Pereiti prie turinio

Daugiau apie marketingą


Rekomenduojami pranešimai

Vistiek pasiringsi kazkuria tai marketingo sriti, ju yra daug, todel butu gerai kad atsakytum kurioj srity marketingo daugiau ruosiesi dirbti? tinklinis, socialinis, internetinis, kompanijos reklamos marketingas, spalvu marketingas ir t.t.

 

pvz kas del saplvu marketingo: Zinai kodel tie kurie ruosiasi kudytis indai valgyti turi buti melynos spalvos? :)

Redagavo topguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na gal domintų labiau kompanijos reklamos marketingas, socialinis marketingas bei internetinis, labiau norėčiau pradėti gilintis į šias sritis. Buvau šiandien knygyne, akis užkliuvo už "Rinkodaros Genijus" bei "Didžiausios rinkodaros nesėkmės" lyg ir taip pavadinimus paračiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vistiek pasiringsi kazkuria tai marketingo sriti, ju yra daug, todel butu gerai kad atsakytum kurioj srity marketingo daugiau ruosiesi dirbti? tinklinis, socialinis, internetinis, kompanijos reklamos marketingas, spalvu marketingas ir t.t.

 

pvz kas del saplvu marketingo: Zinai kodel tie kurie ruosiasi kudytis indai valgyti turi buti melynos spalvos? :)

 

Tikrai nesutikčiau su tavo teiginiu. Norint pradėti labiau domėtis kuria nors marketingo sritimi pirmiausia turi suprasti, kas tai yra marketingas ir kaip viskas atrodo. Kadangi temos autorius yra naujokas, tai pradėti gilintis į kurią nors siaurą sritį yra visiška nesamonė.

 

 

Na gal domintų labiau kompanijos reklamos marketingas, socialinis marketingas bei internetinis, labiau norėčiau pradėti gilintis į šias sritis. Buvau šiandien knygyne, akis užkliuvo už "Rinkodaros Genijus" bei "Didžiausios rinkodaros nesėkmės" lyg ir taip pavadinimus paračiau.

 

Jeigu esi tikrai pasiryžęs rimtai gilintis į marketingo mokslą, tai vistiek patarčiau perskaityti mano pasiūlytą knygą, kuri pirmiausia supažindins su marketingo pagrindais, taip pat parodys kas marketingas iš tikrųjų yra bei pateiks labai daug įdomių realaus pasaulio pavyzdžių.

Nes reikai suprasti, kad tai nėra vien gražios ir įsimintinos reklaminės žinutės pateikimas auditorijai. Į tai įeina labai rimtas ir sunkus darbas, toks kaip rinkos analizė, marketingo plano bei strategijos sudarymas ir pan. Tai nėra tik tam tikrų spalvų, šūkių ar vaizdų parinkimas. Viskas daug rimčiau ir kuo labiau giliniesi, tuo darosi įdomiau. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai nesutikčiau su tavo teiginiu. Norint pradėti labiau domėtis kuria nors marketingo sritimi pirmiausia turi suprasti, kas tai yra marketingas ir kaip viskas atrodo. Kadangi temos autorius yra naujokas, tai pradėti gilintis į kurią nors siaurą sritį yra visiška nesamonė.

 

 

Tai as su ta mintim buvau, kad zmogus nores ir pinigu uzsidirbti, ne siaip dometis. Aisku pradzioj, kaip ir bet kuriam universitete reikia bendrus dalykus zinot, kad poto galetum specializuotis, taip ir cia, nes cia tai yra profesija reikalaujanti visu pirma gero analitinio mastymo.

 

Na gal domintų labiau kompanijos reklamos marketingas, socialinis marketingas bei internetinis, labiau norėčiau pradėti gilintis į šias sritis. Buvau šiandien knygyne, akis užkliuvo už "Rinkodaros Genijus" bei "Didžiausios rinkodaros nesėkmės" lyg ir taip pavadinimus paračiau.

 

Vertinga informacija siom sritim yra gana brangi ir vien knygu neuzteks, reikes konferenciju, seminaru, pokalbiu

ir t.t. Turesi investuot i tai nemazai pinigu, o senu knygu siulyciau neskaityt, nes prisiskaitysi senamadisko "old school'o". Mano asmenine nuomone neik i tuos knygynus ir nesvaistyk pinigu, internete uzsienio kalba gali rasti tai kas veiksminga siandien, o ne kas buvo veiksminga :) Tas kas buvo veiksminga pvz 2005-2007 metais

internete, beveik visiskas nulis siandien.

 

Gal kiek offtopic, bet man keista kaip lietuvoj mazai kalbama apie tokia zvaigzde lietuvi amerikoje kaip Frank Rumbauskas, jo knygos stovi best seleriu sarasuose New Yorke kas susije su pardavimais ir marketingu. Siulyciau siuo zmogum labiau pasidomet kas susije su marketingu (ne tik tau bet ir visiems kitiems uzdarbieciams), kai jau zinosi bendrai apie tai kas yra marketingas :) http://www.frankrumbauskas.com

Redagavo topguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

senu knygu siulyciau neskaityt, nes prisiskaitysi senamadisko "old school'o". Mano asmenine nuomone neik i tuos knygynus ir nesvaistyk pinigu, internete uzsienio kalba gali rasti tai kas veiksminga siandien, o ne kas buvo veiksminga :) Tas kas buvo veiksminga pvz 2005-2007 metais

internete, beveik visiskas nulis siandien.

 

Manau, kad truputį meluoji :) Esminiai principai - kodėl žmonės perka, kokie žmonių poreikiai - nesikeičia, keičiasi tik visokie skambalėliai ir švilpukai - dizaino mados, medijos prieit prie klientų.

 

Todėl esmė marketingo - kad reikia patenkinti žmonių poreikius, o ne "įtikint/priverst pirkt" - tikrai nesikeičia. Todėl tai, kas buvo veiksminga internete pvz 2005-2007 metais - naudingos informacijos pateikimas patogiai - tikrai nesikeičia.

 

Čia labai panašus reikalas į Dale Carnegie knygą "Kaip susirasti draugų ir daryti įtaką žmonėms" : knygos principai surašyti dar 1936 metais nepasikeitė iki šiol, ir vargu ar bepasikeis, tik atnaujintuose leidimuose pakeisti pavyzdžiai ir situacijos.

 

Įdomus dalykas dar, radau universiteto bibliotekoj 1982 metų knygą "How to start mail ordering business". Beskaitydamas jaučiausi taip, kad jei pakeisčiau visoj knygoj žodžius "mail ordering" į "internet" gaučiau visiškai identišką vadovėlį interneto verslo pradžiai.

Redagavo Justinas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, kad truputį meluoji :) Esminiai principai - kodėl žmonės perka, kokie žmonių poreikiai - nesikeičia, keičiasi tik visokie skambalėliai ir švilpukai - dizaino mados, medijos prieit prie klientų.

 

Todėl esmė marketingo - kad reikia patenkinti žmonių poreikius, o ne "įtikint/priverst pirkt" - tikrai nesikeičia. Todėl tai, kas buvo veiksminga internete pvz 2005-2007 metais - naudingos informacijos pateikimas patogiai - tikrai nesikeičia.

 

Čia labai panašus reikalas į Dale Carnegie knygą "Kaip susirasti draugų ir daryti įtaką žmonėms" : knygos principai surašyti dar 1936 metais nepasikeitė iki šiol, ir vargu ar bepasikeis, tik atnaujintuose leidimuose pakeisti pavyzdžiai ir situacijos.

 

Įdomus dalykas dar, radau universiteto bibliotekoj 1982 metų knygą "How to start mail ordering business". Beskaitydamas jaučiausi taip, kad jei pakeisčiau visoj knygoj žodžius "mail ordering" į "internet" gaučiau visiškai identišką vadovėlį interneto verslo pradžiai.

 

Skaitai mano mintis. Norėjau rašyti labai panašią žinutę, kad visi marketingo pagrindai bei principai visą laiką buvo ir dar ilgai bus tokie patys. Tiesiog po truputį tobulėja dėl to, kad atsiranda naujų technologijų, kurie leidžia sustiprinti poveikį. O marketingo pagrindinis tikslas visada buvo ir bus - tai yra patenktinti vartotojo poreikius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Įdomus dalykas dar, radau universiteto bibliotekoj 1982 metų knygą "How to start mail ordering business". Beskaitydamas jaučiausi taip, kad jei pakeisčiau visoj knygoj žodžius "mail ordering" į "internet" gaučiau visiškai identišką vadovėlį interneto verslo pradžiai.

 

Na ir pritaikes ta 1982 info gausi barankos skyle. Ir nejuokink kad poreikiai nesikeicia, butent jie ir keiciasi, todel keiciasi ir marketingas ne tik is technologines puses, bet is to kaip patenkinti zmoniu poreikius. Aisku offline marketingas yra visai kitoks, bet online siandien pagrindine problema yra per didelis info kiekis, per daug neveiksmingos info, outdated metodu. O kas apie tv, laikrascius ir kita media, nebereikalo vienam seminare klause: "ar pasiziurit kartais filma tarp reklamu?" :D

 

 

Ir sakau babandyk praktikoj tai ka suzinojai is tos 1982 knygos ir suprasi.

Redagavo topguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ir pritaikes ta 1982 info gausi barankos skyle. Ir nejuokink kad poreikiai nesikeicia, butent jie ir keiciasi, todel keiciasi ir marketingas ne tik is technologines puses, bet is to kaip patenkinti zmoniu poreikius. Aisku offline marketingas yra visai kitoks, bet online siandien pagrindine problema yra per didelis info kiekis, per daug neveiksmingos info, outdated metodu. O kas apie tv, laikrascius ir kita media, nebereikalo vienam seminare klause: "ar pasiziurit kartais filma tarp reklamu?" :D

 

 

Ir sakau babandyk praktikoj tai ka suzinojai is tos 1982 knygos ir suprasi.

 

 

Aš irgi jaučiu iš tavęs tam tikrą įtaką ir tikrai ne į gerąją pusę. Nes tu nesupranti, kam visa ta teorija yra skirta. Jei tu perskaitei 10 metų senumo knygą, tai nereiškia, kad ją turi žodis į žodį atkartoti. Čia tas pats, kas klausti kam reikalingas istorijos mokslas, kuris privalomas tiek mokykloje, tiek dažnai ir universitetuose. Juk netaikysi 1000 metų senumo metodus, bet kažkodėl apie tai mokomės.

Ir dar kaip pavyzdį galiu pateikti tokį vieną rimtą veikėją Peter Drucker, kurio knygos parašytos prieš pusšimtį metų dar ir dabar yra teorinis pagrindas visoms šiuolaikinėms knygoms. Netgi rašydamas darbą marketingo tema atsimenu naudojaus jo kai kuriomis mintimis. Todėl pirmiausia reikia suprasti teorinės literatūros reikšmę, o tada teigti ar ji yra naudinga ar ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi jaučiu iš tavęs tam tikrą įtaką ir tikrai ne į gerąją pusę. Nes tu nesupranti, kam visa ta teorija yra skirta. Jei tu perskaitei 10 metų senumo knygą, tai nereiškia, kad ją turi žodis į žodį atkartoti. Čia tas pats, kas klausti kam reikalingas istorijos mokslas, kuris privalomas tiek mokykloje, tiek dažnai ir universitetuose. Juk netaikysi 1000 metų senumo metodus, bet kažkodėl apie tai mokomės.

Ir dar kaip pavyzdį galiu pateikti tokį vieną rimtą veikėją Peter Drucker, kurio knygos parašytos prieš pusšimtį metų dar ir dabar yra teorinis pagrindas visoms šiuolaikinėms knygoms. Netgi rašydamas darbą marketingo tema atsimenu naudojaus jo kai kuriomis mintimis. Todėl pirmiausia reikia suprasti teorinės literatūros reikšmę, o tada teigti ar ji yra naudinga ar ne.

 

Tai visada galioja desnis: "norint pazinti dabarti, reikia suprasti ir zinoti praeiti, norint pasiekti kazka ateityje reikia suprasti ir zinoti dabarti". Nes principe visada zmones nori suzinoti apie firmos istorija, poto suprasta kaip verslas sekasi siandien ir ka planuoja ateiciai. O is poziurio puses i marketinga mes skirtingai mastom, todel tu ir sakai "ne i geraja puse". Aisku knyga yra ne gidas ir ne instrukcija - tai du visiskai skirtingi dalykai.

 

Tai kas geriau skaityti Peter Drucker knyga ar geriau skaityti knyga kuri buvo paremta Peter Drucker? Didziuju praeities mokslininku atradimais irgi remiasi siulaikines technologijos.

Redagavo topguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kas geriau skaityti Peter Drucker knyga ar geriau skaityti knyga kuri buvo paremta Peter Drucker?

 

Jei atvirai, tai geriausias variantas perskaityti abi knygas. Nes kartais norint suprasti kas rašoma naujoje, reikia perskaityti pirmąją.

 

Ar aš kažką ne taip išskaičiau, ar topguy pats sau prieštarauji? Pradžioj "š***s" tos senos knygos, o dabar jau kaip be jų?

 

Man irgi panašiai pasirodė :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar aš kažką ne taip išskaičiau, ar topguy pats sau prieštarauji? Pradžioj "š***s" tos senos knygos, o dabar jau kaip be jų?

 

Aisku ######, jei nezinai nauju, o tik vadovaujiesi seniena tai nieko gero ir nebus (kai Justas buvo paminejes 1982 metu), taciau jei yra knygos kurios patobulino pakeite-patobulino kas buvo pries tai, jau visai kita kalba kas be ko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku ######, jei nezinai nauju, o tik vadovaujiesi seniena tai nieko gero ir nebus (kai Justas buvo paminejes 1982 metu), taciau jei yra knygos kurios patobulino pakeite-patobulino kas buvo pries tai, jau visai kita kalba kas be ko

 

Jo, aišku, kad seniena nieko gero, jei užsiimi mlm smegenų pudrinimu. Su tuo "marketingu" tai tik praleisk bent vieną brainwasher'ių "seminarą" ar "susitikimą" ir jau nebebūsi toks geras "marketingistas"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...