Pereiti prie turinio

Vairuotojams iki 21 metų siūloma uždrausti vairuoti galingesnius 70 kW automobilius


Rekomenduojami pranešimai

Niekuo nepagrįstas siūlymas, o ir logikos nedaug... jei žmogus yra "durnas", tai jis žmogų nutrenks ir mažesniu nei 70 kw automobiliu. Nereikia kaltint mašinų, reikia kaltinį patį žmogų. Kiek avarijų atsitinka ne su BMW, mažesniu galingumo varikliu, o čia matai užkliuvo būtent 70 kw automobiliai. Man nelogiška ir nesuprantama. Gal tegul teises nusprendžia, jog bus galima laikyti nuo 21 m?? :blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal. O kaip tau atrodo nuo keliu metu reiketu leisti vairuoti ir kodel?

Na, man labai sunku spręsti, gal ne ta amžiaus grupė mano. Pats esu išlaikęs prieš 1,5 metų teises. Nuobaudų neturiu, niekada nesugalvoju viršyti greitį, esu pavyzdingas vairuotojas. Taip, gal ir linksma pašeliot už vairo, bet tai daryk kokioj negyvenamoj gyvenvietej, o ne mieste. Dažnai pagalvoju prieš išvažiuojant: "neduok Dieve nutrenksiu kokią vargšę bobutę..."

Tad esu tikrai pavyzdingas. Ar vertėtų leisti teises laikyti nuo 21-erių metų? Na, tada nukentėtų niekuo dėti, pavyzdingi žmonės, kuriems reikia vairuoti ir tai malonumas, o ne pramoga ar šėlionės. Sunku kažką ir pasakyti šiuo klausimų, bet mažinti tuos "erelius" tai reikia, tik nežinau kaip.

Bet tai tikrai nepadės neleisti vairuoti galingus automobilius. Tokiems kartais, kurie turi turtingus tėvelius ir baudos nebaugina, tad didink nedidinęs tas baudas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu tave nuliūdint, tačiau 2.4 JTD 20V daro tą tavo slyvą trilitrine per visas puses. Išbandyta. E60 jau kita opera.

 

Imam paskutinį įvykį. Ten ir smartas būtų įsibėgėjęs iki 100 km/h be problemų ir rezultatas būtų identiškas.

nesapnuok ir nelygink to 2.4 su trilitriniu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandot išskaičiuoti jūs čia mažesnius greičius, bet būtent tam spręsti jau yra sugalvotas konkretus dalykas, greičio ribojimu vadinasi (50 km/h mieste, 90 km/h užmiestyje ir t. t.). Jeigu šitai neveikia, tai kodėl turėtų kilovatai veikti?

Greičio ribojimas yra psichologinis barjeras. Turi drąsos ir viršyji. O kilovatai yra fizinis barjeras, kuris kažkiek apmažintų lakūnų skaičių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Greičio ribojimas yra psichologinis barjeras. Turi drąsos ir viršyji. O kilovatai yra fizinis barjeras, kuris kažkiek apmažintų lakūnų skaičių.

 

Bet tai vis tiek jaunesni nei 21 m. žmones ant savęs auto neregistruoja. O psichologinis barjeras „įsėsti į galingesnę mašiną?“ O psichologinis barjeras „ir su 70 kW galiu pakankamai pasidraskyti?“

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su galingesne mašina lengviau įsibėgėt, dėl to daugelis ir spaudžia, nes mano jei greičiau įsibėgi, tai ir greičiau sustoja. O kiek tarkim esi smartų ar polo matęs besidraskančių? Reiktų nuolat redlainais varyt norint pasiekt tą ką pasiekia koks trilitris pusės gazo paspaudimu. O ką toj galingesnėj, net nepajutai kaip įsibėgėjai ir 100-tu varai. Pažiūrėjęs į spidometrą pagalvoji "oj, jau 100". O su kibiru arkliai šokinėt pradės ir jau baimė daugiau spaust bus. Tai ir yra psichologinis barjeras. Aišku neskaitant bebaimių, kuriem pofik viskas. Tie tai ir su 50kw sugeba prisidraskyt...

 

Pats vairavau ilgą laiką 70kw mašiną, persėdau į 100kw savaitei, tai greitis pastoviai buvo viršijamas, nes tiesiog jo nejauti. Aišku po kiek laiko apsipranti ir viskas susistoja į vėžes. O kai kuriem nesusistoja, ypač klevukam, kuriem ir prieš mergas pasimaivyt reik, ir pimpalus pamatuot su draugeliais. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, man labai sunku spręsti, gal ne ta amžiaus grupė mano. Pats esu išlaikęs prieš 1,5 metų teises. Nuobaudų neturiu, niekada nesugalvoju viršyti greitį, esu pavyzdingas vairuotojas. Taip, gal ir linksma pašeliot už vairo, bet tai daryk kokioj negyvenamoj gyvenvietej, o ne mieste. Dažnai pagalvoju prieš išvažiuojant: "neduok Dieve nutrenksiu kokią vargšę bobutę..."

Tad esu tikrai pavyzdingas. Ar vertėtų leisti teises laikyti nuo 21-erių metų? Na, tada nukentėtų niekuo dėti, pavyzdingi žmonės, kuriems reikia vairuoti ir tai malonumas, o ne pramoga ar šėlionės. Sunku kažką ir pasakyti šiuo klausimų, bet mažinti tuos "erelius" tai reikia, tik nežinau kaip.

Bet tai tikrai nepadės neleisti vairuoti galingus automobilius. Tokiems kartais, kurie turi turtingus tėvelius ir baudos nebaugina, tad didink nedidinęs tas baudas.

 

 

O tai dabar nuo 18os leisti vairuoti tau atrodo "teisinga" ? Tai irgi dabar nukencia niekuo deti 15-16iniai, pavyzdingi zmones :) Kodel butent 18 tada? Pagal tavo logika, kai kurie 17iniai protingesni ir atsakingesni uz kai kuriuos 18inius, tai kodel tokia neteisybe??

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebuna dienos, kai nevirsiju greicio, stazas daugiau kaip 5 metai, bet aisku km labai daug nesu prasukes, nei vienos baudos, nei vienos rimtos avarines situacijos neuzturejau, aisku kaskada vistiek teks. Masina 100kw, nuo 0-100 begejasi per 11-12s. Tas zymusis bmw 525tds, begejasi per 10,5s. Per zymia tv autosou laida yra pasake, kad masina, kuri nesibegeja bent jau per 9 sekundes apskritai nera masina, greiciau autobusas ar koks vezimas.

Ta masina su 100kw yra realiai per silpna pagal svori, reikia pastoviai sankaba drozti, apsukas kelti. Taip pat tenka pasivazineti su masina, kuri turi 77kw, nuo 0-100km/h begejasi per 6s. Kaskaip tas kw skaicius nelabai risasi?

Yra tokia kategorija, lengvoji masina, kurios svoris svyruoja nuo apytiksliai nuo tonos iki dvieju, atitinkamai variklio galia pakelus dvigubai, akseleracija islieka tokia pat. Tik nevisprotis gali siulyti tokius absurdiskus istatymus pasinaudodamas tragiska zutimi, siekdamas kaskokio populiarumo arba siekdamas issisukti ir parodyti, kad kaskas dirba savo darba.

Bet kad daug jaunimo yra nepatyre ir neivertina savo galimybiu ir jas perzengineja, tai cia faktas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va tokie golfiniai lakto 180 greiciu, ir bando pasakyti, jog as atsargus ir tt. Tu kita kart pagalvok pries tai lekdamas, poto kitiems sukeli avarines situacijas.

 

Beto kodel sakote vien pacanukai BMW perka is tevu pinigu ? oi, gi jie uzsiema tikrai nesvariais dalykais daugelis net. Dieve, kap tokiu pacanuku treninginiu nemegstu, tiesiog pakestin egaliu tokiu, kurie vaizduojasi visagaliai, nors yra "gaidelis" :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet tai kur logika? Skirtinga masina - skirtingas svoris. Tai jeigu belenkiek sverianti masin/busiukas su maziau kaip 70 kw sunkiai pavaziuotum. Jau protingiau butu isvesti galios ir svorio santiki padaryti. Ir abejoju ar labai jau pades, nes jeigh dundukas yra, dunduku ir liks, su ta pacia skarbonke golfu gali lakstyti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siulymas yra #####, nieko daugiau pakomentuot negaliu. 70 KW (cia kiek, 95 AG?) auto isvis nevaziuoja, bet jeigu uz vairo ######, tai ir su 50 AG sugebes uzsimust.

 

Pats kazkada kai issilaikiau teises, pradejau vazinet su 150 AG, veliau su 370 AG, tada su 420 AG. Ir nieko, gyvas per 10 metu, nesukeliau nei vieno ivykio. Cia tas pats, kaip uzdraust peilius pardavinet, nes su jais daug zmoniu nuzudoma....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebuna dienos, kai nevirsiju greicio, stazas daugiau kaip 5 metai, bet aisku km labai daug nesu prasukes, nei vienos baudos, nei vienos rimtos avarines situacijos neuzturejau, aisku kaskada vistiek teks. Masina 100kw, nuo 0-100 begejasi per 11-12s. Tas zymusis bmw 525tds, begejasi per 10,5s. Per zymia tv autosou laida yra pasake, kad masina, kuri nesibegeja bent jau per 9 sekundes apskritai nera masina, greiciau autobusas ar koks vezimas.

Ta masina su 100kw yra realiai per silpna pagal svori, reikia pastoviai sankaba drozti, apsukas kelti. Taip pat tenka pasivazineti su masina, kuri turi 77kw, nuo 0-100km/h begejasi per 6s. Kaskaip tas kw skaicius nelabai risasi?

Yra tokia kategorija, lengvoji masina, kurios svoris svyruoja nuo apytiksliai nuo tonos iki dvieju, atitinkamai variklio galia pakelus dvigubai, akseleracija islieka tokia pat. Tik nevisprotis gali siulyti tokius absurdiskus istatymus pasinaudodamas tragiska zutimi, siekdamas kaskokio populiarumo arba siekdamas issisukti ir parodyti, kad kaskas dirba savo darba.

Bet kad daug jaunimo yra nepatyre ir neivertina savo galimybiu ir jas perzengineja, tai cia faktas.

kas cia per auto kad su 70kw per 6sec iki 100 isibegeja :D ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tech pase tiek kw raso, paprasta masina, standartas, +dujos +papildoma oro iputimo sistema :] galios pasidaro dvigubai, kadangi technikine tai jau laiko kaip variklio modifikavimu, todel nepraleidzia, tad tenka turbina nuimti, praeiti tech ir vel susideti. Svarbiausia kas ant popieriuko parasyta.

Na 2 metai nera daug, bet jeigu padarytu galios ribojima iki kokiu 22 metu, tai manau cia butu pirmas modas nusipirkus jaunimui koki krepsa su 70kw, kadangi cia uzdarbio forumas, tai galima butu izvelgti net verslo galimybiu turbinant auto, nes siais laikais uzsiturbinti net studentai isgali, tad niekas nebepirktu originaliai turbintu auto, pirktu be turbo, paprastus, ne dohc varikliais aprupintus krepsus. Na nebent dar variantas, paimt golfa dyzeli ir chipuot, bet vistiek reikia jau imt, kuris turi virs 80kw, nors nezinau, gal tiktu ir tie lievesni. Bet dyzeliai nieko nelaiko ir dar kura srebia, jeigu is koloneles pili. Nors realiai dauguma varikliu turi galios rezerva dvigubam skaiciui arkliu.

Nu bet cia Lietuva, zmones su golfais ir dyzeliniais bmw draguoja ir i jokius draudimus nekreips demesio, prades gaudyt su masinom lakstancius, nusipirks britva be numeriu, kas jiem. O kai girtas esi, tai jau visiskai pofik kokia masina po ranka papuola.

 

Faktas vienas, kuo galingesne masina papuola dalbajobui, tuo didesne zala ir dazniau neisimami posukiai. Geriau jau jie visi su britvom tegu vazinejas. Reiktu kokia reklamine akcija per tv prasukt, jeigu nori lekt, lek su britva, 200kg padaro maziau zalos, nei 1500kg :lol:

 

gal savos kurybos auto ? :) o jus cia visi taip matuojat tas sekundes ?

 

Sekundes ismatuot lengviau nei galia :lol: Nebent tarp siknos ir sedynes koki dinanometra isikist ir matuot siknos prispaudziamaja jega :D

Redagavo bundis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suprantu, kad norisi pagrazint realybe, bet dviguba galia su dujom... :) Ir sekundes speju patys matavot? :)

 

Atsimenu, kai vienas "matavo", per kiek jo Passat CC isibegeja iki 100 km/h, tai sake buvo greiciau nei per 5 sekundes. Nors pagal dokumentus sekunde daugiau turejo but. Stebuklai vyksta ;)

Redagavo Thorton
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

Ir labai teisingai

 

Cia tik vidutiniskai dar vis, niekaip nepriauga smegenu seimas..~50kw 3 metus nuo teisiu issilaikymo prideti reiketu, be isimties. Staoz igavus, dar 3 metus jeigu daugiau negu mineti 70kw, draudimas 4-5k litu metams. Ir baiktusi pacuku skraidymai bet kur ir bet kaip su 2.5+l bemwais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suprantu, kad norisi pagrazint realybe, bet pasakos apie dviguba galia perzengia visas ribas :) Ir sekundes speju patys matavot? :)

 

Lietuvoj yra galybe projektu, bet taip, dvigubai galia kelia nedaug kas, nes prasideda sankabos problemos, reikia blokiruotes ir turi but jau misinys idealus, bei negali buti jokiu perkaitimu. Dazniausiai padaroma apie 190 arkliu, tada jau nera dideliu problemu, jeigu variklis gyvas, laisvai be jokiu remontu ir 50tukst km prasuka.

Lietuvoj yra dare bandyma ir su 1.4l 55kw varikliu, uzkele iki 300 arkliu visiskai nelendant i varikli, bet kiek jis laikys, viena du spustelejimus, bet esme, kad ant dyno stendo isspaude.

Del sekundziu, masina tona sveria, apie 200 arkliu, geros padangos, dar jeigu blokiruote, tai skaiciuokit sekundes.

 

Tie patys dyzeliai, 1.9tdi, buna 66 kw, o buna tas pats variklis, o standartiskai kiek ten tu kw, 110 buna? :] Tai nuo kur cia skaiciuot ta dviguba galia?

Ka popieriuose raso ir ka variklis is tiesu atlaiko yra visiskai nesirisantys dalykai.

Su Saab tas pats, eiliniams vartotojams siulomi 85 kw, su turbina jau siulo 110kw, o kieciausiems is to pacio variklio patys gamintojai isspaudzia 150kw, uzraso saab aero turbo. O cia juk saab, manau apie japonu varikliu pajegumus esat girdeje gandu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...