Pereiti prie turinio

Lexus automobiliai


Rekomenduojami pranešimai

Atsisėstumėt į to IS vidų. Šeip jis tas pats e90, aukštam netinka, bet teko sėdėt tokiam tai jo kompektacija patinka, jau pas standartine eina, oda, šildomos, šaldomos sėdynės, el. reguliuojamas vairas, multifunkcija ir kiti navarotai, šeip visai faina auto, bet jei ieškot tai su visais bairiais, kad ir multimedija būtų :), nes tada dar gale kamerą gauni. Taip pat pas juos visus būna keyles-go sistema labai patogi, ir labai gražus skydelis kaip užsikuria :)

 

Manau šis automobilis yra vertas savo kainos. Pagal lyginima, visuose teko būti tai 1 vietą IS, antra c mersu nuo 2007, ir trečia tik BMW.

Redagavo Akatsaki
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viena is megstamiausiu markiu, bet deja ipirkti sunku tokia :)

O siaip svajone lexusas ISF mano :)

Man tik minusas kaip ir kazkam, kad galas varomas, bet amerikoje yra su 4varomais pilna:)

http://auto.plius.lt/skelbimai/lexus-is-f-5-0-l-sedanas-2008-benzinas-2682219.html

 

Po 10metu gal nukris kaina perpus :D

http://www.youtube.com/watch?v=x0SLHmLydq0

Redagavo bahu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki sudomino Lexus markės automobiliai, konkrečiai IS klasės. Ką manote apie šiuos automobilius? Man asmeniškai audi ir vw, ir bmw nepatinka, ir norisi kažko išskirtinio ir patikimo. Bet ar lexus tikrai patikimos mašinos? Gal kas esate tokį automobilį turėję?

http://auto.plius.lt/skelbimai/lexus-is-220-2-2-l-sedanas-2008-dyzelinas-2872318.html

Būtent šis automobilis yra mano "realistiška" svajonė :). Lexus nebyra kaip ir Toyotos. Šis 2,2l motoras yra grynai tas pats Toyota D-CAT 178AG (galingiausias iš tos gamos). Eina ir į dabartinius Avensis, RAV4. Variklis gan lepus, ne ekonominiam vairavimui skirtas, reikia pilti tik gerą kurą ir nevažinėti pensininkiškai, o kartkartėmis duoti rimtesnės apkrovos. Dažnas šio variklio gedimas - pramušta galvos tarpinė, bet čia nutinka nuo neteisingo eksploatavimo (tokiems žmonėms derėtų geriau nusipirkti Corolla 1.4 D-4D ;)).

Vietos viduj bus mažiau nei Avensyje, bet apipavidalinimas gerokai kitoks. Jei galiniai varomi ne problema, tada rekomenduočiau :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iki galo jie neišsijungia. Nebent daviklių laidus nukarpysi.

Ant IS nuo 2007 metų išsijungia TRC ir VSC visiškai:

Page 164/165 of the User Manual.

 

If you press and release the TRC button you loose traction control. The orange skid detection light activates. However once your speed exceeds 30mph traction control is re-engaged.

 

If you press and hold the TRC button for 3 seconds, then you loose traction control and VSC. The orange skid detection and the orange VSC lights activate. Both stay off until you either turn them back on manually, or your switch the car off, and back on again.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek man pasakojo vieno Lexuso savininkas, tai sakė, kad vistiek elektronika įsikiša ir neleidžia normaliai žiemą pasimėgauti galo varomo teikiamais malonumais.

Dar vieną būdą atradau, tiesa, gan juokingas, bet būtų įdomu jei kas nors realiai išbandytų, žmonės kalba, kad veikia :):

You can turn off all electronic nanny-s (except ABS) and hit the track hard by doing the following:

 

1. Make sure the car is in Park and the parking brake is disengaged before you start the car.

2. Start the engine.

3. Engage the parking brake.

4. Fully depress the brake pedal and then release.

5. Fully depress the brake pedal and then release.

6. Disengage the parking brake.

7. Fully depress and hold down the brake pedal.

8. Engage the parking brake, then disengage it (while holding down the brake pedal).

9. Engage the parking brake, then disengage it (while holding down the brake pedal).

10. Release the brake pedal.

11. Engage the parking brake.

12. Fully depress the brake pedal and then release.

13. Fully depress the brake pedal and then release.

 

skid light on dash comes on and all nanny-s are disabled

It will go back to original every time you turn the car off.

You have 30 seconds to do this once you turned the car on.

 

O dėl savininko tai nelygu, koks modelis, kelintų metų, kaip jis bandė išjungti. Galų gale, oficialūs atstovai (yra visuose didžiuosiuose miestuose atstovybės) tikrai turėtų žinoti ar įmanoma, ar ne ir kaip, jei įmanoma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek man pasakojo vieno Lexuso savininkas, tai sakė, kad vistiek elektronika įsikiša ir neleidžia normaliai žiemą pasimėgauti galo varomo teikiamais malonumais.

 

Priklausomai nuo modelio. Tarkim RX'uos nuo pat pirmos kartos praslydimų ir stabilumo kontrolių neišjungsi.

Kas liečia LEXUS tai visi BMW, Audi ir Mercedes'ai tokių metų pagal patikimumą nusileidžia ir labai stipriai.

Redagavo ifixas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip LS'o 1gen eksplotacija, baisiai nepigi ? :)

V8 4.0l motoras su APD. Jei benzinu, tai bus tikrai baisiai :). Dujom čia jau kiekvienam pagal jų piniginių toleranciją :D

O šiaip YouTube buvo kažkada laida grynai apie Lexus LS 1gen - Wheeler Dealers. Ten ir gerai pakalbėjo kas ir kaip būna toj tokio amžiaus mašinoj :). Klaipėdoj viena jau daugiau nei dešimtmetį to paties savininko vairuojama, į Soloriną atvažiuoja tik tepalus, skysčius, stabdžius keistis, žmogus patenkintas ir galintis sau tiek benzino pilti :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...