slėgis jis kinta labai nežymiai ir yra pastovus todėl kad jis valdomas...

 

"Sukimo momentas iki savo piko, su sūkiais susijęs tiesinę priklausomybe, paskui labiau pasireiškia kiti veiksniai, dėl ko jis pradeda mažėti. " O čia jau tikiuosi apsireikš Burgundijus ir papasakos apie tuos kitus veiksnius dėl kurio pradeda mažėti sukimo momentas :((( Norėčiau aš pašalinti tuos veiksnius ir tada mano motoriukas galėtų toliau testi tiesinę pirklausomybę nuo sūkių :(

Redagavo Broodas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...