Pereiti prie turinio

Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai


Rekomenduojami pranešimai

prieš 14 valandų, klipsas parašė:

puiku. tai vadinasi akcijos aktyvavimas priklauso nuo tada, kada nr uzregintas/perkeltas ar kitaip aktyvuotas LTU. o ne taip kad ateco ukras i prade, nusipirko pakuote ir aktyvavo, tada jo, gal, bet ne taip, kad pries tai naudojo 25gb plana, ar OHO plana ir tt, staiga patampame pabegeliais ;] logiska.

Nemanau, buvo užsakytas kelis metus 25GB planas, atsisakyta ir penktadienį užsakytas UKRAINA20 😄 Numeris migravęs ir tarp operatorių anksčiau yra 😄

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, čia ir bus problema, nes tas numeris, kuriam bandžiau užsakyti tą ukraina20 planą, ežyje buvo kelis metus t.y. juo buvo naudojamasi dar prieš Ukrainos karą, todėl jam ir neleidžia užsisakyti. Jei numeris šviežias, arba ką tik perkeltas į ežį - tada panašu ir leidžia užsisakyti. Na svarbu išsiaiškinome. 🙂 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 3 minutes, eXPy parašė:

Nemanau, buvo užsakytas kelis metus 25GB planas, atsisakyta ir penktadienį užsakytas UKRAINA20 😄 Numeris migravęs ir tarp operatorių anksčiau yra 😄

Tai va kelis metus naudojai 25 GB planą ežyje, tad ežys tave identifikuoja, kad nesi Ukrainos pabėgėlis, nes naudojaisi ežiu dar iki Ukrainos karo todėl nieks ir nesigauna tau. 🙂 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 13 minučių, MartynasKu parašė:

Tai va kelis metus naudojai 25 GB planą ežyje, tad ežys tave identifikuoja, kad nesi Ukrainos pabėgėlis, nes naudojaisi ežiu dar iki Ukrainos karo todėl nieks ir nesigauna tau. 🙂 

Dar kartą paskaityk ką parašiau, man viskas veikia ir plana užsisakiau 😄 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-04-23 20:34, Egidijus RRR parašė:

Klausimas ne dėl planų, bet vistiek iš ryšio pasiūlymų srities.

Maršrutizatoriaus ZTE MF297D specifikacija sako, kad įmanomas 600 mbps 4g ryšio atsisiuntimo greitis.

https://www.telia.lt/prekes/marsrutizatoriai/zte-mf297d-marsrutizatorius

Įdomu ar bent teoriškai tai kaip nors įmanoma, ir kokio realiai maksimalaus greičio iš šio maršrutizatoriaus galima tikėtis normalaus ryšio sąlygomis (mieste, kai ryšio žemėlapis rodo, kad 4g yra geras). ?

Gal kažkas turi patirties su šiuo įrenginiu?

Praktiškai esant idealiom salygom 300 įmanoma pasiekti. Bet idealios salygos yra ne tik puikus ryšys bet ir pati bazinė stotis turi palaikyti bent tris 20Mhz pločio Bandus (kuriuos tiekėjai neretai megsta siaurint iki 15, 10 ar net 5Mhz) Geriausiai B1, B3 ir B7. Taip pat labai viskas priklauso ir nuo bokšto apkrovos.

Su 4G CAT12 modemu, su ežys "tiekėju", tai maksimumas kiek ispaudžia yra iki 160Mbps (testuoju periodiškai kas pora val.). Vakarais laikosi 60-90.

Bite paryčiais tempdavo iki 120-140Mbps, bet vakarais krisdavo iki 8.

Redagavo wangan
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vakar atsitiktinai su pažįstamu pašnekėjome apie mob planus, tai sako naudoja ten kažkokį iš ežio standartinių planų, moka virš 10euru, tai pasiūliau ukrainos planą. Išsiuntė sms, senasis planas gavosi kaip galiojantis bet be pratęsimo, ir šalia atsirado ukrainos planas. numeris labai senas, kažkada senais laikais persikėlė iš labas į ežį, ir naudoja jau turbūt 10metų+.

Tad kodėl vieniems ukrainos planas veikia, o kitiems ne? Išvis neaišku

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Tmaster parašė:

vakar atsitiktinai su pažįstamu pašnekėjome apie mob planus, tai sako naudoja ten kažkokį iš ežio standartinių planų, moka virš 10euru, tai pasiūliau ukrainos planą. Išsiuntė sms, senasis planas gavosi kaip galiojantis bet be pratęsimo, ir šalia atsirado ukrainos planas. numeris labai senas, kažkada senais laikais persikėlė iš labas į ežį, ir naudoja jau turbūt 10metų+.

Tad kodėl vieniems ukrainos planas veikia, o kitiems ne? Išvis neaišku

Įtariu, kažkur klaidą daro įvesdami plano sakinį. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 16 valandų, DonIT parašė:

Bitė daro akciją, neribotas 5G greitis iki 100 Mbit/s, kaina 9 eurai. Su Nokia FastMile, 14,50 eur. per mėnesį.

Arba neribotas greitis 15 eurų su kažkiek centų (nepamenu kiek tiksliai konsultantas sakė).

Daro akciją per kur ? Jei jau užsimeni, tai pilnai ir iki galo, ką daryti ir kur kreiptis, kad gauti. Ačiū.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, MartynasKu parašė:

Daro akciją per kur ? Jei jau užsimeni, tai pilnai ir iki galo, ką daryti ir kur kreiptis, kad gauti. Ačiū.

Nėra apie ką užsiminti... akcija vieša, tad tinka visi būdai susisiekti su Bite, bet tik internetu.

Tiesioginė nuoroda čia:
https://www.bite.lt/internetas-akcija?utm_source=facebook.com&utm_medium=conversions&utm_campaign=MBD_BITE_SER_MBB_PROMO_2024_04_26-2024_05_09&utm_content=SQUARE_STATIC_MBB_V1&utm_term=TG2_Delivery_Leads_Broad_25_55_V2&utm_id=120207944186520289&fbclid=IwAR0tu8u00uziPXCqRLTjpfwdUKYDX_7dAzpW6XGjmhKpuKc7FFDCViiAUYE_aem_ARj_hZHQSLL8PKlytRMFVe7AH5Zxtw8A0FybkvWRTax4jT4k4rAlw6f1Ctxepag-6wJHEfF8qPQ-5XLR_O0soVCm

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Linkas tiems keliems Telia Extra prepaido naudotojams, kurie nori išsikelti numerį į kitą tinklą:

https://mano.ezys.lt/extra-numerio-perkelimas

Užpildžius duomenis - sekančiame žingsnyje suvedate SMS kodą-patvirtinimą, ir numerį galite keltis į kitą tinklą.

image.thumb.png.5c5cdce0c987b8d6f3efa54770f8af51.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Interselas kelia kainas .

Dėmesio visiems klientams! Norime pranešti, kad nuo birželio 1 dienos keičiasi mūsų Telia operatoriaus paslaugų įkainiai. 

∙ 4G ryšio planas - naujas mėnesinis mokestis - 12,90€. Su šiuo planu suteiksime 15 GB duomenų naudojimui Europoje. ∙ 5G ryšio planas - naujas mėnesinis mokestis - 14,90€. Su šiuo planu suteiksime net 21 GB duomenų Europoje! 4G plano turėtojai gali keisti planą į 5G ir naudotis greičiausios bei efektyviausios technologijos privalumais. Klientams, kurie SUTINKA su atnaujintais Interselo paslaugų įkainiais, nereikia atlikti jokių veiksmų. Klientai, nesutinkantys su įkainių pakeitimais, turi teisę nutraukti sutartį. Laikoma, kad Klientas sutiko su skelbiamais pakeitimais, jeigu jis iki pakeitimų įsigaliojimo dienos nepraneša, kad su jais nesutinka. Kilus klausimams, kreipkitės +37065966659 el. paštu [email protected]

Dėkojame už Jūsų lojalumą ir pasitikėjimą mūsų paslaugomis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

smagu kad visdaugiau ir daugiau žmonių atranda mob operatoriaus migracijos naudą.

Aš dar tik nelabai suprantu, ar operatorius po tokios pirmyn-atgal migracijos, finale žmogui pasiūlo paslaugą "į minusą" sau, ar tiesiog stipriai susimažina pelno maržą vardan to, kad tik klientas neišeitų pas kitą operatorių.

Iš kitos pusės, man atrodo, kad operatorius šauna sau į koją, nes kartą paragavęs pigios paslaugos, jis jau niekada nebenorės mokėti daugiau, ir po metų ar dviejų, vėl reikės kovoti dėl to pačio kliento

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, Tmaster parašė:

smagu kad visdaugiau ir daugiau žmonių atranda mob operatoriaus migracijos naudą.

Aš dar tik nelabai suprantu, ar operatorius po tokios pirmyn-atgal migracijos, finale žmogui pasiūlo paslaugą "į minusą" sau, ar tiesiog stipriai susimažina pelno maržą vardan to, kad tik klientas neišeitų pas kitą operatorių.

Iš kitos pusės, man atrodo, kad operatorius šauna sau į koją, nes kartą paragavęs pigios paslaugos, jis jau niekada nebenorės mokėti daugiau, ir po metų ar dviejų, vėl reikės kovoti dėl to pačio kliento

Tai akivaizdu, jog tuos kurie mažai moka, subsidijuoja tie, kurie moka kaip pvz. 20 Eur už 20 GB 🙂 
Na, tų migruojančių yra kol kas vis dar labai mažai, kad operatoriams reikėtų kažką daryti tuo klausimu, nes tas numerio perkėlimo prašymų rašymas, sim kortelių keitinėjimas... sutikim, kad čia jaunimas galim pažaisti, o mūsų tėvai 50 metų ir senesni, tokiais žaidimais neužsiims, mokės tuos 3-5 EUR/mėn daugiau ir viskas, nes jiems svarbiausia, kad neliktų be ryšio. Nebent turi vaikus, kurie domisi šiais dalykais. Bet tokių nėra daug nes yra ir daug kitų sričių - žmonės yra skirtingi. 🙂 

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Tmaster parašė:

smagu kad visdaugiau ir daugiau žmonių atranda mob operatoriaus migracijos naudą.

Aš dar tik nelabai suprantu, ar operatorius po tokios pirmyn-atgal migracijos, finale žmogui pasiūlo paslaugą "į minusą" sau, ar tiesiog stipriai susimažina pelno maržą vardan to, kad tik klientas neišeitų pas kitą operatorių.

Iš kitos pusės, man atrodo, kad operatorius šauna sau į koją, nes kartą paragavęs pigios paslaugos, jis jau niekada nebenorės mokėti daugiau, ir po metų ar dviejų, vėl reikės kovoti dėl to pačio kliento

galiu pasakyti iš savo daugiametės patirties keletą susiformuotų "tezių sau" kuriomis vadovaujuosi:

  • tipinis vartotojas yra tingus, nesidomintis, ir nori visko "pateikto ant lėkštutės" bei "sukramtyto". kartais nori, kad tu už jį ir "nurytum";
  • tipiniam vartotojui reikia ne tik pasakyti, kad "ten yra pigiau ir geriau" - bet jam reikia dar ir priminti/kartoti tai kiekviena pasitaikančia proga, kol jis "galų gale tai ĮSISĄMONINS" ir "surizikuos pabandyti";
  • žema kaina tipiniam vartotojui - nėra esminis kriterijus. Žema kaina ti kpadeda "sužadinti apetitą", tačiau kai prieinama prie VEIKSMŲ, kuriuos turi padaryti vartotojas - dažnai įsijungia tikie stabdantys veiksniai, kaip: "užmiršau", "buvau užsiėmęs", "laukiau kol paskambinsi dar kartą" ir pan.

Ką noriu pasakyti? ogi tai, kad jei nori laimėti "tipinio vartotojo pinigus" - turi jį "griebti čia ir dabar", kai jis priiminėja sprendimus, ir maksimaliai jį aptarnauti. Jeigu vartotojas jau pasirašė sutartį, ar sutartis buvo auto-pratęsta - tai operatoriui nesiimant aktyvių veiksmų - tipinis vartotojas "paliks viską savieigai" - t.y. tipinis vartotojas greičiausiai pasirinks "plaukti pasroviui".

Mano praktika - duodu planus beveik žemiausiom kainom rinkoje, bet vistiek reikia "įkalbinėti", kad "surizikuotų pabandyti". Taip, neslėpsiu - įkalbinėju, pats pildau užklausos formas už pencininkus, atsakinėju į durniausius klausimus, nes ne visi pensininkai turi anūkus-uždarbiečius, kurie padeda, paaiškina ar pakeičia SIM korteles. 

Paskutinis vakarykštis bajeris: perkėlėm numerį į Magnetuką iš Labas - senolei 92-ių metų pasikabino skambinimo funkcija, ir tereikėjo parebootinti telefą (nes SIM nesikeitė) - tai sūnus uždarbietis turėjo sėst į mašiną, važiuot 15 km iki močiutės ir parestartinti telefoną. Tai ką bekalbėti apie kitus atvejus, kai reikia "uždėti parašą", "pakeisti SIM" ar "atsilaikyti nuo seno operatoriaus stūmimo - kad pas kitą operatorių bus garantuotai blogiau"...?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man baigesi telia planas tai toks kelias buvo: 

10GB 10E Telia

30GB 8.5E Tele2

45GB 9E Telia

40GB 7E Tele2 5G

Ir kadangi paskutinio atsisakiau, ties cia ir baigesi, nemanau, kad Telia buyu pasiulisi uz dar maziau. O siaip i Bite nejau, nes prisiskaiciau, kad jie savaime kelia saskaitas ( net nezinau kaip taip imanoma, vienasaliskai pakelti jas). O kitas dalykas, tai yra pats rysys, kiek kalbejau ir is pacio patirties, tai Telia veikia geriausia siuo momentu. 

 

Redagavo Razr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 17 minučių, Razr parašė:

i Bite nejau, nes prisiskaiciau, kad jie savaime kelia saskaitas ( net nezinau kaip taip imanoma, vienasaliskai pakelti jas)

o čia yra labai įmanoma, nes verslas dūhina vartotojus.

turint terminuotą sutartį, verslas gali kelti kainą pranešdamas apie kainos pakėlimą 30 dienų prieš. Tuo tarpu tu pamėgink nutraukti sutartį - susimokėsi suteiktas nuolaidas, ir jokie pranešimai 30 dienų prieš tau nesuteiks nuolaidų, mokėti vistiek turėsi, o bites kontorai leidžiama yra tiesiog pasakyti, ok, jei kainos kėlimias netinka, tada mes nenorime tavęs kaip kliento.

puikiai skamba ane? 🤣🤣👌

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 minutes, Tmaster parašė:

o čia yra labai įmanoma, nes verslas dūhina vartotojus.

turint terminuotą sutartį, verslas gali kelti kainą pranešdamas apie kainos pakėlimą 30 dienų prieš. Tuo tarpu tu pamėgink nutraukti sutartį - susimokėsi suteiktas nuolaidas, ir jokie pranešimai 30 dienų prieš tau nesuteiks nuolaidų, mokėti vistiek turėsi, o bites kontorai leidžiama yra tiesiog pasakyti, ok, jei kainos kėlimias netinka, tada mes nenorime tavęs kaip kliento.

puikiai skamba ane? 🤣🤣👌

visa bėda ir yra tai, kad vienam operatoriui pradėjus "praktikuoti toką praktiką" ir netgi ne kartą, o kelis kartus per sąlyginai trumpą laikotarpį - rinkoje nori nenori susiformuoja nuomonė, kad "visi taip ims - ir pradės daryti".... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 29 minutes, Tmaster parašė:

o čia yra labai įmanoma, nes verslas dūhina vartotojus.

turint terminuotą sutartį, verslas gali kelti kainą pranešdamas apie kainos pakėlimą 30 dienų prieš. Tuo tarpu tu pamėgink nutraukti sutartį - susimokėsi suteiktas nuolaidas, ir jokie pranešimai 30 dienų prieš tau nesuteiks nuolaidų, mokėti vistiek turėsi, o bites kontorai leidžiama yra tiesiog pasakyti, ok, jei kainos kėlimias netinka, tada mes nenorime tavęs kaip kliento.

puikiai skamba ane? 🤣🤣👌

Verslas gali, bet kai verslas pasako kelsim kainą, vartotojas gali be netesybų nutraukti sutartį. Tačiau, bitei šitie pakėlimai apsimoka nes:
1. Dauguma spėju kokie 98-99 proc. klientų numoja ranka ir sutinka mokėti tą 1-2 Eur/mėn brangiau, nes tokiu atveju nereikės nieko daryti.

2. Koks trečdalis nieko nesužino apie planuojamą kainos pakėlimą, nes bitės automatinis laiškas apie kainos pakėlimą nueina į skiltį reklamos arba spam. Ir klientas apie kainos padidinimą sužino, kai jau gauna sąskaitą. O kaip mes puikiai žinom, kai jau gauni sąskaitą su padidėjusia kaina, tai jau būna šaukštai po pietų, nes būna pradelstas 30 dienų informavimo terminas, kad nesutinki su nauja kaina ir nori nutraukti sutartį be netesybų. Vartotojui bandant sakyti, kad aš nieko negavau ir t.t. bitė turi įrodymus, kad laišką išsiuntė, o tai kad jis nukeliavo į spam ar reklamas, tai jau nebėra bitės problema, tai vartotojo el. pašto dėžutės nustatymų klausimai, už kuriuos yra atsakingas tik pats vartotojas. Tad šiuo atveju vėl laimi bitė.

3. Na, o kad nebūtų didelio klientų nubyrėjimo, tie kurie planuoja išeiti (esu pats ne kartą jiems skambinęs tik gavęs laišką ir pavyko pasilikti tą pačią kainą iki padidinimo), tai iš pradžių kabina makaronus, bet po 15-20 min pokalbio, kai mato, kad nieko nesigaus, tada pasiūlo palikti tą pačią kainą. Kas šiuo atveju gaunasi ? Dauguma "debiliukų" mokės brangiau, o tie kurie "kėlė bangas" mokės tiek kiek mokėjo seniau.

4. Na ir paskutinė rūšis, kurie nepraneša, kad planuoja išeiti ir puikiai išmano teisinius niuansus. Iš karto drožia pas kitą operatorių, pasirašo numerio perkėlimo sutartį, kai tik gauna laišką, kad bus keliama kaina vienašališkai iš bitės pusės (nes žino, kad netesybos nebus taikomos). Ir aišku bitė, kai gauna prašymą atiduoti numerį, skambina, pasiūlo ką reikia (kaip matėm, geba net 1,49 EUR/mėn už 40 GB pasiūlyti), bet klientą prisitraukia atgal. Ir kas tada šioje situacijoje laimi ? Vėl bitė, nes taikydama tokią metodiką konkurentams atiduoda minimalų savo klientų kiekį.

Ir finale ką turime ? 98-99 proc. kurie sąmoningai arba pražiopsojo kainos kėlimą, suneša bitei daugiau pajamų. Koks pusė procento klientų lieka su ta pačia kaina, ir koks tūkstantis klientų lieka su mažesne kaina, negu mokėjo prieš tai. Nesunku suprasti, kad tie kurie mokės ir toliau tiek pat - tai viskas tvarkoje, nuostolių nėra nuo jų, tie kurie mokės mažiau, jų nuostolius padengs iš tų kurie mokės daugiau, bet gerokai virš 95 proc. klientų kas mėnesį moka daugiau ir bitė surenka daugiau pajamų. Pabandė vieną kartą, žiūri viskas super, pabandė antrą - žiūri vėl pajamos padidėjo. Tai ir periodiškai pakartoja. Ir tai irgi reikia suprasti, jie yra privati kompanija, kurios pagrindinis tikslas - pelnas, tad to ir siekia visais įmanomais būdais. 🙂 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   3 nariai

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...