Pereiti prie turinio

Gilera Dna


Rekomenduojami pranešimai

Žoliapjovę pasiimsi ir tiek, nes dvitaktis. Ausis tik visiems skaudės. Iš tokių imčiau nebent keturtaktį 125cc, tai ir traukos turės ir garsas malonus. Pvz. dasimetus Yamaha YZF R125 išeitų, arba Honda CBR senesnis išeitų 125cc. 49cc dažniausiai perka tie, kurie neturi užtektinai amžiaus galingesnėm kategorijom, arba nenori išleisti daug pinigų ant A1 kategorijos.

 

 

P.S. TZR 49cc toli gražu neatrodo kaip R1, nes plonas kaip dviratis :D YZF jau kažkas į tą pusę, nes tos pačios serijos kaip R6, R1, tik mažesnės kubatūros ir pats kiek mažesnis.

Redagavo TtomasS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu šeip man ir brangoka ta a1 ir dar biškį reikėtų palaukt. Arba išvis geriau gilera dna už kokį 2000 :-D tai dar pusbritvės 50 cc dažnai būna 90 kokį traukia dar

Turėjau Gilera DNA būdamas tavo metų, tai tikrai galiu paskyt geras motoroleris :) Tiesa, maniškis buvo 125cc 4t, tai garsas bent normalesnis. Jei 49cc imsi - bus tokia pat maximinė žoliapjovė kaip kolega viršuj kur minėjo. Gali pamėgint pasieškot Gilera DNA 125cc registruotą kaip 49cc, tada nereiks A1.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jūs turbūt juokaujat su tais savo 125cc 4t siūlymais? Gi ne dėl garso perkat tą moto, o dėl važiavimo. O jei 125 tai tik 2t, 4t vos judės tokios kubatūros. Kas iš to garso, kai važinėsi kaip su dviračiu... O 49cc pusbritvės neapsimoka imti. Kad ir su tuo TZR, bėgius mėtyti atsibos, 5 ir 6 išvis vargiai ar kada prireiks, nes jau su jais nebesibėgėsi, o ir iš vietos dar lėčiau nei eilinis motoroleris pajudėsi.

Redagavo bratkax
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jūs turbūt juokaujat su tais savo 125cc 4t siūlymais? Gi ne dėl garso perkat tą moto, o dėl važiavimo. O jei 125 tai tik 2t, 4t vos judės tokios kubatūros. Kas iš to garso, kai važinėsi kaip su dviračiu... O 49cc pusbritvės neapsimoka imti. Kad ir su tuo TZR, bėgius mėtyti atsibos, 5 ir 6 išvis vargiai ar kada prireiks, nes jau su jais nebesibėgėsi, o ir iš vietos dar lėčiau nei eilinis motoroleris pajudėsi.

Na vieniems svarbiau komfortas, nei pasidraskymas. Su 2t vakare išvažiuoji, kitą dieną visi kaimynai skersi žiūri...

 

O kas liečia tas 50cc "pusbritves" tai čia apskritai komedija. Kiaurai plostmasės šviečias, garsas kaip benzopjūklo ir "achu**** greitis"... Po kelių savaičių suprasi, kad pinigus išmetei į balą.

 

Šiaip patarčiau, jau kaip kažkas minėjo, imti kokį gilera DNA 125. Ir garsas, ir komfortas, ir greitis nemenkas ir sudėtas tvirtai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar mačiau kaip vienas su tokia priekyje važiavo, dar paną buvo už nugaros pasisodinęs. Vaizdas tikrai nekoks... Konkrečiai žoliapjovė su dviem ratais.

 

Aš ir pritarčiau, kad verčiau pirkti motorolerį ir žmonių nejuokinti su tokiom „britvom“, arba palaukti ir nusipirkti normalų motociklą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu gal. Bet nu per brangu man tos 125cc teisės ir krč db noris moco jau o dar laukt reikės kiek... nebent registruotą kaip 50cc 125cc pirkt. Ir šeip sunku manau 125cc laikyt nes tų aštuoniukių ir tt net ten baikeriai visokie dažnai važinėjantįs neišvažiuoja dažnai... kažinau draugas turi 50cc tai nėr ten baisus tas garsas ir nėr garsus. O ką manot apie 70 cc ? Nu grupės dažniausiai būna pakeistos. Tik biškį neparišu aš tų grupių :-D galvojau variklį keičia o ten stūmoklius ar ką ir dar kažką tik pakeičia. Nu aišku pas draugą motoroleris. Nu nežinau tada nebent jei važiuosiu kada pirkt tai pažėsiu gyvai tas 50cc jei ne tj tada motorolerį teks pirkt. Arba galima 125cc nusipirkus peregistruot į 50cc pačiam jei jau 125cc užregistruota. Nu tai gilera gal ir nieko is foto atrodo tik kad garsas.

Redagavo Piercas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir šeip sunku manau 125cc laikyt nes tų aštuoniukių ir tt net ten baikeriai visokie dažnai važinėjantįs neišvažiuoja dažnai...

 

Aštunkę Regitroj aš tau galiu su kruizeriu išsukti, ten ji kilometrinio dydžio.

Nei 50 nei 125cc pirdų motociklais nepavadinsi, jeigu nori važinėtis legaliai, laikai teises ir perki 125, jeigu nori važinėtis nelegaliai kokiam kaime, vėlgi perki 125 bent jau, bet kokiu atveju su tais 50cc nėra ko prasidėti. Parduodant 125cc pirdos turi paklausą dėl galiojančių apribojimų ir t.t.

Kas liečia išvaizdą, tiek 50cc tiek 125 atrodo ir atrodys kaip dviračiai ir į motociklus nei iš tolo nepanašūs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakeiciau biski tema. Bet kodel visi peikiat pusbritves tarkim kitos ir man negrazios bet pazekit y gilera ratai ner ten ploni dideli ir gerai atrodo. Ir tuos paprastus motorolerius deda ciuju nes 90 traukia daugelis o daugelis motoroleriu koki 70. Tik niekaip nesuprantu kaip gali but 125cc reginta ant 49? Kaip taip imanoma :D ir kur rast toki moca. Su 70cc yra bet su 125 nemaciau niekur. Beje kaikuriom apkatkes reik daryt tai kiek ten max galima vaziuot ir tt greicio ir ar apsimoka pirkt jas? Nes manau 1000km ar kiek ten labai daug reik vazinet :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakeiciau biski tema. Bet kodel visi peikiat pusbritves tarkim kitos ir man negrazios bet pazekit y gilera ratai ner ten ploni dideli ir gerai atrodo. Ir tuos paprastus motorolerius deda ciuju nes 90 traukia daugelis o daugelis motoroleriu koki 70. Tik niekaip nesuprantu kaip gali but 125cc reginta ant 49? Kaip taip imanoma :D ir kur rast toki moca. Su 70cc yra bet su 125 nemaciau niekur. Beje kaikuriom apkatkes reik daryt tai kiek ten max galima vaziuot ir tt greicio ir ar apsimoka pirkt jas? Nes manau 1000km ar kiek ten labai daug reik vazinet :D

 

 

Kaip padaryti mocą su 125cc varikliu, registruotą kaip 49 cc:

a) Imi 49cc mocą, imi iš jo lauk 49cc motorą ir dedi į vietą 125cc motorą.

b) Imi 125cc mocą, visą išrenki plikai, meti seną rėmą lauk, nusiperki kitą rėmą iš 49cc moco ir įdedį į savo mocą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip padaryti mocą su 125cc varikliu, registruotą kaip 49 cc:

a) Imi 49cc mocą, imi iš jo lauk 49cc motorą ir dedi į vietą 125cc motorą.

b) Imi 125cc mocą, visą išrenki plikai, meti seną rėmą lauk, nusiperki kitą rėmą iš 49cc moco ir įdedį į savo mocą.

 

Nesamones snekat.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jei su šitais va dalykais ten variklio keitimais ar tt ten technikinei ar ten kažkur kitur kažkas užmatys kad kažkas netaip ar greitį kiek eina kur nors tikrins.

 

technikinėj nieko nepamatys, nes lietuvoj variklio numeris dokumentuose nėra žymimas, tuo labiau, kad jiem mažiausiai tas rūpi. Dėl greičio tikrinimo kiek eina kažkaip neteko girdėt, tuo labiau kad tas greitis nėra kažkoks įspūdingas, pvz gilera dna 125cc eina iki 120km/h, o tiek išspausti galima ir iš paprastos 49cc pyrdos, ją paturbinus, tiesiog skiriasi garsas, patvarumas (keturtakčiai varikliai visuomet yra patvaresni už dvitakčius, taip pat turi ženklų pranašumą kuro sąnaudose).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aštunkę Regitroj aš tau galiu su kruizeriu išsukti, ten ji kilometrinio dydžio.

Nei 50 nei 125cc pirdų motociklais nepavadinsi, jeigu nori važinėtis legaliai, laikai teises ir perki 125, jeigu nori važinėtis nelegaliai kokiam kaime, vėlgi perki 125 bent jau, bet kokiu atveju su tais 50cc nėra ko prasidėti. Parduodant 125cc pirdos turi paklausą dėl galiojančių apribojimų ir t.t.

Kas liečia išvaizdą, tiek 50cc tiek 125 atrodo ir atrodys kaip dviračiai ir į motociklus nei iš tolo nepanašūs.

Laikei šiais metais? Sumažinti atstumai, padaugėjo kliūčių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakeiciau biski tema. Bet kodel visi peikiat pusbritves tarkim kitos ir man negrazios bet pazekit y gilera ratai ner ten ploni dideli ir gerai atrodo. Ir tuos paprastus motorolerius deda ciuju nes 90 traukia daugelis o daugelis motoroleriu koki 70. Tik niekaip nesuprantu kaip gali but 125cc reginta ant 49? Kaip taip imanoma :D ir kur rast toki moca. Su 70cc yra bet su 125 nemaciau niekur. Beje kaikuriom apkatkes reik daryt tai kiek ten max galima vaziuot ir tt greicio ir ar apsimoka pirkt jas? Nes manau 1000km ar kiek ten labai daug reik vazinet :D

Ne kaikuriom, o daugeliui. Ne expertas motocikluose, bet kiek esu girdejes tai krosiniams motociklams rimtesniem nereikia apkatkes daryt, uzkurei, surukei cigarete ir gali pjaut. :) Pirk ta 49, prasivaryk tech. Turesi pinigu isidesi 125 varikli. Jei atvazinesi pora metu, tai imesi atgal ta 49 ir pravaziuos ta tech apziura. Su 70cc daug yra todel, kad uztenka pakeist stock varikli cilindra, stumokli su ziedais ir gaunas 70cc, ale sport grupe ideda. :D

 

Nesamones snekat.

Matomai ne kazka suprantat ponas, jei atrodo Jums, kad cia nesamones.

Redagavo 8000k
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

technikinėj nieko nepamatys, nes lietuvoj variklio numeris dokumentuose nėra žymimas, tuo labiau, kad jiem mažiausiai tas rūpi.

 

Nesąmones šnekat (nr.2)

 

Gal bent kažkokį argumentą numesi, ar čia parašei tik kad postų skaičių pakelt?

 

Nežinau ką turėjote omenyje sakydami "pasikelti postų skaičių"

Niekaip negaliu suprasti kokia nauda iš to, bet nesigilinsiu.

 

Argumentams prisegu savo motociklo dokumentų nuotrauką (žiūrėti žemiau)

P.5 Variklio nr.

 

Matomai ne kazka suprantat ponas, jei atrodo Jums, kad cia nesamones.

 

Aš taip pat nesu ekspertas, bet perskaitęs jūsų postą, galiu konstatuoti faktą, kad tamsta ne tik kad nelabai kažką suprantat, o nesuprantat visiškai nieko.

post-71409-0-09111900-1399106895_thumb.jpg

Redagavo Kanteris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laikei šiais metais? Sumažinti atstumai, padaugėjo kliūčių.

 

Laikiau senai senai, bet ji buvo tokia didelė, kad net ir sumažinus dvigubai ją išsukti nebūtų daug reikalų, vairavimo aikštelėse aštunkės būna ženkliai mažesnės nei Regitroj ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne kaikuriom, o daugeliui. Ne expertas motocikluose, bet kiek esu girdejes tai krosiniams motociklams rimtesniem nereikia apkatkes daryt, uzkurei, surukei cigarete ir gali pjaut. :) Pirk ta 49, prasivaryk tech. Turesi pinigu isidesi 125 varikli. Jei atvazinesi pora metu, tai imesi atgal ta 49 ir pravaziuos ta tech apziura. Su 70cc daug yra todel, kad uztenka pakeist stock varikli cilindra, stumokli su ziedais ir gaunas 70cc, ale sport grupe ideda. :D

 

 

Matomai ne kazka suprantat ponas, jei atrodo Jums, kad cia nesamones.

 

Jei ne ekspertas, tai kam šnekėt, ką kažkur kažkada esi girdėjęs?

 

Su tuo 125 variklio "įsidėjimu"... Už tokią sumą galėsi antrą moto nusipirkti, ar net du. Greičiausiai bus begalės darbo ir reikės keisti daug dalių. Pavyzdžiui Aprilia RS 50 ir 125 versijos labai skiriasi - rėmas kitoks, grandinė kitoje pusėje, duslintuvas kitoje vietoje... Ir apskritai visos dalys nepritaikytos. Nusimatytų gyvenimo projektas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesąmones šnekat (nr.2)

 

 

 

Nežinau ką turėjote omenyje sakydami "pasikelti postų skaičių"

Niekaip negaliu suprasti kokia nauda iš to, bet nesigilinsiu.

 

Argumentams prisegu savo motociklo dokumentų nuotrauką (žiūrėti žemiau)

P.5 Variklio nr.

 

 

 

Aš taip pat nesu ekspertas, bet perskaitęs jūsų postą, galiu konstatuoti faktą, kad tamsta ne tik kad nelabai kažką suprantat, o nesuprantat visiškai nieko.

 

 

 

Mes šnekam apie britvas ar apie pyrdas? :) Nes pagal tavo dokumentuose matomą kubatūrą, mūsų diskutuotinas objektas šiek tiek skiriasi. Pastaraisiais metais rankose teko laikyti bent 10 skirtingų motorolerių (iki) 125cc dokumentus, tai nei 10 metų senumo, nei 2 metų senumo motorolerio dokumentuose nebuvo nustatytas variklio nr.

 

Jei ne ekspertas, tai kam šnekėt, ką kažkur kažkada esi girdėjęs?

 

Su tuo 125 variklio "įsidėjimu"... Už tokią sumą galėsi antrą moto nusipirkti, ar net du. Greičiausiai bus begalės darbo ir reikės keisti daug dalių. Pavyzdžiui Aprilia RS 50 ir 125 versijos labai skiriasi - rėmas kitoks, grandinė kitoje pusėje, duslintuvas kitoje vietoje... Ir apskritai visos dalys nepritaikytos. Nusimatytų gyvenimo projektas...

 

 

Yra modelių, kuriuos perdirbti sunku, bet yra modelių, kuriuos patyręs motopirkininkas prichimyčintų per pusę dienos (pvz. gilera dna, aprilia sr). Tuo labiau, kad Lietuvoj gyvenam, čia išpjauti plokštelę su rėmo numeriu ir ją įvirinti nekyla jokių problemų, net nereiks viso motorolerio ardyt tokiu atveju.

Redagavo TtomasS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...