Pereiti prie turinio

Automobilis 2700-3500lt?


Rekomenduojami pranešimai

kaip ipirksi ta vokiska kokybe galesi cia girtis savo apmaudziais komentarais.. dazniausiai tokie pienburniai kaip tu gatvese ir laksto su civic, efkem, calibrom ir t.t

 

Svarbiausiai garsiai rėkti ir rodyti savo visko išmanymą ;D

 

Prieš 12 metų šeimoj buvo passat b3. Pats mokinausis važinėt su ja. Mašina gedo, nes buvo su ja važinėjama. Remontas buvo pakankamai pigus, nes pati mašina buvo paprasta kaip 2-i kapeikos. Tada prieš gerus 6 metus B3 išėjo į autolaužyną. Buvo giminaičio paskolinta Passat B5. Tėvui iškartji nepatiko, nes salonas praktiškai nepakitęs. O ir pati mašina visiškai nesužavėjo + per tą mėnesį teko 2 kartus į servisą varyt. Gal sutapimas, o gal taip ir turėjo būti. Giminaitis irgi džiaugėsi greit pardavęs savo mašiną ir kaip didžiausią pliusą įvardijo tai, kad passatą parduot yra tas pats kas du pirštus apsimy... Persėdo į japoną, priekaištų turi, bet į vokietį sakė nebesės.

 

P. S. Calibra vokiečių kūrinys, jei ką :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

As tavo vietoj pirkciau b4 pinigu atzvilgiu, nes kito normalaus varianto nera. Ir tik su dujom. As turejau beske 2l, draugas idejo dujas uz kapeikas, bet pas mane mono ipurskimas buvo tai dujos lengvai priima. Su pilnu baku 35l duju vasara graziu vaziavimu nuvaziuodavau 420km, ziema virs 200km su rankiniu ;-) vaziuokle pradzioj tvarkiau, tepalus keiciaus, pats tvarkiaus, keiciau silenblokus, 2 amortizatoriu, kaladeles, restoravau sarnyrus ir traukes vairo, granatos gumas, esminius dalykus isejo tikrai nebrangiai. Pardaviau ledinio stovio.

P.s kazkas sake, kad ziema ant benzo kuri, pasildai poto dujas ijungi, faktiskai taip, bet kurdavau taip tik prie -20 :-D kurdavos visada is 1 kart, pries kurdamas palaikai degima kokias 5s, poto kuri.

tai jauciu pabandyt teks ta beske paderet, ir dujas mestis kokias nors :)

 

Nors nelabai jau gausis su ja ten...

 

http://www.autogidas.lt/audi-80-b4-e-universalas-1993-0124266373.html tokia tai jauciu bus marozu uzdrozta? :)

 

 

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jauciu pabandyt teks ta beske paderet, ir dujas mestis kokias nors :)

 

Nors nelabai jau gausis su ja ten...

 

http://www.autogidas...0124266373.html tokia tai jauciu bus marozu uzdrozta? :)

 

 

 

kaunas, ganjos lipdukas ant galo (ar ten klevo lapas toks? betkokiu atveju blogai), marozai.lt lygio tiuningas, "Domina keitimas" , vien skelbima pamacius aisku, kad nieko is jos nelike.

Redagavo WinSim
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sunku masina uz 3k rasti istikro. Jau daug paru prasedeta ir nieko gero...

 

Cia kazkas darbines ieskojo uz 1500lt tai va http://www.autogidas...0124297151.html

 

4l dyzelio atseit ir viskas pakeista , nerasiu kazko uz 3k tokia pasimsiu iki vasaros :D tik perdazyt reiktu kad ne taip geda butu :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kas nors gal mate kokai padoria b4 Kaune uz 3k?

 

 

 

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu pas tave zigulys 75 metu gamybos, tai jo as ziauriai nusisneku tada

Ai nu jo tu geriau žinai. Man tik savos auto gaila būtų... na nieko juk tepalas prie -20 nebūna daug tirštesnis. O ir naujiem varikliam tepalų kanalai būna tikrai dideli ir tepalas visas jo vietas pasiekia. Na ir naujom mašinoj salnikai guminiai nesukietėja. Pas mane tai žigulys 75 metų, tai aš visada užsikuriu ir tada gramdau langus, ir taip bent jau kažkiek pašyla. O tu tikriausiai nekaiti, nes galvoji, kad dirbant laisvais sūkiais variklis genda. Tikriausiai ir sankryžoje kai dega raudonas užgesini motorą, es gi tu nekvailas ir tausoji variklį :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ai nu jo tu geriau žinai. Man tik savos auto gaila būtų... na nieko juk tepalas prie -20 nebūna daug tirštesnis. O ir naujiem varikliam tepalų kanalai būna tikrai dideli ir tepalas visas jo vietas pasiekia. Na ir naujom mašinoj salnikai guminiai nesukietėja. Pas mane tai žigulys 75 metų, tai aš visada užsikuriu ir tada gramdau langus, ir taip bent jau kažkiek pašyla. O tu tikriausiai nekaiti, nes galvoji, kad dirbant laisvais sūkiais variklis genda. Tikriausiai ir sankryžoje kai dega raudonas užgesini motorą, es gi tu nekvailas ir tausoji variklį :)

 

nezinau apie ka cia kalbi, nes cia yra faktas kad sildyti masinos negalima ir nera cia ka diskutuoti ir tema ne apie tai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ai nu jo tu geriau žinai. Man tik savos auto gaila būtų... na nieko juk tepalas prie -20 nebūna daug tirštesnis. O ir naujiem varikliam tepalų kanalai būna tikrai dideli ir tepalas visas jo vietas pasiekia. Na ir naujom mašinoj salnikai guminiai nesukietėja. Pas mane tai žigulys 75 metų, tai aš visada užsikuriu ir tada gramdau langus, ir taip bent jau kažkiek pašyla. O tu tikriausiai nekaiti, nes galvoji, kad dirbant laisvais sūkiais variklis genda. Tikriausiai ir sankryžoje kai dega raudonas užgesini motorą, es gi tu nekvailas ir tausoji variklį :)

Šildyti mašinos negalima ir nereikia. Šaltas tepalas yra tirštas, todėl kol jūs birbinate savo mašiną ant laisvų, tol jo slėgis yra labai mažas. To pasekoje blogai tepama viskas variklyje, kur naudojamas tepalas po slėgiu (šiuolaikiniuose varikliuose beveik visi komponentai tepami, o akrtu ir aušinami išpurškiant tepalą vos ne kaip aerozolį). Todėl birbindami savo variklius darote meškos paslaugą. Vokiečių inžinieriai tikrai neveltui net vartotojo instrukcijoje priminė apie važiavimą iškart. Kažkada seniai tas birbinimas ant laisvų tikrai būdavo kažkiek reikalingas, bet jau laikas suprasti, kad vairuojami ne žiguliai, o pažangesnės mašinos.

Man tai vienodai...šildykit,bet faktas,kad motorui geriau iškart sėdant ir važiuojant..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visu pirma, dyzelis stovėdamas nešyla. Tu jį užvedi ir jis dirba su tirštais (nesušilusiais) tepalais. Gali palikti variklį, kad ir valandą dirbti, jis vistiek neužkais. Jeigu pasidomėtumėt, tai žinotumėt, kad dyzeliai šyla tik gavę darbo (važiuojant). Dar kitas dalykas, tai užvedus apsukos laikosi ~900 aps./m, kurių nepakanka tepalo siurbliui sukelti slėgį ir pakankamai sutepti variklį (atkreipkit dėmesį, kad tepalas tirštas).

 

Bet seni įpročiai lieka senais įpročiais, užvedu - nusivalau langus ir tada važiuoju. Kol rodyklė nepajuda aukščiau 50 laipsnių (pas mane mašinoj ši skalė mažiausia) - 2k apsukų stengiuosi neviršyti.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau apie ka cia kalbi, nes cia yra faktas kad sildyti masinos negalima ir nera cia ka diskutuoti ir tema ne apie tai.

Tai pagal tave ir ant laisvų negalima laikyt auto ? Ką su tokiais čia ir pašnekėsi kur supranta tiek pat kiek blondinė.

 

Visu pirma, dyzelis stovėdamas nešyla. Tu jį užvedi ir jis dirba su tirštais (nesušilusiais) tepalais. Gali palikti variklį, kad ir valandą dirbti, jis vistiek neužkais. Jeigu pasidomėtumėt, tai žinotumėt, kad dyzeliai šyla tik gavę darbo (važiuojant). Dar kitas dalykas, tai užvedus apsukos laikosi ~900 aps./m, kurių nepakanka tepalo siurbliui sukelti slėgį ir pakankamai sutepti variklį.

 

Bet seni įpročiai lieka senais įpročiais, užvedu - nusivalau langus ir tada važiuoju. Kol rodyklė nepajuda aukščiau 50 laipsnių (pas mane mašinoj ši skalė mažiausia) - 2k apsukų stengiuosi neviršyti.

Na stovėdamas tikrai nešyla. Šyla kai jis užkurtas. Jei pas tave netvarkingas variklis tai čia tavo problema, pas mane ir ant laisvų automobilis gali pasiekti 90 C tada jau atsidaro termostatas ir laikosi pastovi temperatūra. O kaip tau atrodo šyla variklis ar nešyla prie -20 ? Tu kol langus gramdai jis vistiek -20 bus ? Na čia jau jūsų problemus. Tai taip šyla greičiau kai duodi daugiau darbo jam. Tai gal ir iki redlaino pasukt greičiau užšils? Pagal jūsų logika. Tai jei 900 apsukų nepakanka tai ir stovint sankryžoje ar laukiant ko nors stovint, drožiasi variklis ? :)))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aisku tu geriau zinai, negu vienbalsiai rekomenduoja visi specialistai ir automobiliu gamintojai, sekmes tau gyvenime.... net nesiruosiu aiskinti kodel tai negerai, nes tai butu taspats, kas aiskinti, kodel negerai i benzo baka yra pilti zvyra.

nenustebciau, kad ir vairuotum VW markes NEGENDANTI automobili.

Redagavo WinSim
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na stovėdamas tikrai nešyla. Šyla kai jis užkurtas. Jei pas tave netvarkingas variklis tai čia tavo problema, pas mane ir ant laisvų automobilis gali pasiekti 90 C tada jau atsidaro termostatas ir laikosi pastovi temperatūra. O kaip tau atrodo šyla variklis ar nešyla prie -20 ? Tu kol langus gramdai jis vistiek -20 bus ? Na čia jau jūsų problemus. Tai taip šyla greičiau kai duodi daugiau darbo jam. Tai gal ir iki redlaino pasukt greičiau užšils? Pagal jūsų logika. Tai jei 900 apsukų nepakanka tai ir stovint sankryžoje ar laukiant ko nors stovint, drožiasi variklis ? :)))

 

Tu iš vis mašiną turi? Ne man atrodo, kad ne. Asmeniškai išbandžiau 4-ias mašinas: VW Golf 1.9 TDI 66kw, Audi A4 1.9 TDI 85kw, Renault Clio 1.5 dCi, Alfa Romeo 156 1.9 JTD.

Važinėji su mašina, variklis užkaista 90 laipsnių. Sustoji aikštelėj parukyt/pamyžt, variklio negesinam - grįžus 70 - 85 laipsniai likę (pečiuką net išjungėm, nes patys netikėjom). Ypač greit Clio atšala, jei stovi ant laisvų. Važiuojant - iki 90 C ant smūgio užkyla, termostatas nekaltas 100%.

Čia kalbam, kad minusinė temperatūra už lango :)

 

Pagal ne blondinės logiką variklis nesukelia reikiamo slėgio, dirbant laisvom apsukom, jei tepalai yra sutirštėję (sušalę). Vasarą, arba rudenį, kada tepalai nesušąla yra visai kitas variantas.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...