Pereiti prie turinio

Vairuotojų tema


Rekomenduojami pranešimai

Aš apie kregždę, bet čia ne mano nuomonė. Aš gal dar kalbėti nemokėjau, kai jai davė toki titulą. Ir pasikartosiu, kad aš nesu tikras šia informacija. Gal čia tiesiog apklausos (ala Autobild kaip daro) rezultatai. Be to tu nevertink Kregždės pagal dabartines madas, tendencijas. Tais laikais pažiūrėk kokie konkurentai buvo ir suprasi, kad E36 tikrai labai gražus automobilis buvo.

Tai kad ir dabar tvarkinga kregždė vistiek geriau atrodo, negu dauguma lietuvos gatvėse važinėjančių auto. Aišku skonio reikalas ir tie, kuriuos bemsas kažkada aplenkė, tai nesutiks, nes visus bmw laiko maroznikais ir t.t. :D Man asmeniškai labiausiai patinka klasikiniai, senieji automobiliai: ryklys, chuliganas, ubagė, audi v8, pitakas, galiausiai dar ir kregždė, kadangi sunku tvarkingą rasti, jetta/golf mk1, todėl man dabartiniai apskritai visi būna šlykštūs, vienintėliai automobiliai, kurių dizainas dar vis priimtinas, tai bmw ir mb, o visi kiti - kosminiai laivai.

 

Dėl kw trūkumo ir t.t. tai žiauriai skiriasi nuo automobilio/svorio/vairavimo manierų ir panašiai. Tarkim aš dar tik metus atvairavęs, bet mėgstu vairuot šiek tiek agresyviau, nekišu ten mašinos visiem prieš snukį, praleidžiu, bet kai kalba eina apie vairavimo malonumą, tai man maloniau mieste važiuot paspaudžiant, negu tystis ant 40 ir kažkaip niekas nėra dar sakęs per visus metus, kad prastai vairuoju. Pats su e34 važinėjau dyzeliu 85kw, tai užtekdavo, nes dyzelio sukimo momentas didesnis ir galios mieste važinėjant nelabai trūko, nebent ant lenkimo, o su tėvų opeliu 74kw, tai galios trūksta mieste kai kuriais atvėjais. O tie, kurie vairuot nemoka ir šlaistosi po kelią, nes nespėja visko sužiūrėt ir nesigaudo, tai jiem aišku ir 40kw jettos 1,6 dyzelio užtenka. Žinoma čia tik mano nuomonė.

 

Dėl kregždžių, tai kažkaip dar ir 2013 jos spindi bavarų bmw meetuose ir nuostabiai atrodo ir žmonės nebijo investuoti į tokį auto, nes kaip tokių metų automobilis, tai pvz kupe dizainas yra puikus.

 

https://www.youtube.com/watch?v=1k4a05j0jOc

Redagavo Dezininkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esnyper - Kiekvienas grožį suvokia savaip, todėl jo - yra kam ir multipla patinka :D Man asmeniškai mano 97 bmw gražus, o juo labiau kai prikiši rankas ir padailini tai, kas atrodė nedailu. Na bet jo - savo nuomonės nepiršiu, todėl pritarsiu tavo teiginiui, kad galima rasti gražesnių, bet vis tik reikia atsižvelgti į skonius ir norus :)

 

 

Beje, toks tikrai durnas klausimas - kam galui varomam elektronika? Jeigu perki galu varomą tai ir nori pajusti tą malonumą, o ne antipraslydimo kontrolės padarinius ir panašiai :) Aišku jeigu tu nori važinėti saugiai ir ramiai, nenaudojant savo gabumų, o pasikliaujant elektronika - pirk priekiu varomą :) Bus geriau ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek čia bukagalvių "profesionalių" vairuotojų su max 2 metų stažu :D

 

Tokie, kur vaidina su savo kibirais, tik avarines situacijas sukėlinėja mieste. Be to, juda didesniu nei leistina greičiu ir taip sudaro kamščius, nes užkiša sankryžas, kelio ruožus, kuriuose jie NETURĖTŲ būti. Linkiu jums emigruoti ir niekada nebegrįžti :)

 

Kiek suprantu, daugiausia čia reiškiasi ti, kurie sako, kad tėvai nenupirko jiems mašinos. Nors gyvena ant tėvų sprando ir įsivaizduoja, kad pats susitaupė :D Ponaičiai kilowatai.

Redagavo Ramūnas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na matomai mūsų skoniai stipriai skiriasi. Pažiūrėjus į to meto automobilius, net per daug nebrendant į kitas klases toli gražu BMW iki gražiausio automobilio. Dar kažką minėjai apie klasiką šito modelio. Klasikinis automobilis yra toks, kuris pasikeitus amžiui atrodo gražus ir inotyvus. Dabar įsėdus į kregždę tu nebent būsi kietas bičas tarp rajono mokinukų. Klasikiniu modeliu jis netaps dar ilgą laiką, nes tai nuvalkiotas modelis ir ne tik Lietuvoje.

 

Bet kaip sakoma dėl skonio nesiginčijama. Pažįstu žmogų kuriam ir Multipla graži :D

 

Dar ten kažką minėjai apie BMW ir elektroniką. NAFIG jos ten reik, jei renkiesi galą varomą? Net keista pasidarė... Kam tas galas varomas, jei elektronikos prifarširuota? blink.gif

E36 gal tik Rytu Europoj, gal kur Azijoj nera klasika, nes tai yra labai prieinamas auto. Vakaru Europoj ir JAV tai gana populiarus automobiliai tarp tikru megeju, kartais kolekcionieriu itt. Kaip ne kaip 20 metu masinai tikrai nera mazai :) Na sakykim tiesa yra kazkur tarp tavo ir mano postu.

 

Del elektronikos. Niekur nesakiau, kad ji turi buti ar nereikia jos :) Tiesiog norejau pasakyti, jog dabartine elektronika kazkiek padeda pajudeti per sniega, nenuslysti, itt.

 

Be to man irgi keistai atrodo teiginys, jog galu varomuose automobiliuose nereikia elektronikos :) Argi galu varomas automobilis butinai turi buti drift-car'as? Galas varomas tai jug ir komfortas, ir (kiek zinau) maziau garso girdisi salone, ir vairavimas visai kitoks, itt. Juk daugelis SUV'u yra galiniu ratu varomi. Kai reikia tiesiog pajungiamas priekis, ir tampa ala 4x4. Verslininkai perka W222 mersus ir BMW 7 irgi, tai turbut ne driftui :) Del tu paciu, auksciau isvardintu faktoriu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, nėra ilgi :)

 

Sakau ilgesniame atstume tai drąsiai ~4,5 - 6 paima :) Bet esmė ta, kad vistiek naujesnis ir galingesnis valgo tikrai mažiau kuro tuose pačiuose atstumuose :) ( išskyrus užmiestyje )

Mano 81kW dabar kompas rodo 8,3 - realiai labai panašios ir yra. Tiesiog labai trumpus atstumus darbo dienomis važiuoju, o ir bėgėtis kartais tenka stipriau (maršrute yra įsukimas į žiedą, sukimas į kairę per kelių juostų labai "aktyvų" kelią), vakare kamščiai. Viskas susideda, užmiestyje ilgiau pavažiavus stabiliu normaliu greičiu nukristų kaip ir tavo tose ribose.

Ech, hibridukas man dabar būtų idealu, sėdi kamštyje ir nuli degalų naudoji.. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano 81kW dabar kompas rodo 8,3 - realiai labai panašios ir yra. Tiesiog labai trumpus atstumus darbo dienomis važiuoju, o ir bėgėtis kartais tenka stipriau (maršrute yra įsukimas į žiedą, sukimas į kairę per kelių juostų labai "aktyvų" kelią), vakare kamščiai. Viskas susideda, užmiestyje ilgiau pavažiavus stabiliu normaliu greičiu nukristų kaip ir tavo tose ribose.

Ech, hibridukas man dabar būtų idealu, sėdi kamštyje ir nuli degalų naudoji.. :)

 

Na pas mane kompo nėra, užtat pasikliauju kitais metodais :D

 

O šiaip tai taip - kuo stabilesniu greičiu važiuoji - tuo geriau, bet gaila neturiu kur tiek važiuoti :) O šiaip jeigu visiškai ramiai važiuojant, velkantis kaip vėžliui mieste, tai drąsiai gali į ~7,5 tiplti, bet malonumo važiuoti 0, o juo labiau sudarai kamščius...

 

Hibridas gerai, bet minusas dėl elektronikos, kurią sunkiai pas mus tvarko...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal labai trumpi atstumai?

 

O pats su Renault jokių reikalų nenorėčiau turėti. Darbovietėje tik viena pakenčiamesnė Clio palikta (su kuria mažiausiai važinėta). Visos nuo maždaug 2003 metų pirktos naujos, iš Sostenos, visad ten arba Eolte remontuotos. Praeitais metais jomis atsikratyta, tai tragedijos, ne automobiliai ten. Kalbos apie elektrą tikrai ne iš piršto laužtos. Smagiausiai su vienu Scenic - pabiro elektroninis rankinis stabdis, Sostena be darbų užšaukė 3000Lt - ta mašina kažin ar tiek verta tokios būklės :D. Aišku, niekas neremontavo, kažkam ji parduota, o TA jau buvo ant nosies, tolimesnis likimas neaiškus.

Jei manot, kad jos labai gainiotos.. Na, ten visos benzininės buvo, apie 10 metų eksploatuotos. Didžiausia rida ant vienos Megane - ~320k km. Vadovybė naudojo į darbą/iš darbo, į komandiruotes Lietuvos ribose (itin retai) ir iš/į oro uostus (Vilnius, Palanga).

Jei manot, kad ten vien bėdos su elektra, tai deja, pakaba ir ne kažką. O dar ir šiaip retorinis klausimas - ar normalu, kai normaliai ir tvarkingai eksploatuojant 2004 m. Clio 1.2 (rida nesiekė 270k km) motoro vienam cilindre ima ir dingsta kompresija? Benzinas visad iš ten pat pilamas, tepalai keisti pas atstovą tada, kada priklauso. Man tai neatrodo normalu visiškai.

 

O kas labai perka metus, tai kaip vienoj temoj užsiminiau, galima prieiti prie ekstremumo. Gal kas Dacia nori nusipirkti tada? Gi ten praeito amžiaus Renault inžineriniai sprendimai ir detalės :D

1) Firmu masinas kai tvarko servisai, tai visad firmas skriaudzia. parejo rankinis mechanizmas, - galima rast deveta, prancuzu ardomu dafiga. o cia jum pasiule turbut nauja detale uzsakyt.

2) benzininei masinai 300k+, ypatingai mazos kubaturos varikliui yra LABAI DAUG, nereikia stebetis, kad dingsta kompresija prie tokios ridos, bet kokiai masinai benzininei.

3) del pakabos isvis gali nekalbet siuo atveju, nes jeigu firmos masina, vazineja daug darbuotoju... aisku pasitaiko geru darbuotoju, bet galiu garantuoti kad dauguma ju masinos nesaugojo ir nesivargino priletint pries duobes ar apvazinet sulinius...

 

Masinos eksplotuotos 10 metu tokiom salygom... Is to pacio BMW, kazin kiek rezultatas butu geresnis, o kaina is gamyklos zenkliai didesne...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<...>

Hibridas gerai, bet minusas dėl elektronikos, kurią sunkiai pas mus tvarko...

Jei neperki iš už balos mėnesį laiko stovėjusią konteineryje ir dar neaišku kiek nejudintą aukciono aikštelėje, viskas ten bus ok su europiniu Prius. Elektronika (baterijos) tarnauja tikrai ilgai. Mačiau savom akim labai gyvą pavyzdį iš Italijos ex taxi su 740k km rida - baterijos visiškai sveikos, laiko įkrovimą.

<...>

2) benzininei masinai 300k+, ypatingai mazos kubaturos varikliui yra LABAI DAUG, nereikia stebetis, kad dingsta kompresija prie tokios ridos, bet kokiai masinai benzininei.

3) del pakabos isvis gali nekalbet siuo atveju, nes jeigu firmos masina, vazineja daug darbuotoju... aisku pasitaiko geru darbuotoju, bet galiu garantuoti kad dauguma ju masinos nesaugojo ir nesivargino priletint pries duobes ar apvazinet sulinius...

 

Masinos eksplotuotos 10 metu tokiom salygom... Is to pacio BMW, kazin kiek rezultatas butu geresnis, o kaina is gamyklos zenkliai didesne...

Dėl benzino ridos - niekad nemaniau, kad 300k km yra daug normaliai mašinai, nepriklausomai nuo motoro. Čia juk ridos tai nesukinėtos, o tikros.

Kas su pakaba - ten nebuvo mainymaisi. Vienas gavo tam tikrą, kitas - kitą. Ir taip 10 metų važiavo. Bet kažkodėl kone visos byrėjo kaip reikiant.

 

Kas dėl BMW - patikėk - tai man tikrai nėra patvarumo etalonas, kaip ir Renault.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paklausk zmoniu kurie dirba su varikliais, ar mazos kubaturos benzininiui varikliui 300k yra gerai :) pats nesu meistras, konkreciai visu bedu neisvardinsiu, bet buna kad kompresijos nera, nenori dirbt cilindras kuris nors (tik padavus gazo "atsigauna"), pradega voztuvai. bet pastarasis atvejis turbut labiau gal masinom su dujom dazniau pasitaiko...

 

Na o 300k DYZELIUI, jeigu tinkamai priziuretas, - tai vanduo :) bega ir po milijona.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl hibrido, tai nesakau, kad kažkas blogai, tiesiog jeigu kur nors ką nors sugadinsi - bus problemų taisant :) Tas pats prius gali tarnauti idealiai, tačiau gali ir būti visiškai parėjęs ir važiuoti tik ant benzino :)

Na BMW tai tikrai nėra patvarumo dievas, taip pat kaip ir bet kuri kita. Visos jos turi minusų :)

 

Kas liečia ridą, tai turiu savo mašiną su beveik 300k rida :) Nesukta ir tikra ji, nes mašina turėjo 3 šeimininkus iki manęs ir nei kart neatsukta ( bent jau ką gavau su įrodymais ( dokumentai ) ) :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl hibrido, tai nesakau, kad kažkas blogai, tiesiog jeigu kur nors ką nors sugadinsi - bus problemų taisant :) Tas pats prius gali tarnauti idealiai, tačiau gali ir būti visiškai parėjęs ir važiuoti tik ant benzino :)

Na BMW tai tikrai nėra patvarumo dievas, taip pat kaip ir bet kuri kita. Visos jos turi minusų :)

 

Kas liečia ridą, tai turiu savo mašiną su beveik 300k rida :) Nesukta ir tikra ji, nes mašina turėjo 3 šeimininkus iki manęs ir nei kart neatsukta ( bent jau ką gavau su įrodymais ( dokumentai ) ) :)

Dar pasirodo, kad kažkas popieriais tiki :D pas mane ant jų parašyta 255k rida, vieno savininko 1943 metų italo. Rida tikra? Abejoju, visgi 10 metų šiemet sueina mašinai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar pasirodo, kad kažkas popieriais tiki :D pas mane ant jų parašyta 255k rida, vieno savininko 1943 metų italo. Rida tikra? Abejoju, visgi 10 metų šiemet sueina mašinai

Kaip ten sakoma? Reik popierių su štampais? 30 Eur :D Vokiečių turkai ten turi pasiruošę „zagatofkes“. Belieka ridą ir modelį ar vin kodą įrašyt :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokiu atveju, daugiau šansų, kad rida tikra. Tačiau ~300k km pravažinėtų Lietuvoje yra tas pats, kas 500k km kokioj Vokietijoje, manau.

 

Dėl šito nesiginčyju, bet žinau tai, kad mašina pirkta iš salono, yra visi dokumentai + visi serviso dokumentai ( sąskaitos )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl hibrido, tai nesakau, kad kažkas blogai, tiesiog jeigu kur nors ką nors sugadinsi - bus problemų taisant :) Tas pats prius gali tarnauti idealiai, tačiau gali ir būti visiškai parėjęs ir važiuoti tik ant benzino :)

Na BMW tai tikrai nėra patvarumo dievas, taip pat kaip ir bet kuri kita. Visos jos turi minusų :)

 

Kas liečia ridą, tai turiu savo mašiną su beveik 300k rida :) Nesukta ir tikra ji, nes mašina turėjo 3 šeimininkus iki manęs ir nei kart neatsukta ( bent jau ką gavau su įrodymais ( dokumentai ) ) :)

Na, taip savarankiškai hibride kažką sugadinti jau talento reikia turėti.. :) išvis ten ir aptarnavimų prasme, mažiau reikalų nei su įprastine mašina. Diržų nėra, pavarų dėžė CVT, jokių pseudo pusiau automatikų su sankabėlėmis, stabdžiai gerokai lėčiau dyla (tiek diskai, tiek kaladėlės), nes yra pastovus stabdymas varikliu (tuo pačiu regeneruojasi į energiją). Elektros jame tikrai daug, bet viskas protingai ir normaliai padaryta. Svarbiausia neleisti jai stovėti ilgiau nei kelias savaites ištisai, su ja reikia važinėti, kad baterijos nedegraduotų. Na, bet mašina juk ir perkama važinėjimui, o ne pastatymui kur nors.

 

Maniškei dar bent keli metai iki 300k (su mano nuvažiuojamais atstumais), mačiusi daug įvairių kelių, ne vien Lietuvos, bet ramu, kai žinai, kad rida tikra ir kad nėra niekad buvusi daužta. O jau trylikti metai bus gegužę :)

 

Noreciau svt 170 focuso su 127 Kw., kad galeciau su kibiru BMW baust :D

Pocket rocket :D

Analogiškam atvejui norėčiau Corolla T-Sport 1.8 VVTL-i su 141kW dar kad būtų kaip sleeper'ė :)

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad ta pati kregždutė 2,5 tave baustų, o ne tu ją. :D Jau nekalbu apie pvz. 3.0d variantus.

Jau nebejuokink :D 325 prasileidžia prieš tą kibiriuką tiesiojoj, jau nekalbu, kad bmw turi pusės litro pranašumą. O su tais savo x30d tai iš vis slėpkis po pernykščiais lapais. Įsibėgėjimas toks pat, o tūrio skirtumas ant litro skiriasi. Vat ir vokiški varikliai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Geras dalykas, tik idomu kaip irodys. Dar galetu buti ir atsakomybe uz dideliu defektu samoninga slepima, kai zmogus nusiperka masina, ir nenuvaziavus 100km uzkala variklis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau nebejuokink :D 325 prasileidžia prieš tą kibiriuką tiesiojoj, jau nekalbu, kad bmw turi pusės litro pranašumą. O su tais savo x30d tai iš vis slėpkis po pernykščiais lapais. Įsibėgėjimas toks pat, o tūrio skirtumas ant litro skiriasi. Vat ir vokiški varikliai :)

Gal biski pradek skirt automobiliu mase , ka ?

 

Tas kibiriukas ant starto padetu nors ir a8 4.2 su 228kw , bet ant galo a8 ta kibiriuka kaip stovinti pralenktu...

 

Jei lygini kibiriuka tai ir lygink su panasia automobilio mase :)

 

 

Siauliuose draguose, visi mandravuoja ten su savo civicais visokiais ar nissan sunny pries bmw 535d e60 automatus :D :D

Redagavo NedasL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...