Pereiti prie turinio

duomenucentras.lt prisizaide?


Rekomenduojami pranešimai

 

tik visa tai, ka cia rasinejames, nepakeicia fakto su DC ir ju support... problema dar nepanaikinta, DC tyli, oficialiu panesimu ner, atsakymu i klausimus irgi ner...

 

Manau mėnesį laiko IP bus bane, neverta net ir jaudintis dėl kažkokio tai ankstesnio rezultato. Šiaip kam reikia, DC suteikė SMTP, sąžiningiems poreikiams tikrai to užtenka. O jeigu kam reikia pasiuntinėti reklamas, tai jau kita kalba ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau mėnesį laiko IP bus bane, neverta net ir jaudintis dėl kažkokio tai ankstesnio rezultato. Šiaip kam reikia, DC suteikė SMTP, sąžiningiems poreikiams tikrai to užtenka. O jeigu kam reikia pasiuntinėti reklamas, tai jau kita kalba ;)

 

kaip sakiau SMTP tik dalis problemos...

tureti VPS'us su blokuotais spamlistuose IP, menkas tikrai malonumas.... niekas negarantuotas, jog tai neatsiliepia paieskos reitingams ir pan. is patirties zinau, kad tai atsiliepia ir +kiti dalykai, pradedant ivaizdziu, jei juose turi ivairiu projektu, kuriuos paslaugom naudojasi kiti klientai....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi šiame forume (ne be mūsų konkurentų pagalbos) buvo paskleista nemažai klaidinančių teiginių apie naują UAB "Interneto vizija" paslaugą - domenų DNSBL tikrinimą - jaučiu pareigą atsakyti į keletą esminių klausimų, susijusių su ja.

 

Ar tai vienkartinis domenų patikrinimas, ar nuolatine paslauga?

 

Tai nuolatinė paslauga visiems IV klientams. Per dieną patikrinama iki 25000 domenų, tad visi 100000 klientų domenų patikrinami kas kelias dienas.

 

Ar tikrinamas tik spamhaus.org DNSBL?

 

Tikrinama virš 10 populiariausių DNSBL bei Google Safe Browsing.

 

Ar tikrinami tik pas vieną tiekėją talpinami domenai?

 

Tikrinami visi per IV registruoti domenai, nepriklausomai nuo to, pas ką talpinami (įskaitant ir mus).

 

Kodėl pradėta periodinė DNSBL patikra?

 

Minčių sistemiškai tikrintis DNSBL'uose buvo seniai, tačiau iki šiol problemos su jais nebuvo tokios didelės, kad ryžtumėmės šiam žingsniui. Galutinį postūmį sukurti paslaugą davė įvykis su mūsų kolegom. Daug žmonių nežinojo kas nutiko, kodėl neveikė el. paštas, kur ieškoti problemos priežasčių. Tarp jų buvo ir mūsų klientų, turinčių pas mus domenus ir besikreipiančių dėl problemos į mus. Privalėjome rasti būdą operatyviai suteikti klientams tai, ko labiausiai reikia tokiose situacijose - tikslią informaciją. Taip, įtarėme, kad šiuo žingsiu supykdysime dalį paslaugų teikėjų, tačiau mūsų misija - atstovauti mūsų klientų ir niekieno kito interesus.

 

Kokia iš to nauda?

 

Nauda yra didžiulė, kadangi leidžia operatyviai pašalinti savo serverį iš DNSBL, kol problemos su paštu netapo kritinėmis. Adreso pašalinimui iš DNSBL dažniausiai pakanka užpildyti nedidelę formą, nuorodą į kurią pateikiame siunčiamame laiške. Po visų domenų patikrinimo pamatėme, kad mūsų pačių potinkliuose iš 2000 serverių apie 100 yra patekę į vieną ar kitą DNSBL. Nors tai pagrinde klientų administruojami serveriai, tačiau patys aktyviai imamės priemonių, kad visi IP adresai būtų išvalyti.

 

Kokie rezultatai?

 

Šiokie tokie skaičiai kam įdomu.

 

Patikrinta domenų: 101635

Įtraukta į DNSBL: 3486

Tarp jų į spamhaus: 1911

Tarp jų turi Google Safe Browsing įspėjimus: 119

 

Tikiuosi po mūsų analogišką paslaugą savo klientams pradės teikti ir kiti paslaugų teikėjai - taip užtikrinsime, kad mažiau Lietuvos IP figuruos įvairuose DNSBL, o į serverių SPAM bei saugumo problemas bus laiku reaguojama.

Redagavo arvydass
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Administratoriai

gavau eilinį laišką iš IV.lt :rolleyes:

šį kartą jų pačių serveriai "šit liste", pasiteiravau dėl viso pikto, ką jie siūlo - atsakymas paprastas ir aiškus - perfrazavus - ne mūsų bėdos, tvarkykis pats.

 

Ech, nėr ant Lietuvos žemelės normalaus paslaugų tiekėjo.

---------------------

Po Arvydo pagalbos, pažadėta, kad problemą spręs :huh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gavau eilinį laišką iš IV.lt :rolleyes:

šį kartą jų pačių serveriai "šit liste", pasiteiravau dėl viso pikto, ką jie siūlo - atsakymas paprastas ir aiškus - perfrazavus - ne mūsų bėdos, tvarkykis pats.

 

Ech, nėr ant Lietuvos žemelės normalaus paslaugų tiekėjo.

 

Jei IP išties mūsų, tokio atsakymo neturėjo būti. Gal galite persiųsti ticket'o ID į [email protected] - pasiaiškinsim ir jei reikės bus pastaba tokį atsakymą davusiam darbuotojui. IP iš juodojo sąrašo bus pašalintas.

Redagavo arvydass
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

na atsakyti galiu ir aš- UAB "Duomenų centro" direktorius Remigijus, daug jau prirašyta labai čia.

 

Visi tiekėjai gali susidurti ir susiduria su Spamhaus- tai patvirtina ir paskutinis atsiliepimas iš Interneto vizijos kliento įtraukto į Spamhaus. Spamhaus yra tik vienas iš daugelio projektų kurie kovoja už švaresnį internetą. Mes esame už švarų internetą ir iš karto reaguojame į autoritetingų organizacijų rekomendacijas ir perspėjimus kaip ir šiuo metu- įdiegėme visas jų rekomenduojamas priemones kas leis dirbti dar skaidriau ir saugiau.

 

Gaila kad Spamhaus praranda savo gerą reputaciją ir daugelis sutinka kad didėjant Spamhaus įtakai ji nebesiskaito su interneto tiekėjais. Nors realiai interneto tiekėjai ir Spamhaus yra toje pačioje barikadų pusėje- juk niekas nemėgsta sukčiaujančių ar nesąžiningai dirbančių klientų.

 

Kad daug neišsiplėsti galiu konstatuoti:

 

Visiems mūsų kompanijos hostingo klientams ši problema techniškai buvo labai greitai išspręsta ir įvairūs konkurentų "perspėjimai" tik parodo kad jie matyt nesupranta net paslaugų veikimo principų- žinokite kad el.laiškai ir standartiškai gali būti siunčiami per smtp serverių klasterių sistemą ar web serveris bei pašto serveriai yra skirtingos mašinos, tuomet Spamhaus jokios įtakos neturi ir paslaugų teikimas nuo to nesutrinka. Taigi tai tiesiog visiškai nepagrįstas panikos skleidimas- nežinant realios situacijos ir spėliojant.

 

Na o su Spamhaus glaudžiai bendradarbiaujame- kito legalaus kelio juk nėra, ir artimiausiu metu su bus baigtos derybos.

 

UAB Duomenų centras vis dėlto yra plačiausiai eksportuojantis Lietuvos duomenų centras ir tokias tapome ne dėl arogancijos ar apgaulių- o dėl to kad nuolat tobulinam sistemas, procesus ir gerbiam savo klientus bei partnerius, o taip pat mokame pripažinti savo klaidas ir iš jų pasimokyti- neklystančių nėra- tai visi supranta.

 

iki!

Redagavo duomenucentras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip sustabdyt is ju sklindanti spam'a (aka naujienlaiski)? Nera jokios nuorodos, nusiuntus prasyma, kad nesiustu spam'o - niewkas nesikeicia. Argi rimta kompanija taip elgiasi? Net ir eiliniai spameriai apacioj laisko ideda nuoroda, kuria paspaudus galima atsisakyt siuksliu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip sustabdyt is ju sklindanti spam'a (aka naujienlaiski)? Nera jokios nuorodos, nusiuntus prasyma, kad nesiustu spam'o - niewkas nesikeicia. Argi rimta kompanija taip elgiasi? Net ir eiliniai spameriai apacioj laisko ideda nuoroda, kuria paspaudus galima atsisakyt siuksliu...

 

Pranešimai dėl įtraukimo į DNSBL traktuojami kaip svarbi su paslauga susijusi informacija, o ne naujienlaiškis, tačiau ir jų galima atsisakyti - tereikia apie tokį pageidavimą pranešti mums. Gal galite nurodyti iš kurio el. pašto adreso siuntėte prašymą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pranešimai dėl įtraukimo į DNSBL traktuojami kaip svarbi su paslauga susijusi informacija, o ne naujienlaiškis, tačiau ir jų galima atsisakyti - tereikia apie tokį pageidavimą pranešti mums. Gal galite nurodyti iš kurio el. pašto adreso siuntėte prašymą?

Kazka painiojate.

 

Naujienlaiskis, nes net jusu spam'as butent taip pavadintas: Rugpjūčio mėnesio naujienlaiškis

 

Ne pranesimas, o reklama apie 30% nuolaida.

 

Visuose ankstesniuose naujienlaiskiuose irgi buvo reklama-akcijos. Konkretus spam.

 

Kas keisciausia, kad net dauguma paciu izuliausiu spameriu itraukia unsubscribe mygtuka, o cia siuncia spam'a ir net to nesugeba padaryt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazka painiojate.

 

Naujienlaiskis, nes net jusu spam'as butent taip pavadintas: Rugpjūčio mėnesio naujienlaiškis

 

Ne pranesimas, o reklama apie 30% nuolaida.

 

Visuose ankstesniuose naujienlaiskiuose irgi buvo reklama-akcijos. Konkretus spam.

 

Kas keisciausia, kad net dauguma paciu izuliausiu spameriu itraukia unsubscribe mygtuka, o cia siuncia spam'a ir net to nesugeba padaryt.

 

Sorry - pamaniau, kad kalbate apie laiškus iš UAB "Interneto vizija". Mes tokių naujienlaiškių nesiuntėm, o patys į savuosius visada įdedame atsisakymo nuorodą.

 

Prašom paviešinkite naujienlaiškio siuntėją su visais laiško header'iais - SPAM'inti tikrai negražu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prašom paviešinkite naujienlaiškio siuntėją su visais laiško header'iais - SPAM'inti tikrai negražu.

 

Taigi duomenucentras.lt (temos pavadinimas negi nesimato, net nesuprantu kodel pagalvojot, kad kalbu apie interneto vizija...)

Redagavo biz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi duomenucentras.lt (temos pavadinimas negi nesimato, net nesuprantu kodel pagalvojot, kad kalbu apie interneto vizija...)

 

Tiesiog keliais pranešimais aukščiau buvo pateikta informacija apie UAB "Interneto vizija" paslaugą - klientų informavimą domenui patekus į DNSBL sąrašus - dėl kurios kai kurie mūsų konkurentai ir jiems prijaučiantys asmenys labai pyksta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog keliais pranešimais aukščiau buvo pateikta informacija apie UAB "Interneto vizija" paslaugą - klientų informavimą domenui patekus į DNSBL sąrašus - dėl kurios kai kurie mūsų konkurentai ir jiems prijaučiantys asmenys labai pyksta.

 

Pyksta už tai, kad klientam siuntinėjami bereikalingi perspėjimai apie tai, kad jų domeno vienas iš keturių NS serverių (net ne pats to NS serverio IP) patekęs į DC adresų ruožą. Tuo tarpu pats domenas yra visiškai kitame duomenų centre ir to domeno paštas sėkmingai visur nukeliauja. Mano atveju, šis laiškų siutinėjimas tai eilinis spamas ir nieko daugiau. Rezultate bereikalingi laiškai iš klientų, bereikalingas laiko gaišimas. Patys klientai dažniausiai net nesupranta apie ką čia kalba, ar apie kiaušinius ar apie miltus.

Jeigu jau teikiat paslaugą, tai detaliai ir išaiškinkit savo laiške kame problema, o bet koks automatizuotas laiškų siuntinėjimas su klaidinančia informacija yra spam.

Redagavo gylys
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pranešimai dėl įtraukimo į DNSBL traktuojami kaip svarbi su paslauga susijusi informacija.

 

Na jio, dar neteko susidurti su tokiu registraru kuris taip zemintu vartotoja ir ji atvirai vadintu nieko nesuprantanciu kvailiu. Jei klystu parodykite bent viena pavyzdi!

Maza to kokia prasme tikrinti vadrdu serverius ar jie yra RBL, juk vardu serveriai laisku nesiuncia tad tai betkokiu atveju nedaro jiokios itakos domeno veikimui.

 

Na ir pamodeliuokime realia nauda is tokio IV spam'o:

Kaip suprantu laiskai apie patekima i RBL siunciami piremadieni, tad jei mano serveris

pateks i juodaji sarasa antradieni, apie ji pranesima gausiu po 7 paru, kai tuo tarpu arba

busiu problema jau seniai pastebejes arba man problema isvis neaktuali. Vadinas laiskas

tures siek tiek efektyvum tik jei busiu apie tai nepastebejes, o tai gali nutikti max 1 para iki laikso issiuntimo visas kitas 6 dienas bus paveluota.

Taigi neskaitant vardu serveriu tikrinimo, statistiskai, 6 laiskai is 7 yra su

nebeaktualia informaciaja, ka manau reiketu traktuoti kaip SPAM'a!!!

 

Informacija del RBL turi teikti paslaugos teikejas, t.y. duomenucentras kuriam priklauso IP adresas. Visa kita, jei pats vartotojas neuzsiprenumeravo, yra BRUKALAI!

Tad ponas Arvydai nevaidinkite kad kovojate su SPAM'u, ir pradziai nesiuskyte jo patys!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jio, dar neteko susidurti su tokiu registraru kuris taip zemintu vartotoja ir ji atvirai vadintu nieko nesuprantanciu kvailiu. Jei klystu parodykite bent viena pavyzdi!

Maza to kokia prasme tikrinti vadrdu serverius ar jie yra RBL, juk vardu serveriai laisku nesiuncia tad tai betkokiu atveju nedaro jiokios itakos domeno veikimui.

 

Na ir pamodeliuokime realia nauda is tokio IV spam'o:

Kaip suprantu laiskai apie patekima i RBL siunciami piremadieni, tad jei mano serveris

pateks i juodaji sarasa antradieni, apie ji pranesima gausiu po 7 paru, kai tuo tarpu arba

busiu problema jau seniai pastebejes arba man problema isvis neaktuali. Vadinas laiskas

tures siek tiek efektyvum tik jei busiu apie tai nepastebejes, o tai gali nutikti max 1 para iki laikso issiuntimo visas kitas 6 dienas bus paveluota.

Taigi neskaitant vardu serveriu tikrinimo, statistiskai, 6 laiskai is 7 yra su

nebeaktualia informaciaja, ka manau reiketu traktuoti kaip SPAM'a!!!

 

Informacija del RBL turi teikti paslaugos teikejas, t.y. duomenucentras kuriam priklauso IP adresas. Visa kita, jei pats vartotojas neuzsiprenumeravo, yra BRUKALAI!

Tad ponas Arvydai nevaidinkite kad kovojate su SPAM'u, ir pradziai nesiuskyte jo patys!

 

Tai, kad niekas vardu serveriu ir netikrina.

 

As ta email kur gavau is IV ten ip adresas serverio kuriam patalpinta svetaine, vardu serveriai nepriciom cia isvis ir nera prasmes ju tikrinti.

 

Manau tie emailai is IV naudingi ypac jeigu nezinodamas, kad yra tokia problema issiunti savo klientam svarbius email o jei ju negauna tai automatiskai gali nesuprasti kame cia reikalas ir kodel cia taip yra, gaistamas laikas aiskinantis kodel cia taip yra.

 

Spamas ar nespamas cia jau kitas klausimas, realiai spamas yra kuomet tu gauni emaila kuris yra visiskai nesusijes su tavim ar tavo veikla ir t..t, spam emailai dazniausiai buna su pasiulymais kazka pirkti ir pns.

 

Cia IV issiunte paprasciausia pranesima nematau kur cia tas spamas yra.

 

Nepalaikau nei vienos puses tiesiog sneku kaip yra.

 

Dar toks pastebejimas, kad duomenu centras priima kelis apmokejimo metodus kurie gali buti atliekami visiskai anonimiskai o tai kaip magnetas ir traukia visokius spamerius kurie issiperka serverius vien su tikslu spamint ar siaip koki botneta laikyt, ar dar koki ph*rma, ch*ld p*rn mesla.

 

As nzn kaip kas yra hostingu/serveriu versle, bet manau tie visi "rizikingi" klientai turetu buti atskirti nuo tu kurie realios gresmes nekelia.

Redagavo ecash
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pranešimai dėl įtraukimo į DNSBL traktuojami kaip svarbi su paslauga susijusi informacija, o ne naujienlaiškis, tačiau ir jų galima atsisakyti - tereikia apie tokį pageidavimą pranešti mums. Gal galite nurodyti iš kurio el. pašto adreso siuntėte prašymą?

 

Pastaba visgi teisinga- visi automatiniai laiškai turėtų turėti atsisakymo funkciją. Įvertinsime ir mes tai ateityje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Informacija del RBL turi teikti paslaugos teikejas, t.y. duomenucentras kuriam priklauso IP adresas. Visa kita, jei pats vartotojas neuzsiprenumeravo, yra BRUKALAI!

Tad ponas Arvydai nevaidinkite kad kovojate su SPAM'u, ir pradziai nesiuskyte jo patys!

 

Skirtingai nuo konkurentų ir jų darbuotojų (taip, jūsų), UAB "Interneto vizija" klientai entuziastingai sutiko naujieną apie DNSBL tikrinimą ir nebuvo nė vieno norinčio to tikrinimo atsisakyti (nors tokia galimybė yra):

 

http://blogas.iv.lt/2012/08/20/periodinis-dnsbl-tikrinimas/

 

Tačiau mes įpratome prie nuolatinio kaltinimų srauto mūsų adresu iš tam tikrų rinkos žaidėjų. Kita vertus norėčiau apginti SPAMHAUS organizaciją, kadangi šiame forume buvo paskleista daugybė melagingų teiginių apie ją.

 

SPAMHAUS - tai rimčiausia ir geriausią reputaciją turinti su SPAM kovojanti organizacija. Jos paslaugos naudojamos apie 70% viso pasaulio el. laiškų filtravimui tik dėl to, kad paslaugų teikėjai pasitiki šia organizacija ir palaiko jos darbo principus. SPAMHAUS padeda ne tik nustatyti SPAM šaltinius, bet ir identifikuoti problemas serveriuose, pvz., operatyviai sužinoti ar serveryje nėra saugumo spragų - kas itin aktualu "unmanaged" serverių nuomos paslaugų teikėjams.

 

Visuose čia išdėstytuose pasakojimuose apie SPAMHAUS trūksta svarbiausios informacijos dalies, kad ir "A2B Internet" atveju:

 

http://www.spamhaus.org/news/article/673/dutch-isp-attempts-false-police-report

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pastaba visgi teisinga- visi automatiniai laiškai turėtų turėti atsisakymo funkciją. Įvertinsime ir mes tai ateityje.

 

Pas jus kas nors atsakineja i laiskus, kurie keliauja i [email protected] ? Ar cia tiesiog kaip prestizo reikalas tureti el. pasta.

Nes kiek esu rases nei karto nesulaukiau jokio atsakymo, vakar vel siustas laiskas, o dar nera jokio atsakymo...

Redagavo lifesound
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na yra ir kitų nuomonių apie Spamhaus... paskaitykite kam įdomu.

 

Spamhaus yra projektas, o ne organizacija, ten dirba vos ne savanoriai. Manau dėl to ir jie klaidų įvelia (gal ir dėl didelio darbo apimties), nors iš principo Spamhaus gerą darbą daro- mes jų rekomendacijas taip pat naudojame ir bendradarbiaujam. Bet visuose blokavimuose būna netikslumų- antivirusinės programos juk kartais ir geras programas virusais palaiko- manau visi yra su tuo susidūrę.

 

What you don't know about Spamhaus

 

Most Internet users get spam and most hate spam. I hate spam. The stuff clogs inboxes and Internet connections. It uses up the network bandwidth of corporations and service providers. Generally, it is offensive and obscene and can be particularly problematic if it reaches children.

 

The anti-spam organisations build lists of mail server IP addresses they claim are known to send spam. These lists are better known as “blacklists”. In the aim of reducing spam, most anti-spam filters are set not to deliver any mail coming from IP addresses appearing on those blacklists or if the mail contains a domain name whose IP is on those blacklists.

 

I see two types of anti-spam organisations. On the one hand, there are reliable organisations that provide a way out for the falsely accused, and an opportunity for the accused parties to defend themselves. On the other hand, some organisations consist of a combination of moderates who are chasing real spammers and vigilantes who chase anyone using email in a commercial enterprise.

 

Although it is a noble goal to rid the Internet of spammers, I intend to prove on this page that the "anti-spam" organisation called Spamhaus has gone overboard in its misdirected and overzealous efforts, and threatens to cause substantial and irreparable harm to Internet users worldwide. They mix legitimate email marketers with those that rely solely on spam. At the same time, as they harm honest enterprises, they are rapidly growing their revenues for anti-spam products and services.

 

According to their website, this self-appointed anti-spam organisation that does not have any official government mandate is currently "protecting" over 1.4 billion user mailboxes and it is true that their blacklists are used by most anti-spam filters around the world.

 

If these lists were compiled and managed in an open, transparent, and accountable manner, it would be a good thing. But they are not. Not even slightly.

 

Once you have read this page, you will make up your own mind about their claims.

 

Since Spamhaus blacklists are used by most of the anti-spam filters around the world, most people think that this organisation would be professional.

 

After a thorough investigation, I will discuss a few common misconceptions about this organisation. I cannot post all my findings here, since my lawyers will bring them to court, but this is a summary of my knowledge about them:

 

7 Misconceptions about Spamhaus

 

1) Spamhaus is a giant organisation headquartered in Geneva with multiple offices and a team of "forensic specialists"...

When you send an email to the Spamhaus admin email, you get an automatic reply from the "General Administration - Geneva, Switzerland".

 

On their website, they display the addresses of their Head Office in Geneva and their London office.

I can tell you that both addresses are virtual offices. This means that they do not have physical offices at these locations. They are using an address provider which provides them with a business address they can use to receive their mail. This is nothing strange and in fact, many small businesses use this approach in order to minimise costs.

 

They say their Head Office is in Geneva, but according to my lawyer, their organisation is not registered at any official registration authority either in Geneva or anywhere else in Switzerland.

 

Their website states that Spamhaus has a "dedicated team of investigators and forensic specialists"...

 

As far as we know, Spamhaus is a one-person organisation managed by its director who works from his boat.

All the other people working for Spamhaus are volunteer "investigators" based around the world.

(This was the case at least a few months ago – I was not able to verify their current status.)

 

Here is an extract from an article by The New York Times about Spamhaus:

 

“As *Mr Spamhaus Director* (I am intentionally omitting his name) walks his German shepherd, Zen, across the gangway from his houseboat into his prim little garden on this small island in the Thames, he hardly looks like a man in a battle over the future of cyberspace. He has a salt-and-pepper beard and a twinkle in his blue eyes, but the effect is more former hippie than Sean Connery.

 

After Zen gives a good bark at the ducks, the two return to the boat, and *Mr Spamhaus Director* climbs a spiral staircase into a sunny home office with nine computer screens piled on a black desk. This is the unlikely command center for the Spamhaus Project, one of the leading groups that is trying to make the world safe from junk e-mail.”

 

2) Their "investigators" are professionals...

 

I don’t know the current Spamhaus "investigators". What I do know is that one of their former "investigators"

(or "forensic specialists" as they call them) has a criminal history longer than both arms put together.

Among other allegations, the felon has been charged for domestic violence, trespassing, battery,

"exposure of sexual organs" and the list goes on... In total, thirteen different cases have been brought against him between 1985 and 2003.

This information was taken from public records and throws doubt upon Spamhaus’s recruitment methods.

How could you call such a felon a “forensic specialist”?

 

I will not post the name of this particular individual in this space, as I am not in the business of naming names (at least not here). We also have a message from the Spamhaus director (or “CEO” as he calls himself) in which he acknowledges this individual’s position as a Spamhaus "investigator".

 

3) Spamhaus is a transparent organisation...

In his book "Sex.com", author Kieren McCarthy describes techniques developed by the criminal Steve Cohen to hide funds and avoid responsibility, such as multiple businesses with the same name, wholly owned subsidiary businesses, and multiple offshore businesses to hide funds. Spamhaus seems to use the same techniques. While Spamhaus is run from the UK, it was held by "Spamhaus Logistics Corp", located in Mauritius, until a few months ago. In January 2010 the government of Mauritius changed the IBC company regulations to require Mauritius-registered companies to file financial accounts. Following those new regulations, Spamhaus moved their "official company domicile" to the Seychelles, since there are no requirements to file anything there.

 

4) Spamhaus is a non-profit organisation...

 

Well that may be true, but I have some concerns that would make such a claim difficult to believe.

 

- I do not know a lot of non-profits operating in the UK but held by offshore subsidiaries in Mauritius or in the Seychelles.

 

- It is currently written black on white on the Spamhaus website (as of October 22, 2010):

"Spamhaus does not conduct any business of any kind, does not sell any service or product, and does not enter into commercial contracts of any kind."

Well, I have an invoice on which Spamhaus charged a company with a yearly subscription fee of $14 500 for access to their DNSBL Datafeed. Indeed, they charge corporate organisations and ISPs a yearly subscription fee to access their anti-spam filtering system from faster servers. When the Spamhaus director was confronted about this discrepancy, he stated that the company responsible for charging those organisations is another entity which has nothing to do with Spamhaus. I don’t think so. The company charging the fees is named "Spamhaus Technology Ltd", and according to Companies house (the registration authority for UK organisations), the company's director is the Spamhaus director himself. The company's address is also the same as the address for Spamhaus.

- According to a company which brought Spamhaus to a U.S. federal court in 2007, the Spamhaus DNSBL service was bringing in revenue of at least $1.8 million per year at that time.

(I was not able to verify this information)

 

- According to the interview done by a New York Times reporter, the Spamhaus "CEO" planned

"to move his home, business and Spamhaus to a 70-foot yacht that will travel, cove to cove, across the Adriatic..."

Only 70 foot... Not bad for an organisation that is supposed to be non-profit…

 

5) Spamhaus is immune from prosecution...

 

In 2006, an American court ordered Spamhaus to pay $11.7 million to e360 Insight LLC for illegal blacklisting. This was a default judgment because Spamhaus did not even care to defend themselves in court. They blatantly said they would ignore the judgment stating that "default judgments issued by U.S. courts without a trial are not recognised by courts of other countries". The fine has been reduced since then.

 

Here is the statement from e360Insight, LLC after the ruling: “This ruling confirms e360Insight's position that Spamhaus.org is a fanatical, vigilante organisation that operates in the United States with blatant disregard for U.S. law. In addition, e360Insight has proven that Spamhaus routinely exposes their customers and volunteers to extreme legal risk by continuing to engage in illegal blacklisting, defamation, extortion and blackmail in the name of fighting spam. Importantly, this ruling clearly establishes the validity of e360 Insight's legitimate business practices as a responsible, opt-in marketer”.

 

6) The Spamhaus blacklist is not harming innocent users...

 

I can prove the contrary:

 

The problem with the “shoot first, ask later” style of justice practised by Spamhaus is that a lot of innocent e-mail customers get caught in the crossfire. Remember, most anti-spam filters are set not to deliver any mail coming from IP addresses blacklisted in Spamhaus.

 

According to the many reports we found, thousands of ordinary Internet users have been badly affected by their actions.

 

Here are a few examples:

 

- In 2007, Spamhaus requested nic.at, the organisation responsible for Austrian “.at” domain names, to suppress fifteen .at domains, because according to Spamhaus, those had been used for phishing.

The Austrian organisation replied they could not comply with Spamhaus’s demands, because of registry terms and conditions and Austrian law. They made it clear they are in no way supporting phishing or spamming but since they are not a court, they are not in a legal position to simply delete the fifteen domain names indicated by Spamhaus.

The organisation said they have no direct contact with the domain name owners, since they are only the registry. Only the respective hosting providers (and DNS providers) could suspend the domains. Spamhaus decided to blacklist the whole IP range of the Austrian organisation after they received their negative response.

 

The Austrian organisation then released a statement titled "Cat and mouse game" (translated from the original text in German) in which they explained that each time they attempted to change their IP addresses for new ones, Spamhaus would blacklist the new addresses in a matter of hours. They tried to contact Spamhaus to find a solution but as usual, Spamhaus refused to resolve the situation and continued to blacklist the organisation IPs unilaterally and without notice.

 

The Austrian organisation conducted its own investigation and determined that the concerned domains had in fact been hacked and the real domain owners had nothing to do with the phishing attempts. The real domain owners did not notice that criminals had taken control of their domains. The respective hosting providers then corrected the security flaws to block any further phishing attempt and the situation was finally resolved. However, had the Austrian organisation complied with the Spamhaus demands, innocent people and ordinary businesses would have simply lost their domains. The CEO of the Austrian organisation later released a statement accusing Spamhaus of harassment and advised the organisation members to refrain from using the Spamhaus blacklists.

He also said that Spamhaus's actions represent a worrying precedent for the entire Internet economy.

 

Here is my comment regarding this debacle:

Most of the spam criminals are using the resources from infected computers or hacked servers to send their junk. Imagine you have a domain name and some of those criminals hack it for their own illicit activities.

There is no doubt that your hosting provider needs to resolve the situation so that your domain cannot be hacked again. But would you expect your domain registrar to simply delete your domain name instead of resolving the situation? What about a thief stealing your credit card and making a purchase with it? Would you be happy to pay for the purchase?

 

Important note:

Our facts come from the original statements given by the Austrian organisation and the articles from one of the leading Austrian newspapers who covered the story. Be careful what you read on the Internet about this issue.

For example, when you read the Wikipedia entry for Spamhaus, the explanation given for this "nic.at" issue contains false information which in all likelihood was placed there by Spamhaus or its supporters. To ensure their online encyclopaedia is as accurate and neutral as possible, Wikipedia requires links to citations coming from reliable external sources for each statement given on an entry. However, the statements given on the Spamhaus entry, regarding the nic.at issue, are linked to citations coming from the Spamhaus website itself, an action that violates the Wikipedia regulations. This is the reason why there is a notice at the top of the Wikipedia entry for Spamhaus which says: "This article needs additional citations for verification. Please help improve this article by adding reliable references".

 

- Last year, Spamhaus locked Amazon's entire US-based EC2 cloud computing platform over the actions of what the organisation believes to be the acts of a single spammer.

The blacklisting resulted in significant disruption to hundreds of legitimate businesses that rely on the cloud platform in order to conduct business.

This example of an overzealous organisation that has been the source of significant disruption in business is further evidence that new anti-spam technologies must be implemented universally.

 

- A few months ago, the official registrar for Latvia domain names branded Spamhaus "impolite, arrogant and even rude" after Spamhaus added a large chunk of Latvian IP addresses to its blacklists. The registrar said that as a result "thousands of Internet users – academic users, state and municipal institutions, non-profit organisations, companies, and individuals" were cut off.

 

When a representative from the Latvian registrar protested, saying they should not be blacklisted because they are one of the biggest ISPs in Latvia and are responsible for the Internet connection of most of the users in that country, Spamhaus replied: "OK. And Latvia is one of the smallest nations in the world".

 

Regarding the dispute in Latvia, a bemused Spamhaus later said that it had merely followed its normal procedures and the allegations of rudeness were the result of language barriers.

 

The government agency in charge of top level domains for Latvia released the following statement:

"No Internet user should be punished for the actions of another Internet user. As nations around the globe recognise that access to the internet is a basic human right, it is unacceptable to block access of those who have not committed any illegal or improper acts."

Large organisations are not the only bodies affected by the actions of Spamhaus. A lot of ordinary Internet users complain they have been unable to reach their customers, prospective clients, relatives or friends because their IP has mistakenly ended up on a Spamhaus blacklist.

 

For example, here is the message posted by a church minister from the USA:

 

"Can someone help me out? For nearly two weeks now I have had a substantial proportion of my email messages bounced back to me by the good offices of some organisation that calls itself spamhaus. Who are these people? (Their website is most unhelpful and does not welcome communication/queries.) I'm a minister and am now unable to communicate with a good number of my parishioners by email. I also have been unable to send email to my daughters at college. Each time the message comes bouncing back to me with spamhaus taking credit for doing a service for duty and humanity. I have sent messages to my ISP and to my congressman and am awaiting replies. I have also tried to get a message to spamhaus."

 

There are countless other complaints. This is only one of them.

 

Guilty by association...

 

When an IP is blacklisted by Spamhaus, all the websites sharing this IP are affected.

 

It is a common practice for hosting providers to assign a single IP for many different customers – this helps to minimise costs.

 

If your website is hosted next to someone who, Spamhaus says is spamming, there is a big chance that your emails won’t be delivered either. You would be guilty by association.

 

This is the reason why most hosting providers will immediately suspend a website if Spamhaus says that the website is engaging in acts of spam. The hosting providers do not have the time to investigate the matter on their own; otherwise all the customers on the blacklisted IP would be affected. If a hosting provider decides not to comply with the Spamhaus demands, they take the risk of having their entire IP range blacklisted...

 

If you are accused of spamming, you are not allowed to contact Spamhaus or to contest. Only your ISP (Internet service provider) can contact them, once they have terminated your account in order to remove the blacklisting.

 

7) The Spamhaus director (and owner) is well-intentioned...

 

I shall not comment on this claim, except by reproducing here a few extracts from some of his messages on which he displays “his power”:

 

"In case you really haven't understood, one email from Spamhaus to Artelecom is all that is necessary to suspend Asco System's service."

 

"Your friends at ... can laugh all they like but they look very foolish each time their line goes down."

 

"UceProtect have only idiots as users" (UceProtect is another anti-spam organisation)

 

Responding to a designer who had asked if there was a bona fide way of confirming a spamming party has been terminated, the Spamhaus director replied: "Yes, a photo of the gravestone will do."

 

From a message to the CEO of a marketing company: "What a clueless twit you are...you have no future except whatever job openings are going for you at KFC"

 

Speaking about somebody else regarding a lawsuit: "...had high hopes for it but couldn't organize a piss-up in a brewery".

 

To underscore the power of his blackmailing company: "I'm helping out ... by ensuring these websites are terminated by -CompanyX- today or -CompanyX- are not going to get much email out from midnight tonight".

(Company X is a hosting provider)

 

In other words, if CompanyX does not immediately terminate the websites of the particular client, Spamhaus will blacklist the company’s IPs until the websites are shut down. Since they and all their clients would be penalised by having the company’s IPs blacklisted by Spamhaus, CompanyX will have no other choice but to immediately shut down those websites without any investigation.

 

Oswald Bousseau

Oswald Bousseau 2010.All rights reserved

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pastaba visgi teisinga- visi automatiniai laiškai turėtų turėti atsisakymo funkciją. Įvertinsime ir mes tai ateityje.

 

Atsiprasau uz savo trigrasi, bet laiskai be atsisakymo funkcijos pazeidzia Lietuvos vartotoju teises saugancius teises aktus. Deja, bet kitaip kaip spamu ju vadinti negalima. Rimtos imones nedaro tokiu klaidu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na yra ir kitų nuomonių apie Spamhaus... paskaitykite kam įdomu.

 

Spamhaus yra projektas, o ne organizacija, ten dirba vos ne savanoriai. Manau dėl to ir jie klaidų įvelia (gal ir dėl didelio darbo apimties), nors iš principo Spamhaus gerą darbą daro- mes jų rekomendacijas taip pat naudojame ir bendradarbiaujam. Bet visuose blokavimuose būna netikslumų- antivirusinės programos juk kartais ir geras programas virusais palaiko- manau visi yra su tuo susidūrę.

 

vietoj to, kad uzsiimtumet samokslo teorijom, geriau suport'a tobulinkit, nes i laiskus neatsakinejat, esant skubiai problemai.... patys laiku apie tokias spamhouse problemas klientu neinformuojat, sprendimu irgi nepasiulot, pakol piktai nesulaukus pora dienu, kreipiamasi jau piktuoju budu. Tai, ka suraset, anksciau graziai, tai tik jusu grazi rasliava, realybej kiek susiduriau taip nera. isvis man atrodo ten adminu pas jus tik 1-2, nes labai ilgai reikia laukti esant kritiniam atvejui, o susisiekia visada tie patys, jei isvis susisiekia... deja, bet pslaugas po biskiuka is jusu iskeldineju, tiek savo tiek mano klientu, nes tikrai nusibodo jusu kreivas support.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vietoj to, kad uzsiimtumet samokslo teorijom, geriau suport'a tobulinkit, nes i laiskus neatsakinejat, esant skubiai problemai.... patys laiku apie tokias spamhouse problemas klientu neinformuojat, sprendimu irgi nepasiulot, pakol piktai nesulaukus pora dienu, kreipiamasi jau piktuoju budu. Tai, ka suraset, anksciau graziai, tai tik jusu grazi rasliava, realybej kiek susiduriau taip nera. isvis man atrodo ten adminu pas jus tik 1-2, nes labai ilgai reikia laukti esant kritiniam atvejui, o susisiekia visada tie patys, jei isvis susisiekia... deja, bet pslaugas po biskiuka is jusu iskeldineju, tiek savo tiek mano klientu, nes tikrai nusibodo jusu kreivas support.

 

Ta pati situacija ir pas mane... Buvau isvykes, o cia jau spamhause sedziu. Is duomenucentras jokios info nesulaukiau apie beda nei kaip ja spresti... Rasai laiska, atsakymo jokio. Sukuriau ticketa klientu sistemoje, is tamstos RUTOS, gauni toki atsakyma:

 

2012-08-23 11:08

Laba diena,

Peržiūrėsime Jūsų situaciją, ir jei reikės dar papildomos informacijos susisieksime. 

 

Ir UZDARO ticketa! :D Dar tokiu bairiu nesu mates, kai ticketas uzdaromas nieko neisprendus, gal as turiu papildomu klausimu ir pan, nu gerai laukiu... praejo diena, jau dabar eina antra diena, nei informacijos nei jokiu veiksmu...

 

I ta pati ticketa rasyti negaliu, nes tamsta uzdare. Kuriu nauja ticketa, vel kazkas atraso, o kas pas jus per beda? :D ticketu neuzdarinetu, tai nereiktu klausineti...

 

Ir kiek skaitau uzdarbi visur Ruta :) Gal laikas Ruta siusti kokiu apmokymu?

Redagavo lifesound
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as dar suzinojau kad jie ir kritiniu backupu neturi iprastiems klientams (t.y. kur moka uz VPS ~79 Lt/men.), t.y. ju neturi, jei neperki ju brangios aptarnavimo paslaugos...

 

t.y. susigadinus VPS (kai priezastis kodel taip nutiko nenustatoma ir neaiski), net labai maldaujant, jie VPS'o duomenu neatstate.... ir bus kaip toj dainoj, "nieks kits nekalts merguzele tik pati"... :)

 

...net nepasiulo uz $ atstatyt duomenis (nors ir savaites senumo...) ar kaip kitaip... kiek esu mates uzsienyje taip buna tik VDS'ams (Xen'ams kokiems ar KVM'ams, kur kopijas virtualkem sunkiau daryt....) o ne VPS'ams su openvz... neidiegti "siuolaikiniam duomenu centrui" openvz kopiju mechanizmus, yra mazu maziausiai geda... ir Lietuvoj pagrindiniai konkurentai visi praktiskai teikia tas backup paslaugas, itrauktas jau i VPS kainas... zodziu as jau be komentaru tiesiog, po paskutiniu bedu su DC kiek teko man patirti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...