Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Nu man jie toki tekstuka atsiunte atgal:

 

AccSent now blocks account access from IPs identified as open proxies,

insecure web servers, or otherwise open to exploitation by criminals.

 

Please note if you are receiving this error you are able to access your

account from another remoteip address as long as it is not listed on the DNS

blacklists.

 

You should follow the steps below in order to address this situation

properly:

 

1. Please ensure the security of your computer (you may be infected with a

trojan or some other malicious software)

 

Keep your e-gold account secure; educate yourself by reviewing the security

recommendations listed on the security page at the e-gold website.

 

2. Once you have removed any malicious software from your computer if you

still experience difficulties you should contact your isp provider for

assistance with this matter

 

**Please allow 24-48 hours for the system to update once you have removed

the malicious software from your computer.**

 

If you find you still need assistance once you have followed the steps above

and have allowed 24-48 hours for the system to update, please reply back

with the following information:

 

What ISP are you using?

What is your ip address?

What browser?

 

 

Thank You,

e-gold Service<1

 

 

Kazhkas turi pasiulymu kokiu nors? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

You did not provide an e-gold account number in your previous e-mail

request. If you are still having trouble accessing your account,

please

reply with your 6-7digit e-gold account number. If you have forgotten

your

account number, please reply with the following information you used to

open

the account: name, phone number, mailing address, and e-mail address.

We

will notify you of the account number once we have located the account

that

matches the information you provide.

 

 

 

Thank you,

 

 

Stai man atsiunte sy laiska ir as nelabai suprantu ka cia reik daryt kad atsiblokuociau savo accounta, gal kas galetu paaiskint??? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

You did not provide an e-gold account number in your previous e-mail

request. If you are still having trouble accessing your account,

please

reply with your 6-7digit e-gold account number. If you have forgotten

your

account number, please reply with the following information you used to

open

the account: name, phone number, mailing address, and e-mail address.

We

will notify you of the account number once we have located the account

that

matches the information you provide.

 

Thank you,

Stai man atsiunte sy laiska ir as nelabai suprantu ka cia reik daryt kad atsiblokuociau savo accounta, gal kas galetu paaiskint??? :)

Uzmirsai savo E-Gold saskaitos numeri nurodyti laiske. Dabar E-Gold'ui ji nusiusk. :)

P.S. Pirma isitikink, ar cia tikrai E-Gold tau parase.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip Jums ne i e-gold supportus reikia rasyti o i savo ineto tiekejus kreiptis. O tai naudoja jie visokius open proxy kanalus kad Jums interneta kuo pigiau tiekti tai ir gaunasi visokios nesamones.

Jei rimtai tai cia visos Lietuvos globaline problema po TEO tinklu luzimo ir sita situacija anot TEO tesis iki rugpjucio menesio kiek pamenu. O daugelis ineto tiekeju interneta gauna butent is TEO tinklu arba is dukteriniu TEO bendroviu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man situacija tokia: prieš ~ savaitę parodė message,kad tipo nesaugus kompas ir užblokavo IP. Tada instalinau antivurisą ,antispyware ,rado apie 100 visokių spy ,trojanų (:)) ,tada rašiau jiem jau apie 5 laiškus ,kad prasivaliau ir jokio atsako.Sušiktas support. Tada pažiūrėjau ,kad su proxy jungiasi ir neberašau jiem,nenori ,tegu neatblokuoja.O su mano netu jokie tiekėjai nepadės IP pakeist, nes netas yra LABAS , iš mobo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man situacija tokia: prieš ~ savaitę parodė message,kad tipo nesaugus kompas ir užblokavo IP. Tada instalinau antivurisą ,antispyware ,rado apie 100 visokių spy ,trojanų (:)) ,tada rašiau jiem jau apie 5 laiškus ,kad prasivaliau ir jokio atsako.Sušiktas support. Tada pažiūrėjau ,kad su proxy jungiasi ir neberašau jiem,nenori ,tegu neatblokuoja.O su mano netu jokie tiekėjai nepadės IP pakeist, nes netas yra LABAS , iš mobo :)

Jo del support, tai tikrai jie ten nieko nepadeda. Vis ta pacia zinute atraso :D Inboxe turiu kazkur 10 vienodu ju zinuciu su tais paciais tekstai :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...