Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Tai pradžioj nuvažiuok su ja apžiūrėk modelį, gal jai nepatiks ? 
Beje, iš mažų Toyotų dar yra toks Urban Cruiser, iš foto gali pasirodyt didelis, bet realiai jis tik vos didesnis už Yaris, mažesnis už Auris. 
Taip pat yra Verso-S / Subaru Trezia. Tik jis naujesnių metų, todėl gali šiek tiek viršyt 5000€.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už 5000 € normalaus automato nerandam, tai už 4000 € manai rasi ? ? Šiaip pora automobilių vertų dėmesio radom iki 5000 € su mechanine dėže Lietuvoje, bet ir tai gal, kai Stanley apžiūrės paaiškės, kad ten laužai paskutiniai...

Tad patarimas vienas, jei Lietuvoje nieko nerandi, ieškai mobile.de (o ten tikrai gerų variantų yra žinoma brangesnių nei LT) ten tikrai pasirinkimas daug didesnis ir kreipiesi pas Stanley, jis padės nusipirkti iš Vokietijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, xtaadaasx parašė:

Gal turite kas kokį hečbeką parduoti iki 4000 eur? Ieškau mamai, tinka opel corsa, golfai ir pan. Automatai ir puiki būklė privalumas! 

Sunkiai sekasi paieškos, apie automatus kalbos net nėra. 

Jei domina dyzeliai su mechanine deze parašyk pm, is sitos klases auto turesiu punto 2012, corsa 2007

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2022-03-23 13:42, Stanley parašė:

Tai pradžioj nuvažiuok su ja apžiūrėk modelį, gal jai nepatiks ? 
Beje, iš mažų Toyotų dar yra toks Urban Cruiser, iš foto gali pasirodyt didelis, bet realiai jis tik vos didesnis už Yaris, mažesnis už Auris. 
Taip pat yra Verso-S / Subaru Trezia. Tik jis naujesnių metų, todėl gali šiek tiek viršyt 5000€.

Na tas Urban Cruiser labai patiko tiek draugei tiek tėvui, o jie dar ir pigesni nei Auris tas atnaujintas nuo 2013 metų.

Tai tėvas dabar renkasi iš Urban Cruiser ir Verso-S, prašė paklausti kuris iš jų mažiau problemų turi t.y. kuris yra patikimesnis ? Aš galvoju, kad jie abu bus tikrai neprobleminiai, bet gal visgi turi kažkuris iš jų kažkokių problemų kaip pvz. Auris iki 2013 metų, kad dažnai pasitaiko, jog stringa pavaros ? 

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Abu šie modeliai, kaip ir visos tokios klasės Toyotos yra patikimiausi tokio amžiaus ir kainos auto. Rinktis kuris iš jų patikimesnis yra tas pats kas rinktis kuris vaisius sveikesnis - obuolys ar bananas ? Patikimumas labiau priklauso nuo būklės kokios bus nupirktas. 
Geriau pačiupinėti abu modelius ir imti tą, kuris labiau patinka ar gražesnis. Aš gal imčiau Verso-S, nes Urban Cruiser nors ir neturi nieko bendro su pravažumu (nebent keliais cm aukštesnį bordiūrą gali perlipt), bet pozicionuojamas kaip SUV klasė, o SUV'ų nepripažįstu iš principo. Verso-S kaip ir dauguma vienatūrių turi geriau išplanuotą saloną ir būdamas tokio pat dydžio yra erdvesnis ir patogesnis. Bet jeigu skirtumo nėra, tai geriausia žiūrėti abiejų modelių skelbimus ir pirkti tą, kuris pasitaikys pirmas. Kuo daugiau pasirinkimo - tuo lengviau nupirkti gerą mašiną. 


Dėl stringančių pavarų turi omeny robotą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai ačiū už informaciją, perduosiu jam. ? Aš ir sakau, kad reikia bent 20 skelbimų norint kažką pirkti ir tokiu atveju, labiau patinkančius modelius galima dėti į sąrašo pradžią, o mažiau patinkančius - į pabaigą.

O dėl stringančių Aurio pavarų turiu omenyje mechaninę. Straipsnis čia: https://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/vokietijos-specialistu-naudotu-automobiliu-ataskaita-toyota-auris-po-100-tukst-kilometru.d?id=75594345

Jei trumpai, tai teigiama, kad šis modelis neturi variklio apsaugos, dėl to korozija įtakoja ir pavarų perjungimo problemas.

Cituoju: Beje, korozijos poveikį bandytojai juto automobilį testuodami. Pavarų perjungimas vis blogėjo, kol galiausiai penktą pavarą pavykdavo įjungti tik panaudojus nemažą jėgą."

Kadangi testavo 100 000 km ridos automobilį, tai jeigu prie tokios ridos pavaros pradeda strigti, tai nelabai norisi tokios problemos įsigyti.
 

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mažiau skaityk tokių nesąmonių. Tuos straipsnius rašo žurnalistai dažniausiai net teisių neturintys tik tam, kad kažkas tuos straipsnius skaitytų, o ne tam, kad suteikti skaitytojams naudingą info. Kad ten kažkas išardė vieną auto, tai nereiškia kad tūkstančiai kitų Auris bus tokie patys. Kad dėl aprūdijusio pavarų perjungimo mechanizmo nesijungtų pavaros mažai tikiu, greičiausiai buvo sudrožta sankaba (kiek tarnaus sankaba priklauso tik nuo vairuotojo, ne nuo modelio). Net jeigu toks defektas ir būtų iš tikro, tai vistiek žymiai pigiau nei nutrūkstančios grandinės, smagračiai ar pjezo purkštukai pas kitas markes. Kiek esu patikrinęs Auris - nesu sutikęs nei vieno su stringančiom pavarom, net nesu girdėjęs apie tokį defektą. 
Lietuvos klimate visos mašinos rūdija, kad to nebūtų reikia kraustytis į Ispaniją ? Taip, Toyotų važiuoklė, įvairūs kronšteinai ir pan. dalys po kapotu ir po dugnu rūdija gal kiek daugiau nei pas kitus, bet tai niekaip neįtakoja važiavimo ar mašinos vaizdo, gal tik meistrai labiau keikiasi kai atvažiuoji mašinos taisyt, bet tai jau ne tavo problemos ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasidairau skelbimuose ir aš retkarčiais į panašaus biudžeto Yaris/Auris/Urban Cruiser/Corolla pasiūlą, irgi į automatus, benzinus. Vaizdas šiuo metu liūdnokas. Kas dėl Urban Cruiser, tai gan retas paukštis pas mus, pilna prikišta Scion'ų amerikietiškų su 1.8 varikliu (kuris nėjo į Urban Cruiser Europoje). MMT dėžės nesinori iš principo, tai tikriausiai reiks didinti biudžetą tiesiog, kai jau pribręs rimtas poreikis pirkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su Stanley pagalba nupirkom draugei Aurį 1.4 benziną, originali 146 k km rida, nedaužta, TA praėjo iš pirmo karto, nuo vokiečio nulygo apvalią sumą bei sulygo skardinius ratlankius žieminėms padangoms. Paslauga 10/10 kaip sakoma, šiandien automobilį atvežė traliukas. Dabar ieškosim tėvui mašinos ir irgi naudosimės Stanley paslaugomis.

 

IMG_20220412_175704__01.jpg

IMG_20220412_175655.jpg

IMG_20220412_175640.jpg

IMG_20220412_175422.jpg

 

 

IMG_20220412_175647__01__01.jpg

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar norėčiau paminėti kelis lietuviškų valatybinių įmonių nekompetencijos ir pinigų darymo aspektus:

1. Automobilis turėjo vokišką TA lapą, tačiau Regitros informacijoje pasakė, kad jei lapas tėra vienas - jis netiks, tad praėjome lietuvišką TA. Tačiau registracijos metu parodžius vokiškos TA lapą Regitros darbuotojui ir paklausus ar su tokiu būtų registravęs - sako žinoma, be problemų. Tą patį sakė ir Stanley, tik mes jau buvom daugiau kaip trečdalį eilės atlaukę TA eilėje, kai gavau info iš Stanley, kad Regitros informacija pievas šneka, tad nutarėme nebesimėtyti ir praeiti TA, juolab, kad tokiu būdu dar papildomai įsitikinome, kad nupirktas Stanley automobilis yra tikrai geras ir techninių trūkumų neturi.

2. Kai prieš 4 metus aš pirkau Corollą tokių nesamonių, kad užregistravus automobilį Regitroje, turi grįžti į Tuvlitą, kad įrašytų į techninės apžiūroa lapą numerius nebuvo. Viskas būtų ok, bet nuėjus dar 15 min teko laukti, nes nematė duomenų apie registraciją iš Regitros. Kai po 15 min tuos duomenis jau pamatė, įrašė numerius ir registracijos liudijimo numerį į techninės apžiūros lapą t.y. jį perspausdino....ir paprašė susimokėti 5 € už techninės apžiūros lapo keitimą ! Tai laba diena, jiems reikia numerių info įsirašyti, o gaunasi kad tipo žmogeliui čia paslaugą jie suteikia ir tu susimokėk už tai...absurdas. Už nepilnos minutės operaciją 5 € mokestis...vien iš šito susirenka apvalią sumelę Tuvlita per dieną...

Įdomu kas būtų jei tų numerių būtume neįrašę į techninės apžiūros lapą. Jaučiu nieko, būtų įrašę per sekančią TA manau ir tiek (kaip kad mano Corollai buvo), nes realiai galiojančią TA turėjau, tik kad numeriai neįrašyti, bet VIN tai matėsi. Žodžiu pinigų darymas iš oro.

3. Nėra normalu, kad nuo 12:00 stovint gyvoje eilėje automobilio registravimui, jį užregistruoja tik 15:45. Tuo tarpu Telšiuose jokių eilių nėra ir užregistruoja per 15 min. Po manęs, kai atidarė vartus apie 7 žmonių grupelė puolė regitros darbuotoją, tipo va mes nespėsim, atvykom 14:00 ir nespėsim užsiregistruoti automobilio. Ir mintyse pritariau jų žodžiams. O tie regitrininkai niekur neskuba atsileidę dirba, laukia tų 16:30 ir jiem dzin ar 20 mašinų per dieną užregistruos ar 50...neveltui valatybinėse įstaigose dirbusių darbuotojų po to į privatų sektorių niekas nebenori priimti dirbti.

4. Šitas punktas, ne tiek pasipiktinimui, kiek pastebėjimui, kad pinigus galima daryti iš "nieko". Turiu galvoje numerių tvirtinimo lenteles. Žmogelis siūlo jas po 12 € už komplektą ir 3 € už pritvirtinimą ir numerių įdėjimą į lenteles. Reali jo "produkto" savikaina pagal senukai.lt kainas nesiekia 5 €, tad nuo automobilio po 10 € gryno pelno nėra blogai. ? Kas labiau nustebino, kad apskaitos dokumento už šią paslaugą neduoda jokio, o su Regitros darbuotojais jis draugelis t.y. savas užeina į Regitros kabinetus, nieks jo nevaro laukan ir pan. Na, tik aišku, kai jau susimoki, tikrai paslaugiai atlieka savo darbą t.y. įeina į Regitros garažą kai tik gauni numerius juos pats įdeda į tvirtinimo lenteles, nereikia nei prašyti, viską mato, viską pastebi. Ir užsidirba žmogelis manau laisvai po 100 € į dieną ir jokių mokslų ar aukštųjų jam nereikia. ?

Gal kam ši informacija pravers, o mūsų forumo automobilių rykliai pakomentuos dėl TA lapo perspausdinimo su įrašytais numeriais būtinumo/privalomumo. 

?

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu tai pasakoji automobiliu prekybos temoj, patikek, viska mes apie tai žinom. Sukurk temą “kaip aš 2022m. pirkau sau automobilį” ir aprašyk viską detaliai ten. Prašau, nespamink offtopico. 
 

nieko asmeniško, bet būtų faina, kad temos liktų tam, kam jos sukurtos.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Manau, kad Regitroje ne taip ivardinai technikines dokumenta ir jie sumaise su automobilio dokumentais. Automobilio is Vokietijos dokumentai susideda is dvieju daliu ir norint uzregistruoti automobili Lietuvoje jie reikalingi abu. Tiesiog nesusikalbejot.

2. Nera butina irasyti automobilio numeriu.

3. Nezinau ka pakomentuot, eile yra eile. O vietu yra daug kur darbuotojai neskuba.

4. Zmogus siulo paslauga, nori perki, nori ne. Tai nera Regitros paslauga.

Savo klientams tai padarau pats.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, RokasSl parašė:

Tu tai pasakoji automobiliu prekybos temoj, patikek, viska mes apie tai žinom. Sukurk temą “kaip aš 2022m. pirkau sau automobilį” ir aprašyk viską detaliai ten. Prašau, nespamink offtopico. 
 

nieko asmeniško, bet būtų faina, kad temos liktų tam, kam jos sukurtos.

Nepatinka, neskaityk, yra kas pažymėjo, kad informacija naudinga. Nei tu moderatorius nei tu šio forumo savininkas, kad turėtum teisę spręsti kas ką gali rašyt ir ko ne. Lietuva laisva. Taip, kad nuleisk garą ir viskas bus ok. ?

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, Paulius. parašė:

1. Manau, kad Regitroje ne taip ivardinai technikines dokumenta ir jie sumaise su automobilio dokumentais. Automobilio is Vokietijos dokumentai susideda is dvieju daliu ir norint uzregistruoti automobili Lietuvoje jie reikalingi abu. Tiesiog nesusikalbejot.

2. Nera butina irasyti automobilio numeriu.

3. Nezinau ka pakomentuot, eile yra eile. O vietu yra daug kur darbuotojai neskuba.

4. Zmogus siulo paslauga, nori perki, nori ne. Tai nera Regitros paslauga.

Savo klientams tai padarau pats.

1. Na aš įvardinau techninę apžiūrą ir kitaip niekaip neįvardinsiu, o regitros darbuotoja matyt ir bus sumaišiusi kas yra kas ir pakalbėjo apie registracijos dokumentus, nors aš klausiau apie techninės apžiūros dokumentus. Žodžiu pasitikėti Regitros teikiama informacija telefonu negalima, tą ir norėjau akcentuoti. 

2. Tai reiškias Tuvlita konkrečiai apiplėšinėja žmones... ?

3. Na taip, tai ir sakau, gautų mimimumą plius procentą nuo aptarnautų automobilių būtų visai kitas reikalas.

4. Tai taip, viską suprantu, tik noriu pasakyti, kad Regitra žino, kad yra chebrantas kuris ima grynaisiais į ranką ir tą toleruoja nepraneša tai pačiai VMI ir tą paslaugą teikia taip super labai viešai. Stebina ta tolerancija ir neveiklumas toje vietoje.

Stanley manau irgi būtų padaręs, bet aš pirkau jo paslaugas iki tos vietos kai tralas atveža automobilį. Jei būčiau pirkęs ir pagalbą Lietuvoje (už papildomą mokestį), tuomet manau butų padėjęs. Tiesiog šitoje vietoje mačiau, kad galima sutaupyti ir pagalba nereikalinga, tad ir sutaupiau. ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Tiek telefonu tiek prie langelių darbuotojai nėra kompetetingi ir kiekvienas šneka skirtingai. Būna taip, kad vienoje regitroje automobilį atsisako registruot, kitoje priregistruoja be jokių klausimų. Tikslią, teisės aktus atitinkančią informaciją gali gauti tik el. paštu, bet atsakymo gali laukti ir mėnesį, gali ir išvis nesulaukti. Fb messengeryje pakankamai greitai atsakinėja, bet irgi ne visada tiksliai ir ne visada į klausimą. Geriau klausyti patarimų tų, kas kasdien lankosi regitrose. 

2. Regitros darbuotojai gąsdina, kad neįrašius numerių į TA lapą eis baudos iš radarų. Realiai nei vienai mašinai nesu keitęs lapo ir nė karto negavau jokios baudos. Tik vieną kartą buvo sustabdę pocilininkai, pasakė, kad neturiu TA, parodžius lapą pasakė, kad ten numeriai neįrašyti, todėl jie savo sistemoje nemato. 
Anksčiau lapo keitimas buvo 1€, 5€ aišku kosmosas. Netikiu, kad 21 amžiuje dvi sistemos negali apsikeisti duomenimis, akivaizdu, kad tai padaryta tyčia. 

3. Kad regitros sistema supuvusi ir nėra orientuota į žmones jau seniai aišku, pats apie tai rašiau ne kartą. Eilės pagrinde yra dėl to, kad jeigu auto iš užsienio, tai jo negalima priregistruoti internetu. Juk galėtų padaryti tvarką, kad po stogeliu atliktų tik numerių sutikrinimą, o toliau žmogus eitų prie langelio arba tęstų registraciją online grįžęs namo. O dabar apart sutikrinimo ten pat tvarkomi SDK, vedami duomenys į sistemą, apskaičiuojamas taršos mokestis (būtent po jo įvedimo smarkiai išaugo eilės), išduodami numeriai, kol kiti laukia eilėje - žmogus dar turi bėgti į kasą, nes nėra galimybės susimokėti vietoje kortele. Todėl vietoje 5-10min numerių sutikrinimui kaip būdavo anksčiau - užtrunkama 0,5-1h kiekvienam auto. Anksčiau darbuotojai apskaičiuodavo kiek dar auto spės aptarnauti iki darbo pabaigos ir ant paskutinio auto uždėdavo užrašą "šiandien paskutinis klientas", kad kiti nelauktų veltui. Dabar jiems visiškai dzin, gali atstovėti pusę dienos ir prieš tave uždarys vartus. 
Priregistruoti per 3-4val nėra ilgai, praeitą vasarą žmonės stovėdavo eilėje po 2 dienas. Aš į Vilniaus centrinę stengiuosi net nevažiuoti. 

4. Kaip jau minėjo, numerių tvirtinimas nėra regitros paslauga ir nėra privaloma, nori perki nori ne. Reikėjo pasukt - būčiau prilėkęs uždėjęs savo rėmelius nemokamai ? 

P.S. Visiems klientams siūlau papildomą paslaugą - tralo sutikimas, paruošimas TA, TA praėjimas, auto pristatymas iki regitros bet kuriuo patogiu laiku. Martynas sakė viską pasidarys pats ? 

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2. Supratau, tai visgi nepasikeitus to TA lapo policija nemato TA, na tada velniai nematė tų 5 € geriau susimokėti ir pasikeisti tą TA lapą, bet kad šitoje vietoje yra plėšikavimas - tai faktas.

3. Man 4 valandos eilėje prie registracijos pasirodė tikrai daug, na bet gal todėl, kad Vilniuje pirmą kartą registravau automobilį. ?

4. Tai tiesiog nesusimąsčiau iš anksto apie tuos rėmelius, nes ant Corollos buvo jie, nes Stanley pats parvarė ją savo eiga, matyt todėl ir buvo. ? Vat jei tėvo mašinai nebus jų kartu su automobiliu, nusipirksiu iš senukų po 2 € juos iš anksto, mačiau yra, nematau problemos. ? Kadangi rėmelių neturėjau, o važiuoti norėjosi iš Regitros jau su numeriais, tad teko nusipirkti tuos rėmelius iš to žmogelio, bet viskas ok, tiesiog žinosiu ateičiai. ? Viskas ok, svarbu automobilis geras nupirktas, tas svarbiausia. ?

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2. Mane tik tą vieną kartą buvo sustabdę, o kiek mašinų turėjau, kiek visur važinėjau po LT ir po užsienius, kiek kartų stabdė per reidus - niekas apie TA net neklausė. Radarą, kuris fiksuoja TA kasdien po kelis kartus pravažiuoju. Taigi iš principo nemokėjau ir nemokėsiu tų 5€, nemano bėdos, kad savo sistemų nesusitvarko. 

3. Netgi atvažiavęs iš anksto rezervuotam laikui - vistiek užtrunki mažiausiai valandą. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Nu, kolegos, kaip prekyba? ?

Ar planavot tokia paklausa is ukrainos ir uzsipirkot variantų? ? 

prisipazinsiu, net isgirdes, kad muitai i ukraina panaikinti, nesitikejau kad bus tiek norinciu pirkti.

Idomu, kaip vyrai karo padeties salygom is ten visgi sugeba atvaziuoti, kad nupirkti automobiliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2022-03-28 05:05, Stanley parašė:

Abu šie modeliai, kaip ir visos tokios klasės Toyotos yra patikimiausi tokio amžiaus ir kainos auto. Rinktis kuris iš jų patikimesnis yra tas pats kas rinktis kuris vaisius sveikesnis - obuolys ar bananas ? Patikimumas labiau priklauso nuo būklės kokios bus nupirktas. 
Geriau pačiupinėti abu modelius ir imti tą, kuris labiau patinka ar gražesnis. Aš gal imčiau Verso-S, nes Urban Cruiser nors ir neturi nieko bendro su pravažumu (nebent keliais cm aukštesnį bordiūrą gali perlipt), bet pozicionuojamas kaip SUV klasė, o SUV'ų nepripažįstu iš principo. Verso-S kaip ir dauguma vienatūrių turi geriau išplanuotą saloną ir būdamas tokio pat dydžio yra erdvesnis ir patogesnis. Bet jeigu skirtumo nėra, tai geriausia žiūrėti abiejų modelių skelbimus ir pirkti tą, kuris pasitaikys pirmas. Kuo daugiau pasirinkimo - tuo lengviau nupirkti gerą mašiną. 


Dėl stringančių pavarų turi omeny robotą?

o kas negerai su SUV?
 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tikrai, kas blogai su SUV? Pats važinėju su sedanu, bet žmona norėjo SUV, tai kartais tenka pralėkti, iš privalumų pažymėčiau, kad lengva įsėsti/išlipti, gale bent vizualiai atrodo daugiau vietos, o ir jei reikia pravažiuoti prisnigta bekele tai nėra bėdų, su sedanu esu nekartą klimpęs, kur SUV tiesiog važiuoja

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po šios žiemos ir kelininkų požiūrio į darbą (matyt jie galvoja, kad užmiesčiu visi tik su SUV ir važinėja) jaučiu, kad keičiant žmonos Auris'ą teks žvalgytis į SUV vien dėl tų poros cm aukščio - tegul žemesnės mašinos padaro pilvą, o ne ji - apačios plastmasės buvo galvos skausmas, nes vietom supustytas sniegas ir kas kartą +-70 km/h kabini dugnu to sniego. Su aukštesne mašina tokių problemų nebuvo. Nors nei ji, nei aš nesam SUV gerbėjai, nes realiai tai nėra nei talpus, nei itin patogus variantas. Vienintelis pliusas, kas mum aktualu - patogesnė sedėjimo padėtis nei tam pačiam Auris.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...