Pereiti prie turinio

Vairuotojų tema


Rekomenduojami pranešimai

Sugalvojau sukurt va tokią temą. Pasipasakojam ką vairuojam, kodėl, pliusai-minusai ir t.t. :)

 

Pats neperseniausiai teises išsilaikiau, bet mašinos tėvai neperka kaip kai kuriems, o pats dar pinigų pakankamai neturiu, bet kaip pirmą mašiną planuoju pirkt kažką panašaus į Audi 80 B2, nes man gan gerai atrodo, yra pigi, blogiausiu atveju sudaužius ar sugadinus gan pigiai galima sutvarkyt arba "ant metalo" priduot ir nedaug prarast. Ir šiaip paprastesnė mašina, manau pats tas mokytis pačiam susitvarkyt paprastesnius dalykus.

O įvykus, neduokdie, avarijai apie save nepagalvojat? Mašina vienaip ar anaip tėra metalo krūva, o savęs gali ir "nebesuremontuoti".

 

vaje vaje... užtat dar gyvas... Gąsdina tik tas faktas, kad anksčiau ar vėliau vairuosi E36

 

Na, gerai, kad sostinėj, o ne uostamiesty ;). Traukos, mat, trūksta. Kam? Atsiplėšti nuo žemės? :D išvažiuoja šumacheriai į miesto gatves, vietoj lenktyninkų numeriukų klevo lapeliai, arba ir tų nėra, juk gėda.. :)

 

Vairuoju paprastą Toyota, džiaugiuosi, kad praktiškai apsieinu be remontų (stabdžių kaladėlės, diskai, skysčiai ir naujos padangos, rankinio pareguliavimas - to nelaikau remontu) ir tik pilu kurą, mašina yra tarnas man, o ne atvirkščiai. 81kW pakanka per akis tiek mieste, tiek užmiestyje, vairuoju virš 7 metų. Mielai persėsčiau ir į mažesnės klasės auto kad ir su silpnesniu motoru :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dažnai važinėju mieste ir tikrai pasakysiu, kad 66kW mieste yra mažai. Ne visada, tačiau yra situacijų, kai trūksti dar bent 20kW ;)

Kai važinėju su tėvų almera 2.0 dyzelis 55kw, tai mieste pats tas, kai kerti 110kmh ribą tada pasijaučia trūkumas. Ir lenkiant nekažką, nes bėgėjasi lėčiau už vėžlį. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...Savo laikais išrinktas gražiausias automobilis pasaulyje (jei neklystu)...

Oi kaip klysti... E34 iki gražiausio automobilio titulo tikriausiai taip pat toli, kaip ir Multiplai (suprask - labai toli). O ir klasika tikrai neapsiverčia liežuvis vadinti... Vis gi tai buvo gan populiarus masinės gamybos automobilis. Gal už 50 metų bus, gal vėliau.

 

Kas dėl pačio E34, tai tikrai neblogas automobilis. Pamenu žiemą po bulvių laukus draskėmės, o galiausiai pusnyje užklimpom apsilenkdami su kita mašina. Likimo ironija - niekas nestojo padėt :D Iš to sekė, kad po šio pasivažinėjimo automatinei pavarų dėžei buvo kapiec :D Dabar antrus metus stovi garaže visa išrankiota, laukia naujo m'kinio variklio ir vyrams skirtos pavarų dėžės :D

 

225260_580855438609306_875403541_n.jpg

 

 

Na bet didžioji dalis BMW vairuotojų... Komentarų nereikia :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai važinėju su tėvų almera 2.0 dyzelis 55kw, tai mieste pats tas, kai kerti 110kmh ribą tada pasijaučia trūkumas. Ir lenkiant nekažką, nes bėgėjasi lėčiau už vėžlį. :D

 

Pats vazinejau su panasaus galingumo masina, ryskus galios trukumas tiek mieste, tiek uzmiesty. Nori pasakyti mieste nereikia galios? Kai didesnis judejimas, noredamas is salutinio ivaziuoti i pagrindini kelia, turesi smarkiai spausti, kad nesutrukdytum tiems, kas vaziuoja pagrindiniu, o su galingesne masina uzteks maziau gazo. Arba pvz. is to pacio salutinio kelio vaziuoji greitejimo juosta ir bandai ivaziuoti i pagrindini, jei masinu daugiau, tai arba stabdai ir lauki, arba grezi iki dugno, o su galingesne masina siek tiek paspaudi ir tu jau pagrindiniame kelyje. O kai su tais 55kw spaudi iki dugno, ryja tikrai ne maziau nei su kokiu 100-110kw. O vaziavimo malonumo net neverta lyginti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką žinau, važinėjau kelis mėnesius vos tik išsilaikęs teises su Clio '03 1.5 dCi 48kw. Nei ten didelė problema kažką apsilenkt, nei mieste galios trūko važiuojant normaliai. Aišku dragų nuo sankryžos nebent su kokiu troleibusu galėdavai eit, bet kai kur nors subinę reikėdavo nusivežti - jokių problemų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai važinėju su tėvų almera 2.0 dyzelis 55kw, tai mieste pats tas, kai kerti 110kmh ribą tada pasijaučia trūkumas. Ir lenkiant nekažką, nes bėgėjasi lėčiau už vėžlį. :D

 

Su savąja važinėju ir patikėk - trūkumas mieste totalus :) Jeigu tik daugiau eismo, tai stabdai viską, nes įsibėgėti be šansų :) Puikiai parašė pavyzdį su išsisukimu iš šalutinio kelio per įsibėgėjimo juostą... Jeigu važiuoji vienas - viskas ok, tačiau pakrauk mašiną žmonėmis ir turi problemą :)

 

Beje, galiu paklausti kodėl renkates silpnus variklius? Kuro sąnaudos "mažesnės"? Jeigu čia Jūsų priežastis, tai galiu pasakyti tik tiek, kad maniškis 66kW sunaudoja ~10l/100km dyzelio, kai draugo tokia pat mašina su 110kW sunaudoja ~7l/100km mieste :) Aišku užmiestyje situacija abiejų labai panaši. Jo ~6, o mano vos daugiau nei 5 :) Važiavom abu tą patį atstumą kelis kartus ir gavom tokius rezultatus, o galios skirtumas tai... padėk dieve, nes su jo mašina be jokių problemų aplenksi :)

 

Esnyper: Clio neturi didelio svorio, o pvz maniškė su 66kW, tačiau sveria ~1,3t, kur tavoji svėrė ~900kg. Tai yra didžiulis masės/galios skirtumas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Pats neperseniausiai teises išsilaikiau, bet mašinos tėvai neperka kaip kai kuriems, o pats dar pinigų pakankamai neturiu, bet kaip pirmą mašiną planuoju pirkt kažką panašaus į Audi 80 B2, nes man gan gerai atrodo, yra pigi, blogiausiu atveju sudaužius ar sugadinus gan pigiai galima sutvarkyt arba "ant metalo" priduot ir nedaug prarast. Ir šiaip paprastesnė mašina, manau pats tas mokytis pačiam susitvarkyt paprastesnius dalykus.

 

Kam pirkti tokią seną mašiną? Kėbulo remonto kainos visiškai vienodos, nesvarbu mašina 1990 metų ar 2010 metų.

Detalių kainos gana panašios visų mašinų iki 2000 metų. Nors iš kitos pusės vairuoju Renault Laguna 2004 metų ir man remontas pigesnis gaunasi nei remontuojant E39. Tad irgi pamąstymui palieku vietos.

 

Suprantu, kad čia visi užkietėję BMW fanai ir t.t., bet jūs kartais atsisukit ir į prancūziškų automobilių pusę: kainos žemesnės, komfortas didesnis. Už tą pačią sumą galite nusipirkti kaip minimum 5 metais jaunesį automobilį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su savąja važinėju ir patikėk - trūkumas mieste totalus :) Jeigu tik daugiau eismo, tai stabdai viską, nes įsibėgėti be šansų :) Puikiai parašė pavyzdį su išsisukimu iš šalutinio kelio per įsibėgėjimo juostą... Jeigu važiuoji vienas - viskas ok, tačiau pakrauk mašiną žmonėmis ir turi problemą :)

 

Beje, galiu paklausti kodėl renkates silpnus variklius? Kuro sąnaudos "mažesnės"? Jeigu čia Jūsų priežastis, tai galiu pasakyti tik tiek, kad maniškis 66kW sunaudoja ~10l/100km dyzelio, kai draugo tokia pat mašina su 110kW sunaudoja ~7l/100km mieste :) Aišku užmiestyje situacija abiejų labai panaši. Jo ~6, o mano vos daugiau nei 5 :) Važiavom abu tą patį atstumą kelis kartus ir gavom tokius rezultatus, o galios skirtumas tai... padėk dieve, nes su jo mašina be jokių problemų aplenksi :)

 

Esnyper: Clio neturi didelio svorio, o pvz maniškė su 66kW, tačiau sveria ~1,3t, kur tavoji svėrė ~900kg. Tai yra didžiulis masės/galios skirtumas :)

66 kw 10 dyzelio? :DD

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kam pirkti tokią seną mašiną? Kėbulo remonto kainos visiškai vienodos, nesvarbu mašina 1990 metų ar 2010 metų.

Detalių kainos gana panašios visų mašinų iki 2000 metų. Nors iš kitos pusės vairuoju Renault Laguna 2004 metų ir man remontas pigesnis gaunasi nei remontuojant E39. Tad irgi pamąstymui palieku vietos.

 

Suprantu, kad čia visi užkietėję BMW fanai ir t.t., bet jūs kartais atsisukit ir į prancūziškų automobilių pusę: kainos žemesnės, komfortas didesnis. Už tą pačią sumą galite nusipirkti kaip minimum 5 metais jaunesį automobilį.

 

Bet prancuzai nuverteja zymiai greiciau. Komfortiskos, atrodo neblogai, bet gal neveltui jos tokios pigios. Kai paskaitai apie elektros gedimus, tai praeina noras pirkti. O elektronikos ten prikista kur reikia ir kur nereikia. Kam pvz. Lagunoje reikejo sugalvoti uzvedima ne su raktu, o su elektronine kortele? Kam kisti ta elektronika ten, kur jos nereikia?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet prancuzai nuverteja zymiai greiciau. Komfortiskos, atrodo neblogai, bet gal neveltui jos tokios pigios. Kai paskaitai apie elektros gedimus, tai praeina noras pirkti. O elektronikos ten prikista kur reikia ir kur nereikia. Kam pvz. Lagunoje reikejo sugalvoti uzvedima ne su raktu, o su elektronine kortele? Kam kisti ta elektronika ten, kur jos nereikia?

Tai kad ir nauji BMW turi START/STOP funkcija (tik kad vietoj korteles pultelis, kurio kisti nereikia niekur. naujuose renault irgi pakanka kortele turet kisenej), kas yra laikoma privalumu - tokios komplektacijos masina is gamyklos brangesne... Ford'as irgi tai turi. Dar begale masinu turi tai tureti, tik reikia pasidometi. Tiesiog prancuzai sita dalyka turbut pirmieji pradejo taikyti.

 

Tai kas, kad nuverteja greiciau? Uztad ju kaina bent jau protinga gamykloje. Masina toks dalykas, nenorek nusipirkes po keliu metu parduoti uz tiek pat. visgi daiktas, kuris tau tarnauja.

 

Man asmeniskai baisu ziuret i tuos BMW skelbimuose. Kaina didele, pagal odinio salono isdrozima matose, kad turbut jau milijona suka, o kaina dar ohoho, lyginant su kitom auto. :D cia pas zmones kitos vertybes, bmw fanai garbina bmw zenkliuka, o ne masinos bukle (aisku yra daug isimciu, daug bmwistu masina tiesiog dievina, tvarko, blizgina ir t.t.; bet realybe tokia).

 

Dar vienas pastebejimas apie Renault elektronikos "gedimus". Galbut reikia priziureti ir neleisti niekada akumuliatoriui issikrauti ar bent jau nusilpti. Pas mane Ford'e pakeitus akuma ir prijungus kompa, ohoho kiek klaidu buvo. Vos ne prie kiekvieno valdymo bloko mete klaidas, kad butent tam ir tam nebuvo sroves, silpna srove ir t.t.. Galbut renuskese tai prisideda prie elektronikos durniavimo. Aisku cia tik mano pasamprotavimas.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet prancuzai nuverteja zymiai greiciau. Komfortiskos, atrodo neblogai, bet gal neveltui jos tokios pigios. Kai paskaitai apie elektros gedimus, tai praeina noras pirkti. O elektronikos ten prikista kur reikia ir kur nereikia. Kam pvz. Lagunoje reikejo sugalvoti uzvedima ne su raktu, o su elektronine kortele? Kam kisti ta elektronika ten, kur jos nereikia?

 

Narys "Neprisimenu" labai puikiai atsakė į tavo klausimus. Kas dėl elektros, tai taip, prancūzai ją pradėjo siūlyti anksčiau, galbūt todėl ir klaidų pasitaikė daugiau pradžioje. Per metus laiko eksplotacijos nei vieno gedimo neturėjau susijusio su elektra. Eiliniai važiuoklės patvarkymai buvo ir tiek. Be to reikia mažiau tikėti kalbomis, o imti ir pačiam įsytikinti. Oi kiek neigiamų atsiliepimų yra apie tas pačias Renault Laguna 2, tačiau nieko panašaus nėra. Va dėl galinių sailenblokų taip, pasitvirtino faktas, kad jeigu remontuosi pigia detale, ilgai nelaikys, tačiau atrestauravus jau 11 mėn ramu.

 

 

 

 

Kaip sakant jeigu neišbandę tai tylėkit ir neskleiskit erezijų.

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jap :)

Nu vasara paima ~9 dabar

Gal labai trumpi atstumai?

 

O pats su Renault jokių reikalų nenorėčiau turėti. Darbovietėje tik viena pakenčiamesnė Clio palikta (su kuria mažiausiai važinėta). Visos nuo maždaug 2003 metų pirktos naujos, iš Sostenos, visad ten arba Eolte remontuotos. Praeitais metais jomis atsikratyta, tai tragedijos, ne automobiliai ten. Kalbos apie elektrą tikrai ne iš piršto laužtos. Smagiausiai su vienu Scenic - pabiro elektroninis rankinis stabdis, Sostena be darbų užšaukė 3000Lt - ta mašina kažin ar tiek verta tokios būklės :D. Aišku, niekas neremontavo, kažkam ji parduota, o TA jau buvo ant nosies, tolimesnis likimas neaiškus.

Jei manot, kad jos labai gainiotos.. Na, ten visos benzininės buvo, apie 10 metų eksploatuotos. Didžiausia rida ant vienos Megane - ~320k km. Vadovybė naudojo į darbą/iš darbo, į komandiruotes Lietuvos ribose (itin retai) ir iš/į oro uostus (Vilnius, Palanga).

Jei manot, kad ten vien bėdos su elektra, tai deja, pakaba ir ne kažką. O dar ir šiaip retorinis klausimas - ar normalu, kai normaliai ir tvarkingai eksploatuojant 2004 m. Clio 1.2 (rida nesiekė 270k km) motoro vienam cilindre ima ir dingsta kompresija? Benzinas visad iš ten pat pilamas, tepalai keisti pas atstovą tada, kada priklauso. Man tai neatrodo normalu visiškai.

 

O kas labai perka metus, tai kaip vienoj temoj užsiminiau, galima prieiti prie ekstremumo. Gal kas Dacia nori nusipirkti tada? Gi ten praeito amžiaus Renault inžineriniai sprendimai ir detalės :D

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oi kaip klysti... E34 iki gražiausio automobilio titulo tikriausiai taip pat toli, kaip ir Multiplai (suprask - labai toli). O ir klasika tikrai neapsiverčia liežuvis vadinti... Vis gi tai buvo gan populiarus masinės gamybos automobilis. Gal už 50 metų bus, gal vėliau.

 

Kas dėl pačio E34, tai tikrai neblogas automobilis. Pamenu žiemą po bulvių laukus draskėmės, o galiausiai pusnyje užklimpom apsilenkdami su kita mašina. Likimo ironija - niekas nestojo padėt :D Iš to sekė, kad po šio pasivažinėjimo automatinei pavarų dėžei buvo kapiec :D Dabar antrus metus stovi garaže visa išrankiota, laukia naujo m'kinio variklio ir vyrams skirtos pavarų dėžės :D

 

225260_580855438609306_875403541_n.jpg

 

 

Na bet didžioji dalis BMW vairuotojų... Komentarų nereikia :)

Iš kur ištraukei E34? :) Kalba ejo apie E36... O jei lygini E34 su Multipla - tai kažkaip liūdnoka yra :)

O kad užklimpot sniege - tai kas čia ypatingo? Aišku kaip RWD mašinos elgiasi sniege :) Ypač senukai, kur jokios elektronikos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ups, sumaišiau. Na jei tu apie kregždę, tai tada dar liūdniau. Bent man asmeniškai - vienas baisiausių bavarų kūrinių.

Aš apie kregždę, bet čia ne mano nuomonė. Aš gal dar kalbėti nemokėjau, kai jai davė toki titulą. Ir pasikartosiu, kad aš nesu tikras šia informacija. Gal čia tiesiog apklausos (ala Autobild kaip daro) rezultatai. Be to tu nevertink Kregždės pagal dabartines madas, tendencijas. Tais laikais pažiūrėk kokie konkurentai buvo ir suprasi, kad E36 tikrai labai gražus automobilis buvo.

Redagavo dizainas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na matomai mūsų skoniai stipriai skiriasi. Pažiūrėjus į to meto automobilius, net per daug nebrendant į kitas klases toli gražu BMW iki gražiausio automobilio. Dar kažką minėjai apie klasiką šito modelio. Klasikinis automobilis yra toks, kuris pasikeitus amžiui atrodo gražus ir inotyvus. Dabar įsėdus į kregždę tu nebent būsi kietas bičas tarp rajono mokinukų. Klasikiniu modeliu jis netaps dar ilgą laiką, nes tai nuvalkiotas modelis ir ne tik Lietuvoje.

 

Bet kaip sakoma dėl skonio nesiginčijama. Pažįstu žmogų kuriam ir Multipla graži :D

 

Dar ten kažką minėjai apie BMW ir elektroniką. NAFIG jos ten reik, jei renkiesi galą varomą? Net keista pasidarė... Kam tas galas varomas, jei elektronikos prifarširuota? blink.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...