Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Atsitiko taip, jog užsisakinėjau batus iš vieno USA e-shop. Pristatymo terminas buvo parašytas 10-25 dienos. Batų laukiau kone 1.5 mėnesio ir nusprendžiau daryti PayPal refund. PayPal pinigus grąžino vakar, o šiandien į duris pasibeldė paštininkė ir pristatė batus. :D Klausimas: ką daryti? Ar grąžinti pinigus pardavėjui (nors jie jau išimti iš mano PayPal sąskaitos) ar pasilikti pinigus ir laikyti tai kaip PayPal/pardavėjo klaidą? Ačiū. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O man kiek yra teke susidurt, dazniausiai net pats pardavejas grazina pinigus, nors ir zino, kad preke ateis, nes jei jie nurodo viena termina, o ateina visiskai per kitoki, tai cia jau pardavejas turi pats geranoriskai grazinti pinigus ;)

 

Negrazink jokiu saibu :)

Redagavo marchiuzz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...